Autor Wątek: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update  (Przeczytany 40211 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 19, 2012, 10:07:26 »
AHAC-e, anyone?
Sokole, czasami mam wrażenie że mam do czynienia z mamusią, pierdolnie byle co aby mieć ostatnie słowo. Tracking disruptem jestem w stanie praktycznie unieszkodliwić działa przeciwnika, czy to z bliska czy to z daleka, tak, że nie wejdzie we mnie ŻADEN dmg (proponuję się czymś takim pobawić na statku z bonusami). Na rakiety czegoś takiego nie ma, i żaden AB nie uchroni mnie przed jakimkolwiek demedżem. Wiem że Ci się w głowie nie mieści że ktoś prócz Ciebie miał do cynienia z Ahacami, ale latałem nimi sporo i mimo "antyrakietowego"  AB jakiś tam dmg zawsze wszedł. Zresztą proponuję Ci takie małe zadanko - weź pilgrima i kolegę w np. harbim i drejku. Polataj se wkoło harbiego bez AB za to z dwoma TD na nim i polataj se z AB wkoło drejka, a różnice opisz, dobrze?
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 19, 2012, 10:25:06 »
Pytanie pomocnicze - czy 1v1 ahac (Zealot) jest w stanie zabić dzisiejszego Dreja czy nie?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 19, 2012, 10:31:57 »
Ciekawe kiedy wpadną na to, że korpowy kanał może być na fejsie.
Weź, bo jeszcze któryś to przeczyta....  :-X
;D ;D ;D >:D

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 19, 2012, 10:34:37 »
Pytanie pomocnicze - czy 1v1 ahac (Zealot) jest w stanie zabić dzisiejszego Dreja czy nie?
Pytanie pomocnicze do pytania pomocniczego - co jest ważniejsze, boże narodzenie czy wielkanoc?
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 19, 2012, 10:39:09 »
nie wcinam się do dyskusji tylko chce napisać, że Vagabond jest tak seksowny, że awwww yeahhhh
pewpew

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 19, 2012, 10:58:18 »
Pytanie pomocnicze do pytania pomocniczego - co jest ważniejsze, boże narodzenie czy wielkanoc?

A Ty swoje.... Nie potrzebujesz 100% negacji DPS-u przeciwnika, wystarczy go tylko zredukować o tyle, żebyś był w stanie zajechać przeciwnika zanim on zajedzie Ciebie.

TD działające na wszystko oznacza, że moduł mógłby się nazywać "WeaponDebuffModule" i tyle. Kompletnie nie rozumiem dlaczego wszystko ma być takie samo!!

HML mają już dziś dupny DPS, ale jedną zaletę - zawsze trafiają i to ze sporego zasięgu. Bardzo dobra broń do walki z blobem plus świetna do (nudnego jak p....) PvE.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 19, 2012, 11:06:09 »
Cytuj
Pytanie pomocnicze - czy 1v1 ahac (Zealot) jest w stanie zabić dzisiejszego Dreja czy nie?

Nie jest (żelek), chyba że ma ostrego farta lub eccm i średniego farta. EC-300 for the win, drake teoretycznie zawsze ucieknie.
Przy farcie w drugą stronę czyli częstym jammie drake wygra.

Tylko nie wiem czy takiej odpowiedzi na pytanie się spodziewałeś. ;)

edit:
żeby nie być gołosłownym:
http://eve.battleclinic.com/killboard/killmail.php?id=13151710

z początków mojego latania na pvp w ogóle, miał przez 40-60% walki jamma z dronek i nawet nie fiknął. Skile miałem z dupy wtedy naprawdę. (owszem używałem HAM a nie HM, ale efekt byłby ten sam)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 19, 2012, 11:17:32 wysłana przez Centurion »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 19, 2012, 11:17:04 »
A pomijając drony? I pomijając weba?

To jest sztuczny przykład i nic takiego się przecież nie zdarza.

Ale OK - 100MN Tengu versus cokolwiek rakietowego?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 19, 2012, 11:23:57 »
A pomijając drony? I pomijając weba?

To jest sztuczny przykład i nic takiego się przecież nie zdarza.

Ale OK - 100MN Tengu versus cokolwiek rakietowego?
A pomijając wszystkie moduły ofensywne i defensywne?
No....ale ja jako nie propefauper, wiem tylko tyle że podczas walki jest tyle zmiennych że nikt nie jest w stanie z góry stwierdzic jaki bedzie wynik spotkania dwóch statków... chyba że to będzie propefauper, on pewnie wie wszystko z góry.... :-X
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 19, 2012, 11:27:16 »
Cytuj
A pomijając drony? I pomijając weba?

To jest sztuczny przykład i nic takiego się przecież nie zdarza.

Ja się nie kłócę dla zasady, tak tylko odpowiedziałem bo mi się przypomniała tamta akcja (btw, nie miałem weba).

Generalnie się zgadzam, że missile są obecnie ok, nie potrzeba żadnego modułku do zmniejszania dps ani nerfa tegoż dps.
Drakowi jak już to faktycznie powinni jakoś zmniejszyć tank (uniemożliwić konfigurację 2 lse + 2 invu) lub zmniejszyć resy. Tylko że te draki to alfa doktryna, która przy bc t3 sama za chwilę umrze, bo bc t3 na tej samej zasadzie działają a są lepsze więc IMHO nic nie trzeba z tym robić.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 19, 2012, 11:33:35 »
AB zmniejszy sygnature, jedli latasz odpowiednim statkiem
Odpowiednia smartka zniszczy czesc nadlatujacych rakiet
A teraz ma ponoć jeszcze wejść działanie TD na rakiety...
Wiec gdzie problem z tarcza antyrakietowa :D
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 19, 2012, 11:34:07 »
No....ale ja jako nie propefauper, wiem tylko tyle że podczas walki jest tyle zmiennych że nikt nie jest w stanie z góry stwierdzic jaki bedzie wynik spotkania dwóch statków... chyba że to będzie propefauper, on pewnie wie wszystko z góry.... :-X

Trollujesz dla trollowania.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 19, 2012, 11:37:44 »
Cytuj
Fakt faktem moduł "obronny" przed rakietami jest potrzebny bo równowagi jako takiej w tym temacie nie ma
ECM
EC-300/600/900

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #48 dnia: Wrzesień 19, 2012, 11:42:41 »
ECM
EC-300/600/900
Nie wszystkie shipy mogą wozić dronki, za to wszystkie mają medsloty.

Trollujesz dla trollowania.
Nie mój drogi Watsonie, po prostu się nie zgadzam z Twoimi "mądrościami" mającymi pokazać jaki to jesteś pro we wszystkim.

AB zmniejszy sygnature, jedli latasz odpowiednim statkiem
Odpowiednia smartka zniszczy czesc nadlatujacych rakiet
A teraz ma ponoć jeszcze wejść działanie TD na rakiety...
Wiec gdzie problem z tarcza antyrakietowa :D
No właśnie o te nieszczęsne TD się rozchodzi, niektórzy reagują na to jakby im ktoś chciał chomika zajebutać, ew. jakby nagle zaraz wszyscy wsadzili na statek te modułki i gnębili rakietowców.
TD już jest, świetnia działa na działka, ale jakoś pilgrimów, cursów tudzież podobnych za wiele nie widać... no i płaczu z tego powodu też nie ma.
Gwoli informacji, jestem totalnie przeciwny przeciwko nerfieniu CZEGOKOLWIEK na tę chwilę.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #49 dnia: Wrzesień 19, 2012, 11:44:08 »
Cytuj
Nie wszystkie shipy mogą wozić dronki, za to wszystkie mają medsloty.
A wiesz z tymi dronkami to jest zabawna rzecz bo prawie wszystkie shipy poszkodowane na droniarstwie to są statki rakietowe...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #50 dnia: Wrzesień 19, 2012, 11:51:38 »
A wiesz z tymi dronkami to jest zabawna rzecz bo prawie wszystkie shipy poszkodowane na droniarstwie to są statki rakietowe...
A dlaczego? Bo nie ma alternatywy.
Na statki "działkowe" masz kilka opcji, neutralizery na lasery, TD, dronki ecm, na rakietowce - dronki ECM.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #51 dnia: Wrzesień 19, 2012, 12:08:39 »
Może w takim razie lepszy byłby osobny moduł zakłócający pracę wyrzutni, bo jeden TD do wszystkiego to z dupy myśl.

Co by tu nie mówić prawdą jest, że zazwyczaj nie masz kontry przeciw rakietom, one po prostu wchodzą i wchodzą, ... tak czy siak teraz jest dobrze, to już kombinują jak nam spierdolić Eve na święta :)

Coś czuję, że ktoś w CCP chce się wykazać "innowacjami" i "pasją" w pracy  >:D

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #52 dnia: Wrzesień 19, 2012, 12:21:00 »
Może w takim razie lepszy byłby osobny moduł zakłócający pracę wyrzutni, bo jeden TD do wszystkiego to z dupy myśl
Tu się zgodzę.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #53 dnia: Wrzesień 19, 2012, 12:53:39 »
Może w takim razie lepszy byłby osobny moduł zakłócający pracę wyrzutni, bo jeden TD do wszystkiego to z dupy myśl.

Nawet nie trzeba wynajdywać koła:


Decoy Launcher - z losową szansą (modyfikowaną skillem), że salwa nie trafi. Montowany na high-slot.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #54 dnia: Wrzesień 19, 2012, 13:50:13 »
Decoy Launcher - z losową szansą (modyfikowaną skillem), że salwa nie trafi. Montowany na high-slot.
Nie tak łatwo. Co znaczy "salwa nie trafi" Jak mam zgrupowane launchery tak ? A jak nie mam ?
Taki decoy "ginie" po trafieniu co więc z następnymi missilami które już lecą ?? FOF czy nie FOF ? Jeden decoy ogłupia x missili ? Nie tak łatwo...
Choć ogólny pomysł ma sens.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #55 dnia: Wrzesień 19, 2012, 13:54:57 »
Mam lepszy pomysł. Mam lepszy pomysł.
Drona EW
Latata toto dokoła statku i ma 10-20 sekundowy cykl emisji.Cykl jest zerojedynkowy albo zadziała albo nie. Szansa na zadziałanie powiedzmy 1/6. Jak zadziała rakiety zapierniczają w dronę (puki nie spadnie, lub nie zostanie schowana co automatycznie kończy cykl) Żeby nie było za łatwo tego strącić i jednocześnie żeby nie było za łatwo wozić tego hurtowo to ograniczyć rodzaje i dać tylko large wersję. Oczywiście na nie rakiety drona zupełnie usles

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #56 dnia: Wrzesień 19, 2012, 14:05:06 »
Doom to się chyba fachowo nazywa "flara"  ;)
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #57 dnia: Wrzesień 19, 2012, 14:06:02 »
Ja nie wiem co wy tak chcecie nerfić, w grze powinna panować ewolucja statki się rozwijać. Jeżeli ktoś uważa że Drejk jest przegięty powinni zbustować inne shipy żeby nadążały ( ja nie uważam go za jakiegoś kaxa ze swoim marnym dpsem )
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #58 dnia: Wrzesień 19, 2012, 14:09:36 »
Mam lepszy pomysł. Mam lepszy pomysł.
Drona EW
Latata toto dokoła statku i ma 10-20 sekundowy cykl emisji.Cykl jest zerojedynkowy albo zadziała albo nie. Szansa na zadziałanie powiedzmy 1/6. Jak zadziała rakiety zapierniczają w dronę (puki nie spadnie, lub nie zostanie schowana co automatycznie kończy cykl) Żeby nie było za łatwo tego strącić i jednocześnie żeby nie było za łatwo wozić tego hurtowo to ograniczyć rodzaje i dać tylko large wersję. Oczywiście na nie rakiety drona zupełnie usles
Ueeeee.... naczytał się Honor Harrington i udaje że coś wymyślił  :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #59 dnia: Wrzesień 19, 2012, 14:17:37 »
Nie tak łatwo. Co znaczy "salwa nie trafi" Jak mam zgrupowane launchery tak ? A jak nie mam ?
Taki decoy "ginie" po trafieniu co więc z następnymi missilami które już lecą ?? FOF czy nie FOF ? Jeden decoy ogłupia x missili ? Nie tak łatwo...
Choć ogólny pomysł ma sens.

Proszę bardzo:

RoF takiej wyrzutni flar (aczkolwiek flary dzialają tylko na pociski naprowadzane na podczerwień - ale nie spierdajmy się o bzdury) to powiedzmy 8 sekund. Można to skrócić o 5% per level skillem. Do launchera potrzeba ammo. Flara wisi 10 sekund i albo zostanie zniszczona, albo "gaśnie". To czy rakieta trafi we flarę czy nie zależy od odległości pomiędzy flarą a statkiem uciekajacym przed rakietą. Tu liczby są do dopracowania, ale w najlepszym razie powinno być maks 30% że rakieta (liczone dla każdej oddzielnie) trafi we flarę.

Voila, masz nową mechanikę, gdzie obrona przed rakietą zależy od specjalnego modułu, skilla i umiejętności pilotażu.

Zamiast tego CCP serwuje nam taki pojedynek Curse'a z drejem - lock, activate TD, MWD on, keep range, drones engage, post killmail :P


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #60 dnia: Wrzesień 19, 2012, 14:18:44 »
Właśnie przeczytałem że nerf rakiet = Walka Z Lagiem!
Wszyscy tego chcieli to dostaną...
Wyeliminowanie rakiet z walk flot, to drugi oddech dla CPU serwerów CCP.
Pierwszy był jak wywalili drony z superów.
Czekam na trzeci...

Pozdrawiam
JM

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #61 dnia: Wrzesień 19, 2012, 14:18:50 »
Doom to się chyba fachowo nazywa "flara"  ;)
Nie. Flara jest jednorazowa i bliżej do niej defenderom, to co proponuję to faktycznie tak jak sugeruje Puszek pożyczone od Webera (tyle że ze Starfire a nie z HH).
Swoją droga tyle jadu... czyżby zazdrość że sam nie wpadł skąd by podpierniczyć rozwiązanie? :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #62 dnia: Wrzesień 19, 2012, 16:00:09 »
Nie. Flara jest jednorazowa i bliżej do niej defenderom, to co proponuję to faktycznie tak jak sugeruje Puszek pożyczone od Webera (tyle że ze Starfire a nie z HH).
Swoją droga tyle jadu... czyżby zazdrość że sam nie wpadł skąd by podpierniczyć rozwiązanie? :P

Nie nie, źle mnie zrozumiałeś, żaden jad, żadna zazdrość, to miało zabrzmieć żartobliwie nic więcej. Niestety, słowo pisane nie zawsze oddje dokłądnie to co i jak się chce powiedzieć.
Hm... mi to się bardziej skojarzyło z boją ECM z Honorverse... fakt że Weber powtarza się z techniką w swoich książkach.
Flary Sokoła też ciekawe rozwiązanie.
Szkoda że żaden z twórców z CCP tu nie zajrzy  :(
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #63 dnia: Wrzesień 19, 2012, 18:12:34 »
Ale czy naprawdę wszystko musi być w tej grze jednakowe?

Było hasło "nerfić drejka". No to nerfią HML... a czy ktoś narzekał na DPS dreja czy raczej na jego tank?

Z dupy zmiana po prostu.


HML dealuja 70-80% wiecej dps niz odpowiedniki turretowe longe range, dodatkowo trafiaja zawsze gdy cel jest w zasiegu i nie ma pod nie zadnego countera EW tak jak w przypadku turretow. Od czasow bc tier2 przestalo sie uzywac medium long range turretow, nie dosc ze zawsze byl drake, to wiekszosc noobkow jak najszybciej skillowala w strone imba-misjonarki (ktora bez tackla miala uber tank, zasieg i dps), w skutek czego po pewnym czasie 80% ludzi w duzych ally moglo latac i latalo glownie drakami. Nerf jak najbardziej sluszny, ale spozniony jakies 2-3 lata, dzis mamy bc tier3 i drake spadł ze szczytu.
Tank draka w cale nie jest taki przegiety po prostu 2 med sloty zostaly przewidzane pod tackle lub/i EW, a ze PG draka pozawala wsadzic 2 LSE to tez ludzie wsadzaja.

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #64 dnia: Wrzesień 19, 2012, 18:37:57 »
Zsur1aM +1

Nerf Drake jest spozniony i ludzie sie juz przyzwyczaili,ze to taki szip do wszystkiego, w dodatku nie trzeba zadnego skilla aby tym latac. Masz super tank, nie martwisz sie o cap, nie ma problemu z trackingiem. Ultimate f1 szip po prostu. A ludzie przyzwyczaili sie do tego wiec teraz ciezko przelknac, ze Drake nie bedzie az tak 'wygodnym' szipem.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #65 dnia: Wrzesień 19, 2012, 18:49:55 »
Ale tu jest propozycja nerfu nie drejka tylko HMLów, co uderzy w wiele innych statków, np.  w tengu.
Niech będzie że zasięg jest zdeczka przesadzony (powiedzmy te średnie 50 km w 99% każdemu by starczyło), ale dmgu już nie powinno się tykać, wcale nie jest taki uber. Dodać do tego EW antyrakietowe i jest jako taka równowaga między różnymi typami broni.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #66 dnia: Wrzesień 19, 2012, 19:18:15 »
Ale tu jest propozycja nerfu nie drejka tylko HMLów, co uderzy w wiele innych statków, np.  w tengu.
Niech będzie że zasięg jest zdeczka przesadzony (powiedzmy te średnie 50 km w 99% każdemu by starczyło), ale dmgu już nie powinno się tykać, wcale nie jest taki uber. Dodać do tego EW antyrakietowe i jest jako taka równowaga między różnymi typami broni.

o to, to to właśnie.

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #67 dnia: Wrzesień 19, 2012, 19:47:42 »
A czy inne t3 maja taki uber DPS na long/med range? A HML nalezy traktowac jako przynajmniej medrange. To nie do konca nerf, to bardziej zrownanie do poziomu pozostalych typow broni. Problem w tym,ze za dlugo bylo jak bylo i z 'ludzkiego' punkty widzenia teraz to bardziej boli niz gdyby zrobiono z tym porzadek wtedy, kiedy bylo trzeba. Tengu oberwie tak, jak oberwal Dramiel niedawno.

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #68 dnia: Wrzesień 19, 2012, 19:50:03 »
Ale tu jest propozycja nerfu nie drejka tylko HMLów, co uderzy w wiele innych statków, np.  w tengu.
Niech będzie że zasięg jest zdeczka przesadzony (powiedzmy te średnie 50 km w 99% każdemu by starczyło), ale dmgu już nie powinno się tykać, wcale nie jest taki uber. Dodać do tego EW antyrakietowe i jest jako taka równowaga między różnymi typami broni.

Nie jest uber w porownaniu do dps'u statkow z dzialkami close range ale to jest bron long range, wez sobie harba na HP II i 2 HS dps na scorch (base 23+5): 426, tengu 528dps na 114km. Tbh jak dla mnie mogloby zostac jak jest, ale potrafie zrozumiec dlaczego rozwazaja nerf HML.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« Odpowiedź #69 dnia: Wrzesień 19, 2012, 19:56:11 »
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.