Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Andrjus

Strony: [1]
1
Wsparcie techniczne / Odp: unable to connect 87.237.38.200 on port 26000
« dnia: Listopad 12, 2014, 06:36:32 »
Zarówno launcher jak i repair.exe od nowa ściągają całego klienta gry.

2
Wsparcie techniczne / unable to connect 87.237.38.200 on port 26000
« dnia: Listopad 11, 2014, 22:56:39 »
Witam.
Szukałem w wyszukiwarce forumowej ale nic konkretnego nie znalazłem odnośnie tego problemu.
unable to connect 87.237.38.200 on port 26000
Jeśli ktoś miał podobny problem i zna jego rozwiązanie z góry dzięki za pomoc.

3
Wsparcie techniczne / Incompatible (Build
« dnia: Październik 22, 2014, 19:53:05 »
Witam.
Grę odpalam przez exefile.exe bo poprzez launcher to niemożliwe jednak od dnia wczorajszego pojawia mi się tego typu komunikat Incompatible (Build). Co można zrobić w tej sytuacji.
 

4
NoobGarten / Odp: Czat
« dnia: Październik 20, 2014, 17:08:01 »
Dzięki.

5
NoobGarten / Czat
« dnia: Październik 17, 2014, 21:55:41 »
Witam.
Wśród możliwości dodawania kanałów czatu zniknął kanał language. W jaki sposób teraz można dostać się na polski kanał czatu?

6
Odyssey / Odp: Zapętlona aktualizacja.
« dnia: Październik 08, 2013, 13:58:10 »
Pomogło uruchomienie jako Administrator.
Dzięki za pomoc. ;D

7
Odyssey / Zapętlona aktualizacja.
« dnia: Październik 08, 2013, 13:26:49 »
Witam.
Po dzisiejszej aktualizacji nie mam możliwości uruchomienia gry. Mianowicie chodzi o to że launcher jak zawsze nie działa, a przy uruchamieniu przez exe.file za każdym razem powtarza się ten sam cykl aktualizacji.
  :(

8
Dyskusje ogólne / Odp: DDoS na TQ
« dnia: Czerwiec 02, 2013, 17:53:19 »
To samo u mnie, a do tego nie mogę w przeglądarce połączyć się ze stroną główną.

9
Dyskusje ogólne / Odp: DDoS na TQ
« dnia: Czerwiec 02, 2013, 16:38:03 »
Sam sprawdź.

10
Dyskusje ogólne / DDoS na TQ
« dnia: Czerwiec 02, 2013, 16:32:35 »
Nie wiem jak u was, ale w moim komputerze przy logowanie się na eveonline.com strona jest w języku rosyjskim. Trochę dziwne co???

11
Wsparcie techniczne / Odp: Nowy launcher nie działa
« dnia: Czerwiec 02, 2013, 09:54:28 »
Pomogło dzięki.

12
Wsparcie techniczne / Odp: Nowy launcher nie działa
« dnia: Czerwiec 02, 2013, 09:19:25 »
Witam czy komuś z was przydarzyło się coś podobnego. Eve uruchamiam przez Steam.
Извините, но при обработке вашего запроса произошла ошибка.

Код ошибки: 8A1270E4-C858-4ACA-B50B-17E7733D498A

Strony: [1]