Autor Wątek: Patch Notes: Boost Patch  (Przeczytany 24422 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ireul

  • Gość
Patch Notes: Boost Patch
« dnia: Marzec 11, 2008, 13:45:46 »
.
« Ostatnia zmiana: Luty 17, 2013, 12:40:48 wysłana przez Ireul Taar »

DaBlades

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 11, 2008, 14:25:39 »
cóż albo 5x focused albo 4xheavy albo 5xheavy + rig do PG + zejście z (kolejnej) części tanka. Ja wybieram 5xheavy ponieważ mam starego Zelota z czasów jak NOSa woziłem także dalej mam na nim rig do PG. Jedyny problem to taki, że trzeba kolejny moduł T2 wymienić na true/dark blood. true sansha HS 22M shit.....  :tickedoff:

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 11, 2008, 14:35:38 »
Normalnie co za mapety - Amarzy zawsze narzekają.
Dostają turret slot to też źle. Nie rozumiem.


Ja dla odmiany powiem że się zajebiście ciesze że ten path wychodzi w takim kształcie .... bo deimosa zostawiają jak jest  8)



Goomich

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 11, 2008, 14:52:40 »
Taaa, cieszcie się, że nic przy okazji nie zabrali, tak jak raptorowi. :P

Wolver

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 11, 2008, 15:17:22 »
Mi osobiście szkoda, że Deimos nie dostał wieżyczki, bez grzebania przy capie, tanku czy slotach.

Epic fail to brak zmian w Navy Apocalypse.

DaBlades

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 11, 2008, 15:17:48 »
Normalnie co za mapety - Amarzy zawsze narzekają.
Dostają turret slot to też źle. Nie rozumiem.


Wcale nie narzekamy, po prostu już dawno temu było komunikowane CCP że Zealot ma za mało CPU to pewnego pięknego dnia dodali...PG
A teraz dodali jeszcze jeden slot co pobudza apetyt do czasu gdy zaglądasz w EFT i... dupa  :tickedoff: :tickedoff:

Ja nie marudze ale na Zealocie przed boostem mam named MWD, best named disrupta, named DC, blood energized THR, blood adaptive wszystko przez brak CPU. A że wczoraj oneirosem leciałeś więc musiałeś zauważyć że kolo w harbim w UKYS miał całkiem spore szanse na pojechanie mnie gdyby nie ty mimo, ze waliło do niego 5 shipów. (nie ma to jak się dać złapać w WEBa  :embarassed: :embarassed: :embarassed: a kolegów namawiam na branie shipów które mają WIĘCEJ damage  :P ;))

Skeer

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 11, 2008, 18:26:51 »
Rebalanced the cost and number of skill points saved by each grade of clone. 6 new clone grades were also added; the highest grade clone capable of saving 450,000,000 skill points.

No to Doctor Caymus przestanie się bać o podkill  :)

Drones will now have 100% shields when undocking from a station.

Nareszcie.

Drones have been issued a memory upgrade, and will no longer forget what their 'engage' target was after 60 seconds.

YES! YES! YES! Koniec wysyłania 3 razy ogrów na cel 80km ode mnie  :P

Inne ciekawsze zmiany:

You may no longer select a resolution lower than 1024 x 768 px.

The directional scanner angle slider is no longer set to 5 degrees when opening the directional scanner window.

The Star map buttons do not overlap the overview anymore in cases where the overview is aligned to the top right.


You can now switch your fleet to open mode (Corporation or Alliance). That will allow people to self-invite themselves into your fleet.

You will now be shown who is warp scrambling or jamming you in the overview.
Ho ho, chyba koniec bezpiecznego tacklowania w blobie  ;)

There is no longer an error when copying a bookmark from your hangar to the People and Places window.


I na koniec:

To bring equality to the world, if your character is female then you will now have a female corpse when podkilled.


 Teraz się wyda, kto fundnął silikonowe implanty swoim pilotkom :D

Voulture

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 11, 2008, 19:13:41 »
Venec sie zalamie. Polowa corpsow do wywalenia.
(o ktorej polowie mowie to juz tajemnica ;p )

Aeon Horax

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 11, 2008, 19:36:29 »
Wcale nie narzekamy, po prostu już dawno temu było komunikowane CCP że Zealot ma za mało CPU to pewnego pięknego dnia dodali...PG
A teraz dodali jeszcze jeden slot co pobudza apetyt do czasu gdy zaglądasz w EFT i... dupa  :tickedoff: :tickedoff:

Ja nie marudze ale na Zealocie przed boostem mam named MWD, best named disrupta, named DC, blood energized THR, blood adaptive wszystko przez brak CPU. A że wczoraj oneirosem leciałeś więc musiałeś zauważyć że kolo w harbim w UKYS miał całkiem spore szanse na pojechanie mnie gdyby nie ty mimo, ze waliło do niego 5 shipów. (nie ma to jak się dać złapać w WEBa  :embarassed: :embarassed: :embarassed: a kolegów namawiam na branie shipów które mają WIĘCEJ damage  :P ;))

Na nanogeja-zealota wejdzie 5 heavy bez problemu ;)

MKoll

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 11, 2008, 21:54:19 »
Na nanogeja-zealota wejdzie 5 heavy bez problemu ;)

Nanogej teoretycznie może latać z faction stuffem nawet, bo nie powinien nigdy dać się złapać, ale z drugiej strony 1 rapier i już płacz i zgrzytanie zębów :P.

korpusz

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 12, 2008, 09:54:55 »
Ciekawe jak ferox, moa i eagle beda sie sprawdzac, obstawiam przy: nie beda kompletnie do dupy, beda poprostu do dupy.

kronos

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 12, 2008, 10:20:17 »
Mam takie pytanko (jestem noob)tego pacza bedzie trzeba sciagac jak tak to z kad go wziasc i czy juz jest.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 12, 2008, 10:26:54 »
Są dwie opcje - autoupdater (klient sam zaoferuje ściągnięcie patcha) lub ręcznie ze strony: http://www.eve-online.com/patches/patches.asp
Sam patch pojawia się zwykle tuż przed włączeniem serwera.

W pacznotach zauważyłem jeszcze, że wprowadzają rozrzut przy undocku (do 15 stopni). Koniec instaundock ssów :)
Przedwieczny.

Nerxes

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 12, 2008, 10:27:10 »
Pobierze sie automagicznie jak odpalisz gre... Ty kolego masz sie tylko modlic by zadzialalo i dalo sie grac :)
( masz dlugiego skila wlaczonego? )

termos

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 12, 2008, 10:39:23 »
Bez przesadyzmu z tymi długimi skillami, mineły czasy kiedy serwer wstawał po tygodniu i przez następne dwa miał małokontrolowane pady. Właściwie blisko od dwóch lat niemal pełen luzik z patchami wchodzą prawie gładko i prawie gładko się przyjmuja

kronos

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 12, 2008, 10:43:15 »
oczywiscie server teraz lezy jak mam rosumiec i mam sciagnac patcha.?

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 12, 2008, 10:44:05 »
Właściwie blisko od dwóch lat niemal pełen luzik z patchami wchodzą prawie gładko i prawie gładko się przyjmuja
Ale o jakiej grze mówisz?  ;D
Albo o którym serwerze?  :2funny:
Bo chyba nie gramy w to samo ;)

Kronos - odpal grę około 17. Teraz jeszcze patcha nie ma.
Przedwieczny.

kronos

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 12, 2008, 10:58:56 »
OK wielkie dzieki wszyskim za pomoc pozdrawiam

termos

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 12, 2008, 11:01:15 »
No nie powiesz Xarthias że wszystko jest do dupy i kiedyś było dużo lepiej

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 12, 2008, 11:03:39 »
Było.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Voulture

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 12, 2008, 11:06:26 »
To jeszcze nie moje czasy byly ale... ile tygodni sie sypal serw po Castorze? Ile dni po RMR (to juz bardziej moje)?

termos

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 12, 2008, 11:07:08 »
kiedy? gdy server leżał tydzień? gdy padał po pół godzinie od postawienia?

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 12, 2008, 11:09:05 »
Ech, nie no. Bywało lepiej i gorzej. Największa wtopa była przy Cold War, potem się trochę poprawili, ale niestety dalej sporadycznie zdarza się, żeby większy patch wszedł bezboleśnie.
Z drugiej strony, porównując do niektórych innych "wiodących" tytułów mmo i wprowadzania dodatków do nich, Evka wybija się zdecydowanie na plus.
Ale tak różowo, jak to Termos przedstawił to niestety nie ma.
Przedwieczny.

DaBlades

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 12, 2008, 11:16:59 »
Dodatkowy hint dla "mniej uzależnionych" poczekać z godzinkę od wstania serwera i wtedy dopiero pobrzć patch. Zdaża się że na początku jest zrypany, albo boot.ini kasuje i takie tam  :uglystupid2:

termos

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 12, 2008, 11:21:18 »
Nie pisałem że jest różowo, tylko że jest różowiej niż kiedyś i to dużo bardziej różowiej. No ostatnie patche raczej weszły w miarę bezpoleśnie, choć potknięcia oczywiście się zdarzały ale nie uniemożliwiały one granie przez x dni

Wtopa z boot.ini wyskoczyła tylko raz więc nie "zdarza się" tak często

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 12, 2008, 11:38:41 »
Dziwna dyskusja...

CCP rozróżnia kilka typów patchy:
1. serwer side - nic o nich nie wiemy, klient nie jest modyfikowany
2. client side - tu jest kilka wariantów oczywiście, ale 2 największe to:
a) content patch - CCP zawsze twierdziło, że przygotowuje dla swoich klientów 2 content patche rocznie, zwyczajowo były publikowane na koniec 2 i 4 kwartału, zawsze wymaga przedłużonego DT
b) fix patch - zmiany klienta mające naprawiać lub udoskonalać obecny content, są zawsze publikowane we wtorki, czasem tylko w czasie DT (nie ma przedłużonego), CCP twierdzi, że stara się o co najmniej 1 na miesiąc.

Od czasu związania się z EVE "przeżyłem" 6 content patchy (pojawiłem się kilka tygodni po exodusie) i sam nawet nie wiem ile fix patchy. Z mojego doświadczenia najwięcej problemów przysparzają fix patche. I wcale nie dlatego, że są znacznie częściej, ale dlatego, że w ramach zmian przez nich wprowadzanych zmieniane jest sporo różnych rzeczy (popatrzcie na to co wprowadza obecny Boost Patch).
Z mojego punktu widzenia nie ma znaczenia po którym patchu serwer pada (bywały akcje, że padał po tym aplikowanym serwerom), bo i tak nie można grać. Był taki okres, że serwer miał czkawkę po każdym DT przez 2-3h (albo dłużej) i taka sytuacja utrzymywała się ponad miesiąc (tak ja to pamiętam)... obecnie IMHO jest gorzej, bo już zaczynają nazywać fix patche (np. Boost Patch), a co oznacza, że albo są na tyle ważne, że wymagają nazwy (znaczy się należy czytać - klient jest tak spieprzony, że trzeba w nim dużo zmienić), albo po prostu chcą "odwlec" moment wystawienia kolejnego content patcha. W każdym razie pamiętam chyba jedynie 2 akcje z patchami po których serwer pracował bez problemu i dodatkowych restartów. Oby taka sytuacja miała miejsce i dzisiaj.

P.S.
Ktoś pamięta, że Kali miało być podzielone na 3 części ? Ktoś pamięta, że potem część 2 podzielili na dwie z czego drugą nazwali Trinity (wydane wersje Kali to Revelations I i II) ?

P.S. II
Fix patche często zmieniają balans w grze. Z mojego punktu widzenia oznacza to konieczność uczenia się pewnych rzeczy od nowa  ::)
« Ostatnia zmiana: Marzec 12, 2008, 11:40:18 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Kalressin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 453
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: j/w
  • Korporacja: Pewnie nadal Vide :p
  • Sojusz: A gdzie vide jest tak w zasadzie?
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 12, 2008, 13:34:31 »
Ja nawet pamietam nawet ze o wejsciu Kali ( w calosci) mowilo sie ze nastapi w czerwcu roku w ktorym moj char powstal. :D A tak na serio najwieksze cyrki byly chyba w okolicy bloodlines (moge sie mylic co do tego czy to akurat ten konkretny patch byl) gdzie server byl wylaczony 2 dni zamiast 12h a potem 2 tyg patchowanie patcha byly i nie dawalo sie sensownie podgrac. Co do wczesniejszych to nie wiem bo ich nie przezylem

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 12, 2008, 13:49:16 »
Fleet Invitations
Waging war in deep space is dangerous enough without logistical hurdles getting in the way. Trinity Patch 1.1 will remove the need for direct fleet invites by offering an "open fleet" option. Pilots will be able to join open fleets within their alliance or corporation at the push of a button.  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:



Exiting Stations on a Velocity
In an effort to reduce congestion outside of busy stations, ships will now exit stations with their velocity set to max. Ships will now start off at 700 m/s and fire out of stations in a 0 � 15 % angle to end vessel entanglement.

END OF JITA UNDOCK HELL  >:D >:D  :uglystupid2:
« Ostatnia zmiana: Marzec 12, 2008, 13:53:22 wysłana przez Yogos »

Goomich

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 12, 2008, 13:51:10 »
No more "X".  :'(

Ellaine

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 12, 2008, 13:52:36 »
Kto ma fleet BSa niech postawi X!

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 12, 2008, 13:56:15 »
Kto ma fleet BSa niech postawi X!
Poza tym to wciąż...
Cytuj
"open fleet" option
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Kalressin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 453
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: j/w
  • Korporacja: Pewnie nadal Vide :p
  • Sojusz: A gdzie vide jest tak w zasadzie?
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 12, 2008, 13:59:32 »
Exiting Stations on a Velocity
In an effort to reduce congestion outside of busy stations, ships will now exit stations with their velocity set to max. Ships will now start off at 700 m/s and fire out of stations in a 0 � 15 % angle to end vessel entanglement.

Czy to oznacza ze nawet bsa altomatycznie wyrzuci poza docking range stacji? :o
Edit: Albo carriera? >:D
« Ostatnia zmiana: Marzec 12, 2008, 14:02:17 wysłana przez Kalressin »

termos

  • Gość
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 12, 2008, 14:08:14 »
Z mojego widzenia też nie jest istotne po jakim patchu ani kiedy server pada istotne jest że pada dużo rzadziej niż dwa lata temu. Co do nazywania patchy to gadasz bzdury jedyne o czym to świadczy to to że chłopaki od pewnego czasu bardziej starają się zadowolić swoich klientów ( nieważne jak skutecznie ;) ) i dlatego gdy wszystko, wszędzie i wszystkich laguje  wypuszczają serię "need for speed" patchy czy teraz boost patch. Jest dokładnie odwrotnie bo EVE jest na tyle rozbudowaną gierkę że takich patchy wymagać będzie coraz więcej więc dużo lepiej je nazywać niż wypuszczać wszystkie te 1.01, 1,2342 1,3432 numerki. Szara masa kliencka widzi sens w nazwach nie w liczbach.

Jednym słowem to trochę wyssane z palca dywagacje

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 12, 2008, 14:26:27 »
Z mojego widzenia też nie jest istotne po jakim patchu ani kiedy server pada istotne jest że pada dużo rzadziej niż dwa lata temu. Co do nazywania patchy to gadasz bzdury jedyne o czym to świadczy to to że chłopaki od pewnego czasu bardziej starają się zadowolić swoich klientów ( nieważne jak skutecznie ;) ) i dlatego gdy wszystko, wszędzie i wszystkich laguje  wypuszczają serię "need for speed" patchy czy teraz boost patch. Jest dokładnie odwrotnie bo EVE jest na tyle rozbudowaną gierkę że takich patchy wymagać będzie coraz więcej więc dużo lepiej je nazywać niż wypuszczać wszystkie te 1.01, 1,2342 1,3432 numerki. Szara masa kliencka widzi sens w nazwach nie w liczbach.

Jednym słowem to trochę wyssane z palca dywagacje
Pewnie masz rację i gadam bzdury...

Na początku była Kali... potem się zrobiła Kali 1-2-3, potem się zrobiło Kali 1 i Kali 2 (i pochodne)... z Kali 2.x powstało Trinity. Kali 3 miało wprowadzić Faction Wars. Teraz mamy Trinity 1.1 i patch do niego nazywający się Boost Patch.
Pewnie gadam bzdury... a o Faction Wars to pamiętają tylko najstarsi Minmatarzy.

Czy to sa wyssane dywagacje... nie wiem, palca nie ssałem jak pisałem, bo używałem go/ich do klikania w klawiaturę (wszystkich 10 - żaden nie był w buzi). A co do numeracji patchy, to zanim napiszesz o numeracji sprawdź jakie nr obecnie ma Twój klient i sprawdź jaki będzie miał po Boost Patchu.

Jakbyś napisał, że ten fix patch ma unikalną nazwę (nie przypominam sobie żadnego fix patcha który miał nadaną nazwę), bo wprowadza tak dużo zmian to byłbym skłonny uznać Twoją argumentację, a tak... a tak pewnie gadam, bzdury, ssię palce i pewnie po dupie się drapię zastanawiając co tu jeszcze napisać.

PS
NFS to nie seria patchy. Zmiany EVE wprowadzane w ramach NFSu są dodawane w kolejnych patchach. Nie było dotąd patcha, który nazywałby się Need For Speed.
« Ostatnia zmiana: Marzec 12, 2008, 14:29:07 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Patch Notes: Boost Patch
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 12, 2008, 14:36:40 »
Ależ drogi Dormio przecież jest wprowadzaony Faction Wars...

BOB  vs RSF
Smashkill vs Triumvirate
etc. :D

Sytuacja zmienia się bardzo szybko na wielu frontach a mapa geopolityczna eve nigdy nie jest stabilna.
Imperia wzlatują i upadają a ty to przegapiasz ...  :'(