Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Xarthias

Strony: 1 2 [3] 4 5 6
71
Wsparcie techniczne / Problem z linuxem
« dnia: Wrzesień 28, 2010, 11:49:21 »
Widziałem na Centrali paru linuksiarzy, może któryś z Was ma pomysł jak rozwiązać pewien problem, nie związany co prawda z Eve.
Otóż w szkole, gdzie pracuje moja żona, zafundowali sobie kompy z Ubuntu (wychodząc ze słusznego założenia, że po co płacić M$'owi ciężkie pieniądze za coś, co można mieć za free). Do tychże kompów fundnęli sobie drukarki Canon Pixma IP2700. I jest zonk, bo nie mogą ich zainstalować.
Żona mnie prosi o pomoc, ja na linuksie znam się raczej słabo ;) więc przekazuję prośbę o pomoc dalej.
Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać? Nawet instalka jako drukarkę "Generic" czy coś...

72
Inne gry / Civilization V
« dnia: Wrzesień 23, 2010, 08:15:35 »
Jutro premiera, demko na Steamie jest od wtorku (od daty premiery amerykańskiej).
Cena na Steamie chyba odrobinkę przesadzona - 50 ojro, nie wiem z czego wynika, w naszych rodzimych sklepach internetowych waha się w okolicach 120-130zł.
Wczoraj wieczorkiem, korzystając z tego, że byłem kilka godzin w domu, ściągnąłem sobie to demko.
Mamy w nim 3 nacje do wyboru, niedużą mapkę 6 przeciwników i dowolny stopień trudności.
Stwierdziłem, że zobaczę jak to wygląda, pyknę w parę minut kilka tur i spokojnie poczekam na pudełeczko, które do mnie już zmierza.
3h później dostaję info, że demko się właśnie skończyło :)
Generalnie daaaaaaaaaaaaaaaaaaawno żadna gra tak mnie nie wciągnęła.
Zmian w stosunku do poprzednich części jest sporo.
Przede wszystkim - hexy nie kwadraty. W sumie to nawet wygodniejsze jest i daje więcej możliwości przy nowym systemie walki.
Walka - na początek rzuca się w oczy to, że jedno pole - jedna jednostka. Skojarzenia z Panzer General nasuwają się same :) (a jako, że PG zaraz po Civ to moja ulubiona strategia, to dla mnie duży plus). Fajną opcją jest (dostępną chyba tylko na niższych stopniach trudności) okienko, które pojawia się po zaznaczeniu naszej jednostki i najechaniu kursorem na wrogą, w którym to wyświetlają się wszystkie bonusy, posiadane przez obie jednostki i przewidywany wynik walki.
Poza tym łucznicy mogą pruć na 2 pola, nie tylko sąsiednie (i są w tym masakrycznie skuteczni, ale jak ktoś się do nich dorwie wręcz...), miasta nigdy nie są bezbronne (mogą ostrzeliwać wrogów na 2 pola wokoło i mają jakieś tam pospolite ruszenie do obrony), jednostki zdobywają doświadczenie, za które możemy je leczyć, albo wykupować im upgrejdy (bonusy).
Nie ma religii, są polityki (?). 10 drzewek po 5 bonusów każde. Bonusy najrozmaitsze, wykupujemy je za punkty kultury. Jak rozwiniemy w 100% 5 drzewek to mamy cultural victory.
"Szczęśliwość" jest teraz globalna, a nie w każdym mieście osobno. Jak mamy nieszczęśliwy naród, to po całości :) za to szczęście, jeśli mamy nadwyżkę, daje nam golden era (zwiększona produkcja itp przez kilka tur), może też, dzięki odpowiednim politykom zamieniać się na kulturę i naukę. "Szczęśliwość" generują budynki, cuda oraz dobra luxusowe w granicach miasta, na których postawimy odpowiednie apgrejdy.
Nauka nie jest już zależna od podatków (chyba w ogóle ich nie ma w tej chwili). Możemy być obrzydliwie bogaci, ale zacofani, albo na odwrót.
Pieniążki, produkcja, żarcie, kultura, nauka - bazowo są zależne od pól na których pracują nasi mieszkańcy. Pola wokół miasta anektujemy rozwojem kulturalnym (od czasu do czasu wraz z nazbieraniem określonej ilości kultury, pola wokoło się przyłączają do naszej krainy), ale możemy je też wykupować za kasę - z tym, że im dalej od miasta tym drożej. Pola apgrejdujemy workerami - tak jak w poprzednich częściach, oczywiście po wynalezieniu odpowiednich technologii.
Nowością jest to, że utrzymanie dróg kosztuje - bazowo 1 golda na turę za pole. Niektóre polityki, technologie i budowle zmniejszają ten koszt. Z kolejami jest podobnie, ale ceny nie znam, bo 100 tur to za mało, żeby do nich dojść (przynajmniej za pierwszym razem :P ).
Kolejną nowością są miasta-państwa. Takie minikraiki, z którymi możemy utrzymywać stosunki dyplomatyczne, czyt. my im płacimy kasiorkę, w zamian za nią dostajemy punkty "wpływu". Po zebraniu odpowiedniej ilości tychże punktów zostajemy "friendami", a potem aliantami - dzięki czemu, póki stan ten trwa, dostajemy np. bonusowe punkty kultury. Ilość punktów wpływu maleje z czasem, więc musimy dbać o stały dopływ gotówki do tychże miast, jeśli chcemy utrzymać bonus. Poza tym można z tymi miastami handlować itp.
Graficznie Civ V jest wykonana całkiem nieźle, choć wszelkie fajerwerki wymagają dość mocnego sprzętu. Na szczęście grafę 3d można wyłączyć, mamy wtedy widok na hexy od góry, dość prymitywny, ale są wszystkie niezbędne informacje i gra wtedy śmiga nawet na moim starym lapku (celeron 1.6, intel gma 945, 1gb ramu).
Nie mamy ekranu miasta z oddzielnym widokiem na nie, podobnie jak w poprzedniej części, wszelkie większe budowle pojawiają się wokół miasta na mapie. Nie bardzo mi się to podoba, ale kwestia gustu...
Podsumowując ten nieco chaotyczny (bo pisany na komórce) opis: Aaaaaghr... Skąd ja wezmę na nią czas :D
Civ konsekwentnie trzyma poziom, a nawet nieco podnosi poprzeczkę i z każdą kolejną wersją ewoluuje w coraz lepszą grę. W V jest sporo nowości, zmieniono kilka rzeczy obecnych w poprzednich częściach, ale wszystko jest jakby logicznym rozwinięciem tego co znamy i jeśli ktoś grał w poprzednie części, to po kilku turach będzie czuł się jak ryba w wodzie.
Jednym słowem: polecam!

73
Inne gry / PRZENIESIONY: World of tanks
« dnia: Wrzesień 06, 2010, 10:28:43 »

74
Incursions / Causality - nowy trailer
« dnia: Wrzesień 05, 2010, 20:06:59 »
Jeśli ktoś jeszcze nie widział - oto nowy trailer Eve pt Causality.

.


Z trailerkiem jest związany mały konkursik z całkiem przyjemnymi nagrodami. Szczegóły: http://www.eveuniversalglory.com/

75
Patche i dodatki / Fixing lag: seria blogów
« dnia: Sierpień 25, 2010, 13:24:19 »
http://www.eveonline.com/news.asp?a=single&nid=4077&tid=1

Do poczytania o lagu i o tym, co jest robione aby go zmniejszyć.
Cytuj
EVE has a deadly cobra strike force team alpha of extremely dedicated and proficient developers fighting the Lagmonster tooth and nail as their only mission.

Mi szczególnie podobają się zabawy z "thin clientem", którego to miałem okazję wypróbować... Szkoda, że nie będzie dostępny dla graczy, bo po niewielkich modyfikacjach i dorobieniu bardziej przyjaznego interfejsu mógłby robić za mobilną evkę, do zmieniania skilli, zabawy z marketem, czy nawet lotów na autopilocie dla co bardziej zdesperowanych :)

76
Inne gry / LEGO Universe
« dnia: Sierpień 01, 2010, 12:58:56 »
Kiedyś był temat, ale chyba podczas przeprowadzki poleciał.

Lego Universe - MMO z klocków LEGO.
http://universe.lego.com/en-us/thegame/default.aspx

Właśnie dostałem się do closed bety i spędziłem całkiem miłą godzinkę grająć :)
Gra dość prosta, na razie troszkę pve (misje na starcie uczące rozgrywki + trochę innych), widać, że adresatem są dzieci, ale i stare pryki trochę się pobawią :)
Jeśli ktoś chce spróbować, to mogę udostępnić slot na postać, bo ja zbytnio czasu na razie na granie nie mam.

77
Events & Competitions / You can have our stuff
« dnia: Lipiec 29, 2010, 08:34:41 »
Drogie Dzieci ;)
CCP zaproponowało nam zorganizowanie konkursu/loterii, w której nagrodami będą vouchery do sklepiku z gadżetami. Nawet całkiem spore vouchery :)
Konkurs ma się odbyć między "August 16 and August 22".
Nagród jest cztery i tyle też będzie konkursów. Tylko jest mały problem. Nie mam czasu się tym zająć (ślub), a większość adminów/modów jest na wakacjach i nie mamy pomysłu co i jak zrobić.
Na pewno jedna z nagród zostanie rozlosowana pomiędzy uczestników pozostałych konkursów, jakie to będą konkursy - tutaj liczę na Was.
Padały propozycje typu wyścig, turniej fretek itp.
Jeśli ktoś ma dobry pomysł i jest w stanie go przeprowadzić - proszę się zgłaszać, dla organizatorów zmajstrujemy jakieś drobne upominki.
Aha, i to jest dość pilna sprawa, bo CCP chce "na wczoraj" szczegóły konkursów, żeby mogli umieścić je u siebie na stronie.
Jedyne warunki jakie ten konkurs musi spełniać to:
1. Konto na Centrali
2. Aktywne konto Eve
3. Możliwość uczestnictwa dla każdego gracza
4. Finał musi mieć miejsce między 16 a 22 sierpnia
Pomożecie?

78
Inne gry / Toureality
« dnia: Lipiec 21, 2010, 14:33:48 »
Gra trochę inna niż wszystkie: http://tourality.com/
Zabawa nieco podobna do geocachingu. Wystarczy urządzenie z GPS-em. Gra polega na zdobywaniu flag w realnym świecie. Flagi są zaznaczone na mapach aplikacji. W czasie rzeczywistym aplikacja pokazuje nam gdzie się znajdujemy, gdzie są przeciwnicy i gdzie są następne flagi. Możemy ustawiać własne trasy i flagi. Gra jest darmowa!!!
Wymagania:
Cytuj
MINIMUM REQUIREMENTS
Mobile phone with Java support (CLDC 1.1, MIDP 2.0, JSR 82 Bluetooth API) and a 'maximum JAR size' of at least 1.4 MByte.
External Bluetooth GPS receiver ('GPS mouse') or a GPS enabled mobile phone (via Location API, JSR 179).
A UMTS/GPRS data plan allowing you to surf the Internet from your mobile phone. The amount of data transferred for Tourality is generally low.
You need a free Tourality Account to play Tourality.

Lista telefonów, na których aplikację instalowano i przetestowano:
Cytuj
MOTOROLA
A910, C975, E770, KRZR K1, PEBL U6, RAZR maxx V6, RAZR V3, RAZR V3i, RAZR V3t, RAZR V3x, RAZR V3xx, RAZR2 V8/V9, RIZR Z3, RIZR Z8, ROKR E2, ROKR E6, ROKR U9, SLVR L7, SLVR L7i/L7e, v1100, V360, V365, V8 SLVR, Z10
NOKIA
3250, 5700, 6110 Navigator, 6120, 6121, 6124 classic, 6210 Navigator, 6220 classic, 6265, 6275, 6288, 6290, 6630, 6670, 6680, 6681, 6682, E50, E51, E65, E60, E70, E90, N70, N71, N72, N73, N75, N76, N77, N78, N80, N81, N82 N90, N91, N92, N93, N95, N96
SAMSUNG
SGH-G810, SGH-i450, SGH-i550, SGH-i560
SONY ERICSSON
C702, C902, G700, G900, K530, K550, K600, K608, K610, K618, K770, K790, K800, K810, K850, K858, M600, P990, S500, T650, V600, V640, W350, W550, W580, W600, W610, W660, W700, W710, W760, W800, W810, W830, W850, W880, W900, W910, W950, W980, Z550, Z555, Z558, Z610, Z710, Z750, Z770

Zapowiada się fajnie, kto spróbuje?

79
Centrala - uwagi i propozycje / Centrum rekrutacyjne
« dnia: Lipiec 12, 2010, 09:39:42 »
Ponieważ ostatnio pojawiło się trochę kontrowersji wokół CR (Centrum Rekrutacji - dział forum z ogłoszeniami korpów), z teamem technicznym zastanawiamy się nad zmianą zasad tam panujących.
Konkretnie mamy na uwadze dwie opcje.

Opcja 1: CR zostaje forum czysto reklamowym. Będzie można dodawać tam ogłoszenia, bumpować (tak jak do tej pory, raz na tydzień), ewentualnie zadawać pytania o rekrutację. Będzie to dział do podnoszenia sobie epeena przez szefostwa korpów. A żeby potem nie było nieporozumień, zarówno w regulaminie działu jak i w opisie działu będzie wyraźnie zaznaczone, że to blok reklamowy.
W tej opcji, wszelkie dyskusje o korporacjach będą się działy w KSOD (z opcją wywalenia do Off Topic/Flame).

Opcja 2: CR poza reklamą, będzie takim małym KSOD. Będzie można zareklamować swój korp, ale trzeba się będzie liczyć z komentarzami i dyskusją (na zasadach takich samych jak w KSOD). Tutaj jeszcze zastanawiamy się nad przyzwoleniem lub zabronieniem bumpowania.
Głosy w ankiecie dla opcji 2a i 2b będą liczyły się wspólnie. Ankieta będzie otwarta tydzień.

80
Wsparcie techniczne / Problem z mobilnym netem
« dnia: Lipiec 09, 2010, 22:06:56 »
Mam problem z mobilnym netem.
Kupiłem sobie modemik na sim, podłączyłem i jak chcę się połączyć, to wywala mi błąd 711 - nie można uruchomić menedżera usługi dostępu zdalnego.
Ok, włażę sobie w usługi, sprawdzam zależności tejże, i próbuję ją włączyć. Błąd 1068 uruchomienie usługi zależności lub grupy nie powiodło się.
No rzesz urwał nać.
System oryginalny (win7hp), niemal dziewiczy. Modem działa, bo na stacjonarce z vistą nie mam tego problemu. Sterowniki itp, wszystko się zainstalowało. Uruchamiam program do połączenia jako admin i nic.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeelp :)

81
Off Topic / Mały kotek prosi o pomoc!
« dnia: Czerwiec 21, 2010, 07:53:30 »
W minioną sobotę, 19 czerwca, zorganizowaliśmy pokaz kotów na festynie parafialnym w Elblągu pod hasłem ludzkiego traktowania i pomocy zwierzętom. Niespodziewanie dla nas, temat z teorii przerodził się w praktykę, gdy kilkoro dzieci przyniosło nam malutkiego kotka, którego znalazły na śmietniku. Nie wiemy, czy kotek został zabrany matce, czy porzucony, czy też matka zginęła.
Kotek ma około dwóch tygodni, jest czarny z białymi plamkami. Jedna z naszych klubowiczek tymczasowo go przygarnęła, ale niestety musimy mu pilnie, do końca miesiąca, znaleźć zastępczy domek.
Kotek jest w tej chwili karmiony mlekiem dla kociąt, niestety sztucznym. Przyjmuje antybiotyki, bo ma stan zapalny oka. Ogólnie jest w dobrym stanie. Płeć nieznana. Za kilka dni powinien być już w stanie przyjmować pokarm samodzielnie.
Szukamy dla niego domku i odpowiedzialnego opiekuna, w którym będzie miał ciepło i opiekę. Jako klub zapewnimy wszelką możliwą pomoc - karmę, żwirek, pomoc weterynarza, szczepienia, jak podrośnie sfinansujemy także sterylizację. Osoby które chciałyby i mogły pomóc proszę o kontakt pod numerem telefonu 791 567 151, poprzez to forum lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie. Kotek jest w tej chwili w Gdańsku, ale możemy zorganizować transport do 100km od Trójmiasta.

82
Ogłoszenia / Wielki Konkurs Wiedzy o Nowym Edenie - edycja 2
« dnia: Maj 21, 2010, 09:03:21 »
Tak jak poprzednio z okazji Dominion, tak teraz przy okazji wyjścia Tyrannis, Eve-Centrala ogłasza drugą edycję konkursu WKWoNE2.
Zasady będą zbliżone do tych z poprzedniego WKWoNE i zostaną wkrótce ogłoszone w tym wątku.
Druga edycja na pewno będzie trwała "nieco" dłużej (prawdopodobnie przez całe wakacje) i będzie miała bardziej zrównoważone (mam nadzieję) zadania, aby jak najwięcej osób miało szansę wziąć udział i powalczyć o nagrody.
Jakie to będą nagrody, sami jeszcze nie wiemy. CCP ma znowu rzucić trochę gadżetów (tak się przynajmniej odgrażają :P), może Hast załatwi jakieś koszulki z Jinxa, no i oczywiście każdy może być sponsorem nagród ingame.
Nagród w ogóle będzie dwa rodzaje - za całokształt, czyli dla zwycięzców klasyfikacji generalnej, oraz za niektóre zadania indywidualne.

Wszelkie pytania i dyskusje w tym wątku: http://www.eve-centrala.com.pl/forum/index.php?topic=8292.0
Zapraszam tam także osoby chcące pomóc w organizacji lub przysponsorować nagrody.

83
Tyrannis / Tyrannis - pytanka
« dnia: Maj 18, 2010, 14:16:13 »
W całej swojej łaskawości ;), CCP zaproponowało Centrali możliwość przeprowadzenia wywiadu dotyczącego Tyrannis, albo zadania kilku(nastu) pytań, na które devsi ekskluzywnie postarają się odpowiedzieć.
Ponieważ w prywatnej rozmowie wyszło, że przy natłoku chętnych i czasie, który pozostał do premiery, wywiad mógłby być problematyczny, najlepsza byłaby ta druga opcja.
Chcecie?
To dawajcie pytania :)

84
Tyrannis / [DevBlog] standings and eve gate: the way forward
« dnia: Maj 06, 2010, 13:39:14 »
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=754
Czyli więcej o standingach i evegate.

85
Tyrannis / [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« dnia: Maj 06, 2010, 13:37:49 »
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=750

To już jest na sisi? Coś w stylu statycznych pleksów na planetach czy wtf?

86
Market / [WTS] [PC] 90mln sp pvp char
« dnia: Kwiecień 01, 2010, 12:38:55 »
+może latać wszystkimi subkapitalami dostępnymi w grze (skille na minimum 4, duża część na 5). T1, T2, T3.
+może latać capitalami gallente (wyłączając tytany), także frachtami i jf.
+może używać wszystkich broni t2 S, M i L, XL hybryd, wszystkie rakiety t2 wyłączając capitalowe.
+ma skille do zakładania ally.
+ma skille do produkcji i researchu na niezłym poziomie.
+standingi do wszystkich agentów Gallente (w tym R&D) i wiekszości Matarskich (w tym R&D).
+wymaksowane skille do skanowania.
-kiepski nick, bo za bardzo rozpoznawalny i czasem ktoś w najmniej odpowiednim momencie zawraca tyłek.

Na charze jest trochę stuffu i shipów, wartych circa 15-16b.
Ile toto jest warte (bez tego stuffu)?

87
Tyrannis / Teaser Tyrannis
« dnia: Marzec 18, 2010, 21:49:40 »
http://www.youtube.com/watch?v=5Xp_F0ti7oQ#ws
Cieniutki szczerze mówiąc :)
Ale jest jedna ważna informacja - premiera dodatku 18 maja.

88
Market / [WTS] Sin, Dominix, Megathrone
« dnia: Marzec 04, 2010, 11:22:43 »
Trochę porządków w assetsach robiłem ostatnio i mam do sprzedania kilka statków:

1. Megathrone + 3x Trimark armor pump I, w Danyana (Kor-Azor). 120kk.
2. Hulk + 2x Cargohold Optimalization I, Heorah (Genesis). 170kk, dorzucę trochę różnych kryształków t1 i t2.
3. Arazu + 2x Gravity Capacitor Upgrade I, Diaderi (Genesis). 110kk.
4. Sin (w pełni sfitowany, z cloakiem i portalem), Danyana. 640kk.
5. Dominix + 2x Large Auxiliary Nano Pump I + Large Capacitor Control Circuit I, Heorah. 85kk.

Ceny tak trochę z pamięci, więc jeśli gdzieś przesadziłem, to możemy negocjować ;)

89
Tyrannis / Devblog: Kalendarz i nowy system standów
« dnia: Marzec 01, 2010, 14:52:11 »
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=735
Jak w temacie.
Standy między graczami zostaną uproszone (na zasadzie standów alliansowych).
Plus kalendarzyk rodzinny :P

91
Archiwum / Centrala na Facebooku i Twitterze
« dnia: Luty 03, 2010, 14:17:13 »
Nasza ankieta wykazała pewne zainteresowanie, wobec czego, na razie, testowo, na pewien okres, uruchomiliśmy automatyczną publikację nowych wątków z wybranych działów, na Twitterze i Facebooku.
Jak to działa?
Otóż wszystkie nowe wątki (i tylko wątki, nie posty), będą publikowane na twitterze i facebooku. Będzie tam info o autorze (podany zostanie login, nie nazwa wyświetlana, i chyba z tego zrezygnujemy), temat wątku oraz link do niego.
Twitter: http://twitter.com/EveCentrala
Facebook: http://www.facebook.com/pages/Yulai-Times/205360289012

Na razie feedem objęte są następujące działy:
Ogłoszenia
Centrala - uwagi i propozycje
Centrum rekrutacyjne
KSOD

Zapraszamy do korzystania :)

92
Centrala - uwagi i propozycje / Centrala na Tweeterze i Facebooku
« dnia: Styczeń 27, 2010, 08:29:16 »
Hast wynalazł gdzieś skrypcik do forum pozwalający na autopublikację np. nowych topiców z forum na tweeterze i facebooku. Chcecie? Korzystacie? Zapraszam do głosowania w ankiecie - macie 7 dni.

93
CR - Archiwum / Reklama w The Yulai Times
« dnia: Styczeń 18, 2010, 12:36:52 »
Zapraszam wszystkie korporacje i sojusze do reklamowania się w The Yulai Times.
Oferujemy następujące wielkości boksów reklamowych:
86x65 - 1 szt.
86x114 (pionowa) - 1,5 szt.
125x94 - 2 szt.
184x138 - 4 szt.
216x160 - 5 szt. (wymiar liczony ze spadami 3mm do druku, dlatego większy niż szerokość strony).
216x303 - 10 szt. (cała strona plus spady).
Sztuka w tym wypadku oznacza bazowy koszt pojedynczego boksu o powierzchni około 10% powierzchni strony. Koszt tej "sztuki" to 50 mln ISK, należy go sobie ofkors przemnożyć odpowiednio, aby uzyskać cenę wymarzonej reklamy.
Możliwe jest także wrzucenie boksów niestandardowych (np pionowa połowa strony). Ich koszt będzie liczony procentowo w zależności od zajmowanej powierzchni (100%=500kk) plus 10% za niestandardowość :)
Reklama ma być dostarczona w formie graficznej (format psd lub tiff cmyk, 300dpi) ze zrasteryzowanymi czcionkami.
Możemy także zamieścić artykuł sponsorowany (gdzie max 20% strony to grafika), z ceną 400kk za stronę.
Za napisanie (normalnego) artykułu do TYT, korporacja lub sojusz autora może liczyć na zniżkę nawet do 50% i pierwszeństwo przy druku reklamy.
Co będzie z tą całą kasą?
Cóż, będziemy organizować rozmaite konkursy i loterie na Centrali (m.in. drugą edycję WKWoNE) i forsa z reklam pójdzie w całości na nagrody w tychże konkursach (i na pączki dla teamu technicznego :P ).
Ponieważ ilość miejsca mamy ograniczoną - o przyjęciu reklamy do numeru decyduje kolejność zgłoszeń. Zastrzegamy sobie także odrzucenie reklam, jeśli uznamy, że zawierają one nieodpowiednie treści ;)

Termin zgłaszania reklam do drugiego numeru TYTka - 31 stycznia 2010 (plus tydzień na ewentualne poprawki).

Wszelkie pytania i uwagi proszę kierować do mnie na priv lub w wpisywać w wątku o TYT 02 w backgroundzie.

94
The Yulai Times / Terminy TYT 02
« dnia: Styczeń 14, 2010, 12:18:51 »
Zgłaszanie pomysłów na artykuły: do 24 stycznia włącznie.
Przesyłanie gotowych artykułów: do 5 lutego włącznie, poprawki i korekty przed 15 lutego.
Pierwsza wersja "połamana" i do korekty: 15 luty
Publikacja: 21 luty.

95
The Yulai Times / TYTek 02 - spis tematów
« dnia: Styczeń 13, 2010, 09:43:28 »
Propozycje tematów do TYTka nr. 2
Hospicjum - opowiadanie - MightyBaz
Ushra'Khan - SokoleOko
Pierwsze kroki w PvP - SokoleOko

Polityka oczami GS - Bruce Ironstaunch
Poradnik jakowyś - Jimmy Brownie
Opowiadania - Mooneye
Poradnik EW - Okropniak
Coś - Gregorius
Polityka - Yogos

96
Wsparcie techniczne / Wydajność Win7/Vista
« dnia: Styczeń 03, 2010, 11:21:16 »
Czy ktoś próbował zwiększać wydajność win7 lub visty szybką pamięcią usb?
Jest sens kupować sobie np 4gb pendriva o dużej prędkości, czy też ten boost wydajności jest niezauważalny?
Mam lapka 1.6GHz celerona i 1GB ramu...

97
Wsparcie techniczne / Eve Repair Tool
« dnia: Grudzień 16, 2009, 13:13:14 »
CCP pracuje nad narzędziem do automagicznej naprawy uszkodzonego klienta: http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=719

98
Dyskusje ogólne / Zephyr
« dnia: Grudzień 15, 2009, 18:53:14 »
Ot i CCP zrobiło wszystkim prezent, od 18 grudnia będzie można redeem'ować sobie Zefirka - exploration ship, którego nie atakują Sleepersi...
Więcej informacji: http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=722

99
Dyskusje ogólne / PRZENIESIONY: Patchnotes Dominion [wersja PL]
« dnia: Grudzień 01, 2009, 07:11:43 »

100
Zloty i zlociki / Trójmiasto, 21 XI: kto, gdzie?
« dnia: Październik 25, 2009, 18:49:48 »
Śladem Krakowa i Wawy, może sobie w 3mieście zrobimy mikrospocik?
Kiedy? Opcje wyżej (można zaznaczyć 3, wybierzemy najpopularniejszy termin). Osoby nie zamierzające się pojawiać proszę o niegłosowanie lub zagłosowanie na ostatni punkt.
Kto? Proszę się wypisywać :)
Gdzie? No właśnie. Nie mam pojęcia, także czekam na propozycje :)
Myślałem nad Zoltarem i lasergame tamże, ale w sumie to chyba wolę coś spokojniejszego :P i od razu na jakiś browarek.

101
Zloty i zlociki / Regionalne mikrozloty
« dnia: Październik 07, 2009, 11:08:47 »
Zostałem poproszony o rzucenie taką ankietką. O co chodzi?
O możliwość spotkania się na browarku czy czymś podobnym (do poplotkowania o Eve i nie tylko), bez konieczności jechania przez pół Polski, bo ktoś organizuje zlocik w Wawie czy Krakowie.
Chciałbym, żeby zagłosowały osoby, które w wymienionych miastach mieszkają (lub mają wystarczająco łatwy dojazd, żeby od czasu do czasu się tam pojawić), wtedy będzie wiadomo, gdzie wartoby zrobić mikrozlot.
Chciałbym też, żeby wpisywały się osoby, które w tych miejscach mogłby takie spociki zorganizować (czyt. mają zaprzyjaźnioną knajpę lub inny punkt, który przyjmie kilku maniaków :P).

102
http://www.eveonline.com/news.asp?a=single&nid=3439&tid=1

Szkoda tylko, że informacje po rosyjsku :P (ale może jest gdzieś wersja angielska, nie mam kiedy poszukać :P ).
Start 3 października, pula nagród 8 miliardów.

103
Inne gry / Elite 4
« dnia: Czerwiec 30, 2009, 11:14:48 »
Na początek dobra wiadomość. Elite 4, następca kultowych gier z lat '90 Elite i Frontier, powstanie! (dla niektórych pewnie żaden nius :P ).
Teraz wiadomość chyba nieco gorsza. Bo taką dla mnie jest informacja, że także na konsole...


David Braben, twórca poprzednich części, zapowiada premierę na przyszły rok.

104
CR - Archiwum / [U.U.S] Unseen Undead Society
« dnia: Czerwiec 21, 2009, 15:01:54 »
Wczoraj wieczorkiem założyłem sobie korpa. Początkowo miał to być Dom Spokojnej Starości, albo Mostly Offline, ale po namyśle wybrałem nieco mniej oczywistą nazwę.
Korporacja w zamyśle ma współpracować z Akademią, będzie też (przynajmniej chwilowo) częścią Unseen Company.
Jako, że na razie część koncepcyjna jest w trakcie "tworzenia", więcej o korpie napiszę później. Zainteresowanych współpracą zapraszam na pm :)

105
Dyskusje ogólne / Eksperci od PvP poszukiwani
« dnia: Czerwiec 02, 2009, 11:56:36 »
CCP poszukuje "ekspertów PvP", do komentowania 7 Turnieju Aliansowego. Zapewniają przelot, żarcie i miejsce do spania ;)
Dla chętnych devblog: http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=660

Strony: 1 2 [3] 4 5 6