Autor Wątek: [DevBlog] exploration, exploration, exploration  (Przeczytany 4228 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

korpusz

  • Gość
[DevBlog] exploration, exploration, exploration
« dnia: Kwiecień 29, 2007, 18:53:04 »
Przeczytajcie sobie tego DevBloga. Nieźle sie zapowada usuniecie asteroid i complexow :D
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2007, 11:55:04 wysłana przez korpusz »

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: DevBlog: exploration, exploration, exploration
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 29, 2007, 20:08:55 »
Beltow jeszcze nie usuna ale chca usunac plexy.

Dlamnie zajebiscie nie bedzie farmy na prosiaka zaraz po dt lotu do plexa dziabania go i ucieczki :D Jesli dobrze zrozumialem ma to zostac zastpiane calkowicie i pozytyw to to iz plexy do 7/10 wlacznie beda tez pojawiac sie w low secach :D

korpusz

  • Gość
Odp: DevBlog: exploration, exploration, exploration
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 29, 2007, 21:40:30 »
Systemy w 0.0 z pleksami wokół których gracze zbudowali infrstrukturę będą miały zboostowane szanse na pojawienie się pleksa od lvl 7-10 z szczególnym nastawieniem na lvl jaki jest obecnie.

Ellaine

  • Gość
Odp: DevBlog: exploration, exploration, exploration
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 29, 2007, 22:01:18 »
I fajno, tu chodzi o godzinę resetu :)

korpusz

  • Gość
Odp: DevBlog: exploration, exploration, exploration
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 29, 2007, 22:54:18 »
Tez racja, warto jednak zauważyć, że po resecie nie koniecznie plex musi sie wogole pojawic :D IMHO jak dobrze to zrobia to rozlozenie DEDow bedzie duzo sprawiedliwsze i ich kontrolowanie nie bedzie juz takie latwe.

Kamoris

  • Gość
Odp: DevBlog: exploration, exploration, exploration
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 01, 2007, 12:17:53 »
Moze znikna bandy farmerow ktorzy zaraz po dt log in klepanie pexa i log off. Tylko co wtedy beda jadly biedne rodziny naszych wschodnich sasiadow  ;)

future

  • Gość
Odp: DevBlog: exploration, exploration, exploration
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 02, 2007, 14:02:39 »
Tak... ale co zrobią ci biedni kopacze? Teraz to bedzie takie trudne -  trzeba będzie szukać asteroid... ;D

Goomich

  • Gość
Odp: DevBlog: exploration, exploration, exploration
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 02, 2007, 15:37:06 »
Tak... ale co zrobią ci biedni kopacze? Teraz to bedzie takie trudne -  trzeba będzie szukać asteroid... ;D

W czym problem.
Skalki znajduje się tylko raz, później się siedzi i kopie. Większy problem będę mieli ratownicy i piraci.
Dodatkowy czas na znalezienie paska + nanohulk oznacza, że bedą mnie oni wszyscy mogli pocałować wiecie gdzie.  >:D