Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Xarthias

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6
141
Patche i dodatki / Ambulation - Łażenie po stacjach
« dnia: Wrzesień 26, 2007, 14:55:50 »
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=504

Interaktywna mapa w trybie łażenia po stacji.
Kolejny gadżet czy przydatna funkcja?

142
Dyskusje ogólne / Tytan
« dnia: Wrzesień 16, 2007, 17:30:38 »
Tak mnie naszło po wczorajszym evencie. Jak sfitować tytana (dowolnego)? Trochę mi się żal zrobiło tego wczorajszego Erebusa, bo jego pilot chyba nawet naprawiaczki nie umiał włączyć. Może będzie powtórka i jakiś bardziej doświadczony pilot się znajdzie.
Bawiłem się trochę EFT ale szczerze mówiąc nie mam pomysłu. Zrobiłem tanka, i z jednej strony 6,7 miliona efektywnych hp (przy dobrych skillach leadership to nawet ponad 8,5mln) niby robi wrażenie, ale co ponadto? Poza tym te 6,7mln to robi wrażenie na bsach (30 bsów na dmg potrzebowałoby prawie 10 minut żeby się przebić), ale jak wchodzą capitale do gry to już się cienko robi.
W ogóle, poza logistyką, to dla tytana jest niewielkie zastosowanie na polu bitwy. Chyba :P
DD da się stankować, dronami niewiele podziała, a capital gunami ciężko trafić coś mniejszego od planety :P
Jako okręt logistyczny i wsparcia, jest całkiem fajny, ale bezpośrednio powalczyć nie bardzo ma czym i chyba wolałbym dwa/trzy msy zamiast jednego tytka...
Ale ja się na supercapitalach nie znam i się mogę mylić kompletnie.

EDIT:
Ciekaw jestem czy przy takim setupie:

wczorajsza walka mogłaby się zakończyć inaczej? Zakładając oczywiście, że się by wszyscy zniszczeni nie przesiadali natychmiast w nowe statki po 100isk  >:D
Setup jest na moich skillach (kliknij w obrazek aby powiększyć), brakuje mi oczywiście skilla na tytka (i capital na V) oraz na dd, dlatego się czerwona lampka świeci :)

143
Regulaminy Eve-Centrala / Regulamin wewnetrzny forum KS&OD
« dnia: Wrzesień 04, 2007, 17:14:39 »
Zasady obowiązujące na forum Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje

1) Prawo wypowiadania mają tylko osoby legitymujące się członkowstwem w korporacji założonej przez graczy (czyli nie NPC). Warunkowo możemy dopuścić osoby z npc korpa -> proszone są one o zgłoszenie się najpierw do admina/global moda o pozwoleństwo.

2) W profilu  -> opcje wyglądu znajdują się pola:
- Nick z gry
- korporacja w jakiej grasz
- Sojusz
Wypelnienie tych pól jest wymagane.

3) Nie wklejamy chatlogów - wyjątki tylko za wcześniejszym pozwoleniem przez administratorów/moderatorów. Od 3.06.2009 odnośnie wklejania logów obowiązuje ogólny regulamin forum.

4) Posty z gołymi linkami nie są dozwolone. Jeśli musisz coś podlinkować - opisz w kilku słowach co to jest. Linki do kb, w miarę możliwości, proszę podawać dla obu stron opisywanych zdarzeń.

5) Wszelkie trollowanie, flejmy i personalne ataki są zabronione i będą usuwane. Dotyczy to także "offensive language", czyli pospolitego rzucania mięchem :P

6) Proszę o umieszczanie w tytułach topików tickera korporacji i sojuszu których może dotyczyć temat. Np: "[TRI] Walka z Roadkillem", "[C0ven] Co tam słychac na południu?", "[Delve] Megathread".

7) Moderatorzy i admini nie mają poczucia humoru.

8) Nie regulaminowe posty beda natychmiastowo usuwane. Zmiana lub usuwanie wpisów moderatorów/administratorów nie jest dozwolone.

9) Nie przestrzeganie powyższych zasad będzie karane ostrzeżeniami i banami. Ostzeżenia lecą po 25% za występek. Przy osiągnieciu 75% następuje wyciszenie, czyli niemożność pisania na forum przez 30 dni. Co do banów, za pierwszym razem zakaz pisania przez 7 dni, kolejny to 30 dni, następny to pernamentny ban. Wybór narzędzia represji zależny jest od moderatora.

10) Decyzje moderatorów można reklamować u administorów. Administracja przeanalizuje takie zgłoszenie. Decyzja administracji zawsze jest ostateczna.

11) Podważanie decyzji administracji = ban na 7 dni, potem 30 dni, potem perma.


Zasady mogą ulec zmianie, a powstają po to, żeby to forum nie stało się drugim flamewarem.
Dyskusje na temat regulaminu w tym wątku: http://eve-centrala.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=4586.0

Edit 20.01.2010 - Tematy w KSOD będą automatycznie zamykane po 30 dniach nieaktywności. Jeśli wystąpi potrzeba odblokowania takiego tematu - proszę skontaktować się z moderatorem lub administracją.

144
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Regulamin forum - dyskusja
« dnia: Wrzesień 04, 2007, 13:11:36 »
Cóż, jak na razie w głosowaniu prawie jednomyślnie poparliście ten projekt, oto forum.
Nazwa robocza, jak ktoś wpadnie na lepszy pomysł to pisać :P
Tu można też dyskutować o regulaminie forum, znajdującym się tu: http://eve-centrala.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=4588.0


Osoby chcące moderować to forum również proszę zgłaszać się tutaj. Pierwszy chętny już jest - Hastrabull.

145
Market / Oddam alta w dobre ręce:
« dnia: Sierpień 22, 2007, 13:46:00 »
CCP mi przypomniało o moim starym alcie, a co się ma chłopak marnować, może komuś sie przyda (w zamian za małą dotację na Akademię :P ).
Alcik ma zrobione skill pozwalające w przeciągu godziny wsiąść w matarskiego frachta, zaczęte też skille do produkcji, poniżej wklejam dokładniejsze info (łącznie cos koło 2,4mln sp):
         Character Sheet :: John Jellicoe
John Jellicoe
Male Minmatar Sebiestor
Corporation Management -        1 Skill,        750 Points      
Name Level Points
Anchoring (Rank 3)              Level        I 750/768000 Points      
Electronics -        2 Skills,        500 Points      
Name Level Points
Electronics (Rank 1)              Level        I 250/256000 Points      
Targeting (Rank 1)              Level        I 250/256000 Points      
Gunnery -        2 Skills,        1665 Points      
Name Level Points
Gunnery (Rank 1)              Level        II 1415/256000 Points      
Small Projectile Turret (Rank 1)              Level        I 250/256000 Points      
Industry -        4 Skills,        397289 Points      
Name Level Points
Industry (Rank 1)              Level        III 8000/256000 Points      
Mining (Rank 1)              Level        IV 45293/256000 Points      
Production Efficiency (Rank 3)              Level        III 87996/768000 Points      
Refining (Rank 1)              Level        V 256000/256000 Points      
Learning -        6 Skills,        600282 Points      
Name Level Points
Analytical Mind (Rank 1)              Level        III 24741/256000 Points      
Empathy (Rank 1)              Level         1/256000 Points      
Instant Recall (Rank 1)              Level        V 256000/256000 Points      
Iron Will (Rank 1)              Level        II 1419/256000 Points      
Learning (Rank 1)              Level        IV 231048/256000 Points      
Spatial Awareness (Rank 1)              Level        IV 87073/256000 Points      
Mechanic -        3 Skills,        1000 Points      
Name Level Points
Hull Upgrades (Rank 2)              Level        I 500/512000 Points      
Mechanic (Rank 1)              Level        I 250/256000 Points      
Repair Systems (Rank 1)              Level        I 250/256000 Points      
Missile Launcher Operation -        3 Skills,        8750 Points      
Name Level Points
Missile Launcher Operation (Rank 1)              Level        III 8000/256000 Points      
Rockets (Rank 1)              Level        I 250/256000 Points      
Standard Missiles (Rank 2)              Level        I 500/512000 Points      
Navigation -        2 Skills,        3369 Points      
Name Level Points
Afterburner (Rank 1)              Level        I 250/256000 Points      
Navigation (Rank 1)              Level        II 3119/256000 Points      
Spaceship Command -        3 Skills,        1370513 Points      
Name Level Points
Minmatar Frigate (Rank 2)              Level        IV 90513/512000 Points      
Minmatar Industrial (Rank 4)              Level        V 1024000/1024000 Points      
Spaceship Command (Rank 1)              Level        V 256000/256000 Points      

Może się komuś przyda :)
Aha, nie, konto nie jest aktywne :P

146
Poradniki / Krążowniki EW czyli PvP dla noobów
« dnia: Czerwiec 13, 2007, 12:29:14 »
Luźne opracowanie na podstawie artykułu z Eve-Tribune.
Artykuł z serii od zera do bohatera, czyli jak noob może być dużą pomocą w pvp.
Wiele osób zadaje pytanie, czy mając max 2 lub 3 mln sp (drugi miesiąc grania) mogą być do czegoś przydatni w gangu PvP. Oczywistą odpowiedzią jest, że tak - nawet na trialu. Mniej oczywistą rzeczą jest już rola jaką mogą spełniać, bo nie każdemu pasuje rola samobójcy tacklera. Cóż więc innego? Wsiadaj w statek do EW (electronic warfare) - dzięki niemu możesz spowodować, że stary wyjadacz w bsie z fitem t2 będzie wobec was bezsilny. Bo co z tego, że przeciwnik ma Navy Ravena, jak nie może złapać locka dalej niż na kilka kilometrów, cóż zrobi Megathron zjammowany przez 70% czasu, albo Tempest z trackingiem pozwalającym na śledzenie obiektów o wielkości i szybkości stacji. Tu jeszcze jedna uwaga - ważne jest sformułowanie "was". Statkami do EW jest bardzo ciężko solować i wymaga to nieco więcej skilli. Ale jako jeden z członków gangu - jesteś ważnym i mocnym jego ogniwem.
Każda rasa ma krążownik oraz fregatę do walki elektronicznej. Skupię się tu na krążownikach, ponieważ fregaty są ich mniejszymi odpowiednikami i ogólne zasady dotyczące krążowników można dopasować także do nich. Jeszcze słowo o skillach. Skuteczne używanie EW wymaga zrobienia skilla w cruiserach na minimum lvl 3, a najlepiej 4, do tego dwa skille do rasowego typu ew - mają raczej niski rank, więc poziom 4 w obu to chwila, a pozwala używać modułów T2.

Caldari - Blackbird (fregata - Griffin).

Wymagane skille to Electronic Warfare i Signal Dispersion.
Bonus Blackbirda to 10% do siły jammerów oraz 20% do ich zasięgu. Jammery zostały nieco osłabione w Revelations 1, ale nadal statki dedykowane ECMom są groźne. Jammowanie - to kompletne zakłócanie sensorów przeciwnika - traci on locka i przez okres działania (20s) nie może go odzyskać. Wadą jest to, że nie ma się pewności zadziałania jammerów. Szansa na jama jest obliczana na podstawie siły jammera i siły sensorów wrogiego okrętu, dodatkowo, dla każdego jammera jest obliczana oddzielnie - a więc ich siła/efekt nie sumują się. Mimo wszystko, mając 3 rasowe (czyli odpowiedniego typu - patrz niżej) jammy t2 (i skille na lvl 4), mamy jakieś 75% szans na zablokowanie sensorów pancernika (w każdym cyklu). Przy mniejszych statkach ta szansa wynosi już praktycznie 100%.
Blackbirda fituje się mniej więcej tak:
Hi - assault launchery (do rozwalania tacklerów wszelkiej maści), jeśli mamy skille to można i recon probe launchera wsadzić.
Med - jammery we wszystkie sloty. Najlepiej po dwa lub trzy rasowe, bo multispectrale mają problemy z zablokowaniem czegoś większego od krążownika.
Low - Signal distortion amplifiers.
Wadą tego setupu jest kompletny brak tanka. Natomiast mamy zasięg jammów około 100km (co może zmuszać do użycia jednego sensor boostera), co pozwala zazwyczaj zostać poza zasięgiem przeciwnika, podczas gdy reszta gangu go wykańcza.
O co chodzi z tymi rasowymi jamami? Każda rasa ma jeden typ sensorów, wobec czego ten sam typ jammerów działa na nią szczególnie dobrze. I tak, Gallente mają sensory Magnetometric, Caldari - Gravimetric, Minmatarzy - Ladar i Amarzy - Radar. Każdy typ sensorów ma "swojego" jammera (czyli duża siła na wybrany typ, bardzo mała na pozostałe), no i są jeszcze jammery Multispectral - ze średnią siłą na wszystkie typy sensorów.
W zasadzie nie ma możliwości skontrowania jamów. Można co najwyżej zwiększyć siłę sensorów swojego okrętu, ale jest to sposób mało efektywny i zajmujący cenne sloty.

Gallente - Celestis (fregata to Maulus).

Wymagane skille to Sensor Linking i Signal Suppresion.
Celestis ma bonus 5% do efektywności Sensor Damperów, oraz mało użyteczne 5% do damagu średnich hybryd.
Sensor dampy zmniejszają skuteczny zasięg lockowania przeciwnika, oraz znacznie wydłużają czas potrzebny na to lockowanie. Dodatkowo są jedyną skuteczną bronią elektroniczną przeciw dronom - drony nie zaatakują nikogo będącego poza zasięgiem lockowania statku-matki. No i dampy jako jedyne są użyteczne przeciwko lotniskowcom (carriery mają bardzo mocne sensory i prawie nie da się ich zjammować, tracking distruptory też są bezużyteczne). Należy też pamiętać, że dampy mają mniejszy zasięg niż jammery - około 40-50km.
Fitowanie - w zasadzie jedynym "must have" są trzy sensor dampery (najlepiej t2) - przy skillach na lvl 4 łączna skuteczność dampów wynosi około 90% (75-80% jeśli przeciwnik używa sensor boostera). Dodatkowo przy założonych trzech damperach bs potrzebuje około trzech minut, żeby namierzyć krążownik.
Reszta fitu jest już do waszego uznania. Railguny, probe launcher, ab lub mwd, scrambler, można weba wsadzić zamiast mwd, naprawiaczki, plejtki, coś do capacitora. No i oczywiście drony - 40m3 hangaru pozwala nam użyć 4 średnich dron lub 3 średnich i dwóch lekkich co pozwala zadać nawet nieco obrażeń (mi się udało wykręcić 70dps w prophecy).
Dampery kontruje się sensor boosterami.

Arbitrator.

Wymagane skille: Weapon Disruption oraz Turret Destabilization.
Bonusy: 5% do efektywności tracking disruptorów oraz 10% do dmg i hp dron.
Arbitrator jest trochę innym typem statku niż dwa poprzednie. Główną bronią Celestisa i Blackbirda jest ich EW i zdolność do zdjęcia locka przeciwnika. Tymczasem Arbitrator jest przede wszystkim krążownikiem bojowym z dodatkową opcją EW. Główną jego bronią są oczywiście drony (75m3 dronebaya), natomiast samo EW jest bardziej specjalistyczne niż dwa wspomniane wcześniej. Tracking disruptory zmniejszają tracking oraz optimal wieżyczek - najbardziej zauważalne oczywiście przy large gunach. Także w przeciwieństwie do innych EW wystarczą nam jeden lub dwa disruptory żeby ich efektywnie używać.
Ale kiedy Arbitrator jest efektywny przeciw pojedynczym bsom turretowym, rzadko który pilot używa go tylko jako platformy EW bo trzeba pamiętać, że disruptory nie są skuteczne przeciw dronom i rakietom. Arbitrator za to jest używany jako główny ofensywny krążownik amarrski - sporo lepszy od przeciętnego Omena czy tragicznego Mallera.
Podpowiedzi co do fitowania nie będzie, każdy może sobie dobrać fit zależnie od upodobań i posiadanych skilli - Arbi posiada dość uniwersalnie rozłożone sloty (4/4/4) co pozwala na naprawdę sporo kombinacji.

Bellicose

Wymagane skille: Target Painting i Signature Focusing
Blackbird i Celestis są w stanie wyłączyć z walki przeciwników w statkach znacznie większych i kosztowniejszych od nich samych,  Arbitrator jest jednym z najlepszych krążowników bojowych, natomiast Bellicose... Cóż... Delikatnie mówiąc ssie. Nie jest ani mały, ani szybki, ani dobrze uzbrojony.
Ma bonus do ROFu projectili, ale przy 5 hi-slotach, tylko trzy turret hardpointy, które mogłyby skorzystać z tegoż bonusu. Jest przez to znacznie słabszy w walce niż inne krążowniki Matari.
Ale zaraz, ma przecież jeszcze bonus 7,5% do painterów. Target painter zwiększa signature radius swojego celu, daje to niewielki bonus do trackingu naszych wieżyczek, ale głównie jest używany aby wróg odnosił więcej obrażeń z dużych rakiet. To jest czysto ofensywna EW, ale działająca tylko przy ograniczonej liczbie broni i sytuacji - tak jak np. torpedowanie krążowników. Z tego powodu jest to najsłabsza z broni elektronicznych.
Kolejnym gwoździem do trumny jest fakt, że dokładnie tą samą role może spełnić malutki i szybki Vigil. Może ma nieco mniejszy bonus, ale jest znacznie trudniejszym celem niż Bellicose... A jak zaczyna się robić gęsto, wróg zwykle wybiera inne cele niż jakaś tam mała frejka.

Podsumowując. Krążowniki EW są dosyć unikalne. Nie są najszybszymi, najtwardszymi czy najmocniej uderzającymi statkami w grze. Blackbird, Arbitrator czy Celestis jasno pokazują, że czasem spryt i odrobina kombinowania potrafią zdziałać więcej niż brutalna siła.
Dobrze użyte statki EW potrafią sprawić, że gang jest znacznie silniejszy niż wydawałoby się, sumując wszystkie jego części.
... z wyjątkiem Bellicose... Ten statek naprawdę ssie.

Art jest luźnym tłumaczeniem, także nie bijcie jak coś się nie zgadza :)
Nie jestem też pewien jednej rzeczy:
Cytuj
Dodatkowo są jedyną skuteczną bronią elektroniczną przeciw dronom - drony nie zaatakują nikogo będącego poza zasięgiem lockowania statku-matki.
Czy ktoś mógłby to na 100% potwierdzić lub obalić?

147
Dyskusje ogólne / Eve w Financial Times
« dnia: Maj 09, 2007, 13:20:30 »

148
Dyskusje ogólne / Dyskusje o klimatach i bekgrandach
« dnia: Kwiecień 11, 2007, 11:45:40 »
Posty wycięte z wątku: http://eve-centrala.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=4010.0
X.



Każdy tak twierdzi. A później spotykają drejka.
I..?
Przyznaję, drake jest do misjowania niezły... Ale w PvP nie jest w niczym lepszy od innych bc. A wskazywanie nowicjuszom jakiegoś (dowolnego) statku, że niby uber jest prowadzi tylko do jednego - big rozczarowania.

Heh... A dopiero co był taki ładny wątek o Caldari w PvP  :2funny: :2funny: :2funny:
A co mają wspólnego ludzie (aka początkowe atrybuty) ze statkami, kótrymi sie lata?
Wbrew pozorom sporo.  :2funny:

Ja zacząłem caldari ze względu na  background
Co niby? Jaki background? W tej grze coś co od biedy można nazwać backgroundem to mają amarzy i matarzy. A i tak jest tego żałośnie mało. A o caldari i gallente to nawet nie ma co wspominać. Mówię oczywiście o oficjalnych materiałach, bo ostatnio zacząłem zbierać ten "background".
Chyba, że backgroundem nazwiesz te pół strony na eve-o, pseudofaszystowskie mundurki i pseudofaszystowską ideologię wyłażącą z nielicznych materiałów na eve-o.
Ta gra ma zajebiście duży potencjał od tej strony, ale niestety przekonałem się właśnie, że tylko potencjał, bo nikt go nie wykorzystuje... A jeśli już to w malutkim procencie...
 :'(
To oczywiście moje zdanie, ale porównajcie sobie evkowy oficjalny background, do innych gier, nawet nie RPG. Żałość bierze... Mam nadzieję, że fuzja z WW coś w tym temacie zmieni...

Cytuj
btw. ludzie dajcie sobie spokój z mówieniem ludziom ze caldari są do dupy bo to tylko świadczy o waszym lamerstwie
A nie są?  :2funny:
A poważnie. Kto tak twierdzi? Z drugiej strony, niech co poniektórzy nie wmawiają innym, że Caldari (w domyśle Achura) są tacy uber, bo to też lamerstwo.

I jeszcze dlaczego wybranie Achury oznacza granie bez klimatu.
Jeśli wybierzesz Achurę, bo ma wymaksowane cechy itp, to to jest bez klimatu... Tzw power gaming.
Jeśli wybierzesz Achurę, bo spodobały ci się ich mordki, lub historia (oficjalnej nie znalazłem żadnej jak dotąd, poza tym, że pochodzą z systemu Saisio), a nie zwracasz uwagi na ich lekkie przegięcie (tzn nie miałeś o tym pojęcia w momencie wyboru), to nie można zarzucić ci braku tego osławionego "klimatu". Tyle mojego.

149
Dyskusje ogólne / Program o mmo
« dnia: Kwiecień 03, 2007, 09:39:51 »
Dostałem takiego oto maila:

Cytuj
Witam,

Reprezentuję HeadShot Media, czyli medium zajmujące sie promowaniem
gier komputerowych i e-sportu w Polsce za pomocą radia i telewizji
internetowej. Jesteśmy pierwszym i jedynym tego typu serwisem nie tylko w
naszym kraju, ale także w Europie środkowo wschodniej. Z serwisem może się
pan zapoznać odwiedzając stronę www: http://headshot.pl  (http://hstv.pl -
bezpośredni link do telewizji )

W naszej telewizji, bo w jej sprawie piszę ten list, miejsce znalazły
sobie jedne z najpopularniejszych gier komputerowych na świecie.
Rozpoczynając na CS 1.6 przez ET, COD, BF, AA na W3 kończąc. Są to jednak
tytuły stricte e-sportowe. Chcielibyśmy poszerzyć krąg naszych
zainteresowań, a gry MMORPG od dawna zwracały naszą uwagę. Stąd też oferta
współpracy między naszymi serwisami.

Stdandardowy support dla każdej sceny e-sportowej ( CS, BF etc. ) to
relacje meczy i programy tematyczne dotyczące tego tytułu. Podejrzewam
jednak, że w EVE, jak i w innych mmorpg cięzko pokazać rozgrywkę.
Planujemy więc stworzenie programu dedykowanego pod MMORG, co tydzień
dotyczyłby on innej gry (Eve Online wypadałoby co 3-4 tygodnie). Cięzko
narazie, mówić o dokładnej koncepcji, będziemy ją wypracowywać wspólnie z
osobami obeznanymi w danym tytule.

Chciałbym aby nasza współpraca polegała na wzajemnej promocji. Państwo
umieściliby informacje o tym, że poszukujemy osób z Warszawy które mogłyby
taki program poprowadzić, my za to konsekwentnie lansowali byśmy Państwa
serwis jako naszego partnera, tak w czasie tych konkretnych programów jak
i w samej telewizji. Do szczegółów oczywiście przejdziemy, jeśli będą
Państwo wstępnie zainteresowani współpracą.

Pozdrawiam,
Maciej Sawicki

Warto byłoby się tym bliżej zainteresować chyba.
A przy okazji, mógłby to ktoś na angielski translejtnąć?

150
Dyskusje ogólne / A może by tak wywiad?
« dnia: Kwiecień 02, 2007, 13:06:12 »
Post Baza, trochę co prawda nie na temat, natchnął mnie takim oto pomysłem.
Korzystając ze znajomości z The Orbisem, można by przygotować listę kilku pytań do devsów i poprosić go o przekazanie odpowiedniemu człowiekowi, a następnie opublikować odpowiedzi. Mielibyśmy ekskluzywny wywiad z devsami na centrali. Co wy na to? Jakie pytania warto zadać? I kto to wszystko przetłumaczy? :)

151
Archiwum / Zakładanie nowych kont
« dnia: Marzec 27, 2007, 21:43:51 »
Kilka osób już mi sygnalizowało o problemie z zakładaniem nowego konta na Centrali - podobno nie dochodzą maile aktywacyjne. W takim przypadku polecam najpierw sprawdzenie katalogu ze spamem zarówno poprzez dostęp http do poczty ("na stronie www" dla nie kumających ;) ) jak i w programie pocztowym. Jeśli mimo to nie ma tego maila - proszę o kontakt ze mną (dane kontaktowe są w profilu).
Proszę także osoby zakładające konta na "podejrzane" e-maile (np w domenach .ru lub yahoo lub innych spamopodejrzanych) o danie znać, ponieważ z zasady takie konta są usuwane i/lub banowane, podobnie jak numery ip z ktorych zostały założone.
Dzięki za zrozumienie i współpracę.

152
Dyskusje ogólne / Zły dzień na haulowanie...
« dnia: Marzec 23, 2007, 14:00:36 »
http://www.eve-tribune.com/index.php?no=2_12&page=8

2007.03.14 16:18

Victim: *****
Alliance: NONE
Corp: Republic Military School
Destroyed: Viator
System: ****
Security: 0.3

Involved parties:
Name: Igrayne (laid the final blow)
Security: -10.0
Alliance: NONE
Corp: OctoberSnow Corp
Ship: Sleipnir
Weapon: 220mm Vulcan AutoCannon II

Name: Useless
Security: -10.0
Alliance: NONE
Corp: OctoberSnow Corp
Ship: Lachesis
Weapon: Lachesis

Destroyed items:

10MN Afterburner II
Medium Shield Extender I
Giant Secure Container (Cargo)
Machariel Blueprint
20th Tier Overseer's Personal Effects, Qty: 18
21st Tier Overseer's Personal Effects, Qty: 18
22nd Tier Overseer's Personal Effects, Qty: 17
23rd Tier Overseer's Personal Effects, Qty: 18
Gist X-Type 100MN MicroWarpdrive, Qty: 2
Domination Warp Disruptor, Qty: 1
Gist X-Type Shield Boost Amplifier, Qty: 2
Gist X-Type Large Shield Booster, Qty: 3
Gist X-Type X-Large Shield Booster, Qty: 4
Gist X-Type Ballistic Deflection Field, Qty: 1
Gist X-Type Explosion Dampening Field, Qty: 1
Gist X-Type Heat Dissipation Field, Qty: 2
Gist X-Type Photon Scattering Field, Qty: 2
Nightmare Blueprint
19th Tier Overseer's Personal Effects, Qty: 9
20th Tier Overseer's Personal Effects, Qty: 14
20th Tier Overseer's Personal Effects, Qty: 3
21st Tier Overseer's Personal Effects, Qty: 14
21st Tier Overseer's Personal Effects, Qty: 3
22nd Tier Overseer's Personal Effects, Qty: 8
22nd Tier Overseer's Personal Effects, Qty: 1
23rd Tier Overseer's Personal Effects, Qty: 14
23rd Tier Overseer's Personal Effects, Qty: 3
True Sansha Reactive Plating, Qty: 2
True Sansha Reflective Plating, Qty: 1
True Sansha Thermic Plating, Qty: 1
Centus X-Type Armor EM Hardener, Qty: 4
Centus X-Type Armor Explosive Hardener, Qty: 1
Centus X-Type Armor Explosive Hardener, Qty: 2
Centus X-Type Armor Kinetic Hardener, Qty: 3
Centus X-Type Armor Thermic Hardener, Qty: 4
Centus X-Type Armor Thermic Hardener, Qty: 1
True Sansha Armor Kinetic Hardener, Qty: 1
True Sansha Energized Magnetic Membrane, Qty: 1
True Sansha Energized Magnetic Membrane, Qty: 2
True Sansha Energized Reflective Membrane, Qty: 1
True Sansha Energized Thermic Membrane, Qty: 1
Centus X-Type Large Armor Repairer, Qty: 2
Centus X-Type Large Armor Repairer, Qty: 1
Large 'Accommodation' Vestment Reconstructer I, Qty: 3
Large Automated I Carapace Restoration, Qty: 2
Large Inefficient Armor Repair Unit, Qty: 1
Heavy Brief Capacitor Overcharge I, Qty: 2
Heavy Electrochemical Capacitor Booster I, Qty: 1
Heavy F-RX Prototype I Capacitor Boost, Qty: 2
Barton Reactor Capacitor Recharger I, Qty: 2
Barton Reactor Capacitor Recharger I, Qty: 1
Eutectic I Capacitor Charge Array, Qty: 3
F-b10 Nominal Capacitor Regenerator, Qty: 1
Fixed Parallel Link-Capacitor I, Qty: 3
True Sansha Cap Recharger, Qty: 2
True Sansha Cap Recharger, Qty: 1
True Sansha Heavy Nosferatu, Qty: 1
Dual Afocal Heavy Maser I, Qty: 8
Dual Anode Heavy Particle Stream I, Qty: 3
Dual Heavy Afocal Pulse Maser I, Qty: 5
Dual Heavy Modal Pulse Laser I, Qty: 1
Dual Modal Heavy Laser I, Qty: 4
**** Truncated - mail is too large ****

Po prostu OMG :)

153
Dyskusje ogólne / Zostań GMem ?
« dnia: Marzec 20, 2007, 17:47:51 »
Dostałem dzisiaj takiego oto maila:
Cytuj
Witam,
 
ClientLogic jako nasza nadrzedna firma "matka" poszukuje osob na stanowisko GameMaster w E.V.E. - sądzę że powinno Was to zainteresować. Wszelkie szczegóły znajdują się w załączniku. Miałbym prośbę o wrzucenie tego na główną stronę.
 
w razie dodatkowych pytań służę pomocą.

Alex Lapinski
DSO / DPO
Sitel Polska
Ul. Domaniewska 41,
Building Mars - Entry D - 6th Floor
02-672 Warsaw - POLAND
www.sitel.com
I dalej w załączniku:
Cytuj
Chciałbyś stać się częścią zaawansowanej, bez przerwy rosnącej gry MMORPG?

Do Twoich podstawowych obowiązków należałoby:
Pomoc online poprzez chat lub email dla jednego z najpopularniejszych producentów gier MMO
Pomoc w tworzeniu i zajmowaniu się społecznością graczy
Reagowanie na incydenty przy użyciu wewnętrznych narzędzi gry
Kontrolowanie przestrzegania zasad zarówno samej gry jak i jej oficjalnego forum
Śledzenie oficjalnych i nieoficjalnych wiadomości, posiadanie zawsze świeżych informacji na temat gry i zgromadzonej dookoła niej społeczności
Eskalacja problemów związanych z działaniem gry do swoich bezpośrednich przełożonych
Praca drużynowa, mająca na celu uzyskanie najwyższego poziomu usług
Szybkie reagowanie na prośby klientów
Odpowiednie odnoszenie się do klientów, zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych
Bycie poinformowanym na temat najopularniejszych problemów i ich możliwych rozwiązań
Świadomość wszelkich zmian znajdujących się w zakresie obowiązków

Wymagania:
Fascynacja grami MMOG
Profesjonalne, kompetentne podejście do kontaktów z innymi graczami/klientami
Silna motywacja i chęć do poświęceń
Dobra znajomość języka
Umiejętność pracy w zespole
Umiejętność przyjmowania zarówno pozytywnej i negatywnej krytyki oraz wykorzystywania jej do ulepszania swojej pracy
Punktualność i odpowiedzialność są kluczowe
Umiejętność zachowania spokoju i pewności siebie w sytuacjach stresowych
Kontaktowość

Doświadczenie:
1-2 lata grania w Eve Online

Umiejętności:
Dobre umiejętności komunikacyjne
Wymagane języki (najlepiej native speaker): rosyjski, niemiecki lub francuski
Angielski na wysokim poziomie
Dobra znajomość komputera (hardware i software)

Wiedza:

Dziedzina obsługi klienta i umiejętności językowe
Wykorzystanie dostępnych zasobów
Systemy operacyjne
Hardware i Software
Wiedza o produkcie
Myślisz, że jesteś osobą, której szukamy?
Użyj naszego formularza online, aby wysłać nam swoje zgłoszenie!

http://www.jobs-clientlogic.de/EVE2007/?lang=en

Gdyby nie ten native speaker :P
Publikuję, chociaż nie wiem na ile to rzetelna informacja.

154
Patche i dodatki / Wywiad z Magnusem Bergssonem
« dnia: Marzec 14, 2007, 23:10:28 »
Tutaj: http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/setview/features/loadFeature/1161/gameID/14 jest wywiad z jednym z głównych developerów CCP. Potwierdzają wprowadzenie Vivoxa w patchu w przyszłym tygodniu, jest kilka słów o łażeniu po stacji oraz news że CCP będzie robiło MMORPG opartą na WhiteWolfowym Świecie Mroku.

155
Poradniki / PvP dla opornych
« dnia: Marzec 07, 2007, 13:24:33 »
Zapraszam do komentowania, dyskutowania nad i zadawania pytań dotyczących poradnika PvP autorstwa Rhovana.

156
Dyskusje ogólne / Witryny o grach
« dnia: Luty 28, 2007, 14:38:02 »
Szybka ankieta na temat witryn o grach komputerowych. Które z wyżej wymienionych uważasz za największe/najlepsze lub odwiedzane przez największą liczbę graczy?
CCP planuje umieścić polskojęzyczne bannery i reklamy Eve-Online na dwóch największych polskich portalach poświęconych grom komputerowym. Pomóżcie wybrać najlepsze.
Zachęcam do głosowania - im więcej głosów tym lepiej, więc namawiajcie korpowiczy, kolegów, znajomych do głosowania. To ważne dla rozwoju Eve w Polsce. Pośrednio przyczynić się może też do organizowania eventów dla polaków zarówno w grze jak i poza nią.
Powyższe portale zostały zaproponowane mi do ankiety przez CCP - jeśli znacie jakieś lepsze/większe to dajcie znać - najlepiej z namiarem na kogoś od reklamy/pr.

157
Poradniki / Produkcja - dyskusja nad poradnikiem
« dnia: Luty 23, 2007, 15:09:19 »
Zapraszam do wyrażania opinii, uzupełniania oraz zadawania pytań związanych z poradnikiem producenta:

158
Patche i dodatki / Zmiany w misjach
« dnia: Luty 22, 2007, 10:01:21 »
Na stronie Eve-o pojawił się DevBlog Oveura o zmianach jakie mają nastąpić w misjach. Zmiany zapowiadane są na Revelations 2, Oveur potwierdził także, że dodatek ten pojawi się w lecie tego roku. Najważniejsze zmiany to:

    * Zwiększy się liczba agentów.
    * Poziom 4 zbliży się trudnością do Poziomu 3, nie będzie tak drastycznego skoku jak teraz.
    * Level 5 to nowy poziom zawierający najtrudniejsze misje poziomu 4, ale głównie nowe misje.
    * Nowe misje poziomu 4 skupią się na konflikcie między frakcjami. Umożliwi to miejscami zaangażowanie Dreadnoughtów, Carrierów i Mothershipów (po obu stronach?).
    * Misje od poziomu 5 będą tylko w 0.4 i niżej.
    * Poziom 6 będzie zupełnie nowym poziomem agentów,
    * Poziomy 5 i 6 będą otwarte dla niektórych typów okrętów liniowych (capital) (najprawdopodobniej wszystkie misje, wliczając te przeniesione z poziomu 4),
    * Poziom 7 jest możliwym kolejnym dodatkiem,
    * Poziom 7 będzie dostępny dla wszystkich statów poza Tytanami.

 Zmian jest dużo więcej, zapraszam więc do lektury DevBloga: http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=432

159
Dyskusje ogólne / Wielka Wojna
« dnia: Luty 15, 2007, 11:12:56 »
Dla tych, którzy nie śledzą wydarzeń politycznych galaktyki nie ma prostego sposobu na opisanie wydarzeń tego weekendu. Zaczęła się wojna. Wielka Wojna Galaktyczna. Wojna, która zmieni krajobraz całej galaktyki na długi czas. Nikt nie pozostanie neutralny. Nie ma bezpiecznego miejsca. Wszyscy jesteśmy w stanie wojny.

W ten piątek, Band of Brothers ogłosiło, że przyłącza się do trwającego konfliktu Lotki Volterra i sojuszników z Red Alliancem i jego sojusznikami, po strone Lotki. Wcześniej planowana na sobotę, deklaracja została przyspieszone przez oblężenie stoczni Lotki, gdzie budują oni kolejnego Tytana.

W sobotę, sojusz Dusk and Dawn pojawił się flotą bojową w Fountain, najbardziej na północ wysuniętym regionie w przestrzeni Band of Brothers, przyprowadzając Tytana klasy Erebus i ogłaszając, że jest to inwazja...

Wielka Wojna rozpoczęła się.

 

Wstęp artykułu z najnowszego Eve-Tribune przetłumaczony przeze mnie. Oryginał znajduje się tutaj.

160
Poradniki / Cloaking
« dnia: Luty 12, 2007, 23:26:09 »
Oto przetłumaczony przez Dzikusa poradnik dotyczący Cloaking. Trzeba by było go trochę uaktualnić.
Cytat: Dzikus
Wszystko co chcieliście wiedzieć o urządzeniach maskujących a wstydziliście się zapytać. Hygelac z Sharks With Frickin' Laser Beams spisał te pytania i odpowiedzi na nie, a następnie umieścił je na swojej stronie oraz na forum eve-online. A ja zachwycony pomysłem przetłumaczyłem.

1.0 - Zakres
2.0 - Co to jest Urządzenie Maskujące?
3.0 - Ile czasu trwa maskowanie?
4.0 - Ile czasu trwa odmaskowanie?
5.0 - Czy można mnie zobaczyć kiedy jestem zamaskowany?
6.0 - Czego nie można zrobić w zamaskowanym statku?
7.0 - Czy mogę skoczyć przez bramę będąc zamaskowanym?
8.0 - Kiedy nie będę mógł się zamaskować?
9.0 - czy można mnie zmusić do odmaskowania się?
10.0 - Ile to zużywa kondensatora?
11.0 - Czy to działa przeciw NPCom?
12.0 - Jakie są atrybuty/wymagania dla "Improved Cloaking Device II"?
13.0 - Jakie są atrybuty/wymagania dla "Prototype Cloaking Device"?
14.0 - Jakie są atrybuty/wymagania dla "Covert Ops Cloaking Device II"?
15.0 - Kiedy działa kara do Scan Resolution?
16.0 - Ile kosztuje umiejętność Cloaking i jakiej jest trudności (Rank)?
17.0 - Jak można użyć w walce fregaty Covert Ops?
18.0 - Jak można użyć w walce zamaskowany statek inny niż Covert Ops?

1.0 - Zakres
To FAQ dotyczy jedynie urządzeń "Improved Cloaking Device II", "Prototype Cloaking Device" i "Covert Ops Cloaking Device II".

2.0 - Co to jest Urządzenie Maskujące?
Urządzenie maskujące jest to moduł, który montuje się na wysokim slocie. Kiedy zostanie włączony, uczyni twój statek niewidzialnym albo "zamaskowanym".

3.0 - Ile czasu trwa maskowanie?
Około 1 sekundy.

4.0 - Ile czasu trwa odmaskowanie?
Odmaskowanie zajmuje tylko sekundę, ale kiedy już się pojawisz, nie możesz niczego namierzyć przez około 20 sekund. Czas ten nazywa się "czasem rekalibracji sensorów" i jest modyfikowany przez twoją umiejętność "Cloaking". Różne urządzenia maskujące mają różny czas rekalibracji. Warto zauważyć, że możesz tak naprawdę zacząć namierzać wcześnie, o ile namierzanie nie zakończy się przed zakończeniem rekalibracji. Najlepiej więc jest zacząć namierzać jak tylko zakończysz maskowanie.

5.0 - Czy można mnie zobaczyć kiedy jestem zamaskowany?
Nie, dopóki jesteś zamaskowany, jesteś kompletnie niewidzialny. Nie można cię zobaczyć i nie można cię namierzać. Jeżeli ktoś odpali blisko ciebie Smartbombę, nie otrzymasz obrażeń, ale będziesz musiał się odmaskować.

6.0 - Czego nie można zrobić w zamaskowanym statku?
Podczas gdy jesteś zamaskowany, obowiązują cię następujące ograniczenia:
1. Nie możesz niczego namierzać.
2. Nie możesz się warpować (wyjątkiem jest Covert Ops Cloaking Device II)
3. Poruszasz się wolniej (spadek szybkości zależy od używanego modułu maskującego)
4. Nie możesz wypuszczać dron
5. Nie możesz otwierać puszek
6. Nie możesz zbierać łupów (loot)
7. Nie możesz aktywować Smartbomb
8. Nie możesz używać rakiet FoF
9. Nie możesz zmieniać typu amunicji
10. Nie możesz używać MWD
11. Nie możesz rozpocząć sekwencji dokującej
12. Nie możesz skakać przez bramy
13. Nie możesz aktywować naprawiaczy Pancerza ani Struktury
14. Tak naprawdę nie możesz włączyć żadnych modułów gdy jesteś zamaskowany
15. Nie możesz przeładować broni ani ładunków
16. Nie możesz wykonywać analizy sond skanujących

7.0 - Czy mogę skoczyć przez bramę będąc zamaskowanym?
Jak napisano powyżej, nie. Tym niemniej uważna koordynacja i odrobina szczęścia pomoże ci przelecieć przez *większość* bram nie zauważonym.

1. Zamaskowany statek zbliża się do bramy
2. W odległości 2.5km naciskasz przycisk odmaskowania
3. Czekasz pół sekundy i "Jump"
4. Po drugiej stronie jesteś już zamaskowany ale nie jest to jeszcze odpowiednie maskowanie
5. Ruszasz w dowolnym kierunku
6. Szybko naciskasz przycisk maskowania, migniesz tylko na skanerach ludzi w okolicy a następnie znowu znikniesz

Tą metodą możesz uniknąć blokad, ale uważaj na zmyślnych piratów we fregatach z MWD, którzy mogą lecieć na twoją ostatnią pozycję aby zmusić cię do odmaskowania.

Ostrzeżenie: Skakanie przez bramy w ten sposób może się nie powieść o ile nie odczekasz pół sekundy aby uruchomić skok. W Exodusie build v2.03.3106 jest możliwe, że "skoczysz" ale twój statek pozostanie w przestrzeni mimo że nie możesz go wiedzieć. Twoj statek może być namierzony i zniszczony z tego powodu. Logi nie pokarzą co tak naprawdę się stało i nie będziesz miał możliwości otrzymania zwrotu straty.

8.0 - Kiedy nie będę mógł się zamaskować?
Nie możesz sie zamaskować w odległości do dwóch kilometrów o jakiegokolwiek obiektu. Nie możesz równiesz się maskować jeżeli jesteś namierzony przez innego gracza lub przez NPC, co może być prawdziwym problemem jeżeli próbujesz właśnie uciec od kłopotów.

Ostrzeżenie: w namierzaniu jest bląd, który ma wpływ na urządzenia maskujące:
Jeżeli jesteś namierzony i uciekniesz poza zasięg, to przeciwnik nie straci namiaru dopóki nie aktywuje jakiegoś modułu. Co oznacza, że możesz być 500 km od przeciwnika i ciągle być namierzony przez fregatę. A to uniemożliwi ci maskowanie.

9.0 - czy można mnie zmusić do odmaskowania się?
Tak. Jeżeli znajdziesz się 2 km od jakiegokolwiek obiektu, zostaniesz odmaskowany. Maskowanie stracisz także jeżeli zostaniesz trafiony przez Smart Bombę.

Czasami jest możliwe zbliżyć się do Bazy lub do Bramy na mniej niż 2km i pozostać zamaskowanym. Jest to jednak chwilowy błąd w grze.

10.0 - Ile to zużywa kondensatora?
Urządzenie maskujące nie wymaga kondensatora do aktywacji i pozostaje aktywne dopóki go nie wyłączysz lub nie zbliżysz się zanadto do jakiegoś obiektu.

11.0 - Czy to działa przeciw NPCom?
Tak, ze wszystkim restrykcjami, które zostały już wymienione. Poza tym pamiętaj, że NPCe namierzają niesamowicie szybko. Mają również tendencje do krążenia po pasach.

12.0 - Jakie są atrybuty/wymagania dla "Improved Cloaking Device II"?

Umiejętności:
Electronics Lvl5
Cloaking Lvl3

Fitting :

HiSlot
60 CPU
5 MW

Atrybuty:

-40% Scan resolution!
20 sek czas rekalibracji
0.25% prędkości (czyli 25% twojego maksimum)
Objętość : 100m3

13.0 - Jakie są atrybuty/wymagania dla "Prototype Cloaking Device"?
Umiejętności:

Electronics Lvl5
Cloaking Lvl1

Fitting :

HiSlot
30 CPU
1 MW

Atrybuty:

-50% Scan resolution!
30 sek czas rekalibracji
0.1% prędkości (czyli 10% twojego maksimum)

14.0 - Jakie są atrybuty/wymagania dla "Covert Ops Cloaking Device II"?

Umiejętności:

Electronics Lvl5
Cloaking Lvl4
Covert Ops lvl2*

Fitting :

HiSlot
5000 CPU!**
1 MW

Atrybuty:

-0% Scan resolution! (czyli nie ma kary do Scan Resolution!)
10 sek czas rekalibracji
100% prędkości (czyli nie ma kary do prędkości!)

* Warto zwrócić uwagi, że nie da się zamontować tego urządzenia maskujacego na fregacie Covert Ops dopóki nie będziesz miał przynajmniej 2 poziomu umiejętności Covert Ops ze względu na niesamowite ilości CPU, które są potrzebne.
** 5000 CPU jest ograniczeniem, które nie pozwala założyć tego modułu na statki inne niż fregaty Covert Ops. Przykładowo na Cheetah nie da się zrobić dobrego setupu statku jeżeli nie masz Covert Ops na poziomie 4.

15.0 - Kiedy działa kara do Scan Resolution?
Kara do Scan Resolution działa od chwili kiedy zamontujesz moduł maskowania na statku. Powoduje ona, że namierzasz *wszystkie* cele o jakieś 40%/50% wolniej niż normalnie. To spory problem jeżeli latasz zamaskowanym Pancernikiem.
15.1 Czy mogę uniknąć kary do Scan Resolution jeżeli wyłączę moduł (PUT OFFLINE)?
Nie, przełączenie modułu na OFFLINE nie znosi kary na Scan Resolution.

16.0 - Ile kosztuje umiejętność Cloaking i jakiej jest trudności (Rank)?
Ostatnim razem kiedy sprawdzałem, kosztował około 1 miliona ISK na rynku i był dostępny w dużych ilościach. Poziom Trudności to 6.

17.0 - Jak można użyć w walce fregaty Covert Ops?
To bardzo supiektywne pytanie i jest tak naprawdę tylko opiną. Najlepiej wypróbuj ją sam i spróbuj nabrać własnych doświadczeń. Oto kilka ze sposobów na jakie używałem fregaty Covert Ops:

1. Zwiad na pozycji wroga i wyszukiwanie wrogich statków
2. Podróż przez zablokowane terytoria
3. Robienie BMów na zablokowanym terytorium
4. Kampowanie wrogich Safe Spots.
5. Bycie markerem do warpowania się gangu
6. Wsparcie floty/tackling (Sensor Dumper, webber/Scrambler i modlitwa)
7. Przeciw fregatom w 1vs1 (Wymaga jaj, jedyny raz kiedy to robiłem, to wtedy gdy przeciwnik uciekał)
8. Skanowanie systemu za pomocą Scan Probes.

18.0 - Jak można użyć w walce zamaskowany statek inny niż Covert Ops?
Znowu kilka przykładów bazujących na mojej opinii:

Fragata/Interceptor/Krążownik
1. Wsparcie floty/tackling (nie tak dobre jak fregata Covert Ops)
2. Marker do Warpowania
3. Przeciw fregatom w 1vs1 (stestowane z sukcesem)
4. Zwiad na stacjonarnej pozycji (bramy, puszki, stacje)
5. Skanowanie za pomocą Scan Probes

Pancernik

1. Zwiad ze stacjonarnej pozycji (takiej, która nie wymaga ruszania się)
2. Zasadzka (mniejsze staki użyte jako przynęta/tackler)
3. Skanowanie systemu za pomocą Scan Probes.

Tłumaczenie: Dzikus 22.02.2004

161
Poradniki / Jak zacząć? - dyskusja
« dnia: Luty 12, 2007, 19:39:23 »
Wszelkie komentarze, uwagi, korekty i pytania do poradnika proszę umieszczać w tym wątku.

162
Poradniki / Metody płatności - dyskusja
« dnia: Luty 12, 2007, 19:38:23 »
Wszelkie komentarze, uwagi, korekty i pytania do poradnika proszę umieszczać w tym wątku.

163
Poradniki / Kontrakty - dysusja
« dnia: Luty 12, 2007, 19:37:51 »
Wszelkie komentarze, uwagi, korekty i pytania do poradnika proszę umieszczać w tym wątku.

164
Poradniki / Poradnik handlowca - dyskusja
« dnia: Luty 12, 2007, 19:33:44 »
Wszelkie komentarze, uwagi, korekty i pytania do poradnika proszę umieszczać w tym wątku.

165
Poradniki / Revelacyjne skanowanie - dyskusja
« dnia: Luty 12, 2007, 19:32:46 »
Wszelkie komentarze, uwagi, korekty i pytania do poradnika proszę umieszczać w tym wątku.

166
Poradniki / Poradnik dla początkujących v. 2.0
« dnia: Luty 08, 2007, 23:09:36 »
Ponieważ poradnik Ravu stał się troszkę nieaktualny już, trzeba by go albo uaktualnić, albo napisać od nowa. Biorąc pod uwagę problemy jakie były stwarzane z powodu udostępnienia poradnika na Centrali, lepiej chyba napisać nowy.
Przemyślałem sobie ten problem i myślę, że należy to rozwiązać nie jako jeden wielki poradnik, a raczej jako serię artykułów tematycznych. Myślę, że nie ma sensu rozważać wszystkiego super dokładnie - raczej niech będą to praktyczne rady plus minimum potrzebnej teorii. Jeśli komuś to nie wystarczy i nie potrafi dojść samemu do reszty, to chyba się do evki nie nadaje. :) Czyli generalnie poradnik dla inteligentnych. :P
Myślę, że potrzebne by były następujące artykuły:
  • 1. Start - W połowie gotowy by me :).
Instalacja i tworzenie postaci plus tipsy jak zacząć.
  • 2. Skille - zrobiony prze future.
Czyli jak najrozsądniej skillować, słowo o learningach.
  • 3. Statki i fity - brak.
Garść porad odnośnie wyboru statków i modułów.
  • 4. Górnictwo - brak.
Tipsy dla górników. Statki na początek, gdzie kopać, co dalej.
  • 5. Walka i NPCowanie - brak.
Czyli krótka rozprawa o trackingu i tego typu duperelach oraz garść porad jak zacząć polować na npców.
  • 6. Misje i kompleksy - Dormio pisze.
  • 7. Produkcja - Napisane przez Dormio.
Jak zacząć produkować.
  • 8. Handel - zrobine przez Ellaine.
Jak spekulować na markecie.
  • 9. Kontrakty - zrobione przez Piotrqs Quendi [SHCK].
Gotowy, ostatnie poprawki.
  • 10. Rigi i salvaging - brak.
. Co i jak.
  • 11. Skanowanie i eksploracja - zrobione przez Mario del Torres [GBT].
Gotowy, ostatnie poprawki.
  • 12. PvP - W połowie zrobione przez Rhovanał.
Poradnik dla początkującego. Co to jest tackler, jakie skille na początek, overview - słowem podstawy.

I chyba tyle. Aż tak dużo tego nie ma :P
Kto do czego chętny? I może jeszcze coś co przegapiłem?
Jak będzie dużo chętnych to się zrobi jako wiki, albo na googledocks... Ale jakoś wątpie w te tłumy ;)
Postaramy się o jakieś wyróżnienie osób piszących.

167
Dyskusje ogólne / Skandal czy ściema
« dnia: Luty 08, 2007, 20:48:38 »
Na mmorpg.pl znalazłem taki oto link:
http://www.bluesnews.com/cgi-bin/board.pl?action=viewthread&threadid=75215
Co sądzicie?

168
Jeśli grasz w Eve, a nadal nie masz korporacji, bądź nie wiesz, do której się zgłosić - napisz w tym wątku. Podaj swój nick, ile czasu grasz i jaki styl gry Cię interesuje. Headhunterzy zainteresowanych korpów pewnie się z Tobą skontaktują :)

169
Przedpokój / Polskie korporacje i sojusze
« dnia: Luty 07, 2007, 15:13:49 »
Poniżej zaczątek spisu polskich korporacji. Proszę osoby kompetentne o uzupełnianie/poprawienie informacji o korpach (poza poniższymi warto także zamieścić dwa trzy zdania od siebie), a także o dopisywanie pominiętych. Wątek będzie moderowany - informacje uzupełniane w tym poście, pozostałe będą kasowane w celu zachowania porządku. Lista w porządku analfabetycznym ;)



SPIS PRZENIESIONY NA STRONĘ GŁÓWNĄ (linki w menu po lewej).
Wszelkie poprawki i uaktualnienia będą tam wnoszone.

170
Dyskusje ogólne / Mapy Eve.
« dnia: Luty 07, 2007, 11:52:58 »
Uaktualnienie starego tematu.

Mapa administracyjna - czyli tereny kontrolowane przez graczy:
http://www.eve-files.com/media/corp/CRII/Latest.jpg

Mapy regionów z zaznaczonymi stacjami i skokami (pdf):
http://www.ombeve.co.uk/

Kravek soveregnity overlay:
http://maps.eve-on.net/

171
Dyskusje ogólne / Kanał IRC
« dnia: Luty 06, 2007, 22:44:31 »
Jakiś czas temu istniał kanał ircowy #eve-centrala. Z braku ludzi kanał umarł. Dzisiaj jednak sprawa wróciła, a że jest sporo nowych ludzi na forum, postanowiłem walnąć ankietkę.
Jeśli będzie sporo osób, to może zrobimy znowu taki kanał? Jeśli tak, to gdzie?
No i przydałby się krótki kurs używania irca (podstawowe pojęcia i komendy), linki do darmowych klientów i opis sposobu ich konfiguracji.

172
Dyskusje ogólne / Sprzedaż tc za kasę...
« dnia: Luty 05, 2007, 22:37:46 »
Pytanie szczególnie do osób skupujących tc za iski, a potem sprzedających za kasę na allegro itp...
Co wy na taki zapis w EULA (punkt 2A):
Cytuj
Accounts may not be used for business purposes. Access to the System and playing EVE™ is intended for your personal entertainment, enjoyment and recreation, and not for corporate, business, commercial or income-seeking activities. Business entities and anyone who is acting for or on behalf of a business or for business purposes may not establish an Account, access the System or play EVE™. Accessing the System or using the Game for commercial, business or income-seeking purposes is strictly prohibited.
Czyli krótko mówiąc - kupujesz gtc za iski i sprzedajesz za real kasę - łamiesz EULA...
Czy może się mylę?
TC za iski można kupić tylko na własny użytek - takie przynajmniej jest stanowisko gmów... (chyba, że coś się zmieniło - wtedy proszę o info wraz ze źródłem).
I żeby nie było, że się czepiam. Podaje to tylko do wiadomości, żeby osoby tak robiące wiedziały w co się pakują - za to można stracić konto jak was ktoś podpieprzy. Jeśli jednak jest dozwolone (w co wątpie, bo to bądź co bądź handel iskami) to też dobrze by było to wiedzieć.

173
Patche i dodatki / Revelations 1.3 i 1.4
« dnia: Styczeń 11, 2007, 10:07:41 »
Dwa nowe patche są szykowane w najbliższym czasie czyli Revelations 1.3 i 1.4 - odpowiednio pod koniec stycznia i w marcu.
Zapowiadane jest mnóstwo zmian - w tym devblogu

174
Wsparcie techniczne / Przedłużony DT - zakłady ;)
« dnia: Grudzień 05, 2006, 11:28:23 »
Jak ktoś ma ochotę się zakładać kiedy wstanie serwer podczas kolejnych patchdays to proszę tutaj, coby forum nie zaśmiecać  :coolsmiley:

175
Wsparcie techniczne / Przedłużony DT
« dnia: Listopad 25, 2006, 15:51:37 »
Otwieram wątek informujący o przedłużonych DT. Prośba o nieśmiecenie tutaj, tylko podawanie informacji które ja przeoczyłem ;).
Wątek ma na celu zapobieżenie nadmiernemu powstawaniu wątków typu: "buuu, nie mogę się podłączyć..." podczas przedłużonych DT 8) 8) 8)

"Tranquility will have an extended downtime, Tuesday 28 November, running for 24
hours from 02:00 in the morning to 02:00 GMT Wednesday for the deployment of
Revelations, Chapter I, the free expansion to EVE Online.

Revelations features many improvements, new features, content and a wealth of
optimizations and fixes both to server and client.
"

Po ludzku: serwer będzie nieczynny 28 listopada od godziny 3:00 rano (polskiego czasu) do 3 rano dnia następnego. Teoretycznie. Praktyka może być różna.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6