Eve-Centrala

Eve Online => Starsze dodatki => Patche i dodatki => Retribution => Wątek zaczęty przez: Pol Kent w Wrzesień 11, 2012, 21:57:15

Tytuł: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Wrzesień 11, 2012, 21:57:15
Pewnie jeszcze wiele rzeczy wiele razy się zmieni
http://www.evenews24.com/2012/09/11/dev-blog-ship-balancing-winter-update/
ale póki co brzmi to całkiem interesująco.
Nie za dobrze to widać na 2 ostatnich zdjęciach ale...modele nowego Stabbera i Vagabonda są całkiem, całkiem...  >:D
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Yavax Zavro w Wrzesień 11, 2012, 22:23:41
O k**wa, normalnie nowy Stab będzie piękny :D! Chodź z drugiej strony nie wygląda już tak złomowato jak na Matarskie shipy przystało :/.
Ogólnie jestem pozytywnie zaskoczony, poza jedną rzeczą:
Cytuj
ORE frigate
Co to niby cholera ma być?
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 11, 2012, 22:37:11
Zamiast Ospreya i innych mining frytek.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Gaunt w Wrzesień 11, 2012, 22:38:43
Vababond wyglada zajebiście, natomiast o tej ORE fretce specjalnie do kopanka to już mówili wieki temu  :)
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Wrzesień 11, 2012, 22:40:39
O k**wa, normalnie nowy Stab będzie piękny :D! Chodź z drugiej strony nie wygląda już tak złomowato jak na Matarskie shipy przystało :/.
Daj spokój. Przez 500lat wojny nawet brudasy* nauczyły się składać shipy z mniej pordzewiałych blach.Widać zresztą wyraźnie twórczo użyte elementy z amarrskich shipów   ;D

brudasy - pełne ciepłych uczuć określenie używane w odniesieniu do matarskich wojowników przez Evil Dooma  8)
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Wrzesień 11, 2012, 22:47:49
VAGAŚ! O ja pierdziu, o ja pierdziu...  :o ??? 8)
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 11, 2012, 23:04:41
Cytuj
Dzikusy - pełne ciepłych uczuć określenie używane w odniesieniu do matarskich wojowników przez Evil Dooma 
FYP
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Wrzesień 12, 2012, 11:14:48
O żesz w mordkę misia!!!11oneone111eleven! ale ten nowy Vagas jest słitaśny ;D
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Wrzesień 12, 2012, 11:27:28
Mogliby zaostrzyc nieco Cynabala, żeby tez jakoś drapiezniej wyglądał
Wygląd stolca czy szybujacego Małysza średnio pasuje do tego statku...

A Vagasik wyglada "przyjemnie"
Lepiej róbcie zapasy bo ceny ...>>>
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Yavax Zavro w Wrzesień 12, 2012, 14:01:15
Fajnie by było jakby zostawili Staba/Vagasa z obecnymi skinami jako oddzielny statek :). Tak na pamiątkę.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 18, 2012, 19:07:28
Żeby nie zaczynać nowego wątku:

http://forums.eveonline.com/default.aspx?g=topics&f=270

W przypiętych wątkach są propozycje zmian w shipach do Winter Expansion.

Szczerze mówiąc, chyba pierwszy raz czytam i mam jedno wielkie "FFFFUUUUUUU" (z perspektywy solo/małych gangów).

1) T1 cruisery zaczną być coś warte w walce.

Z jednej strony będzie można latać tanio, z drugiej jaki jest sens lecieć faction/T2/T3 shipem, który będzie tylko ciut lepszy a kosztuje 10-20 razy więcej?

Pamiętam jak zaczynałem grę to dziwiłem się po co ludzie w ogóle używają modułów T2 - 15% lepsze od meta 0, a moduł kosztuj 1-2 mil wobec 10k za meta 0. Jaki jest sens latać cruiserem za 150-250 mil, który będzie 15% lepszy od tego za 15 mil?

2) Nerf HML

Fozzie (czyli Raivi) proponuje -25% zasięgu, -20%. Po prostu wbija w ziemię. Zasięg na dreju spadnie z 75 do 55 km, a DPS do 300-330. W dodatku TD mają działać zarówno na zasięg jak i explo-radius, a TC/TE będą współdziałać z HML tak jak z działami.

Czyli z jednej strony "nerf to the ground", z drugiej - przerobienie missili na działa, tylko bez instadmg.

3) T1 logistyki.

Latając solo nie ma szans na walkę z przeciwnikiem, który ma logistyka za plecami. Czasem uda się tego logiego zabić/odgonić, ale jeśli gość z logim jest szybszy, to po prostu umarłeś w butach. Póki logistyk wymaga trochę skilli i kosztuje 200 mil z fitem, szansa spotkania logiego poza walką gangów nie jest duża. T1 logistyk kosztuje mniej niż fit na to, co będzie naprawiał i "obleci" z rasowym cruiserem na IV bez supportowych skilli.

Pamiętam narzekania, że w tej grze jest za dużo ECM i za dużo logistyków. To teraz będzie mieć więcej logistyków?

Krótko mówiąc, o ile Inferno było pełne pierdół i mało co wniosło, o tyle cokolwiek wypuszczą zimą może się okazać gwoździem do trumny.

A jak Wasze wrażenia?

 
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Wrzesień 18, 2012, 20:18:50
Z mojej perspektywy powinni jakoś poprawić kruzy ale nie kosztem reszty statków.
Tracking disrupty może i warto aby były także stosowane na statki misslowe ale ... na pewno nie można ich przerobić na pseudo działka z opóźnionym zapłonem.
Logistyki a i owszem ale tylko w wersji małej aby usprawnić floty małych statków ale tak jak są logistyki jako tech 2 kruzy tak i frytki też powinny być jako tech 2.

ps. Jakaś forma nerfu HML-i powinna nastąpić ale nie aż tak radykalna.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: MrYogi w Wrzesień 18, 2012, 20:32:22
Offtop on

Trochę humoru od CCP :]

 Drake will now have a +5% bonus to civilian miners per level
 Tengu now has a random chance to lose 1 sub-system every time it warps out
 All Gallente ships now have the unique ability to surrender in combat - they also have +100% MWD speed to run away faster
 The Abaddon now has a black skin, 8 launchers and a torpedo / cruise missile rate of fire per level bonus instead of the large energy turret damage per level bonus
 All Minmatar ships are now affected by salvager modules, causing them to lose hull damage at each successful cycle
 As part of the EVE-DUST link, all dreadnoughts in siege mode now turn into huge mega-maids of doom capable sucking all air out of temperate planets

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=1933366#post1933366

offtop off

Troche za bardzo marudzicie co do zmian, zobaczymy co z tego wyjdzie. Zmiany się zapowiadają ciekawie :]
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Larving w Wrzesień 18, 2012, 21:20:08
Przyznam, że całkowicie zaskoczyły mnie propozycje zmian w Heavy Missiles. Przy okazji drake blobów (których doktryna umiera pomału śmiercią naturalną) CCP zdawało się przychylać do opinii graczy na eve forum, że jako takie missile shipy nie są wcale przepakowane a problemem jest jedynie drake, którego zmienią. Teraz się okazuje, że przed zmianą drejka znerfią jeszcze Heavy Missile, a jak dorzucą potem nerf dreja to w ogóle ciekawie będzie, nie wspominając o tym, że już teraz mało missile boatów lata na HM, a po zmianie jeszcze ich pewnie ubędzie.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Wrzesień 18, 2012, 21:28:51
I Hurka chcą udupić lamusy. Skoro tak ich w oko kują te 2 Neuty na Hurku to niech zdejmą te 100-125PG i wystarczy a nie ponad 200PG chcą uwalić żeby się nie dało sfitować Hurka bez RCU czy rigów do PG. To nie Tengu ze 100MN AB. Coś mają z pomyślunkiem na bakier.  :-[
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Wrzesień 18, 2012, 22:16:30
...Coś mają z pomyślunkiem na bakier.  :-[ ...

Zaskoczony jesteś? Przecież to ... "Tajemnica poliszynela" ];)
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Wrzesień 18, 2012, 22:24:42
Zaskoczony jesteś? Przecież to ... "Tajemnica poliszynela" ];)
Wiesz...zaskoczony to nie bardzo.
Ale jakoś tak za każdym razem człowiek na coś liczy...wbrew sobie nie chce w to co wie uwierzyć...  ;)
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 18, 2012, 22:42:52
I Hurka chcą udupić lamusy. Skoro tak ich w oko kują te 2 Neuty na Hurku to niech zdejmą te 100-125PG i wystarczy a nie ponad 200PG chcą uwalić żeby się nie dało sfitować Hurka bez RCU czy rigów do PG. To nie Tengu ze 100MN AB. Coś mają z pomyślunkiem na bakier.  :-[

Hurrek nie jest problemem, bo po prostu dziś masz wybór między 2xLSE a Invu/LSE, a teraz druga wersja będzie jedną możliwą. Zresztą, i tak nie ma żadnego powodu, żeby latać Hurrkiem - Tornado jest znacznie lepsze do gangu, a Cyclone z ASB na solo.

Nerf HML jest po prostu bzdurą. Jak ich boli zasięg, to niech nerfią zasięg, ale nie i tak marny DPS. Zejście z 500 do 400 DPS na Tengu (5 launcherów/3 BCU) to jest po prostu lol. W dodatku mówimy o Scourge. Zmiana na inny rodzaj dmg to kolejne 25% w plecy, czyli co - 300 DPS w ofensywnym shipie za 0,5B? A covertowy będzie miał 100 DPS? No bez jaj.

Przy okazji - sprzedawajcie Nighthawki, będą już kompletnie gówno warte :P
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Wrzesień 18, 2012, 22:48:30
Hurrek nie jest problemem, bo po prostu dziś masz wybór między 2xLSE a Invu/LSE, a teraz druga wersja będzie jedną możliwą. Zresztą, i tak nie ma żadnego powodu, żeby latać Hurrkiem - Tornado jest znacznie lepsze do gangu, a Cyclone z ASB na solo.
W Hurku boli ich 2xmed Neut. Jeśli jak piszesz nadal dąłoby sie złożyć Hurka na Invul/LSE i 2xNeuty to jest pewne że nerf pójdzie dallej. Chyba, że w takim konfigu zmieszczą się już tylko 180AC.


Nerf HML jest po prostu bzdurą. Jak ich boli zasięg, to niech nerfią zasięg, ale nie i tak marny DPS. Zejście z 500 do 400 DPS na Tengu (5 launcherów/3 BCU) to jest po prostu lol. W dodatku mówimy o Scourge. Zmiana na inny rodzaj dmg to kolejne 25% w plecy, czyli co - 300 DPS w ofensywnym shipie za 0,5B? A covertowy będzie miał 100 DPS? No bez jaj.
Nic dodać nic ując. Z tymi HM się rozpędzili za bardzo albo kalkulator na którym liczyli co robią im się zawiesił.

Przy okazji - sprzedawajcie Nighthawki, będą już kompletnie gówno warte :P
Będą mieć wartość kolekcjonerską  ;D
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Wrzesień 18, 2012, 23:11:09
Nighthawk nie byłby jedynym statkiem kolekcjonerskim w grze ];)
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 18, 2012, 23:24:00
W Hurku boli ich 2xmed Neut.

Ale skąd to wziąłeś?

Zmieniają PG Hurrka, bo obcięli o 10% PG medium artylerii. Bez skilli do sfitowania 6x720 będziesz potrzebować potrzebujesz 162 PG mniej. Nie mam EFT pod ręką, żeby policzyć ile to jest z WU/AWU V. Powinno wyjść mniej więcej na to samo.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Wrzesień 18, 2012, 23:55:30
jak mi tylko pozwolą zrobić 45km zasięgu w tengu na hamach to się na nich nie obrażę...
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Wrzesień 19, 2012, 00:20:26
Ale skąd to wziąłeś?

Zmieniają PG Hurrka, bo obcięli o 10% PG medium artylerii. Bez skilli do sfitowania 6x720 będziesz potrzebować potrzebujesz 162 PG mniej. Nie mam EFT pod ręką, żeby policzyć ile to jest z WU/AWU V. Powinno wyjść mniej więcej na to samo.

PG medium artylerii i nie tylko obcięli z okazji cruzów, poczytaj https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&find=unread&t=155001
A Hurka tną ze względu na whine że można w niego wsadzić, w skrócie mówiąc - co się chce i gdzie się chce a do tego full rack gunów i 2 Neuty.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 19, 2012, 00:36:37
Taka specyfika shipów matarskich i bardzo dużego rozziewu między wymaganiami AC a artylerii. Dokładnie to samo masz z Maelstromem - jeśli wsadzisz 8x800, to możesz go sfitować dowolnie.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Zsur1aM w Wrzesień 19, 2012, 00:54:10
Nie zapominajcie ze HM to long range weapon. Cytujac moj post z czasow ostatniej proby nerfienia drake'a:

Cytuj
Somehow i don't like these changes, imho they should remove dmg bonus for heavy missiles and maybe reduce dronebay to 3 small drones.
People forget heavy missiles are long range weapon, when you compare drake to other BC with long range weapons hes extremely overpowered.

Drake with 2 dmg mods deals 411dps at 75km
Harb with 2 dmg mods deals 271dps at 54+10
Cane with 3 dmg mods deals 278dps at 68+24
Ferox with 3dmg mods deals 190dps at 73+13
Brutix with 3dmg mods deals 275dps at 49+13

Dzisiaj tak na prawde nie zrobi to tak duzej roznicy, bo mamy T3 BC ktore maja zasieg i dps, wiec nawet jezeli znerfia HM to o duzo za pozno i tak naprawde niepotrzebnie, a przy okazji sprawia ze T3 beda jeszcze bardziej OP.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 19, 2012, 01:26:26
Ale czy naprawdę wszystko musi być w tej grze jednakowe?

Było hasło "nerfić drejka". No to nerfią HML... a czy ktoś narzekał na DPS dreja czy raczej na jego tank?

Z dupy zmiana po prostu.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 19, 2012, 01:31:38
Cytuj
The Abaddon now has a black skin, 8 launchers and a torpedo / cruise missile rate of fire per level bonus instead of the large energy turret damage per level bonus
Może nie zaraz Abadona, ale dać mu taką t2 wersje jako uwieńczenie lini rakietowego sprzętu szturmowego (vangence, heretic, sacri, damnation, i ten  torpedowy abadon >:D)
Cytuj
Przy okazji - sprzedawajcie Nighthawki, będą już kompletnie gówno warte
Pozostaną jeszcze HAM na nim ale z nimi juz teraz jest troche problemu żeby wepchnąć fit przy którym drake nie wychodzi lepiej
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Centurion w Wrzesień 19, 2012, 07:17:53
Ale z czapy pomysł, tak naprawdę to uwalają tengu ??? , bo wpływu na resy dreja to jakoś te zmiany nie mają.

Pomijając, że drakami i tak nikt normalny już nie lata.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Wrzesień 19, 2012, 09:25:43
Z tego co widzę, to są to tylko jakieś luźne propozycje rzucone pod dyskusję i nic więcej, a Wy robicie z tego dramę jakby te zmiany się pojawiły w oficjalnym pacznotesie...
Zmiany są na tyle z dupy że gracze nie zostawią na nich suchej nitki i na tych postach się to skończy.
Fakt faktem moduł "obronny" przed rakietami jest potrzebny bo równowagi jako takiej w tym temacie nie ma, szczególnie po idiotycznych zmianach w defenderach.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 19, 2012, 09:29:13
Przepraszam bardzo ale czy defendery kiedykolwiek działały poprawnie?
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 19, 2012, 09:34:49
Fakt faktem moduł "obronny" przed rakietami jest potrzebny bo równowagi jako takiej w tym temacie nie ma

Przecież jest. Nazywa się "Afterburner".
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Wrzesień 19, 2012, 09:41:24
Przecież jest. Nazywa się "Afterburner".
Oooo.... to on ma jakies ukryte zdolności? Płomieniem z dysz niszczy czy tylko ogłupia systemy naprowadzania?

Przepraszam bardzo ale czy defendery kiedykolwiek działały poprawnie?
Jak się przykombinerkowało to działały bardzo dobrze. Przepis był prosty - rocket lanczer, lub niezgrupowane dwa (wszystko zależało od typu statku). W tej chwili możesz użyć defenderów albo w lajt missilach albo w HMLach, gdzie ROF jest ogólnie znany i efekt jest porównywalny z rzucaniem veldsparem przez okno.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Nitefish w Wrzesień 19, 2012, 09:53:11
Kto by pomyślał, że to wspaniałe pomysły CCP mogą się mocno przyczynić do rozważań nad sensem dalszej gry w EVE.
O ile dobrze rozumiem ich zamysł, to chcą totalnie ujebać starych graczy, którzy całe lata skilowali żeby latać czymś konkretnym i tym samym dać boosta młodym graczom, którzy potencjalnie i są w Eve na chwilę.

Opcji z nerfem hml nawet szkoda komentować, niedługo pewnie wszystkie zasięgi broni będą takie same a różnica będzie w kolorze wybuchów. Ciekawe kiedy wpadną na to, że korpowy kanał może być na fejsie.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Wrzesień 19, 2012, 09:57:54
\
Opcji z nerfem hml nawet szkoda komentować, niedługo pewnie wszystkie zasięgi broni będą takie same a różnica będzie w kolorze wybuchów. Ciekawe kiedy wpadną na to, że korpowy kanał może być na fejsie.
Weź, bo jeszcze któryś to przeczyta....  :-X
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 19, 2012, 10:01:05
Oooo.... to on ma jakies ukryte zdolności? Płomieniem z dysz niszczy czy tylko ogłupia systemy naprowadzania?

AHAC-e, anyone?
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Wrzesień 19, 2012, 10:07:26
AHAC-e, anyone?
Sokole, czasami mam wrażenie że mam do czynienia z mamusią, pierdolnie byle co aby mieć ostatnie słowo. Tracking disruptem jestem w stanie praktycznie unieszkodliwić działa przeciwnika, czy to z bliska czy to z daleka, tak, że nie wejdzie we mnie ŻADEN dmg (proponuję się czymś takim pobawić na statku z bonusami). Na rakiety czegoś takiego nie ma, i żaden AB nie uchroni mnie przed jakimkolwiek demedżem. Wiem że Ci się w głowie nie mieści że ktoś prócz Ciebie miał do cynienia z Ahacami, ale latałem nimi sporo i mimo "antyrakietowego"  AB jakiś tam dmg zawsze wszedł. Zresztą proponuję Ci takie małe zadanko - weź pilgrima i kolegę w np. harbim i drejku. Polataj se wkoło harbiego bez AB za to z dwoma TD na nim i polataj se z AB wkoło drejka, a różnice opisz, dobrze?
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 19, 2012, 10:25:06
Pytanie pomocnicze - czy 1v1 ahac (Zealot) jest w stanie zabić dzisiejszego Dreja czy nie?
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Wrzesień 19, 2012, 10:31:57
Ciekawe kiedy wpadną na to, że korpowy kanał może być na fejsie.
Weź, bo jeszcze któryś to przeczyta....  :-X
;D ;D ;D >:D
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Wrzesień 19, 2012, 10:34:37
Pytanie pomocnicze - czy 1v1 ahac (Zealot) jest w stanie zabić dzisiejszego Dreja czy nie?
Pytanie pomocnicze do pytania pomocniczego - co jest ważniejsze, boże narodzenie czy wielkanoc?
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Gaunt w Wrzesień 19, 2012, 10:39:09
nie wcinam się do dyskusji tylko chce napisać, że Vagabond jest tak seksowny, że awwww yeahhhh
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 19, 2012, 10:58:18
Pytanie pomocnicze do pytania pomocniczego - co jest ważniejsze, boże narodzenie czy wielkanoc?

A Ty swoje.... Nie potrzebujesz 100% negacji DPS-u przeciwnika, wystarczy go tylko zredukować o tyle, żebyś był w stanie zajechać przeciwnika zanim on zajedzie Ciebie.

TD działające na wszystko oznacza, że moduł mógłby się nazywać "WeaponDebuffModule" i tyle. Kompletnie nie rozumiem dlaczego wszystko ma być takie samo!!

HML mają już dziś dupny DPS, ale jedną zaletę - zawsze trafiają i to ze sporego zasięgu. Bardzo dobra broń do walki z blobem plus świetna do (nudnego jak p....) PvE.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Centurion w Wrzesień 19, 2012, 11:06:09
Cytuj
Pytanie pomocnicze - czy 1v1 ahac (Zealot) jest w stanie zabić dzisiejszego Dreja czy nie?

Nie jest (żelek), chyba że ma ostrego farta lub eccm i średniego farta. EC-300 for the win, drake teoretycznie zawsze ucieknie.
Przy farcie w drugą stronę czyli częstym jammie drake wygra.

Tylko nie wiem czy takiej odpowiedzi na pytanie się spodziewałeś. ;)

edit:
żeby nie być gołosłownym:
http://eve.battleclinic.com/killboard/killmail.php?id=13151710

z początków mojego latania na pvp w ogóle, miał przez 40-60% walki jamma z dronek i nawet nie fiknął. Skile miałem z dupy wtedy naprawdę. (owszem używałem HAM a nie HM, ale efekt byłby ten sam)
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 19, 2012, 11:17:04
A pomijając drony? I pomijając weba?

To jest sztuczny przykład i nic takiego się przecież nie zdarza.

Ale OK - 100MN Tengu versus cokolwiek rakietowego?
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Wrzesień 19, 2012, 11:23:57
A pomijając drony? I pomijając weba?

To jest sztuczny przykład i nic takiego się przecież nie zdarza.

Ale OK - 100MN Tengu versus cokolwiek rakietowego?
A pomijając wszystkie moduły ofensywne i defensywne?
No....ale ja jako nie propefauper, wiem tylko tyle że podczas walki jest tyle zmiennych że nikt nie jest w stanie z góry stwierdzic jaki bedzie wynik spotkania dwóch statków... chyba że to będzie propefauper, on pewnie wie wszystko z góry.... :-X
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Centurion w Wrzesień 19, 2012, 11:27:16
Cytuj
A pomijając drony? I pomijając weba?

To jest sztuczny przykład i nic takiego się przecież nie zdarza.

Ja się nie kłócę dla zasady, tak tylko odpowiedziałem bo mi się przypomniała tamta akcja (btw, nie miałem weba).

Generalnie się zgadzam, że missile są obecnie ok, nie potrzeba żadnego modułku do zmniejszania dps ani nerfa tegoż dps.
Drakowi jak już to faktycznie powinni jakoś zmniejszyć tank (uniemożliwić konfigurację 2 lse + 2 invu) lub zmniejszyć resy. Tylko że te draki to alfa doktryna, która przy bc t3 sama za chwilę umrze, bo bc t3 na tej samej zasadzie działają a są lepsze więc IMHO nic nie trzeba z tym robić.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Wrzesień 19, 2012, 11:33:35
AB zmniejszy sygnature, jedli latasz odpowiednim statkiem
Odpowiednia smartka zniszczy czesc nadlatujacych rakiet
A teraz ma ponoć jeszcze wejść działanie TD na rakiety...
Wiec gdzie problem z tarcza antyrakietowa :D
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 19, 2012, 11:34:07
No....ale ja jako nie propefauper, wiem tylko tyle że podczas walki jest tyle zmiennych że nikt nie jest w stanie z góry stwierdzic jaki bedzie wynik spotkania dwóch statków... chyba że to będzie propefauper, on pewnie wie wszystko z góry.... :-X

Trollujesz dla trollowania.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 19, 2012, 11:37:44
Cytuj
Fakt faktem moduł "obronny" przed rakietami jest potrzebny bo równowagi jako takiej w tym temacie nie ma
ECM
EC-300/600/900
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Wrzesień 19, 2012, 11:42:41
ECM
EC-300/600/900
Nie wszystkie shipy mogą wozić dronki, za to wszystkie mają medsloty.

Trollujesz dla trollowania.
Nie mój drogi Watsonie, po prostu się nie zgadzam z Twoimi "mądrościami" mającymi pokazać jaki to jesteś pro we wszystkim.

AB zmniejszy sygnature, jedli latasz odpowiednim statkiem
Odpowiednia smartka zniszczy czesc nadlatujacych rakiet
A teraz ma ponoć jeszcze wejść działanie TD na rakiety...
Wiec gdzie problem z tarcza antyrakietowa :D
No właśnie o te nieszczęsne TD się rozchodzi, niektórzy reagują na to jakby im ktoś chciał chomika zajebutać, ew. jakby nagle zaraz wszyscy wsadzili na statek te modułki i gnębili rakietowców.
TD już jest, świetnia działa na działka, ale jakoś pilgrimów, cursów tudzież podobnych za wiele nie widać... no i płaczu z tego powodu też nie ma.
Gwoli informacji, jestem totalnie przeciwny przeciwko nerfieniu CZEGOKOLWIEK na tę chwilę.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 19, 2012, 11:44:08
Cytuj
Nie wszystkie shipy mogą wozić dronki, za to wszystkie mają medsloty.
A wiesz z tymi dronkami to jest zabawna rzecz bo prawie wszystkie shipy poszkodowane na droniarstwie to są statki rakietowe...
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Wrzesień 19, 2012, 11:51:38
A wiesz z tymi dronkami to jest zabawna rzecz bo prawie wszystkie shipy poszkodowane na droniarstwie to są statki rakietowe...
A dlaczego? Bo nie ma alternatywy.
Na statki "działkowe" masz kilka opcji, neutralizery na lasery, TD, dronki ecm, na rakietowce - dronki ECM.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Nitefish w Wrzesień 19, 2012, 12:08:39
Może w takim razie lepszy byłby osobny moduł zakłócający pracę wyrzutni, bo jeden TD do wszystkiego to z dupy myśl.

Co by tu nie mówić prawdą jest, że zazwyczaj nie masz kontry przeciw rakietom, one po prostu wchodzą i wchodzą, ... tak czy siak teraz jest dobrze, to już kombinują jak nam spierdolić Eve na święta :)

Coś czuję, że ktoś w CCP chce się wykazać "innowacjami" i "pasją" w pracy  >:D
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Wrzesień 19, 2012, 12:21:00
Może w takim razie lepszy byłby osobny moduł zakłócający pracę wyrzutni, bo jeden TD do wszystkiego to z dupy myśl
Tu się zgodzę.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 19, 2012, 12:53:39
Może w takim razie lepszy byłby osobny moduł zakłócający pracę wyrzutni, bo jeden TD do wszystkiego to z dupy myśl.

Nawet nie trzeba wynajdywać koła:
(http://www.rense.com/1.imagesF/rrtt2.jpg)

Decoy Launcher - z losową szansą (modyfikowaną skillem), że salwa nie trafi. Montowany na high-slot.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Wrzesień 19, 2012, 13:50:13
Decoy Launcher - z losową szansą (modyfikowaną skillem), że salwa nie trafi. Montowany na high-slot.
Nie tak łatwo. Co znaczy "salwa nie trafi" Jak mam zgrupowane launchery tak ? A jak nie mam ?
Taki decoy "ginie" po trafieniu co więc z następnymi missilami które już lecą ?? FOF czy nie FOF ? Jeden decoy ogłupia x missili ? Nie tak łatwo...
Choć ogólny pomysł ma sens.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 19, 2012, 13:54:57
Mam lepszy pomysł. Mam lepszy pomysł.
Drona EW
Latata toto dokoła statku i ma 10-20 sekundowy cykl emisji.Cykl jest zerojedynkowy albo zadziała albo nie. Szansa na zadziałanie powiedzmy 1/6. Jak zadziała rakiety zapierniczają w dronę (puki nie spadnie, lub nie zostanie schowana co automatycznie kończy cykl) Żeby nie było za łatwo tego strącić i jednocześnie żeby nie było za łatwo wozić tego hurtowo to ograniczyć rodzaje i dać tylko large wersję. Oczywiście na nie rakiety drona zupełnie usles
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Wrzesień 19, 2012, 14:05:06
Doom to się chyba fachowo nazywa "flara"  ;)
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: FITTIpalti w Wrzesień 19, 2012, 14:06:02
Ja nie wiem co wy tak chcecie nerfić, w grze powinna panować ewolucja statki się rozwijać. Jeżeli ktoś uważa że Drejk jest przegięty powinni zbustować inne shipy żeby nadążały ( ja nie uważam go za jakiegoś kaxa ze swoim marnym dpsem )
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Wrzesień 19, 2012, 14:09:36
Mam lepszy pomysł. Mam lepszy pomysł.
Drona EW
Latata toto dokoła statku i ma 10-20 sekundowy cykl emisji.Cykl jest zerojedynkowy albo zadziała albo nie. Szansa na zadziałanie powiedzmy 1/6. Jak zadziała rakiety zapierniczają w dronę (puki nie spadnie, lub nie zostanie schowana co automatycznie kończy cykl) Żeby nie było za łatwo tego strącić i jednocześnie żeby nie było za łatwo wozić tego hurtowo to ograniczyć rodzaje i dać tylko large wersję. Oczywiście na nie rakiety drona zupełnie usles
Ueeeee.... naczytał się Honor Harrington i udaje że coś wymyślił  :P
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 19, 2012, 14:17:37
Nie tak łatwo. Co znaczy "salwa nie trafi" Jak mam zgrupowane launchery tak ? A jak nie mam ?
Taki decoy "ginie" po trafieniu co więc z następnymi missilami które już lecą ?? FOF czy nie FOF ? Jeden decoy ogłupia x missili ? Nie tak łatwo...
Choć ogólny pomysł ma sens.

Proszę bardzo:

RoF takiej wyrzutni flar (aczkolwiek flary dzialają tylko na pociski naprowadzane na podczerwień - ale nie spierdajmy się o bzdury) to powiedzmy 8 sekund. Można to skrócić o 5% per level skillem. Do launchera potrzeba ammo. Flara wisi 10 sekund i albo zostanie zniszczona, albo "gaśnie". To czy rakieta trafi we flarę czy nie zależy od odległości pomiędzy flarą a statkiem uciekajacym przed rakietą. Tu liczby są do dopracowania, ale w najlepszym razie powinno być maks 30% że rakieta (liczone dla każdej oddzielnie) trafi we flarę.

Voila, masz nową mechanikę, gdzie obrona przed rakietą zależy od specjalnego modułu, skilla i umiejętności pilotażu.

Zamiast tego CCP serwuje nam taki pojedynek Curse'a z drejem - lock, activate TD, MWD on, keep range, drones engage, post killmail :P
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Jabolex w Wrzesień 19, 2012, 14:18:44
Właśnie przeczytałem że nerf rakiet = Walka Z Lagiem!
Wszyscy tego chcieli to dostaną...
Wyeliminowanie rakiet z walk flot, to drugi oddech dla CPU serwerów CCP.
Pierwszy był jak wywalili drony z superów.
Czekam na trzeci...

Pozdrawiam
JM
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 19, 2012, 14:18:50
Doom to się chyba fachowo nazywa "flara"  ;)
Nie. Flara jest jednorazowa i bliżej do niej defenderom, to co proponuję to faktycznie tak jak sugeruje Puszek pożyczone od Webera (tyle że ze Starfire a nie z HH).
Swoją droga tyle jadu... czyżby zazdrość że sam nie wpadł skąd by podpierniczyć rozwiązanie? :P
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Wrzesień 19, 2012, 16:00:09
Nie. Flara jest jednorazowa i bliżej do niej defenderom, to co proponuję to faktycznie tak jak sugeruje Puszek pożyczone od Webera (tyle że ze Starfire a nie z HH).
Swoją droga tyle jadu... czyżby zazdrość że sam nie wpadł skąd by podpierniczyć rozwiązanie? :P

Nie nie, źle mnie zrozumiałeś, żaden jad, żadna zazdrość, to miało zabrzmieć żartobliwie nic więcej. Niestety, słowo pisane nie zawsze oddje dokłądnie to co i jak się chce powiedzieć.
Hm... mi to się bardziej skojarzyło z boją ECM z Honorverse... fakt że Weber powtarza się z techniką w swoich książkach.
Flary Sokoła też ciekawe rozwiązanie.
Szkoda że żaden z twórców z CCP tu nie zajrzy  :(
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Zsur1aM w Wrzesień 19, 2012, 18:12:34
Ale czy naprawdę wszystko musi być w tej grze jednakowe?

Było hasło "nerfić drejka". No to nerfią HML... a czy ktoś narzekał na DPS dreja czy raczej na jego tank?

Z dupy zmiana po prostu.


HML dealuja 70-80% wiecej dps niz odpowiedniki turretowe longe range, dodatkowo trafiaja zawsze gdy cel jest w zasiegu i nie ma pod nie zadnego countera EW tak jak w przypadku turretow. Od czasow bc tier2 przestalo sie uzywac medium long range turretow, nie dosc ze zawsze byl drake, to wiekszosc noobkow jak najszybciej skillowala w strone imba-misjonarki (ktora bez tackla miala uber tank, zasieg i dps), w skutek czego po pewnym czasie 80% ludzi w duzych ally moglo latac i latalo glownie drakami. Nerf jak najbardziej sluszny, ale spozniony jakies 2-3 lata, dzis mamy bc tier3 i drake spadł ze szczytu.
Tank draka w cale nie jest taki przegiety po prostu 2 med sloty zostaly przewidzane pod tackle lub/i EW, a ze PG draka pozawala wsadzic 2 LSE to tez ludzie wsadzaja.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Jan Morgenstern w Wrzesień 19, 2012, 18:37:57
Zsur1aM +1

Nerf Drake jest spozniony i ludzie sie juz przyzwyczaili,ze to taki szip do wszystkiego, w dodatku nie trzeba zadnego skilla aby tym latac. Masz super tank, nie martwisz sie o cap, nie ma problemu z trackingiem. Ultimate f1 szip po prostu. A ludzie przyzwyczaili sie do tego wiec teraz ciezko przelknac, ze Drake nie bedzie az tak 'wygodnym' szipem.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Wrzesień 19, 2012, 18:49:55
Ale tu jest propozycja nerfu nie drejka tylko HMLów, co uderzy w wiele innych statków, np.  w tengu.
Niech będzie że zasięg jest zdeczka przesadzony (powiedzmy te średnie 50 km w 99% każdemu by starczyło), ale dmgu już nie powinno się tykać, wcale nie jest taki uber. Dodać do tego EW antyrakietowe i jest jako taka równowaga między różnymi typami broni.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Nitefish w Wrzesień 19, 2012, 19:18:15
Ale tu jest propozycja nerfu nie drejka tylko HMLów, co uderzy w wiele innych statków, np.  w tengu.
Niech będzie że zasięg jest zdeczka przesadzony (powiedzmy te średnie 50 km w 99% każdemu by starczyło), ale dmgu już nie powinno się tykać, wcale nie jest taki uber. Dodać do tego EW antyrakietowe i jest jako taka równowaga między różnymi typami broni.

o to, to to właśnie.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Jan Morgenstern w Wrzesień 19, 2012, 19:47:42
A czy inne t3 maja taki uber DPS na long/med range? A HML nalezy traktowac jako przynajmniej medrange. To nie do konca nerf, to bardziej zrownanie do poziomu pozostalych typow broni. Problem w tym,ze za dlugo bylo jak bylo i z 'ludzkiego' punkty widzenia teraz to bardziej boli niz gdyby zrobiono z tym porzadek wtedy, kiedy bylo trzeba. Tengu oberwie tak, jak oberwal Dramiel niedawno.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Zsur1aM w Wrzesień 19, 2012, 19:50:03
Ale tu jest propozycja nerfu nie drejka tylko HMLów, co uderzy w wiele innych statków, np.  w tengu.
Niech będzie że zasięg jest zdeczka przesadzony (powiedzmy te średnie 50 km w 99% każdemu by starczyło), ale dmgu już nie powinno się tykać, wcale nie jest taki uber. Dodać do tego EW antyrakietowe i jest jako taka równowaga między różnymi typami broni.

Nie jest uber w porownaniu do dps'u statkow z dzialkami close range ale to jest bron long range, wez sobie harba na HP II i 2 HS dps na scorch (base 23+5): 426, tengu 528dps na 114km. Tbh jak dla mnie mogloby zostac jak jest, ale potrafie zrozumiec dlaczego rozwazaja nerf HML.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Wrzesień 19, 2012, 19:56:11
(http://s18.postimage.org/6t56pz3iv/heheheee.jpg)
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Wrzesień 19, 2012, 20:14:30
Nie jest uber w porownaniu do dps'u statkow z dzialkami close range ale to jest bron long range, wez sobie harba na HP II i 2 HS dps na scorch (base 23+5): 426, tengu 528dps na 114km. Tbh jak dla mnie mogloby zostac jak jest, ale potrafie zrozumiec dlaczego rozwazaja nerf HML.
No wiesz.... kupując statek za 600mln mam prawo wymagać żeby był lepszy od statku za 50 mln  ;)
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: tianan w Wrzesień 19, 2012, 20:20:51
Z mojej perspektywy powinni jakoś poprawić kruzy ale nie kosztem reszty statków.
Tracking disrupty może i warto aby były także stosowane na statki misslowe ale ... na pewno nie można ich przerobić na pseudo działka z opóźnionym zapłonem.
Logistyki a i owszem ale tylko w wersji małej aby usprawnić floty małych statków ale tak jak są logistyki jako tech 2 kruzy tak i frytki też powinny być jako tech 2.

ps. Jakaś forma nerfu HML-i powinna nastąpić ale nie aż tak radykalna.
nerf moze i tak ale widze ze malo kto czyta ze zrozumieniem albo dostaje rage zanim doczyta dopisek ze zmiany dotycza wszystkich rodzajow hm wiec wliczy sie do tego i HAM i FOF
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Zsur1aM w Wrzesień 19, 2012, 20:23:52
No wiesz.... kupując statek za 600mln mam prawo wymagać żeby był lepszy od statku za 50 mln  ;)

A widziales protki, loki albo legiony strzelajace na 115km i robiace 500dps+?  : P
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Wrzesień 19, 2012, 20:26:06
A widziales protki, loki albo legiony strzelajace na 115km i robiace 500dps+?  : P
Nie, protkiem nie latałem, legiona robiłem na HAMy. Ale może przypomnę, wspomniałem że zasięg można zredukować, i owszem, ale od demedżu powinni się trzymać z dala.


nerf moze i tak ale widze ze malo kto czyta ze zrozumieniem albo dostaje rage zanim doczyta dopisek ze zmiany dotycza wszystkich rodzajow hm wiec wliczy sie do tego i HAM i FOF
To raczej jako pocieszenie nie zabrzmiało  ;D
Słuszne podejście, obciąć HAMom zasięg i będzie można spokojnie se w burtę strzelać  :P
Ale co do rejdża to masz rację, przypomnieć wypada że to nie pacznotes tylko jakaś propozycja na forum.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Wrzesień 19, 2012, 20:53:04
Ale co do rejdża to masz rację, przypomnieć wypada że to nie pacznotes tylko jakaś propozycja na forum.
To nie jest propozycja tylko wcześniejszy anons. Chcesz się założyć, że te "propozycje" zmian dotyczące frytek, kruzów, czy wyglądu Vagi będą w zimowym dodatku faktem ?
A rage jest szansą na zwrócenie CCP uwagi że coś właśnie próbują spie**yć. To czy CCP sobie to weźmie do serca to zupełnie inna sprawa.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Wrzesień 19, 2012, 21:02:05
To nie jest propozycja tylko wcześniejszy anons. Chcesz się założyć, że te "propozycje" zmian dotyczące frytek, kruzów, czy wyglądu Vagi będą w zimowym dodatku faktem ?
Anons o statkach jest tu:
http://www.evenews24.com/2012/09/11/dev-blog-ship-balancing-winter-update/

Wprawdzie moja angielska zdeczka kuleje, ale wpatrywałem się w artykuł bardzo uważnie i o nerfie missili nigdzie nie wypatrzyłem.  ;)
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 19, 2012, 22:00:47
nerf moze i tak ale widze ze malo kto czyta ze zrozumieniem albo dostaje rage zanim doczyta dopisek ze zmiany dotycza wszystkich rodzajow hm wiec wliczy sie do tego i HAM i FOF

Co takiego?

Nerf dotyczy wyłącznie Heavy Missiles.

HAM'y (podobnie jak wszystkie inne missile) będą szybciej przyśpieszać = nieco większy range.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: theeht w Wrzesień 20, 2012, 06:57:36
czyli jakiego dokladnie spadku zasiegu na misjach mozna sie spodziewac ? nie bedzie tak ze wlece i mam wszystkich na talerzu ? bede musial podleciec ?
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 20, 2012, 08:26:52
Jeśli na dreju spada to do 50km to  z tengulca spadniesz do aktualnego zasięgu maksymalnego dreja. Tak na oko
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: FITTIpalti w Wrzesień 20, 2012, 09:15:51
Tengulec "tankuje" dystansem z powodu relatywnie małego tanka w porównaniu z innymi tech3. Protkiem możesz wejść na o bo ma tanka wyjebanego w kosmos :) itp.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Styczeń 09, 2013, 20:13:24
Balansowania shipów ciąg dalszy.
Nowy Dev-blog na ten temat
http://evenews24.com/2013/01/09/dev-post-retribution-point-release-combat-battlecruisers/

P.S. Może by tak nazwe topicu zmienić po prostu na balansowanie shipów bo zaraz wiosna będzie a balansowanie potrwa jeszcze latem, i jesienią i następną zimą itd, itd...
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Styczeń 09, 2013, 20:43:34
BC-ki to pikuś, ponoć chcą przerobić aktywny armor tank na taki jaki jest DUST... kto wie jak to działa?
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: MiltisUmbrae w Styczeń 09, 2013, 22:43:42
Może Prophecy w końcu się będzie do czegoś nadawać, a Myrm będzie jeszcze lepszy niż był do solo, tak samo jak brutix któremu bedzie można dorzucić tanka albo DPSa
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Doom w Styczeń 10, 2013, 14:18:29
Chyba polubię nowego cyca...
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Mauhur Purson w Styczeń 10, 2013, 14:43:55
cycek jako platforma rakietowa? OMG.
Juz i tak uwalili Hurka... nudzi im sie.
Zaraz zaczna grzebac przy maelach.

Czemu CCP zakazuje mi latania BSem z aktywnym tankiem na projectajlach? :(
Ech. Niech lepiej dodadza nowe szipy, a nie nerwia matarskie zlomy.

Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Miriabel Ka w Styczeń 10, 2013, 19:29:20
Czemu CCP zakazuje mi latania BSem z aktywnym tankiem na projectajlach? :(
Można jaśniej ??
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Styczeń 10, 2013, 19:38:22
Można jaśniej ??

http://www.youtube.com/watch?v=pg4HbzuxCIE
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Styczeń 10, 2013, 20:14:51
Czemu CCP zakazuje mi latania BSem z aktywnym tankiem na projectajlach? :(
Ech. Niech lepiej dodadza nowe szipy, a nie nerwia matarskie zlomy.
Przejrzałem EULA i nigdzie takiego zakazu nie widziałem....możesz pokazać gdzie ten zakaz ?
A po cholere nowe shipy jak starych jest do wyboru i koloru, w dodatku co jakiś czas je zmieniają? Co ty byś chciał? Ship którym wygrasz EVE?
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Casa Rankor w Styczeń 11, 2013, 09:11:01
Nerfy to zlo, tez optuje niech rozwijaja a nie przycinaja.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Styczeń 11, 2013, 09:48:40
Nerfy to zlo, tez optuje niech rozwijaja a nie przycinaja.
Owszem, sam nerf dla nerfa bo sie wcześniej nie pomyślało to "zło". Ale moim zdaniem w tym przypadku zmian kruzów i BCków nie można mówić o nerfie, po prostu niektóre statki przestaną tak bardzo odstawać od innych w tej samej klasie.
Mi osobiście podobają się zapowiadane zmiany BC, wreszcie taki Hurek przestanie być statkiem do wszystkiego, a taki Prophecy statkiem do niczego  ;)
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Styczeń 11, 2013, 10:10:58
Owszem, sam nerf dla nerfa bo sie wcześniej nie pomyślało to "zło". Ale moim zdaniem w tym przypadku zmian kruzów i BCków nie można mówić o nerfie, po prostu niektóre statki przestaną tak bardzo odstawać od innych w tej samej klasie.
Mi osobiście podobają się zapowiadane zmiany BC, wreszcie taki Hurek przestanie być statkiem do wszystkiego, a taki Prophecy statkiem do niczego  ;)
Dobrze gada! A ja osobiście cieszę się, że z każdym dniem moje sp w gallente staje się coraz bardziej wartościowe  :P
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Punct w Styczeń 11, 2013, 14:06:06
mogli by jakieś modele nowe wprowadzić  - a nie idą na łatwiznę zmienią parę cyferek w bazie danych i kolejny wielki patch gotowy.
zmieńmy trochę realia serwera.. bo ludzie się zaczeli nudzić...  te ich balanse bardziej przypominają eventy ze swojej definicji czasowe niż próby faktycznego zbalansowania systemu, który zbalansowany był by poprostu śmiertelnie nudny... za jakiś czas znowu będą frejacze balansować - a na razie rządzi gejlente  ;)

Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Doom w Styczeń 11, 2013, 14:39:21
Wydaje mi sie że ten rebalans BC to będzie tylko jedną ze zmian w contencie gry i wbrew pozorom zmiany uważam za mocno istotne dla całej klasy tych shipów. Do tego zapowiadali podobny rebalans comandów (i comand wersji t3) , chociaż na razie chyba bez uwalenia offgridowego boostowania
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Centurion w Styczeń 11, 2013, 14:44:07
Śmieszni są - szkoda czasu, żeby to czytać. Po wprowadzeniu bc tier 3 trzeba mieć z głową żeby latać tymi podstawowymi bc (przynajmniej na pewpew), które się do niczego nie nadają (może poza pedalskim baitem z cyno) i te zmiany tego nie poprawią.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Doom w Styczeń 11, 2013, 15:00:16
Na pewno? tier 3 bc w stosunku do tier 1 i 2 to tak na oko około miesiąc więcej czasu skilowania IMO ze względu na large guny. Dla nowych graczy to jest różnica w postaci szybszego startu do pvp w średniej skali w stosunku do latania tier 3 i wbrew pozorom nie wszyscy latają tylko w tier 3 bc wciąż bardzo dużo lata tych wcześniejszych
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Styczeń 11, 2013, 15:08:59
Śmieszni są - szkoda czasu, żeby to czytać. Po wprowadzeniu bc tier 3 trzeba mieć z głową żeby latać tymi podstawowymi bc (przynajmniej na pewpew), które się do niczego nie nadają (może poza pedalskim baitem z cyno) i te zmiany tego nie poprawią.

Będą i zmiany (czytaj nerf) Tier3.

Mnie osobiście mało ship - poza chyba Thoraxem, jak byłem kompletnym n00bem - wkurzał tak jak Talos. Ginę w tym jak we frytkach - moment nie uwagi i wiszę w podzie, po czym dosłownie dostaje emo rage. Po ostatniej wtopie stwierdziłem, że do rąbania grubych celi wolę lecieć Sleipnirem lub nawet shield-Astarte, a na zwykłe nano gangi - Cynabalem.

Natomiast faktycznie - BC-ki z medium gunami szału nie robią. Może wypróbuję Feroxa lub Prophecy na solo (ale tylko dlatego że są tanie!), ale do gangów to chyba tylko jakiegoś rentierskiego pospolitego ruszenia.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Styczeń 11, 2013, 16:36:23
Mnie osobiście mało ship - poza chyba Thoraxem, jak byłem kompletnym n00bem - wkurzał tak jak Talos. Ginę w tym jak we frytkach - moment nie uwagi i wiszę w podzie, po czym dosłownie dostaje emo rage. Po ostatniej wtopie stwierdziłem, że do rąbania grubych celi wolę lecieć Sleipnirem lub nawet shield-Astarte, a na zwykłe nano gangi - Cynabalem.
Trzeba w nim latać mega ostrożnie i miec świadomość że każdy dps w Ciebie wchodzi. Raczej słabo nadaje się do gangów, bo ani jest szybki, ani otankowany, zasięgiem też nie kładzie na kolana. Jak dla mnie idealny statek do walki solo z liczniejszym przeciwnikiem.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Styczeń 11, 2013, 16:51:10
Akurat na zasięg Talosa narzekać nie można - pokaż mi drugiego shipa tej klasy, który ma ponad 500 DPS @40 km.

Niemniej, zdycha jak szmata, nawet z logistykiem za plecami.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Styczeń 11, 2013, 18:32:20
Akurat na zasięg Talosa narzekać nie można - pokaż mi drugiego shipa tej klasy, który ma ponad 500 DPS @40 km.
Oracle :)

Niemniej, zdycha jak szmata, nawet z logistykiem za plecami.
Bo jak liczysz na logistyka to znaczy że popełniasz błąd który będzie Cię kosztował statek. To ma jakiś tam bufor który ma Ci dać czas na rozszarpanie celu bądź odejście z jego zasięgu.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Styczeń 11, 2013, 18:51:08
Raczej słabo nadaje się do gangów, bo ani jest szybki, ani otankowany, zasięgiem też nie kładzie na kolana. Jak dla mnie idealny statek do walki solo z liczniejszym przeciwnikiem.
-1760/2500 m/s
- ~28k EHP
- 16+28 km

Zawsze wolałbym to w gangu zamiast Fagabala albo Fagabonda :D

No, chyba że Deimos.
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 14, 2013, 22:43:04
http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=74270
Z ciekawszych rzeczy szczegóły ancylary armmor repek (nannit pasta pewnie zdrożeje :P )
Zmiana zasięgu black opów tak ze będą skakać i brigować jak tyteksy >:D
Tytuł: Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Luty 14, 2013, 22:49:14
Z ciekawszych rzeczy szczegóły ancylary armmor repek (nannit pasta pewnie zdrożeje :P )

Jeszcze bardziej? :P

Cytuj
Zmiana zasięgu black opów tak ze będą skakać i brigować jak tyteksy >:D

Fakjea, najlepszy patch ever.