Eve-Centrala
Eve Online => Starsze dodatki => Patche i dodatki => Incarna => Wątek zaczęty przez: Jonas w Maj 25, 2011, 16:41:57
-
Zgodnie z najnowszym devblogiem Incarna trafi na nasze ekrany 21 czerwca (tak, tego roku). Oczywiście pierwsza wersja będzie się ograniczała, w kwestii chodzenia po stacji, jedynie do własnej kajuty, ale na początek dobre i to. Oryginalny devblog (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=914) specjalnie wiele informacji nie zawiera poza wskazaną już datą i "promocyjnym" filmikiem zrobionym na zabugowanym i niedorobionym CQ z serwera Duality - nawiasem rzecz biorąc trochę wstyd jako promo sneek peak dawać takie materiały.
-
http://www.youtube.com/watch?v=vqwQecPcqpM&feature=youtu.be&hd=1
dodaje filmik przedstawiający chodzenie po kajucie.
od siebie dodam, że prezentuje się bosko.
-
Jak dla mnie to raczej zbędny bajerek, choć dodam że, widok z mostku na własny statek może się nie znudzi po godzinie.
Gaunt to ten sam filmik który jest w devlogu, jest sens zamieszczać dwa razy to samo ;p?
-
jedyne co bedzie dobre w tym paczu to nerf JB
-
Jeszcze zobaczymy jakie patchnoty konkretne w najbliższym czasie się pokażą :)
1/10 Incarny sama w sobie = meh
-
Świetny filmik promujący;p lustro i kanapa.. no litości, dziwne że udało się CCP go w ogóle nakręcić (mogli przynajmniej jakiś mockup tych ekranów zrobić), no chyba że te ich wewnętrzne buildy są lepsze od tego co puścili na Duality.
jedyne co bedzie dobre w tym paczu to nerf JB
Ciebie ten pacz dotyczy jak...
-
dali by mozliwosc sprawdzenia przez okno czy kampa pod stacja :p
-
dali by mozliwosc sprawdzenia przez okno czy kampa pod stacja :p
Veto
-
dali by mozliwosc sprawdzenia przez okno czy kampa pod stacja :p
Genialne;)
-
Chore. Nie wierzę że proponuje to człowiek który raczej regularnie czeka pod stacją na kogoś :P
-
A co by to zmieniło? Wydokowujesz, jest kampa, spamujesz dock i jesteś spowrotem.
A tak by była oszczędność czasu gracza i pracy serwera :P
-
wejście do kajuty z oknem powinno coś kosztować :P :D
-
Bez "podglądu":
[wisi w stacji]
Dziwni kolesie na localu. Kurde, pewnie kampią stację! Nawet nie wydokowuję, bo jeszcze coś nie tak pójdzie i będzie po mnie!
[wisi dalej w stacji]
Z "podglądem":
[wisi w stacji]
Dziwni kolesie na localu. Popatrzmy przez tą podglądajke czy są przy stacji ..... o! nie ma ich tu! No to pewnie stoją koło xxx. Jak tak to robię undocka i lecę na yyy. [leci, leci, leci ....] O shit! Co oni robią przy yyy? Myślałem, że są przy xxx!.
[pufff]
:P
-
W sumie, jak tak dłużej o tym myślę, to wcale nie byłoby takie złe. Tylko trzeba by usunąć timer niezniszczalności, lub chociaż poważnie go ograniczyć, a zostawić normalny session change. Wydokowujesz, można Ci kuku zrobić, a ty dopiero po 30s możesz zadokować. Jak się nie rozejrzałeś wcześniej, albo kampa była w cloakach, to już Twój problem...
-
Nietykalność oficjalnie jest jako remendium na potenncjalny lag, żeby nie było spamu petycji o reship bo undock -> black scren -> klonownia
-
Popatrzcie na to z innej strony. Podejrzewasz, że pod stacją jest kampa. Undock jest z dupy, więc boisz się zrobić undock-dock, bo masz mały i kruchy stateczek. Wychodzisz więc ze swojej kajuty i idziesz do najbliższego baru. Tam przy szklaneczce czegoś mocniejszego rozglądasz się po stałych bywalcach tego przybytku. Twoją uwagę przyciąga typek siedzący w samym kącie sali, częściowo ukryty w cieniu i sączący powoli z wielkiego kufla z różową słomką. Obok niego na ławie leży karabinek soniczny. Zabierasz swoje piwo i podchodzisz do jego stolika. Po krótkiej wymianie uprzejmości i połączeniu twojej karty płatniczej z jego wszczepem transakcyjnym zostawiasz niedopite piwo i wracasz do swojej kajuty przygotować statek. Po kwadransie na twój evemail trafia wiadomość następującej treści: "Wydok stacji będzie czysty przez najbliższą godzinę. Po tym czasie nie daję żadnych gwarancji. W czasie oczyszczania zostały poniesione dodatkowe wydatki nieprzewidziane w naszej umowie w wysokości 17 mln isk. Czekam na standardowy transfer do 17:50 ET".
;)
-
To niech będzie nietykalność, ale bez możliwości manewru/odpalania modów, alignowania itp. I z 10s max. Na zasadzie, że obsługa stacji wysuwa Twój statek promieniem ściągającym z doku.
Albo dok wewnątrz stacji. Póki nie ruszysz nie można Cię namierzyć, ale Ty też nic nie możesz zrobić.
To powinno rozwiązać 99% z black screenem.
A do tego wywalić guestów ze stacji, żeby nie było wiadomo kto zadokował i już docking games robią się znacznie ciekawsze :)
-
Xart ja czasem mam wydok w spokojnym systemie taki że jak mam kontrole nad statkiem to już dawno tykalny jestem (wystarczy że na tym samym klastrze jest jakaś rozpierducha)
-
Popatrzcie na to z innej strony. Podejrzewasz, że pod stacją jest kampa. Undock jest z dupy, więc boisz się zrobić undock-dock, bo masz mały i kruchy stateczek. Wychodzisz więc ze swojej kajuty i idziesz do najbliższego baru. Tam przy szklaneczce czegoś mocniejszego rozglądasz się po stałych bywalcach tego przybytku. Twoją uwagę przyciąga typek siedzący w samym kącie sali, częściowo ukryty w cieniu i sączący powoli z wielkiego kufla z różową słomką. Obok niego na ławie leży karabinek soniczny. Zabierasz swoje piwo i podchodzisz do jego stolika. Po krótkiej wymianie uprzejmości i połączeniu twojej karty płatniczej z jego wszczepem transakcyjnym zostawiasz niedopite piwo i wracasz do swojej kajuty przygotować statek. Po kwadransie na twój evemail trafia wiadomość następującej treści: "Wydok stacji będzie czysty przez najbliższą godzinę. Po tym czasie nie daję żadnych gwarancji. W czasie oczyszczania zostały poniesione dodatkowe wydatki nieprzewidziane w naszej umowie w wysokości 17 mln isk. Czekam na standardowy transfer do 17:50 ET".
Zagrajcie sobie w stare dobre freelancer, a zobaczycie bardzo wiele rzeczy opisanych w powyższym cytacie, łącznie z patrzeniem przez okna na to co akurat lata na zewnątrz stacji. A działo tam się więcej niż w takim hiseku EVE. Małe floty piratów co chwilę atakujące obronę stacji, systemy pełne nieskończonych pasów asteroid lodu, skał, innych minerałków. Pełna animacja zadokowania i wydokowania łącznie z otwieraniem potężnych śluz. Potężne krążowniki stacjonujące w pobliżu największych stacji na orbicie. Bary pełne agentów pijących jakieś drinki. Lądowanie na planetach i zakupy modułów do statku w jakimś sklepie, a wokół sceneria jakiegoś potężnego miasta pełnego życia.
A to gra z 2003 roku i wszystko to tam było.
-
Popatrzcie na to z innej strony. Podejrzewasz, że pod stacją jest kampa. Undock jest z dupy, więc boisz się zrobić undock-dock, bo masz mały i kruchy stateczek. Wychodzisz więc ze swojej kajuty
Error. Does not compute.
Logujesz noob alta i sprawdzasz.
fixed
Wychodzisz więc ze swojej kajuty i idziesz do najbliższego baru. Tam przy szklaneczce czegoś mocniejszego
Szklaneczkę czegoś mocniejszego możesz mieć w domu, w barze w Eve masz animację.
rozglądasz się po stałych bywalcach tego przybytku. Twoją uwagę przyciąga typek siedzący w samym kącie sali, częściowo ukryty w cieniu i sączący powoli z wielkiego kufla z różową słomką. Obok niego na ławie leży karabinek soniczny. Zabierasz swoje piwo i podchodzisz do jego stolika. Po krótkiej wymianie uprzejmości i połączeniu twojej karty płatniczej z jego wszczepem transakcyjnym zostawiasz niedopite piwo i wracasz do swojej kajuty przygotować statek. Po kwadransie na twój evemail trafia wiadomość następującej treści: "Wydok stacji będzie czysty przez najbliższą godzinę. Po tym czasie nie daję żadnych gwarancji. W czasie oczyszczania zostały poniesione dodatkowe wydatki nieprzewidziane w naszej umowie w wysokości 17 mln isk. Czekam na standardowy transfer do 17:50 ET".
<komentarz o kerbirach w c0venie, którzy muszą wynajmować typków w barach do oczyszczenia undocku w BZ->
Zagrajcie sobie w stare dobre freelancer, a zobaczycie bardzo wiele rzeczy opisanych w powyższym cytacie, łącznie z patrzeniem przez okna na to co akurat lata na zewnątrz stacji. A działo tam się więcej niż w takim hiseku EVE. Małe floty piratów co chwilę atakujące obronę stacji,
To znaczy, że są jeszcze głupsi, niż enpece w eve.
Pełna animacja zadokowania i wydokowania łącznie z otwieraniem potężnych śluz.
Tak, ku...cy dostałem już po piątym razie.
Bary pełne agentów pijących jakieś drinki.
Animowane zakładki z agentami zlecającymi jedną z dwóch typów misji.
Lądowanie na planetach i zakupy modułów do statku w jakimś sklepie, a wokół sceneria jakiegoś potężnego miasta pełnego życia.
Animowany, prymitywny market.
-
Mi się klimat frelaancer bardzo podobał
Tak, ku...cy dostałem już po piątym razie.
Animacja była krótka
Animowane zakładki z agentami zlecającymi jedną z dwóch typów misji.
A kto siedział przy stolikach? I nie były to tylko ludziki tła, rozmawiało się.
Animowany, prymitywny market.
Ale można było pochodzić i porozmawiać ze sprzedawcą. I czesto z takimi toczyła sie rozmowa odnośnie kolejnej części kampanii.
To znaczy, że są jeszcze głupsi, niż enpece w eve.
Kogo masz na myśli? Nie prowokuj mnie.
Nawiązuję do tamtej starej gry, gdyż coś podobnego przydały by się w kolejnym dodatku, żeby trochę "ożywić" grę. Oczywiście nie wymuszając latanie po stacji za agentami, sklepem. Żeby to wszystko było dostępne od razu w okienkach jak teraz.
-
Mona okres masz czy coś? To była fabularyzowana wizja w stylu rpg z odrobiną humoru, a ty wyskakujesz z takimi głupotami.
-
Animacja była krótka
Nie po dziesiątym razie.
A kto siedział przy stolikach? I nie były to tylko ludziki tła, rozmawiało się.Ale można było pochodzić i porozmawiać ze sprzedawcą. I czesto z takimi toczyła sie rozmowa odnośnie kolejnej części kampanii.
A my o kolejnej czesci kampani rozmawiamy w Ksodzie i na FHC...
Kogo masz na myśli? Nie prowokuj mnie.
To juz nie pamietasz oczym pisałeś? O małych flotach durnych enpecy atakujących stacje.
Mona okres masz czy coś? To była fabularyzowana wizja w stylu rpg z odrobiną humoru, a ty wyskakujesz z takimi głupotami.
No jestem z deka podkurwiony, a idea patrzenia przez okno zawsze mnie irytowała.
-
idea patrzenia przez okno zawsze mnie irytowała
Każdy ma inne oczekiwania :P :)
Edit: tam też można było rozbić się o planetę.
Edit 2: odnoście głupich npc, npc-e są głupsze, ludzie są głupsi.
-
Dziś rzucili kolejna wersje klienta na Duality i z tego co widzę po "patch note" będę musiał chyba przeprosić za te obelgi;p bo wygląda że ktoś się wziął do roboty.
-
Mnie ciekawi co to za "latadło" na ekranie startowym i jego potrójne lasery. Dual, czy quad sam montowałem, ale takie jeszcze mi sie nie trafiły.
-
To latadło jest HAC-em Amarr na bazie Mallera, który jest nagrodą w AT9. Nie zdziwiłbym się jednak, gdyby nie zmienił się model Mallera/Devotera/Sacrilege'a. Wszystkie turrety będą odświeżone w Incarnie.
Przed momentem się tym bawiłem:
- Animacja postaci - nawet nawet
- Wciąż bugi z oświetleniem (gęba świeci od środka i wygląda jak zjawa)
- Całość sprawia ładne wrażenie
- Fajne rzeczy w tym Vanity Store, ale nie wiem czy wydam na to kasę
- Char inaczej wygląda w creatorze a inaczej w CQ - mojemu altowi urosły takie cycki, że nigdy by nie zatonęła :P
- Wygląd z balkonu na statek - słabo, nie widać tej wielkości.
- Działa bardzo szybko, nawet na full detalach
- Menu interakcji toporne jak cholera, łatwiej używać skrótów plus neocomu.
No nic, czekamy zatem do grudnia na resztę Incarny.
-
To latadło jest HAC-em Amarr na bazie Mallera, który jest nagrodą w AT9. Nie zdziwiłbym się jednak, gdyby nie zmienił się model Mallera/Devotera/Sacrilege'a. Wszystkie turrety będą odświeżone w Incarnie.
Zmienił się, cała klasa mallerowa na duality jest na tym modelu. Latadło i T2 mają więcej silników itp, a model jest ekstra. Szkoda tylko, że tempo robienia tych statków mają jeden na rok...
- Animacja postaci - nawet nawet
- Wciąż bugi z oświetleniem (gęba świeci od środka i wygląda jak zjawa)
Mi się udało nawet trochę popsuć - po jump clonie nie było widać avatara, musiałem wydokować i zadokować, a potem udało mi się w recustomizacji postaci zrobić przezroczyste ręce. Nie do końca wiem jak. :)
-
Półprzezroczyste ręce udało mi się zrobić zakładając bezrękawnik, z nowej garderoby, ale nie zawsze to działa, przed wejściem do hangaru straszy duch, kawałek szyi i torsu zmieniający ciągle kolory, klikając na character customization słyszę "warp drive activ" :), gogle są świetne.
-
Statki zamiast Incarny!!!!!!!!!!!!
Napiszmy wszyscy masowe petycje "F*ck Incarna, we want new awesome spaceshipz!"
-
Gdzieś na forum przewinęło mi się przed oczami że najbliższe nowe statki to końcówka 2012 roku (srsly ;( )
-
Statki zamiast Incarny!!!!!!!!!!!!
Napiszmy wszyscy masowe petycje "F*ck Incarna, we want new awesome spaceshipz!"
Ale po co, skoro wszyscy i tak grają na pełnym oddaleniu i statki oglądają tylko w stacji? :P
-
Nie wszyscy i nie zawsze.
Myslac w ten sposob - po co jakakolwiek grafika, starczy ze bedzie napisane "statek,planeta, stacja" itp
-
Nie wszyscy i nie zawsze.
Myslac w ten sposob - po co jakakolwiek grafika, starczy ze bedzie napisane "statek,planeta, stacja" itp
Po pierwsze: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia
A po drugie, czemu nie, dużej części graczy zapewne wystarczyłaby grafika na poziomie Elite/Frontier.
-
Wiesz, nie zawsze da sie z literek ironie wyczytac, szczegolnie gdy takie glosy padaja jak najbardziej powaznie :-)
-
Chore. Nie wierzę że proponuje to człowiek który raczej regularnie czeka pod stacją na kogoś :P
W życiu nie kampiłem pod stacją, pod gatem owszem, ale nie pod stacją :)
-
Statki zamiast Incarny!!!!!!!!!!!!
Zgadzam się, zróbmy tę petycję. Dziesiątki pięknych projektów a od dawna nie ma nowego statku.
Ale po co, skoro wszyscy i tak grają na pełnym oddaleniu
Ja nie. Powiem więcej, prawie nigdy. Tym bardziej jak wczoraj leciałem z morsusem na jeden z moich pierwszych roamów.
Fajne rzeczy w tym Vanity Store, ale nie wiem czy wydam na to kasę
Ale nie realną kasę?? I tak płacę ponad 50 zł miesięcznie.
Menu interakcji toporne jak cholera, łatwiej używać skrótów plus neocomu.
Na pewno dopracują :)
-
Tym bardziej jak wczoraj leciałem z morsusem na jeden z moich pierwszych roamów.
Ekhm, dużo zabrakło, żebyś spadł? Bo jak tylko miałem Cię zalockowanego to był overheat dział :)
-
Byleś tam? :)
-
http://www.northern-coalition.co.uk/?a=kill_related&kll_id=58198
-
Tak oftopowo, nie mogłem pojąć dlaczego FC kazał alienować na planetę 1 i wiać. Przecież było nas 65+ chłopa w drejach, hurkach i scimitarach. Teraz widać że mieliście nieźle zorganizowaną flotę.
-
Tak oftopowo, nie mogłem pojąć dlaczego FC kazał alienować na planetę 1 i wiać. Przecież było nas 65+ chłopa w drejach, hurkach i scimitarach. Teraz widać że mieliście nieźle zorganizowaną flotę.
taa, dreje hurki i scimitary vs gang hellcatów :D
-
http://www.youtube.com/watch?v=ogxN-ddyHR4 (http://www.youtube.com/watch?v=ogxN-ddyHR4)
http://www.youtube.com/watch?v=Em5A9RdTs4A (http://www.youtube.com/watch?v=Em5A9RdTs4A)
http://www.youtube.com/watch?v=Kh8epIP_yjs (http://www.youtube.com/watch?v=Kh8epIP_yjs)
-
Lepiej by poprawili matarskie druciaki, maller i sacri wcale źle nie wyglądały, teraz wyglądają aż za dobrze :). Polatałem sobie chwile, nowe wybuchy całkiem ładne, ale po 10 minutach przestaje się na to zwracać uwagę. Namotali coś z działkami, niby miałem zgrupowane, a nie strzelają razem, po dmg też to widać, czasem npc mający końcówke struktury wybucha sobie w połowie cyklu i widać strzał 1-2 działek.
-
Namotali coś z działkami, niby miałem zgrupowane, a nie strzelają razem, po dmg też to widać, czasem npc mający końcówke struktury wybucha sobie w połowie cyklu i widać strzał 1-2 działek.
Jak dla mnie wygląda to po prostu świetnie, te małe opóźnienia są bardzo miłe dla oka ;)
-
Przegląd animacji nowych działek: http://www.youtube.com/watch?v=zPt_nNI0HA0 (http://www.youtube.com/watch?v=zPt_nNI0HA0)
-
@up
miałem to wrzucić, ale ten link sie przewinał trzy razy już :D.
Działka wyglądają orgazmicznie! Uwielbiam sceny jak jakaś broń z luku się wyłania i rozkłada (taki DEPLOYMENT RAWR!)
:D!