Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - [WILD5] Gagat

Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18
456
Background / Odp: FUEL TO FIRE 2 EVE Online Solo PvP
« dnia: Czerwiec 27, 2016, 10:36:53 »
Nie ma to jak loot managment hehe

457
NoobGarten / Odp: Start gry w Eve
« dnia: Czerwiec 27, 2016, 09:00:27 »
Idź do akademii, tam Ci powiedzą co i jak

458
Background / Odp: FUEL TO FIRE 2 EVE Online Solo PvP
« dnia: Czerwiec 27, 2016, 08:59:10 »
Keranto chyba takim lata na 100 ab

459
Background / Odp: FUEL TO FIRE 2 EVE Online Solo PvP
« dnia: Czerwiec 26, 2016, 14:05:19 »
spoko, szczególnie ten początek z machami na anomce ;]. Teraz fajne są te bateryjki 3200.

460
Gdyby nie IQ to bym polecił BuFu. A tak to nie wiem, będzie ciężko. Ah te IQ

461
Wystaw graty na mnie, to je przewioze

462
NoobGarten / Odp: Cytadele
« dnia: Czerwiec 08, 2016, 17:25:19 »
dobrze, że są tacy porządni obywatele jak Ty Qlko1 ;]. Może uda Ci się zmienić świat ;].

P.s. mam nadzieję, że ten temat dotyczy gry komputerowej w statki kosmiczne, a nie kwestii spostrzegania polaków przez inne narody odnośnie teoretycznej kradzieży stacji kosmicznej zrobionej z pixeli.

463
NoobGarten / Odp: Cytadele
« dnia: Czerwiec 08, 2016, 15:24:52 »
Hm czyli można ukraść komuś cytadele :) czy po przepisaniu można wyjąć czyjeś assety ?

464
NoobGarten / Odp: Cytadele
« dnia: Czerwiec 07, 2016, 09:43:17 »
A jak ja stawiasz w czyimś sovie to dostaje on powiadomienie tak jak przy posie ?

465
NoobGarten / Odp: Cytadele
« dnia: Czerwiec 06, 2016, 14:18:53 »
żeby część shattered WH nie była kampiona przez driftery i żeby dało się tam postawić cytadele to byłoby idealne miejsce wypadowe (jest tam więcej połączeń do nulli, low itd niż w therze, która też jest shattered wh, ale nie jest kampiona przez driftery). Łzy kerbira płynęłyby strumieniami. CCP jednak zadbało, żeby było tylko jedno wh z kilkoma połączeniami do nulla jednocześnie, które da się zamieszkać. Chyba nie chcą denerwować za mocno krabów.

466
Patche i dodatki / Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
« dnia: Czerwiec 03, 2016, 08:57:23 »
Ta 15 osobowe gangi z 5 logimi to nic rzadkiego :)

467
Patche i dodatki / Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
« dnia: Czerwiec 02, 2016, 23:49:57 »
jebać bushido, szukając bitki trzeba dać ludziom złudzenie przewagi ;]. Flakon zbyt często blokuje button undock dla przeciwnika ;]

armorowe t3 z większą ilością logi niż dpsu. To lubie, szczególnie na czyimś terenie, żeby można było zemrzeć całą flotą, a nie tylko częścią ;]

468
Patche i dodatki / Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
« dnia: Czerwiec 02, 2016, 23:32:20 »
Teraz to wygląda tak, że w small gangu musisz mieć coś co potrafi zabić w miarę szybko svipula (lepiej żebyś miał weby, bo inaczej to zostaje chyba tylko orthrus), w innym przypadku svipul zescramuje cie a reszta dogoni. Nie muszę chyba mówić, że większość działek i dron go nie trackuje i jest bardzo twardy i szybki. Zresztą wystarczy spojrzeć na Zke i zobaczyć co najwięcej zabija. Lepiej żebyś był na abeku, bo każdy kerbir w 0.0 ma w swoim homodefensie heavy dykte ze scramem na 40 km, więc bez orthrusa czy laczka, nic nie stacklujesz i tylko marnujesz ammo. Jak to nie pomaga to rzucają cariery z instalockiem i fighterami które palą około 10k/s, trafiają nawet cepa i które są praktycznie za friko, bo po ubezpieczeniu tak wychodzi. Ewentualnie bierzesz kolejną osobę w falconie i modlisz się żeby nie rzucili więcej niż 1-2 cariery, bo nie starczy jammów na drony. Tylko, że wtedy bitki raczej nie wyspawnisz w sensownym czasie, bo kto zaagruje gang z flakonem. Ostatnio zakampili nas wywerną z instalockiem ;]. Jedna wywerna i banie na bramie. Po jednej salwie dla harbiego navy zostało pół struktury ;]. Gra dzięki zmianom jest dużo fajniejsza dla ludzi którzy lubią duże floty i dla pedałów którzy nic nie potrafią, jak tylko postawić cariera na undocku w low i alfować bezpiecznie statki. Kampienie gejtów carrierami to teraz norma, bo mają instalock i bardzo duży zasięg targetowania. Możesz zostawić sobie nawet fightery pod bramą coby nie musiały lecieć. Duże floty mają coraz więcej narzędzi do walki, small gangi i solo stają się coraz bardziej czasochłonne. Bo sensownej bitki trzeba się mocno naszukać. Ale naszczęście dla CCPm ludzi, którzy preferują small gangi i solo, jest mało;]. Tak ta gra, prezentuje się teraz dla mnie.

A właśnie zobaczyłem co dopisał Galss i widzę, że turn left uważają podobnie ;].

469
Ale to nie fcony, tylko solary i xdefy

470
aaa jak jest słońce to co innego ;]. Nie zostaje nic innego jak życzyć powodzenia ;]

471
Wakacje do czasu aż SW się nie znudzi tribute, nie przyleci do Teneryfy i znów "niechcący" zaora ja kolejny raz bo ktoś nie wytrzyma cta po 5x dziennie dla gfow. Ruscy to swiry. Union i raven już pewnie zacierają ręce, że będzie do kogo latac

472
Stain wagon ostatnio często dokonuje aborcji na flotach co2. Bez swoich panów goonow coś im nie idzie. Dla fconow chyba też już tak średnio :)

473
Jakiś strażnik Teksasu postanowił zaprowadzić porządek :p

474
NoobGarten / Odp: Nowy gracz - pierwsze kroki (poradnik)
« dnia: Maj 09, 2016, 17:06:39 »
tak udaj się do akademii Rainbowa. Naucz się podstaw, kooperuj z ludzmi, bo to nie jest gra dla samotnego wilka raczej. Nigdzie nie nauczysz sie tyle, co od innych ludzi na tsie w korpie szkoleniowym. Ta gra się ostatnio dość mocno zmienia i większość filmików i artykułów pewnie jest nie aktualnych

475
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Maj 06, 2016, 14:03:39 »
Tak z ciekswosci, który to był główny korp fconow, ten co wyszedł?

476
Dyskusje ogólne / Odp: Stare dziady, są jacys jeszcze?
« dnia: Maj 04, 2016, 09:12:13 »
Oby nie odsysali kolegi ;)

477
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Maj 03, 2016, 22:01:34 »
zacny fit ;]

478
Nie mam pojęcia bo nie wdaję się w politykę nullową. Jednak ciekawi mnie czy ten zapis jest ok z Minionkami, świetną ekipą chyba do teraz żyjącą w Therze. Nie mam pojęcia jak oni się do tego odniosą bo to ich sprawa jednak ...

Chodzi o to zapewne, że ludzie którzy stworzyli WILD5 pochodzą z BWC, a WILD5 razem z BuFu i Vide założyło The Minions. Takie tam jakieś historyczne zaszłości. Nadal bardzo miło wspominam ludzi z BWC i lubię sobie z nimi popierdolić na ich publiku ;]. Jedyne co mnie przeraża to, że maja teraz Anthara na korpowym :p.

p.s. Xap ma talent do pisania tekstów z jajem ;]. Ten odnośnik do UA też jest mega zabawny ;]


479
Dyskusje ogólne / Odp: Zkillboard a zbieranie killi
« dnia: Kwiecień 29, 2016, 08:03:37 »
Jak pytalem Yusake, który dba o nasz KB, to mówił, że nie spotkał nigdy tego problemu. Zawsze wystarczało API korpow stworzone przez dyrkow. Nie musi to być CEO

480
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2016
« dnia: Kwiecień 24, 2016, 13:32:14 »
jeżeli ludzie będą musieli wydokować żeby bronić tej koparki to stworzy to bardzo dużo kontentu. Oczywiście jeśli znajdą kompromis między otankowaniem i obroną tego. Tak żeby nie mógł zabić tego byle trol bomber, ale zarazem żeby dało się to ubić kilkuosobowym gangiem ze scimkiem np.

481
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2016
« dnia: Kwiecień 23, 2016, 17:25:50 »
Linki od dawna miały spore możliwości bojowe o ile nie robiło się ich pod tylko i wyłącznie boostowanie. Na commandach tych BCkowych czy deskowych oraz na BCkach możesz ich używać przecież. To z tych mniejszych i mobilnych :D Nie bardzo rozumiem też co CCP zrobiło złego z heavy dyktami bo z mojego doświadczenia HICe z dużym zasięgiem do wyłączania MWD zyskały na znaczeniu. Swoją drogą to coś dającego tak olbrzymią przewagę jak linki powinno być jak najbardziej dowiązane do gridu, gdzie toczy się walka. To zbyt mocne, nawet po zmianach, aby po prostu mogło toto stać sobie na deep SSie lub pod stacją/na bramie. Różnica jest taka, że zamiast na jednym wąsko wyspecjalizowanym charze teraz przydałoby się mieć skille do linków na róznych postaciach. Niestety jeśli idzie o linki to chyba nadal w HSie będzie można używać neut linków bezkarnie. Ogólnie ciekawe zmiany, łącznie z bumpowaniem. Suicide nie jest zły ale bumpowanie osiąga chore rozmiary łącznie z bumpowaniem pustych szipów dla griefu. Zresztą nawet jeśli idzie o odbumpowanie jako przygotowanie pod suicide to mechanika była chora. Czasem to trwało godzinę-dwie zanim nastąpiło "skonsumowanie związku". To chore.

Nie chodzi mi o to, że to są ogólnie złe zmiany. Bo napewno będą to zmiany na lepsze dla większości ludzi. Chodzi mi o to, że coraz trudniej ukręcić coś w małej liczbie osób. Bo oprócz dużej przewagi liczebnej masz też coraz więcej narzędzi do zapewnienia sobie nietykalności. Chociażby heavy dykta. Mnie osobiście średnio interesują KMy, ja się lubię bić. W tej chwili wskakujesz dwoma cruzami na powiedzmy 15 osobowy gang i masz rapiera, heavy dykte, brak linków vs posiadanie linków, mniej depsa, mniej tanka. Kiedyś dało się z tym bić jak wiedziałeś co robisz, a ktoś popełniał błędy. Teraz te błędy mają coraz mniejszy margines. Szukanie pół dnia gangu który zechce się bić w podobnych liczbach i sensownym setupie nie napawa mnie optymizmem. To co dawło ludziom odwagę żeby się bić to była duża przewaga liczebna i to, że my chcemy podjąć tą flote. Bo jak niby mieliby dostać manto od 5 razy mniejszego gangu u siebie w domu, a jednak. Powoli to zaczyna być słabe, jak dla mnie. Oczywiście, że dalej będzie się robić swoje i dalej będzie się podejmować mieszkańca na jego warunkach (w końcu jestśmy w gościach), z tym,  że te warunki są coraz trudniejsze tylko dla jednej ze stron. Może to i dobrze. Mi się to nie podoba, bo czyjaś gra robi się łatwiejsza i fajniejsza, a moja gra staje się trudniejsza i męcząca (szukanie celi przez pół dnia na czyimś terenie) ;].

482
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2016
« dnia: Kwiecień 23, 2016, 12:58:25 »
ja akurat solo latam rzadko, głównie latam na dualboxie. Niemniej jeśli te linki będą miały jakąś wartość bojową oprócz dawania linków to jeszcze pół biedy

483
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2016
« dnia: Kwiecień 23, 2016, 09:41:48 »
Oczywiście kolejny nóż w plecy dla small gangów i solo pilotow. Po heavy dyktach teraz jeszcze zabiorą nam linki. Bo mieszkańcy danego nula, gdy mają kilka razy więcej ludzi, raczej nie będą mieli problemu żeby postawić je pod stacja albo gejtem,  czy gdziekolwiek gdzie będzie ich dużo więcej. Skonczy to latanie statkami typu koszmar, tengu itd. Bo bez linków będą one działały tylko na anomkach.

Cieszy natomiast to, że rorqale chyba będą jednak też musiały być na gridzie. W to jednak nie chce mi się wierzyc. Przynajmniej dopóki tego nie zobaczę. Bo płacz górników skonczy się pewnie jak u nas w kraju. Gdy ktoś chce im zabrać 20 pensje, wcześniejszą emeryturę itd

484
Przedpokój / Odp: Wrocilem chyba
« dnia: Kwiecień 22, 2016, 20:17:48 »
z tym rekrutuje to bym tak nie wyskakiwal przed szereg

485
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Kwiecień 18, 2016, 20:03:56 »
a no zoltany, to ok, wszystko jasne

486
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Kwiecień 18, 2016, 19:32:40 »
a kto to jest Kyle ? kolejny niedorozwój typu aleya holston ?

487
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Kwiecień 18, 2016, 19:14:02 »
I tak oto zdryfowaliśmy z Owned na Nie Lubię C0venu i będę się czepiał :D Miałbym prośbę o niezaśmiecanie wątku czymś, co nie pasuje do myśli przewodniej bez względu na nasze preferencje eve-seksualne. Ewentualnie stwórzmy wątki "nie lubię C0venu", "nie lubię Minionków", "nie lubię Jana Morgensterna/dowolny korp/alliance" czy w ostateczności dla osób nie lubiących ograniczeń "nie lubię k... was wszystkich" gdzie będziemy mogli obrzucać się błotkiem i babrać w co pikantniejszych szczegółach :D Ale zostawym wątek od epickich pogromów wolny od zwykłego mój blob był większy niż twój noob spawn.

haha trafne ;]

488
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Kwiecień 18, 2016, 12:19:13 »
Moim zdaniem największym rakiem są hisecowe inkursje. Zero ryzyka, przyzwoita kasa

489
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: The minions - dyskusja
« dnia: Kwiecień 16, 2016, 20:21:53 »
link do naszego forum, odnośnie rekrutacji, kontaktów i kanałów in game
https://zse.me/theminions/index.php?topic=36.0

490
tak, Beach Boys [BU FU]. Skontaktuj się z Ann Karas in game

Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18