Autor Wątek: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing  (Przeczytany 9223 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

silvia

  • Gość
[BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« dnia: Listopad 20, 2010, 00:11:20 »
CSM wyszedl z zapytaniem do graczy ktore "nowe" zmiany chca by pojawily sie w grze.

http://wiki.eveonline.com/en/wiki/November_2010_Prioritization_Crowdsourcing_(CSM)

Wiezcie... nie chce sie wam czytac listy, wiec zrobilem male summary...
Numery 7 i 9 - nie glosujemy na pewno. Dlaczego? Iz jesli chodzi o docking games, to timer zostal by zwiekszyony na bramach takze itp itd i gowno mozna by zrobic przeciwko wiekszym silom (kto zabijal solo jeden cel w grupy przeciwnikow a potem robil gtfo przez brame wie o czym mowie). Propozycje sa by zwiekszyc agro timer nawet do 2-3 razy i nie tylko jesli chodzi o dockowanie, lecz takze o stargaty.

Numer 8 oczywiscie pomijamy... jesli masz point, to gosciu acceleration gate nie uzyje, a jesli nie masz... to jaka
roznica czy uzyje, czy wywarpuje? ;d

20. Glosujemy bez wyjatkow. Wprowadzenie killmaili z self-destructow jesli ktos byl pod ostrzalem.

21. Glosujemy bez wyjatkow - battlerecorder to wbudowane narzedzie ktore pozwala nagrywac walke dajac mozliwosci edycji tego co widac i jak to widac - efekty, polozenie kamery, itp itd, a to wszystko z mniejszym zapotrzebowaniem niz fraps.

26. wstawianie bounty jako kontrakt, tylko jesli mam killrightsa na kogos. killright po zaakceptowaniu kontraktu zostaje przeniesiony na kontrachenta. payout po zniszczeniu celu.

30. poczytajcie... dlugie. warte rozwarzenia.

75. Fix kill mails

85. Grupowanie innych modulow niz bronie typu tutter / missile, czyli cap boostery, hardenery itp itd.

122. naprawda docking range w outpostach

128. Balancing precision heavy missiles (naprawa)

202. Nie wazne co to jest... glosujemy :d

203. Patrzy powyzej

Naprawde chlopaki... to co wypisalem jako "glosujemy" jest jedyna rzecza na ktora powinniscie glosowac.


[Being flame]

[gmod=Khobba]fix'd[/gmod]
« Ostatnia zmiana: Listopad 20, 2010, 11:07:23 wysłana przez Khobba »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 20, 2010, 10:06:49 »
Strona eve twierdzi że ten jej element który zalinkowałeś nie istnieje.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Platfusek

  • Gość
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 20, 2010, 10:20:01 »
Strona eve twierdzi że ten jej element który zalinkowałeś nie istnieje.

strona eve twierdzi tak bo źle przekleiłeś link

co do timerów to jak najbardziej powinny zostać zwiększone (przynajmniej dokowania) proporcjonalnie do wielkości statku, wydok w abadonie na płytach, zdejmowanie chociaż cyno fregatki w obecności cariera i spokojne czekanie po agroo jest bezsensowne, tak samo duże statki powinny dłużej wisieć w systemie po logofie tak aby łatwiej je było sklepać.

eve to nie hit and run, wszystko powinno mieć swoje konsekwencje, po za tym mało osób lata solo (dla czego to inna sprawa) więc spokojnie można tę grupkę olać dla dobra większości

sc0rp

  • Gość
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 20, 2010, 10:54:47 »

Naprawde chlopaki... to co wypisalem jako "glosujemy" jest jedyna rzecza na ktora powinniscie glosowac.


czy ty probujesz mowic innym jak maja glosowac?!

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 20, 2010, 11:37:17 »
po za tym mało osób lata solo (dla czego to inna sprawa) więc spokojnie można tę grupkę olać dla dobra większości

Nóż się w kieszeni otwiera jak się czyta takie bzdury. Coraz mnie osób lata solo, bo mechanika gry to coraz bardziej utrudnia. I dlatego właśnie trzeba UŁATWIAĆ latanie solo.

Mystiq, zdaje się że killmaile się poprawiły - ostatnio nawet przy instapopach mam damage >0 we flotowym Huginnie, choć wciąż często jest "unknown"


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 20, 2010, 11:40:27 »
A moze zamiast pisać JAK głosować, to lepiej zrobić zbiór rzeczy, które Ty uważasz za fajne, a które za niefajne. Inni będą mogli zrobić to samo, a każdy zagłosuje tak jak mu sumienie wskazuje :P
Przedwieczny.

silvia

  • Gość
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 20, 2010, 11:50:03 »
Ale jesli ktos zrobi self-destruct'a to km'a nie dostaniesz, a pod-punkt 75 o tym wlasnie traktuje ;d

Platfusek - widze, iz malo pvp uprawiales.

Z doswiadczenia ci powiem, ze lecielismy flota 20 na flote 80, bilismy sie na bramie i przez brame spieprzalismy jak trzeba bylo. Teraz wyboraz sobie, iz znowu tak lecimy, lecz timery sa dluzsze - czy uwazasz, iz bysmy probowali stracic was choby kilka statkow?

Wyobraz sobie iz lecisz proteusem solo i widzisz 4 bcki na bramie. Aktualnie bys ich zaagrowal, zabil jednego czy dwoch i wyskoczyl. Jesli timer bedzie wiekszy to zabijesz jednego czy dowch a potem sam zdechniesz ;)

@xart - szczerze mowiac to, to zrobilem :)

Gregorius

  • Gość
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 20, 2010, 12:11:40 »
LOLTopic.

Wytyczne jak głosować to jakoś tak kojarzą mi się z "Mojszą prawdą".

Lepiej zamiast pisać takie pierdoły, zrobiłbyś skrót z tych wszystkich punktów (tłumaczenie nawet) tak, żeby każdy leniwiec mógł to przeczytać w jednej całości (w tym i ja :P)
Dopiero potem nagrać jakąś fajną dyskusję z wymianą argumentów i kto wie, może znajdzie się jakiś złoty środek.
 8)

sc0rp

  • Gość
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 20, 2010, 12:22:00 »
No przebilem sie przez wszystkie propozycje i z najbardziej istotnych rzeczy wybralem ponizsza 7demke:

#24 Boost Nighthawka
Jako jedyny command w grze Nighthawk ma mniej PG niz jego odpowiednik BC. Autor postulatu dokladnie opisal brak logiki porownujac do innych commandow Slepnira, Astrate i Absolution takie parametry jak ehp,dps,speed ilosc zmarnowanych slotow na RCU. Dodam, ze sam nie latam commandami (tengu lepsze :P ) ale to jest jakas anomalia w balansie

#85 Grupowanie innych modułów niz bron.
Nie ma to jak odpalac 3-4 moduly po kazdym jumpie wydocku etc. skoro mozna to zastapic jednym guzikiem np. zgrupowac hardenery, sensor boostery, damage control, tracking computery etc.

#106 Kontynuowanie ostrzalu wybranego wczesniej celu po reload.
nic dodac nic ujac.

#128 Precision heavy missiles (CSM)
Calkowicie useless missie a co gorsza tym bardziej useless im ma sie wiecej SP w missile - revamp.

#141 Odświeżenie magnetometrików
Obecnie magnotometrici ssaja (przynajmniej w empire i 0.0 angels/guristas) jesli ktos nie ma szczescia do dropu - a szkoda bo to fajny sigi sa i takie klimatyczne.

#158 Ship maintenance bays revisited (CSM)
Usuniecie blokady ktora nie pozwala na zostawianie w carrierze shipow ktore maja cos w ladunku po za amunicja. To bylo uzasadnione kiedy nie bylo jf'a, rurki etc. a teraz to tylko "utrudnienie", bo ani w cynostawiaczke wrzucic paliwo ani np. schowac ship w ktorym ma sie loot z plexa - bez sensu przeciez i tak nikt nie bedzie carriera dzis uzywal przemyslowo do transportu, bo po co jak sa jfy.

#201 Whatever happened to the industry expansion (CSM)
Odswiezenie industrialnych aspektow gry tkaich jak mining, produkcja, inwencja - polecam przeczytac wszystkim industrialowcom, z najistotniejszych punktow to:
- monitoring cen minsow i balans miedzy dropem minsow z refiningu a iloscia kopanych minsow
- calkowite zrobienie od nowa produkcji/inwencji bo obecna nie jest dostosowana do przemyslowych produkcji.


Platfusek

  • Gość
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 20, 2010, 13:01:48 »
Nóż się w kieszeni otwiera jak się czyta takie bzdury. Coraz mnie osób lata solo, bo mechanika gry to coraz bardziej utrudnia. I dlatego właśnie trzeba UŁATWIAĆ latanie solo.

Nie obraź się ale jeżeli twoja umiejętność latania solo opiera się na docking games i krótkim timerze pod gejtem to zaryzykowałbym stwierdzeniem że po prostu kiepski jesteś skoro bez tego sobie nie poradzisz :)

Cała inicjatywa csm z otwartymi pytaniami o wybór priorytetów jest bardzo fajna, klasycznym przykładem na to ze devsi to losowi ludzie nie grający w eve jest śmieszne pg i dps nighthawka.

sc0rp

  • Gość
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 20, 2010, 13:17:47 »
Nie obraź się ale jeżeli twoja umiejętność latania solo opiera się na docking games i krótkim timerze pod gejtem to zaryzykowałbym stwierdzeniem że po prostu kiepski jesteś skoro bez tego sobie nie poradzisz :)


Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 20, 2010, 13:28:21 »
[gmod=Khobba]:brakuje mi starej ikonki z kijem baseballowym: anyłej, temat nie jest o czyichkolwiek umiejętnościach. dalsze dyskusje na ten temat w tym wątku skończą się ostrzeżeniem [/gmod]

Goomich

  • Gość
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 20, 2010, 13:45:09 »
#85 Grupowanie innych modułów niz bron.
Nie ma to jak odpalac 3-4 moduly po kazdym jumpie wydocku etc. skoro mozna to zastapic jednym guzikiem np. zgrupowac hardenery, sensor boostery, damage control, tracking computery etc.

Z czym chcesz grupować damage control?

#106 Kontynuowanie ostrzalu wybranego wczesniej celu po reload.
nic dodac nic ujac.

Dlaczego chcesz nerfić amarrów? :P

#128 Precision heavy missiles (CSM)
Calkowicie useless missie a co gorsza tym bardziej useless im ma sie wiecej SP w missile - revamp.

huh?

#158 Ship maintenance bays revisited (CSM)
Usuniecie blokady ktora nie pozwala na zostawianie w carrierze shipow ktore maja cos w ladunku po za amunicja. To bylo uzasadnione kiedy nie bylo jf'a, rurki etc. a teraz to tylko "utrudnienie", bo ani w cynostawiaczke wrzucic paliwo ani np. schowac ship w ktorym ma sie loot z plexa - bez sensu przeciez i tak nikt nie bedzie carriera dzis uzywal przemyslowo do transportu, bo po co jak sa jfy.

Carriery mają większy zasięg i teraz większą ładowność, niż gdy ten nerf wszedł. Na dodatkowe śmieci masz 10k corporate hangaru, więc masz dość miejsca na loot z pleksa.

#201 Whatever happened to the industry expansion (CSM)
Odswiezenie industrialnych aspektow gry tkaich jak mining, produkcja, inwencja - polecam przeczytac wszystkim industrialowcom, z najistotniejszych punktow to:
- monitoring cen minsow i balans miedzy dropem minsow z refiningu a iloscia kopanych minsow

Przecież dopiero zrobili to tyrranisie.

Numer 8 oczywiscie pomijamy... jesli masz point, to gosciu acceleration gate nie uzyje, a jesli nie masz... to jaka
roznica czy uzyje, czy wywarpuje? ;d

Tam nie ma nic na temat acceleration gates.
« Ostatnia zmiana: Listopad 20, 2010, 13:53:29 wysłana przez Mona X »

Gregorius

  • Gość
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 20, 2010, 14:15:46 »
:brakuje mi starej ikonki z kijem baseballowym:



Proszę :

;]

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 20, 2010, 14:25:48 »
Z mojej strony 7,9,20,21,26,29,40,46,47,52,56,82,114,131,156,163,195,196,202

<3 202

Ranshe

  • Gość
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 20, 2010, 15:23:31 »
Punkt numer 8 właśnie jest lepszy niż 7 i 9 - to nie dotyczy acceleration gate tylko zwykłych, możesz przeskoczyć, dać logoff i znikasz.

Powiedziałbym też, że 16. Będzie trzeba zagłosować. :)

sc0rp

  • Gość
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 20, 2010, 17:09:00 »
Z czym chcesz grupować damage control?
Najcetniej ze wszystkimi innymi modulami, wiem ze cykle sa roznych typow modulow sa rozne ale mogli by np. wprowadzic hotkey ktory aktywuje wybrane moduly np. dc. hardy, sb, tc a nawet ab/mwd.

Cytuj
Dlaczego chcesz nerfić amarrów? :P
bo nimi nie latam ;) a na powaznie wkurza mnie naciskanie f1 po reload jak race ;)

Cytuj
huh?
nie bardzo rozumiem czego nie kumasz przy posiadaniu wyskillowanych missili na all5 nie ma potrzeby uzywania innych missili niz fury, bo i tak malego badziewie pada od 1-3 volleyow a czas reloadu to 2,5 volleya.

Cytuj
Carriery mają większy zasięg i teraz większą ładowność, niż gdy ten nerf wszedł. Na dodatkowe śmieci masz 10k corporate hangaru, więc masz dość miejsca na loot z pleksa.
wiesz taki argument to nie argument bo rownie dobrze mozna np. powiedziec po co robic revamp industry przez jest. chodzi o wygode gry

Cytuj
Przecież dopiero zrobili to tyrranisie.

nie wiem co z balansem, ale inwencja i produkcja nie byla ruszona od kiedy gram czyli od 2007 roku, moze bawili sie z iloscia matsow, ale z pewnoscia nie z interfacem - ktory jest totalnie useless i nieintuicyjny jesli produkuje sie na masowa skale. Oczywiscie jesli wykopiesz sobie matsy, nastepnie postanowisz wyprodukowac 1 stateczek dla siebie i fit do tego stateczka to tego nie zauwazysz ale jesli przyjdzie ci zapuszczac codziennie po kilkaset jobow to szybko sie przekonasz ze to nie jest fajne.

Goomich

  • Gość
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 20, 2010, 17:17:25 »
Najcetniej ze wszystkimi innymi modulami, wiem ze cykle sa roznych typow modulow sa rozne ale mogli by np. wprowadzic hotkey ktory aktywuje wybrane moduly np. dc. hardy, sb, tc a nawet ab/mwd.

http://www.logitech.com/en-us/keyboards/keyboard/devices/3498

Cytuj
bo nimi nie latam ;) a na powaznie wkurza mnie naciskanie f1 po reload jak race ;)

Dzięki temu wiadomo, że żyjesz. :P

nie bardzo rozumiem czego nie kumasz przy posiadaniu wyskillowanych missili na all5 nie ma potrzeby uzywania innych missili niz fury, bo i tak malego badziewie pada od 1-3 volleyow a czas reloadu to 2,5 volleya.

A, myslałem, że jakoś szkodzą i już szykowałem Widowmakery. :)

Cytuj
wiesz taki argument to nie argument bo rownie dobrze mozna np. powiedziec po co robic revamp industry

No własnie. :P

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 20, 2010, 18:33:45 »
http://www.logitech.com/en-us/keyboards/keyboard/devices/3498

Raptem 250 zł (aż taką ilością złotówek dysponujesz aby kupować klawiatury za taką cenę minimalną --- gdzie mam dziwne przeświadczenie, że kupowałeś ją za większą ilość złotówek)
Tu link na ceneo: http://www.ceneo.pl/281751

Ellaine

  • Gość
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 20, 2010, 20:04:00 »
Co wy z tymi dużymi statkami które mają mieć dłuższe timery na różne różności i w ogóle ciężej. Dwie klasy dużych statków schodzą do niszy - BSy (tzn te które nie są Macharielem) i dready. Połowa Drakiem a połowa rzeczami wielkości co najwyżej HACa ze sporadycznymi wisienkami commandów. Załóżmy że kiedyś ktoś przyjrzy się Drakowi - wtedy każdy nerfik skierowany przeciw stakom powyżej medium będzie oznaczać kolejne przesunięcie od "prawie wszyscy latają małymi statkami" do "absolutnie wszyscy latają małymi statkami". A to oznacza spadek różnorodności i spadek globalnego poziomu wybuchalności - bo mniejsze statki trudniej łapać.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 20, 2010, 20:10:35 »
nagrywanie bijatyk i mozliwosc pozniejszej edycji to cos naprawde fajnego :)
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

silvia

  • Gość
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 20, 2010, 20:16:21 »
Cytat: dark flonoe
#24 Jako jedyny command w grze Nighthawk ma mniej PG niz jego odpowiednik BC. Autor postulatu dokladnie opisal brak logiki porownujac do innych commandow Slepnira, Astrate i Absolution takie parametry jak ehp,dps,speed ilosc zmarnowanych slotow na RCU. Dodam, ze sam nie latam commandami (tengu lepsze  ) ale to jest jakas anomalia w balansie
Nighthawk atakuje na kazdy dystans, ma najlepszy tank ze wszystkich i 700m3 cargo. Jesli chcesz to mozemy kiedys zrobic duel. ty w jakimkolwiek commandzie a ja w nighthawku. stawiam 5bil iz albo uciekniesz, albo zginiesz.

Cytat: Dark flonoe
#106 Kontynuowanie ostrzalu wybranego wczesniej celu po reload.
nic dodac nic ujac.
FOFy na misjach beda ci ja konczyc w trymiga na afk, gdyz beda sie automatycznie wlaczac.

Cytat: dark
#141 Odświeżenie magnetometrików
Obecnie magnotometrici ssaja (przynajmniej w empire i 0.0 angels/guristas) jesli ktos nie ma szczescia do dropu - a szkoda bo to fajny sigi sa i takie klimatyczne.
Produkuja tez nieslychane ilosci isk. 100mil latwa reka za 10minut pracy na sanshowych.

Cytat: mona x
Z czym chcesz grupować damage control?
raczej to bedzie tak iz mozna grupowac itemy tego samego typu, np. 2x explo hardener cy 2x mar itp itd.

Cytat: mozna
Tam nie ma nic na temat acceleration gates.
Sorry, my bad. tamten obczajalem po tytule i myslalem iz chodzilo o to, iz majac jedno minutowy timer, nie mozna uzywa acc. gate. :P

Dysputa mony i herezji na temat klawaitur:
Mozna takze kupic mysze, ktora ma cos takiego jak "opcja makro". Sam ma przypisane pod guzik w mysze wlaczenie hardenerow czy np. dzialek (w eve da sie grac tylko myszka ;d )

sa takze softy ktore umozliwiaja tworzenie hotkey'ow.

@albi up:
Dokladnie. Wprowadzenie czegos takiego automatycznie boostowalo by dana grupe statkow, a takze boostowalo poszczegolne statki w tej klasie. Np. baddon mialby najwiekszy czas jumpy, gdyz zawsze fittuje sie go na plata'ach. Najwiekszy bonus otrzymali by minmatarzy i caldari, gdyz shield tank jest lzejszy od armor tanku.

sc0rp

  • Gość
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 20, 2010, 21:14:45 »
http://www.logitech.com/en-us/keyboards/keyboard/devices/3498

cool uzywam od lat, a teraz mi powiedz jak to zrobic zeby przy nacisniejciu jednego guzika (powiedzmy G1) uruchomic natychmiast kilka modulow (powaga, bez ironii kiedys probowalem cos takiego zrobic ale jakos nie chcialo dzialac).
 
[gmod=Khobba]Prosiłem o w miarę rzeczową dyskusję. Nie dostosowałeś się -> +10[/gmod]
« Ostatnia zmiana: Listopad 20, 2010, 21:33:09 wysłana przez Khobba »

Gacul

  • Gość
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 20, 2010, 23:36:35 »
20. Glosujemy bez wyjatkow. Wprowadzenie killmaili z self-destructow jesli ktos byl pod ostrzalem.
Ależ czemu ? To jest piękne. Taki grief w druga strone jak Ciebie griefuja  8).

Cons
Reduces griefing and monetary benefits of activating the self destruct sequence (which really isn't a bad thing)
Prawdziwy gracz nigdy by nie zagłosował na takie coś.
« Ostatnia zmiana: Listopad 20, 2010, 23:50:56 wysłana przez Gacul »

Ellaine

  • Gość
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 21, 2010, 00:30:26 »
202 to opóźniony local w 0.0. Można upgradować system żeby opóźniony nie był. Fajnie fajnie.
21 battle recorder byłby super
22 blackopsy +
26 bountyhunting - ta mechanika nie działa, warto spróbować ją naprawić
52 dronki + pomysły dobre acz oczywiste
56 dynamiczne misje - raczej nie planuje zaczac klepac misji ale mysle ze dynamiczne lub pol-dynamiczne ich generowanie poprawiloby świat :)
57 dynamiczne misje ciag dalszy
75 fix killmails
83 dyskusja o kopaniu - jak dla mnie kopanie powinni przerobic na bardziej AFK, ciekawe czy jesli zaczna o tym dyskutować to wpadną na taki pomysł jak ja :)
86 rigi do redukcji heat damage pomysl prosty i dobry
105 wiecej itemków frakcyjnych na markecie - dla wygody
126 zbiorek dobrych koncepcji poprawy PI
176 pogadajmy o suicide gankach - IMHO jakkolwiek suicidowanie jest zabawne, to ogólnie ta mechanika jest idiotyczna i sam zrobiłbym ją zupełnie inaczej :)

Ogólnie nie interesuję się za bardzo takimi zmianami jak remap jakiejś rakietki albo jednego statku - kij, są inne rakietki i inne statki. docking wars nie spotykam, przypadki że ktoś raz na pół roku nie dostanie killmaila przez autodestructa też mnie w sumie walą.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 21, 2010, 01:44:59 »
Nie obraź się ale jeżeli twoja umiejętność latania solo opiera się na docking games i krótkim timerze pod gejtem to zaryzykowałbym stwierdzeniem że po prostu kiepski jesteś skoro bez tego sobie nie poradzisz :)

Patrząc po Ravenie bez MWD/AB, którego wdupiłeś w lowsecu, PvP to Ty byś nie poznał nawet gdyby wyskoczyło z krzaków i kopnęło Cię w dupę, więc z łaski swojej zamilcz i nie kompromituj się do reszty.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 21, 2010, 02:03:45 »
[admin]EKHEM [/admin]

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jonas

  • Gość
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 23, 2010, 13:01:46 »
U mnie to wygrało:

6,# Add the feature of switching characters without relogging. (CSM)
23,# Black Ops Improvements Part 2 (CSM)
29,# Broadcast "In position" improvement (CSM)
124,# Personal hangar improvements (CSM)
126,# Planetary Interaction Omnibus Proposal (CSM)
161,# Show bookmarks with markers on local grid (CSM) 
200,# Watch list and broadcasts (CSM)

silvia

  • Gość
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 23, 2010, 13:40:50 »
23,# Black Ops Improvements Part 2 (CSM)

Jedyne co moim zdaniem powinno byz zmienione, to typ cloak'a w black opsach z standard do covert i zatrzymanie "no locking delay after decloaking".

Problem w tych zmianach jest to iz sa zbyt ogolne. Uwazam, iz powinny byc bardziej precyzyjne w opisie, by dokladnie bylo wiadomo na co sie glosuje.

Np. "Boost Survivability (resists and HP)"
Resistsy? Do poziomu np. marauderow, czy do podobnie do reconow? czy moze cos pomiedzy marauderem a t1? albo marauderem a black op'em?

Hp? do poziomu t1 czy moze do poziomu marauderow? a moze pomiedzy black opem a t1? a moze pomiedzy t1 a marauderem* ?

*maraudery maja wiecej hp niz t1, right?

Cytuj
161,# Show bookmarks with markers on local grid (CSM)
chcialbym nadpomniec, iz to ja o to postowalem na forum, i musze przyznac iz ccp i tak spieprzy sprawe jesli chodzi o widocznosc. musieli by dodac mozliwosc selekcji pomiedzy widzialnymi bookmarkami a niewidzialnymi, lub poprawic rozwiniecie grupy ikon (aktulanie rozwijana jest tylko w gore, a jesli zabraknie miejsca, to "tough", zetnie ci wszystko co sie nie miesci). // zakladam iz ccp sux i nie potrafia niczego porzadnie zrobic.

Cytuj
#200
Jest juz podobne narzedzie... nazywa sie eve voice. Fleet commandera wsadzasz w pozycje fleet commandera / bossa z komunikacja do wszystkich, a potem wing commanderzy to 'target caller'zy z komunikacja tylko do skrzydla, choc sama opcja byla by mila.

Cytuj
#29
spoko, spoko... ale znowu ulatwia to gre

Ludziki... ja wiem, iz eve wydaje wam sie trudna gra, ale przestancie whinowac i uczcie sie jak grac. Ja nigdy nie mialem problemu z tym by kogos we flocie bomberow niw wycloaczyc. warpuje sie na rozne dystanse w roznych odstepach czasowych a po wyladowaniu przemieszcza sie w "jakimkolwiek" kierunku. jesli wy warpujecie na 0 a potem siedzicie w miejscu no to kurde...

chcialbym takze wam przypomniec iz "ccp sux" i najpewniej spierd* sprawe.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 23, 2010, 14:14:49 »
Ludziki... ja wiem, iz eve wydaje wam sie trudna gra, ale przestancie whinowac i uczcie sie jak grac.
Ale dalej uważasz, że gallente sux ?  :P

IMHO:
#4
#6
#13
#48
#85
#116
#155
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 23, 2010, 15:02:10 »
#4
#8
#15
#20
#21 - ale tutaj mam właśny pomysł, powinni zastosować raczej jakiś mechanizm kolekcjonowania danych przez klienta, a później "odtwarzanie" polegało by na real time renderingu z możliwością dumpa do avi/etc...
#26
#27
#40
#44
#59
#62 !!!!!!!!!!!!
#75
#117
#118
#160
#202
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Jonas

  • Gość
Odp: [BARDZO WAZNE] Glosowanie do CSM Prioritization Crowdsourcing
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 26, 2010, 15:23:18 »
Ludziki... ja wiem, iz eve wydaje wam sie trudna gra, ale przestancie whinowac i uczcie sie jak grac. Ja nigdy nie mialem problemu z tym by kogos we flocie bomberow niw wycloaczyc. warpuje sie na rozne dystanse w roznych odstepach czasowych a po wyladowaniu przemieszcza sie w "jakimkolwiek" kierunku. jesli wy warpujecie na 0 a potem siedzicie w miejscu no to kurde...
A gdzie ja whinuję co??? Weź przeczytaj uważniej o co chodzi, bardzo cię proszę, zanim zaczniesz z mądrościami wyskakiwać. Nie musisz mnie uczyć jak się w cloaku lata.

BO potrzebują miłości i tyle. A to są jedynie wskazówki, jak gra powinna się rozwijać i w większości są jedynie ogólnikami bez wskazywania detalu. Czego ty byś chciał, żeby napisali, że zwiększą ilość armora o 2k, shielda o 3k, rezy będą 90/76/85/40 na armorze i jeszcze coś? To tak nie działa, ale widać nie doczytałeś.

Przy pozostałych punktach też jakieś księżycowe uwagi masz, jakbym prosił cię o komentarz. Jeśli chciałeś sobie ponarzekać to inny dział. A podsumowanie, że ccp i tak wszystko spieprzy epickie. Po co ty w ogóle w to grasz?

Zresztą głosowanie już zakończone i właściwie najbardziej podoba mi się pozycja 3. Przeskakiwanie między charami bez relogu. Ohh gdybyż to była ta druga niespodzianka, którą CCP szykuje na święta.  ;D