Autor Wątek: CARRIER, MS  (Przeczytany 17711 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

AimSouth

  • Gość
CARRIER, MS
« dnia: Październik 26, 2007, 09:10:44 »
Hi all

Przebilem sie juz przez tutoriala....udalo mi sie wlozyc imple +5 ...zrobilem kilka skili....polatalem frejka  i interonem.....i odkrylem ze jest cos takiego jak Carrier i MS. I o ile sa poradniki mlodego gornika czy fascynata produkcji o tyle trudno mi znalezc poradnik traktujacy o Carrierach i MS. Czy ktos w wolnej chwili moglby naswietlic mi roznice ...+ i -...wyzej wymienionych shipow ? *jak fitowac *jak sie robi cyno i jakich statkow najlepiej uzyc...*czy carrier moze skakac sam lub w gangu ...a MS ma inne mozliwosci w tym zakresie ...nio takie informacje chetnie bym poznal......Jest poradnik mlodego FC a nie jest to latwy temat...moze ktos pokusilby sie o napisanie poradnika dla przyszlych pilotow tych statkow, jak do tej pory wiedze zdobywam kawalkami ...masakra bo czasami informacje od roznych ludzi sie nie pokrywaja ze soba .....przydala by sie skokndesowana wiedza w tym temacie ktora naswietlilaby mlodym graczom takim jak ja mozliwosci wyzej wymienionych statkow

(prosilbym o mozliwie jak najmniej zlosliwosci w stylu pojdziesz do korpa to sie dowiesz etc....w sumie to kombinuje uzyc carriera w celach transportowych aby zwiezc sobie zabawki do empire i w sumie pod tym katem wiedza najbardziej byla by dla mnie na dzien dzisiejszy istotna )

z gory dzieki za helpa

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 26, 2007, 09:23:34 »
Różnica NO.1
Koszt cariera 850 mln
Koszt MSa 22 MLD

Chcesz słuchać dalej  ? :)

AimSouth

  • Gość
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 26, 2007, 09:41:53 »
nio to stac mnie na 7 carrierow i ani jednego MS'a :].....please I want more  :]

Fedajkin

  • Gość
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 26, 2007, 09:47:06 »
yyy... MILIONY nie tysiące... zera ci się chyba poprzestawiały... a tak BTW to tutaj >> http://www.eve-online.com/itemdatabase/EN/ships/carriers/default.asp masz opisane carriery i co najważniejsze po prawej masz podane wymagane skille... zejdzie ci na nie jakoś hmm z 8-9 miesięcy? A żeby "coś znaczyć" w swoim carrierze, to następne pół roku? Jeśli jesteś, a sądze, że jesteś, niubasem, zapomnij o carrierach, zajmij się wpierw skillowaniem learningów :)

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 26, 2007, 09:49:14 »
Problemik z MSem podstawowy jest taki że nie zadokujesz nim na stacji.
MS jest za duży (HIC !)
Ludzie przeważnie tworzą alty które żyją 100% swojego czasu w MSie i w nim się wylogowują.
Pozostawienie MSa w posie jest bowiem zbyt dużym ryzykiem.


No to tyle problemów.
Z plusów to fakt że jest odporny na EW (ale działa na niego  sfera dictora) ma niezły firepower bo potrafi wypuścić dużo fighterów (narazie  bo będą to nerfić i wtedy dps matek będzie żałosny).

Ma pojemność hangaru 5x większą od cariera.
Można zamontować cloning wat.
MS ma mniejszy zasięg skoków od cariera.

To tak w baardzo telegraficznym skrócie.
Konkrety może użytkownicy tych statków opiszą.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 26, 2007, 10:00:17 »
Przebilem sie juz przez tutoriala....udalo mi sie wlozyc imple +5 ...zrobilem kilka skili....polatalem frejka  i interonem.....i odkrylem ze jest cos takiego jak Carrier i MS. I o ile sa poradniki mlodego gornika czy fascynata produkcji o tyle trudno mi znalezc poradnik traktujacy o Carrierach i MS. Czy ktos w wolnej chwili moglby naswietlic mi roznice ...+ i -...wyzej wymienionych shipow ? *jak fitowac *jak sie robi cyno i jakich statkow najlepiej uzyc...*czy carrier moze skakac sam lub w gangu ...a MS ma inne mozliwosci w tym zakresie ...nio takie informacje chetnie bym poznal......Jest poradnik mlodego FC a nie jest to latwy temat...moze ktos pokusilby sie o napisanie poradnika dla przyszlych pilotow tych statkow, jak do tej pory wiedze zdobywam kawalkami ...masakra bo czasami informacje od roznych ludzi sie nie pokrywaja ze soba .....przydala by sie skokndesowana wiedza w tym temacie ktora naswietlilaby mlodym graczom takim jak ja mozliwosci wyzej wymienionych statkow
Cześć i na początek - możesz poprawić swój tekst i chociaż jakieś akapity porobić ?

Odpowiadając na Twoje pytania zacznę od kwestii najważniejszej - nie ma sensu pisać poradnik, bo każdy kto chce i może latać POWINIEN (jeśli tylko nie kupił konto) znać podstawy pilotażu w EVE. W procesie zdobywania tych informacji na pewno dowie się jaki fit do czego używać, a poza tym jeśli wciąż będzie miał wątpliwości to poszuka na forach (tak na TYM forum również jest poświęcony temu temat). Ok, chyba wystarczy nakłaniania do korzystania z opcji szukaj.

Carrier i MS to w zasadzie to samo różnice sprowadzają się w zasadzie do zapotrzebowania na skille, bonusów oraz wielkości określonych parametrów, no i najczęściej zapominanej kwestii - ceny. Oczywiście tych różnic jest znacznie więcej, ale na początek wystarczy. Nie będę Ci tu podawać ani bonusów, ani parametrów, bo to sobie sam możesz sprawdzić ingame. Podpowiem jednak, że żeby zacząć latać lotniskowcem potrzeba całej masy skilli (niekoniecznie bezpośrednio wskazanych w opisie), a w efekcie potrzeba na to czasu. Wg mojej oceny żeby móc w ogóle wsiąść (nie efektywnie używać) potrzeba około 4 miesięcy skillowania tylko pod lotniskowiec. Do tego dodać trzeba zapotrzebowanie na skille generowane przez fit, no i co chyba ważniejsze - przez cel, dla którego chcesz użytkować lotniskowiec.

Żeby latać transportowo to Twoim celem będzie zminimalizowanie czasu ładowania akumulatora (można skakać przy określonym poziomie capacitora), w tym celu ładuje się wszystko co tylko możliwe by zwiększyć szybkość ładowania, lub ustawia trasę tak by przebiegała w systemach ze stacjami. Po wydokowaniu masz zregenerowany capacitor, a zadokowanie/wydokowanie zabierze Ci około 2 minut. Jeśli nie masz stacji w systemie, a musisz przez taki przelatywać, to doładowanie capacitora do gotowości na następny skok zajmie około 4-5 minut.
Transportowo wykorzystując lotniskowiec warto mieć możliwość załadowania industriali (rozładowanie nie wymaga skilli). Najlepsze efekty uzyskuje się stosując parę Iteron Mk5 i Prorator (T2 - transport ship), oba wyposażone w expandery T2 i rigsy. Z oczywistych względów nie ma sensu skillowac i gallente i amarr industriali na lvl5, co oczywiście oznacza najczęściej stosowanie zestawu Iteron Mk5 i Viator. Jednak strata przestrzeni ładunkowej jest niewielka (700m3) a dodatkowo daje możliwość zapakowania fregaty T1.
Do przewożenia ładunku NIE da się wykorzystać więcej niż 3 cargo container, bo od niedawna nie można ich ładować do statków znajdujących się w ship maintenance. Również problematyczne jest korzystanie z opcji courier kontraktów, bo ich również nie da się wrzucić do statków znajdujących się w ship maintenance.

Kwestie bojowe wykorzystania pozostawiam innym. W przypadku zastosowań logistycznych (support) to oczywiste jest, że wymagane jest zainstalowanie odpowiedniego modułu (remote) oraz wykorzystanie dronek logistycznych. By wzmocnić działanie można użyć modułu triage, ale sposób jego udziałania unieruchamia lotniskowiec na pełen cykl (10 minut) i uniemożliwia korzystanie z dronek/fighterów. Używanie modułu triage wymaga posiadania Strontium Clathrates w ładowni.
Do zadań logistycznych należy również zaliczyć możliwość dostarczania na linię frontu gotowych do użycia statków. Ograniczenia narzucane przez ship maintenance powodują, że w lotniskowiec da się załadować max 3x BC lub adekwatną objętościowo kombinację BC, cruiser i frigate. Każdy statek umieszczany w ship maintenance MUSI być assembled, niezależnie od tego czy jest wyfitowany czy nie.

Cyno - wymaga co najmniej 2 osobowego gangu, skilla, generatora i odpowiedniej ilości Liquid Ozone. W zależności od potrzeb używa się albo tego co się ma pod ręką (najtańszego - np. jakiejś frytki), albo z określonym celem (np. skrócić czas - force recon), lub by zminimalizować koszt (force recon jeśli chodzi o zużycie paliwa) wynikający z utraty shipu i generatora (najlepiej BS - głównie w lowsecu).
Cyno można stawiać do 0.4 włącznie i nie ma w tym żadnej mecyji - klikasz na moduł i od tego momentu koledzy w gangu mogą na Ciebie skakać. Oczywiście część ludzi twierdzi, że najlepiej stawiać przy stacji, ale jeśli nie ma stacji to postawienie przy bramie przynajmniej wyeliminuje tych we frytkach którzy mieliby ochotę na rozwalenie bezbronnego cynostawiacza. Bezbronnego, bo w momencie uruchomienia generatora przez czas trwania (10 lub z bonusami 5 minut) nie można się poruszać ani aktywować żadnego modułu.
Od niedawna można broadcastować cyno w gangu dla tych którzy z różnych powodów do niego dołączyli PO rozpoczęciu cyklu - wygenerowaniu cyno.

Zalety i wady użytkowania MSa w stosunku do lotniskowca były na tym forum omawiane, ale tak skrótowo:
+ więcej dronek i fighterów
+ większy ship maintenace
+ więcej HP ogółem
+ niewrażliwość  na EW
+ Projected ECM (moduł dedykowany)
+ Clone Vat Bay
- zasięg skoku
- cena
- niemożność zadokowania do stacji
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Hastrabull

  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 060
    • Zobacz profil
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 26, 2007, 10:13:48 »

Przebilem sie juz przez tutoriala....udalo mi sie wlozyc imple +5 ...zrobilem kilka skili....polatalem frejka  i interonem.....i odkrylem ze jest cos takiego jak Carrier i MS.
nio to stac mnie na 7 carrierow i ani jednego MS'a :].....please I want more  :]

hmm... skonczyl tutorial, wsadzil implanty +5, ma z 7,8mld ISK na koncie... Ebay anyone? ;/
Jak masz się tu kogoś bać, to mnie...
buahahaha <- demoniczny śmiech

Ellaine

  • Gość
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 26, 2007, 10:17:13 »
Jest młodym górnikiem i fascynatem produkcji, jeśli ma talent do interesów, pare trafnych inwestycji i szybko pomnożył iski z  wykopanego Bantamem veldsparu dochodząc do tych 6-7 miliardów :)
Są ludzie z większym i mniejszym talentem do tego :)

AimSouth

  • Gość
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 26, 2007, 10:27:56 »
Yogos ..Dormino...dzieki Panowie za podpowiedzi. Jesli chodzi o skile mam juz BS na lvl 5 (learningi podstawowe advanced + set impli +5 i cale stado innych skili )...ale, gram dopiero od 13 miesiecy w wiec jeszcze noob, przewijam sie przez male korpy w hi-secu poniewaz taka jest potrzeba chwili ..kasa jest ...ale niestety dostep do wiedzy lekko utrudiony (brak doswiadczonych graczy ktorzy juz lataja w statkach tej klasy)... a potrzeby dobrej zabawy i poznania EVE z kazdej mozliwej strony coraz wieksze.

Stad moje pytanie/prosba o Poradnik dla noobow takich jak ja. Ktos z Forumowiczow pokusil sie o poradnik mlodego FC , ktory IMHO jest znakomity (a to z pewnoscia jest temat szerszy niz latanie li tylko Carrierami wzglednie MS)....to pomyslalem ze moze ktos ujmie wiedze w ladnej formie  i mozliwie prosto opisze problem dla takich graczy jak ja.

Jeszcze raz dzieki Dormino za naprawde ciekawy zestaw informacji ...i ...prosze o wiecej :)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 26, 2007, 10:35:43 »
Jeszcze raz dzieki Dormino za naprawde ciekawy zestaw informacji ...i ...prosze o wiecej :)
Nie ma za co.  :)
Więcej to nie ma specjalnie co pisać. Exploitów nikt Ci nie zdradzi, podobnie jak własnych tricków i sposobów na różne rzeczy choćby dlatego żeby utrudnić życie wrogom jeśliby Ci chcieli kiedyś zrobić kuku. Najlepszą szkoła to po prostu latanie, nawet na SISI daje pojęcie jak i jakie ograniczenia są narzucone na lotniskowiec.
Generalnie jednak gorąco Ciebie namawiam do dołączenia do korporacji znajdującej się w jakimś sojuszu (c0ven ?), w której ludki mają lotniskowce i po prostu wypytywanie ich na TSie.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Ellaine

  • Gość
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 26, 2007, 10:42:14 »
Jest tu też wątek o fitowaniu lotnisk niedawno aktywny.

Ogólna zasada fitowania jest taka;
2 capital armor repy, stawiamy na regen capacitora, dla własnego bezpieczeństwa wazne sa smarrbomby (przeciw wrogim dronom i kulkom dictorow).

Ogólna zasada latania jest taka;
zawsze starasz sie miec gotowego stawiacza cyno, z reguly wlasnego alta, i w razie powaznego zagrozenia wyskakujesz.

Ogolna zasada gangow carrierowych jest taka;
Kazdy ma capital armor repy i w razie czego carriery reperuja sie na wzajem, koncentrujac naprawy tak jak wrog koncentruje ogien.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 26, 2007, 12:21:28 »
Ogolna zasada gangow carrierowych jest taka;
Kazdy ma capital armor repy i w razie czego carriery reperuja sie na wzajem, koncentrujac naprawy tak jak wrog koncentruje ogien.
Oczywiście chodzi o Capital Remote (Shield albo Armor).

Do tego dodać należy, że w przypadku lotów transportowych warto mieć cloak, a do gangu (bojowe fity) SMB i Sensor Booster.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

AimSouth

  • Gość
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 26, 2007, 12:34:16 »
cyno alt musi byc w gangu z carrierem aby carrier zobaczyl otwarty gate ?....co jesli mam 2 cyno alty ktore kolejna beda otwieraly gejty ( 2 skoki do empire ) ?....na jakiej zasadzie to dziala ?  :D

Nerxes

  • Gość
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 26, 2007, 12:38:54 »
Carrier potrzebuje 71% capacitora by skoczyc.. wiec po skoku masz 29% i musisz czekac az sie zregeneruje do 71% by skoczyc ponownie (poczekac badz zadokowac w stacji i wydokowac z juz pelnym capem)

Tak cyno-alt musi byc w gangu bo skaczesz na postac lub na beacon ktory ta postac wypsci (gang obowiazkowy)

Ellaine

  • Gość
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 26, 2007, 12:39:41 »
Cynowicz musi byc w gangu.
Stawia cyno.
Klikasz na niego prawym, wybierasz "jump to" i cie nie ma.
Moze byc ich siedemdziesieciu, klikasz i skaczesz na jednego.

AimSouth

  • Gość
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 26, 2007, 12:51:24 »
gdy robie CYNO to widac je na mapie (F10)...a takze w overview
gdy Carrier juz skoczy to czy to cyno ..znika i juz nikt nie moze sie warpowac w to miejsce?

slyszalem ze REV 3 ma dodac mozliwosc postawienia Cyno ktorego nie bedzie widac ktos moze zdementowac badz podtwierdzic te pogloski ?

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 26, 2007, 12:56:18 »
gdy robie CYNO to widac je na mapie (F10)...a takze w overview
gdy Carrier juz skoczy to czy to cyno ..znika i juz nikt nie moze sie warpowac w to miejsce?
Może. Cyno nie znika i jest dostępne dla każdego w gangu, oraz pozostaje widoczne na overview aż cykl się skończy (jeśli nie zostaje automatycznie odnowione). Daje to możliwość pilotowi do wielokrotnego korzystania z tego samego cyno (mi się udaje 3x, powinno dać się 4, ale to max dla tego samego cyno).

slyszalem ze REV 3 ma dodac mozliwosc postawienia Cyno ktorego nie bedzie widac ktos moze zdementowac badz podtwierdzic te pogloski ?
W DevBlogu jest napisane:
Cytuj
(...) Covert Cynosural Field Generators. These new modules are advanced Cynosural Field Generators that cannot be detected and only Black Ops can lock on to.
Jak będzie w rzeczywistości to zobaczymy. A powyższe może oznaczać 2 rzeczy:
- nikt poza BlackOps BSami
- będzie można wykryć je w systemie (będą na overview), ale nie będą dostępne dla capitali
« Ostatnia zmiana: Październik 26, 2007, 12:59:29 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

AimSouth

  • Gość
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 26, 2007, 13:17:43 »
gallente interon V - ma volume - 275000 m3 packaged ( rozumiem ze to objetosc statku ktory juz jest sfitowany ma rigi i jest gotowy do drogi)

http://www.eve-online.com/itemdatabase/EN/ships/industrialships/gallente/657.asp

natomiast Carrier Thanatos ma ladownie 3500m3 (podstawowa)

http://www.eve-online.com/itemdatabase/EN/ships/carriers/gallente/23911.asp

- czy moge zapakowac cargohold expandery II na wszystkie 6 low sloty + rigi do powiekszenia cargo
- na pewno ten Interon V + jeszcze cos sie tam zmiesci ? (275000 m3 - moze ja zle odczytuje ta liczbe i chodzi o 27.500 m3 a nie o 275.000 m3)

REV 3 ma zwiekszyc cargo hold Carrierow ....ktos moze podtwierdzic ta informacje ?


Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 26, 2007, 13:30:55 »
gallente interon V - ma volume - 275000 m3 packaged ( rozumiem ze to objetosc statku ktory juz jest sfitowany ma rigi i jest gotowy do drogi)
http://www.eve-online.com/itemdatabase/EN/ships/industrialships/gallente/657.asp
Nie. Volume to objętość (w tym wypadku assembled). Ładowność to cargo bay. Po zamontowaniu cargo expanderów T2 i rigsów (zestaw 2xT2+1xT1) otrzymasz ładownię o rozmiarze około 41k m3

natomiast Carrier Thanatos ma ladownie 3500m3 (podstawowa)
http://www.eve-online.com/itemdatabase/EN/ships/carriers/gallente/23911.asp
To rzeczywiście ładownia (cargobay). Do ładowności (total) należy doliczyć:
- corporate hangar = 10k m3
- ship maintenance = 500k m3 (tu można wsadzać ASSEMBLED ship)
Cargobay jest używany w zasadzie jedynie do przechowywania paliwa potrzebnego na wykonanie skoku (przy skoku na max zasięgu i Jump Calibration lvl5 powinno wystarczyć paliwa na 1 skok). Można rozbudować montując cargo expandery (T1/T2), ale IMHO nie ma potrzeby. W corporate hangar najczęściej wozi się zapas paliwa (na powrót) lub rzeczy których nie można wieźć w statkach znajdujących się w hangarze. KAŻDY statek znajdujący się w hangarze jest w stanie "udostępnić" swoją ładownię jako przestrzeń ładunkową, nawet najmniejsza fregata. Oczywiście by ją wykorzystać musisz albo sam umieć latać tym shipem, albo mieć kogoś kto Ci go załaduje.

- czy moge zapakowac cargohold expandery II na wszystkie 6 low sloty + rigi do powiekszenia cargo
- na pewno ten Interon V + jeszcze cos sie tam zmiesci ? (275000 m3 - moze ja zle odczytuje ta liczbe i chodzi o 27.500 m3 a nie o 275.000 m3)
Tak możesz zamontować cargo expandery. Dobrze odczytujesz - 275k m3 to objętość zewnętrzna statku - innymi słowy tyle zajmie Ci w ładowni lotniskowca. Przy skillu lvl5, braku expanderów i rigsów jego ładownia (cargo bay) wydaje mi się, że nie powinna przekraczać 16k m3.

REV 3 ma zwiekszyc cargo hold Carrierow ....ktos moze podtwierdzic ta informacje ?
Nic o tym nie wiem, gdzie widziałeś takie info ? Jakiś link ?
« Ostatnia zmiana: Październik 26, 2007, 13:37:11 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Albion

  • Gość
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 26, 2007, 13:34:17 »
Ok zatem sprawa ladowania carrierow wyglada tak :

Po pierwsze uzywasz statkow nazwijmy je "transportowymi" do przewozenia w nich roznych gratow (nie moga to byc puszki czy kontrakty po jednym z wprowadzonych patchy) umieszczasz je w ship maintance bay :
- iteron mk5 + t2 expand + rigi - ok 38km3
- hulk ;p (tak tak po ostatnim paczu najlepszy do apry jest hulk nie zadne transportery) t2 expand + rigi - ok 16 km3

teraz idac dalej :
masz zwykle cargo ktore mozesz zboostowac t2 expanderami (nie pamietam doklandie na thanatosie zrobi sie ok. 17km3 z tego co pamietam przy zboostowaniu szipa) w tkore mozesz wlozyc wszystko (kontrakty,puszki), lecz jeszcze musisz posiadac tam paliwo na lot (tak tak carrier zuzywa paliwo do transportow pomiedzy systemami ilosc zuzycia zalezy od odpowiedniego skila, a takze dlugosci trasy (sredni przelot empire do 0.0 to ok 20k jednostek paliwa rasowego)
na zakonczenie masz corporate hangar ktory ma pojemnosc 10km3 i mozesz wlozyc tam podobnie jak w cargo wlasne co ci do glowy przyjdzie :D

To chyba wszystko.

Goomich

  • Gość
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 26, 2007, 13:35:24 »
gallente interon V - ma volume - 275000 m3 packaged ( rozumiem ze to objetosc statku ktory juz jest sfitowany ma rigi i jest gotowy do drogi)

Packaged to objętość statku, który jest spakowany i gotowy, do przewiezienia w cargo. Ale 275.000 dotyczy statku rozpakowanego i gotowego do drogi.

natomiast Carrier Thanatos ma ladownie 3500m3 (podstawowa)

Na paliwo akurat.

- czy moge zapakowac cargohold expandery II na wszystkie 6 low sloty + rigi do powiekszenia cargo
- na pewno ten Interon V + jeszcze cos sie tam zmiesci ? (275000 m3 - moze ja zle odczytuje ta liczbe i chodzi o 27.500 m3 a nie o 275.000 m3)

Nie interesuje cię cargo, tylko "ship maintenance bay capacity"

REV 3 ma zwiekszyc cargo hold Carrierow ....ktos moze podtwierdzic ta informacje ?

Ma zwiększyć ship maintenance bay.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 26, 2007, 13:43:12 »
- hulk ;p (tak tak po ostatnim paczu najlepszy do apry jest hulk nie zadne transportery) t2 expand + rigi - ok 16 km3
Pewnie jakby zrigsować pod cargo to i więcej wejdzie. Cenowo jednak transportery biją hulka przyznasz :D
Już sam wydatek na rigsy boli w kieszeni.

No i na koniec dolicz koszty zakupu i skillowania na Hulka. T2 transportery masz 1h po skończeniu lvl5 w industrialach. Hulk to dodatkowo około 2 miesiące skillowania.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

AimSouth

  • Gość
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 26, 2007, 14:04:30 »
cala moja walka z Carrierem idzie w strone uzyca go jako transportowca 00 --> low-sec....a tym czasem Xartias
otworzyl temat

http://eve-centrala.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=4776.msg59660#new

gdzie mozna znalezc informacje ... "
Jump frachty - frachtowce z dużo zmniejszoną ładownią (~125k m3) i jump drivem. Na razie na ich temat wiadomo najmniej.
Więcej w devblogu 513.
..."

link do DevBloga 513

http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=513

czyzby CCP wprowadzalo statek ktory bardziej nada sie na transportera 00 -- > low-sec ? ( domyslam sie ze bedzie wymagal mniej skili niz Carrier i pewnie skili do statkow transportowych ...a alt wredota juz sie buja na occatorze  :knuppel2:

...jednakrze w tym DevBlogu nie moge znalezc zadnego opisu tego shipa  :D

gdzies mozna zobaczyc to cudo i jakies informacje techniczne wzglednie wymagane skile ?



korpusz

  • Gość
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 26, 2007, 14:08:49 »
Cytuj
Jump frachty - frachtowce z dużo zmniejszoną ładownią (~125k m3) i jump drivem. Na razie na ich temat wiadomo najmniej.

Nie ma nigdzie szerszych informacji o tym statku.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 26, 2007, 14:14:55 »
czyzby CCP wprowadzalo statek ktory bardziej nada sie na transportera 00 -- > low-sec ? ( domyslam sie ze bedzie wymagal mniej skili niz Carrier i pewnie skili do statkow transportowych ...a alt wredota juz sie buja na occatorze  :knuppel2:

...jednakrze w tym DevBlogu nie moge znalezc zadnego opisu tego shipa  :D

gdzies mozna zobaczyc to cudo i jakies informacje techniczne wzglednie wymagane skile ?
Nie masz co szukać w DevBlogu. Info jest tak naprawdę z dwóch źródeł:
- EVE Newsletter wysyłany na mail:
Cytuj
and the masters of the supply chain, the Jump Freighters
- zakładki inwencji dla frachtowców na SISI.
To z jednej strony bardzo dużo, a z drugiej mało informacji. Dużo bo mniej więcej wiadomo jaki jest koszt i dostępność takiego Jumpera. Koszt to około 3-4mld, a dostępność uzależniona od inwencji. Mało, bo tak naprawdę nie wiadomo nic poza ładownością (od 150 do 250k m3), czyli nie ma info o zasięgu (podejrzewam, że będzie to około 5LY - porównywalne z dreadem), zużyciu paliwa, możliwościach transportowych (nie da się stawiać cyno w highsecu, ale frachtowce korzystają z bram systemowych).
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 26, 2007, 14:17:07 »
Oczywiście do czasu wejścia na tQ wszystko się może zmienić (a nawet po wejściu), ale:

Ich cargo wynośi około 1/3 standardowych;
zasięg skoku jak dreada (albo carriera);
są tech 2 -> będą drogie jak **** i nie będzie ich dużo.
Skille nie są zbyt zbójcze na razie - freighter na 5 i jump freighter na 1 (industry 5 i ASC na 3).

Goomich

  • Gość
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 26, 2007, 14:19:52 »
możliwościach transportowych (nie da się stawiać cyno w highsecu, ale frachtowce korzystają z bram systemowych).

Żaden problem, cyno można postawić obok stacji.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 26, 2007, 14:27:11 »
To faktycznie żaden problem... ale mnie jednak ciekawi czy będzie można nim przechodzić przez bramę czy nie !?
Jeśli tak to wówczas można sobie nim polecieć do hisecu i załadować, a następnie wyskoczyć bezpośrednio do 0.0 (czy innego lowsecu). W tym względzie daje to znacznie szersze pole do popisu niż w porównaniu do lotniskowca.
Jeśli jednak się nie da nim przechodzić przez bramy to wówczas jedyne czym się będzie różnić od lotniskowca i Rorquala to po prostu ładownia (i pewnie brak ship maintenance i corporate hangar). Czyli wcale nie tak różowo, zwłaszcza jeśli powiększą hanagar na lotniskowcach. Wówczas może się okazać, że wsadzisz 2-3x więcej ładunku do industriali z lotniskowca, a przy cenie jaką będą miały jump freightery oznaczać to będzie, że nikt z nich nie będzie korzystać.
« Ostatnia zmiana: Październik 26, 2007, 14:29:42 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 26, 2007, 14:32:04 »
To faktycznie żaden problem... ale mnie jednak ciekawi czy będzie można nim przechodzić przez bramę czy nie !?

Z tego co słyszałem kiedyś na forum EVE-O, to bramy nie przepuszczają szipów, które mają "capital ships" w wymaganiach. Oczywiście nic nie stoi CCP na przeskzodzie, żeby dorzucili te frachty do listy, ale póki co jest nadzieja.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 26, 2007, 14:35:53 »
To faktycznie żaden problem... ale mnie jednak ciekawi czy będzie można nim przechodzić przez bramę czy nie !?

Z tego co słyszałem kiedyś na forum EVE-O, to bramy nie przepuszczają szipów, które mają "capital ships" w wymaganiach. Oczywiście nic nie stoi CCP na przeskzodzie, żeby dorzucili te frachty do listy, ale póki co jest nadzieja.
Na razie frachtowce nie mają. Do wykonania skoku potrzebny jest Jump Drive Operation, a ten skill też się nie odwołuje do Capital Ships. Jeśli to zostanie zachowane, to wówczas prawdopodobne jest, że będą mogły korzystać z bram. W ten sposób transport 0.0-highsec będzie jeszcze łatwiejszy, a taki frachtowiec praktycznie nie do zatrzymania.
To oczywiście spekulacja, ale mając na uwadze, że capital wychodzi w odległości około 3km od cyno i stawiając cyno w świetle bramy... no cóż... jak dla mnie to kwestia sekundy by taki frachtowiec mógł przeskoczyć przez bramę.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 26, 2007, 14:45:14 »
Na razie frachtowce nie mają. Do wykonania skoku potrzebny jest Jump Drive Operation, a ten skill też się nie odwołuje do Capital Ships. Jeśli to zostanie zachowane, to wówczas prawdopodobne jest, że będą mogły korzystać z bram. W ten sposób transport 0.0-highsec będzie jeszcze łatwiejszy, a taki frachtowiec praktycznie nie do zatrzymania.

Dlatego pewnie będzie dosyć słaby, żeby nie trzeba było wielkiej floty by ubić go w hisecu. Ewentualnie wojny 0.0 będą też toczyć się w imperium.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 26, 2007, 14:51:29 »
Dlatego pewnie będzie dosyć słaby, żeby nie trzeba było wielkiej floty by ubić go w hisecu. Ewentualnie wojny 0.0 będą też toczyć się w imperium.
Nawet jak będzie słaby to jeśli nie masz wojny z właścicielem frachtowca to dość dużo jednak sił musisz zaangażować by obecnie frachta ubić. Jeśli będzie miał T2 resisty porównywalne z T2 transportowcami... no cóż, to takie proste to nie będzie.
Do tego wchodzą nowe implanty - do agility. Wątpię by na tyle zmieniły jego bezwładność by skakał jak ceptor, ale pewnie bliżej mu będzie do BSa niż do capitala, jeśli pilot będzie miał taki secik.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 26, 2007, 15:02:36 »
No właśnie o to mi chodzi, żeby nie był mocniejszy niż zwykły fracht. Bo jak dadzą mu wytrzymałość frachta + tech2, to będzie z tego logistic pwnmobile.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 26, 2007, 15:14:49 »
E tam resisty,
Z tego co pamiętam i poprawcie mnie jeśli sie myle to fracht to ma armora czy shielda mniej jak przeciętny BS.
Na strukturze ma za to od groma hit pointów. Jak nie dadzą low slotu na DC to mnie te resy na armora/shielda zwisają.

DaBlades

  • Gość
Odp: CARRIER, MS
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 26, 2007, 15:18:08 »
E tam resisty,
Z tego co pamiętam i poprawcie mnie jeśli sie myle to fracht to ma armora czy shielda mniej jak przeciętny BS.
Na strukturze ma za to od groma hit pointów. Jak nie dadzą low slotu na DC to mnie te resy na armora/shielda zwisają.

Za to jak dadzą mu sloty to z takim DC T2 będzie całkiem niezłym "orzeszkiem"
Ale myśle, że jeżeli będzie kosztówał 2-3B to jednak musi być troszeczkę trudniejszy do zarypania niż zwykły fracht