Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Yogos

Strony: 1 [2] 3 4 ... 36
36
PVP / Odp: [PVP] Potrzebny ship
« dnia: Listopad 29, 2011, 16:34:06 »
Conflagów nie ruszali (chyba), ale i tak w sytuacji 1v1 warto ich używać.

Mnie drażnił pently do trackingu na nich.


Niemniej... lasery do bicia raciarek to słaby wybór.

Zależy, bo raciary mają to do siebie że fitują resy pod raty, więc na ravena u guristasów albo serpentisów bardzo często latarki są jak znalazł  >:D
A na wycieczkę po sanshowych terenach dużo lepszy matar z lewym prostym w explo  :P




37
PVP / Odp: [PVP] Potrzebny ship
« dnia: Listopad 29, 2011, 15:47:27 »
Osobiście do tępienia raciarek w założeniu, że chce armor tank i nie raile, to brałbym hurka albo harbiego.
No ale jak ostatnio w topicu o nighthawku/tengu pisałem, że patrze mocno na stosunek wydanych ISK do tego co może dany ship zrobić.

Wtopy się zdarzają  >:D


-Abso jest też bardzo fajne może poza tym, że jest to cegła i ma 3 mid sloty. Te 3 mid sloty to konkretny problem, bo musisz wybrać pomiędzy cap injectorem a webem.


Przykład jak można zrobić:
Paywnie - 100k HP, 690+DPS bez dron, speed 900,  bez MWD cap stabilny na 32%.  Nie sposób nie dostrzec, że dostajesz neutralizera i się składasz.

[Absolution, Abso pasyw]
Damage Control II
Heat Sink II
Heat Sink II
Heat Sink II
Energized Adaptive Nano Membrane II
Energized Adaptive Nano Membrane II
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I

10MN MicroWarpdrive II
Warp Scrambler II
Stasis Webifier II

Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M
Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M
Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M
Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M
Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M
Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M
[empty high slot]

Medium Trimark Armor Pump I
Medium Trimark Armor Pump I


Warrior II x5




Albo aktywnie na 2 repkach i 2 sinkach:
Teoretycznie wytankuje z 500 DPS i ma 50k eff hp. W praktyce wiadomo - cap. DPS 610 bez dron, czyli 80 mniej w stosunku do pasywa z 3 heatsinkami


[Absolution, apso 2 repki]
Damage Control II
Medium Armor Repairer II
Medium Armor Repairer II
Heat Sink II
Heat Sink II
Energized Adaptive Nano Membrane II
Energized Adaptive Nano Membrane II

10MN MicroWarpdrive II
X5 Prototype I Engine Enervator
Medium Electrochemical Capacitor Booster I, Navy Cap Booster 800

Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M
Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M
Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M
Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M
Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M
Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M
Small 'Gremlin' Power Core Disruptor I

Medium Auxiliary Nano Pump I
Medium Auxiliary Nano Pump I


Fity T2/best named, jak masz kase wsadź faction mody i łatwo podrasujesz wyniki.


Jakbyś amarów nie fitował cap jest problemem, może poza sacrim. Zależy co za raciarki chcesz klepać, do dominixów raczej w tym nie podlatuj 8)



EDIT

A jeśli z pathem wyszły zmiany w T2 ammo to zamień szkła na T2

38
Dyskusje ogólne / Odp: Coś (Jove?) nadciąga!
« dnia: Listopad 24, 2011, 11:39:38 »
Huh nie chce wyjść na marude ale CCP powinno popracować nad fitami  >:D

39
Flamewar / Odp: Jak się "pierze" iski według LFN'u
« dnia: Listopad 14, 2011, 09:38:16 »
Zieeef, prawie jak bankierzy.  >:D

40
Crucible / Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« dnia: Listopad 10, 2011, 14:22:04 »
"I’m proud to announce to you that after 8 years of hard work we’ve finally developed software technology advanced enough to calculate the damage output of your current ship."



41
NoobGarten / Odp: Poczatki - ciezko sie odnalezc. Kilka pytan.
« dnia: Wrzesień 05, 2011, 10:19:08 »

Kluczowy wydaje się też sposób w jaki sondy są rozstawione - najbardziej popularny to ostrosłup na bazie czworokąta (5 sond) lub dwa dwa złączone podstawą (6 sond). Dla ułatwienia sondy można przesuwać grupowo. Reszta to kwestia praktyki. Postaraj się doskillować Astrometrics oraz AP i AR (wszystkie na lvl4) to powinno pomóc.


Pamiętaj, że SHIFT przesuwa wszystkie sondy, ALT przeskalowuje wszystkie sondy. Nie przesuwaj pojedynczo tylko ustaw ładną formację i potem działaj na formacji.

42
Cóż najwyraźniej reset nie pasuje wielu osobom z poza SW do ich wyobrażenia o tym co ktoś powinien robić w EVE.
Pamiętam wiele podobnych sytuacji gdy padały podobne komentarze o SW. Podgryzanie  Goonsów splusowanych z TCF i RA gdy wszyscy się śmiali, że 600 charów nie ma szans ugryźć takiego bloku.
Kilka akcji z BoBem gdzie też szły resety i też były groźby i głupie uśmieszki aliansów z boku, że postępowaliśmy nielogicznie i niezgodnie z własnym interesem.
Reset sysków którzy byli zajęci budowaniem mega imperium na spółkę z Bobym i -A- i wielkie HALOOO, że ktoś się nie zgadza na NAP land i ustawianie po kątach przez możnych Liama i Bobbiego. No bo przecież trwała wielka krucjata na NC i jakże to tak nie dość, że nie przyłączyć się do niej to jeszcze bić po plecach kogoś kto już tam uczestniczy.

Od dłuższego czasu nie gram, ale z boku wygląda na to, że teraz -A- sobie robi meganapland, bo "złe DRF" nadchodzi i zdobędzie EVE  ;)
LOL

Nie wiem ile się się zmieniło wewnątrz SW, ale za moich czasów mieliśmy w dupie co ktoś z zewnątrz sądzi o naszych ruchach wokół sowa.
Liczyły się tylko KM i skill pvp.
Tutaj poszedł reset bo wg SW -A- się nie zachowało w porządku i pewnie tak było.
-A- i co ciekawe reszta New Eden ma wielkie halo, że reset poszedł w czasie ataku i że backstab i że teraz jest czas mobilizacji przeciw DRF gehehehe.
Czy DRF wygra i zaora -A- oraz Esoterie dla SW i tak się raczej nic nie zmieni. Bo (a przynajmniej tak było i myślę, że jest nadal) na samym końcu dla ekipy ze Stain liczy się tylko jedno - grid i GF.

tzn oddaliscie na pozarcie sojusznika za free?? pozostaje pogratulowac Waszemu diplo LOL - nie ma to jak dobry biznes -> strzelic sobie w stope i jeszcze nie dostac nic w zamian

Ghehehee

43
NoobGarten / Odp: Skanowanie
« dnia: Sierpień 12, 2011, 07:54:52 »
Masz za słabą siłę sensorów, bazowo jest to 44 ze skilami, w odpowiednim statku z odpowiednim fitem da się wyciągnąć ponad 180.
Powiedz w czym skanujesz i jakie masz skile to powiem ci co poprawić.

Tu masz poradnik po angielsku.
http://www.eve-online-fan.co.uk/guide-to-exploration-in-eve-online/

44
Powodzenia

45
Dyskusje ogólne / Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« dnia: Sierpień 05, 2011, 10:07:39 »
Te skoki na 15 km to był nietrafiony pomysł, bo ludzie robili bookmarki żeby w efekcie skoczyć na 0km. Handlowało się mapami na całe regiony na wszystkie bramy jak normalnym towarem.

Całe szczęście, że to znikło, jeden region to często było kilkaset BM ja miałem ze 4 regiony :)
Mistrzem był Lazar który miał wszystkie lowseki i sporo 0.0, bez żartów kilkadziesiąt tysięcy BM  >:D

46
Dyskusje ogólne / Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« dnia: Sierpień 04, 2011, 17:17:48 »
Frankie odnośnie dredów masz bardzo dużo racji.  Może tylko zastanowiłbym się nad DD tytków bo w tej chwili po wsadzeniu dmg modów kasują na strzał dreda.

47
Dyskusje ogólne / Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« dnia: Sierpień 04, 2011, 16:11:24 »
Tak tak eve kiedys byla zajebista a teraz jest do dupy - uwielbiam placzace dinozaury a takie sa w kazdym mmo. Pamietaj ze zawsze mozesz zglosic swoje veto wobec tego jaka jest eve i przestac grac -> prosta zasada adapt or die.

Ojoj młokos się na dinozaury obruszył.


Jasne mi do idealu brakuje 4 rzeczy:
- starego systemu JB czyli:- 2 jb na system, mozliwosc skakania capsami przez jb
- ustawienia cynojammera zaleznie od standow czyli np. dla blue nie istnieje cynojammer a hosty nie moga skoczyc
- ustawienia cynogeneratora zaleznie od standow czyli np. blue moga skakac na cynogena a hosty nie.
- skutecznego pomyslu na blob sc/tytkow -> ale na to nie mam pomyslu po za bezsensownym nerfem (jestem generlanie przeciwnikiem jakichkolwiek nerfow)

A swoja droga czy fracht lub orca moga skoczyc przez tytana?

Nie żebym się czepiał, ale wygląda mi to na propozycje kogoś, kto siedzi w dużym bloku i boli go, że nie może korzystać z infrastruktury swoich firendsów.
A najlepiej to by sobie chciał łatwo i przyjemnie farmić carierem.
Trafiłem ?

Ta frachty mogą skakać przez tytana.

48
Dyskusje ogólne / Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« dnia: Sierpień 04, 2011, 14:42:27 »
Zwiększenie ilości systemów w EVE średnio mi się podoba, bo zwiększą się odległości do celów  :P
Po drugie nie zmieni to nic w obecnym układzie geopolitycznym, agresywne bloki będą mogły spokojnie zwasalizować nowo utworzone sojusze.

Dlatego zaproponowałem, aby EVE rosła ale raczej w kierunku zwiększania "objętości" systemów.

49
Dyskusje ogólne / Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« dnia: Sierpień 04, 2011, 13:38:17 »
Po pierwsze teraz też stocznie pracują pełną parą w wielu regionach.
Po drugie niech se budują supercapitale - na zdrowie.

Rzecz w tym, że obecnie małe grupy w 0.0 nic nie są w stanie zrobić bo nie mają gdzie się zawiesić. Musisz mieć stacje bo inaczej jest lipa. Posy śmierdzą i są za łatwe do zniszczenia.
A stacji nie możesz mieć bo nie masz siły aby ją utrzymać. Dlatego powstały bloby supercapsli.

Ale jeśli  CCP stworzy rozsądny system, gdzie małe grupy będą mogły mieszkać wygodnie w 0.0, bez wpadania w łapska blobów z powodu stacji, to rzesza ludzi z tego skorzysta.
Zaczynając od bardziej ambitnych rentierskich korpów do tych które teraz są w normalnych sojuszach ale wk...wia ich blobware.
Zresztą obecnie, problem tkwi w tym, że niewielka grupa graczy z masą supercapsli ora duży teren, potem wpuszcza tam rentierów a sama siedzi sobie gdzieś w kurwidołku. Rentierów nikt nie rusza bo ci siedzą sobie na stacji.

Ale jeśli ktoś będzie się mógł spokojnie zachaczyć na takim rentierskim terytorium to z tego spokojnie skorzysta, bo będzie mógł klepać raty i rentierów  :D

Supercapsy wtedy nie będą potrzebne bo po co ci one przeciw partyzantom. Natomiast, jeśli ktoś będzie chciał sobie zrobić baze na stałe gdzie się nie będzie bał że będzie musiał przenosić assetsy co chwile to dajmy mu taką możliwość. Niech se zainwestuje w mega fortece która będzie w stanie obronić się przed supercapslami. Niech to kosztuje jak sukinsyn ale zdecydowanie mniej niż flota supercapsli. I wtedy niech se siedzi na danym terenie. Z tym, że i tak nie ucieknie przed potencjalną agresywną partyzantką.

50
Dyskusje ogólne / Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« dnia: Sierpień 04, 2011, 13:04:54 »
Napisałem co nieco na forum EVE, ot mój pomysł na zmianę.

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1560795&page=10#282

51
Hmm ten reset to całkiem fajny powód aby odpalić konta  >:D

52
Przedpokój / Odp: PC5
« dnia: Lipiec 11, 2011, 07:33:05 »
Cóż, ja mam chwilowo przerwę, nie logowałem się od paru dobrych miesięcy.
Zaglądam tylko na fora.

53
Off Topic / Odp: Druga ziemia - wielki krok w badaniach kosmosu
« dnia: Lipiec 05, 2011, 18:56:08 »
Panowie, kurwa, to ja tu ucieszony, widzę, że na mój post jest masa odpowiedzi a wy mi tu flejmujecie o jakimś kurwa filmiku którego nawet nie widziałem.
Czy wyście z chuja spadli? Jest dział od pierdolenia głupot i od dyskusji na tematy w jakimkolwiek stopniu powiązane z wysileniem intelektu.
See the point?

Bez względu na to czy film jest fajny czy nie, po co ten gnój ?

54
Off Topic / Odp: Druga ziemia - wielki krok w badaniach kosmosu
« dnia: Lipiec 04, 2011, 12:10:35 »
Na ZH pojawił się wpis o cenach pierwiastków ziem rzadkich, akurat jako uzupełnienie tego co pisałem w poscie wcześniej.

http://www.zerohedge.com/article/rare-earth-mineral-prices-explode-q3

Może jeszcze nie w tej dekadzie ale kto wie czy za naszego życia ludzkość nie zacznie kopać w kosmosie w poszukiwaniu takich właśnie pierwiastków.
Jeśli się bilans będzie zgadzał to podejrzewam, że nawet prywatne firmy spróbują. Bo skoro robią sobie loty w kosmos z turystami to czemu nie spróbować pokopać paru ton czegoś ciekawszego  :P

A  popyt raczej będzie rósł w miarę rozwoju elektroniki.

Atak nekromanty :)
Hmm, cóż wygląda na to, że zanim zaczniemy wydobycie w kosmosie dojdzie do eksploracji dna morskiego.

http://gielda.onet.pl/odkryto-ogromne-zloza-cennych-mineralow,18726,4780308,1,news-detal

55
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Maj 13, 2011, 10:14:04 »
Przesunąłem post Dormia

56
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Maj 13, 2011, 10:09:52 »
Temat ponownie otwarty wywaliłem flamopodobne posty tutaj:

http://www.eve-centrala.com.pl/forum/index.php?topic=9632.0
Zachowujcie się.

57
Zieef, drama-lama.

IMHO bardzo zdrowe podejście do botowania Xeo.

Tak swoją drogą patrze po liście osób z kilami powyżej 1k i jakoś nie widze nikogo z GBT, rozumiem, że tam są tylko aktywni gracze w c0ven.
Czyli co GBT stetryczało zupełnie ? Drag, Blady jeszcze grają ?

58
Tak się zastanawiam obserwujac dzialania w new eden od paru lat, czy nie macie wrazenia ze wraz ze zmianami w dominion swiat eve zrobil sie jakby za maly i promujacy bardziej agresorow niz obroncow?
Teraz w etapie blobow sc/tytkow nie bylo jeszcze udanej obrony terenow (po za jednym wyjatkiem SW), bardziej oplaca sie porzucic sova, przegrupowac i odbic teren jako agresor. Kilka przykladow
- Goony zjedzone przez IT -> porzucenie sova
- Atlas zjedzony przez DRF -> porzucenie sova
- -A- zjedzone przez init+PL -> porzucenie sova -> -A- sie przegrupowalo i z pomoca sojusznikow odbilo wiekszosc terenow
- SW z pomoca -A- obronilo sie przed init+pl
- nc.dot/ev0ke zjedzone przez Goony -> porzucenie sova
- IT zjedzone przez Goony -> porzucenie sova

Imo cos jest nie halo ze agresorowi jest latwiej.

Mechanika gry promuje zdecydowanie obrońce.
Natomiast to atakujący wybiera moment natarcia, a stara zasada mówi, że szarpie się zawsze najsłabsze zwierze w stadzie.
Większość z tych zmian sova odbyła dzięki poważnym kłopotom wewnętrznym sojuszy, które teren traciły.

W kontekście DRF atakujących teraz NC jest tak samo. Wyraźnie w NC coś nie gra i nie podejmują walki, są słabi więc zostaną rozszarpani a przynajmniej ich peryferie.

59
To zależy.

Przy takich ilościach supercapsów DPS jest tak duży, że nie wypompujesz. W teorii przeważnie wygląda to ładnie w praktyce alpha i lag sprawiają, że nawet przy zdyscyplinowanych pilotach i dobrych fitach na SC ten jednak spadnie.
Tak więc na początku obie strony będą się wykrwawiać, w pewnym momencie jedna ze stron zobaczy, że dostaje łomot, przeważnie druga już wtedy będzie potrafiła utrzymać na RR swoje supercapsy.
Wtedy przychodzi czas na najtrudniejszą decyzję dla FC, jak wycofać najcenniejsze statki.
Czasem warto czyścić taklerów, czasem robi się logoff. Ale to zależy od DPS, laga i ilości taklerów na sobie.
Nie ma reguły  :P

Lag płata figle, można się czasem bardzo łatwo pomylić w ilości tacklerów bo np. przeciwnik ma w systemie cariery wypchane dyktami które rozdaje pilotom w jajach. Przykładowo:
http://killboard.xenobytes.se/?a=kill_related&kll_id=150485

Popatrz ilu pilotów z BSów które spadły wsiadło w dykty chwile potem, inne statki pod ręką czyli cepy i dykty które były na carierach na posie.

A pomyłka może zadecydować o dalszym przebiegu wojny. Dlatego zresztą do starć capsów dochodzi tak rzadko. W sumie tylko wtedy gdy strona hotdropująca jest na 100% pewna wygranej a druga została złapana ze spodniami w kostkach.

60
Events & Competitions / Odp: Baz'ooka VI - reaktywacja
« dnia: Kwiecień 27, 2011, 10:02:45 »
Heh nigdy do końca nie odszedłem, choć w EVE nie gram aktywnie już od paru dobrych miesięcy.

Ale ciągnie mnie czasem, jak będę miał więcej czasu pewnie reaktywuje konta.

61
Events & Competitions / Odp: Baz'ooka VI - reaktywacja
« dnia: Kwiecień 27, 2011, 09:35:59 »
Daty są z lutego, do kiedy jest rzeczywisty termin ?

62
Łeee no, biore poprawkę na to że NC jest mocno kerbirskim blokiem i ma tone nieaktywnych charów ale z 5-10% charów chyba jesteście w stanie we flocie zgromadzić w godzinie próby co ?
A to powinno być lekko powyżej 2k graczy, zależy jak policzyć liczebność bloku.
Jeśli RAGE które ma 3k membersów wystawia 80 osobową flote to coś jest mocno nie tak... Chociaż to jeszcze jestem w stanie zrozumieć bo są po paru tyg ciężkich walk.

Pytanie gdzie jest reszta ? Bo jak się nie zepniecie to w końcu jakiś głupi FC wrzuci wasze capsy w walkę którą przegra i potem nawet jak się zmobilizujecie to już będzie za późno.
Poza tym, supercapsy są PWN mobilami - ok ale dredy dalej mają wygar, nawet jak macie 60-70% liczby supercapitali DRF to dlaczego każdy capital pilot który nie ma SC nie siedzi w dredzie/carierze ? Mając taką kase z technetu, siedząc na tym samym terenie od tak dawna i mając pilotów którzy grają tak długo powinniście z palcem w ..pie postawić na gridzie 200 capsów jako suport do supercapsów i do tego z 1,5k graczy w suporcie i załóż sie ale wtedy PL Raiden i reszta by się kilka razy zastanowili czy wyciągnąć te 100-150 supercapsów gdy w każdej klasie statków poniżej będziecie mieli przewagę 5-10x

63
Bla bla bla, strasznie dużo filozoficznego gówna i jęków tu się leje.
NC razem do kupy ma największą ilość graczy z wszystkich bloków. Nie umieją zebrać tyle supercapsów żeby walczyć jak równy z równym to niech zmienią zasady gry.
Dlaczego nie wrzucą na grid 2-3 tysiące draków ? Jak się nod nie wykrzaczy to na pewno coś ustrzelą a nie jak teraz w ZLZ w ogóle nie podejmą walki.

W wojnie zawsze chodzi o morale, ilość supercapsów/tengu/draków jest na drugim miejscu. Albo masz jaja i kąsasz albo pakuj się do Jita.
NC wrzuciło sobie do geminate i vale pare meat aliansów i myślą że sprawa załatwiona. Otóż te alianse są już pozamiatane i teraz jest pytanie czy wreszcie zbiorą się w kupe i pokażą coś ciekawego czy oddadzą cokolwiek tylko DRF będzie chciało.
A swoją drogą zaoranie tylu stacji to mega koszmar nawet przy takiej flocie supercapsów. Przecież to robota na miesiące jeśli sov będzie opłacony.


Stan aktualny jest taki, że padło ZLZ. Jakieś inne systemy mają ciśnienie obecnie na sobie ?

65
Eso i Paragon mają sporo dysporsium i promethium.

66
Ogłoszenia / Odp: Wizyta CCP w Polsce (17.04.2011) Warszawa
« dnia: Kwiecień 18, 2011, 09:43:26 »
Zgodzę się z przedmówcami, spotkanie przy piwku to spotkanie przy piwku a nie miejsce na rewolucje  :P
Tym razem poleciałeś po bandzie Wiget  ;)

67
IMHO trochę się pośpieszyłeś. Wygląda na to, że goonsi odzyskali formę ostatnio i pomagają NC. To oznacza, że timery będą ustawiane na US zone gdzie ruscy są słabsi.
Taka wojna na TZ jest potwornie męcząca a biorąc pod uwagę to że obrońca tak naprawdę musi wygrać jedno starcie żeby obronić system nie sądzę, żeby DRF łatwo rozjechało NC.
Peryferia czy techtium moony które goonsi mają w pompie mogą spaść, ale kluczowe systemy przy których pomogą na pewno łatwo nie padną.

Jak zwykle będzie kwestia morale, jeśli NC się nie złoży od środka, DRF zagarnie troche terenu z peryferii i nastąpi okres żmudnego orania dopiero po którym zobaczymy co i jak.
NC ma też większą tendencję do popełniania błędów taktycznych czyli powinni uważać na wtopy supercapsli bo one nie dość, że kosztowne są to jeszcze rujnują morale.


Gdyby rzeczywiście NC by spadło to wtedy zależy ile rentierów z NC przeszłoby do DRF. Jeśli dużo to faktycznie pojawiłby się problem w postaci bloku którego zasoby można by nazwać nieograniczonymi. Tyle, że  nic nie jest dane na zawsze. Jak ktoś ma ogromną przewagę w supercapsach ale niewiele faktycznych graczy, to sprowadzasz walkę do mniejszych statków.
Duża grupa pvperów robiąc blackopa byłaby w stanie zniszczyć rentierkę w 2-3 miesiące nawet rozproszoną na kilka regionów.


68
PVE / Odp: [PVE] Nighthawk
« dnia: Kwiecień 10, 2011, 16:12:21 »
No ok nie będę polemizował tutaj bo commanda robiłem bardzo dawno temu.
Fajne za to jest to - że jak już tego commanda zrobisz to nie ma różnicy jaką latasz rasą a pod raty czasem fajnie jest wybrać odpowiedni stateczek. Przynajmniej z perspektywy osoby, która ma wszystko do wielkości BC wyskilowane  :P

69
PVE / Odp: [PVE] Nighthawk
« dnia: Kwiecień 10, 2011, 15:55:13 »
marudery w 0.0 good idea zeby sprezentowac hostom tlustego killaLol ja uzywalem obu shipow wiec mam porownanie jak sie w boju sprawdzaja
LOL ? Tak się zastanawiam, co w takim razie jest teraz tłustym killem, jeszcze pare miesięcy temu  gdy aktywnie grałem wypimpowane tengu, a nawet command z faction modułkami też byłby fajny.
Po drugie właśnie w 0.0 jakoś nie widzę większej różnicy czy latam maruderem czy czymkolwiek innym. Jak mnie dopadnie gang hostów to zatłucze w czymkolwiek bym nie był. Mam hosta na lokalu to lece na posa i koniec tematu.

zarzucalem ze jest eft warriorem bo twierdzil ze tengu to papierowy ship.tengu na bcs t2 ma wiekszy dps niz nh na cn bcs jesli odliczysz jego drony, a ja musze odliczyc bo uzywam  fighterow

gadasz jak polscy politycy "takiej efektywnosci jaka tynzakladasz" 790 dps vs 658 dps (+80 drony)  to rzeczywiscie taka jak ja zakladam. Nom kazdy gracz patrzy na iski w tym i ja tyle ze jak kazdy normalny czlowiek nie patrze na jednorazowe koszty bo zakladam ze raciarka mi nie padnie wiec zawsze moge ja sprzedac a w tym samym czasie tengu zarobi wiecej niz nh.

Cóż, każdy ma swój punkt widzenia. I tak np. ja osobiście mając podczepione fightery pod tyłkiem wolałbym mieć NH, z powodu bonusu do tłuczenia drobnicy. Pisałeś gdzieś, że masz paintera na tengu wsadzonego. Spoko, podkolorowane raty pewnie zacnie spadają, tyle że mi np. szkoda by było med slota.

Następna sprawa to pytanie o ile więcej zarabia taki tengu od NH, 3mln/h ? 5 mln/h ?  Nie sądze, że 10 mln/h ale powiedzmy, że tyle. No to zakłądając różnice w ISKach wydanych na 300 mln potrzebujesz 30 godzin ratowania więcej bez straty shipa aby wyrównać to co wydałeś. Dopiero potem Tengu zacznie zarabiać na siebie.  Np. w moim przypadku to by były miesiące grania bo gdy aktywnie pomykałem wystarczało mi machnięcie 2-3 6/10 sanshowych w tyg. A taki plexik to godzinka bardzo spokojnego orania na 2 chary.


Tak sie glupio wtrace ale kerbirze od wielkiego dzwonu jak juz wallent tak schudnie ze na vagasa nie ma  i jak dla mnie roznica 300m w cenie jednego i drugiego to zaden argument, drobne na waciki. Jesli dla kogos kto zdecydowanie wiecej kerbirzy takie pieniadze stanowia jakis argument to znak ze "you are doing it wrong" . Zeby stracic raciare w pve czy to od graczy czy ratow to trzeba sie naprawde mocno postarac czyli argument straty statku odpada. Z punktu widzenia osoby ktora bardzo lubi zapolowac na kerbira to powiem ze lapie sie tylko boty i idiotow .

No widzisz w takim razie podpadam pod kategorie "idiota" bo straciłem całkiem sporo stateczków na PVE, na starym mieszkaniu net potrafił się wypieprzyć znienacka, innym razem po pijaku jakąś wtope zaliczyłem. Innym razem hacem poleciałem sobie zwiedzać WH jak świeżo wyszły i nie były jeszcze opisane.
Sporo też statków spadło na alcie bo się zagapiłem na maina.

Dodam od siebie ze NH skiluje sie tyle ze osiwiec mozna od tego a tengu to doslownie kilka chwil i mozna leciec  mnozyc iski.

?
Przecież NH i tengu fitujesz na tych samych moda, heavy missle, shield itd. Co za różnica, że osiwieć można ?

70
PVE / Odp: [PVE] Nighthawk
« dnia: Kwiecień 10, 2011, 10:18:47 »
A żyjąc w jak wy w rejonie sansh i tak stawiałbym na coś z amarskiej stajni, bo i tengu i nighthawk obsysaja pałe (poza tankiem) kiedy nie mogą uzyć swojego bonusa do kinetyków

Dokładnie. Matarzy i EMP ammo też daje rade  :P

Strony: 1 [2] 3 4 ... 36