Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: Okropniak w Marzec 01, 2010, 10:34:03

Tytuł: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Marzec 01, 2010, 10:34:03
Pytanko mam do lepiej wiedzących czy nie spotkali się z taką sytuacja jak opisana poniżej.

Otóż wczoraj mieliśmy przyjemność walczyć z Solarami, w pierwszej części bitewki nie miałem przyjemności uczestniczyć ale już w drugiej - czyli jak niedobitki Solarow blokowaliśmy - już tak.

Podczas walki standardowo - postawiliśmy bańkę z hic'a, primary itp itd - standard - natomiast nie było standardem że co jakiś czas primary którego trzymałem w scrable potrafił zniknąć z punktu i z overview a po paru sek pojawiał się ponownie. Na początku myślałem że mi coś się mieni - że koleś przeskoczył przez gate, że ja dostałem ecm burst - ale sytuacja powtórzyła się u paru kolejnych solar którzy zostali primary.
Nie wiem jak to robią - ze scrambla mi sie zerwać nie mógł i odwarpować bo bańka stała (dlugi punkt też trzymałem na nim), przez gate nie przeskoczyl bo niemożliwe by wrócił po 10sek, bursta nie dostałem bo miałem 2x enemy drake zalockowane, jamma tym bardziej bo tego przecież był zauważył, odwarpować i dowarpować nie mógł bo niby jak mi zszedł ze scrable i punktu...
z naszej strony paru innych graczy też zauważyło że nam primery znika a potem bijemy go ponownie i znowu - poszły petycje ale oczywiście odpowiedź standardowa - że będą investygować :/

I tu pytanie - czy ktoś wie co to do chol.... było?


Rozpisuje się tak by uczulić resztę na uważne obserwowanie naszych "kolegów", jak ktoś coś takiego zobaczy - pisać petycje bo na razie CCP sytuacje olewa. Ja osobiście zainstalowałem sobie ustrojstwo do przechwytywania obrazu i każda bitwa będzie udokumentowana - bo to co się działo... wygraliśmy a powinniśmy ich rozgromić... taki jakiś niesmak pozostał.
Teraz testuję który programik do filmików się najlepiej będzie sprawdzać - jak będzie ktoś chętny to opiszę co i jak by reszta też mogła robić sobie dokumentację (chyba że ktoś ma już temat obcykany - w takim przypadku prosze o info)

Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Marzec 01, 2010, 10:37:49
Zabawa z gridem?
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Marzec 01, 2010, 10:39:22
nie pod bramką - grid sprawdzony - to nie to :/
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Kombat w Marzec 01, 2010, 10:46:18
To był popier... grid.
Zdaża się że grid przybiera totalnie dziwne kształty, ostatnio mieliśmy taką akcje że 50 km od gate grid się skończył NIEKTÓRYM statkom... akurat wśród nich były nasze logistyki i niewesoło się to skończyło hihi :)
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Marzec 01, 2010, 10:50:18
Wiesz - mamy pewność że to nie grid bo tyko tamci, i tylko primary to mieli - trzymani przez kilku ludków naokoło (jak to primary pod bramą) znikali całkiem.
Gridowe zabawy znam ale mam 99.9% pewności że to nie to - nie  w przypadku kilku którzy dostali primary i byli rozstrzeleni w różnych kierunkach dokoła gate.
To samo było raportowane podczas pierwszej bitwy - ale ponieważ tam było ponad 30osób po każdej stronie to ludzie pewności nie mieli - tutaj przy 10 vs 10 można się było przypatrzeć.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Marzec 01, 2010, 11:40:26
mała aktualizacja - nasi koledzy z Solar nie mieli czasu przygotować grid, inne statki będące obok "znikaczy" były widoczne non stop - walka odbywała się 10 do 15km od gate i znikali jedynie ci co mieli primary oraz kilka którzy ewidentnie chcieli zwiać - tyle moi bardziej exp koledzy mi przekazali (musiałem się upewnić, bo nigdy nie bawiłem się w wojny - gridowe).
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: TTesla w Marzec 01, 2010, 11:51:11
Sytuacja zdazyla sie w obu bitwach w zj i fvxk. W zj primarowane logistyki, jak tylko wchodzily na polowe armora, tracilismy locka i logistyk po paru sekundach znikal z ov, pojawiajac sie po 10-15 sekundach. Jak tylko sie pojawial byl odrazu wolany primary. mimo 5-10 minutowej walki w zj, zaden logistyk nie spadl!
Identyczna sytuacja w fvxk. Solary przeskoczyly przez gejta - odrazu primary na jednego z dwoch logistykow, drugi na perma jamie i taka sama sytuacja. Flycatcher tez im nie padl chociaz kazdy byl przekonany ze tak. W obu przypadkach solary nie mialy mozliwosci na szybko przygotowac grida.

Albo exploit albo jakis fail ze strony ccp.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Kombat w Marzec 01, 2010, 12:14:22
Nie musieli nic robić z gridem, czasem po prostu jest popier...
Wszystkim znikał statek bo to on wyszedł z grida a nie Wy. Bywa, nam tak kiedyś uciekł tytan PLów, nawet gdzieś mam filmik z tej akcji.
CCP fail a nie ruski hax ;P
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Marzec 01, 2010, 12:24:55
Aha - jedynie Solary wychodziły z grida, kilkukrotnie w dwu różnych systemach - 15km od gate, przy nieprzygotowanym grid - i jedynie oni znikali gdy wokół nich krążący "nasi" byli zawsze dobrze widoczni...
Jeden statek - przypadek - happen.
Seria przypadków? - nie pisałbym o tym gdyby dotyczyło to jednego sprytnego.
Sam montuje capture-screen-tool i będę filmiki nagrywał - miejsca na dysku mam dosyć a sprzet wystarczająco mocny żeby nic się nie cieło.
Nie czekam na uber rozwiązanie problemu - czy dobre rady typu "nam też raz kiedyś jeden uciekł" - uprzedzam resztę by uważali na takie przypadki bo mam wrażenie że coś tu śmierdzi.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: MightyBaz w Marzec 01, 2010, 14:24:40
czy relog na alta moze tak dzialac?
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 01, 2010, 14:29:11
czy relog na alta moze tak dzialac?
Kiedyś podobno nadużywano relogu na chara z tego samego konta w celu ratowania staclowanego capsa / supercapsa i ccp to piorunem jakoś uwaliło..., jak gram nie widziałem żadnych wzmianek o zmienianiu mechaniki logowania w pach notsach
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Trefnis w Marzec 02, 2010, 07:54:38
kiedys (bardzo kiedys, bo do 2005 chyba) dzialalo to tak ze jesli zalogowalo sie alta z tego samego konta inna postac znikala odrazu
to byl exploit zgloszony i zatwierdzony, skonczyl sie w momencie wprowadzenia timera z aggro (15min)
od tego czasu co najmniej 2 razy slyszalem ze sie pokazal (zaraz po wiekszych patchach)
ale zalogowanie alta i pozniej znow maina w < 10 sek jest niemozliwe, wiec to nie to
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Marzec 02, 2010, 07:58:07
ale zalogowanie alta i pozniej znow maina w < 10 sek jest niemozliwe, wiec to nie to
Czy ten exploit, o którym mówisz, dalej działa nie wiem, ale żeby się szybko przelogować wystarczy drugi klient (ewentualnie komp). Logując się ponownie na to samo konto, automatycznie wywala poprzedni login. Przy dobrym łączu/kompie to naprawdę chwila...
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Marzec 02, 2010, 08:23:30
zgadza się - jest to możliwe - jednak trzymany w punkcie statek nie "ucieka" z locka itp - testowaliśmy to na różne sposoby i nie zadziałało.
Czekamy teraz na odpowiedź naszych sojuszników którzy uczestniczyli w bitwie - czy oni też zauważyli takie dziwne "znikanie" targetów - 4 logistyki będące w primary z których żaden nie spadł, a (w naszym przypadku) jeden co najmniej dwukrotnie zniknął z locka będąc na strukturze... co najmniej dziwne.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Marzec 14, 2010, 00:10:07
Ok - tricków jakie maja Solary ciąg dalszy.

Dzisiaj wpada radosna flota Solar do systemu - i jeden z głupia frant daje flotę - wiadomo, szuka głupiego.
Odrzucam - ląduję na POS a tu przylatuje Lachesis i dobija się od bańki - WTF?
Sprawdzam czy aby się nie popisałem i mu tej floty nie dałem - ale nie - stoi że nie - w logach nic nie ma - cud po prostu.
Sprawdzam lokal i pos - nie no, tylko ja jestem (i obcy oczywiście) tak więc nie było innego baranka który by gościa podpuścił.
Koleś podleciał Lachesisem i jak sprawdziłem - warpował bezpośrednio z gate na którym wyskoczyli - no jakby miał bmk - to raczej by niczym bez cloak nie podleciał. Odbił się do forcefield - tak więc nie sądzę by akurat w tym szczególnym miejscu tą bmk postawił... zaczyna mnie ta gra dobijać.
Znikające statki (koleś przedtem był codziennie - po wysłaniu petycji z opisem nie było go przez tydzień i wrócił - może obiecał że już nie będzie???),
teraz warp na kolesia w przestrzeni bez floty - co dalej?

(lachesis odleciał - okazało się że właściciele posa umieścili działka... bez ammo ???)
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Marzec 14, 2010, 07:10:12
Okropniak gdzie tu jakikolwiek czit? Nie pomyslales ze koles mial BMke zrobiona wczesniej i zalozyl ze bedziesz na posa spieprzal?
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Blutbart w Marzec 14, 2010, 08:15:33
Probe'y?
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Marzec 14, 2010, 09:19:13
Okropniak gdzie tu jakikolwiek czit? Nie pomyslales ze koles mial BMke zrobiona wczesniej i zalozyl ze bedziesz na posa spieprzal?

Bez urazy - ale czytaj uważniej pls. Jak piszę że się odbił od forcefield to NIE BEZ POWODU.
Pokaż mi debila co robi BMK na środek POS.
Napisałem też że pomyślałem o tym tak więc daruj sobie takie wstawki bo to jest tak jakbym napisał "próbowałem rozbić to okno CEGŁĄ" - a Ty po głębokich przemyśleniach "A cegłą? próbowałeś?"

Następnego który będzie pisać bez zastanowienia i nawet przeczytania po prostu zignoruję i proponuję uznać za trolla.

prob w przestrzeni nie było, a mimo że specjalizuję się właśnie w probowaniu nie byłbym w tanie zrobić tego w przeciągu 20sek bez wcześniej rozstawionych prob w przestrzeni.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Marzec 14, 2010, 10:23:16
Kolejne 2x potwierdzenia "znikających" statków.
Tempest próbował - zniknał z locka przy gate, zniknał z punktów - pojawił się z powrotem, zapomniał o agro nie zdążył przeskoczyć przez gate.

Drugi - MegasNavy - tym razem chłopaki uważali i od razu go przechwycili po pojawieniu się ponownym.
Poszła wczoraj kolejna petycja od korpa - jak zwykle pewnie będzie zlana ciepłym moczem.
Niestety nie bylem przy tym stąd brak filmiku :/

Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Zsur1aM w Marzec 14, 2010, 11:21:38
kiedys (bardzo kiedys, bo do 2005 chyba) dzialalo to tak ze jesli zalogowalo sie alta z tego samego konta inna postac znikala odrazu
to byl exploit zgloszony i zatwierdzony, skonczyl sie w momencie wprowadzenia timera z aggro (15min)

Zdarzylo mi sie raz w 2007 czy 2008 ze stacklowany koles mi po prostu zniknal, ale od tamtej pory nie widzialem takich przypadkow.  :)
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: silvia w Marzec 14, 2010, 11:42:24
Popros innych membersow.

Sprawdzajcie czy gosciu jest widoczny na directional'u zaraz po tym jak zniknie. Jest tak, to wiem co to za trick :)
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Marzec 14, 2010, 12:38:06
Zdarzylo mi sie raz w 2007 czy 2008 ze stacklowany koles mi po prostu zniknal, ale od tamtej pory nie widzialem takich przypadkow.  :)

No właśnie sprawdzaliśmy - nie tak to działa.
Widzieli to wszyscy - a szczególną uwagę zaczęliśmy zwracać po tym jak w bitwie Sola zaczął to stosować nagminnie.
Jeśli ktoś myśli że to grid - to uprzedzam że nie bo sprawdzaliśmy (directinal tia)
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Villq w Marzec 14, 2010, 12:56:42
Może po prostu ktoś z solara się wypowie jeżeli ktoś taki istnieje albo może znajdzie się jakiś chętny żeby zapisać się do solara i zajrzy na ich forum na którym z pewnością ten trick jest opisany  :coolsmiley:
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Marzec 14, 2010, 13:14:58
Może po prostu ktoś z solara się wypowie jeżeli ktoś taki istnieje albo może znajdzie się jakiś chętny żeby zapisać się do solara i zajrzy na ich forum na którym z pewnością ten trick jest opisany  :coolsmiley:

Nie tylko z Solara ;p
Uważać też ludziska na DarkSide - wczoraj jeden koleś był 3x tacklowany aż spadł. Co znikał to cała flota czekała aż się znowu pojawi.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: silvia w Marzec 14, 2010, 14:09:17
(directinal tia)

Czyli widoczny czy nie?
Ja stracilem raz ishtara, do PLka ktory nie byl widoczny na localu przez kilka sec, po czym zniknal, a potem sie znowu pojwail, i jak sie pojawil, to byl na mnie. Na directionalu przez caly czas go nie bylo widac, a byl w curse, wiec nie warpowal z cloakiem.


Solarzy... a nicki wez podaj, gdyz podczas wyjasniania sprawy z CCP dowiedzialem sie czegos o kliencie co umozliwia bycie niewidocznym.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Marzec 14, 2010, 17:40:05
Widoczny, zalockowany, jest na grid, jest na overview - przy znikaniu - wybacz, w czasie walki nie klikam skanu jeśli lokal nie rośnie, wiem że znika z punktu i zewsząd.
Wczoraj chłopaki mieli okazję sprawdzić ale przy walce też ich mało obchodziło co i jak - stad też latam z odpalonym framecapture.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: silvia w Marzec 14, 2010, 18:42:17
wez podlinkuj tych ktorzy zgineli a znikali.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Alto Saotomeo w Kwiecień 19, 2010, 11:10:18
Mi podczas fleet fight swego czasu w HED obca flota zniknela z overview i przestrzeni. Widzialem tylko jak "duch" niszczy mi statek, z nikad mialem punkt. Co sie pozniej okazalo bylem w srodku hostowej floty ktorej nie widzialem. Dodam ze dzialalo to na zasadzie
"o widze flote, lece tacklowac" - podlatuje do floty - "wtf, gdzie hosty" - pufff

Grid sie zaczal walic po dominion imo i to miejscami strasznie.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Kwiecień 19, 2010, 11:29:28
ccp nazywa to taktyka a polega ona na wcześniejszym przygotowaniu sąsiadujących ze sobą gridow
jest tam coś co jest nazywane sciana grida i to własnie służy do wciagania wrogich flot w zasadzki

ta z Zostałem ocenzurowany niby taktyka powszechnie wykorzystywana jest przez ruskich i antypiractwo z okolic provi
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Kwiecień 19, 2010, 11:42:49
zgadza się, jednak przygotowanie grida trochę zajmuje, ale rezultaty mogą być porażające.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Sammani w Kwiecień 19, 2010, 13:16:47
tylko, ze nikt go nie moglo punktowac spoza grida, jak sie konczy grid to nawet banki przestaja dzialac mimo, ze moga byc blisko wystarczajaco.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: CMHQ_Widget w Kwiecień 19, 2010, 20:56:11
Poszukajcie Grid-FU Manual (gridfumanual2.pdf).
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Szakal w Kwiecień 19, 2010, 21:49:03
http://dl.eve-files.com/media/corp/Szakal/gridfumanual2.pdf (http://dl.eve-files.com/media/corp/Szakal/gridfumanual2.pdf)
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Skeer w Kwiecień 20, 2010, 01:50:47
Koleś z PL to pewnie monkeysphere.

Robił takie akcje z local bugiem (którego objawy są bardzo podobne do tego co jest w tym wątku), że po prostu szczęka mi opadła.

Potrafił w ciągu jednego dnia zabić kilka ravenów makro - co 10, 20 minut każdy. Kiedyś w Eso było sporo tego syfu, ciężkiego do ubicia i akurat on jeden świetnie sobie z tym radził.

Napisałem kilka petycji do CCP, oczywiście "investigation". Zacząłem więc latać dzień po dniu za nim i patrzeć jak on do licha łapie te makra - wskakiwałem za nim do dead endów i lol, local był pusty poza makrem, potem on się zjawiał i po chwili wrak makra na skanie.

Próbował też mnie podejść, ale szczęśliwie byłem dość ostrożny i spieprzałem, gdy coś śmierdziało.

Polecam poczytać killboard Pandemiców pod charem "the monkeysphere". Nawet jego korpowicze przyznają, że jest oszustem.

"  -  Exploit consists that after entering in system - he somehow uncertain time is not visible in local chat. Study killboard of a Monkey. Talk with victims (many of them will share the information) then write petitions and forum threads."

I tym podobne.


Po tym, jak zacząłem go nękać tym lataniem za nim, wyniósł się z eso na dobre.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: DragLord w Kwiecień 21, 2010, 20:12:00
Na kugu pojawil sie topic o tym kolesiu z PL
http://www.kugutsumen.com/showthread.php?6054-PL-exploit (http://www.kugutsumen.com/showthread.php?6054-PL-exploit)
http://i39.tinypic.com/w9cpav.jpg (http://i39.tinypic.com/w9cpav.jpg)<-- koles naparza ofiare a na lokalu tylko ofiara jest.
W topicu jest do sciagniecia  filmik pokazujacy kolesa walczacego w ashab majacego lokal z amarr, i ofiare z ashab nie majacej agresora na lokalu.
Koles z PL uzywa tego exploida od dawna byl petycjonowany przez pol c0ven jak latal w okolicach esoteri i nie wiedziec czemu nie zbanowali go jeszcze.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Skeer w Kwiecień 21, 2010, 20:35:31
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1305781 (http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1305781)

Ponoć go zbanowali.

Teraz jego CEO leje łezki, że gość tylko naprawiał eve, łapiąc tylko makroratterów. Co za bullshit.

Hipoteza jest taka: gość znalazł sposób na przycinanie pakietów informacji idących z klienta do serwera. Pakiet, nazwany na Kugu "hej, przeskakuję przez bramę", jest przekazywany normalnie, a pakiet "zmień local na xxx system" jest blokowany, co sprawia, że wisisz teoretycznie w poprzednim systemie.

EDIT

Wielkie awantury na Eve-O. CSM przyciśnięty przez Ruskich, którzy nagromadzili masę dowodów przeciwko no local exploitowi, sam wymusił na CCP zbanowanie kont monkeysphera.

Proponuję wszystkim, którzy kiedyś wtopili na takim bugu o ponowne przesłanie petycji do CCP o zwrot statku, a nuż widelec się ugną.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: silvia w Kwiecień 21, 2010, 21:08:20
Powinni byli dostac bana za rozmawianie o dzialanich gmow na forum e-o :D
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Loc0 w Kwiecień 21, 2010, 23:53:31
A gdzie maja o tym gadac?
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: silvia w Kwiecień 21, 2010, 23:58:29
Na kugu? Najlepiej obok tematu o cheatach monkey'a :)
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Skeer w Kwiecień 22, 2010, 00:25:36
http://i39.tinypic.com/w9cpav.jpg (http://i39.tinypic.com/w9cpav.jpg)

Taki ciekawy screen.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 22, 2010, 09:09:08
Hmm... no dobra, a teraz wyobraźmy że pilot tego Ravena z Twojego screena zrobi identyczną fotkę... dostanie shipa z powrotem?
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Kwiecień 22, 2010, 09:52:29
Screen nie jest i nigdy nie mogl byc traktowany jako dowod w petycjach. Nawet go nie otworza. Sprawdza logi, wg nich sacri jest w systemie wiec wszystko ok. Czyli nie.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 22, 2010, 10:00:27
Screen nie jest i nigdy nie mogl byc traktowany jako dowod w petycjach.

 :o

Jakie jest uzasadnienie takiej polityki? Że mogłem sobie namalować w Shopie co chciałem?
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Kwiecień 22, 2010, 10:21:44
Prosze prosze monkeysphere załapał bana.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Skeer w Kwiecień 22, 2010, 11:26:32
:o

Jakie jest uzasadnienie takiej polityki? Że mogłem sobie namalować w Shopie co chciałem?

Mniej więcej coś takiego.

Widać, jak się na CCP mści ta polityka, a PL bezczelnie domaga się dowodów, bo doskonale wie, że takich 100%, które CCP uznaje, nie ma w przypadku tego exploita (a przynajmniej nie są one możliwe do uzyskania przez ogromną większość graczy).
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 22, 2010, 12:07:13
3rd party program do robienia screenów, w rodzaju cheat-eye czy innego punkbustera i byłoby po sprawie.

Pewnie PB to za droga impreza, ale zrobienie czegoś w rodzaju cheat-eye, który był napisany przez entuzjastów to chwila moment. TL;DR - po naciśnięciu guzika robi zdjęcie, szyfruje, pakuje w specjalny plik, który klient dołącza do petycji. Wtedy argumenty o obróbce zdjęć odpadają, problem solved.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Kwiecień 22, 2010, 12:30:48
Problem jest w tym że jedyne co oni mają to logi, a te z racji samego obciążenia serwera muszą być ograniczone do minimum.
Dlatego też łapanie marco czy bot ratterów czy minerów jest niemożliwe - mogliby sprawdzić że [player] klika dokładnie w tych samych odstępach czasowych te same miejsca na ekranie co jest niemożliwe w przypadku zwykłego gracza - ale nie są w stanie zebrać takich informacji - jedynie co jest przesłane to fakt kliknięcia i tyle :)
Zbieranie informacji o czasie kliknięcia z komputera klienta - o miejscu, o opóźnieniach w przesyłaniu danych itp itd - zabiłoby servery lepiej niż jakakolwiek lag-bitwa.
A skoro nie mogą -jedyne co można zrobić to nagrać całość (fraps saver czy jakoś tak) i wysłanie na youtube żeby się wrzask podniósł - bo akurat tego to już nie lubią ;p
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: zabbas w Kwiecień 23, 2010, 09:29:32
Nie wiem jak to jest zrobione w Eve, ale spotkałem się z grami online, gdzie można było ustawić różny poziom logowania dla różnych graczy. Zwykle serwer logował minimum informacji, a jak trzeba było to zapisywał dodatkowe logi.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Kwiecień 23, 2010, 15:53:14
Cytuj
If that helps you, GMs are holding Monkey hostage in a wormhole in order to reduce their petition queue by not giving him a decently sized exit.

lulz
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Rabbitofdoom w Kwiecień 23, 2010, 23:12:57
O ile wiem to ruscy chyba juz odkryli jak monkey to robil. Ciekawe co jeszcze odkryli. Znikniecie komus z locka tez  czysto teoretycznie moze byc wykonalne. Okropniak myslisz ze dla ludzi ktorzy potrafia w zasadzie napisac wlasnego klienta do mmo zrobienie random delay jest problemem. Druga sprawa ze mysz jest obslugiwana po stronie klienta nie serwera eve nie jest w stanie sprawdzic czy klikasz za kazdym razem w tym samym miejcu.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Kwiecień 23, 2010, 23:32:45
Rabbit - ja żyje z obsługiwania baz danych - pracuje w tym od nastu lat - w tym momencie obsługujemy bazy stojące na SQL (takie same jak te na których eve stoi teraz) webowe - ilość zapytań na sek jest nieporównanie mniejsza niż przy grze mmo - uwierz mi że każda dodatkowa dana logowana i przesyłana jest ważna.

W tłumaczeniu - JESTEŚ W STANIE SPRAWDZIĆ TO PROGRAMOWO - jesteś w stanie zebrać takie logi (pewnie jest specjalna funkcja w eve też do tego), ale nie jesteś w stanie sprawdzić tak nawet kilkuset ludzi.
Co do delay - wystarczy że masz opóźnienia z samego neta i nie wiesz czy to ktoś kliknął trochę później, czy automat klikający co pewną ilość sek miał normalnego laga na łączu i dane przyszły o 240ms później.
Gry - strzelanki - tutaj masz dużo więcej danych przesyłanych - nie ma tam zwykłego "orbit" - a serwery na których stoją instancje ledwie wyrabiają przy 60 osobach!
Tutaj jest łatwiej - masz porobione klastry i masz rozproszone bazy (nawet chyba wiem jak to sobie ułożyli ;p) - ale osób do obsługi jest paredziesiąt tysięcy operacji (tylu ilu ludzi) a to pomnóż przez ilość danych którą masz zbierać - to normalne że część optymalizacji odbywa się przez ograniczenie do min danych wchodzących, rezygnujesz z jednego żeby gra w ogóle chodziła.
Lagi biorą się właśnie z przerostu danych przychodzących do jednego servera, masz bitwę - problem jest po stronie klienta (fajerwerki - ilość pokazywanych danych) ale większy po stronie serwera (obsługa danych podstawowych takich jak grid choćby).
ufff - w tłumaczeniu - nie takie to proste jakby się wydawało.

Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Gacul w Kwiecień 24, 2010, 01:23:50
Człowiek odwiedzi odwiedzi forum z sentymentu do gry i tylko zamyka je tylko zdenerwowanym  :'(.

Za 2-3 lata kiebrzysko z hi sec i 0.0 obróci tą gre w proch. loguje się taki debil raz na tydzień poleci na pasek poracić i raz na miesiąc wsiądzie w draka bo jest jest zbyt ułomny aby obsłużyć tanka nie mówiąc o manewrowaniu. Potem jęki krzyki jakie to nie sprawiedliwe, że mądrzejsi od niego spuszczają mu łomot bo wiedzą w czym powinno i jak latać na roama/solo.

Co do niektórych. Ile razy chcecie nefrować nano, które i tak już nie istnieje. Może usunąć vagasa z gry i 3 domi shipy ? Teraz vagas to jest śmiech w porównaniu z tym co było. Co by się stało gdyby WCS nie miał drawbacków  :) ? Ktoś wie, może pamięta ?

Jeszcze troszkę i CCP też uwali sucide ganki w empire bo dzieci płaczą, że tracą swoje pimp ravki w empire.
Mały offtop się zrobił.

Co do sprawy bana jestem ciekawy czy gość chociaż dostał ostrzeżenie. Lepiej gdyby Dev'si postąpili z nim tak jak z m0o.

Szkoda, że Monkey nie podzielił się swoim trickiem na forum.  Taka mała namiastka marzenia wielu ludzi. No local, bo ten kanał na 100% nie został stworzony do intelu. Może podobnym sposobem ludzie powinni wysyłać petycję do CCCP, że ludzie go używają do intelu ? Grid nie został stworzony do chowania pasów ...  :D

P.S. Mała ciekawostka, żadna wycieczka osobista. Na fotach z ostatniego BoB BBQ jest żona Mollego (chyba to jego żona). Polecam sprawdzić jej bio i przypomnieć sobie jak BoB rozjebał tytka D2  ::)
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Rabbitofdoom w Kwiecień 24, 2010, 04:39:37
Okro nie musisz mi tlumaczyc moja wiedza na ten temat sprowadza sie przedewszystkim do tego co jest wykonalne a co nie. Taki glupi zawod ze musze byc na bierzaco bo w tym kraju glowna strategia biznesowa w branzy bezpieczenstwa  danych i nie tylko jest wciskanie ludziom kitu.

Gacul czy ty masz pojecie co k wa j w d mac piszesz. To tak jak by koles z aim botem, wall hackiem, no recoilem, "bright model" byl fair bo pwn boty. Jak dlamnie wogule nie powinno byc warna za takie cos tylko ban tak gleboko w o..t ze koles by zapiszczal z wrazenia. Co do braku locala pograj w pierwszy lepszy fpp czymkolwiek niz snajpa na sniper friendly map tak bedzie wygladal no local w 0.0. Najlepiej w taka mape gdzie objective jest w miejscu gdzie mozna cie snajpnac z prawie dowolnego miejsca na mapie. Juz widze ten "fun".
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: silvia w Kwiecień 24, 2010, 10:56:55
Akurat fajerwerki na moim kliencie nie maja zadnego wplywu na serwer. Serwer wysyla mi informacje -> xxx z corpa xxx ktory jest w aliansie xxx leci w xxx i jest na pozycji x:y:z strzelajac do x:y:z. Wtedy klient generuje grafike statku zaleznie od tego jaki poziom detali mam ustawiony.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Kwiecień 24, 2010, 15:17:13
Mystiq - nie zrozumiałeś widzę.
Chodzi o to że lagi mogą ci się brać z racji tego że fajerwerki nie wyrabiają bo twój komp jest za słaby - stąd czasem niektórzy mają laga gdy u innych chodzi git.
Albo lag wynika bo jest przeładowany serwer w klastrze i wtedy lagi mają wszyscy.
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: silvia w Maj 19, 2010, 00:09:54
aktualnie w tej chwili widze monkey online. zdjeli mu banicje?
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Maj 19, 2010, 08:24:02
A po co maja go banowac jak placi? CCP ma to gleboko gdzies - byleby kaska plynela ;p

Co do samych botow - jesli nie maja posa moge je zdejmowac w miare latwo.
Jak ktos chce przepis:

1. t3 (bo musi miec tank) proberem ruszyc do systemu z bot
2. rozstawic probki i dac skan - zobaczyc gdzie laduje
3. wylogowac z probkami w przestrzeni i log ponowny za 5min
4. szybki skan i sprawdzic czy leci na ten sam ss - doprecyzowac skan, i powtarzac dopoki nie wjdzie w cloak
5. po 3 takich akcjach mialem kolesia na 2au - sygnal 100%
6. czasem znikal - bo lecial na inny-ss nic straconego - 3 kolejne skany i po warpnieciu na kolesia (5sek skanuje - zdazylem 3x bmk zrobic na 100% na niego - 2 jak lecial ostatnia na miejscu) - puszczone drony - decloak i punkt i bicie gada. oczywiscie w te resy co go bola.

Moze nie jest to szybka metoda - ale dziala - nie probujcie tylko tego ze slabymi skilami do prob. lvl4 wystarcza jak ktos jest w tym dobry. Osobiscie akcje robilem na 8 prob (skanowane 2 miejsca jednoczesnie) - troche sie chyba zdziwil ;D
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: silvia w Maj 19, 2010, 12:10:35
to po co zbanowali tego goscia co mial 50 altow i robil przekrety na posach?

po co zbanowali tych wszystkich botterow co robili misje transport?
Tytuł: Odp: Cheaty i kity
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Maj 19, 2010, 13:53:08
to po co zbanowali tego goscia co mial 50 altow i robil przekrety na posach?

po co zbanowali tych wszystkich botterow co robili misje transport?

dla postrachu.
Jakos nie widze by banowali wszystkich tych bociarzy co ich zaraportowalem - a wystarczy przyjzec sie jak graja zeby ich dupnac... tylko po co? ;p
Tamci zostali zbanowani - za przegiecie - dla pokazu, po co dalej to eskalowac skoro nie ma duzego placzu nigdzie?
Ot - ban, pokazowka, potem moze wracac do gry. A ze pare ludzi to wkurzy... maja tysiace ;p