Autor Wątek: nowe modele  (Przeczytany 28261 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MightyBaz

  • Gość
Odp: nowe modele
« Odpowiedź #70 dnia: Maj 30, 2007, 12:52:52 »
moze XARTHIAS oglosilby jakis konkurs graficzny na modele shipow w eve...najlepsze prace zostalyby przekazane do CCP, moze nawet daloby sie dogadac wczesniej z nimi, coby szarpneli sie na jeksies powazniejsze nagrody...

Ellaine

  • Gość
Odp: nowe modele
« Odpowiedź #71 dnia: Maj 30, 2007, 12:54:00 »
Jak np umowa o pracę :)

Assari

  • Gość
Odp: nowe modele
« Odpowiedź #72 dnia: Maj 30, 2007, 12:58:55 »
moze XARTHIAS oglosilby jakis konkurs graficzny na modele shipow w eve...najlepsze prace zostalyby przekazane do CCP, moze nawet daloby sie dogadac wczesniej z nimi, coby szarpneli sie na jeksies powazniejsze nagrody...


Co masz na myśli pisząc "modele" ? Szkic na papierze? W Paincie? Model z 3DMax ?
Sorry ale nie widzę szans na przekazanie takich modeli do CCP w kontekście, że coś miałoby z tego wyniknąć poza być może umieszczeniem gdzieś jako art dotyczący gry. Chciałbym wiedzieć czy CCP kiedykolwiek w historii EVE użyło jakiegokolwiek modelu będącego pracą kogoś z poza firmy jako podstawy do stworzenia późniejszego modelu w grze. Gdzieś tam jest nawet jakiś edytor z tego co słyszałem ale... albo ludzi to kompletnie nie interesuje albo CCP spuszcza po brzytwie wszekie wytwory graczy nadsyłane do nich razem z mailem "dołóżcie mój extra model shipu do EVE"

MightyBaz

  • Gość
Odp: nowe modele
« Odpowiedź #73 dnia: Maj 30, 2007, 13:01:14 »
niom...moze warto najpierw z nimi pogadac na ten temat...nie znam firmy ktora nie chcialaby skorzystac z pomyslow od graczy...

xarthias wanted !!!

Ellaine

  • Gość
Odp: nowe modele
« Odpowiedź #74 dnia: Maj 30, 2007, 13:07:51 »
Na forum eve-o z pomysłami (to forum pod game development) co pare miesięcy pokazuje sie czlowiek z pieknymi obrazkami statkow albo POSow, renderami, opisami, pdfami.
Nic mi nie wiadomo o tym, zeby ktorykolwiek z nich (pomyslow graficznych) dostal sie do gry, chociaz reakcje na forum byly zwykle entuzjastyczne.
Wydaje mi sie ze po prostu ustalona grupa artystow CCP zarzadza esttyka poszczegolnych ras i produkuje wszystkie grafiki.

iniside

  • Gość
Odp: nowe modele
« Odpowiedź #75 dnia: Maj 30, 2007, 14:19:22 »
Na forum eve-o z pomysłami (to forum pod game development) co pare miesięcy pokazuje sie czlowiek z pieknymi obrazkami statkow albo POSow, renderami, opisami, pdfami.
Nic mi nie wiadomo o tym, zeby ktorykolwiek z nich (pomyslow graficznych) dostal sie do gry, chociaz reakcje na forum byly zwykle entuzjastyczne.
Wydaje mi sie ze po prostu ustalona grupa artystow CCP zarzadza esttyka poszczegolnych ras i produkuje wszystkie grafiki.
Takie zachowanie developerów zawsze mnie dziwiło. O ile jeszcze jakby na CCP stał jakis wydawca, ale oni sami sobie nimi sa... Chyba nie zauwazyli ze gracze najlepiej wiedza czym by chcieli latać :D

Ellaine

  • Gość
Odp: nowe modele
« Odpowiedź #76 dnia: Maj 30, 2007, 14:36:45 »
Jak dla mnie nie jest to szczegolnie dziwne. Wlasciwie tez nie slyszalem o przypadkach odwrottnych, oprocz takich eksperymentow jak second life.

Tworcy chca miec spojna wizje graficzna. Maja czlowieka odpowiedzialnego za graficzny image danej rasy. Sam projektuje wszystko i ewentualnie wybiera i czuwa nad stylem grafik innych ludzi. Ta wizja może się nie wszystkim podobać ale jest charakterystyczna i buduje markę odróżniając estetykę świata od innych.
Wrzucanie wszystkiego co jest ładne / podoba się graczom jest typowe dla amatorskich produkcji i nie za bardzo nadaje się na strategię dla dużych projektów komercyjnych. Dzięki temu mamy pewną spójność zamias misz-maszu.
Nawet taki WoW, który jest bardzo "pod publikę" raczej ma grafikę (i inne rzeczy) wyprodukowane w firmie i potem badane rynkowo, niż wyniesione na produkcję przez amatorów i zachwyconych forumowiczów.

iniside

  • Gość
Odp: nowe modele
« Odpowiedź #77 dnia: Maj 30, 2007, 14:42:34 »
Zauważ tylko że ten eksperyment Second Life, robi niesamowita furore, a jego twroca rozplali 1k $ bankotami w kominku (;.
Mozna powiedziec ze SL relizuje Web 2.0, gdzie indziej niz strony WWW.

Wiesz obiektywnie patrzac to prawda co napisales, z drugiej strony wielu tu zalezy od samej filozofii myslenia. Jesli pozwoli sie spolecznosci pracować nad czyms, poczuje sie ona zwiazana z projektem i bedzie starac sie zachecic kolejnych i tym sposobem moze powstac samonapedzajaca sie maszynka do produkowania kasy :E. Chyba kazdy lubi miec poczucie ze ma w cos jakis wklad.. Pewnie stad popularnosc demokracji, chociazby byla ona tylko na papierze  :D

Assari

  • Gość
Odp: nowe modele
« Odpowiedź #78 dnia: Maj 30, 2007, 15:05:46 »
Tworcy chca miec spojna wizje graficzna. Maja czlowieka odpowiedzialnego za graficzny image danej rasy. Sam projektuje wszystko i ewentualnie wybiera i czuwa nad stylem grafik innych ludzi. Ta wizja może się nie wszystkim podobać ale jest charakterystyczna i buduje markę odróżniając estetykę świata od innych.

Nie mów mi, że widząc jakiś extra projekt shipa/stacji/czegokolwiek autorstwa gracza X nie mozna w porozumieniu z tym graczem i grafikami firmy spróbowac przemodelować go tak żeby zachowując jak najwięcej ze swojego pierwotnego kształtu/wizji pasował do tej spójnej wizji graficznej danej rasy.
Takie działania są bardzo pozytywnie postrzegane przez społeczność danej gry.

Mały off-topic, w mojej ocenie gra zyskała by także gdyby zwiększyć ilość statków w poszczególnych klasach, no może poza capitalami. Mając np po 10-20 modeli frejek, cruzów, itd dla danej rasy różniących się wyglądem i minimalnie lub wcale parametrami (2-3 modele o różnym wyglądzie ale takich samych parametrach) wielu graczy latałoby shipem X lub Y dlatego że on im się bardziej podoba. W końcu po co robi się jeden model samochodu w wielu kolorach? ;)

Ellaine

  • Gość
Odp: nowe modele
« Odpowiedź #79 dnia: Maj 30, 2007, 15:28:55 »
Gdyby w universum Eve projektowaniem statkow zajmowaly sie dziesiatki malych i srednich firm, a nie fafnaście megakorporacji (bazowo - po 2 na rase).
Eve byłoby o 100km bliższe mojej idealnej grze marzeń, gdyby i nowe statki, i nowe mody, łącznie z grafiką i mechaniką, powstawały w negocjacjach gracze-devy poszczególnych sojuszów, które byłoby stać na takie przyjemności. Oczywiście 5000 ludzi by narzekało że BS BoBa jest przegięty a fregata goonów za słaba, ale przy odpowiedniej mechanice i zasadach, mielibyśmi prawdziwe invention a wojny i gospodarka nabralyby nowej glebii.

Nie mowie ze nie podobalaby mi sie wspolpraca z zewnetrznymi projektantami, tylko ze rozumiem dlaczego jej nie ma.

Web 2.0 to slogan marketingowy służący do sprzedawania masom rzeczy, które były normalne w internetowych społecznościach już 12 lat temu - tylko te społeczności były mniejsze.

Fizyk

  • Gość
Odp: nowe modele
« Odpowiedź #80 dnia: Maj 30, 2007, 15:40:11 »
No tak po cichu zakładacie że ludzie zajmujący się całą oprawą graficzną są na tyle uber że właściwie nic nie można tam poprawić. Prawda jest taka że wśród graczy ( a jest ich przecież od groma ) są i tacy kturzy znają się lepiej lub przynajmniej tak samo jak pracownicy CCP. Nie wiem i nie rozumiem czym taka polityka wydwcy gry jest spowodowana. Zdaję sobie sprawę że EVE nie jest zwykłą rozrywką dla niekturych stała się pasją i jestem pewien że wielu z nich zechciałoby pomóc w tworzeniu także tej częśc świata ale jak napisałem nie rozumiem ich polityki

Pozdrawiam

iniside

  • Gość
Odp: nowe modele
« Odpowiedź #81 dnia: Maj 30, 2007, 16:02:40 »
Cytuj
Web 2.0 to slogan marketingowy służący do sprzedawania masom rzeczy, które były normalne w internetowych społecznościach już 12 lat temu - tylko te społeczności były mniejsze.
Co najmniej od postania Wiki. Naszczescie ktos w tym zwietrzyl interes i zaczol promować :D

Ellaine

  • Gość
Odp: nowe modele
« Odpowiedź #82 dnia: Maj 30, 2007, 16:19:43 »
Okolo rok temu gadalem z Kieronem na temat potencjalnego outsourcingu i wspolpracy z third parties w tworzeniu elementow swiata. Po naradzie z devami stwierdzil, ze nie ma opcji - moge zlozyc CV i przeniesc sie do nich - ze wzgledu na spojnosc i kontrole nad produktem, wszystkie rzeczy maja powstawac w ich siedzibie w Islandii.

Ellaine

  • Gość
Odp: nowe modele
« Odpowiedź #83 dnia: Czerwiec 11, 2007, 12:35:07 »
Mozna bylo latwo przegapic, filmik jest na miejscu od listopada 2006 a ja trafilem na niego przypadkiem dzis rano ;)
http://myeve.eve-online.com/download/videos/?type=4

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: nowe modele
« Odpowiedź #84 dnia: Czerwiec 11, 2007, 13:10:51 »
Chyba nie zauwazyli ze gracze najlepiej wiedza czym by chcieli latać :D

Różowym Drake'iem z ośmioma cruise missile, +15% shield resist na poziom oraz możliwością używania fighterów.