Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zgudi

Strony: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 53
1296
To jest to, że większość przywykła już do tego stanu rzeczy i odpowiada im taka sytuacja. Więc każdy pomysł na rozpierdzielenie tego co mamy dziś bądą torpedować, nic tu się nie zmieni już...

Soulscream niby Cię lubię, ale żyjemy w kompletnie innym świecie i mamy różne zdania na 80% spraw.

1297
Dokładnie :-).

Soulscream, dokładnie to byś pomógł i wstawił propozycje, która doprowadzi do samozniszczenia gonsów i innych big aliansów :D

1298
A rozjebywanie statków po gridzie zależne od masy? 1,5AU rozstrzalu dla tytka, 1AU dla supera, 0,5 dla carriera czy dreada. Do tego jakiś skill zmniejszający szanse na nietrafienie w cyno albo zacieśniający sfere rozjebania o 10% per lvl?
Skaczesz ciężkim sprzętem na cyno - musisz się przegrupować jeśli chcesz być blobem a nie stertą capitali pozostającą poza własnym lockrange,

Dobry pomysł.

Ewentualnie dorzucić zbiorowy współczynnik "rozchwiania" (jakkolwiek to nazwać) dla systemów zależny od masy statków - im więcej cieżkich statków tym większy rozrzut po gridzie.

1299
Czasy kiedy małe ally mogło zająć system czy poket już dawno się skończyły. Zasięg? Nie ma znaczenia, po prostu będzie więcej mid pointów. Problem jest z mechaniką 0.0 i ludzkim myśleniem. Ludzie zawsze będa łączyć się w koalicje i bloby by zabezpieczyć swoje kurwidołki - Nato vs Układ Warszawski :-D.

Udupiając zasięg i przepustowość cyna oraz dodajac inne ograniczenie w potaci timerów uniemożliwiających częste skakanie na tyle, żeby wyprawa na drugi konec mapy była wyprawą na cały dzień moim zdaniem da bardzo dużo.

Piszesz że nic to nie da bo
"jest coraz więcej superów na rynku"
"Zasięg? Nie ma znaczenia, po prostu będzie więcej mid pointów"
"Ok 3 super capsy na jedno cyno. To postawią Ci 60 cyn i problem z głowy. Żadne rozwiązanie."

Ale to rodzi problem logistyczy wymagający zaangażowania wielu ludzi i dobrej organizacji, a to już coś daje.

1300
Czyli co, Tidi jest gównem o to się zgadzamy. Reszta to wina gównianej mechaniki gry. Niezniszczalne stacje i zwiększająca się populacja supercapsów.

Rozwiązanie. Usunąć supercapsy i tidi :-).
Usunąć supercapsy, popieram, ale.... kto się na to zgodzi?!? Rozmawiamy o czyms na co jest relaną szansą zmian.

1301
Żadna super flota nie przelatuje w pięć minut przez całą mapę. Nie masz ewidentnie doświadczenia w przerzucaniu capsów i super capsów. Przucaliśmy capsy z Delve do Scalding Pass zajęło  nam to około godziny z mid pointami.
Piszę "zyskujemy" dodatkowo. W życiu nie miałem na myśli "super flota (...) przelatuje w pięć minut przez całą mapę"

1302
Ja nie jestem za wywaleniem JB ani Cyna, sztuczne ograniczenie też jest debilne. To nic nie zmieni, będzie ich po prostu więcej. Więc nie prosiMY tylko prosiCIE. Ja tylko zgadzam się co do mechaniki sov'a.

W tym wszystkim chodzi o CZAS. CZAS i jeszcze raz CZAS potrzebny na dotarcie super capitalowej floty w określone miejsce. :D

Cytuj
To nic nie zmieni
Nie zgadzam się, zyskamy CZAS, nie tam żadne 5 minut, ale chodzi o duże opóźnienie spowodowane znaczą utratą mobilności takiej floty, bo przecież o to właśnie chodzi, o CZAS, o dużo CZAS-u.

A teraz pomyśl jak czas potrafi negatywnie wpłynąć na utratę przydatności floty i ile rodzi problemów. Jako zawodowy kierowca samochodu ciężarowego (wywnioskowałem z pewnego wątku) doskonale zdajesz sobie z tego sprawę. :)

1303
Dlaczego ewentualnie znerfić jb? imo to na równi z cyno powinno iść do piachu.
Co za różnica i tak jeden z drugim zaraz napiszą, że my chamy zawistne, zazdrosne nie mamy superów to im też chcemy zabrać.

Na oficialnym forum EVE będzie dokładnie ta sama gadka. Najpierw polecą inne argumenty, a jak się wyczerpią to zacznie się od tego, że na siłę chcemy im coś zabrać bośmy zazdrośni.

Zwyczajnie zbyt wielu ludzi w dużych aliansach przyzwyczaiło się do wielkiej kasy, dominacji i łatwo skóry nie oddadzą.

1304
Wiesz caly sek w tym, ze nie "poproscie" lecz "prosiMY"

Ja tylko cytuje DUX-a :D

1305
Jedziesz z Poznania jak coś? ;D
Jak będziesz na miejscu, to przygotuj jakiś manifest odnośnie zmian :D (Ostatnio popularne są samospalenia w ramach protestu, ale bedzie bolało :D )

1306
Jak bardzo pewien jest ten termin? Dziś zagadnąłem kadry o urlop i po spojrzeniu jakie dostałem w rewanżu oraz po odpowiedzi wiem że będzie z mojej strony potrzeba zorganizowania wypadku gościowi od grafików aby mieć szansę przyjechania, więc jak oni to za tydzień zmienią to się wkurzę
Spokojna Twoja rozczochrana :) . Zmienią termin 29-go we wtorek.

1307
W sumie nie udało się osiągnąć wspólnego stanowiska, każdy ma inne zdanie.

Ale większość zgodziłaby się z tym, że trzeba:
naprawić mechanikę sova, np. "Poproście o mechanikę sova zerżniętą z FW"
ograniczyć cyno dla kapsli i tytanów
zwiększyć liczbę połączeń do null
znerfić Jump Clone w null
ewentualnie znerfić Jump Bridge

1308
Dyskusje ogólne / Odp: Silnik forum
« dnia: Czerwiec 27, 2014, 22:12:14 »
Drogi Doom. Mam dla ciebie dobry temat, który pomoże Tobie wybrać najlepszy silnik :)

https://theadminzone.com/threads/most-expensive-php-forum-software.80783/



1309
Ale znalazłem niestety problem w mojej propozycji, który trzeba rozwiązać.

Gdyby udupić cyno, JB, JC, dodać timery, to po zmianie bloby podjęły by się próby utrzymywania 2/3x tyle kont i superów na kilku frontach na raz. Co wiązało by się z ogromnymi kosztami, ale w ramach desperackiej próby utrzymania terenu wielkie sojusze by tak zrobiły, tak myślę.

Poproście o mechanikę sova zerżniętą z FW. Jak się systemy będzie przejmowało ryjąc anomalki, nabijając przez to ten pasek z lewej strony i będzie to trwało równie szybko jak w FW, to nikt nie będzie w stanie utrzymać więcej systemów niż te, w których mieszka. Resztę przejmie banda innego tałtajstwa, co przyleci w byle czym. Będzie tłum, będzie chaos, będą cele, będą bitki. Może :P
Dobry pomysł, ale ma jedną małą wadę, faworyzuje kerbirów. Może zamiast tego dodać "pasek z lewej strony" kóry będzie zliczał samą obecność ludzi z sojuszu w systemie, jak nikogo nie ma to pasek schodzi, jak jest dużo ludzi to pasek rośnie.

Przykład:
Gdy nie ma nikogo w systemie, pasek schodzi w ciągu 48 godzin do zera i system staje się wolny.
Gdy jest jedna osoba pasek rośnie w tym samym tempie na korzyść danego sojuszu.
Gdy system należy do sojuszu A, jest 10 ludzi sojuszu A i 15 ludzi sojuszu B, to pasek powoli schodzi do zera po czym rośnie na sojusz B.

1310
Jednak stara mechanika pozwalała na więcej. W tym momencie dla mnie struktury mają za dużo hp to jedna rzecz.
Było pisane, wprowadzić miękkie struktóry :)

Sztuczne ograniczanie zasięgu cyno, też niczego nie zmieni. Po prostu będzie więcej cyno altów i mid pointów. Koszt paliwa powinien być większy, im większy szip, tym więcej do kotła to oczywiste
Można dodać timer rosnący w trybie wykładniczym po każdym skoku i wytłumaczyć to przegrzewaniem się rdzenia :P Niech timer zeruje sie po 24 godzinach od ostatniego skoku.

W efekcie pierwsze kilka skoków (z bardziej ograniczonym zasięgiem niż dziś) pujdzie szybko, ale wykonanie już kilkunastu skoków będzie wiązało się z ogromnym delayem a kilkudziesięciu to już niemożliwe.

1311
No to rzucać konkretne propozycje i argumenty.

1312
te Wasze zmiany zabija małe corpy ktore wroca do Hi  W 0.0 zostana corpy ktore beda miały stały dostep do hubów handlowych (...) dla zwyklego kowalskiego bedzie to koniec przygody w 00. Skoro nie moze zarabiac w 0.0 wiec nie ma kasy na pvp - wraca do Hi .
Daj jakiekolwiek argumenty zamiast stwierdzać :)

Wszyscy płacza na capitale dlaczego - proste jak drut nie stac, kto wam broni stworzyc duzy Polski alians i pogonic ruskich  a tak chore ambicje Wam przeszkadzaja
Oczywiście, że nie stać na zbudowanie setek capsów i wygarnięcie trochę terenu dla siebie. Ale niestać ze względu na monopol power blocków, które mają już ogromne mobilne floty i duszą tych małych niepozwalając rozwinąć skrzydeł, a nie dlatego że "Polaczkom" się inicjatywy wspólnej nie chce założyć.

1313
Wasze marzenia o walkach są iluzoryczne. Nie mając możliwości hotdropa nastepowałaby chłodna kalkulacja: mamy 40 osób w tym 10 logistków, oni mają 60 osób w tym 15 logistyków. Statków nie ma więc nie ma co ryzykować, są 10 jumpów od nas więc i tak nas nie złapią
Jaka chłodna kalkulacja, chyba u was, jest wiele korpów, które "się w pięciu rzucają na dwudziestu" :)

1314
Mimo wszystko jeśli chcemy wypracować wspólne stanowisko to trzeba przygotować takie argumenty, żeby trudno było je obalić, bo na forum eve zaraz 100 ludzi napisze "be... to zepsuje grę"

1315
Esoteria jest na końcu mapy. Bardzo mocno bym gdybał by coś to pomogło.
Teoretycznie zakładamy, że duże bloby mają się rozlecieć, bo nie będą wstanie kontrolować pół eve gdy wszędzie będzie daleko a przerzut dużych sił na drugi koniec mapy będzie jak wyprawa Krzysztofa Kolumba. Więc to jest dodatkowa korzyść dla c0venu kontrolującego niewielki region, do którego (zakładając teorę cyno+JC nerfa) capitale nie przylecą. Łatwiej będzie więc bronić swojego małego domku. A bitwy byłyby równiejsze. Nie 50 capsów na gridzie, tylko 100 bs-ów.

1316
Ups sojusz coven wyprowadza się po miesiącu bo nie ma się czym bić. Ograniczoną logistykę udaje się zrobić przez wh ale statków do pvp nie ma. Amunicji nie ma.

Nieruszanie JF-ów i dużo więcej bram do null zapobiegnie temu.

1317
Z tymi JC to racja, tym bardziej że można ich teraz mieć więcej a atakujący nie ma na zapleczu niczego co może pojechać klasyczna flota.
Bieżący SOV promuje behemoty typu supery/tytany.
Jak dotąd pomysły sprowadzają się do:

ograniczyć JC (do highsec/low wyłącznie - a dopiero stamtąd umożliwiać powrót do JC null?),
dodać regiony (przecież pamiętacie latające niegdyś floty 300+ BSów -bez problemu ogarniali po 20j w każdą stronę)
ograniczyć zasięg cyno wprowadzając jednocześnie większe koszty?
wprowadzić dające zyski assety które mogłyby być zniszczone przez mniejsze skirmish floty- inicjując tym samym obronę i trzymanie się swoich terenów lub ew wystawianie ludzi w odwodach.

co dalej?
Słusznie

1. Ograniczyć Jump Clone do hi i low wyłącznie
2. Ograniczyć zasięg cyno do minimum - skok o 1 system
3. Ograniczyć zasięg Jump Bridge do minimum
4. Wprowadzić łatwo zniszczalne i dające zyski assety
5. Dodać dużo nowych bram z low/hi do null

Przy tym wszystkim nie kombinować z cenami, żeby nie udupiać biednych aliansów.

Myślę, że to w znacznym stopniu powinno:
1. Ograniczyć użycie capitali do lokalnej obrony terytorialnej
2. Doprowadzić do namnożenia się flot opartych o BS-y
3. Doprowadzić do namnożenia się mobilnych gangów

Cytuj
przecież pamiętacie latające niegdyś floty 300+ BSów -bez problemu ogarniali po 20j w każdą stronę
Racja ale to nie wyprawa capitali 100 jumpów z północy na południe w celu podoboju pół EVE.

1318
Koszyk ja widzę to tak:

Zanim potężny blob doleci na miejsce ze swoją imponującą siłą, małe wojownicze korpy zdążą prewencyjnie dużo namieszać w systemie i się ulotnić. Innymi słowy kontrola dużego obszaru będzie zbyt mocno ograniczona przez mechanikę gry, żeby nad tym zapanować.

Koszyk, moim skromnym zdaniem kluczem do poprawienia tej gry jest to, żeby duże siły nie mogły zdążyć dolecieć na czas, kiedy ktoś u nich gdzieś na terenie zaczyna robić zamieszanie.


Cytuj
Wystarczy zablokować wejścia do null z hi seka i żaden atak nie ma szans powodzenia
To może być akurat problem, bo rzeczywiście mało jest bram do null.

Cytuj
Nikt nie zostawi regionu na pastwe losu tylko intel powie który region bedzie atakowany a który nie. Intel powie jakimi siłami będzie atakowany i ile sojuszy bedzie potrzebnych aby atak odeprzeć.
Nie zdążą dolecieć żadne duże capitalowe siły.

Cytuj
Zapominasz też że każde ograniczenia dla obrońy będa oddziaływać też na atakujących.
Zapominasz też, że małe floty niezależnych małych aliansów i średnie/mniejsze gangi pirate korpów specjalizują się w jak najszybszym przemieszczaniu po świecie EVE bez użycia cyna, JB i tym podobnych wynalazków.

Cytuj
kluczem do dominacji w świecie EVE który masz przed oczami była by dominacja nad paroma systemami  połączonymi z hi sekiem.
To znów może być problem, słuszne spostrzeżenie. Już mam pierwszy punkt do zmiany: więcej połączeń z Hi SEC do NULL.

1319
Stopniowe ograniczenie zasięgu cyna i jb, aż do ostatecznego usunięcia z gry. Niech sobie lata 1000 bs'ów, nikt tego nie zabroni. Pytanie jak duży teren toto wyżywi i z jak daleka będzie się ludziom chciało latać na cta. Osobiście nie widzę wówczas innej drogi dla EvE niż rozpad bloków i powrót do małych lokalnych wojen.
I do tego ma dojść.


1320
Witam.

Nie piję do nikogo personalnie.

Kompletnie nie wiem o czym tu wątki.......

Jakieś żale, jakie umieralnie......

"Panta rhei",  jeśli ta gra dla Ciebie umiera, zmień grę na inną lub stwórz i poprowadz alliance który wymarzyłeś z kolegami malkontentami. Po prostu gra ewoluuje a ty nie nadążasz? Wyłam się z wiecznie negującego wszystkie nowości polaczka, optymizm - nowe - rozwój ( grałbyś w tą samą evke przez 5 lat bez zmian ?)..... Na co Byś psioczył? Nikt dla Ciebie (Was)  nie będzie ustalał reguł. Dostosuj się i przestań drewniaczyć staruchu jeden z drugim. Loguj i czerp w przyjemność z świetnej gry, small-roam, bitewka większa,mniejsza,  low-sec, bicie frachtów.... wszytko dostępne od zaraz. Musisz o COŚ walczyć? Chcesz dominować nad mapą? EVE to sandbox stwórz własna piaskownicę i organizuj.... Chyba że odpalenie forum i narzekanie tu już dla Ciebie część GRY.

Pamiętam jak motto przewodnim szefostwa C0VENU i IDEI  było: "staram się zapewnić zabawę sobie i innym". wychodziło Im moim zdaniem. Ja bawiłem się świetnie.

Pozdrawiam.

Solo właśnie wyłamał się z wiecznego optymizmu :) A ty piszesz "Wyłam się z wiecznie negującego wszystkie nowości polaczka" :D

1321
Inne gry / Odp: Elite 4
« dnia: Czerwiec 26, 2014, 10:00:13 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=D8okkG7JXAs[/youtube]

Apropo, wiecie ile Braben do tej pory zgromadził całościowo fundzuszy na swoją grę?

1322
Na wypadek jakby pan szanowny miał problem z odgadnięciem czemu uziemienie logistyczne superów jest be, sugeruję rozważyć jak będzie wyglądała próba inwazji na system w którym tak z pół setki superow garażuje bo alliancowi nie chce sie odwalać roboty ze świeczkami
To system pozostałby niezdobyty przez dłuższy czas. Nie ważne, czy byłby to jeden system, czy 10 systemów, okoliczne regiony podzieliły by się politycznie na mniejsze alianse, co wyszłoby w ogólnym rozrachunku na plus. Teraz te supery mogą być wszędzie, a po radykalnych zmianach udupienia ich zdolności logistycznych broniłyby małego terytorium, chodź mocniej. Ważne jest to, że świat stałby się nagle duży.

Jak coś to mogę trochę kasy na te BSy pożyczyć. Ale bez przesady i nie na długo :P
Colonel kiedyś pisał, że wy tam biedni jesteście, bo trudno się utrzymać z grabieży. :D

1323
Wy tu gadu gadu, a te wszystkie propozycje i tak pójdą do szuflady i będą kisnąć w forumowym archiwum. Może załóżmy wspólną inicjatywę, to w końcu coś się zmieni.

1324
Jedyne pewne wyjście to mniej lub bardziej radykalne ograniczenia logistyczne superów. Kombinowanie z cenami uderzy głównie w małe, biedne alianse więc odpada. W tedy te mniejsze sojusze jeszcze bardziej będą musialy włazić w dupsko tym dużym, których i tak będzie stać.

1325
Zlikwidować cyno. Od razu wszędzie zrobi się daleko. Wielkie power bloki przestaną mieć sens, podzielą się na mniejsze alianse broniące terenów lokalnie bo nikomu nie będzie chciało się latać na drugi koniec mapy przez bramy, a tym bardzieć przerzucać przez nie kaplse.

Ludzie z CCP nie rozumieją, że nie powinni słuchać się bandy dyrektorów trzymających łapę na tym całym power 0.0 żeby ratować sytuację.

1326
Inne gry / Odp: Elite 4
« dnia: Czerwiec 24, 2014, 23:33:35 »
Stacja wprost przepiękna, ale statki straszą brzydotą :D

1327
Umarli?
"Mieszkałem", tzn skończyła mi sie subskrypcja i nie odnowiłem z nudów.

Ale gand całkiem niezły, potrafią wystawić bardzo drogi 50 osobowy gang np. sleipniry + logistyka + bonusy. Nie rzucają się na silniejszych od siebie, jak uderzają to dobrze wiedzą, że wygrają. Na codzien po 4-8 latają małymi grupkami, mają też dużo solisów i się bawią z każdym napotkanym przybyszem, a wieczorami organizują kilkudziesięcio osobowe gangi. Lubią latać, kiedy cała Amarrska milicja wyrusza na podbój świata i tłuc amarrów do ostatniego żywego.

1328
PL nie różni się niczym od NCDOT.

PASTA - słusznie.

Dalej? A co ze starszych?

Może Shadow Cartel? Pół roku z nimi mieszkałem w jednym systemie. Znam ich jak własną kieszeń :D
https://eve-kill.net/?a=alliance_detail&all_ext_id=495729389


P.S. W sensie znam, tzn. miałem wiele razy okazję zginąć w walce z nimi

1329
Wydaje się, że Eve najlepsze czasy ma już za sobą, ale będzie się toczyć w dół jeszcze bardzo długie lata zanim się rozsypie. Więc kto ma nadzieję na szybką apokalipsę, prędko się nie doczeka.

1330
Teraz War Thunder i Euro Truck Simulator 2 gram tylko to. Do Euro Truck Simulator 2 kupiłem nawet kierownicę niedawno. Stara już kiera, ale do Euro truck wyśmienita: http://www.ceneo.pl/1484964#tab=click_scroll Ale to już offtop i nie na temat.

Strony: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 53