Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - [.BSI.] Dheedee

Strony: 1 [2] 3
36
Inne gry / Odp: World of Warships
« dnia: Październik 07, 2015, 17:09:33 »
Amerykańskie niszczyciele są rewelacyjne do trollowania japońskich niszczycieli działkami.

37
Inne gry / Odp: World of Warships
« dnia: Październik 02, 2015, 16:49:40 »
Cleveland i amerykańskie destroyery żondzom...

38
Off Topic / Odp: SPACE - kosmos, future, astronomia i pochodne....
« dnia: Wrzesień 28, 2015, 16:08:18 »
Oglądałem, w telewizji wyglądało lepiej;) Na drugi raz nie wstaję...

39
Inne gry / Odp: Mad Max Gra
« dnia: Wrzesień 21, 2015, 16:06:02 »
W Maxie naprawdę dobrze wyglądają wybuchy dym i ogień;) mordka się cieszy...

40
Przedpokój / Odp: Cześć!
« dnia: Wrzesień 17, 2015, 16:06:23 »
A ja nicka skądś kojarzę ale hgw wie skąd... chociaż w sumie do lodówki zaglądam...

41
Przedpokój / Odp: Powrót do gry :)
« dnia: Wrzesień 17, 2015, 16:03:49 »
Joł Soob, najlepiej teraz paypalem płacić za grę bezpośrednio u ccp.

42
Inne gry / Odp: Ingress [Android]
« dnia: Wrzesień 10, 2015, 17:13:16 »
W sumie i tak zabiorą przy tym telefon więc ki ch łapać te małe badziewia?  >:D

43
Dyskusje ogólne / Odp: Powrót starego gracza
« dnia: Wrzesień 09, 2015, 17:17:35 »
Przynajmniej bezstresowy w sensie ratów, bo już kolegów z milicji przeciwnej i lokalnych zabijaków niekoniecznie...;)

44
Patche i dodatki / Odp: Galatea - Patch Notes'y etc.
« dnia: Sierpień 25, 2015, 14:44:47 »
Fajne są animacje przy wejściu i wyjściu z warpa przy tych nowych modelach...

45
Inne gry / Odp: Promocje na gry - Steam itd
« dnia: Sierpień 21, 2015, 08:23:43 »
Jak ktoś lubi i ma dziury w kolekcji:

https://www.humblebundle.com/weekly

46
Inne gry / Odp: EVE: Project Legion
« dnia: Sierpień 05, 2015, 18:12:25 »
Plemieniem barbarzyńców?

47
Dyskusje ogólne / Odp: PLEX kosztuje ponad 1B ISK
« dnia: Sierpień 03, 2015, 21:53:47 »
O ile pamiętam z rozmów z innymi ludźmi to produkcji jest potrzebny moduł tech 1 meta 0.
Wszystkie moduły tech 1 meta X dają niewiele minerałów po przemieleniu jedynie meta 0 jest dobra do mielenia ale i najwięcej kosztuje.
Mało kto używa meta ileś tam i jedynie czasami meta 3 lub przy mwd lub ab są używane meta 2 przy niektórych fitach.

Jeśli się mylę to proszę o korektę.

Miałem na myśli możliwie najniższe meta, myślałem że to 1, a tu proszę niespodzianka, człowiek się uczy całe życie. Jeszcze nic t2 nigdy nie wyprodukowałem i obawiam się że nie wyprodukuję;)

48
Flamewar / Odp: Ekonomiczny lore mistera qlko1
« dnia: Sierpień 03, 2015, 15:40:00 »
to taki odpowiednik forumowy " o wszystkim powiem Twojej mamie " ;D


Nie, po prostu odpowiedź Miromaki Fedas na pytanie gdzie kopie...

49
Flamewar / Odp: Ekonomiczny lore mistera qlko1
« dnia: Sierpień 02, 2015, 21:40:36 »
 I've found your scumsucker.She is at Itamo VI - Moon 6 - Science and Trade Institute School station in the Itamo system, Ruomo constellation of The Forge region.With regards,

50
Dyskusje ogólne / Odp: PLEX kosztuje ponad 1B ISK
« dnia: Sierpień 02, 2015, 19:31:17 »
A ja się cieszę że widać jakie masz pojęcie o grze. A z czego zrobić 125 t2 raile? Musisz mieć wersję meta 1, rasowi producenci mają bp na to co produkują wyszlifowane do perfekcji i nie bawią się aż im dropnie na misjach 100 czy 1000 raili ani nie latają po całym świecie żeby je kupować po okazyjnej cenie i potem zwieźć na posa czy do 1 stacji tylko sobie je spawają z minerałków ze skupionego i stopionego wszystkiego innego co akurat można było kupić poniżej ceny minerałów.

51
Dyskusje ogólne / Odp: PLEX kosztuje ponad 1B ISK
« dnia: Sierpień 02, 2015, 16:39:41 »
Sorry ale pierdolisz jak potłuczony. CCP nie tworzy żadnych przedmiotów. Te 125 railguny możesz sobie wsadzić tylko w jedne miejsce gdzie przyniosą jakikolwiek pożytek, czyli we własną dupę. Ja potrzebuję shipów, ammo T2, modułów T2 i frakcyjnych i deadspace. Jeżeli nie masz pojęcia o grze, to nie gadaj głupot, tylko najpierw trochę pograj. A, i postaw mi piwo płacąc w sklepie PLEXem.

52
Flamewar / Odp: Ekonomiczny lore mistera qlko1
« dnia: Sierpień 02, 2015, 16:19:04 »

Po prostu nie można skończyć studiów ekonomicznych bez zajęć z prawa..... Ja jeszcze miałem dodatkowo prawo morskie z racji wybranej specjalizacji.

To i wiadomo czemu Waszmość tak popłynął...

53
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 28, 2015, 23:58:06 »
Cytuj
https://zkillboard.com/kill/47979588/

A takie frachty powinny mieć selfdestructa 1 sek po wydokowaniu gdziekolwiek;)

54
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 28, 2015, 21:04:16 »
Bo nie sztuką jest mieć coś do powiedzenia na temat gry w którą się gra ;P

55
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 28, 2015, 19:32:41 »
Odpowiedź na pytanie jak poważnie utrudnić a nie wyeliminować ganki jest podana jak na tacy. Wystarczy zauważyć gdzie dochodzi do suicide ganków prawie non stop a gdzie dochodzi do nich ekstremalnie rzadko...

56
Inne gry / Odp: Total War: WARHAMMER
« dnia: Lipiec 17, 2015, 23:27:22 »
Wole żeby kinematik był słabszy niż gra niż by był jej najlepszym elementem;) ale ja jestem dziwny...

57
Inne gry / Odp: Total War: WARHAMMER
« dnia: Lipiec 17, 2015, 16:44:54 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AqY4TX7EGUU[/youtube]

58
Inne gry / Odp: Warhammer 40k [było: Odp: Śmieszne rzeczy]
« dnia: Lipiec 16, 2015, 19:01:32 »
Final Liberation> Chaos Gate >Shadow - jeżeli chodzi o miodność, Chaos Gate najlepiej chyba zniósł próbę czasu...

59
Inne gry / Odp: Total War: WARHAMMER
« dnia: Lipiec 16, 2015, 16:40:32 »
Dla mnie Empire też jest fajny, całkiem ciekawie oddane są realia ówczesnego pola walki, salwa za salwą, później na bagnety... Czuć zmiany jakie powodują nowe technologie i przewagę jaką dają i jeszcze bardziej czuć jak na znaczeniu z biegiem lat traci kawaleria. Medievala na nowym silniku jakby im się chciało zrobić to bym pograł. W II się swojego czasu zagrywałem, ale niestety czas nie obszedł się za korzystnie z silnikiem bitewnym i mechaniką walk i już teraz nie sprawia mi takiej radochy jak kiedyś.

60
Dyskusje ogólne / Odp: Otwieram Puszkę Pandory
« dnia: Czerwiec 20, 2015, 02:48:29 »
Mnie się też nie podobają. Dlatego czekam na nowe ekstra oferty na odnowienie subskrypcji;P Być może po włoczęniu przez ccp reason mode.

61
Inne gry / Odp: Fallout 4
« dnia: Czerwiec 20, 2015, 02:46:42 »
Niestety wszystko jest lepsze. Poza Geraltem. Głosy brzmią dużo naturalniej i swobodniej. I kur$%$ znowu w wersji polskiej gra Deckard Cain z Diablo II który jest nawet bardziej sztuczny niż prezydent erekt.

62
Inne gry / Odp: For Honor
« dnia: Czerwiec 19, 2015, 19:36:57 »
Podoba mi się jak katana tnie przez kolczugę, rokendrol że jpkm.

63
Inne gry / Odp: Fallout 4
« dnia: Czerwiec 19, 2015, 19:27:09 »
'No z polską wersją Wieśka już tak jest że zasadniczo tylko dla Geralta warto ją włączyć. Ten "zachodni" jest taki badass że mu zaraz żyłka pierdząca pęknie podczas srania tłuczonym szkłem. Z to reszta dubbingu ang sporo lepsze od polskich wynalazków, no może poza baronem który się udał.

A F4 to będzie crap jak F3. Szkoda że nie będzie crapem w stylu NV.

64
NoobGarten / Odp: zakup klucza w keye.pl a hours for plex
« dnia: Czerwiec 16, 2015, 17:19:14 »
Musisz napisać petycję. Trochę to zawsze trwa ale po dwóch trzech dniach powinni dać ci reflinka, dzięki któremu ta opcja się aktywuje na 4 godziny ponownie. Ja tak przez jakiś czas miałem za każdym razem więc wale GTC 60 dni i jest mniej nerwów.

65
Off Topic / Odp: PayPal żąda karty kredytowej
« dnia: Kwiecień 18, 2015, 18:29:11 »
Ja przez czas jakiś miałem kartę z Inteligo podpiętą pod paypala, na którą w razie potrzeby przelewałem środki z drugiego rachunku inteligo. W miarę szybko to wszystko chodziło i był również w miarę bezpieczne.

66
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Kwiecień 10, 2015, 19:27:18 »
Po prostu żal Wam dupę ściska że się nie zwhorowaliście na KM...

67
Off Topic / Odp: Pierdololo o górnikach
« dnia: Luty 17, 2015, 21:44:24 »
Niestety państwowe przedsiębiorstwa mają na maksa rozdmuchaną administrację. Nikt mi nie wytłumaczy że polakom się nie opłaca kopać węgla i kopalnie przynoszą miliardowe straty w skali roku, za to jakoś niemcy i czesi kopią u nas z zyskiem, ba nowe inwestycje nawet robią. Jeżeli w na kolei procent uzwiązkowienia przekracza 100% to coś jest chyba nie tak.

68
Inne gry / Odp: Space Hulk: Deathwing
« dnia: Luty 15, 2015, 02:37:22 »
Nie ośmieszaj się. To ta sama szkoła GW co fruwacze u sm, centuriony i inne dziwadła wymyslone aby nabić siana. Ja mówię o czasach kiedy armie były robione tak aby byc zgodne ze światem gry a nie, wydajmy nowy kodeks, zróbmy z SM darke eldarów w dresach z ceramitu. Nie mamy jednostek które mogą ich kopiować? to je dodajmy, coś tam sie potem wymyśli do flufu

Pozostaje jeszcze sprawa developerów gry
Całkiem nieźle przeniesli BloodBowla na PC niemniej całkiem nieźle ma kilka "ale"
- pewne fichery które przy konwersji z blatu na ekrany jednak wypadało by przerobić
- optymalizacja która była i jest straszna (aczkolwiek nawet nie umywa się do tego co potrafi dojebać failsoft)

Albo mi się wydaje albo pierdolisz jak potłuczony... Może w Twojej koncepcji to się nie mieści jednak władny do dysponowania marką WH40k uważa to za logiczne więc możesz się przestać nadymać. Jeżeli to będzie gra na poziomie chociaż DoW 2 to już będzie nieźle, bo męczy mnie rozmienianie takiej zajebistej i kurewsko pełnej koncepcji na drobne... Wyjebane mam na strzelanki, ale jak będzie 10 razy lepsza od Firewarriora to może zagram ;) Smutne jest to, że od drugiego Space Hulka (z 1995 roku) na polu shooterów (bo to był bardziej shooter niż taktyczna gra jak pierwszy SH) lub innych gier akcji, na tym polu nie ma nic wartego uwagi. Podobnie jest z resztą dziedzictwa GW... właściwie dobre gry z tych uniwersów (WH i WH40k) to Dark Omen z dodatkiem i Chaos Gate (akceptowalny, ale głównie ze względu na klimat) no i pierwszy Space Hulk, który rozpierdalał klimatem. Reszta to jest po prostu gówno dla debili... Blood Bowl to spinoff który jest zabawny jak grasz z kumplem na planszy (1992 pierwszy kontakt) ale na kompie ciągle masz uczucie, że AI wali cie w dupę na głębokość słupka hektometrycznego...
Pzdr...

69
Za moich czasów skille pod industry mining były w UA zbędne... Zajęcia były tylko z PVP... Wiadomo że z tego ciężko jest zrobić sensowne i regularne źródło przychodu, ale reszty aktywności chyba można się\nauczyć samemu, z tutoriali i filmików na jutabie...
Pzdr...

70
Off Topic / Odp: SPACE - kosmos, future, astronomia i pochodne....
« dnia: Styczeń 22, 2015, 19:45:05 »
A to pewnie ktoś kto lubi w dziurze siedzieć...
Pzdr...

Strony: 1 [2] 3