Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Khurghan

Strony: 1 2 3 [4] 5 6
106
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Grudzień 05, 2012, 09:54:37 »
Dobrze, że nie resubowałem na pacza ;)

107
Off Topic / Odp: Zagwozdka techniczna
« dnia: Grudzień 04, 2012, 11:37:22 »
Rozumiem, że działa bez problemów z jakością dźwięku? Chodzi mi przede wszystkim o to jak słyszy mnie rozmówca.

Zresztą, próbując rozmawiać przyciskając telefon (grubości podpaski) głową do barku i tak zniekształcamy aparat mowy...

Tak, działa jak orginalny zestaw słuchawkowy.

108
Off Topic / Odp: Zagwozdka techniczna
« dnia: Grudzień 04, 2012, 11:16:20 »
Dokładnie z takiego czegoś korzystam na SGS III

109
Flejm, flejmem. A jak tam idzie TESTom wprowadzanie demokracji?

110
@Soul, małego fiutka można powiększyć. Pełno jest ofert na necie, to nie wstyd. Wcale nie musisz siedzieć u goonów.


111
Inne gry / Odp: Cyberpunk 2077
« dnia: Listopad 16, 2012, 13:01:34 »
Jak zjebią to wysadzę CDPR w cholere ;p

112
Poczytaj na Wiki. A tak TL;DR - porównaj historię Finlandii i Polski po 1945 roku i przypomnij sobie z jakiego kraju pochodzi Nokia ;)

Tyle, że ruscy nie mieli cyno

113


(03:11:22) honeybadger.pleaseignore.com:
We will be doing coalition wide PLEX raffles for any capital or supercapital ship that is on a hostile TCU/hub killmail in Esoteria, starting when the first hub pops.

These will go on weekly until we clear the region.

Someone remind me to do it when the first hub is down.

#### SENT BY Montolio to All online hbc @ 2012-11-15 02:11:24 EVE Time ####


Tribale szykują już swoje carriery. Oh wait..

114
Hahah, dostaną 1 weekend bez podataku. Nie ma to jak motywacja.

115
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Listopad 05, 2012, 10:02:52 »
DHB WildCat wannabe się znalazł ;)

116
Off Topic / Odp: Star Wars Episode 7
« dnia: Listopad 01, 2012, 11:07:36 »
Tron wyciagneli raczej nie najgorzej po latach...wiec jest nadzieja ze powaznie / z szcunem do fanow podejda do tematu SW
Wystarczy ze w trailerze pokaza podstarzalego Marka Hamila i zaloze sie ze kazdy odda hołd lecąc do kina :D
...sam polece !



Nie

117
Off Topic / Odp: Star Wars Episode 7
« dnia: Październik 31, 2012, 12:30:40 »
Disney to duża korporacja. FYI wyprodukowali oni takie filmy jak Adwokat Diabła, Karmazynowy przypływ, Szósty zmysł, Surogaci, Sędzia Dredd. To takie pierwsze z brzegu.

http://pl.wikipedia.org/wiki/The_Walt_Disney_Company#Touchstone_Pictures


118
Off Topic / Odp: Star Wars Episode 7
« dnia: Październik 31, 2012, 12:17:43 »
Zobaczymy, gorzej niż Ep. I chyba być nie może ;)

119
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Październik 26, 2012, 08:21:01 »
Oj tak, spędzało się setki godzin przy Tie-Fighterach i X-Wingach. Swoją drogą nie obraził bym się jakby wypuścili nowy. Byle nie takie gówno jak było w Torze. No i w settingu orginalnej sagi ;p

120
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Październik 25, 2012, 15:02:14 »
No no no, coraz lepiej to wygląda

121
Inne gry / Odp: Diablo 3
« dnia: Październik 25, 2012, 10:33:00 »
Czyli Torchlight II też Ci sie nie spodoba. Też jest zrobiony w podobnym komiksowym kolorowym stylu.

122
Inne gry / Odp: Diablo 3
« dnia: Październik 25, 2012, 09:36:49 »
Dwie pierwsze częśi dawał naprawdę dużo zabawy, miały w sobie to coś. Były grywalne, miodne, klimatyczne.
D III już tego nie ma, labolatoryjny, aspirujący do perfekcyjnego produkt.

I nie, nie jestem za stary, Torchlight II jest w/g mnie super grą, a niby to samo ..

123
Patche i dodatki / Odp: Szybkie zmiany w FW
« dnia: Październik 25, 2012, 09:17:37 »
Wg mnie stary system byl lepszy bo byly ciekawe skoki cen- duze transporty stuffu z FW

teraz bedzie wszystko bardziej plynne- nudne

a w FW dlajej nie bedzie wcale wiecej pvp bo obronca i atakujacy beda sobie siedziec w innych systemachw tym samym czasie (mam na mysli cale floty)

wg mnie jak ktos wlatuje na plexa to powinnien byc przygotowany na odparcie ataku innej milicji- jesli ucieknie to nie powinnien dostac LP

Cry me a river

124
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Październik 25, 2012, 09:13:00 »

126
- 3,366,455,121,035 ISK- tyle wypłacono z "PZU", a tyle wpłacono 1,618,888,782,680 ISK.


Dane z outposta 42 w następującym artykule
http://www.eve-outpost.pl/newsy,EVE_online_w_liczbach_3_,20.html

Czyli praktycznie 3 krotne przebicie wpływu ISK'ów nad ich wypływaniem z ubezpieczenia.

A CCP wprowadziło ubezpieczenie po to aby gracz za bardzo się nie zniechęcał do gry po stracie statku(w szczególności początkujący gracze).

O, super źródło

127
Patche i dodatki / Odp: Szybkie zmiany w FW
« dnia: Październik 23, 2012, 17:38:22 »
A przepraszam, nie o to w tym wszystkim chodzi?

No gdzie tam, przecież chodzi tylko o to żeby zarabiać miliardy orbitując przyciski.

128
OK.

1) Jakiś rok temu CCP musiało wprowadzić zmiany w ubezpieczeniu, bo ludzie na tym zarabiali poprzez self-destruct. Dlatego możemy uznać, że wtedy mechanizm ubezpieczenia NETTO był źródłem ISK.

2) Pośrednio są dane dotyczące produkcji shipów oraz tego ile ich spada = mniej więcej mamy równowagę, co znaczy że shipy nie żyją w nieskończoność. Zresztą, spróbuj znaleźć jakiegoś shipa z "dużymi rigami" - to już prawdziwe białe kruki. Zresztą, ludzie nie są głupi i starają się nie dopuszczać do sytuacji, w której ship NIE spadnie przed końcem ubezpieczenia. Nawet specjalnie starają się wdupić.

Tyle, że bez danych z CCP można sobie gdybać, bo nie wiadomo ilu ludzi ubezpiecza shipy. Na podstawie produkcji i tego ile statków spada nie chu chu się nie dowiesz ile było ubezpieczonych. Możesz tylko wyliczyć domyślne payouty.





130
Pomijacie tylko jeden fakt, mianowicie to, że ubezpieczenie jest również isk sinkiem. Nie ma gwarancji, że statek spadnie w czasie ubezpiecznia. Przez to, bez dokładnych danych od CCP na temat tego ile ISK jest wpłacanych na rzecz ubezpieczeń, a ile wypłacanych ciężko to stwierdzić. Nie tyczy się to oczywiście domyślnego ubezpiecznia.

131
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Październik 22, 2012, 15:39:50 »
+1

Dużo się nie minął z prawdą :D

132
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Październik 19, 2012, 10:45:11 »

133
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Październik 12, 2012, 12:08:50 »
Bardzo dobrze, że bounty są i będą publiczne. Tyle, że po wprowadzonych zmianach bounty nabierze znaczenia i skończy się podowanie altami. A na pewno znajdą się wystarczająco kreatywni gracze, żeby zdobyć każde większe bounty w high-secu.




134
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Październik 11, 2012, 11:26:05 »
Jest już videoblog o Retribution: In development: Introducing EVE Online: Retribution

Chowajcie swoje batony!  >:D

1:37, Hnnnngggggggg

135
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Październik 05, 2012, 10:59:26 »
Jednak nie będzie tak różowo w low-secu.
Wygląda na to, że sentry reagują na utratę sec-stata. Jednak w tym momencie zaczyna się robić dziwnie. Jako, że gracz A dokonujący agresji na graczu B w low-secu dostaje flagę suspect i traci SS, sentry zaczynają w niego strzelać. Ale jeżeli gracz A zejdzie z grida na którym są sentry, te o nim natychmiastowo zapominają, jako że ma tylko flagę suspect. Czyli mamy następujące scenariusze:
a) Gracz A zostaje na gridzie, sentry go bije, czyli tak teraz
b) Gracz A opuscza na chwilę grida, po tym jak Gracz B odpowiedział agresją, wchodzą tutaj reguły limited engagment, które są opisane w blogu, czyli po powrocie Gracz A będzie mógł strzelać do Gracza B bez reakcji sentry
c) Gracz A rewarpuje poza grida bez agresji od Gracza B, sentry go zostawiają w spokoju.

 ???

za FHC

Edit

Czas wyszkolić alta na arty trashera do gankowania altów zbierających loot z suicide gankow :D

136
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Październik 04, 2012, 23:03:29 »
Hmm... mógłbyś łaskawie wkleić fragment w którym to jest napisane?

http://cdn1.eveonline.com/www/newssystem/media/63443/1/logo2_actions2flags.png

Drugi wiersz, kolumna low-sec. Daje flage suspect.

http://cdn1.eveonline.com/www/newssystem/media/63443/1/logo2_flags2consequences.png

Flaga suspect w low-secu umożliwia tylko agresję graczy w low-secu, flaga criminal uaktywnia sentry (agresja na poda)

137
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Październik 04, 2012, 21:02:22 »
Brak rekacji sentry za strzelanie do statków w low-secu  8)

138
Flamewar / Odp: Flame Odp: Czwarta Wielka Wojna o Esoterie
« dnia: Październik 02, 2012, 18:53:19 »
I tak więcej osób czyta flejm ;p

139
Przedpokój / Odp: Witajcie kosmiczni wyjadacze!!!
« dnia: Wrzesień 24, 2012, 14:26:05 »
Widzę, że excel Ci nie obcy. Doskonale się tu odnajdziesz ;)

140
Off Topic / Odp: 26 darmowych ebooków i audiobooków po angielsku
« dnia: Wrzesień 11, 2012, 10:34:08 »
Dzięki za info, super sprawa.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6