Autor Wątek: Amarr vs Minmatarr (Amarr + Minmatar?)  (Przeczytany 4402 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Łukasz

  • Gość
Amarr vs Minmatarr (Amarr + Minmatar?)
« dnia: Październik 14, 2011, 21:09:54 »
Mam dylemat, ale zacznę od początku. Planuję rozpocząć grę od poniedziałku (wszelkie oferty pomocy oraz 21 dniowego triala proszę zostawić na PW ;) ) i nie mogę zdecydować się pomiędzy w.w.
Czy ktoś mógłby mi przedstawić listę wad i zalet wyboru konkretnego typu statków? (Postać raczej na pewno będzie wybrana kompletnie nie zważywszy na początkowe bonusy - wybiorę wygląd który mi najbardziej odpowiada)
Dodam że przewaga statków których wygląd przypadł mi do gustu należy to Minmatar, jednak jeżeli chodzi o uzbrojenie to wolałbym klasyczne lasery/blastery (yay SW!) - Amarr. Co wybrać? Czy muszę wybierać? Czy niema jakiejś alternatywy łączącej jedno z drugim?
Jeżeli chodzi o preferencje co do typu statku to we flocie podoba mi się pozycja szybkiego, zwrotnego i ciężkiego do złapania 'wkurzacza' ;)
Nie chciałbym także zbyt długo kerbirzyć, jak więc najlepiej szukać corpa który 'sponsorowałby' mi fregatki do rozpierduchy?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Amarr vs Minmatarr (Amarr + Minmatar?)
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 14, 2011, 21:29:21 »
Cytuj
(Postać raczej na pewno będzie wybrana kompletnie nie zważywszy na początkowe bonusy - wybiorę wygląd który mi najbardziej odpowiada)
Dobre podejscie ale nietrafione w tym wypadku, poza pyskiem avatara chary praktycznie sie nie róznią
Cytuj
Czy ktoś mógłby mi przedstawić listę wad i zalet wyboru konkretnego typu statków?
Z reguły
Matar szybkie, zwrotne, dobór dps w porownaniu z amarr wrecz uniwersalny, za to wzglednie miękie
Amarr twarde cegłowki, które dłózej sie zabija, potrafią mieć niezłe kopyto, ale ograniczne do dwóch z czterech rodzajów dmg w grze (dodatkowo dzikusy maja na te obrażenia resy najwyżej)
Cytuj
Co wybrać? Czy muszę wybierać? Czy niema jakiejś alternatywy łączącej jedno z drugim?
Na poczatek musisz wybrać potem poprostu doszkolisz czego brakuje i bedziesz latał raz tym raz tym, inna opcja to stosowane czasem matarskie dzialka na niektórych amarskich shipach, ale to juz nieco dłuższe tłumaczenie na jakich i dlaczego
Cytuj
Jeżeli chodzi o preferencje co do typu statku to we flocie podoba mi się pozycja szybkiego, zwrotnego i ciężkiego do złapania 'wkurzacza'
Dzikusy
Cytuj
Nie chciałbym także zbyt długo kerbirzyć, jak więc najlepiej szukać corpa który 'sponsorowałby' mi fregatki do rozpierduchy?
Bardzo na początek to Unseen Academy, a stamtąd masz kilka pvp mozliwosci, ale raczej żadna z nich nie uwzględnia fundowania statków poza określonymi sytuacjami

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Amarr vs Minmatarr (Amarr + Minmatar?)
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 15, 2011, 00:06:34 »
Zacznij od Unseen Academy. Za 2 miesiące będziesz jako tako ogarniał podstawy, to pomyślisz o tym co dalej.

Jeżeli chodzi o preferencje co do typu statku to we flocie podoba mi się pozycja szybkiego, zwrotnego i ciężkiego do złapania 'wkurzacza' ;)

To tylko jedna z roli - nazywa się to interceptor i najlepszy jest akurat matarski (stiletto).

Co do wyboru rasy - dobry PvPer lata każdą rasą przynajmniej do poziomu battlecruisera, bo każda rasa ma jakiś statek konieczny do złożenia dobrego gangu. Do tego są statki wymające skilli z dwóch ras. Wiele skilli jest wspólnych, więc "cross-training" nie jest żadnym problemem. Początkowy wybór rasy niczego tu nie determinuje, więc wybierz sobie taki avatar, jaki Ci optycznie pasuje.

Natomiast co do statków - zdecydowanie Caldari. Najłatwiej na początku zarobisz nimi kasę i najszybciej wskoczysz do gangu. Jak będziesz miał Drake'a z pełnym fitem T2 (czyli za miesiąc) to zaczniesz robić matarskie statki.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Łukasz

  • Gość
Odp: Amarr vs Minmatarr (Amarr + Minmatar?)
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 15, 2011, 15:48:52 »
A czy długo zajęłoby wyszkolenie postaci na tyle, ażeby sobie latać i 'żyć' z samego niszczenia piratów (nie chodzi mi o graczy)? Rozumiem, że lasery Amarrów nie potrzebują amunicji więc rozsądnym wyjściem w takiej sytuacji byłoby szkolenie Amarrów...?

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Amarr vs Minmatarr (Amarr + Minmatar?)
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 15, 2011, 15:58:20 »
Zalezy jakich 'piratow', dla kazdej postaci znajda sie odpowiednie 'raty', niezaleznie od tego ile SP ma sie na koncie (oczywiscie zyski rosna proporcjonalnie). Koszty amunicji sa na tyle znikome ze nie maja znaczenia, jak juz sie wyskilluje podstawy to pozniej i tak idzie sie w konkretne statki ktorymi pozniej sie zarabia (ale to bardziej plan dla rocznej postaci imo).

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Amarr vs Minmatarr (Amarr + Minmatar?)
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 15, 2011, 16:56:11 »
A czy długo zajęłoby wyszkolenie postaci na tyle, ażeby sobie latać i 'żyć' z samego niszczenia piratów (nie chodzi mi o graczy)? Rozumiem, że lasery Amarrów nie potrzebują amunicji więc rozsądnym wyjściem w takiej sytuacji byłoby szkolenie Amarrów...?

NPC Pirates = "rats" (pl - "raty") -> w miesiąc będziesz już dobrze zarabiał Drake'm


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Łukasz

  • Gość
Odp: Amarr vs Minmatarr (Amarr + Minmatar?)
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 16, 2011, 00:21:41 »
Podoba mi się pomysł laserów u Amarrów, brak konieczności posiadania amunicji wydaje mi się ciekawy :)
« Ostatnia zmiana: Październik 16, 2011, 02:38:46 wysłana przez Łukasz »

YaAaR.is

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: YaAaR
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: C0ven
Odp: Amarr vs Minmatarr (Amarr + Minmatar?)
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 16, 2011, 03:04:45 »
Podoba mi się pomysł laserów u Amarrów, brak konieczności posiadania amunicji wydaje mi się ciekawy :)
Tylko amunicja T1. T2 i faction szkiełka zużywają się.

Goomich

  • Gość
Odp: Amarr vs Minmatarr (Amarr + Minmatar?)
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 16, 2011, 03:45:30 »
Poza tym cap boostery są bardziej nieporęczne niż inne rodzaje amunicji. Gorzej mają tylko hybrydy.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Amarr vs Minmatarr (Amarr + Minmatar?)
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 16, 2011, 11:31:52 »
Poza tym brak możliwości wyboru rodzaju dmg w przypadku laserów jest grubą porażką.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: Amarr vs Minmatarr (Amarr + Minmatar?)
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 16, 2011, 12:14:06 »
Jak się strzela do goońskich Maelstromów. Ale oni wiedzą, że puścimy baddony. Cała reszta lata na omni, więc to średnio ważne, czy tłuczesz z EM, czy EX.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Amarr vs Minmatarr (Amarr + Minmatar?)
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 16, 2011, 13:25:20 »
Powiedz to pilotom Zealotów/Harbingerów ginącym jak muchy od Vagabondów ;)

Albo -> http://ineluctable-alliance.com/kb/?a=kill_detail&kll_id=642

Ten pan miał kumpla w Abaddonie, który stał 20 km dalej i prał do mnie z pulsów... zdjął mi całe 35% shielda.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...