Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: Pol Kent w Kwiecień 12, 2011, 14:25:47

Tytuł: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Kwiecień 12, 2011, 14:25:47
Hmm...
http://www.evenews24.com/2011/04/11/time-dilatation-first-csm6-letter-is-out/

Trawię pomysł i szczerze mówiąc nie ma w tej chwili zdania.
Co myślicie o tym pomyśle ?
Tytuł: Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 12, 2011, 14:48:31
Mnie trochę martwi ten fragment:

Cytuj
What makes Eve unique is the shardless galaxy that allows epic conflicts, wars involving tens of thousands of players culminating in the kind of battles which were once only the province of films like Star Wars. This is the fundamental distinction between a game like Eve and small-group PvP games like World of Tanks or League of Legends. When ten people win a raid on some server in World of Warcraft, no one cares; when three thousand players clash in one fight in Eve, even the traditional media takes notice.

TL;DR - blob or GTFO.

Fajnie, tylko Eve nie jest przystosowanie do tych "epickich" bitek od strony mechaniki. Nie mówię, że pomysł zaprezentowany tutaj nie zadziała. Ale nawet jeśli przyjmiemy, że uda się zlikwidować lag podczas dużej bitki - to co pozostaje? Alfowanie primary, do czego nie potrzeba ani skilla, ani żadnej zaawansowanej taktyki. Liczba shipów we flotach zwiększyła się znaczenie od 2003 roku, a HP shipów boostowano chyba raz i to dawno temu. Mechanika PvP wcale nie skaluje się w górę. To co działa tak jak założono przy 100-150, nie działa w ogóle przy 1000-1500.

CCP chyba umyka fakt, że w kategorii "fun" zwyciężają bitki do 100, w porywach do 150 osób.
Tytuł: Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
Wiadomość wysłana przez: Gaunt w Kwiecień 12, 2011, 14:51:46
niom ;>

trailery nowe wychodzą, na fanfestach mega bibki a lag jest :<
Tytuł: Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
Wiadomość wysłana przez: AreQ w Kwiecień 12, 2011, 15:28:11
Mnie trochę martwi ten fragment:

TL;DR - blob or GTFO.

Fajnie, tylko Eve nie jest przystosowanie do tych "epickich" bitek od strony mechaniki. Nie mówię, że pomysł zaprezentowany tutaj nie zadziała. Ale nawet jeśli przyjmiemy, że uda się zlikwidować lag podczas dużej bitki - to co pozostaje? Alfowanie primary, do czego nie potrzeba ani skilla, ani żadnej zaawansowanej taktyki. Liczba shipów we flotach zwiększyła się znaczenie od 2003 roku, a HP shipów boostowano chyba raz i to dawno temu. Mechanika PvP wcale nie skaluje się w górę. To co działa tak jak założono przy 100-150, nie działa w ogóle przy 1000-1500.

CCP chyba umyka fakt, że w kategorii "fun" zwyciężają bitki do 100, w porywach do 150 osób.
Tak, ale mimo takie wielkie bitki się zdarzają, ba są relatywnie często. Więc coś z tym trzeba zrobić. Jeśli zadziała to może być całkiem świetny pomysł. Martwi mnie tylko o to jak to się będzie "włączać" - automat, petycja? Nie chciałbym żeby przez jakieś błędy automatu włączało się gdy nie jest potrzebne, a jeśli będzie to jakiś automat, to znając Eve bugi gwarantowane;-).
Tytuł: Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 12, 2011, 19:12:46
jak dla mnie wszystkie anty lag rozwiazania sa dosc dziwne...
kiedys sobie wyobrazalem to tak ze mam HUDa...
gdzie miesci sie 20 w porywach po upgreydach statku 25 obiektow
i zeby to mialo sens to przelaczam sobie dziesiatki ustawien podczas bitki zeby wylapac interesujacy mnie cel...
a czego nie ma w overview, nie ma i w broketach wiec lagowac powinno mniej...

Tytuł: Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
Wiadomość wysłana przez: AreQ w Kwiecień 12, 2011, 19:30:16
Niestety to tak nie działa. Pomoże na niewydolność Twojego sprzętu, ale lag się Tworzy na drodze komunikacji serwera z klientami i/lub wydajności samego serwera.
Tytuł: Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 12, 2011, 20:31:33
Niestety to tak nie działa. Pomoże na niewydolność Twojego sprzętu, ale lag się Tworzy na drodze komunikacji serwera z klientami i/lub wydajności samego serwera.

Arrrghhh
na bonusy magnetara!!!
zatem "mówco prawd"
ccp chciało mnie 2 razy banowac za niewydolność sprzętu naszych ofiarrr.
psu braty :/


Tytuł: Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Kwiecień 12, 2011, 23:56:06
Jednego tylko nie rozumiem/nie doczytałem, tylko RoF ma ulec redukcji, czy wszystko ulegnie spowolnieniu (np. inercja), tj. cały system opanuje "bullet time"?
Tytuł: Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Kwiecień 13, 2011, 00:32:32
Skoro zwolnią wewnętrzny zegarek, to wszystko. Świetne narzędzie do griefowania dla NC: wrzucić przeciwnikowi 500 cloakerów do systemu i nagle POSy działają o połowę wolniej (produkcja, kopanie).
Tytuł: Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 13, 2011, 09:01:00
Skoro zwolnią wewnętrzny zegarek, to wszystko.

No właśnie napisali wyraźnie, że nie wszystko. Plus, logika podpowiada, że takie zwolnienie czasu dotyczyłoby tylko grida.
Tytuł: Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Kwiecień 13, 2011, 09:21:10
Ale lag bitewny nie dotyczy tylko grida, ale całego systemu (często nawet wielu systemów jednocześnie). Ileż razy wisiałem sobie na ssie nie mogąc włączyć warpa jak bitka była gdzieś na gejcie czy stacji. A TD z tego co zrozumiałem ma dotyczyć tylko rozkazów dla statków i ich zachowania w przestrzeni (bullet time) a już nie będzie tykać takich elementów jak skillowanie, POSy (przynajmniej w zakresie produkcji czy wydobycia) itd.
Tytuł: Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Kwiecień 13, 2011, 09:51:56
hmmm zwolnienie czasu skillowania  >:D ciekawe ciekawe to mogloby rozwiazac bloby raz na zawsze.
Tytuł: Odp: Time Dilatation: First CSM6 letter is out
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Kwiecień 13, 2011, 11:32:53
A racja Jonas, nie doczytałem ostatniego zdania.