Eve-Centrala
Forum Gry => Inne gry => Wątek zaczęty przez: Zgudi w Wrzesień 09, 2013, 09:28:41
-
Sandbox, space-sim, symulacja kosmicza z rozbudowanym światem. Wcielamy się w kapitana statku kosmicznego, który trafia do dużego otwartego świata i tylko od nas zależy co będziemy robić dalej. Na graczy czekają setki kosmicznych misji do wyboru. Są to misje wojskowe, handlowe, przemysłowe, górnicze i tp. Budujemy własne imperium i walczymy z wrogami w efektownych pierwszoosobowych bitwach kosmicznych. Niestety nie jest to MMO ani nie będzie trybu multi. Premiera w listopadzie 2013 na komputery PC.
Trailer oparty o gameplay. Robi powalające wrażenie, więc warto obejrzeć!
https://www.youtube.com/watch?v=eNs1rdSkUi8
Gameplay
https://www.youtube.com/watch?v=NEbL1p5vZpw
-
hmm... tylko jakos sandbox bez multi wieje nudą...
-
Przy dobrym sand-box człowiek nawet nie zauważy brak multi.
Bardzo ładna grafika, poczekam na recki i jak będą dobre to może się skuszę.
-
Zapowiada się bardzo interesująca gra. Premiera już w listopadzie, zatem pozostaje niecierpliwe czekać na pierwsze recenzje. Z drugiej strony, po dłuższym czasie spędzonym z EVE, nawet najbardziej rozbudowane offlinowe tytuły nie robią już tak dużego wrażenia, jak kiedyś...
-
Swojego czasu męczyłem X3 i X3:TC całymi miesiącami... na prawdę super, ale na dłuższą metę robi się po prostu nudna - taki carebear-paradise :)
Gdyby X3 miało multi to EVkE odstawiłbym po pierwszym trialu... jednak interakcji z innymi graczami nie da się zastąpić żadnym, nawet najbardziej rozbudowanym PVE...
-
Seria x3 jest fajna - jednak na dluzsza mete troche nudna i przewidywalna.
Ma jedna z najgorszych rzeczy w grach - opcje save , opcje ktora z powodu wielu niedorobek niestety nie mozna wylaczyc.
- dokowanie na autopilocie - co moze pojsc zle
- undock ( oczywiscie zadnego statku w miejscu gdzie Cie wystrzeli byc nie powinno)
- autopilot - "no przysiegam tej stacji tam nie bylo"
- bombery/missle - I WIN BUTTON!
itp.
Pewnie posiedze troche i nad tym tytulem - o ile mi sprzet pozwoli.
Najistotniejsza rzecza w serii jest to, ze autorzy dali pelen dostep do skryptow.
Wiec modyfikacji naprawiajacych/ zmieniajacych gre jest pelno.
To jak by w eve dac vagaboundowi capital dzialka, z trakingiem zdolnym ustrzelic muche. Jest to w koncu single player - wiec jesli ktos tak chce latac i go to bawi - to czemu nie.
-
X2 to rok 2002 rok
X3 to chyba o ile pamiętam 2005 rok
X3 dodatek to chyba 2008 rok
X:Rebirth czyli taka ala 4 to 2013 rok
Czyli kazali nam czekać na kolejną odsłonę o 2 lata dłużej niż standardowo.
ps. Dinozauriusz II Urwiryj miałeś okazję pograć w x2 np albo pierwszą część czy tylko 3?
-
Tylko X3 i X3:TC...
-
X2 to rok 2002 rok
X3 to chyba o ile pamiętam 2005 rok
X3 dodatek to chyba 2008 rok
Który dodatek?
-
Który dodatek?
2008 to chyba Terran Conflict.
-
Tak jak napisał Dino X3 Konflikt Terrański to dodatek do x3.
-
No to Albion Prelude w 2011.
-
Racja... było tych dodatków wiele, ale niestety... bez multi ta gra się po prostu nudzi :(
-
Dawno temu na forum egosoftu z memberami tegoż forum wymienialiśmy się co miesiąc save-ami gry (konkretnie save-ami do X2) i wymienialiśmy się spostrzeżeniami a także sugestiami co warto zmienić w naszej grze.
Jest to pewna forma multi, może ograniczona ale jednak.
ps. Mam nadal na gg kilka z tych osób (w tym jedna osoba robiła modyfikacje gry. O ile pamiętam próbowała robić zmiany do X3 aby upodobnić ją do Battlestar Galactica. Czy i co wyszło z tego nie wiem bo nigdy nie posiadałem 3 części).
-
A miało być tak pięknie... a te trajlery były takie fantastyczne.
Niestety jak na razie w sieci krążą niepochlebne opinie i recenzje na temat produkcji. Poważniejsze zarzuty to zawieszanie się gry, kompletnie nieczytelny interfejs, mapy i wskazówki z których nic nie wynika, komputerowi gracze blokujący się o każdą przeszkodę lub znikający czy niereagujący na ostrzał, kasa lub towary niekiedy przepadają bez śladu, fabuła głównego wątku ma niewiele do zaoferowania, mało misji pobocznych, błędy uniemożliwiające ukończenie misji, koszmarna interakcja z innymi graczami komputerowymi, sztuczny dubbing wykonany przez prawdopodobnie tylko jedną osobę, brzydkie i niechlujnie wykonane wnętrza stacji jak i postaci, błędy uniemożliwiające zbudowanie lub wyprodukowanie czegokolwiek, kiepska optymalizacja - gra tnie się na konfiguracji i7-4770K i GTX 780 4GB, problemy z uruchomieniem gry, problemy z wczytywaniem tekstur, psujące się save-y co zmusza do gry od nowa, wrażenie niedokończenia w każdym aspekcie.
Zalety: ładny kosmos i widoczki, poza tym jeszcze nie doczytałem się innych, ale na pewno jakieś są :)
Skrajnie negatywna recenzja
http://www.eurogamer.pl/articles/2013-11-22-x-rebirth-recenzja
Kolejna "na luzie", uwaga: dużo przekleństw i mocnych epitetów
http://www.gikz.pl/artykuly/recenzje/x-rebirth-recenzja-po-lebkach/
Opinie na forum:
http://xudb.pl/topic/2593-czara-goryczy/
Jednak patche i usprawnienia z czasem, miejmy nadzieję to poprawią :) :) Twórcy przepraszają i obiecują solidne zmiany.
-
Niestety, całkowicie zgadzam się z tymi opiniami. Próbowałem polubić X Rebirth, jednak po kilku podejściach zrezygnowałem i z uczuciem rozczarowania, zmarnowanego czasu oraz niespełnionych zapowiedzi, usunąłęm grę. X Rebirth prezentuje nieprawdopodobnie nierówny poziom, głównie pod względem graficznym. Otóż w przestrzeni wszystko wygląda imponująco, bowiem widzimy żyjący świat pełen stacji, pędzących statków i potyczek. Jednak po zadokowaniu do dowolnej stacji zostajemy nagle przeniesieni do opustoszałych wnętrz przypominających pracownicze stołówki, po których snują się dziwacznie animowane postacie.
Sama rozgrywka również nie wciąga jakoś szczególnie... Może powodem jest fakt, że wszystko wydaje się być takie zagmatwane, mało intuicyjne i nie do końca wiadomo o co właściwie chodzi. Dokowanie, handel, transport, przeglądanie posiadanych dóbr to elementy nieprzejrzyste, niedopracowane, nadmiernie złożone przez co, po dłuższej zabawie, człowiekowi zwyczajnie nie chce się tym bawić. Natomiast walka do największe rozczarowanie. Kilka strzałów, może rakieta i nagle zadanie jest zaliczone i trzeba lecieć dalej.
Moim zdaniem, zwykła łatka nie uratuje tego tytułu.
-
Po ch** oni wogóle wprowadzali to bezsensowne chodzenie po stacjach? K***wa to samo co z EVE chyba chodzenie po stacjach to jest jakaś pięta achillesowa gier kosmicznych :D
http://www.youtube.com/watch?v=LxUx96-6-dw
Ciekawa lektura:
http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=349638
-
A miało być tak pięknie... a te trajlery były takie fantastyczne.
Niestety jak na razie w sieci krążą niepochlebne opinie i recenzje na temat produkcji. Poważniejsze zarzuty to zawieszanie się gry, kompletnie nieczytelny interfejs, mapy i wskazówki z których nic nie wynika, komputerowi gracze blokujący się o każdą przeszkodę lub znikający czy niereagujący na ostrzał, kasa lub towary niekiedy przepadają bez śladu, fabuła głównego wątku ma niewiele do zaoferowania, mało misji pobocznych, błędy uniemożliwiające ukończenie misji, koszmarna interakcja z innymi graczami komputerowymi, sztuczny dubbing wykonany przez prawdopodobnie tylko jedną osobę, brzydkie i niechlujnie wykonane wnętrza stacji jak i postaci, błędy uniemożliwiające zbudowanie lub wyprodukowanie czegokolwiek, kiepska optymalizacja - gra tnie się na konfiguracji i7-4770K i GTX 780 4GB, problemy z uruchomieniem gry, problemy z wczytywaniem tekstur, psujące się save-y co zmusza do gry od nowa, wrażenie niedokończenia w każdym aspekcie.
Skąd ja to znam... (aaa tak: SotS2 Kerberos Production była także fuszerką robioną na odwal się w chwili premiery) ::)
http://www.gameinformer.com/games/sword_of_the_stars_ii_lords_of_winter/b/pc/archive/2011/11/08/review.aspx
-
Po ch** oni wogóle wprowadzali to bezsensowne chodzenie po stacjach? K***wa to samo co z EVE chyba chodzenie po stacjach to jest jakaś pięta achillesowa gier kosmicznych :D
Dlatego właśnie, Star Citizen będzie miał jeżdżenie po stacjach. :D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=C3lIzZ5XcgI[/youtube]
-
No niestety tez sie dalem zrobic z ta gra :-). Ostatni moj preorder. Wywalilem gre przy patchu 1.14 bo po prostu nadal niegrywalny gniot. Moze za pol roku jak polataja to bedzie warto wrocic do tej porazki. No ,ale przynajmniej przez to wrocilem do evki. Kombat w tym topicu co dales linka tez sie wypowiadam :P
-
w to sie gra https://www.google.pl/#q=aurora+4x&safe=off
Aurora 4x: Dwarf Fortress in Space
>:D
-
i to gra się od kilku lat
i naprawdę sprawdzanie 4x dla mnie w sklepach się skończyło dawno temu ;D
krzywa uczenia się tej gry przypomina tą jaką widziałem w eve
grafika może odrzucac ale to jest super 4x z czescią taktyczną a'la Haproon in space
ja nawet nie wspominam że aurora jest free i od lat serwisowana i upgrejdowana ;)
-
w to sie gra https://www.google.pl/#q=aurora+4x&safe=off
Aurora 4x: Dwarf Fortress in Space
>:D
Zgiń, przepadnij. Właśnie zainstalowałem. Ta gra to jeden wielki bug...
-
jestem 120+ lat ingame w swojej obecnej rozgrywce ( jakieś 2-3 miesiące gry ):)
kilka bugów sie trafiło ... jedyne wyjscie ...odpalasz forum, wrzucasz search i szybko znajdujesz co trzeba zrobic bez tego faktycznie czlowiek sie zniecheca ale
nie trafilem na nic co by faktycznie wykoleilo gre
choc nie przecze w ciagu ostatnich 2-3 lat kilka razy zniechecalem sie tak jak Ty
zawsze jednak wracałem bo realnej konkurencji w tej działce po prostu nie ma ...
-
poprawna budowa statków , doktryny uzycia róznych rodzajów broni etc ma podobna skalę trudnosci jak wsadzenie nooba w eve bez eft do gry
wylaczenie mu komunikacji z innymi i wrzucenie do pvp :)
ale to ma smaczek bo ten model jest przyjemnie elastyczny
nie ma jednej jedynej slusznej drogi
i przy odrobinie wprawy naprawde da sie robic fajne rzeczy
-
fajnie sie gra na poczatku conventional 200ml populacji :D
tylko szkoda ze shipy nie biora pod uwage ruchu cial niebieskich ;/
-
etap pierwszy czyli budowa bazy produkcyjnej w ukladzie slonecznym ma swoje uroki :)
fun zaczyna się jednak później
choć to potrafi być miejscami bardzo wolna gra
natomiast żeby pograć dalej , i na serio potem sobie powalczyć to lepiej zacząć ciut lepiej ( populacja , technologie )
-
sneer ja gram casualowo :D teraz sie mecze error 3021 ;/
-
No to podziwiam was za wytrwałość. Chciałem wykazać te minimum cierpliwości, ale po każdym rozwiązanym problemie pojawia się nowy. Najpierw grze przeszkadzały ustawienia regionalne i nie dało się ukończyć kilku dni ingame bez wysypywania się programu, a teraz nie mogę zaprojektować statku, ze względu na error 91 i 3071... Po krótkiej lekturze wychodzi na to, że jest dla każdego z tych błędów jest kilka możliwych przyczyn i musiałbym wypróbować wszystkie, żeby móc w ogóle pograć. No ludzie powagi :) Przy tym X:Rebirth to majstersztyks.
-
Przy tym X:Rebirth to majstersztyks.
Niekoniecznie, ludzie na forach wymieniają się informacjami jak naprawić błąd 54756xxx żeby móc dalej grać, albo o tym, że muszą edytować save-y, żeby dało się je w ogóle je wczytać. :D.
Bugi to ja w pracy naprawiam, jak bym w domu jeszcze po robocie, to bym oszalał :)
-
Ptysiu
http://aurora2.pentarch.org/index.php/topic,5663.0.html
i cieszysz sie z gry
bo troszke tutaj zmodowali i poprawili
-
nikt mi niczego nie edytował
bugi zdarzyly sie kilka razy
nic czego od reki nie znalazlem na forum
gram od lat
teraz mam gre idacą 3 miesiace 100+ lat ingame
poczatki sa strasznie bolesne ja kilka razy rzucałem aurore w cholere a potem wracałem
ale to sie wygladza ładnie jesli poswiecic temu chwile
a warto
-
przypomniało mi się coś
gdyby ktoś z was się nudził ( np wywalił sentry podczas cta ) i chciał coś fajnego poczytac ...
to twórca aurory napisał kilka abolutnie pierwszorzednych AAR-ów
http://aurora2.pentarch.org/index.php/board,60.0.html
niektóre z nich oprócz dostepnoci na stronie mozna sobie sciagnąć jako plik worda :)
-
przypomniało mi się coś
gdyby ktoś z was się nudził ( np wywalił sentry podczas cta ) i chciał coś fajnego poczytac ...
to twórca aurory napisał kilka abolutnie pierwszorzednych AAR-ów
http://aurora2.pentarch.org/index.php/board,60.0.html
niektóre z nich oprócz dostepnoci na stronie mozna sobie sciagnąć jako plik worda :)
Mam, grałem chwilę, engine i model rewelacja, ale grafa kupa nie istnieje i ciężko mi się na razie wkręcić...
-
dlatego proponuje poczytac to co kolo pisze
bardzo wciaga i daje tez super pojęcie o tym co w tej grze mozna zrobic