Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: Hastrabull w Maj 16, 2006, 13:51:31

Tytuł: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Hastrabull w Maj 16, 2006, 13:51:31
Dobra,
Czy ktos juz tym lata badz latal? Ja sie powoli przymierzam, ale jeszcze okolo 170dni mi brakuje zeby miec pelne skille. Ktos juz ma jakies doswiadczenia?

Zrobmy tu moze male kompendium wiedzy na temat tych wspanialych statkow.
Tytuł: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Maj 16, 2006, 15:00:59
Ja, za jakis rok planuje latac Tanathosem, jako ultymatywnym statkiem handlowym i okretem do afk pvp ;)

Cala moja wiedza pochodzi z FAQ:
http://www.hygelac.org/eve/guides/carriersfaq.pdf
Tytuł: Carriers
Wiadomość wysłana przez: hallor w Maj 22, 2006, 12:52:03
Hasta dobry termin zakonczenia masz
Ja mam jakies 300 dni do titana - juz ktos tym latal? ;);)

A na powaznie, przez te 170dni pewno zdaza je zepsuc/naprawic/etc, wiec sie nie zdziw jak po tych 170 dniach okaza sie czyms zupelnie innym niz chciales zeby byly.


H.
Tytuł: Carriers
Wiadomość wysłana przez: pc5 w Maj 23, 2006, 12:57:16
Cytat: "Ellaine"
Ja, za jakis rok planuje latac Tanathosem, jako ultymatywnym statkiem handlowym i okretem do afk pvp ;)

Cala moja wiedza pochodzi z FAQ:
http://www.hygelac.org/eve/guides/carriersfaq.pdf


Thanatos jako statek handlowy? Hmmm... A kolega wie, ?e carriery lataj? tylko poni?ej 0.5?? A pozatym carriery to statki bojowe. Szkoda carriera IMO.
Tytuł: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Maj 23, 2006, 13:07:15
Od 0.5 w gore ultymatywny statek handlowy to freighter i tego juz mam.

Carrier potrafi:
-zmiescic 1 transport shipa i 1 blockade runnera, i pa jeszcze wlasna ladownie na pare k, czyli lacznie mozna tu dopchnac na okolo jakies 30-50k ladunku.
-latac na cyno czyli nie pojawiac sie w gaet campach
-ma najwiekszy zasieg tych skokow na cyno, dzieki czemu niektore trasy jest w stanie obsluzyc 1 skokiem.
-obronic sie za pomoca 10 do 15 mysliwcow.
-siedzac w safe spocie albo na POSie wydelegowac mysliwce do ochrony np freightera albo operacji gorniczej.

Carrier aktualnie nie potrafi:
-nie zawieszac klienta kiedy wydokowuje ze statkami pelnymi cargo.

...
Ale mam nadzieje ze zanim go wyskilluje, to to poprawia, obiecali teraz zaraz ;)
...
A na misje bojowe to nie szkoda? Zginac moglby jeszcze w takiej sytuacji. I po co mi to?
Tytuł: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Ichneumon w Maj 23, 2006, 14:24:12
wole Wyvern'e ;] trudniej j? zabic
Tytuł: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Maj 23, 2006, 14:53:04
Po uwzglednieniu inwestycji, latwiej zadac wieksze straty pilotowi wywki ;)
Tytuł: Carriers
Wiadomość wysłana przez: surt w Maj 24, 2006, 10:36:54
carier sam na ss to jedna wielka porazka nie obroni sie swoimi frajterami jak go zlapie gropka..
Tytuł: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Sir Falo w Maj 24, 2006, 11:41:39
No co racja to racja, ale pytanie jak wielka b?dzie ta grupka. W koncu jego uber "dronki" to raczej z frejami problem beda mialy duzy, ale z BSami i crusami juz mniejszy.
Tytuł: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Maj 24, 2006, 11:41:43
Carrier sam nie bedzie latac, bedzie sam siedziec na safe spocie kiedy reszta grupy bedzie uzywac fighterow jako dodatkowej sily ognia tam gdzie potrzeba. Do tego bedzie sial bonusami z leadershipa.
Jesli zostanie napadniety w safespocie, grupa jest w tym samym systemie.
Tytuł: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Kamoris w Maj 24, 2006, 12:38:23
tak to mniej wiecej wyglada stawiasz carriera w deep spocie i wysylasz figtherki do pomocy gangowi i tyle wlasciwie.
Tytuł: Carriers
Wiadomość wysłana przez: hallor w Maj 24, 2006, 18:11:47
Hym, ale przeciez mozna latac miedzy ss, chyba ze toto za wolno warpuje, ale tak to poprostu go nei namierza :P

H.
Tytuł: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Szakal w Maj 24, 2006, 18:17:11
a najlepiej to zalozuc Cloaka i po problemie
Tytuł: Carriers
Wiadomość wysłana przez: LosBekoczoS w Maj 24, 2006, 19:09:45
Majac wlaczonego cloaka niemozesz uzywac fighterow, traca one "prowadzacego" itp wiec zakladanie covertow niema sesu.
Tytuł: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Sir Falo w Czerwiec 21, 2006, 09:52:55
A mo?e si? kto? wypowiedzie? na temat zasi?gu Jump Drive? Jak to to liczy?? Gdzie? tam czyta?em, chyba ze skila, ?e redukuje zu?ycie capa czy paliwa na ile? tam AU - czy z tego wynika, i? by policzy? sobie odleg?o?ci to musze zna? szeroko??/wielko?? wszystkich systemów po koleji?
A druga sprawa, czy by robic skoki powiedzmy 20j potrzeba mi zrobi? jump drive oper. na 5 i do tego J.D. Calibration (czy jakos tak,bo nie pamietam)? Oczywiscie, j.d.fuel conser. tez musi byc, ale to juz na pewno nie na 5.
Tytuł: Carriers
Wiadomość wysłana przez: regis w Czerwiec 21, 2006, 10:37:46
ee... link

http://www.eve-icsc.com/jumptools/jumpplanner.php
Tytuł: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Sir Falo w Czerwiec 21, 2006, 11:34:21
Eee, no to nale?y Ci sie Bounty 500k za pomoc :) Zainteresowany? :D
Tytuł: Carriers
Wiadomość wysłana przez: regis w Czerwiec 21, 2006, 12:28:05
jasne :P jeszcze nigdy nie mialem bounty :D
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Drakemore w Maj 17, 2007, 14:34:58
witam
czy ktoś moze opowiedzieć cos na temat poruszania sie carrierami, jak się tym skacze ? tylko blagam bez slangu evkowego bo jeszce nie kumam wszystkich zwrotów?
pzdr
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: wuzel w Maj 17, 2007, 15:06:56
Tym się kończy kupowanie kont :/
Powiedz, gdzie bedziesz latał tym carrierem, to z kumplami urządzimy ci zajęcia praktyczne ;)


Edit: Tak w ogóle, to się chciałem przywitać... Gram w Evkę już jakiś czas ale dopiero trzy dni temu odkryłem tą stronkę.
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 17, 2007, 15:15:48
witam
czy ktoś moze opowiedzieć cos na temat poruszania sie carrierami, jak się tym skacze ? tylko blagam bez slangu evkowego bo jeszce nie kumam wszystkich zwrotów?
pzdr
Bez slangu się nie da bo w "normalnym" języku nie masz odpowiedników skoków, cynogeneratorów, itp.
O płynnym ozonie pewnie jakiś fizyk mógł zamarzyć, o izotopach to sporo osób na pewno słyszało.
A co do samego poruszania ? Ot nudne... dwóch w gangu - jeden stawia to "coś", a drugi wykonuje skok. Cała tajemnica.
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Sotharr w Maj 17, 2007, 15:49:08
O płynnym ozonie pewnie jakiś fizyk mógł zamarzyć, o izotopach to sporo osób na pewno słyszało.

Wiadomo, że ciekły ozon ma kolor ciemnoniebieski, wiec jak sądze udało się go uzyskać.
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Drakemore w Maj 17, 2007, 16:10:17
ok
duzo formy malo treści, dzieki niektorym za pomoc, ale moja niewiedza wynika z tego, że siedze w imperium od 1,5 roku i  npc;uje tylko (co jak widać jest dośc opłacalne skoro mnie stac na skile i dwa carriery), A lotniskiem chciałbym sobie polatać, bo juz nudno sie robi latając indykiem w tą i na zad.
pozdro
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Maj 17, 2007, 16:19:51
npcujesz indykiem? :]
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 17, 2007, 16:23:16
ok
duzo formy malo treści, dzieki niektorym za pomoc, ale moja niewiedza wynika z tego, że siedze w imperium od 1,5 roku i  npc;uje tylko (co jak widać jest dośc opłacalne skoro mnie stac na skile i dwa carriery), A lotniskiem chciałbym sobie polatać, bo juz nudno sie robi latając indykiem w tą i na zad.
pozdro
No ale ileż może być treści w wykonaniu 3 czynności ? Chcesz to mieć rozpisane w krokach ? Tu naprawdę nie ma się nad czym rozwodzić. No chyba, że chcesz poznać całą stojącą za tym mechanikę (zasięg, zużycie paliwa, wymagane skille, itd.).

Poza tym... nudne się robi po jakimś czasie tak samo jak latanie indykiem w tą i nazad  ;)

Wiadomo, że ciekły ozon ma kolor ciemnoniebieski, wiec jak sądze udało się go uzyskać.
A możliwe, nie wiem... nie śledzę tego tematu zbyt intensywnie, ale może być tak samo jak z metalicznym wodorem - wiadomo jakie "są" jego właściwości, ale o ile wiem to nie udało się go jeszcze uzyskać.
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Rhovana w Maj 17, 2007, 16:30:34
Wiadomo, że ciekły ozon ma kolor ciemnoniebieski, wiec jak sądze udało się go uzyskać.

nieprawda bo jest różowy ;D a tak poza tym to da sie określać tego typu parametry pośrednio bez potrzeby tworzenia bądz bezpośredniej analizy.
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 17, 2007, 16:39:26
Wstanie ciekłym jest prawie nieprzezroczysty o zabarwieniu intensywnie ciemnoniebieskim. W stanie stałym jest prawie czarny. Temperatura topnienia wynosi 80,5 K, temperatura krzepnięcia 22 K, a temperatura wrzenia 161,66 K. (http://zsp5.scholaris.pl/naucz/ozon.html)
A zatem się myliłem w kwestii dostępności ciekłego ozonu...
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Tratoc w Maj 17, 2007, 16:47:20
witam
czy ktoś moze opowiedzieć cos na temat poruszania sie carrierami, jak się tym skacze ? tylko blagam bez slangu evkowego bo jeszce nie kumam wszystkich zwrotów?
pzdr

Poruszanie w carrierem jest proste jak drut. Po pierwsze musisz miec kumpla/kumpli w gangu bys mogl skoczyc na postawione Cynosural Field Generator(takie cos za 3mln) + paliwko do odpalenia, co trwa chwilke i postoi 10minut. Na wrogim terenie jest niemile widziane i widoczne w systemie dla kazdego, wiec lepiej nie robic za dlugich postojow przed kolejnym skokiem. Swoja droga musza byc w zasiegu twojego jump drive)dobrye posdkilowac na 3-4lvl przed powaznymi lotami), musi to tez byc low sec i musisz miec tez wystarczajac ilosc ilosc paliwa. Prosciej juz sie chyba tego nie wyjasni. Z tego co widze nie jestes w corpie, najprosciej byloby sie zrekrutowac do jakiego polskiego i napewno znajdziesz tam pomoc i wsparcie, szczegolnie jak cie stac na dwa carriery :)
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Drakemore w Maj 18, 2007, 08:24:16
No i dzieki ! wlasnie o takie wyjasnienia mi chodzilo, dzieki za wyrozumialosc wszystkim cierpliwym, szczesliwym posiadaczom evkowej wiekszej wiedzy ode mnie
pzd
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Hastrabull w Lipiec 18, 2007, 11:50:31
no wiec minal ponad rok i w koncu udalo mi sie kupic thanatosa :)

brakuje mi jeszcze kase na skille (moze ktos bedzie taki dobry i wspomoze biednego hastrabullka jakimis ISKami? :))

no ale teraz pozostaje pytanie. co wlozyc w niego?

na poczatek bedzie to statek do przenoszenia towarow pomiedzy domem a empire. potem dopiero pomysle o pvp. pls help :)
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Lipiec 18, 2007, 11:59:11
Najlepszy sposób wykorzystania Thanatosa:

1. Klikasz na niego prawym myszy - create contract
2. Zaznaczasz item exchange oraz private
3. W okienko obok private wpisujesz Xarthias
4. Klikasz ok, ok, ok, ok...

 :2funny: :2funny: :2funny:
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Lipiec 18, 2007, 12:02:59
Nie udalo mi sie. Po drugim kroku mam back i next a nie mam ok. Co robic?
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Skeer w Lipiec 18, 2007, 12:20:39
A opłaciłeś triala?  :uglystupid2:
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Lipiec 18, 2007, 12:32:40
Nie udalo mi sie. Po drugim kroku mam back i next a nie mam ok. Co robic?
Sprobujwpisac Voulture zamiast Xarthias. Jak dalej sie nie da to moge po niego podleciec i tego... sprawdzic i wogole... czy cos nie dziala tego :)

Hastrabull
Zobacz tutaj - http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=408197
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Hastrabull w Lipiec 20, 2007, 09:56:58
dzieki :)

juz nie moge sie doczekac, az go uruchomie :)
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 07, 2007, 13:28:26
Fit transportowy na Thatatosa, wszystko T2:
med: 4xcap rech. +sensor booster (opcjonalnie zamiennie z rechargerem)
low: 2xCAR, DC, hardenery
rigs: 3xCCC
660s recharge (5xCPR) dla 72k capacitora.

W high wkładasz w zależności od skilli i potrzeb:
- cloak - głównie do transportu przez wrogie tereny gdzie nie można dokować lub skryć się na POSie
- DCU - tyle ile potrzebujesz i masz skille
- NOS - średnio potrzebny, ale czasem się może przydać przy trasnporcie jak nie masz stacji - ssiesz cynostawiacza (o ile to nie jest frytka)
- SMB - idealnie oficerska, dobrze jak faction - do obrony przed dronkami wroga jak już walczysz, w transporcie zbędne obciążenie
- CRHR - do naprawy modułów POSa
- CRAR - do naprawy kolegów
Nie testowałem jeszcze triagla (brak skilli) więc się na jego użyteczność nie wypowiem.
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: poconick2 w Sierpień 07, 2007, 14:00:48
Fit transportowy na Thatatosa, wszystko T2:
med: 4xcap rech. +sensor booster (opcjonalnie zamiennie z rechargerem)
low: 2xCAR, DC, hardenery
rigs: 3xCCC
660s recharge (5xCPR) dla 72k capacitora.

W high wkładasz w zależności od skilli i potrzeb:
- cloak - głównie do transportu przez wrogie tereny gdzie nie można dokować lub skryć się na POSie
- DCU - tyle ile potrzebujesz i masz skille
- NOS - średnio potrzebny, ale czasem się może przydać przy trasnporcie jak nie masz stacji - ssiesz cynostawiacza (o ile to nie jest frytka)
- SMB - idealnie oficerska, dobrze jak faction - do obrony przed dronkami wroga jak już walczysz, w transporcie zbędne obciążenie
- CRHR - do naprawy modułów POSa
- CRAR - do naprawy kolegów
Nie testowałem jeszcze triagla (brak skilli) więc się na jego użyteczność nie wypowiem.

To mierny fit transportowy. Jeżeli już myśleć o prawdziwym transportowcu to warto zwrócić uwagę, aby włożyć mu expandery na lov sloty, w ładownie zapakować iterona V z rigami do pojemności i Viatora (chyba Viator wchodził + Iteron V). Statki wtedy można wozić spakowane w iteronie.
Warto zainteresować się smartbombami, byle nie oficerskimi bo te kosztują nie raz więcej niż sam carrier. Minimum 2 na carrierze, nie ważne do czego, do PvP też. Carrier zawsze umiera z chmarą dron na sobie i czasami cepami. Cloak musi być. Nosy też mogą się przydać, jak złapie nas coś małego, może uda się to wyssać i odskoczyć, ewentualnie przywalić smartbombami.

Mimo wszystko używam wersji standard bez expanderów i z tankiem, smartbombami, cloakiem itd. Wystarcza. Do cięższych przeprowadzek służy matka lub tytan otwierający cyno bridge frachtom. Ale to niewielu tak się bawi.

Tak na prawdę to o ch... rozbić cały fit jeżeji nie umie się cyno postawić w odpowiednim miejscu, czasie itd. Wtedy najlepszy fit nie pomoże jak się jest lamą i to jest najważniejsze.
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Sierpień 07, 2007, 14:17:02
Czemu NOSy a nie neuty?

Jakos nie przekonuja mnie te expandery, wole miec normalny tank niz 11 792 cargo, bo oprocz cargo i tak mam corp hangar 10k i 35k w iteronie, te dodatkowe 8292 cargo mnie nie zbawi a tank - owszem :)
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Fizyk w Sierpień 08, 2007, 08:17:26
To miał być fit transportowy a tank zbawić cię raczej nie zbawi jeśli juz masz kłopoty to znajdzie się setka osób które będą chciały cię wpędzić w większe. IMHO istotne powinno byc dla ciebie aby móc jak najszybciej spadać z tamtąd więc cap na 95 % i ziuu.
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: LosBekoczoS w Sierpień 08, 2007, 08:46:39
spadać z tamtąd więc cap na 95 % i ziuu.

72% a nie 95%, i poniekad prawda tutaj sie przydaja 2 rodzaje fitow transpot i fight fit. Jadyna roznica to to ze nawet do transportu nie laduje cargo ext na low w carrierze. Beznich carrier to wolna krowa a z nimi jeszcze gorzej ( przed rev 2 zrobilem kiedys ze carrier mial speed -7m/s  :D )
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Tratoc w Sierpień 08, 2007, 09:11:48
spadać z tamtąd więc cap na 95 % i ziuu.
72% a nie 95%,

Tak wogole to ile trzeba capa do skoku przy wymaxowania skilla jump od redukcji capa na 5lvl?

Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Sierpień 08, 2007, 10:28:12
A to przyadkiem nie zalezy od skilla, dokladniej od JUmp Driva Operation? Tak wiem, do Calibracji i tak jest wymagany lvl 5, ale to blizej prawdy jest :>

Jak ktos nie zakumal 0,75*0,95=0,71 i tyle trzeba wlasnie.
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Tratoc w Sierpień 08, 2007, 10:43:13
Nie bylo powiedziane ze te 72% to max. Dzieki za wyklarowanie.

Co do transportu, optymalnie ponoc jest wiezc Itka V i Viatora. Ciekawi mnie tylko czy pilot carriera musi umiec nimi latac czy wystarczy ze na starcie i mecie bedzie ktos umiejacy by to zabrac?
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: LosBekoczoS w Sierpień 08, 2007, 10:44:57
Dokladnie mowiac wychodzi cos kolo 72% przy jump drive op na 5, znajac zycie jest to poprostu 0,71999999999  :D Wiele razy probowalem przy 71% skoczyc i zawsze info o tym ze iles tam mi brakuje zeby skoczyc. Na fast travelu jest sie wstanie wycisnac taka efektywnosc ze skaczac z A do B i potem na C jestes w wstanie wykozystac cyno B 2 razy bez ponownego odpalania ( zdazysz w 10 min wrocic :D )

Ciekawi mnie tylko czy pilot carriera musi umiec nimi latac czy wystarczy ze na starcie i mecie bedzie ktos umiejacy by to zabrac?
Przy zaladunku na stacji nieumiejetnosc latania nimi powoduje czasem problemy ( przy trade zaladowanych szipow, czesto nastepuje " wysypanie" rzeczy do twojego hangaru. Na koncowym cyno nie w stacji to wystarczy je "wystrzelic" i odpowiednie osoby sobie nimi polataja wyladuja towar podleca do ciebie i zestoraguja w carrierze ( jest to nawet wygodniejsze ).
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 08, 2007, 13:08:00
Nawet nie muszą storagować - po prostu wystarczu, że opuszczą shipy, a Ty sobie je scoopniesz  ;)
Załadunek - wymaga skilli (chyba, że nie chcesz wykorzystać pełnej ich ładowności), rozładunek nie. Dokładniej najlepsze efekty daje Iteron MkV na rigsach (2xT2+1xT1) daje 41.8k m3 (same T1 = 38.4). Do tego najlepiej dodać Proratora (T1 rigsy) 10.9k m3 (Viator 10.4).

Co do fitu i expanderów na low - to ma sens jak koniecznie chcesz wozić courier contrakty, albo naprawdę zależy Ci na pojemności, a przy okazji korzystasz z bezpiecznej trasy (POSami). Poza tym tak jak Albi napisał - te kilka k m3 nie robi różnicy w kosztach transportu.

Ja tam nie patrzę na % przy skoku, a na ilość i jak mam 52k capa to skaczę  ;D

Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Kitten w Sierpień 08, 2007, 21:20:56
jeśli niechcesz skillować indyków 2 ras na 5 + transporta to mamut + hoarder daje tylko 2k m3 mniej pojemności od iterona V + proratora na skillu lvl4 a na lvl5 tylko o kilkaset m3 miej :)

co do capa to dokładnie potrzeba 71,25%  :P

co do fitu transportowego to jesli skaczesz po posach to polecam stawiać na max recharge capa, czyli medy wypchane cap rechargerami, low cap flux coil'ami lub relay'ami i rigi ccc. Z takim fitem robie kurs z A do E i spowrotem na jednym cyklu cyno w punktach B,C,D  :) cloak na hi też moze sie przydac jakby cie przez przypadek wybumpowało poza shield'a , chociaż i tak po 30sec skaczesz dalej  ;D
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 09, 2007, 10:09:04
jeśli niechcesz skillować indyków 2 ras na 5 + transporta to mamut + hoarder daje tylko 2k m3 mniej pojemności od iterona V + proratora na skillu lvl4 a na lvl5 tylko o kilkaset m3 miej :)
Wystarczy wyskillować gallente industrial na lvl5 i przy kombinacji Iteron5+Viator jesteś jedynie o 500m3 mniej na pojemności shipów niż przy kombinacji Iteron+Prorator.
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: sneer w Sierpień 24, 2007, 12:07:05
pytanie z innej beczki
jakie są koszty skakania....?
i jakie stawki za transport z 0.0 uważa się za atrakcyjne  / w zależności od długości trasy - ale wystarczy mi kilka przykadów /
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Sierpień 24, 2007, 12:16:08
Zależy od trasy średnio przyjmij 5 mln za gianta. Tak było przed tym jak można było gianty wozić.
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Sierpień 24, 2007, 12:17:10
Moj koszt skoku to okolo 2.5 miliona lacznie z ozonem.
Tytuł: Odp: Carriers
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 24, 2007, 12:44:35
Moj koszt skoku to okolo 2.5 miliona lacznie z ozonem.
Jakiego skoku ? Jeśli na 1Ly to strasznie drogo  ;)