Eve-Centrala

Eve Online => Market => Wątek zaczęty przez: Marquiz w Lipiec 11, 2005, 10:16:39

Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Marquiz w Lipiec 11, 2005, 10:16:39
PTF wraz z RAV rozpoczyna produkcje Obelisk Freighter'a (Gallente) (http://www.eve-online.com/itemdatabase/ships/freighters/gallente/20187.asp)...
Cena wywolawcza okolo 1,5 mld ISK (dla zaprzyjaznionych korporacji 10% znizki).
Zaineresowanych prosze o kontakt in-game (Marquiz) lub wpisywanie sie tutaj w topic'u.

UPDATE: cena spadla do 1,3 mld przy odbiorze osobistym w Oerse a w empire to okolo 1,5 mld.
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: pticu w Lipiec 14, 2005, 17:39:44
a ja chce minmatar :)
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Marquiz w Lipiec 14, 2005, 17:46:18
jak chcesz to Ci zalatwie, z tym, ze cena freighterow wszystkich ulegla zmienie i jak ludzi zaczeli je produkowac, to srednio po 2 mld
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: LosBekoczoS w Lipiec 14, 2005, 18:23:30
Mq po tyle zostal pierwszy na oficjal forum sprzedany bodajze mysle ze cena spadnie pomimo wsztystko jak sie wiecej osob wezmie za budowanie.
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: dzikus w Lipiec 14, 2005, 18:30:47
Nie pr?dko. Cena jest wysoka, ze wzgl?du na:
1) wysoki koszt wej?cia - wszystkie wymagane BPO w sumie kosztuj? oko?o 6 mld ISK
2) wysoki koszt produkcji - trzeba minera?ów za jakie? 800-900 mln (przy obecnych ?rednich cenach)
3) czas wyprodukowania wszystkich komponentów (zak?adaj?c ?e wszystkie produkujesz na raz) to 11 dni. Czas produkcji frachtowca z BPO to kolejne 11 dni.
4) Rynek BPC nie b?dzie istnia? na te sprz?ty - czas zrobienia jednej kopii frachtowca to 7 tygodni - w tym czasie mo?na spokojnie zrobi? 4 frachtowce. Nikt si? nie b?dzie na razie bawi? w robienie kopii.

My?l?, ?e wysokie ceny utrzymaj? si? przynajmniej pó? roku je?li nie d?u?ej. Potem pewnie zaczn? spada?, w miar? jak rynek b?dzie coraz mocniej nasycony.
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Marquiz w Lipiec 14, 2005, 19:19:08
Ceny sie nie zmienia a wrecz pojde w gore, bo jak wiecej osob bedzie produkowac, to minsy skocza do gory, bo ten sprzet wymaga potrznych ilosci mineralow (na przyklas 110 mil tritanium)
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: partridge w Lipiec 15, 2005, 14:53:11
eee tam co to jest 110mil Tritanium my wczoraj z NPC dostalismy 20.5mil :)
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: pticu w Lipiec 15, 2005, 15:19:23
27,5 :]
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: nigel w Lipiec 15, 2005, 15:19:42
Part :) po ile sprzedajesz z dostaw? na miejsce ? :)
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: partridge w Lipiec 15, 2005, 19:17:04
Nie sprzedajemy ale powiem wam szczerze ze gdyby zrzucic wszystkie minsy korpowe + minsy wszystkich membersow fury to bylo by tego na 2 Frachtwoce :) Nie wiem gdzie to wszystko jest ale w jednym miejscu jest 29.5 mil trita w drugim 18 mil 2j od Yuali :) Wiec jak widac PvP potrafi sie wyposazyc... No + 100k Zyda i 40k Mega w prezencie od BIG'a za co bardzo im dziekujemy i mamy nadzieje ze dadza nam jeszcze wiecej :)
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Marquiz w Sierpień 29, 2005, 16:00:18
UPDATE
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Ace w Sierpień 29, 2005, 17:25:36
Wiecie co mnie najbardziej irytuje w eve, ludzie handlujacy jakims go.wne.m przy ktorym mocno przesadzaja cena. Nie interesuje mnie ile wam to zajmuje czasu, materialow. Napiszcie lepiej ile na takiej jednej sztuce dostajecie do kieszeni, i dlaczego tak duzo??? Tak tak zaraz posypia sie opinie, ze nikt takich rzeczy nie mowi i ze business to business! Dostanie taki fajfus BPO i chce odrazu zmarszczyc freda za wsze czasy w eve, dorobic sie jednym rzutem. Normalnie scenariusz z zycia wziety. Wlaczcie TVP i popatrzcie na wiadomosci czasmi. Masa dorobkiewiczow ktorzy tak samo zarabiaja! Czy to kiedys znormalnieje w tym kraju, w tych ludziach? Chyba nie :/

Reasumijac. Dajcie normalna cene, z zarobkiem po waszej stronie ktory mozna zaakceptowac, to kupie od was nawet 10 tych ped.alsk.ich statkow!
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Marquiz w Sierpień 29, 2005, 17:40:25
wyjasnienie
koszt produkcji 900 mil isk w mineralach + 6,5 miliarda isk w BPO

nie liczac niskonczonej ilosc haulowania , kopania i czasu produkcji okolo 4 tygodni...

wniosek:

TO JEST TANIO
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: adam000 w Sierpień 29, 2005, 17:43:58
I jeszcze wyra?nie: TE BPO SI? KUPUJE A NIE DOSTAJE  to nie jest loteria tech 2.
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Ace w Sierpień 29, 2005, 18:24:45
Prrrrrr hamuluj. Kupujac BPO (jesli sie go nie wylosowalo - wiem adam000 gdybys sie nie orietowal ze nie jestem noobem) jestes przygotowany na zrobienie kilku badz kilkunastu badz kilkuset statkow z niego. Wiec jakim prawem chcesz odzyskac bardzo duzy procent juz przy pierwszym?

Pozatym JAKI KOSZT MINERALOW!!!??? Przeciez to wszystko wykopiecie!!!
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Marquiz w Sierpień 29, 2005, 19:13:54
My tego nie kopiemy bo nie pogielo nas jeszcze zeby non-stop na pasie stac to po pierwsze, a po drugie i tak zajmie nam okolo rok (10 statkow tak dlugo sie produkuje) zanim nam sie ta inwestycja zwroci i nie wspomne juz o pierwszych wymiernych zyskach
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Hall Underley w Sierpień 29, 2005, 19:45:29
Cytat: "Ace"
Wiec jakim prawem chcesz odzyskac bardzo duzy procent juz przy pierwszym?


Bo tak dzia?a rynek. Ceny dyktuje ten, kto ma ?rodki niezb?dne do produkcji, a je?li wydaje Ci si? ona za wysoka, to po prostu nie kupujesz.
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Ace w Sierpień 29, 2005, 20:05:29
Hall ty mi tu nie pitol bo ja twoje ceny to akurat znam, i to sa wlasnie ceny w ktorych akceptuje twoja marze bez problemu!
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Hall Underley w Sierpień 29, 2005, 20:32:06
Cytat: "Ace"
Hall ty mi tu nie pitol bo ja twoje ceny to akurat znam, i to sa wlasnie ceny w ktorych akceptuje twoja marze bez problemu!


Ciii, bo wszyscy beda takie chcieli ;)
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Sierpień 30, 2005, 00:41:49
Wlasnie ;)
Nie wydaj tutaj naszego drogiego halla ;)
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Aenyeweddien w Sierpień 30, 2005, 09:30:40
Ace - wida? dostajesz ceny dla znajomych ze specjalnymi rabatami  8)  8)  8)
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Ace w Sierpień 30, 2005, 13:13:22
Gosia to nie sa jakies specjalne RABATY. On mnie poprostu nie okrada!
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 30, 2005, 13:42:21
Cytat: ireul
.

Eee... tam 50% to malutko... 300% no to rozumi?, sam z tak? sprzedawa?em :D
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Aenyeweddien w Sierpień 30, 2005, 13:53:19
Cytat: "Ace"
Gosia to nie sa jakies specjalne RABATY. On mnie poprostu nie okrada!


Mo?e inaczej on Ci? lubi i sprzedaje Ci po kosztach albo z minimalnym narzutem  8)  8)  8)
Bo normalnie to prawa rynku....
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Blaster w Sierpień 30, 2005, 15:26:28
Cytat: "Ace"
Gosia to nie sa jakies specjalne RABATY. On mnie poprostu nie okrada!


Ace ale banaly opowiadasz  :lol:   :arrow:  On mnie po prostu nie okrada!

Nie okrada bo nie chce a inny chce i okrada to jest zycie  8)
Ty tez stoisz na bramie i ludzi okradasz i nie zabierasz tylko 1/6 lootu, który z nich wypada tylko bierzesz co sie da.
Tak samo robia handlowcy/producenci  :arrow:  biora wszystko co klient jest sklonny zaplacic  8)
Róznica jest tylko taka ze jak cie producent okrada to masz prawo wyboru ale jak pirat to juz nie bardzo (no chyba ze latanie po high security  :wink: )

Generalnie w grze jest jak w realu sa ludzie którzy chca sie szybko wzbogacic kosztem innych i drechy co stoja w bramach i zaczepiaja ludzi  :wink:
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: marcoos w Sierpień 30, 2005, 15:40:54
Cytat: "blaster"
Cytat: "Ace"
Gosia to nie sa jakies specjalne RABATY. On mnie poprostu nie okrada!


Ace ale banaly opowiadasz  :lol:   :arrow:  On mnie po prostu nie okrada!

Nie okrada bo nie chce a inny chce i okrada to jest zycie  8)
Ty tez stoisz na bramie i ludzi okradasz i nie zabierasz tylko 1/6 lootu, który z nich wypada tylko bierzesz co sie da.
[...]


Ace rozumie piratów - ale nie rozumie tych wrednych kapitalistów  :wink:
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Sierpień 30, 2005, 16:06:19
Ja rozumiem Ace`a. Tylko ace niepotrzebnie sie czepia producentow bo to nie ich wina.
Mnie samego rowniez wkur@*#(!* ceny t2. I ci co graja juz wystarczajaco dlugo wiedza co sie dzialo z minerami t2 i wiedza jakie obietnice CCP skladalo jesli chodzi o reszte t2 sprzetu.
Jakie sa realia wszyscy wiedza. Nie chce zeby bylo tyle BPO t2 ze t2 stanie sie t1 i wszyscy beda plakac o t3. Nie pora na to.
Ale chce zeby agenci albo dawali wiecej BPC i wiecej mozliwosci w takiej ofercie typu nie ze moge dostac BPC na t2 mod ktory jest nie uzywany tylko moge dostac BPC na a) b) c) d) e) i tyle.
Po za tym powinien byc sklepik gdzie za punkty od R&D moge sobie qpic BPC.
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 30, 2005, 16:09:25
Cytat: "StellarSheep"
Po za tym powinien byc sklepik gdzie za punkty od R&D moge sobie qpic BPC.


Ciekawy pomys?...
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Sierpień 30, 2005, 17:14:01
Sklepik moze byc rozwizany na rozne sposoby. Moze byc tak ze w stacji corporacji np "viziam" mozesz qpic bpc na a) b) i c) natomiast na stacji "duvolle labs" moge qpic juz bpc tylko na d) e) i f).  Problem z gankowaniem sklepiku jest dosc prosty. Mozesz qpowac altem to raz. Dwa mozesz kupowac w high security. Aczkolwiek gdyby dodali tutaj opcje ze w low security mozesz qpic taniej byloby ciekawie.
Moze byc tez rozwiazanie ze kupuje sie u agenta. A co do agentow to ja zawsze uwazalem ze agenci lvl 4 powinni byc w low security i 0.0. I wiekszosc 3 lvl.
Tak tak chce zmuszac ludzi do pvp. A dokladniej to do teamworku i zeby nie mieli za latwo tak jak to jest w tej chwili. Juz nie wspomne o tym ze misje lvl 4 mialy byc tak trudne ze tylko pare osob mialo je wykonywac. Jak jest? Hehe to wiemy  :lol:
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Marzec 08, 2006, 12:23:04
A najtansze Obeliski spadly juz ponizej 900m, co napawa mnie optymizmem jako ze sobie na takowy statek zbieram.
Wiecej. Obelisk staje sie popularnym rodzajem statku transportowego spotykanym na kazdym rogu w bezpiecznych okolicach.

Inne beczki;

Sklepik z BPO/BPC jest pomyslem zupelnie nieadekwatnym do koncepcji "nauki".
Idea jest taka;
Zbieraja sie naukowcy i z pomoca pilotow prowadza badania.
Research Pointy ilustruja zaangazowanie postaci w projekt i prace wlozona w badania.
W pewnym momencie ktos wpada na pomysl jak zbudowac dane urzadzenie, dzwoni do laboratorium, krzyczy Eureka!, po czym uczeni spisuja jego wnioski w postaci BPO i daja mu BPO w nagrode.
RP nie sa w kazdym razie sensus stricte waluta za ktora mozna dostac co sie chce, tak jak nie sa taka waluta loyality points (ktore ilustruja sympatie danego agenta do swoich lojalnych wykonawcow zlecen).
Kupowanie wybranego PBO za RP byloby to cos takiego;
Zbiera sie grupa uczonych i pilotow, zeby prowadzic badania nad nowym laserem. Kazdy z pilotow odcina sobie kreski za kazdy dzien spedzony na badaniach. W pewnym momencie kazdy moze stwierdzic; "Juz dwa miesiace badam ten laser, mam za to tyle kresek, ze moge pojechac do sklepiku i kupic sobie projekt nowej rakiety".
I dzieje sie to co ciekawe bez koniecznosci wynalezienia samej rakiety czy wogole rozpoczecia nad nia badan.
Cuda wianki.

Inna inszosc, ze aktualny system misji R&D tez nie tryska logiczn? spójno?ci? (np dlaczego te same modu?y w tym samym laboratorium s? odkrywane wielokrotnie? Dlaczego zako?czenie projektu badawczego daje tylko jeden BPO, losowo wybranemu badaczowi?).

Najciekawsza rzecza jaka moznaby zaimplementowac w badaniach byloby chyba badanie sojuszowych "named" BPO, ktore moglyby np zaowocowac specjalnym "ISS Cargohold Expander" albo "BoB mining laser". CCP mogloby tak ustawic koszty i pracochlonnosc, by wymagalo to wspolpracy dziesiatkow lub setek graczy, wydatku miliardow ISK, miesiecy pracy, uzycia paru stacji i wielu POSow etc.
W zamian, wybrany GM moglby poswiecic tydzien pracy, omowic z projektantami co dokladnie chca uzyskac i co moga poswiecic (np "chielibysmy pociski hybrydowe L ktore sa drozsze, daja odrobine mniejsze obrazenia, ale za to zmniejszaja resolution dzialka prawie do poziomu M"), zaprogramuje nowy, zrownowazony item oraz serie specyficznych misji, zadan i eventow dopasowanych do deklaracji graczy.
Niezle byloby np wprowadzenie w trakcie badan prototypow przedmiotu o ograniczonych i ukrytych parametrach i pewnej dozie nieprzewidywalnosci zachowan i dac misje "przetestujcie ten laser i podstajcie ile on dokladnie zadaje obrazen, ilu uzywa energii, jak czesto strzela i jaki ma tracking (to chyba najtrudniej) oraz zasieg optymalny i faloff" - piloci mieliby troche zabawy z testami polowymi zanim dokladnie by wypisali wszystkie parametry :)

Cos takiego nie tylko byloby naprawde mile w realizacji, ale wprowadzaloby na rynek przedmioty, na ktorych graczom NAPRWDE zalezy :)
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Raan Kern w Marzec 08, 2006, 12:45:18
Ja si? na R&D nie znam, ale Twoja koncepcja mnie porazi?a... fajno?ci? :)
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Marzec 08, 2006, 12:46:37
Bardzo fajny pomysl... szczegolnie ten z testowaniem nie dopracowanych przedmiotow :D
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: redbart w Marzec 08, 2006, 12:57:38
Hmm, widzia??m providence za 900M, dlatego zastanawiam si?, ?e 1.5mil to drogo, czy drogo ;).

A pomys? Sheep, chyba by?by trudny do zastosowania bo wymusza?by ci?g?a ingerencj? w baz? danych/kod gry.
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Marzec 08, 2006, 13:21:58
Cytat: "Ellaine"

W zamian, wybrany GM moglby poswiecic tydzien pracy, omowic z projektantami co dokladnie chca uzyskac i co moga poswiecic (np "chielibysmy pociski hybrydowe L ktore sa drozsze, daja odrobine mniejsze obrazenia, ale za to zmniejszaja resolution dzialka prawie do poziomu M"), zaprogramuje nowy, zrownowazony item oraz serie specyficznych misji, zadan i eventow dopasowanych do deklaracji graczy.
Niezle byloby np wprowadzenie w trakcie badan prototypow przedmiotu o ograniczonych i ukrytych parametrach i pewnej dozie nieprzewidywalnosci zachowan i dac misje "przetestujcie ten laser i podstajcie ile on dokladnie zadaje obrazen, ilu uzywa energii, jak czesto strzela i jaki ma tracking (to chyba najtrudniej) oraz zasieg optymalny i faloff" - piloci mieliby troche zabawy z testami polowymi zanim dokladnie by wypisali wszystkie parametry :)

Cos takiego nie tylko byloby naprawde mile w realizacji, ale wprowadzaloby na rynek przedmioty, na ktorych graczom NAPRWDE zalezy :)


?wietny pomys?, lecz wyklucza graczy pozostaj?cych w NPC korpach i tych korpach które nie nale?? do sojuszu... Oczywi?cie to mo?e by? dodatkowa zach?ta by si? PC korpie znale?? lub by wst?pi? do sojuszu.
W ka?dym razie testy jakie zaproponowa?e? to naprawd? rewelacyjny pomys? - misje mo?na ró?nicowa?, doda? bonus za ilo?? osób bior?cych udzia? w misji, dodatkowo ró?nicuje modu?y (s? modu?y prototypowe - niech b?d? dost?pne jedynie poprzez R&D w zamian za uzbierane RP, niech na pocz?tek agent daje BPC), wprowadza wariacje w ficie... Aktywizuje R&D.

Mi si? podoba.
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: regis w Marzec 08, 2006, 14:48:12
IMHO  wlasnie powinno sie "zmuszac" ludzi do wejscia w jakis PC sojusz/corp. Viziam itp to tylko przechowalnia dla n00bow, altow i ludzi co tutoriala nie zrobili... zycie zaczyna sie w 0.0 ;)
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Kamoris w Marzec 08, 2006, 19:50:11
Ireul sledz patch notes :P tam jest o reverse engoneering (nadal niestety) i o kupowanou bpc za rp, ccp w koncu cos tam zaczelo myslec o tym hehe za rok moze zmienia. POzostaje tylko kupic sobie wlasne bnpo etch2 i sie dorabiac poki mozna  :twisted:
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Kamoris w Marzec 08, 2006, 22:34:10
he he i przynajmniej przez kolejny rok ebda pisac o tym ech zeby chcociaz wprowadzili bpc za rp i sklepiki u agentow gdzie bedzie mozna wybierac sobie co sie chce :). A mnie z tych patch notes najbardziej ciekawi slavaging czyli zbieranie zlomu hehe
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: WolfSimon w Marzec 09, 2006, 10:51:26
Pewnie b?dzie mo?na zbiera? i przetapia? Scrap Metals, ju? s? przecie? na to skille, a to wypada czasem na misjach.
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Marzec 09, 2006, 11:07:26
Chodzi o to? http://www.eve-online.com/itemdatabase/manufactureresearch/materials/alloyscompounds/default.asp
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: WolfSimon w Marzec 09, 2006, 11:11:59
Raczej o to:
http://www.eve-online.com/itemdatabase/tradegoods/industrialgoods/15331.asp

Pewnie b?d? wypada? ze zniszczonych okr?tów. Jest to do?? ci??kie wi?c trzeba b?dzie indusów by to zbiera?, ale pewnie przetop b?dzie op?acalny.
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Blaster w Marzec 09, 2006, 11:16:38
Cytat: "redbart"
Hmm, widzia??m providence za 900M, dlatego zastanawiam si?, ?e 1.5mil to drogo, czy drogo ;).


Temat jest juz troche przestazaly i ta cena adekwatna byla do czasu kiedy on powstal.
Ktos z PTF powinien jednak zedytowac pierwszy post jesli cena na takiefo frachta sie zmienila a jesli nie to EOT.  8)
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Marzec 09, 2006, 11:31:08
Jesli chodzi o sprzedaz Frachtowcow w PTF to temat jest chwilowo nieaktualny.
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Marzec 14, 2006, 11:12:45
Ciesze sie ze pomysl sie podoba. Jaks skoncza sie problemy ze stabilnoscia, pojde meczyc na ten temat devow na glownych forach :)

Ireul, ty zly socjalisto! Dla kazdego wedlug potrzeb, od kazdego wedlug mozliwosci i wszystko sprzedawac po kosztach? Rynek to rynek, jesli cos jest zadkie i konkurencja producentow jest mala, to czemu ludzie nie mieliby sprzedawac po takich cenach jakie znajduja klientow i zarabiac sobie skoro juz wygrali ta loterie?
Nie podoba sie od strony klienta, kup sobie bpo za pare miliardow i sam produkuj :)
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Marzec 14, 2006, 15:10:42
Cytat: "ireul"
proste ze sie zarabia. sam tak bede robil.
ale marza 500% to zwykle zlodziejstwo.

Kiedy masz wybor i mozesz nie kupic albo kupic inny model (wprzaypadku tech 2 shipow, skille rasowe sa mniej wazne niz uniwersalne), nie jest to zlodziejstwo tylko strategia sprzedazy :) Byc moze bledna, bo podejrzewam, ze bardziej oplacaloby sie sprzedac bardzo duzo statkow za dwukrotny koszt produkcji niz kilka za osmiokrotny.
Cytuj
ewentualnie niech dadza mi mozliwosc ubezpieczenia haca na taka kwote za jaka kupilem.

To racja.
Podobno jakies alience maja w ofercie ubezpieczenia statkow tech 2 w korporacjach graczy. Ale to wewnetrznie. Moglby byc mechanizm pozwalajacy korporacjom graczy oferowac takie uslugi jak ubezpieczenia, kredyty i akcje w sposob rownie prosty (dla klienta) jak przy korporacjach npc.
Podobno w Kali bedzie jakis mechanizm zwiazany z kontraktami, zobaczymy co to :)
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Blaster w Marzec 16, 2006, 11:42:01
Cytat: "Ellaine"
Byc moze bledna, bo podejrzewam, ze bardziej oplacaloby sie sprzedac bardzo duzo statkow za dwukrotny koszt produkcji niz kilka za osmiokrotny.


Nie koniecznie bo z jednego BPO taki hac robi sie okreslona ilosc czasu tak wiec duzej ilosci nie wyprodukujesz tak szybko a nawet na te hace za "bandyckie" (ale tak o jakies 10 mln mniej niz na markecie) ceny ustawiaja sie kolejki  :?
Ot taki maly PRL w EvE  :wink:

A i jak myslisz ze z BPO mozna robic BPC  i z nich budowac hace to wiedz ze robienie BPC na haca sie zupelnie nie oplaca czasowo.
Nie próbowalem tego osobiscie ale mówie to co slyszalem od Halla a jest on wiarygodnym zródlem jesli chodzi o ten temat  8)
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Marzec 16, 2006, 13:13:10
Uh, no tak tegom nie wziela pod uwage :(
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: redbart w Marzec 16, 2006, 13:24:09
Cytat: "Ellaine"

Podobno jakies alience maja w ofercie ubezpieczenia statkow tech 2 w korporacjach graczy. Ale to wewnetrznie. Moglby byc mechanizm pozwalajacy korporacjom graczy oferowac takie uslugi jak ubezpieczenia, kredyty i akcje w sposob rownie prosty (dla klienta) jak przy korporacjach npc.
Podobno w Kali bedzie jakis mechanizm zwiazany z kontraktami, zobaczymy co to :)


Zastanawiam si? czy to si? wogóle op?aca, du?o statków idzi? si? hmm... wi?c imo i tak jest prawie 100% pewno?? oddania ubezpiecznia, wi?c raczej by? zbankrutowa? z takim prawdopodobie?stwem.
Tytuł: Obelisk FREIGHT'er
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Marzec 16, 2006, 15:27:00
Statki spadaja w roznym tempie zaleznym od stylu gry.
Statki ludzi, ktorzy spokojnie pykaja misje albo lataja po bezpiecznej przestrzeni, nie spadaja praktycznie wogole.
Aczkolwiek tutaj chyba chodzilo o ubezpieczenie statkow uzywanych w pvp po to, zeby ludzie na froncie dbali o wygranie bitwy a nie o swoje koszty :)