Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Nitefish

Strony: 1 [2] 3 4 ... 45
36
Dyskusje ogólne / Wesołych Świąt!
« dnia: Grudzień 24, 2012, 11:30:45 »
Życzę wszystkim Wesołych spokojnych Świąt Bożego Narodzenia!

37
"Bananaboats and Tachcats" to jest scary.

38
World of Tanks / Odp: napinki czołgistów - Było: Śmieszne rzeczy
« dnia: Grudzień 21, 2012, 23:58:10 »
Zmierzam do tego, że spory są centralnie bezsensowne w większości przypadków bo to tak jakby się spierać kto ma patent na kopanie łopatą rowu.

Pewne przełomowe algorytmy mogą być jak najbardziej czasowo opatentowane ale to tyle. W zasadzie działa to w przypadkach kiedy coś jest o niebo lepsze niż wszystko inne bo inaczej to można taki wynalazek sobie w dupę wsadzić.

Co do praw autorskich to właśnie są o tyle ciekawe, że programista w 99% przypadków przekazuje pełne prawa do kodu który tworzy, a "przesiadając" się na innego klienta robi dla niego rzeczy bazujące na tym co kiedyś "sprzedał na wyłączność".
Idiotyzmem jest to, że wielu rzeczy nie ma sensu lub nawet się nie da zrobić inaczej ale zawsze jest to niby sprzedawane na wyłączność.

Patenty... na świecie jest prawo itp... bla bla bla ale racja jest praktycznie zawsze po stronie silniejszego. Prosty przykład - Chiny. Jak im czegoś zabronią kopiować (co jest niesamowicie rzadkie) to za chwile robią to samo pod inną nazwą i jest ok. W wielu fabrykach pracownicy mają taką opcję, że mogą po godzinach zostać określoną ilość czasu i narobić stuffu dla siebie i to potem opindolić (info z pierwszej ręki, sam byłem zdziwiony).

Inny przykład - USA - jakoś mało znam przypadków, żeby ktoś wygrał z nimi proces (lub z firmami od nich) kiedy coś ewidentnie ukradli. Szczególnie kiedy większa firma z USA ukradła coś mniejszej firmie z innej części świata. Nawet znam taki przykład z mojej rodzinnej miejscowości, nie ma szans centralnie.

39
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 21, 2012, 11:30:10 »
CCP is bad, m'kay?

40
World of Tanks / Odp: napinki czołgistów - Było: Śmieszne rzeczy
« dnia: Grudzień 21, 2012, 08:57:42 »
Poza pewnymi oczywistymi sytuacjami wszystkie spory są potem  rozstrzygane przed sądem. Np praktycznie jazdy programista jawnie gwalci zapisy o przekazywaniu praw autorskich bo nie da sie za każdym razem robić tych samych rzeczy w zupełnie inny sposób.

Każda firma z dużą kasą będzie suę przypierdalać i pozywać bo może i ma na to środki.

Co do oryginalności gier to od dawna z rzadka coś sie fajnego trafia co nie jest jakinś klonem gry z przeszłości.

42
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 19, 2012, 10:41:05 »
Bo w grze nie liczy ci nosów, dlatego inaczej pokazuje. W tym konkretnym przypadku lotniska prawie zawsze możesz ciągnąć cap o ile sprytnie to rozegrasz.

43
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 19, 2012, 10:06:15 »
Pany, bez mwd i boostera to ten fit jest stable ale nie w tym rzecz. Curse to dupny statek to taklowania lotniska bo stado dronek medowych topi go w moment. Dokładając raty to już w ogóle jest masakra.

Gość przekozaczył zdeczka i tyle :P

44
Hidden, a ty nie jesteś czasami w Unthinkables, którzy mieszkają w sov null?

45
Epic. Tak na szybko urzekł mnie następujący fragment:

"Over the past few months we have been fighting to take our space and make a home. We had the previous occupants to expel, the roaming and cloaky camping fleets, and the recurring threats to our sov. "

Czy tylko mi się wydaje czy tu jest błąd logiczny?


46
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 16, 2012, 23:36:58 »
Epic

47
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 16, 2012, 19:38:09 »
Nie to, że trudniej się raci, po prostu dronkami nie da się racić :)

48
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Royal Production LTD
« dnia: Grudzień 16, 2012, 18:18:09 »
No ciekawe ilu awoxerow jest w Tribalach :P

49
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 16, 2012, 18:14:57 »
Zmiany są po to aby trudniej zarabiało się racąc.
...

Hał kam niby?

50
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 14, 2012, 21:33:15 »
Mogliście to nazwać "Czoko Saurona" było by bardziej pasujące do nowych mieszkańców Eso.

51
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 14, 2012, 19:13:28 »
Otóż to, bywało że trafialiśy na lotnisko, które miało neuta i było tak zafitowane że sprawiało konkretny problem. Tylko, że trzeba chcieć.
Więc zamiast wysilić mózg i ogarnąć jakikolwiek sensowny fit to lepiej się burzyć że ktoś dupę rozjeżdża na anomalce.

Wyspawnienie kolegów jak najbardziej może skończyć się tym, że trzeba się zawijać bo za dużo zwloką, bo np. mają falcona czy logistyka które kończą walkę. Mam wrażenie, że dla Ciebie Puszek taka akcja to skowyt triumfu. Dla większości ludzi po prostu szukanie dalej.

Znowu smędzisz o jakiś bajkach Puszek.  Co ciekawe ileś postów wcześniej sam przyznałeś, że nie za bardzo latasz a solo/small pvp to prawie w ogóle. To, że ja nie zajmuję się produkcją i inwencją to nie znaczy że to są dla mnie bzdury i bajki.
Ogarnij się człowieku.

52
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 14, 2012, 18:19:13 »
Chodzi  o to Doom, że jeśli nie jesteś pvperem który przemierza null na różne sposoby szukając ofiar, bitki, ... etc natomiast specjalizujesz się w produkcji, kopaniu i zabijaniu ratów to jest Ci to bardzo obce.
Możesz się wkurzać jak ktoś Cię stuknie na pasku i tyle.

Ten koleś w retri to był jakiś kretyn, który najwidoczniej nie skojarzył, że do matarskich shipów t2 nie strzela się laserkami. Z drugiej strony zapewne to go czegoś nauczyło.

53
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 14, 2012, 17:40:06 »
Mando, nie rób scen. Nikt nie napisał że na anomalkach to pvp 1 na 1. Niemniej jednak nie oczekuję od Ciebie, żebyś skumał coś czego nigdy nie robiłeś :P

54
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 14, 2012, 17:22:25 »
Tu nie chodzi o samo 1 vs 1 na anomalkach tylko, że te anomalki czy paski służyły do spawnienia przeciwników.

1 vs 1 w Eve to rzecz dyskusyjna, bo jedni uważają że alt w boosterze to wciąż 1 na 1, falcon w zanadrzu to też 1 na 1, vagas vs ibis to też 1 na 1 bo ibis ma broń... itd.

Jak Jabolex pisał - patch nic nie zmienił w zakresie walk małych gangów spotykających się np na planecie ale to sztuczna sytuacja. Zazwyczaj bitki trzeba wypracować.

55
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 14, 2012, 12:23:21 »
Ta zmiana pociąga za sobą więcej rzeczy ale faktem jest, że główny problem polega na drastycznym okrojeniu small pvp oraz użyciu dronek do pvp.

56
Niestety zanim przyleciał mój T3 to poleciałem żelkiem i padł ale:
http://www.bu-fu.org/kb/?a=kill_related&kll_id=80654

GF Raiden., TEST, PL ;)

57
My? Oni uciekli po prostu. Dziś przyprowadzili TEST a jak i to dostało wpierdol to jeszcze PL... lolz

58
No nie wiem, już się jakiś TEST kręci po lokalu, będzie bloobik czy supery?

59
Dziś to chyba z jakimś supporcikiem co?

60
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 12, 2012, 13:55:49 »
Słuchajcie, akurat ja też lubię pilgrima chociaż jedyne co z nim zrobiłem to wjebałem go na kampie CVA :). Ogólnie mam tak, że rozróżniam shipy na takie które są lepsze do walki oraz takie które bardziej lubię z jakiegoś powodu.

Teraz najbardziej mnie boli ta zmiana z aggro dronek bo mój ulubiony ship stał się  bezużyteczny do polowań. Mam nadzieję, że się z tego wycofają bo to szczyt debilizmu żeby insta ujebać dronkowce.

61
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 11, 2012, 19:19:03 »
Różnica jest taka, że kiedyś 2 średnie chary mogły zrobić plexa rozdzielając role np. tanker + dps, dps + logistyk (np. t1 logistyk). To, że mogły ot być chary tej samej osoby to inna kwestia.
Teraz nie jest to możliwe bo plexa mogą zrobić tylko chary z dużą ilością sp więc jest gorzej.

Dla starych graczy ma to mniejsze znaczenie bo najczęściej posiadają pimp uber raciarke co tankuje wszystko albo mają więcej niż 1 konto z dużą ilością sp.
Dla w miarę młodych graczy to już jest problem.

62
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 11, 2012, 18:04:20 »
Ale zmierzam do tego, ze teraz masz mniej mozliwosci. Wczesniej mogles nawet logistykiem T1 sie wspomóc i było git.

63
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 11, 2012, 15:42:42 »
Dostają aggro od ratów więc musi ich być co najmniej 2 żeby się mogli nawzajem tankować. Przy konkretnych plexach nie uradzą to pewne.

64
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 11, 2012, 15:26:18 »
No patrz.
Do tej pory sądziłem że EvE Online jest grą multiplayer z naciskiem na multi, współpracę, etc.

No właśnie to też popsuli. Kiedyś nie mając skilla mogłem być chociaż dps'em na misji/plexie a teraz nie mogę bo mnie insta odstrzelą.

65
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 11, 2012, 14:59:36 »
Pilgrim wcale nie jest łatwym shipem, wręcz przeciwnie. Jeden błąd i jesteś w dupie. Ale dobrze sfitowany też nie jest takim łatwym killem jak pisze Soko.

Co do skanowania ludzi na plexach... no można to zrobić tylko że zanim wyciągniesz proby, zanim one ich znajdą, zanim tam polecisz i np. przeskoczysz przez 2 drabinki to kolesie już dawno siedzą w stacji. Chyba, że są wyjątkowymi retardami.

66
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 11, 2012, 12:24:12 »
Wcześniej pisałem, że aggro całego pocketu npc na wlatujący statek jest trochę przegięte i powinno to zostać rozłożone najlepiej w zależności od wielkości statku który wlatuje. Tu zdania nie zmieniam, tylko dziwi mnie to, że uwzieliście się tak na te anomalki jak by nic innego poza nimi nie istniało. Może to nie chodzi wcale o fit który pozwoli przetrwać, tylko o taktykę, która pozwoli złapać gościa poza anomalką (poza 0.0 raczej nierealne niestety). A jeśli nikt nie przyleciał, to co robiłeś? Wspaniałomyślnie wypuszczałeś, czy strzał w potylice? Ciekawe ile razy było "upss.. tank mu nie wytrzymał, bo ratów za dużo".
Muszę się chyba wieczorkiem wybrać w znajome regiony low-seca podpytać szalonych wyznawców SS -10 co oni na to, bo właściwie każdy z nich lata sam, dramiele, cynabale, curse itp. Ale jeśli ich nie spotkam, to znaczy że ta zmiana to fail, a Wy mieliście rację.

Anomalka czy pasek będzie podobnie. Różnica jest w ilości ratów tylko. Jak wcześniej napisałem można na pasku dostać np. 3xTD i jeśli masz shipa co strzela gunami automatycznie przegrałeś z dowolną raciarką.

W low chyba nie łapie się ludzi na anomalkach co? Co do Cursa to wraz z nowym patchem stał się useless solo shipem bo jego broń (dronki) od razu zabijają raty.

67
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 11, 2012, 12:18:02 »
Dobra, co by tu nie mówić to jak spawnisz bitkę na anomalce i przyleci za dużo to niestety musisz się obejść smakiem, a czasami nawet giniesz (jak Sokół).
Taka wtopa nie jest powodem do wyzywania kogoś na lokalu, to po prostu kwestia trzymania nerwów na wodzy kiedy ktoś przejedzie Cię w dupsko aż zafurczy :)

Moim zdaniem GF to takie z dupy coś co teraz pisze każdy jak coś zabije - jak kampa 20 osobowa uwali 1 ship to też piszą GF gdzie żadnej walki nie było. GF to "good fight" więc z założenia to coś co jest po walce, a nie po puffnięciu kogoś w 5 sekund.
Fajnie jest kiedy GF pada po dłuższej i miodnej bitce, w której nie było na początku widać kto wygra tylko zwycięstwo zostało jakoś wypracowane. Ale to idealna sytuacja.

EDIT: Zabicie raciarki to też nie jest żaden GF wg mnie.

68
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 11, 2012, 11:17:10 »
To nie jest tak, że polujesz na raciarke bo na bramie możesz spotkać wszystko a pomoc raciarzowi może nadejść dowolna. Najczęściej liczysz na to, żeby wyspawnić bitkę z ludźmi, którzy przybędą na pomoc. Dlatego często trzymasz raciarza na końcu armora żeby zdążyło coś dolecieć.

Za to jeśli polujesz bomberem to ma to znaczenie, bo dobierasz bombera, który ma bonus do damage będącego potencjalną dziurą raciarza.

69
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 11, 2012, 11:06:59 »
Bo lecąc shipem pvp fitujesz go tak, żeby nie miał dziur. Nie koksujesz jednego resa bo w praktyce to wychodzi znacznie gorzej.

70
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 11, 2012, 10:56:59 »
Po prostu zachowałeś się kolejny raz jak miękka cipa Puszek.

Ktoś zwraca uwagę na forum, że  nowa zmiana jest bez sensu i podaje przykłady z życia wzięte (w tym własnych testów). Ty odpowiadasz że jest mięczakiem bo nie umie latać i teraz wychodzi jego propefauperstwo, .... i inne takie.
Natomiast jeśli Sokół prosi Cię o tylko 1 fit, który Twoim zdaniem rozwiązuje problem nowego aggro to się okazuje że się nie znasz, nie umiesz, nie latasz no i wszyscy Cię atakują jeszcze.

Więc jeśli tak, to na psi kij w ogóle zabierasz głos w dyskusji, skoro Twoja wiedza na ten temat jest zerowa i jedyną rzeczą jakiej się trzymasz to znaleziony w necie kill raciarki?

Strony: 1 [2] 3 4 ... 45