Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zgudi

Strony: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 53
1366
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Czerwiec 05, 2014, 15:06:57 »
alfa

Bzdura. :) Tu nie chodzi o alfę, betę, czy gammę, chodzi o możliwości, a precyzyjnie niemożliwości CryEngine3. Żeby pokonać problem, będą musieli solidnie zmodyfikować silnik lub zbudować własny na bazie CryEngine. Jak na razie to widać tyle, że nie radzą sobie z nim zbytnio i wpadli po uszy wybierając ten silnik, nieprzystosowany ani trochę do tego, co chcą osiągnąć. Czytałem wątek na forum producenta silnika, support odpowiedział, że 'nie da się' i na razie tyle w temacie. Za lepszą grafikę teraz porzychodzi Chrisowi słono płacić.

1367
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Czerwiec 05, 2014, 14:52:06 »
Ja nie ściągam, bo za słaby komp. Daje radę gra?

Po obejrzeniu nastu filmików i steamu:

+ Grafika na wysokim poziomie.
+ Rozbudowany model uszkodzeń.
+ Złożona fizyka lotu statku.

- Przestrzeń o rozmiarach puszki konserwy.
- Kilka małych statków mocno obciąża sprzęt.
- Lag i opóźniona reakcja gry na kontrolery.

Najbardziej mnie martwi "Przestrzeń o rozmiarach puszki konserwy." To zdecydowanie nie jest to, na co czekam, a moje próby znalezienia jakiegokolwiek info z pomysłem rozwiązania tego przez twórców zawodzą.

1368
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Maj 21, 2014, 17:34:38 »
Ostatnio mają duże obciążenie serwerów. Czekałem długo na ściągnięcie małego pacza.

1369
Dyskusje ogólne / Odp: Sugestie dla CCP
« dnia: Maj 21, 2014, 16:42:28 »
O sovie w 0.0 nic nie powiem. Szczerze czekam na zmianę w mechanice, która zmusi tę całą rzeszę niedzielnych płochliwych farmerów do wiązania się walką.

Wyjebać LP z plexów, podnieść za ubicie WT.

FW fixed.
Good choice. "podnieść za ubicie WT" znacznie. Przydał by się odpowiednik ISK-owej wartości zniszczonej maszyny przeliczony na LP-ki, podzielony po równo na agresorów biorących udział w akcji. Czyli ile wart był statek, tyle reward. Dla przeciwdziałania zarabianiu na niszczeniu stastku swojego alta można nieco obniżyć przelicznik na LP-ki.

Suspect dla neutów, niedziałający WCS i inne (post Rainbow-a) to też dążenie do tego, żeby było więcej łatwego PVP. Ale o to w tym wszystkim chodzi i tego bym oczekiwał.

1370
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Maj 17, 2014, 17:16:33 »
Da się w trybie symulacyjnym zagrać kierownicą komputerową + pedały?? Szukam info, nie ma. Piszę post na oficjalnym forum to jest po minucie kasowany, nie ma kogo się popytać.

P.S Ja rozumiem, jak ktoś usuwa troll posta, ale ważne pytanie mam, to po co mi wywalają topic. Grrr.

1371
Inne gry / Odp: Elite 4
« dnia: Maj 16, 2014, 14:28:31 »
Dobre odniesienie do Elite Dangerous to znajomosc "minionych" odslon.
...400B ukladow slonecznych FUCK YEAHH

W SC otrzymamy DFM, który będzie miał co dokładnie 20km x 20km x 20km arenę. Nie da się więcej, bo Cryengine3 jest specyficznie zbudowany i na wiecej nie pozwoli. Zaznaczam, że to pudełko o szerokości 20km to nie grid, ograniczone jest ścianami. Twórcy na razie nie wiedzą jak przerobić Cryengine, żeby zapakować tam większą przestrzeń, ale mam nadzieję że się im uda. Tu w Elite widzę, że nie ma tego problemu. 400B gwiazd i przestrzeń tak duża, że trudno sobie to wyobrazić :D

1372
Inne gry / Odp: Elite 4
« dnia: Maj 16, 2014, 01:01:59 »
[youtube]http://youtu.be/OFcxygJfERY[/youtube]

[youtube]http://youtu.be/vZdEBIMjYM4[/youtube]

Szczęko opad. Jeszcze jeden taki numer i będę gorzko żałować kasy, jaką zebrał Roberts na swoją grę. Nawet MonaX wierny obrońca SC swoją bystrą ripostą nie odratuje mnie. :P

1373
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Maj 15, 2014, 17:03:33 »
Tak wógole nie grajcie realistic , traficie tam na samoloty i dlugo tymi czolgami nie po jezdzicie :)

Twoja racja jest jak Twoja ortografia.

1374
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Maj 15, 2014, 15:57:30 »
Grywam tylko w WOT. Ale obejrzałem mnóstwo filmików z WT:GF

WT:GF nastawia się na symulację i realizm historyczny. WOT celuje w czyste arcade i balans. Wolę mimo wszystko symulację, więc chyba się przesiądę :) Niestety moi klanowicze nie są tego samego zdania. Wolą świat "health bars".

EDIT: Jak ktoś chce próbować WT:GF to omijać SZEROKIM ŁUKIEM tryb arkadowy. Jest on w opinii 80% community totalnie skopany i lepiej uderzać tylko w "realistic battles" lub "simulation". Zresztą nowemu łatwiej będzie zaczynać od "realistic battles" bo wspomagacze podświetlające pozwalają z kilometra zestrzelić świeżaka chowającego się w krzakach w trybie arkadowym. A tak przynajmniej można się chować.

1375
Wsparcie techniczne / Odp: Zastanawiam się nad wymianą GPU
« dnia: Kwiecień 23, 2014, 17:02:27 »
Ok, sprawa jest:
Szukam czegoś pod Star Citizena.
Wiem że polecano mi Radka HD 7770, ale pewien spec, co miał jednego z najbardziej wydajnych AMD HD serii 5xxx; powiedział że mu się tnie Hangar Bay module (mimo że wszystkie inne gry działają mu jak najbardziej poprawnie).
Kryteria:
Cena: 400-500 PLN;
Myślę o Radeonach 260X i 270X oraz o Geforce 650-750 GTX (bez Ti, chyba że cuś w moich widełkach cenowych się trafi);
Moja płyta obsługuje PCI-E v.2.0.
Propozycje?

Po pierwsze będziesz musiał dysponować bardzo mocnym sprzetem, to co wymieniłeś może nie wystarczyć. Po drugie nie napalaj się na SC :) bo na solidną zawartość wartą większej uwagi trzeba będzie jeszcze długo poczekać.

Zaopatrz się w:
Radeon R9 280X lub Geforce GTX 680/770. (Takie wymagania znalazłem w necie i Roberts gdzieś o nich mówił)
Ewentualnie Geforce GTX 760 lub Radeon R9 270X podkręcona i z dobrym chłodzeniem. (Można uznać za minimum)
Cytuj
Get the ASUS R9-280x. I got one and with a largish hangar, at 1080p and Very High it even slows down to 22 frames (FRAPS) in parts.
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/85610/amd-radeon-r9-270x-vs-star-citizen


Zestaw na minimum:
Procesor - Intel Core i5-4570 /3.2GHz, 6MB, LGA 1150, BOX
Karta graficzna - MSI GeForce GTX 760 TwinFrozr OC
Płyta główna - AsRock B85 Pro4 /intel B85, LGA 1150
Pamięć RAM - Crucial 8GB 1600MHz CL9 Ballistix
Zasilacz - Cooler Master G450M 450W 80+ Bronze 120mm modular
Dyst twardy - Western Digital Blue 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA600
Obudowa - Zalman Z3 PLUS

Zestaw zalecany:
Procesor - Intel Core i5-4670K /3.4GHz, 6MB, LGA 1150, BOX (Roberts proponuje mocny i7, ale to myślę wystarczy)
Chłodzenie procesora - Thermalright HR-02 - Macho 120 Rev.A - TR145 (dobre chłodzenie do bezpiecznego kręcenia)
Karta graficzna - Gigabyte GeForce GTX 770 OC 2GB DDR5 PCI-E BOX (powinna wystarczyć na wysokie detale)
Płyta główna - AsRock Fatal1ty H87 Performance, LGA1150  (solidna płyta przeznaczona do podkręcania)
Pamięć RAM - Crucial 16GB 1600MHz CL9 Ballistix (16mb zaleca Robets i będzie niezbędne pod wyższe detale)
Zasilacz - Cooler Master G550M 550W 80+ Bronze (zasilacz dobrej marki i moc wystarczy do tego sprzętu)
Dyst twardy - Western Digital Blue 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA600
Dysk SSD - Plextor M5S 128GB SATA3 (520/200MB/s) (SSD zapewnia szybkie ładowanie danych z dysku)
Obudowa - Fractal Design Core 3000 USB 3.0

Ofc. można przyoszczędzić na obudowie wykorzystując starą, zastosować stary dysk twardy i odłożyć zakup dysku SSD.

Tak więc zamiast wydać 400-500zł na kartę teraz, znacznie lepiej poczekać jeszcze pół roku na obniżki cenowe spowodowane wyjściem nowej serii kart ze stajni AMD(ATI)/Nvidia, przyoszczędzić trochę grosza i brać np. R9 280X. Trzeba pomyśleć też o porządnym procesorze i 16gb ramu. A do tego czasu warto poczytać temat https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/22025/guide-to-can-my-pc-laptop-run-star-citizen/p44

Wiem że polecano mi Radka HD 7770, ale pewien spec, co miał jednego z najbardziej wydajnych AMD HD serii 5xxx; powiedział że mu się tnie Hangar Bay module (mimo że wszystkie inne gry działają mu jak najbardziej poprawnie).

Bo ta gra ma takie własnie wywindowane w kosmos wymagania. Jak tnie mu już w hangar bay module to wyobraź sobie jak bedzie cięło pod czas bitwy w przestrzeni.



EDIT:
Się tak naprodukowałem i żadnego plusa. Co za świat.....

1376
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Kwiecień 13, 2014, 00:11:45 »
Pilotowanie myśliwca przez zwykłego gracza rozstrzygnęło jedno: Chris niech lepiej nie gra w swoje gry przed publicznością :D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CfVtf443cn4[/youtube]

1377
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Kwiecień 11, 2014, 13:17:17 »
D.M. prezentuje się bardzo ładkie i efektownie. Ale niestety się nie popisali przez 4 miesiące dodatkowego czasu. Liczne crashe i bugi, którymi Robersts się pochwalił przed tłumem fanów nie czynią grywalnym Dogfighting Module na obecna chwilę i sprawiają lekki zawód.

Chyba trzeba sobie odpuścić i poczekać kilka miesięcy do pół roku, żeby można było się cieszyć Star Citizen na swoim kompie.






Z innej beczki:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QeuhIBoKBCc[/youtube]

1:02:05 do 1:02:15
Czy to jest bariera?

1378
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Kwiecień 10, 2014, 12:31:44 »
Ostudzę wasz zapał. Z obejrzanych przeze mnie materiałów wynika, że na początek gotowy będzie tylko Hornet i jego warianty, a czekają przecież dziesiątki innych statków do wdrożenia. Długo robili mu system uzkodzeń samego armora. Złożona fizyka lotu, naście silników pomocniczyć, dziesiątki części gdzie każdy za coś odpowiada i każdy można uszkodzić, zniszczyć. Przykładowo jak ktoś odstrzeli wsporniki to nie będzie można wyladować bez spowodowania wypadku. Jak uszkodzi slilnik pomocniczy to będzie znosić. Każde działko też jest do odstrzelenia i td. Zobazymy czy starczy im mocy przerobowych żeby dokończyc pozostałe statki  :-X

1379
Inne gry / Odp: Elite 4
« dnia: Kwiecień 04, 2014, 16:17:41 »
Przyznam szczerze, ta pozycja zdecydowanie bardziej do mnie przemawia niż twór Robertsa. Przede wszystkim sprawiają wrażenie, jakby naprawdę chodziło o wydanie dobrej gry. Nieustanne zbieranie na tacę i obiecywanie królestwa niebieskiego w przypadku star citizena strasznie brzydko pachnie.
Eeeee tam. Moderzy dorobią całą resztę gry za Robertsa - już ostro pracują.  >:D

1380
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Kwiecień 02, 2014, 20:11:02 »
A są jakieś informacje czy i kiedy to w końcu wyjdzie?

Samo ogłoszenie/wypuszczenie wersji 1.0 niewiele zmieni. Zawartość i tak będzie dodawana stopniowo przed premierą i po niej, gdyż nie widać końca zbiórki i nowych pomysłów - po prostu udostępnianie zawartości tej gry jest procesem ciągłym bez wyraźnego przełomu. Patrz DayZ - to samo.


Cytuj
początek 2015
A wyjdzie im Grudzień być może 2015 roku >:D  >:D

1381
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Kwiecień 01, 2014, 14:56:49 »
Chris Roberts nigdy nie pójdzie na współpracę z EA, nawet gdyby miało się to wiązać z teoretycznie sprorymi korzyściami. Po prostu część fanów SC-FI ma tak złą opinię o EA, że zjedli by żywcem Chrisa i okupowali biura CIG jak majdan :) A ja wśród nich z baseballem w ręku. 


Z innej beczki:
Hangar Module jest. W połowie kwietnia Dogfighting Module V1. Reszta nie wiadomo.

1382
Inne gry / Odp: STO F2P
« dnia: Marzec 31, 2014, 22:59:09 »
Świeża recenzja nieznanego mi miłośnika EVE ONLINE. Więc będzie porównanie.

http://www.youtube.com/watch?v=SnlRf8pQ-z8


A propo. Gram sobie w to jeszcze, puki się nie znudzi (po czym wrócę na stare śmieci koza/akademia/inne) i jestem zdumiony rozmachem tej gierki. Szkoda tylko, że to co w EVE jest zaletą, tu jest wadą - tak można by podsumować ten tytuł.

1383
Inne gry / Odp: STO F2P
« dnia: Marzec 27, 2014, 21:18:15 »
nekrofil
Co ma z tym wspólnego nekrofilia?  >:(  Chciałeś powiedzieć nektolog, ale poprawiłem recenzję.

1384
Inne gry / Odp: STO F2P
« dnia: Marzec 27, 2014, 16:58:01 »
Recenzja

Zrobiłem ostatnio trochę przerwy od EVE na rzecz spróbowania czegoś innego w klimatach SC-FI. Star Trek Online różni się kapitalnie od EVE praktycznie pod każdym wzgledem. W skrócie jest to gra nastawiona na PVE i traktująca po macoszemu całe PVP. Ma sporo wad, ale też i pewne zalety.

1. PVE - czyli 95% całej gry.
PVE w tej grze jest zrobione na tyle dobrze, że CCP powinno na kolanach prosić CRYPTIC o porady jak się robi misje, to kawał dobrej robótki. Zwykle są to sfabularyzowane minikampanie, w których pierzemy się w kosmosie, we wnętrzach stacji, statków i na powierzchniach planet. Często przy tym wciągani jesteśmy w perypetie naszej załogi. Walki w kosmosie wygladają ślicznie a latanie sprawia szczerą przyjemność. Dreszcze może wywołać łażenie po ciemnych korytarzach zaniedbanej, gnijącej stacji i świecenie latarką w poszukiwaniu stojącego za ścianą "obcego" chcącego nas zeżreć. Mankamentem jest pewna sztywnoś postaci i trudne sterowanie, do którego trzeba się przyzwyczaić. Co więcej misje mają z góry ustalony cały scenariusz i zakończenie, a szkoda.

2. PVP
Niestety miłośnicy postrzelania sobie do innych graczy srogo się zawiodą. PVP sprowadza się do nudnych, instancjowanych deatch match-ów. Pojawiamy się w ciasnym systemie i bierzemy udział w wylosowanej prze automat ustawce. Po śmierci wyskakuje bijący w ślepia przycisk "RESPAWN". O zgrozo!! I ziuuuuuuu... nasz statek cały i nieuszkodzony znów rzucamy do walki. Całość dobijają opinie na forach, że PVP jest mocno niezbalansowane. Za to devsom z CRYPTIC należy się conajmniej łamanie kołem.

3. Grafika i klimat gry
Cała grafika, otoczenie, klimat gry mocno przypomina takie tytuły jak SWTOR. Idąc dalej tym tropem można odnieść wrażenie, jakby przerobiono WOW-a na wersję w kosmosie i dodano szereg zmian, usprawnień, nowych rozwiązań. Cały świat podzielony jest na instancje i lokacje, przez co czujemy się jak zamknięci w pudle, a nie w kosmosie. Strzelać też nie możemy do innych celów niż wyznaczony target danej misji.


Mimo wad całość ratuje zróżnicowanie, oraz naprawdę mnóstwo zawartości, która nie pozwoli nudzić się przez długi czas. Niestety, obfity "kontent" i mnogość misji przeznaczone są głównie dla samotnych graczy PVE. I to w sumie było by na tyle... Jak ktoś by chciał wypróbować grę, będzie wiedział czego może się spodziewać.

1385
Flamewar / Odp: Nie mam pomysłu :/ (Odp: C0VEN - dyskusja)
« dnia: Marzec 25, 2014, 05:53:42 »
Czemu przedstawiasz nam swoją diagnozę? ::)
Pasuje idealnie. Jak by Alice byl trollem, który tylko czeka, aż się pośmieją. Przyznać się jak ktoś mu placi za rozrywkę dla centrollowiczow.

1386
Off Topic / Odp: O muzyce rozmowy rozne:
« dnia: Luty 22, 2014, 02:01:49 »
Ostatnio znalazłem http://vube.com/contest?t=s

Wg. podanego linku polecam słuchać nagrania od NR. 43 w górę aż do NR. 1. Przesłuchałem/przejrzałem wiele nagrań i przyznam się, że część z nich to prawdziwe mistrzostwo świata np. http://vube.com/contest?t=s&floatee=m9XHWjOezD&channel=WHZGUD3.


Nie znam zbytnio tego serwisu.  Więc ktoś mógłby napisać czy serwis jest godny zaufania, czy też nie.

1387
Inne gry / Odp: ArcheAge Online
« dnia: Styczeń 13, 2014, 17:33:50 »
Temat do zamknięcia! :D

1388
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Styczeń 10, 2014, 16:51:13 »
Znamy podział klas statków kapitalowych (Capital ships designations)

CV = Fleet Carrier
CVE = Escort Carrier
BB = Battleship
CBC = Battlecruiser
CA = Cruiser
DD = Destroyer
FF = Frigate
FFL = Frigate Light
K = Corvette
AP = Transport
AOG = Tanker

Jak dotąd widzielismy ok. 30 wszystkich modeli statków i ich wariantów - gotowych lub co najmniej designów. Jednak tylko kilka mieści się w powyższym podziale, reszta jest mniejsza. Nie znamy jeszcze żadnego przedstawiciela z serii Escort Carrier, Battleship, Battlecruiser, Cruiser, Destroyer. W grze są 4 główne nacje, więc teoretycznie możemy spodziewać się po min. jednym przedstawicielu każdej klasy z każdej rasy.


https://robertsspaceindustries.com/comm-link/spectrum-dispatch/13471-LORE-BUILDER-ELEVEN-SQUADRON-NUMBERING-CELEBRITIES

1389
Inne gry / Odp: DayZ Standalone
« dnia: Grudzień 29, 2013, 01:18:32 »
Podobno do DayZ Standalone odtworzono kawałek mapy prawdziwej lokacji - Czarnoruś. Gdzie można to znaleźć w Google Maps? Szukam, szukam i lipa.

Mapa: http://www.dayz.pl/wp-content/uploads/2012/05/Chernarus_Topographical_Map.jpg
Zdjęcia okolicy: http://www.gikz.pl/news20/gdyby-ktos-sie-zastanawial-to-tak-czarnorus-z-dayz-istnieje/

1390
Inne gry / Odp: DayZ Standalone
« dnia: Grudzień 28, 2013, 15:57:14 »
Jest rozpiska prac na najbliższe tygodnie. Ciekawsze to dodanie więcej zombie gdyż teraz jest ich bardzo mało, dodanie zwierząt w lasach z możliwością polowania, przygotowywanie posiłków z upolowanej zwierzyny, gotowanie na kuchenkach gazowych, rozpalanie ognisk.

http://forums.dayzgame.com/index.php?/topic/156129-confirmed-upcoming-features-for-dayz/

1391
Inne gry / Odp: DayZ Standalone
« dnia: Grudzień 28, 2013, 15:35:30 »
Szakal. Jak gra będzie dobra, to nie będzie sensu przejmować się, że nazwa silnika jest beee..., albo że gra kosztuje a miała być za darmo.

1392
Inne gry / Odp: DayZ Standalone
« dnia: Grudzień 28, 2013, 11:57:11 »
Jakie to ma wymagania techniczne?

System operacyjny: Windows 7 (SP1)
Procesor: Intel Core i5-2300 lub AMD Phenom II X4 940
Pamięć operacyjna: 4 GB
Karta graficzna: 1 GB pamięci (Nvidia GeForce GTX 560 lub AMD Radeon HD 7750)
Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX
Dysk twardy: 10 GB wolnej przestrzeni

1393
Inne gry / Odp: DayZ Standalone
« dnia: Grudzień 27, 2013, 01:07:53 »
Nie grałem ale porównałem oglądając kilka dłuższych filmików DayZ Standalone i Survivol Stories. SS nastawia się trochę bardziej na akcję, więcej jest zombi i samej walki. DayZ Standalone skupia się bardziej na czystym survivalu, godziny spędzone na nużącym poszukiwaniu butelki wody, czegoś do zjedzenia i przydatnych przedmiotów. Niestety smaczków i ciekawej zawartości jest bardzo mało. Ot totalnie wyludnione miasteczka, 4 zombie na krzyż i kilka drobiazgów. Na pocieszenie mapa jest wprost gigantyczna a krajobraz każdego z dziesiątek miasteczek inny. Jak podrasuję kompa to może się skuszę bo niestety wymagania wysokie.

1394
W Eve robi się bąbelek (grid) o promieniu 200-250 km. Jeśli lecisz sobie prosto przed siebie przez kilka tysięcy km, to gra na bieżąco tworzy i niszczy gridy.
200-250km? hmmm. To czemu wiedzę inne statki na bramie stojąc trochę dalej np. 250-300km? Ok. nw. Mogło Ci się pomylić. Najważniejsze jest to by Chrisowi udało się jakoś do kur.....y nędzy rozwiązać ten problem 20km.

1395
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Grudzień 20, 2013, 17:11:50 »
Czy to nie jest tak że wystarczy zmienić skalę obiektów w grze aby zmieniła się jej względna objętość?
Zamiast robić statki które będą latać 200m/s zrobią sto razy mniejsze statki które będą latać 200cm/s przy takich trikach wielkość obszaru gry można teoretycznie zwiększać w nieskończoność wystarczy zrobić odpowiednio małe obiekty z małą prędkością poruszania, jeśli w grze nie będzie żadnych punktów odniesienia to nikt się nawet zorientuje.

Czy źle kminię ?
Zmniejszając skalę obiektów zmniejszasz ich precyzję. Np. jeśli najmniejszą jednostką jest centrymetr, to zmniejszając 100 razy człowieka będzie on tragicznie wyglądał, jak kupka kwadratów.
W CryEngine 3 ograniczyli maksymalny supportowany obszar do 20x20km z dwóch powodów:
1. Poprawa wydajnosci.
2. Nie było potrzeby suportowania większych map/przestrzeni.

Teraz jak robią SC, to potrzeba jest i to duża. Pytanie tylko czy temu jakoś zaradzą.

1396
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Grudzień 20, 2013, 11:45:57 »
Ciekawi mnie bardzo jedna sprawa. Chodzi o ograniczenie silnika CryEngine 3, który wspiera przestrzeń o maksymalnych rozmiarach do 20x20x20km. Chris w ostatnim wywiadzie stwierdził, że DogFight module, który dziś zostanie pokazany na livesteam-ie, będzie wspierał taką właśnie przestrzeń. Na mój gust to niewyobrażalnie śmiesznie mała przestrzeń. Poszukałem więc trochę info na ten temat i dotarłem do spekulacji moderów, że takie 20-sto kilometrowe (czy 16-sto wg. innych źródeł) cube-y będzie można łączyć i za pomocą tricków "symulować" znacznie wiekszą przestrzeń. Jeśli ktoś z was dotarł do jakichś konkretnych info na temat CryEngine-u i ewentualnych sposobów na rozwiazanie tego problemu (Mona X, ty wiesz najwięcej) to było by miło.

1397
Inne gry / Odp: Elite 4
« dnia: Grudzień 17, 2013, 09:51:53 »
Zagrajmy w Elite Dangerous - Alpha już dostępna!
www.youtube.com/watch?v=a-ykj3-q40A
www.youtube.com/watch?v=M44wH8NCc3g



[youtube]www.youtube.com/watch?v=M44wH8NCc3g[/youtube]
[youtube]M44wH8NCc3g[/youtube] czy to w ogóle działa?

1398
Off Topic / Odp: Horror przy szukaniu pracy. [Odp: Nasze żenujące akcje]
« dnia: Grudzień 15, 2013, 14:54:54 »
zatrodnienie doszło do skutku ponieważ z góry wskazany był kandydat do zatrudnienia, ale że miał pecha i zgłosiło sie pare sensowniej (na podstawie CV) wyglądających osób to zostały zaproszone one na rozmowy kwalifikacyjne, przy czym oza jedną wszyscy pozostali zwiali jak zobaczyli zadupie na jakim jest biuro firmy (30 minut poboczem drogi bez chodnika do najbliższego przystanku), ten co się nie przestraszył podziekował jak usłyszał ze dojazdy do roboty własną furą nie są refundowane
Dobrze zrobił, oczywiście jeśli początkowa pensja dla świeżego pracownika była b. bliska min. krajowemu, co jest normą w administracji. Jak policzyć koszty dojazdu autem do jakiegoś zadupia i koszty życia, to wyjście na swoje bez finansowej pomocy rodziny jest niewykonalne. Jak stara fura się wyeksploatuje, to nawet nie ma z czego kupić taką, aby tylko jeździła.

1399
Off Topic / Odp: Horror przy szukaniu pracy. [Odp: Nasze żenujące akcje]
« dnia: Grudzień 11, 2013, 23:42:17 »
Skoro temat się tak rozkręcił to dodam coś od siebie. Pracowałem w kilku firmach już (w każdej co najmniej rok) i nie wysyłałem jeszcze 50/100 CV w ciemno do każdej z brzegu. Robiłem to tak: w necie szukałem wszelakich ogłoszeń w temacie i regionie który mnie interesuje, potem robiłem odsiew zostawiając sobie max. 15-20 firm w których chciałbym pracować. Następnie o każdej firmie starałem się dowiedzieć jak najwięcej i przygotować osobne CV pod konkretną firmę. Tzn. Starałem się nie pisać o rzeczach, które ich teoretycznie nie interesują a "wyeksponować" to co mają w wymaganiach, to w czym firma siedzi. Dociekałem czy tam jakaś zewnętrza agencja rekrutacyjna nie jest czasem wynajęta, można to wywnioskować po ogłoszeniu. Niestety wszystko to zajmowało bardzo dużo czasu, co najmniej kilka godzin. W efekcie 1, max. 2 cv dziennie wysyłałem, ale nigdy nie wysyłałem jakoś bardzo długo. Z czasem zawsze ktoś zadzwonił, umówił się i potem godziny spędzone na nauce i czytaniu "co oni mogą chcieć", "co oni mogą mnie zapytać". Moim skromnym zdaniem sposób męczący, pracochłonny i skuteczny.

1400
Przedpokój / Odp: Powitanie
« dnia: Grudzień 04, 2013, 19:50:20 »
Witamy na forum!

P.S. Zaskoczyłeś mnie. Nie wiedziałem, że jedno z bardziej znanych MMO będzie zamknięte . Ale nie interesowałem się tym zbytnio to nie wiedziałem.

Strony: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 53