Autor Wątek: War Thunder  (Przeczytany 235804 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #210 dnia: Grudzień 18, 2013, 12:08:10 »
Żeby eve zamieniło się w Interceptors albo Ishtars online to byłoby pół biedy, niestety zmierza coraz szybciej w kierunku Supercapitals Online...

Czy możecie o Eve gadać gdzie indziej? :D

Na Steamie są jakieś "startowe" pakiety do WT w promocji, ale nie miałem czasu poczytać o co chodzi - czy to są jakieś DLC dla już grających tylko dające dostęp do nowych nacji/samolotów czy warto zainwestować w nie będąc noobem?

A i jakie toto ma wymagania sprzętowe?

Te pakiety to są po prostu premium samoloty, podobnie jak w WoT - czołgi. Lepiej zarabiają i tak dalej, ale sam nie korzystałem z tego. Wydaje mi się, że w arcade może być taki problem dla n00ba, że jak będziesz miał wysokorankowego premiuma i jakieś lol-swoje, to wrzuci Cię gdzieś wysoko i tymi niskorankowymi nic nie zwojujesz.

Wymagania sprzętowe - powiedziałbym że tylko troszkę wyższe od Eve na maksa. Ale uwaga - w 1.37 dodają chyba DX11 i ludzie narzekali na spadek FPS. T


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #211 dnia: Grudzień 18, 2013, 12:24:20 »
OK, to muszę poczekać na nowy komp do nowego roku, bo mój rzęch evkę na średnich ledwo ciągnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #212 dnia: Grudzień 18, 2013, 12:30:59 »
Przy czym mówię o WT też na "medium-high". Gra ma kapitalną grafikę, więc jakbym miał zjechać ustawienia do zera, to wolałbym nie grać.

Mój sprzęt:
E6600 @2,4GHz
GT650
4GB RAM
Win 7 64-bit
1680x1050.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #213 dnia: Grudzień 18, 2013, 12:41:42 »
I ile Ci wychodzi fps ?
Ja mam około 60-70 średnio przy konfiguracji:
i5-4670 @3.4GHz
GT77016GB RAM
Win7 64-bit
2048x1152

Co ciekawe EVE ma chyba odgórne ograniczenie, bo wewnętrzny monitor EVE nie pokazuje mi więcej jak 60 fps
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #214 dnia: Grudzień 18, 2013, 12:44:04 »
Na oko mam ze 40+

Eve pokazuje realne klatki - przy standardowym LCD max. 60.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #215 dnia: Grudzień 18, 2013, 12:49:39 »
Takie odniosłem wrażenie, że ograniczeniem jest akurat monitor, a nie bebechy kompa  :)
Aczkolwiek wg systemu monitor pracuje na 55Hz :D
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #216 dnia: Grudzień 18, 2013, 12:51:07 »
Takie odniosłem wrażenie, że ograniczeniem jest akurat monitor, a nie bebechy kompa  :)
Aczkolwiek wg systemu monitor pracuje na 55Hz :D

To jakieś 5 klatek mało.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #217 dnia: Grudzień 18, 2013, 13:20:06 »
Nie pierwszy i ostatni raz Windows ma problem z właściwym liczeniem różnych rzeczy  >:D
Właśnie sprawdziłem jak to wygląda na służbowym notebooku - system pokazuje 59Hz, a monitor twierdzi, że ma 60Hz :D
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #218 dnia: Grudzień 18, 2013, 23:46:13 »
Pograłem dzisiaj wieczorem w 1.37.

Grafika (zwłaszcza efekty) bardzo się poprawiła, spadku wydajności nie widzę. To duży plus.

Niestety, nowy system grindu wydaje się z dupy. Tak się składa, że przed patchem miałem 4 nacje wykręcone w okolicach 80% do kolejnego levelu i teraz mam wrażenie jakby mi to ktoś skasował. Gorzej, wczoraj zabrało mi 17 XP do unlocka jednego upgrade'u, a dzisiaj muszę kurwa nafarmić 3700 punktów, żeby to odblokować. No jpkm.

Czytając patch notes podobało mi się to, że będę mógł farmić poszczególne samoloty, a nie całe "ranki". Niestety, wygląda na to, że tak naprawdę farmi się tylko JEDNYM samolotem (po linii), więc można to porównać z obniżeniem cen o połowę przy redukcji czterokrotnej redukcji pensji.

Szczerze mówiąc, jakbym dziś miał zaczynać grę od zera to już by mi się nie chciało. Właściwie 85% wszystkiego czym latam wyfarmiłem za czasów 1.27 i 1.29. Meh :/


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Precelek

  • Can i Meepo ? i have perfect micro skillz!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 69
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Precelek
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: Uprising.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #219 dnia: Grudzień 19, 2013, 00:08:26 »
ja dziękuje za ten patch jakieś 70% odblokowanych samolotów
" http://www.youtube.com/watch?v=KdhwopvTf18 "
caly exp przeszło do free expa, a żeby ten exp wyciągnąć no to trzeba niezła sumkę wydać

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #220 dnia: Grudzień 19, 2013, 00:12:24 »
Taaa..... "Free exp" to jest jakiś żart :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #221 dnia: Grudzień 19, 2013, 00:58:12 »
Nie czaje o co Wam chodzi. "Free Exp" zawsze był i zawsze trzeba było płacić. Teraz odblokowywanie samolotów na pierwszy rzut oka idzie znacznie szybciej. Po 2 wylotach na historyku mam 10% expa potrzebnego do odblokowania FW190 A8, spadku zarobków nie odnotowałem.. Trochę łamie mnie w krzyżu że moja dora jest teraz losowana z migami 15 jeśli w kolejce jest mało osób.. No ale pierwsze zestrzelenie miga 15 dziś dzięki temu zaliczyłem :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Koszyk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 189
    • Zobacz profil
  • Korporacja: The Northerners
  • Sojusz: NC.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #222 dnia: Grudzień 19, 2013, 01:38:33 »
Dopiero zaczełem . Mam nadzieje że ta zakładka czołgi to bedzie coś w stylu eve i dust gdzie dwie gry bedą ze sobą wspólpracować. Pytanie mam czy warto w to grać na HB bez joya ?

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #223 dnia: Grudzień 19, 2013, 08:28:08 »
Dopiero zaczełem . Mam nadzieje że ta zakładka czołgi to bedzie coś w stylu eve i dust gdzie dwie gry bedą ze sobą wspólpracować. Pytanie mam czy warto w to grać na HB bez joya ?

Jasne. Joy jest niezbędny dopiero na FRB.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #224 dnia: Grudzień 19, 2013, 09:14:49 »
Poza FRB (Simulator Battles teraz) mouse aim > joystick ;)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #225 dnia: Grudzień 19, 2013, 09:47:15 »
Poza FRB (Simulator Battles teraz) mouse aim > joystick ;)

Poza Arcadem joy. Na joy'u zrobisz więcej. Nie to żeby na historykach był niezbędny, ale pozwala na więcej. Przede wszystkim pozbywasz się instruktora..

Takich rzeczy na myszce nie zrobisz
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #226 dnia: Grudzień 19, 2013, 13:16:18 »
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #227 dnia: Grudzień 19, 2013, 13:33:57 »
Może i pewnych figur nie zrobisz na myszy, ale celować jest łatwiej, nie wspominając o rozglądaniu się.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #228 dnia: Grudzień 19, 2013, 13:37:56 »
Może i pewnych figur nie zrobisz na myszy, ale celować jest łatwiej, nie wspominając o rozglądaniu się.

Akurat rozglądanie da się przypisać do myszy, podczas gdy samolotem kontorluje się joyem/padem. WT jest fantastyczny pod względem możliwych konfiguracji.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #229 dnia: Grudzień 19, 2013, 14:10:43 »
Joy ma grzybek, więc można się rozglądać i manewrować jednocześnie to raz, a dwa wystarczy zwykła kamerka internetowa i mamy prawie jak rozglądanie RL ;)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #230 dnia: Grudzień 20, 2013, 09:33:50 »
Celowanie może i jest łatwiejsze, ale co z tego jak ktoś kto lata na joysticku nie dopuści do tego aby się znalazł w czyimś celowniku.

Btw, co do celowania myszą, jak macie BF-109 G2 weźcie go w lot testowy w trybie realistycznym, rozpędźcie do około 400 km/h i zróbcie świecę :)

Edit: W Mustangach o wiele łatwiej celować z kabiny. Mają celowniki żyroskopowe pokazujące punkt w który polecą kule na zadanej zbieżności.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #231 dnia: Grudzień 20, 2013, 09:48:01 »
Celowanie może i jest łatwiejsze, ale co z tego jak ktoś kto lata na joysticku nie dopuści do tego aby się znalazł w czyimś celowniku.

Tylko w sytuacji, gdy lecisz czymś zwrotniejszym od przeciwnika i toczysz walkę kołową. W sytuacji gdy nurkuję na Ciebie (boom'n'zoom) to łatwość celowania przy myszy da mi większe szanse trafienia nawet gdy wykonasz jakiś manewr unikowy. Skorygowanie celowania w takim ataku przy użyciu joysticka będzie bardzo problematyczne.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #232 dnia: Grudzień 20, 2013, 09:50:46 »
Latałeś na joy'u kiedyś?

Edit:
Dobra, na temat Arcade się nie wypowiadam, tam to pewnie by drążek się urwał przy co poniektórych manewrach :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #233 dnia: Grudzień 20, 2013, 09:57:04 »
Latałeś na joy'u kiedyś?
No i pozostaje kwestia czułości. Swojego joy'a używałem w kilku grach (głównie seria X- i Sturmovik), ale nawet przy "ostrożnych" ustawieniach dla mnie czułość była zbyt duża, gdzie mychę zazwyczaj mam w okolicach 2/3-3/4 max czułości. Pewnie to kwestia odpowiedniego treningu, ale dla mnie joy, to właściwe narzędzie do latania, a nie mycha i klawiatura (pomimo to uzywam mychy, bo nie mam miejsca na joy)...
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #234 dnia: Grudzień 20, 2013, 10:07:13 »
Latałeś na joy'u kiedyś?

Edit:
Dobra, na temat Arcade się nie wypowiadam, tam to pewnie by drążek się urwał przy co poniektórych manewrach :)

Ja wypowiadam się tylko na temat Arcade, bo na wyższe tryby jestem po prostu za głupi. Nigdy nie radziłem sobie z symulatorami lotniczymi :)

I ogólny konsensus na forach jest taki, że mysz > joystick w arcade.

Wczoraj zrobiłem trzy pełne zakręty (360 stopni) Ła-5FN z przeciążeniem 9-13G non stop. Taki tam jest realizm :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #235 dnia: Grudzień 20, 2013, 14:41:21 »
Wczoraj zrobiłem trzy pełne zakręty (360 stopni) Ła-5FN z przeciążeniem 9-13G non stop. Taki tam jest realizm :D
Chodzi Ci o pilota w kontekście realizmu, czy płatowiec (np. P11x miał płatowiec obliczony na minimum 16G wytrzymałości, PZL38 "Wilk" na 19G) ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #236 dnia: Grudzień 20, 2013, 14:51:46 »
Jedno i drugie.

Dzisiaj pilot w kombinezonie przeciw-przeciążeniowym miałby pewnie problem z takim manewrem, a w warunkach II wojny to chyba miałby "blackout" po pierwszym obrocie.

Z kolei niezależnie od tego, jaka była realna wytrzymałość płatowca, to nawet na HB samoloty rozpadają się od o wiele mniej brutalnych manewrów :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #237 dnia: Grudzień 20, 2013, 15:05:33 »
Dzisiaj pilot w kombinezonie przeciw-przeciążeniowym miałby pewnie problem z takim manewrem, a w warunkach II wojny to chyba miałby "blackout" po pierwszym obrocie.

Ekhm...
Cytuj
Największe przeciążenia przeżyte przez człowieka

Dobrowolne: ppłk John Stapp w 1954 r. doznał przeciążenia 46,2 g w saniach rakietowych. W wyniku tego eksperymentu popękały mu naczynia krwionośne w gałce ocznej (okresowa utrata wzroku, który J. Stapp odzyskał – szczęśliwie siatkówki w oczach nie były uszkodzone).
Mimowolne: W 2003 roku Kenny Bräck był uczestnikiem przerażającego wypadku w wyścigu IRL IndyCar Series, podczas którego zderzyły się dwa samochody - Jego i Tomasa Schecktera. Pojazdy zahaczyły o siebie kołami, czego skutkiem było wyniesienie się w powietrze, zderzenie z siatką graniczną toru i rozpad auta na drobne kawałki. Najwyższy wynik podany przez urządzenie do pomiaru zmian przyśpieszenia, które jest montowane w samochodach wyścigowych był równy 214 g (!)

Cytuj
Największe, jednak najkrócej działające, przeciążenia występują w trakcie katapultowania (w niektórych radzieckich konstrukcjach nawet 20-22 g, w zachodnich samolotach 12-14g), podczas wyczynowej akrobacji lotniczej, podczas walki powietrznej samolotu myśliwskiego (do 10 g).
Do blackout zazwyczaj dochodzi w funkcji czasu... im dłużej w wyniku przeciążenia odpływa krew z mózgu tym większa pewność, że blackout nastąpi :)
Oczywiście im wyższe przeciążenie, tym szybciej odpływa = mniej czasu potrzeba, ale to przecież oczywista oczywistość.

Z kolei niezależnie od tego, jaka była realna wytrzymałość płatowca, to nawet na HB samoloty rozpadają się od o wiele mniej brutalnych manewrów :D
Oczekujesz realizmu po trybie arcade ?  ;) :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #238 dnia: Grudzień 20, 2013, 16:34:03 »
Z kombinezonem i po treningu dzisiejszy pilot wytrzymuje 9g. Bez kombinezonu piloci z czasów II wojny byli w stanie wykonać ciasny zawrót o 180-270 stopni zanim nie doświadczali "blackoutu" i na ślepo wyprowadzali samolot na prostą.  To bardzo często występuje w ich wspomnieniach wydanych później.

A wracając do Arcade - oczekuję funu, nie realizmu :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #239 dnia: Grudzień 20, 2013, 17:33:36 »
Generalnie w tej grze, w większości samolotów takie przeciążenia nie powinny występować, gdyż blokowały się powierzchnie sterowe przy większych prędkościach i niemożliwe było wykonanie tak ostrych skrętów.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #240 dnia: Grudzień 22, 2013, 17:02:10 »
Ok, ściągnąłem w końcu patch 1.37 i muszę powiedzieć, że musiałem od podstaw uczyć się latania większością samolotów.

Wprowadzono dwie zasadnicze zmiany: blokowanie się sterów przy większych prędkościach i znacznie przyspieszono tempo, z jakim silnik grzeje się pod wpływem WEPa. Pomniejsza zmiana, aczkolwiek również mająca znaczny wpływ na rozgrywkę to fakt, że nie da się już wykryć samolotu wroga z dowolnej odległości śledząc "kropki" na horyzoncie. Lot w chmurach = cloak.

W związku z powyższym najbardziej dostało się Niemcom, ale i każdy samolot służący do BnZ odczuł to mocno. Rozbiłem przez to kilka Tempestów :P.

Z dobrych wieści (przynajmniej dla mnie >:D) - Hellcat lata jak złoto. W zasadzie nie dokonano przy nim jakiegoś znacznego buffa (może trochę szybciej się wspina), natomiast jako chyba jedyny wyszedł obronną ręką z powyższych zmian i lata się nim sakramencko przyjemnie.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 22, 2013, 17:38:52 wysłana przez Ptysiu »
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #241 dnia: Grudzień 22, 2013, 19:13:55 »
Rozumiem, że mówisz o "wyższej szkole jazdy" - w arcade tego nie zauważyłem, natomiast o dziwo da się robić teraz pętle przy użyciu myszy! Ponieważ 90% ludzi jeszcze tego nie zauważyła i operuje tylko w płaszczyźnie poziomej, daje to prześmieszne rezultaty. Np. jakiś P-40E gonił mojego Yaka-9T w płytkim nurku i bardzo się zdziwił, gdy - choć był tylko 1200 metrów ode mnie - dałem radę zawrócić o 180 stopni (w pionie) i wprowadzić mu 37mm do kabiny przez przednią szybkę :D

Upgrade'y można unlockować dużo szybciej. Od patcha wreszcie zrobiłem "offensive 20mm" + R1 na swoim 190A5/U2 i teraz to jest zupełnie inny samolot :)

Z drugiej strony - zabili mojego ulubionego Toryu. Kiedyś startował razem z bombowcami i był kapitalny do mielenia wrogich bombowców, dziś startuje z myśliwcami i za cholerę nie chce się wspinać wystarczająco szybko.

Pytania - co oznacza ikonka "pik" (taka jak w kartach) obok nazwy samolotu w hangarze (na pasku)? Nie jest to "fully upgraded"... więc co?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Craxon Crais

  • Gość
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #242 dnia: Grudzień 22, 2013, 21:54:17 »
Pytania - co oznacza ikonka "pik" (taka jak w kartach) obok nazwy samolotu w hangarze (na pasku)? Nie jest to "fully upgraded"... więc co?

Jest to właśnie pełny upgrade. Sprawdziłem kupując zupełnie niepotrzebny upgrade do przenoszenia bomb w starym me109 ;)

ryrzu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: brak
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #243 dnia: Grudzień 24, 2013, 12:48:09 »
nie sadzilem ze ktos w to jeszcze gra po 1.37...
może wyszły jakies hotfixy, ale jak w dzien patcha odpalilem to MM byl zenujacy a nowy sposob rozwoju niesprawiedliwy i nieczytelny. no i nie moge sobie teraz wygrindowac jednym samolotem calej nacji....

ganji possało

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #244 dnia: Grudzień 24, 2013, 13:02:17 »
MM jest już poprawiony, a możliwość szybkiego grindowania konkretnych samolotów jest znacznie lepsza niż grindowanie całych tierów.

O wiele szybszy jest unlock upgrade'ów - w 1.35 ciągnęło się to jak gówno przez morze, dziś parę bitek i już mamy krok do przodu.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...