Autor Wątek: "Nowy" Xcom  (Przeczytany 8857 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

[CBIRR] Soobocz

  • CBIRR
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 224
  • i to wsio :)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Soobocz
  • Korporacja: Charming But Irrational
"Nowy" Xcom
« dnia: Październik 17, 2012, 10:41:32 »
Siemka.
Co sądzicie o nowym Xcom Enemy ?
Ja sobie kupiłem i jestem tą grą oczarowany :)
Smakowicie zapowiada się tryb multi.
Co sądzicie o tym tytule ?
Charming But Irrational

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 17, 2012, 11:16:41 »
Za krótki. Na poziomie klasycznym do przejścia w cirka dwa - trzy wieczory, na niższym jeden wieczór to za dużo
Poza tym oczekiwałem że największy moim wrogiem tak jak w starych x-comach bedą ufole a nie ******** kamera, zwłaszcza podczas prób strzelania z bazuki, lub traktowania otoczenia granatami.
Poza tym nie było źle. Kilka zmian na plus kilka innych na minus (najpoważniejszy minus wymieniłem)
Multi nie próbowałem

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[CBIRR] Soobocz

  • CBIRR
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 224
  • i to wsio :)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Soobocz
  • Korporacja: Charming But Irrational
"Nowy" Xcom
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 17, 2012, 11:39:01 »
E tam dla mnie to są szczegóły to co podałeś :) Mam nadzieję, że dadzą jakąś łatkę aby byli polscy żołnierze :) Co do długości to jak szybko nie wykonujesz głównych badań to gra się dłużej.
Charming But Irrational

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 17, 2012, 11:40:33 »
Tia i coraz więcej państw trafia na indeks apokalipsy...

A ta jebana kamera to nie jest kurwa szczegół, połowa znajomych wogle nie uzywa materiałów wybuchowych przez ten zjebany system

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[CBIRR] Soobocz

  • CBIRR
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 224
  • i to wsio :)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Soobocz
  • Korporacja: Charming But Irrational
"Nowy" Xcom
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 17, 2012, 12:26:06 »
A i jeszcze jeden bug znalazłem. Mianowicie jak trzymasz kursor na "głowie" ufoka to podaje procent szans na trafienie. Większość jest 1 %
Już na innych forach piszą, że to bug.
Natomiast co do używania materiałów wybuchowych to mnie kamera nie przeszkadza. Może mamy inne odczucia co do rzeczy ważnych i mniej ważnych :)
Charming But Irrational

Skaza

  • 666
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 85
  • Punish and Slave !
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Grim'Harper
  • Korporacja: WATAHA.
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 17, 2012, 15:47:45 »

Gram drugi raz, tym razem maksymalny poziom trudności.

Problemów z kamerą nie miałem, wszystko działa bardzo sprawnie i muszę przyznać, że to naprawdę udany powrót do serii XCom. Jednak pozostaje pewien niedosyt, ponieważ gra mogłaby być troszkę dłuższa, może nieco bardziej rozbudowana w pewnych momentach. Ale ogólne wrażenia bardzo pozytywne.

Natomiast jeśli chodzi o używanie granatów i wyrzutni rakiet... Jeśli dobrze pamiętam, to jakoś na początku nasza pani naukowiec wspomina, że eksplozje niszczą artefakty kosmitów. Zatem ich wykorzystanie czyni walkę łatwiejszą, ale mniej zyskowną. Chyba, że coś źle zrozumiałem.

Jam jest Hermes. W gniewie własne skrzydła pożerając, przez nienawiść oswojon zostałem.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 17, 2012, 16:11:03 »
Cytuj
Natomiast jeśli chodzi o używanie granatów i wyrzutni rakiet... Jeśli dobrze pamiętam, to jakoś na początku nasza pani naukowiec wspomina, że eksplozje niszczą artefakty kosmitów. Zatem ich wykorzystanie czyni walkę łatwiejszą, ale mniej zyskowną. Chyba, że coś źle zrozumiałem.
Jak walczysz w zestrzelonym ufo to owszem demolując je zmniejszasz loot. Ale jesl chodzi o normalne ufole to ich broń jest niszczona w momencie ich zabicia (może na łatwym tak nie jest) niezależnie od tgo czy to precyzyjna kulka w łeb od znajpera czy trafienie małą atomówką. Jedyny sposób na lootowanie przecciników to ogłuszać ich, ale jak przeszedłeś to już wiesz jakie są uroki brania ze sobą ogłuszacza lub ogłószaczy nie?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 17, 2012, 17:01:40 »
Wybuchy niszczą nawet te fragmenty oraz ciała obcych.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 17, 2012, 19:41:00 »
Mi brakuje zakończenia z oryginału i kilku pewnych rzeczy. Gra jest boska i byłem w sumie b. miło zaskoczony, że w końcu czegoś nie spartolili.

[CBIRR] Soobocz

  • CBIRR
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 224
  • i to wsio :)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Soobocz
  • Korporacja: Charming But Irrational
"Nowy" Xcom
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 17, 2012, 21:22:22 »
No jest boska ja już od dwóch dni nic nie robię tylko sobie gram. :) Klimat jest i to jest najważniejsze :)
Charming But Irrational

sc0rp

  • Gość
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 18, 2012, 01:02:00 »
Fajny powrot do serii. Odnosnie granatow i bazooki - uzywalem tylko na finalnej misji, nie wyobrazam sobie przejscia ostatniego pokoju na ostatniej misji bez "massive aoe". Odnosnie bugow z kamera - nie zauwazylem, aczkolwiek czytalem ze ludzie narzekaja moze kwestia driverow (nie zawsze najnowsze = najlepsze).

Jest tylko jeden minus - gra na jeden raz, fabula na max liniowa.

Plusy:
- jakkolwiek to nie brzmi absurdalnie, ale ta turowka to nie partia szachow tylko jest pelna dynamizmu
- klimat rodem z legendarnej serii



Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 18, 2012, 01:08:59 »
Cytuj
nie wyobrazam sobie przejscia ostatniego pokoju na ostatniej misji bez "massive aoe".
Snajper z plazmówką, ulepszonym celowaniem, rozwiązał u mnie ten problem jednym headshootem, z przeciwległego końca wybiegu sectopodów :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 18, 2012, 06:55:14 »
Snajper z plazmówką, ulepszonym celowaniem, rozwiązał u mnie ten problem jednym headshootem, z przeciwległego końca wybiegu sectopodów :P
to Ci szczesliwie wylosowal rozmieszczenie ufokow ;) ja w ostatnim pokoju dostalem 3 tych co wala psonikiem i 4 w czerwonej ciezkiej zbroi i karabinami plazmowymi :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 18, 2012, 08:09:33 »
Ja też. Ale nie wiedzieć czemu jak ten co z Tobą gadał na filmiki zginął gra się skończyła a że był na środku jako jedyny widoczny dla snajpera od którego zaczynałem zwykle strzelanie...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 18, 2012, 16:45:50 »
Ja też. Ale nie wiedzieć czemu jak ten co z Tobą gadał na filmiki zginął gra się skończyła a że był na środku jako jedyny widoczny dla snajpera od którego zaczynałem zwykle strzelanie...

Miałem to samo, a grubasy dostaly mind control na ryj i tyle :).

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 18, 2012, 21:14:28 »
Za krótki. Na poziomie klasycznym do przejścia w cirka dwa - trzy wieczory, na niższym jeden wieczór to za dużo
Poza tym oczekiwałem że największy moim wrogiem tak jak w starych x-comach bedą ufole a nie ******** kamera, zwłaszcza podczas prób strzelania z bazuki, lub traktowania otoczenia granatami.
Poza tym nie było źle. Kilka zmian na plus kilka innych na minus (najpoważniejszy minus wymieniłem)
Multi nie próbowałem
Ja bym jeszcze dorzucił możliwość strzelania przez ściany i od czasu do czasu zawieszające się jedno z aktywnych okienek. Nawigacja w bazie też jest jakaś trudna do zdzierżenia, na PS3 można sobie nawet zome-in robić na poszczególne pokoje.

[CBIRR] Soobocz

  • CBIRR
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 224
  • i to wsio :)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Soobocz
  • Korporacja: Charming But Irrational
"Nowy" Xcom
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 19, 2012, 02:42:04 »
A ja sobie gram spokojnie już trzeci dzień i nawet nie zbadałem tego kolesia co się w kryształ zamienia. Spokojnie sobie wszystko badam i zabijam ufoki :)
Charming But Irrational

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 19, 2012, 15:21:02 »
dawno nie gralo mi sie w nic tak dobrze jak w nowe ucho
mam nadzieje, ze kolejna czesc bedzie troche bardziej rozbudowana - widac, ze devsi nie mogli przeznaczyc wiecej czasu na rozbudowywanie pewnych elementow gry wiec troche zmniejszyli content ale zadbali, zeby byl dobrej jakosci
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

Kharim

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 160
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kharim Katelo
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 19, 2012, 15:27:06 »
Ja mam nadzieje ze kolejna część to będzie remake Terror From The Deep :) to moja ulubiona z serii.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 19, 2012, 17:13:48 »
dawno nie gralo mi sie w nic tak dobrze jak w nowe ucho
mam nadzieje, ze kolejna czesc bedzie troche bardziej rozbudowana - widac, ze devsi nie mogli przeznaczyc wiecej czasu na rozbudowywanie pewnych elementow gry wiec troche zmniejszyli content ale zadbali, zeby byl dobrej jakosci

Em bedzie duzo DLC mysle.

Striker

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 248
    • Zobacz profil
    • www.war-masters.org
  • Korporacja: I-DEA
  • Sojusz: C0ven
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 19, 2012, 17:52:54 »
Ja mam nadzieje ze kolejna część to będzie remake Terror From The Deep :) to moja ulubiona z serii.

Word. Marzyłoby mi się, z tym samym, tylko przerobionym soundtrackiem ;)
I-DEA / C0ven

Precelek

  • Can i Meepo ? i have perfect micro skillz!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 69
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Precelek
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: Uprising.
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 20, 2012, 20:23:30 »
do tej gry powoli wychodza mody :)

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 20, 2012, 20:41:14 »
Em bedzie duzo DLC mysle.

zgadza sie, jest duzo miejsca dla DLC, w chuj duzo :)
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 21, 2012, 00:49:16 »
Pograłem trochę na poziomie Imposible - Classic przy nim to dziecinada  :P

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 25, 2013, 17:34:16 »

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Yavax Zavro

  • Gość
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 25, 2013, 17:50:14 »

Goomich

  • Gość
Odp: "Nowy" Xcom
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 20, 2013, 00:12:52 »