Eve-Centrala

Forum Gry => Inne gry => Wątek zaczęty przez: [CBIRR] Soobocz w Październik 17, 2012, 10:41:32

Tytuł: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: [CBIRR] Soobocz w Październik 17, 2012, 10:41:32
Siemka.
Co sądzicie o nowym Xcom Enemy ?
Ja sobie kupiłem i jestem tą grą oczarowany :)
Smakowicie zapowiada się tryb multi.
Co sądzicie o tym tytule ?
Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 17, 2012, 11:16:41
Za krótki. Na poziomie klasycznym do przejścia w cirka dwa - trzy wieczory, na niższym jeden wieczór to za dużo
Poza tym oczekiwałem że największy moim wrogiem tak jak w starych x-comach bedą ufole a nie ******** kamera, zwłaszcza podczas prób strzelania z bazuki, lub traktowania otoczenia granatami.
Poza tym nie było źle. Kilka zmian na plus kilka innych na minus (najpoważniejszy minus wymieniłem)
Multi nie próbowałem
Tytuł: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: [CBIRR] Soobocz w Październik 17, 2012, 11:39:01
E tam dla mnie to są szczegóły to co podałeś :) Mam nadzieję, że dadzą jakąś łatkę aby byli polscy żołnierze :) Co do długości to jak szybko nie wykonujesz głównych badań to gra się dłużej.
Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 17, 2012, 11:40:33
Tia i coraz więcej państw trafia na indeks apokalipsy...

A ta jebana kamera to nie jest kurwa szczegół, połowa znajomych wogle nie uzywa materiałów wybuchowych przez ten zjebany system
Tytuł: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: [CBIRR] Soobocz w Październik 17, 2012, 12:26:06
A i jeszcze jeden bug znalazłem. Mianowicie jak trzymasz kursor na "głowie" ufoka to podaje procent szans na trafienie. Większość jest 1 %
Już na innych forach piszą, że to bug.
Natomiast co do używania materiałów wybuchowych to mnie kamera nie przeszkadza. Może mamy inne odczucia co do rzeczy ważnych i mniej ważnych :)
Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: Skaza w Październik 17, 2012, 15:47:45

Gram drugi raz, tym razem maksymalny poziom trudności.

Problemów z kamerą nie miałem, wszystko działa bardzo sprawnie i muszę przyznać, że to naprawdę udany powrót do serii XCom. Jednak pozostaje pewien niedosyt, ponieważ gra mogłaby być troszkę dłuższa, może nieco bardziej rozbudowana w pewnych momentach. Ale ogólne wrażenia bardzo pozytywne.

Natomiast jeśli chodzi o używanie granatów i wyrzutni rakiet... Jeśli dobrze pamiętam, to jakoś na początku nasza pani naukowiec wspomina, że eksplozje niszczą artefakty kosmitów. Zatem ich wykorzystanie czyni walkę łatwiejszą, ale mniej zyskowną. Chyba, że coś źle zrozumiałem.

Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 17, 2012, 16:11:03
Cytuj
Natomiast jeśli chodzi o używanie granatów i wyrzutni rakiet... Jeśli dobrze pamiętam, to jakoś na początku nasza pani naukowiec wspomina, że eksplozje niszczą artefakty kosmitów. Zatem ich wykorzystanie czyni walkę łatwiejszą, ale mniej zyskowną. Chyba, że coś źle zrozumiałem.
Jak walczysz w zestrzelonym ufo to owszem demolując je zmniejszasz loot. Ale jesl chodzi o normalne ufole to ich broń jest niszczona w momencie ich zabicia (może na łatwym tak nie jest) niezależnie od tgo czy to precyzyjna kulka w łeb od znajpera czy trafienie małą atomówką. Jedyny sposób na lootowanie przecciników to ogłuszać ich, ale jak przeszedłeś to już wiesz jakie są uroki brania ze sobą ogłuszacza lub ogłószaczy nie?
Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Październik 17, 2012, 17:01:40
Wybuchy niszczą nawet te fragmenty oraz ciała obcych.
Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Październik 17, 2012, 19:41:00
Mi brakuje zakończenia z oryginału i kilku pewnych rzeczy. Gra jest boska i byłem w sumie b. miło zaskoczony, że w końcu czegoś nie spartolili.
Tytuł: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: [CBIRR] Soobocz w Październik 17, 2012, 21:22:22
No jest boska ja już od dwóch dni nic nie robię tylko sobie gram. :) Klimat jest i to jest najważniejsze :)
Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Październik 18, 2012, 01:02:00
Fajny powrot do serii. Odnosnie granatow i bazooki - uzywalem tylko na finalnej misji, nie wyobrazam sobie przejscia ostatniego pokoju na ostatniej misji bez "massive aoe". Odnosnie bugow z kamera - nie zauwazylem, aczkolwiek czytalem ze ludzie narzekaja moze kwestia driverow (nie zawsze najnowsze = najlepsze).

Jest tylko jeden minus - gra na jeden raz, fabula na max liniowa.

Plusy:
- jakkolwiek to nie brzmi absurdalnie, ale ta turowka to nie partia szachow tylko jest pelna dynamizmu
- klimat rodem z legendarnej serii


Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 18, 2012, 01:08:59
Cytuj
nie wyobrazam sobie przejscia ostatniego pokoju na ostatniej misji bez "massive aoe".
Snajper z plazmówką, ulepszonym celowaniem, rozwiązał u mnie ten problem jednym headshootem, z przeciwległego końca wybiegu sectopodów :P
Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Październik 18, 2012, 06:55:14
Snajper z plazmówką, ulepszonym celowaniem, rozwiązał u mnie ten problem jednym headshootem, z przeciwległego końca wybiegu sectopodów :P
to Ci szczesliwie wylosowal rozmieszczenie ufokow ;) ja w ostatnim pokoju dostalem 3 tych co wala psonikiem i 4 w czerwonej ciezkiej zbroi i karabinami plazmowymi :)
Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 18, 2012, 08:09:33
Ja też. Ale nie wiedzieć czemu jak ten co z Tobą gadał na filmiki zginął gra się skończyła a że był na środku jako jedyny widoczny dla snajpera od którego zaczynałem zwykle strzelanie...
Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Październik 18, 2012, 16:45:50
Ja też. Ale nie wiedzieć czemu jak ten co z Tobą gadał na filmiki zginął gra się skończyła a że był na środku jako jedyny widoczny dla snajpera od którego zaczynałem zwykle strzelanie...

Miałem to samo, a grubasy dostaly mind control na ryj i tyle :).
Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: Nosum Hseebnrido w Październik 18, 2012, 21:14:28
Za krótki. Na poziomie klasycznym do przejścia w cirka dwa - trzy wieczory, na niższym jeden wieczór to za dużo
Poza tym oczekiwałem że największy moim wrogiem tak jak w starych x-comach bedą ufole a nie ******** kamera, zwłaszcza podczas prób strzelania z bazuki, lub traktowania otoczenia granatami.
Poza tym nie było źle. Kilka zmian na plus kilka innych na minus (najpoważniejszy minus wymieniłem)
Multi nie próbowałem
Ja bym jeszcze dorzucił możliwość strzelania przez ściany i od czasu do czasu zawieszające się jedno z aktywnych okienek. Nawigacja w bazie też jest jakaś trudna do zdzierżenia, na PS3 można sobie nawet zome-in robić na poszczególne pokoje.
Tytuł: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: [CBIRR] Soobocz w Październik 19, 2012, 02:42:04
A ja sobie gram spokojnie już trzeci dzień i nawet nie zbadałem tego kolesia co się w kryształ zamienia. Spokojnie sobie wszystko badam i zabijam ufoki :)
Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: Venzon 2003 w Październik 19, 2012, 15:21:02
dawno nie gralo mi sie w nic tak dobrze jak w nowe ucho
mam nadzieje, ze kolejna czesc bedzie troche bardziej rozbudowana - widac, ze devsi nie mogli przeznaczyc wiecej czasu na rozbudowywanie pewnych elementow gry wiec troche zmniejszyli content ale zadbali, zeby byl dobrej jakosci
Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: Kharim w Październik 19, 2012, 15:27:06
Ja mam nadzieje ze kolejna część to będzie remake Terror From The Deep :) to moja ulubiona z serii.
Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Październik 19, 2012, 17:13:48
dawno nie gralo mi sie w nic tak dobrze jak w nowe ucho
mam nadzieje, ze kolejna czesc bedzie troche bardziej rozbudowana - widac, ze devsi nie mogli przeznaczyc wiecej czasu na rozbudowywanie pewnych elementow gry wiec troche zmniejszyli content ale zadbali, zeby byl dobrej jakosci

Em bedzie duzo DLC mysle.
Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: Striker w Październik 19, 2012, 17:52:54
Ja mam nadzieje ze kolejna część to będzie remake Terror From The Deep :) to moja ulubiona z serii.

Word. Marzyłoby mi się, z tym samym, tylko przerobionym soundtrackiem ;)
Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: Precelek w Październik 20, 2012, 20:23:30
do tej gry powoli wychodza mody :)
Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: Venzon 2003 w Październik 20, 2012, 20:41:14
Em bedzie duzo DLC mysle.

zgadza sie, jest duzo miejsca dla DLC, w chuj duzo :)
Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: Nosum Hseebnrido w Październik 21, 2012, 00:49:16
Pograłem trochę na poziomie Imposible - Classic przy nim to dziecinada  :P
Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 25, 2013, 17:34:16
http://www.youtube.com/watch?v=TQt8xQqy95k&feature=player_embedded
prima aprylis?
Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: Yavax Zavro w Marzec 25, 2013, 17:50:14
http://www.youtube.com/watch?v=TQt8xQqy95k&feature=player_embedded
prima aprylis?
Niby dlaczego?
Tytuł: Odp: "Nowy" Xcom
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Sierpień 20, 2013, 00:12:52
Recka strzelanki. (http://start.toshiba.com/news/read/category/Technology/article/destructoi-review_the_bureau_xcom_declassified-ncrd)