Eve-Centrala
Eve Online => Starsze dodatki => Patche i dodatki => Tyrannis => Wątek zaczęty przez: Greek Dionysus w Kwiecień 26, 2010, 12:39:35
-
Hej,
Nie wiecie może czy ogłoszono już skille niezbędne do zakładania i eksploatacji baz na planetach?
Pozdrawiam
-
Remote Sensing
Exoplanetology
Advanced Exoplanetology
science lvl 3 for Exoplanetology and Remote sensing, science lvl 4 for Advanced Exoplanetology
Z oficjalnego forum.
-
Jakies wiesci z sisi na temat ile planet bedzie mozna miec?
Jakies wymagania co do standow by miec planete w high? low?
-
chyba nie ma limitów co do tego ile planet może eksploatować 1 char
tylko jedna instalacja per char na 1 planecie
Problemem jako zwyczajnie jest cpu i pwrgrid
najbardziej zżerają go "autostrady" między poszczególnymi modułami, dlatego najlepiej żęby wszystko było w ciasnej kupie :)
Cała produkcja to: ekstrakcja - basic lab (2 etapy przetwarzania) - advanced lab (2 etapy przetwarzania) - hitech factory (brak danych atm)
Z moich wyliczeń na dzień dzisiejszy jest około 75 produktów licząc razem gołe rudy i pół przetworzone towary do 4 etapu włącznie
Produkt etap
Aqueous Liquids raw
Autotrophs raw
Bacteria 1
Base Metals raw
Biocells 2
Biofuels 1
Biotech Prototype 4
Biotech research raports 3
Camera Drones 3
Carbon Compounds raw
Cerebrographic Composites 4
Complex Organisms raw
Condensates 3
Consumer Electronics 2
Coolant 2
Cryoprotectant Solution 3
Cybergenetic Catalyst 4
Data Chips 3
Electrolytes 1
Enriched Uranium 2
Felsic Magma raw
Fertilizer 2
Gel-Matrix Biopaste 3
Genetically Enhanced Livestock 2
Guidance System 3
Hazmat Detection Systems 3
Heavy Metals raw
Hermetic Membranes 3
High-Tech Transmitters 3
Industrial Explosives 3
Industrial Fibers 1
Ionic Solutions raw
Livestock 2
Mechanical Parts 2
Medtekk Recursion Pump 4
Micro Organisms raw
Microfiber Shielding 2
Miniature Electronics 2
Nanites 2
Nano-Factory 4
Neocoms 3
Neural Interface 4
Noble Gas raw
Noble Metals raw
Nuclear Reactors 3
Oxides 2
Oxidizing Compound 1
Oxygen 1
Planetary Vehicles 3
Plasmoids 1
Polyamids 2
Polytextiles 2
Precious Metals 1
Proteins 1
Psychosocial Telemetrics 4
Reactive Metals 1
Robotics 3
Rocket Fuel 2
Silicate Glass 2
Silicon 1
Smartfab Units 3
Super Conductors 2
Supercomputers 3
Supertensile Plastics 2
Synthetic Oil 2
Synthetic Synapses 3
Test Cultures 2
Toxic Metals 1
Transcranial Microcontrollers 3
Transmitter 2
Ukomi Super conductors 3
Vaccines 3
Viral Agent 2
Water 1
Water-Cooled CPU 2
Wetware Mainframe 4
-
nie wiecie jakie sa wymagania zeby korzystac z planet w empire? jakies standy czy cos?
-
Poza mglistym stwierdzeniem, że sov JAKOŚ* będzie wpływał na dostępność planet w 0.0, nic mi się w oczy nie rzuciło.
*to "jakoś" było chyba w kontekście tego, że ci co mają sov będą mieli trochę lepiej od tych, którzy mieszkają w NPC 0.) ::)
-
Równie dobrze może być tak, że sov będzie oznaczać możliwość upgr. planety ;D
Tak jak to ma miejsce obecnie z paskami.
Albo może umożliwiać montowanie kolejnego CC... albo cokolwiek. ;D
-
Dobra, a teraz bierzemy to co do tej pory ustaliliśmy, zwijamy w ciasną kulkę i wypychamy sobie tam, gdzie światło nie dochodzi.
Nowy patch na SiSi (zaraz ma być patch do tego patcha), więcej info tutaj:
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1308696 (http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1308696)
Największy lol:
Seem like the changed the distribution of planets in patch too. System I was in has completely different planet types than before patch.
I uwaga: WIDAĆ co mają inni!
-
Interplanetary Consolidation Rank 4 skill C/I
For each rank in this skill, you may install a command center on one additional planet, to a maximum of 6 planets. You can have only one command center per planet. Cannot be trained on Trial Accounts.
czyli jednak...