Autor Wątek: Zmiany w skillach  (Przeczytany 8082 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Zmiany w skillach
« dnia: Lipiec 04, 2013, 18:50:30 »
Zmiany, porządki jak zwał tak zwał. I tak wygląda na rename skilli tak, żeby półanalfabeta miał szanse się połapać
http://evenews24.com/2013/07/04/dev-post-skills-getting-a-name-remix/

Skaza

  • 666
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 85
  • Punish and Slave !
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Grim'Harper
  • Korporacja: WATAHA.
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Zmiany w skillach
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 04, 2013, 20:12:58 »

Sprawność intelektualna graczy spada, więc CCP stara się przystosować EVE do tego zjawiska.

Mam wrażenie, że coraz więcej gier jest upraszczanych, np. ostatnie Civilization.

Jam jest Hermes. W gniewie własne skrzydła pożerając, przez nienawiść oswojon zostałem.

Ulf Nitjsefni

  • Świeżak
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 132
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ulf Nitjsefni
  • Korporacja: Ministry of War
Odp: Zmiany w skillach
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 04, 2013, 20:31:43 »
Co nie zmienia faktu, że imo dobrze robią z tymi porządkami w skillach.

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Zmiany w skillach
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 04, 2013, 21:22:13 »
Może jeszcze by nazwali skille w stylu "5% to turret tracking"? Po co w ogóle się wysilać i tworzyć jakąś otoczkę roleplayingową wokół gry? :P

Kolejna zmiana na gorsze. EvE przechodzi ewolucję z zajebistego trudnego MMO do prostackiej strzelanki.
Cała prawda o moim graniu...


Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Zmiany w skillach
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 04, 2013, 22:20:15 »
Kolejna zmiana na gorsze. EvE przechodzi ewolucję z zajebistego trudnego MMO do prostackiej strzelanki.
Niestety  :(
Widać chłopaki z CCP już wyrośli z młodzieńczych, buntowniczych ideałów  :(

Póki co na forum eve-o numer jeden do śmiechu to zmiana grupy skilli "Spaceship command" na "Spaceshipp piloting"  >:D
« Ostatnia zmiana: Lipiec 04, 2013, 22:41:53 wysłana przez Pol Kent »

Phobeus

  • Gość
Odp: Zmiany w skillach
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 04, 2013, 22:28:47 »
Kolejna zmiana na gorsze. EvE przechodzi ewolucję z zajebistego trudnego MMO do prostackiej strzelanki.

Bullshit.

Eve rozwijało się do tej pory i nadal będzie. Nadrzędnym celem tych zmian jest uporządkowanie bajzlu pod kątem przyszłego rozwoju, żeby w miarę pojawiania się nowych skilli nie zrobił się z tym jeszcze większy bałagan. Orientacyjne nazwy skilli dla nowych graczy są wprowadzone przy okazji.

Taka sama sytuacja miała miejsce jakiś czas temu z drzewkiem i nazwami niektórych itemów w markecie.

Danath Riddick

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Danath Riddick
  • Korporacja: Devion Corporation
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Zmiany w skillach
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 04, 2013, 22:34:53 »
Ja powiem mnie się to podoba. Będzie więcej grup skili i będzie można łatwiej wszystko znaleźć.
Bedzie podział na grupy typu armor, shield, engeniering, targeting, electronic, Neural Enhancement( gdzie będą skile od clonowania i od combat boosterów i implantów, Production, Resource Processing( skile od mainingu), Ship Modifications ( rigi i subsystemy), Scanning, Science.

Nie ma strachu takiego jak kilku ludzi co pisali przede mną, zwykła kosmetyka.

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Zmiany w skillach
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 04, 2013, 23:05:32 »
Uprę się - nikomu niepotrzebna kosmetyka.

Obecny system skilli jest wystarczająco logiczny i każdy, kto by się chciał mu przyjrzeć, nauczy się tego w 2 dni gry luzem. Może jeszcze CCP dla uproszczenia zmieni nazwy shipów: Scimitar --> Minmatar Healer, Abaddon --> Amarr Warrior, żeby ponoć ta niekumata część społeczność EvE ogarnęła temat szybciej?  :P
Cała prawda o moim graniu...


Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Zmiany w skillach
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 04, 2013, 23:10:29 »
Bullshit.

Stary. Gram w to 6 lat z okładem i na własne oczy widzę, że gra idzie w stronę gracza przedkładającego prostą rozrywkę a'la wow czy inne jego klony nad coś wymagającego.

Learningi były be? Usuńmy. Paliwo posowe za ciężko się ogarniało? Ujednolićmy. Mechanika sova opartego na posach i tankowaniu zła? Zmieńmy na taką, gdzie jest odmóżdżające oranie supercapslami. Mógłbym podawać dziesiątki innych przykładów. Ale po co? Przecież to bullshit.
Cała prawda o moim graniu...


Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Zmiany w skillach
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 04, 2013, 23:15:43 »
Nie do konca Skeer. Probowalem wciagnac w gre paru znajomych, ogarnietych gosci. Zrezygnowali, bo nie mieli czasu przegryzac sie przez poczatkowy hardcore. Ten chaos, ktory jest na poczatku odstrasza jednak casualowych graczy - a powiedzmy sobie szczerze, w interesie nas, no-life'ow i pr0-pvperow lezy, zeby jak najwiecej casualowych graczy wdupialo swoje odpimpowane bsy na naszych kampach, roamach, itp. ;)

A i co do Civilization to sie nie zgodze - V na poczatku byla faktycznie slaba, ale teraz z dodatkami jest bardziej zlozona i zajebista gra niz IV.

Keniutek

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Keniutek
  • Korporacja: Rave Technologies Inc.
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Zmiany w skillach
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 04, 2013, 23:46:56 »
Cytuj
Gram w to 6 lat z okładem i na własne oczy widzę, że gra idzie w stronę gracza przedkładającego prostą rozrywkę a'la wow czy inne jego klony nad coś wymagającego.

Ja powiedziałbym, że EVE robi sie bardziej skomplikowana, jest coraz wiecej contentu, modułow, shipow, skilli...

Cytuj
Learningi były be? Usuńmy. Paliwo posowe za ciężko się ogarniało? Ujednolićmy. Mechanika sova opartego na posach i tankowaniu zła?
To wcale nie było trudne albo skomplikowane. To było upierdliwe lub pojebane i dobrze, że zostało zmienione.
Cytuj
Zmieńmy na taką, gdzie jest odmóżdżające oranie supercapslami.
Lepsze odmóżdżające oranie superami niż odmóżdżające oranie bsami :D

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zmiany w skillach
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 05, 2013, 00:26:17 »
Ja powiedziałbym, że EVE robi sie bardziej skomplikowana, jest coraz wiecej contentu, modułow, shipow, skilli...
To wcale nie było trudne albo skomplikowane. To było upierdliwe lub pojebane i dobrze, że zostało zmienione.

O to to. +1

Poważnym argumentem przeciwko tej zmianie jest natomiast wymieszanie ze sobą skilli wymagających różnych atrybutów w obrębie nowych grup. To jest znacznie większy ból dla młodego chara niż konieczność nauczenia się, że "elektronika = moar CPU" a "inżyniera = moar grid".

W tym pakiecie są zmiany bardzo fajne (ten skill od boosterów obecnie ma naprawdę nazwę z dupy) i kretyńskie (Spaceship Piloting - to jest po prostu nie po angielskiemu). Mam nadzieję, że CCP jeszcze pamięta jaką traumą skończyła się próba wywalenia "scourge'y" z gry :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

MGGG

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 344
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Octawius Honga
  • Korporacja: KOZA Z PIEKLA
Odp: Zmiany w skillach
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 05, 2013, 01:21:26 »
Learningi były be?

Learningi były akurat kretynskie w grze, która wówczas miała 8 lat. Kazdy tytuł MMO z brodą ułatwia start nowym i stało się to co jest w innych grach. Skasuj swojego liczącego X lat chara, rozdaj iski na prawo i lewo i poczuje sie jak noobek, ktory musiłaby - gdyby były learnigi - poswiecic miesiac z okladem na skilowanie rzeczy, ktore sa kompletnie z tylka i nie maja zadnego wpluwu na rozgrywke. Pamietam te zlote rady dla mlodych - zrobi sobie dwa chary na trailu - na jednym ucz sie grac, a na drugim skiluj learingi.

Zmiany w drabince skilli mnie grzeja. Jedyny mały plusik za wywalenie skilli do rigow do oddzielnej grupy. 

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Zmiany w skillach
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 05, 2013, 08:14:40 »
Poważnym argumentem przeciwko tej zmianie jest natomiast wymieszanie ze sobą skilli wymagających różnych atrybutów w obrębie nowych grup. To jest znacznie większy ból dla młodego chara niż konieczność nauczenia się, że "elektronika = moar CPU" a "inżyniera = moar grid".

Nie dziel skóry na niedźwiedziu Sokole. Kto wie, może CCP trzyma asa w rękawie i przetasuje też atrybuty do poszczególnych skilli.  >:D Wtedy misterny remap na Int-Mam czy Perc-Will pójdzie się chędożyć.  >:D

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Zmiany w skillach
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 05, 2013, 09:48:12 »
Wtedy misterny remap na Int-Mam czy Perc-Will pójdzie się chędożyć.  >:D
Jak często robisz remap ? Ja jak dotąd zrobiłem 1 remap na 5 charach jakie mam i nie widzę konieczności robienia remapa na żadnym.
Różnica kilku SP jest pomijalna w długiej perspektywie czasowej (w moim wypadku 8 rok) i obecnie więcej tracę SP zapominając nastawić skill niż na różnicy wynikającej z nieoptymalnego ustawienia atrybutów. Jak chcecie to można to nazwać inaczej - nie bardzo mam co skillować i każdy długo grający tak ma  :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Zmiany w skillach
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 05, 2013, 14:33:53 »
Za forum eve-o

"Nope, Starship Mastery = Advanced Starship Command.
And then:
we already have dungeons(CCP definition of deadspace pockets)
all management skills > mastery skills
specialization skills > attunement skills
Corporations > Guilds
Missions > Quests
Capacitor > Mana
Cap Battery > Mana potion
Modules > spells
(small/medium/large) Shield/Armor Booster/Repairer > (minor/-/major) shield/armor healing spell
SP > EXP
Off/on-grid booster > Buffer
Logistics > Healing
Cloaking > Hiding
Every lvl in support skills for any weapon system will give +1 to that weapon's name: gunnery 5, surgery strike 4, Large energy turret 4 = +13 Tachyon Beam Laser. WIth every + guns get bigger model and at certain + start to glow.
etc...

Would that make game easier to understand for new players? Maybe. Would that be better for game? Certainly not."


Fu*k Yeah ! >:D >:D

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zmiany w skillach
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 05, 2013, 17:03:09 »
Za forum eve-o

"Nope, Starship Mastery = Advanced Starship Command.
And then:
we already have dungeons(CCP definition of deadspace pockets)
all management skills > mastery skills
specialization skills > attunement skills
Corporations > Guilds
Missions > Quests
Capacitor > Mana
Cap Battery > Mana potion
Modules > spells
(small/medium/large) Shield/Armor Booster/Repairer > (minor/-/major) shield/armor healing spell
SP > EXP
Off/on-grid booster > Buffer
Logistics > Healing
Cloaking > Hiding
Every lvl in support skills for any weapon system will give +1 to that weapon's name: gunnery 5, surgery strike 4, Large energy turret 4 = +13 Tachyon Beam Laser. WIth every + guns get bigger model and at certain + start to glow.
etc...

Would that make game easier to understand for new players? Maybe. Would that be better for game? Certainly not."


Fu*k Yeah ! >:D >:D



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 16 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: Zmiany w skillach
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 06, 2013, 08:02:14 »
i obecnie więcej tracę SP zapominając nastawić skill niż na różnicy wynikającej z nieoptymalnego ustawienia atrybutów. Jak chcecie to można to nazwać inaczej - nie bardzo mam co skillować i każdy długo grający tak ma  :P

Tia  :(