Eve-Centrala

Eve Online => Starsze dodatki => Patche i dodatki => Incarna => Wątek zaczęty przez: Jonas w Kwiecień 20, 2011, 09:03:32

Tytuł: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Kwiecień 20, 2011, 09:03:32
Na serwer testowy Duality wchodzi pierwsza wersja alfa CQ. Więcej informacji w linku.

http://lfn-online.pl/wiesci/89/ (http://lfn-online.pl/wiesci/89/)
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: silvia w Kwiecień 22, 2011, 00:36:56
Imho wyglada beznadziejne. Grafika jak z przed kilku lat*. Mam nadzieje, iz dopracuja to.

*Na najwyzszych ustawieniach
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Kwiecień 22, 2011, 10:02:03
Troszkę dokładniejsze spojrzenie na alfę CQ.

http://lfn-online.pl/wiesci/90/ (http://lfn-online.pl/wiesci/90/)
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Kwiecień 22, 2011, 10:09:22
Mogli dogadać się z kimś kto robi szutery na kompa i mieli by wszystko dużo szybciej i pewnie taniej niż wszystkiego uczyć się na własnych błędach.
A tak dostaliśmy syfną grafikę do czegoś co ... na dobrą sprawę jest nam zbędne (bo jakoś nie widziałem psalmów pochwalnych w polskiej społeczności na temat tych zmian)
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 22, 2011, 10:13:46
Patrzycie na work in progress.

Pierwsza odsłona nowych avatarów też wyglądała jak "idź stąd i nie wracaj", a interfejs był po prostu koszmarny. Co mamy dzisiaj? Wypas.

Więc wrzućcie na luz i poczekajcie.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Kwiecień 22, 2011, 10:17:29
Sokół ale ... jak będziesz już miał ostateczną wersję i wybór czy chcesz chodzić po stacji lub po staremu mieć wszystko ułożone to jaką opcję wybierzesz?
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 22, 2011, 10:20:28
Sokół ale ... jak będziesz już miał ostateczną wersję i wybór czy chcesz chodzić po stacji lub po staremu mieć wszystko ułożone to jaką opcję wybierzesz?

Nową. Proste.

A Ty chcesz mieć stary avatar? Bo ja nie.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: HammerSnake w Kwiecień 22, 2011, 10:20:57
Że jak ? Ile razy była poruszana incarna na tym forum to zwolenników było zdecydowanie więcej niż przeciwników,a to całe cap quarters to jeden z elementów Incarny . Na moje mogą jeszcze zaimplementować wożenie wózkiem z marketu modułów przez całą stacje do hangaru i fitowanie ludzikiem parę minut tego wszystkiego na kadłub. Byle była opcja wyłączenia tego wszystkiego.

Swoją drogą jaki oni mają problem z jednym instancjowanym pokojem to jestem ciekaw jak wyjdzie to całe chodzenie po stacjach z setkami graczy . Albo jak bardzo to spłaszczą .Chociaż miały być między innymi  jakieś mini gry hazardowe  (ciekawe czy skarbówka będzie za to ścigać pl eve graczy patrząc na płynność isków na real money ,bo zasada podejrzenia nielegalnej działalności jakby nie patrzeć zachodzi   ::)  ) itp. Pożyjemy zobaczymy.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 22, 2011, 10:24:39
Nie będzie żadnego wyboru - od lata zapominamy o ship spinningu, będzie tylko QC.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Kwiecień 22, 2011, 10:42:37
Nie będzie żadnego wyboru - od lata zapominamy o ship spinningu, będzie tylko QC.
źródło?

AFAIR, CQ miało być opcjonalne.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Kwiecień 22, 2011, 11:04:30
CQ będzie czy tego chcecie czy nie. Ale konieczności korzystania z interfejsu 3d (klikam na stoliczek otwiera mi się hangar) już obligatoryjne nie będzie. Wszystkie ikony (boczny pasek i panel stacji) oraz skróty klawiszowe będą działać dokładnie tak samo jak teraz. Więc ostatecznie jedyne czego nie będzie to możliwość spinowania statkiem. Będziemy spinować awatarem.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Kwiecień 22, 2011, 11:22:36
Będąc szczerym avatar avatarem ale ... poświęcanie X czasu na łażenie po hangarze czy krypie to nie dla mnie, a raczej zabawka jak to Jonas napisał na dzień lub dwa. Pogapi się człowiek na swój avatar lub koleżanek lub kolegów przez te 2 czy 3 dni a później sobie odpuści bo spowszednieje i tak będzie nam zależało aby wszystko robić najszybciej jak się da a nie przez 5 minut np.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Jakub Trokowski w Kwiecień 22, 2011, 12:09:07
Więc ostatecznie jedyne czego nie będzie to możliwość spinowania statkiem. Będziemy spinować awatarem.
Ejj... Tak nie wolno: ship spining to b. ważny element EVE!
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Gaavrin w Kwiecień 22, 2011, 12:15:55
W czasie bitwy, jak trzeba się szybko reshipnąć, wiadomo, że każdy będzie chciał to zrobić jak najszybciej, ale są ludzie, którzy traktują eve często jako czat i spiningują ship siedząc godzinami na stacji. W takich sytuacjach chętnie pochodzę sobie po kabinie, usiądę, bo imo lepsze to, niż obecny widok hangaru. Poza tym, to ma być dopiero początek, a sądząc po tym jak wyglądał rozwój kreatora postaci w dość krótkim czasie, to jestem spokojny, że zrobią z tego CQ coś bardzo fajnego, w miarę szybko.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: HammerSnake w Kwiecień 22, 2011, 12:37:53
btw incarna/ambulation wychodzi latem ? Czy dadzą tylko te cap q?
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 22, 2011, 12:58:06
btw incarna/ambulation wychodzi latem ? Czy dadzą tylko te cap q?

CQ jest pierwszym elementem Incarny i tylko tyle z tego będzie tego lata.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: HammerSnake w Kwiecień 22, 2011, 13:01:42
To oni w tym ccp chyba więcej napierdalają w evke niż pracują lol  :D.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Kwiecień 22, 2011, 13:04:09
Na spotkaniu dowiedzieliśmy się, że około 80% załogi CCP gra (nie był pewny co do działów takich jak księgowość), każdy ma po 3 darmowe konta i mają obowiązek grania.
Nie zeznał ile czasu dziennie poświęcają na grę.  :)
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 22, 2011, 13:24:12
To oni w tym ccp chyba więcej napierdalają w evke niż pracują lol  :D.

Sorry, ale jak czytam takie teksty, to widzę Leppera walącego pięścią w mównicę i krzyczącego "Balcerowicz musi odejść".

Do wszystkich krytykujących: poczytajcie trochę o tym zanim stwierdzicie że to shit po 5 sekundach patrzenia na fotkę.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Raiha w Kwiecień 22, 2011, 13:58:14
Tez nie rozumiem jak można od razu ocenić coś co jest w fazie testów i powiedziane ze sa prawie wyłączone wszystkie efekty. Pisze to przecież blogu.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: silvia w Kwiecień 22, 2011, 16:12:22
mam nadzieje, iz dodadza opcje teleportacji pomiedzy miejscami w stacij, tak bym nie musial chodzic.

I jeszcze slowko dla osob ktore maja duze cyce na awatarze... szkoda mi was :D
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: HammerSnake w Kwiecień 22, 2011, 17:09:16
No proszę was sztab ludzi pracujący nad tym projektem od paru lat ,a na pewno  4-5 lat temu już trwały nad tym prace projektowe-planowanie etc. ,a od 2 lat na poważnie się za to zabrali tłumacząc się graczą ,że to powód  przez który wprowadzają kosmetyczne zmiany w innych dziedzinach evki  .
Po takim czasie dostajemy zbugowane parę metrów do przejścia z paroma 3d konsoletami ,które wywołują to co już teraz można wywołać zwykłym przyciskiem. To z następnym patchem co będzie na jesieni? Krzesła do ustawienia i jakaś mini gra?

W mojej poprzedniej wypowiedzi chodziło mi o postęp prac ,a że to shit to inna sprawa. :P
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 22, 2011, 20:33:18
No proszę was sztab ludzi pracujący nad tym projektem od paru lat ,a na pewno  4-5 lat temu już trwały nad tym prace projektowe-planowanie etc. ,a od 2 lat na poważnie się za to zabrali tłumacząc się graczą ,że to powód  przez który wprowadzają kosmetyczne zmiany w innych dziedzinach evki  .

No właśnie nie.

Były prace koncepcyjne ("hmm.... fajnie by było, ale dziś jeszcze nie ma na to technologii"), było pokazane na FF 2009 demo, które zrobiono praktycznie "po godzinach", a które następnie trafiło do kosza, po czym dopiero zrobili Carbon (WoD) i praca nad Incarną rozpoczęła się na przełomie 2010/2011.

To co widzimy, to efekt ostatnich 3-4 miesięcy.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Kwiecień 23, 2011, 15:39:01
Sokole ale ... czemu nie dogadają się już z jakąś firmą, która tworzyła tego typu grafiki choćby do gier z rodzaju szuterów zamiast wszystko robi samemu od początku?
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 23, 2011, 17:29:08
Sokole ale ... czemu nie dogadają się już z jakąś firmą, która tworzyła tego typu grafiki choćby do gier z rodzaju szuterów zamiast wszystko robi samemu od początku?

Bo chcą mieć coś lepszego?

Hint: nowe avatary są w tej chwili najlepsze na rynku.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: AreQ w Kwiecień 23, 2011, 18:58:01
Mass Effect 2 polecam. DUZO bogatszy i łatwiejszy moim zdaniem w obsłudze edytor postaci. I nie mówię że mieli wybulić na niego, ale nie mów że obecne w Eve są najlepsze w tej chwili.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Kwiecień 23, 2011, 21:48:25
Mass Effect 2 polecam. DUZO bogatszy i łatwiejszy moim zdaniem w obsłudze edytor postaci. I nie mówię że mieli wybulić na niego, ale nie mów że obecne w Eve są najlepsze w tej chwili.

Także grałem w MS2 i edytor był naprawdę udany + co by nie mówić albo pisać to grafika była także bardzo dobrze wyglądała. System sterowania także na poziomie (choć fabuła gorsza niż w 1 części).
Nadal Sokole obstajesz przy swoim?
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Gaavrin w Kwiecień 23, 2011, 23:12:41
Także grałem w MS2 i edytor był naprawdę udany + co by nie mówić albo pisać to grafika była także bardzo dobrze wyglądała. System sterowania także na poziomie (choć fabuła gorsza niż w 1 części).
Nadal Sokole obstajesz przy swoim?

SokoleOko miał chyba na myśli kreatory postaci w grach mmo ??
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: loobek w Kwiecień 24, 2011, 00:02:00
DO Here"tyk"a i inne tyków:

Generalnie porównywanie generatora z shoterów gdzie max jakieś 30 osób/czas rozgrywki, będzie podziwiało twoje wypociny, do generatora dla
MMO troche mija się z celem, ilość wczytań takiego avka dla MMO będzie wiele większa, dlatego w innych MMO mamy możliwość edycji tylko texturek, a nie jak w nowym kreatorze avków wysokości czoła czy wypukłości polików, bierz pod uwagę to że prawa do patentów na takie kreatory pewnie tanie nie są wiec mając wystarczającą liczbę ludzi i wystarczająco dużo czasu można stworzyć coś w zespole co po minimalnych kosztach przyniesie maxymalny zamierzony efekt po najmniejszych kosztach, a przy okazji produkuje się to coś pod konkretny klucz, dzięki czemu eliminujemy później kolizję języków programowania.

Poza tym piszecie i wymyślacie jak potłuczeni jakby to był finalny efekt, a przecież cały czas prace trwają, a kanały petycyjne są otwarte...
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Gaunt w Kwiecień 24, 2011, 11:47:37
no i powinni dodać takie emotki jak

/jump
/laugh of corpmate's  fail fit
/laugh of corpmate's fail loose
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: silvia w Kwiecień 24, 2011, 15:14:32
Bo chcą mieć coś lepszego?

Hint: nowe avatary są w tej chwili najlepsze na rynku.

Mass Effect 2 polecam. DUZO bogatszy i łatwiejszy moim zdaniem w obsłudze edytor postaci. I nie mówię że mieli wybulić na niego, ale nie mów że obecne w Eve są najlepsze w tej chwili.

Sims 3
(http://4.bp.blogspot.com/_7rGzCAMuUFA/SmjbbHJNjxI/AAAAAAAABZQ/e5DqfEx2xWg/s320/obama.jpg)
(http://i5.photobucket.com/albums/y193/Beatle-Bank/Harrypotter3.png)
(http://api.ning.com/files/nP-cQUgQsYYO-qsj0s9ZRrIMwRwRGv*VSbEJcki0x*kPUt4CLO3CXwgM1I6klQ0F3ZqgtRVymytCb6ov56zr-srX05TnA-nQ/TwilightVsSims3.bmp)

 >:D
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Kwiecień 24, 2011, 20:56:07
grasz w simsy Mystiq?

 ;D
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: AreQ w Kwiecień 24, 2011, 22:29:20
Ja nie grałem w siimsy 3 ale też w takim razie edytor mają udany. Tak się tylko zastanawiam, co to za ludzie na obrazku, bo kajrze Obame i Potera, a tamta 8? Powinna mi coś mówić :D?
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 24, 2011, 23:43:42
Chyba musicie grać w Eve na minimalnych ustawieniach, jeśli uważacie że jest jakiekolwiek porównanie między Sims 3 a Eve.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: AreQ w Kwiecień 25, 2011, 01:03:28
ja nie grałem w simsy 3, skriny pokazuja ze wiele mozna zrobic, w przeciwienstwie do edytora w Eve. Co do jakości juz sie wypowiadalem i podawalem rpzyklad ktory znam, moze sa lepsze, nie znam nie wnikam ale - Mass Effect 2.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Kwiecień 25, 2011, 08:56:11
Ja tez nie rozumiem tego porownania z sims 3 ? Imo kompletnie inna liga. No chyba ze to przez to ze ktos zrobil murzyna a ktos inny podpisal Obama to wydaje sie ze jest podobny. W eve tez mozna robic podobne twarze do zywych ludzi.

Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: silvia w Kwiecień 26, 2011, 13:08:42
Ja tez nie rozumiem tego porownania z sims 3 ? Imo kompletnie inna liga. No chyba ze to przez to ze ktos zrobil murzyna a ktos inny podpisal Obama to wydaje sie ze jest podobny. W eve tez mozna robic podobne twarze do zywych ludzi.

Dawaj, zrob obame. W simsy gralem tyle co, ze je zainstalowalem mojej 10-letniej siostrze, lecz trzeba przyznac iz edytor posiada wiele opcji. Moze i avki w mass effect, eve czy apb wygladaja landnie, lecz nie ma zbyt duzej wolnosci w tworzeniu postaci i nie mowie tutaj o tatuazach itp.
Edytor nie bedzie dobry, dopuki nie bedziesz mogl w nim stworzyc siebie.

Cytat: arkadiusz
a tamta 8? Powinna mi coś mówić ?
Twilighta zberezniku jeden nie ogladales?   :P
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: AreQ w Kwiecień 27, 2011, 01:31:46
Twilighta zberezniku jeden nie ogladales?   :P
Nie, nie jestem gimnazjalistką :-)

Co do edytora to może się jeszcze poprawi, ciekawe że wiele wcześniej było mówione o dodatkowych opcjach za plexy, a póki co cisza o tym.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Kwiecień 27, 2011, 06:16:40
Mystiq ja obamy nie zrobie :p niestety moj talent do obslugi czegos takiego jest mocno ograniczony ale na ś.p. Scrapie byl topic gdzie co chwila byla morda do kogos podobno, a to Natally Portman, George Bush i tak dlaej i tak dalej . Masa avatarow podobnych albo i prawie identycznych z zywymi ludzmi.


Opcje za plexy to byl wymysl jakiegos dzieciaka z kompleksami ktory po wyjsciu pierwszej wersji edytora stwierdzilz e wszelkie tatuaze, kolczyki i inne akcesoria beda pozniej dodane za plexy  :P
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: silvia w Kwiecień 27, 2011, 09:34:29
Moglbys podlinkowac, bo az mi sie wierzyc niechce ;d
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 27, 2011, 09:59:28
Moglbys podlinkowac, bo az mi sie wierzyc niechce ;d

na ś.p. Scrapie byl topic
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Kwiecień 27, 2011, 10:24:38
Cytuj
ś.p. Scrapie
mirror scrapa http://assets.talkunafraid.co.uk/shc/index.php.html
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Kwiecień 28, 2011, 20:51:27
Powiem wprost: niech CCP ugada się z EA\BioWare, przez co powinno wyjść coś w stylu Mass Effect w Incarnie, ot co.
PS: Przyjrzę się temu programikowi...
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: HammerSnake w Kwiecień 28, 2011, 21:27:10
A po co BioWare ma się ugadywać z kimkolwiek jak sami zaraz będą mieli na starcie kilka milionów abo?
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: silvia w Kwiecień 29, 2011, 03:45:07
A po co BioWare ma się ugadywać z kimkolwiek jak sami zaraz będą mieli na starcie kilka milionów abo?

A od kiedy BioWare robi mmo?  I od kiedy gra sie w mmo dla edytora wyglady postaci?
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 29, 2011, 09:08:28
Simsy ftw! Nie znacie się  >:D

I faktycznie cz.3 ma chyba najlepszy edytor postaci atm. Nigdzie nie spotkałem czegoś tak rozbudowanego.

Osobiście wolałbym tak, jakby obecny edytor w EvE miał więcej możlwiości (tak tylko trochę) i ciut bardziej intyicyjne zmienianie dzioba. Może jak incarna wejdzie, to zobaczymy więcej funkcji ? Póki co - jest badziewie i nie ma co się oszukiwać.

@Sokole ty fanboju! Czy cokolwiek w EvE Tobie się nie podoba ? [to prawie jak ze zwolennikiem Apple]  ;) Avatary nie są najlepsze na rynku (chyba, że chodzi ci o mmo) - za mało nerdujesz  >:D >:D >:D
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Kwiecień 29, 2011, 09:41:55
@Sokole ty fanboju! Czy cokolwiek w EvE Tobie się nie podoba ? [to prawie jak ze zwolennikiem Apple]  ;) Avatary nie są najlepsze na rynku (chyba, że chodzi ci o mmo) - za mało nerdujesz  >:D >:D >:D
Ale w czym nie są najlepsze ? Mają imitować ludków ? Mają wyglądać realistycznie ? Narzekanie na interface nie zmieni postaci, że to co mają robić robią wyśmienicie.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 29, 2011, 10:11:20
@Sokole ty fanboju! Czy cokolwiek w EvE Tobie się nie podoba ? [to prawie jak ze zwolennikiem Apple]  ;) Avatary nie są najlepsze na rynku (chyba, że chodzi ci o mmo) - za mało nerdujesz  >:D >:D >:D

Jest kupa rzeczy, która mi się niepodoba, ale nie należy do nich Incarna.

W ogóle to wklejcie linki do tych "lepszych" avatarów - Sims 3 widziałem na żywo i to edytor "kreskówowych pacynek", a nie coś porównywalnego z Eve.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 29, 2011, 10:18:12
W sumie Dormio ma rację... de gustibus non est disputandum.

Sokole - czytaj -> w simsach EDYTOR jest da best, bo możesz zrobić praktycznie wszystko. A, że pacynki.. cóż... bywa ^_^.

Imo ładniejsze avatary ma właśnie rzeczony mass effect. Na tyle, na ile edytor pozwalał.
Generalnie w grach, gdzie dużą rolę odgrywają cut-scenki z naszymi postaciami etc. avatar będzie bardziej dopracowany, by cieszył oko. Stąd moja nadzieja, że jeszcze coś się zmieni (głównie lepszy morphing twarzy) w EvE.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 29, 2011, 10:36:01
Sokole - czytaj -> w simsach EDYTOR jest da best, bo możesz zrobić praktycznie wszystko. A, że pacynki.. cóż... bywa ^_^.

W Sims nie zrobisz fotorealistycznej postaci, tak jak w Eve. To, że 90% graczy Eve nie umie wykorzystać potencjału tego narzędzia to inna sprawa.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Kwiecień 29, 2011, 10:55:28
@Mystiq, ty raczej nigdy nie słyszałeś o The Old Republic, co?
BioWare robi to MMO już od dłuższego czasu.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 29, 2011, 10:58:30
A ty dalej w zaparte ;)

Morphing twarzy w eve jest ubogi, bo ma dosłownie tylko kilka 'węzłów' odpowiadających za konkretne "grymasy". Pobaw się simsowym (serio mówię) to zobaczysz o co mi chodzi.
Fotorealizm zaczyna się tam, gdzie są tekstury - jakby w simsach dowalić tekstury z porowatą skórą, normalnymi oczętami to miałbyś doskonałą odpowiedź.

A skoro 90% graczy nie potrafi wykorzystać potencjału edytora eve to chyba o czymś to świadczy, nonne ? Gdzieś błąd został popełniony.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Kwiecień 29, 2011, 11:01:10
Gdzieś błąd został popełniony.
W momencie jak gracz decydował się zapłacić za grę ?  ;)
Nikt mu przecież nie obiecywał intuicyjnego i prostego interface.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 29, 2011, 11:07:01
A skoro 90% graczy nie potrafi wykorzystać potencjału edytora eve to chyba o czymś to świadczy, nonne ? Gdzieś błąd został popełniony.

Patrząc po failfitach na KB można by też wywnioskować, że "gdzieś został popełniony błąd" przy projektowaniu statków.

Bez przesady.

Jak ktoś chce poświęcić czas, to zrobi kapitalny avatar.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Kwiecień 29, 2011, 11:15:11
Jak poświęcisz trochę czasu to i ze wszystkiego zrobisz "coś kapitalnego".
Zrozum, że nie kwestionuję tego, że w ogóle jest edytor tylko to, że jego możliwości są dętkowate, że o przyjemności i łatwości modyfikacji nie wspomnę. Dlatego nie ma co się podniecać tym evekowym edytorem, bo naprawdę jest przeciętny. Takie jest moje zdanie.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Kwiecień 29, 2011, 11:30:39
Zrozum, że nie kwestionuję tego, że w ogóle jest edytor tylko to, że jego możliwości są dętkowate, że o przyjemności i łatwości modyfikacji nie wspomnę. Dlatego nie ma co się podniecać tym evekowym edytorem, bo naprawdę jest przeciętny. Takie jest moje zdanie.
A moim zdaniem jest ponadprzeciętny.  :P
Nie jest może najlepszy (szczególnie interface) z dostępnych na rynku, ale pozwala na uzyskanie dokładnie takiego efektu jaki się oczekuje. Oczywiście ma szereg ograniczeń i ubogą biblioteczkę możliwości "upiększania" awatarka, ale ze swej zasady jak na narzędzie z którego się rzadko korzysta... to chyba nierozsądne byłoby wkładać w jego development więcej kasiory (przecież to i tak to produkt "uboczny" prac nad innym/innymi tytułami CCP).

Jeśli spędzi się kilka/kilkanaście godzin nad edytorem, poświęcając na to kilka sesji (jedna nawet długa nie daje tyle co kilka mniejszych), to przestaje być nieprzyjemny i "trudny". Oczywiście wady pozostaną (np. zbyt mało rodzajów łysinki  ;) ), ale sterując oświetleniem, grymasami, poprawiając kształty można bardzo wiele uzyskać.
Szczególnie, że teraz nie jesteś ograniczony do jednorazowej edytki awatara.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Kwiecień 29, 2011, 12:43:17
Zapominacie o jednym w tej rozwlekłej dyskusji. Edytor EVE oparty jest o postaci bazowe dla każdej rasy/bloodline i taki avatar stanowi punkt wyjścia, dając możliwości modyfikacji całkiem rozbudowane, w granicach określonych przez bazę i fizjonomię. Gdzieś na forum eveo był wątek o potworkach, które ludzie robili, jak edytor nie miał jeszcze żadnych ograniczeń na sisi, i wierzcie mi nie chcielibyście, aby ktoś taki latał z wami we flocie.
Edytor simsowy jest faktycznie baaaardzo rozbudowany, ale tam ograniczenie fizjonomii opiera się na "musi mieć głowę, tułów, dwie ręce i dwie nogi" i na tym koniec. Stąd możliwości edycyjne tak bogate.
Ponadto zwróćcie uwagę na animację mimiki i postaci na avatarach w EVE. Jest zajebista, a zrobienie czegoś takiego dając graczom możliwości bezgranicznych modyfikacji twarzy byłoby prawdopodobnie niemożliwe.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Tooten w Kwiecień 29, 2011, 19:44:33
Nie żebym się wcinał, ale podczas fanfest feeda była prezentacja gościa pracującego przy incarnie, który mówił, że pracował wcześniej przy edytorze w simsach 3 (to był jeden z nudniejszych fragmentów, z pieprzeniem o stronie technicznej, pewnie niewielu oglądało, ale jak poszukacie na YT, to pewnie znajdziecie).

Edit:
http://www.youtube.com/watch?v=bYekT1pvZ4s&feature=player_profilepage (http://www.youtube.com/watch?v=bYekT1pvZ4s&feature=player_profilepage)

17 minuta.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: silvia w Maj 01, 2011, 14:52:10
W Sims nie zrobisz fotorealistycznej postaci, tak jak w Eve. To, że 90% graczy Eve nie umie wykorzystać potencjału tego narzędzia to inna sprawa.

Avatary w eve moga byc fotorealistyczne dzieki temu iz jestes bardzo ograniczony w ilosci ustawien.

Cytat: manganman
@Mystiq, ty raczej nigdy nie słyszałeś o The Old Republic, co?
BioWare robi to MMO już od dłuższego czasu.

zdawalo mi sie, ze to lucas robi ;p
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Maj 01, 2011, 20:07:47
zdawalo mi sie, ze to lucas robi ;p

Wiem, że to troll, ale cóż. Słyszałeś o "Knights of The Old Republic" lub jej drugiej części? Robiło je właśnie BioWare na licencji Lucasa.

hint: wytłuściłem ważny element mojego posta w odniesieniu do postów Manganmana i Twojego,
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Pynio w Maj 02, 2011, 20:22:44
KOTOR i KOTOR 2 (jedne z najgenialniejszych gier RPG poza Serią Fallout (1,2) to "RPG", natomiast obecnie bioware robi "pure" MMO czyli Star Wars The old republic. Trailery równie genialne co w eve. Taki mini off top. Najważniejsze czy w dodatku CQ będą stacje np... +18?   :-X
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Maj 02, 2011, 22:24:24
Pewnie będą «^_^»
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Maj 20, 2011, 22:57:38
Captain's Quarters ponownie na Duality. Tym razem w nowszej odsłonie.

Długooczekiwana (przynajmniej przez niektórych) pierwsza odsłona Incarny trafiła ponownie na drugi z serwerów testowych - Duality. CCP Chilliad z tego też powodu poczęstował nas nowym devblogiem. A w nim, w skrócie:
- nowy build z podszlifowaną grafiką, oświetleniem, teksturami itd.
- rozbudowane interakcje z otoczeniem
- nowe animacje ruchu (w szczególności dla postaci męskich - z żeńskimi mają problem oczywiście z odpowiednią animacją podskakującego biustu i kręcenia tyłeczkiem)
- poprawiona praca kamery i sterowanie (także samą myszką bez WSADa)
- zmodyfikowany wstęp dla nowych graczy, z rozbudowanym epic arkiem i głosem Aury

Aktualny build przygotowany jest na potrzeby testów wydajności CQ, także na starszym sprzęcie, w szczególności zaś do ustalenia pamięciożerności i wykrycia ewentualnych memory leaków. Już na początku CCP przyznaje się, że mają sporo bugów (i co w tym dziwnego, skoro to nawet beta jeszcze nie jest), więc zalecane jest nie wydokowywanie (a przy tym wspomniano o nowych turretach, więc jak tu cholera usiedzieć na stacji). Jednocześnie CCP Chilliad zapowiada kolejną odsłonę testowej wersji, w której nasz statek w hangarze nie będzie już prawie niewidoczny, zobaczymy ostateczną wersję interfejsu 3D oraz gotowe animacje postaci i main screena w kajucie. Sądząc po samych screenach, warto czekać.

A teraz nie przedłużam i idę testować. Poniżej parę linków.

Oryginalny devblog: http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=911 (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=911)
Wątek do dyskusji: http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1514061 (http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1514061)
Instalator Duality: http://www.eveonline.com/download/?s=duality (http://www.eveonline.com/download/?s=duality)
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Maj 20, 2011, 23:22:00
anyway czy ccp kiedykolwiek wypowiedzialo sie na kiego grzyba jest robione to chodzenie po stacji? szczegolnie ze jest wiele rzeczy do naprawy w samym eve
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Maj 20, 2011, 23:39:19
"We want to make eve a full-scale sci-fi simulation and one can't have it without a body".
Tytuł: Re: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 20, 2011, 23:42:11
Robia wielka epopeje sajen fykszyn i bycie niestatkiem jest w tym bardzo wazne.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Maj 21, 2011, 00:25:16
Nie ma co ukrywać. Chodzi o cycki. Gry z cyckami lepiej się sprzedają.  ;D
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 21, 2011, 09:48:06
anyway czy ccp kiedykolwiek wypowiedzialo sie na kiego grzyba jest robione to chodzenie po stacji? szczegolnie ze jest wiele rzeczy do naprawy w samym eve

Owszem, bardzo fajnie to określili i zgadzam się tym w 100% - "players want to be Han Solo, not Millennium Falcon"
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: ch4os w Maj 21, 2011, 11:55:29
I want to be DeathStar

A tak na serio;) CQ może nie być złe, może zobaczymy wtedy więcej fajnych Machinim, szkoda tylko że idzie na to tyle roboczogodzin.
Tytuł: Odp: Captain's Quarters na Duality
Wiadomość wysłana przez: SouL SlasH w Maj 21, 2011, 12:54:35
Nie ma co ukrywać. Chodzi o cycki. Gry z cyckami lepiej się sprzedają.  ;D

THIS ! +1