Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: Danath Riddick w Lipiec 17, 2013, 22:40:59

Tytuł: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Danath Riddick w Lipiec 17, 2013, 22:40:59
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/rebalancing-and-renaming-industrials/

Będą zmiany w Indorach.

Kilka zmian w nazwach statków.

"Badger Mk. II" to "Tayra"
“Iteron” to “Nereus”
"Iteron Mk. II" to "Kryos"
"Iteron Mk. III" to "Epithal"
"Iteron Mk. IV" to "Miasmos"

Indory teraz będą miały dedykowane cargosy

Hoarder (HODOR!) będzie miał cargo dla amunicji i tym podobnych rzeczy
The Kyros będzie od wożenia minerałów
The Epithal nada się do planetek
The Miasmos będzie miał dedykowane cargo dla rudy lodu i gazu.

Mówią też coś o dodaniu drona baya dla niektórych indyków.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: kasiarz w Lipiec 17, 2013, 23:05:44
Co to jest indyk?
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Jabolex w Lipiec 17, 2013, 23:17:59
The Epithal nada się do planetek.
A Primea jak była do bani taka pozostanie - w CCP nie wiedzą do końca jakie statki zrobili...

Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: FN w Lipiec 17, 2013, 23:32:51
Co to jest indyk?

duży ptak grzebiący z rodziny kurowatych
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Lipiec 18, 2013, 08:05:57
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/rebalancing-and-renaming-industrials/
Będą zmiany w Indorach.

Indory teraz będą miały dedykowane cargosy

Hoarder (HODOR!) będzie miał cargo dla amunicji i tym podobnych rzeczy
The Kyros będzie od wożenia minerałów
The Epithal nada się do planetek
The Miasmos będzie miał dedykowane cargo dla rudy lodu i gazu.

Mówią też coś o dodaniu drona baya dla niektórych indyków.

Łatwiej będzie gankerom w hi-secu. Od razu będą mogli wyłączyć ze skanowania  indyki z dedykowanych cargo bayem do minsów, ammo  czy PI  >:D
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Lipiec 18, 2013, 09:31:01
Łatwiej będzie gankerom w hi-secu. Od razu będą mogli wyłączyć ze skanowania  indyki z dedykowanych cargo bayem do minsów, ammo  czy PI  >:D

A potem kupią taga i huzia od początku :D
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Lipiec 18, 2013, 09:39:45
Jesli dobrze pamietam to te indyki beda mialy podstawowe cargo ( normalne ) tak okolo ~40km3 i dodatkowy dedykowany bay na specjalne materialy.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Lipiec 18, 2013, 09:52:13
Jesli dobrze pamietam to te indyki beda mialy podstawowe cargo ( normalne ) tak okolo ~40km3 i dodatkowy dedykowany bay na specjalne materialy.


Nope:
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=252819&find=unread

550 m3 podstawowego cargo + 40+k m3 dedykowanego (rosnącego o 5% per level).

Na tych indykach nie zobaczymy zatem extenderów w lowslotach czy cargorigów.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Lipiec 18, 2013, 10:23:53

Nope:
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=252819&find=unread

550 m3 podstawowego cargo + 40+k m3 dedykowanego (rosnącego o 5% per level).

Na tych indykach nie zobaczymy zatem extenderów w lowslotach czy cargorigów.
Chyba, ze "przy okazji" dołożą nowe rodzaje rigów pozwalających na modyfikację dedykowanego  cargo baya.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Lipiec 18, 2013, 10:27:17
Te zmiany są trochę...z dupy...  :-X bo np: taki

BESTOWER - Most potential Cargo

Cargo (capacity / capacity with max expanders, t1 expander rigs and all 5 skills): 4800 / 39201m3


ma mniej więcej takie same cargo ogólne jak iterony "wyspecjalizowane" np:
ITERON MARK II - Mineral Bay


Cargo (capacity / Mineral Bay Capacity): 550(-3200) / 43000
Defense (shields / armor / hull) : 600(+444) / 700(-160) / 970(+71)


po co w takim razie bawić sie w kilka indyków jak wystarczy jeden?

P.S.: jak Kent napisał, chyba że pojawią się rigi czy moduły rozszerzające ładownię... w innym przypadku zmiana totalnie bezsensowna
Chociaż w koparkach po wprowadzeniu cargo pod urobek nie wprowadzili chyba rigów do poszerzenia go ?
Edit: jak rozumiem w tych wyspecjalizowanych kontenerków już nie przewioze?
Rozumiałbym zmiane polegająca na podział indyków na "tankowce" do przewozu materiałów płynnych i "masowce/kontenerowce"... ale ta zmiana to chyba tylko taka dla zasady, żeby wprowadzić coś nowego.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Lipiec 18, 2013, 10:47:20
Co to jest indyk?
Slangowe określenie industriala (czytaj taczki do wożenia złomu)
Łatwiej będzie gankerom w hi-secu. Od razu będą mogli wyłączyć ze skanowania  indyki z dedykowanych cargo bayem do minsów, ammo  czy PI  >:D
Niekoniecznie - kilkukrotnie widziałem na kb odstrzelone transporty z minerałami właśnie - przyznam bez bicia nie sprawdzałem czy to był wt czy nie, ale kilkadziesiąt tysięcy m3 zydrine to moim zdaniem i tak fajny łup, albo podobne ilości feroglu czy innego piachu t2

Czemu nie napisali w czym ma sie specjalizować linia caldari?
Matarzy widze ammo
Geje industry
a amarr i caldari?
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: HandEgg w Lipiec 18, 2013, 10:56:55
Szczerze spodziewałem się, że zredukują ilość rasowych indyków, w zamian dodając wyspecjalizowane indyki ORE. Może znowu by zaszaleli z nazwami, tak jak zrobili to z "prawem pierwszej nocy" :P
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Lipiec 18, 2013, 10:57:44

Czemu nie napisali w czym ma sie specjalizować linia caldari?
Matarzy widze ammo
Geje industry
a amarr i caldari?
SIGIL - Most HP - niby indyk pancerny  ;)
BADGER - Most potential Cargo and Base Cargo in role (Also battle HAM Badger) - indyk bojowy?  :-X
WREATHE - Fastest - indyk wyścigówka  ;)
Iteron - Good all-around (and Drones!?) - gallente bojowy?
BESTOWER - Most potential Cargo - najwieksza pojemność
BADGER MARK II - Launcher, Most Base Cargo - kolejny bojowy z największa zwykła ładownią (na ammo do lanczerków?)
MAMMOTH - Best travel time in role - najlepszy na starcie w warpa
TERON MARK V - Average (to balance awesome Iteron II, III, IV) - śrewdniak we wszystkim, czyli najmniej użyteczny  :P

Mówcie co chcecie, jedynie co zmienieli na lepsze to chyba Bestower, cała reszta to istny burdel na kółkach nie mający większego zastosowania.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Lipiec 18, 2013, 11:00:45
yes yes yes!
nie mogłem się doczekać tych zmian, chyba wyślę CCP otwarty list dziękczynny, nie zdajecie sobie sprawy ile czasu, pieniędzy i energii biedne CCP DEV(ot)y muszą poświęcić aby re-balansować dla nas INDUSTRIALE.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Lipiec 18, 2013, 11:04:04
yes yes yes!
nie mogłem się doczekać tych zmian, chyba wyślę CCP otwarty list dziękczynny, nie zdajecie sobie sprawy ile czasu, pieniędzy i energii biedne CCP DEV(ot)y muszą poświęcić aby re-balansować dla nas INDUSTRIALE.
ejjj...no nie mów, fajnie że będzie 20 "nowych" indyków z czego może 3 użyteczne  ;)
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Lipiec 18, 2013, 11:10:03
Niefajnie. Aktualnie na mainie mam indory caldari - t2 transportowy (ten bez clocka) bierze na garb puszke z paska czyli to co itek pięć mógł zrobić bodajrze jako jedyny przed pojawieniem się orki, a potem zmianie we frachtach. Jak mi upindolą cargo, dając w zamian z dupy bagażnik na coś czego wcale nie wożę to się z lekka wkurwię.

I zgadzam sie z Rookiem - czas jaki strawili na te pseudo nowe statki powinni byli przeznaczyć np na zaprojektowanie trzeciej lini t2 bs'ów (powiedzmy o roli analogicznej do haców w klasie med :P ), ewentualnie nowych t3 któr nam obiecali w chuj czasu temu, ewentualnie rebalansu / projektowaniu innych shipów które są potrzebne, albo dajmy na to skupieniu się na obietnicy wrzucenia na grid bosterów flotowych
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Lipiec 18, 2013, 11:11:00
@Puszek

przecież to elementarne - indykami nie wozi się tylko i wyłącznie minsów czy gazów. Ktoś potrzebuje przewieźć loot czy paliwo/stront do POSa - bierze "zwykłego indyka" (z rigami i extenderami).

Ktoś inny karmi posa reakcyjnego gazami i potrzebuje haulera (stacja <-> POS) do tego - bierze Iterona IV (czy jak on tam się będzie nazywał).
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Lipiec 18, 2013, 11:16:46
Niefajnie.
Zlituj sie, tosz to była ironia...
Rzadko kiedy cos krytykuje, ale ta zabawa indykami którą ktoś uskutecznił jest chyba najbardziej debilna jaką przeżyłem do tej pory w EVE... No bo po co komu indyk wożący tylko ammo? Tylko ORE jeszcze mogę zrozumieć.

@Sokole
Dlatego napisałem wcześniej, że podział na tankowce i masowce byłby jak najbardziej logiczny, ale ten podział który nam chcą zaserwować jest idiotyczny i tyle. Widać że zmiana na siłe bez pomysłu. Już widze jak ktos trzyma 10 indyków do przewozu konkretnych ładunków, jak może mieć jednego o nieco tylko mniejszej pojemności do wszystkiego. Szczególnie że najczęściej jednym kursem załatwia sie dwie rzeczy - dowozi np. paliwo i odbiera urobek/produkt wyprodukowany

Edit: jak sobie wyobrażasz sobie sytuacje z wyspecjalizowanymi indykami kiedy ktos wywozi do Jita ORE, sprzedaje, kupuje paliwo do posa...
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Lipiec 18, 2013, 11:18:32
Cytuj
Dlatego napisałem wcześniej, że podział na tankowce i masowce byłby jak najbardziej logiczny, ale ten podział który nam chcą zaserwować jest idiotyczny i tyle. Widać że zmiana na siłe bez pomysłu. Już widze jak ktos trzyma 10 indyków do przewozu konkretnych ładunków, jak może mieć jednego o nieco tylko mniejszej pojemności do wszystkiego.
Bonusowo okazje się ze tan 10 którego się w dnej chwili potrzebuje jest akurat na stacji dwa regiony dalej :P
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Lipiec 18, 2013, 11:19:42
to jest jedynie przykład kompletnego braku jakiegokolwiek planu rozwoju gry ze strony CCP,
ja nie mam skilli chyba nawet żeby iterona IV używać ale jakoś sobie bez tego radziłem, a robiłem reakcje (masowo), tankowałem posy, jak się trafił konwój na pasku to też wszystko sprzątnąłem,
Doom, Ty jako bardziej związany z tematem, no chyba przyznasz że jakoś bez pierdyliona indyków sobie radziliście, nie wiem po co robią taki jarmark, byle więcej i bardziej kolorowo.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Lipiec 18, 2013, 11:22:10
No różnie było z tym radzeniem sobie jak było 12 psycholi w maćkach na pasku. Przynajmniej w kontekście jednoczesnego pilnowania od fliperów i haulowania. :P
Ale owszem, pozostaję na stanowisku - "weźcie kurwa się za coś co wymaga waszej uwagi"
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Lipiec 18, 2013, 11:22:19
t nie wiem po co robią taki jarmark, byle więcej i bardziej kolorowo.
Ja to mam wrażenie że jakis nowy chce zabłysnąc w firmie i tyle.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Lipiec 18, 2013, 11:31:59
@Sokole
Dlatego napisałem wcześniej, że podział na tankowce i masowce byłby jak najbardziej logiczny, ale ten podział który nam chcą zaserwować jest idiotyczny i tyle.

Może jeszcze jeszcze rano i tak dalej, ale nie kumam różnicy między "podziałem na tankowce a masowce" a "podziałem idiotycznyn". No przecież dedykowane baye to właśnie coś o czym piszesz.

Ammo bay na Hoarderze jest nieco z dupy, lepszy byłby bay do paliwa i strontu.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Lipiec 18, 2013, 11:38:53
Jakbym siedział na gejcie w Jita, to bym się cieszył, bo odpada parę typów statków do skanowania.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Lipiec 18, 2013, 11:40:33
Może jeszcze jeszcze rano i tak dalej, ale nie kumam różnicy między "podziałem na tankowce a masowce" a "podziałem idiotycznyn"
Różnica jest bardzo prosta, jeśli juz tak bardzo chcieli zmian i specjalizacji, wystarczyłaby taka zmiana, masz dla każdej rasy po dwa rodzaje indyków i tyle. A tak masz ich w ciul, z czego, jak pisałem wczesniej, wykorzystane beda ze dwa, trzy, bo jak zechcę zatankować posa to polecę Bestowerem, bo przy okazji odbiore to co ukopałem lub wyprodukowałem, jak zechcę sprzedać urobek i kupić paliwo do tego posa, tez polece se Bestowerem, nie będę latał kilkoma altami żeby jednym zawieżć a drugim przywieźć.

Dlatego ten podział co nam proponuja jest podziałem idiotycznym, bo kompletnie nic nie wnoszącym do gry... poza strata czasu programistów który mogliby wykorzystać w lepszy sposób. Gdyby wszystkie indyki zostały wyspecjalizowane w ten sposób, nie byłaby tak idiotyczna jak jest teraz.

P.S.: moim zdaniem (pewnie nie tylko moim) rebalansu i zmian bardziej wymagaja statki t2 które co raz bardziej staja sie bezuzyteczne, niż indyki które do tej pory świetnie sie sprawdzały w wożeniu towarów.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Lipiec 18, 2013, 12:02:18
Różnica jest bardzo prosta, jeśli juz tak bardzo chcieli zmian i specjalizacji, wystarczyłaby taka zmiana, masz dla każdej rasy po dwa rodzaje indyków i tyle.

No, ale tak właśnie jest - każda rasa ma "małego i szybkiego" (hehehe) oraz "wielką taczkę".

Niemniej, w grze są "nadmiarowe indyki" i te zagospodarowano. W dodatku, możesz latać KAŻDYM z tych indyków w 5 minut po injectowaniu rasowego skilla.

Całość zmian wynika z tiericide (zamiast progresji - konkretne role) i jest dość podobna do tego, co zrobiono z koparkami (świetne zmiany). Zajmował się tym JEDEN gość (Rise, czyli Kill2) przez parę tygodni. O co tu bić pianę?
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Lipiec 18, 2013, 12:04:55
BADGER MARK II - Launcher, Most Base Cargo - kolejny bojowy z największa zwykła ładownią (na ammo do lanczerków?)
Iteron - Good all-around (and Drones!?) - gallente bojowy?

(http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2013/07/124b3cbf596e5c77272d1ece8ba13f5f_original.jpg?1374136028)
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Lipiec 18, 2013, 12:08:39
No, ale tak właśnie jest - każda rasa ma "małego i szybkiego" (hehehe) oraz "wielką taczkę".
Ale przecież do tej pory właśnie tak było, np. Sigil i Bestower...
To nie jest bicie piany, to troszke złość że jest wiele rzeczy które wymagają zmian, zgłaszane przez graczy, a ktoś się zajmuje zmianami które pochłona czas a nic nie wniosa do gry. Wprowadzenie nowych efektów graficznych byłoby bardziej użyteczne niz to.
Nie powiesz mi chyba że nie lepszy byłyby zmiany w T2? Statki praktycznie nie tknięte od paru lat.
A koparki? Koparki zmieniono z głową, indyki chyba dupą  :P
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: MGGG w Lipiec 18, 2013, 12:10:56
Nie powiesz mi chyba że nie lepszy byłyby zmiany w T2? Statki praktycznie nie tknięte od paru lat.

Nie prawda, bo afki zostały już zmienione. Reszta t2 ma być balansowana w przyszłym roku.
Trochę mniej śmiesza te narzekania na obecne t2. Bardzo mi przykro, ze statki specjalistyczne w końcu stały sie specjalistyczne, a nie służą do wszystkiego, bo szipy t1 to taki crap, że nie da się tym sensownie latać poza kilkoma wyjątkami. 
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Lipiec 18, 2013, 12:14:55
Cytuj
Wprowadzenie nowych efektów graficznych byłoby bardziej użyteczne niz to.
Skoro o grafice mowa, to chyba pora znowu pospamować devom na temat starego jump drive efektu >:D
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Lipiec 18, 2013, 12:16:08
Nie prawda, bo afki zostały już zmienione. Reszta t2 ma być balansowana w przyszłym roku.
Trochę mniej śmiesza te narzekania na obecne t2. Bardzo mi przykro, ze statki specjalistyczne w końcu stały sie specjalistyczne, a nie służą do wszystkiego, bo szipy t1 to taki crap, że nie da się tym sensownie latać poza kilkoma wyjątkami.
Nie narzekam, po prostu w wielu przypadkach T2 nie nadążają za postępem technologicznym  ;) Np. takie covert cyno, w tej chwili byle t3 na minimalnych skillach przeleci gdzie chce i postawi. Do niedawna trzeba było troche poskillować żeby móc to zrobić.
Widzisz, w przyszłym roku, a może gdyby tak CCP nie zawracało se dupy indykami, te zmiany byłyby juz w tym?  ;)

Skoro o grafice mowa, to chyba pora znowu pospamować devom na temat starego jump drive efektu >:D

Hehehe, weź bo zaczna banować za to  ;D
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Lipiec 18, 2013, 12:17:20
zaczyna się... Panowie dajcie sobie spokój to kurwa tylko indyki!
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Lipiec 18, 2013, 12:18:44
Ne to zmarnowane roboczogodziny które mogli powinni byli przeznaczyć na coś co wymaga pilniejszej interwencji
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Lipiec 18, 2013, 12:19:16
zaczyna się... Panowie dajcie sobie spokój to kurwa tylko indyki!
Co się zaczyna? wymiana poglądów?

Ne to zmarnowane roboczogodziny które mogli powinni byli przeznaczyć na coś co wymaga pilniejszej interwencji
To co? Bombardowanie pomnika w Amarr? Bo ten w Jita już w ruinie  ;D
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Lipiec 18, 2013, 12:20:45
Moja racja jest mojsza niż twojsza, bo moja racja jest najmojsza.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Lipiec 18, 2013, 12:22:46
Moja racja jest mojsza niż twojsza, bo moja racja jest najmojsza.
To jest forum dyskusyjne czy przytakujące?
I nie przesadzaj, jeszcze nikt tu nie zaczął nawet kłótni.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Lipiec 18, 2013, 12:25:13
Skoro o grafice mowa, to chyba pora znowu pospamować devom na temat starego jump drive efektu >:D

Jakbyś grał, to być zobaczył nowy efekt :P

A nie wiem skąd Wam się wzięło "T2 w przyszłym roku" - T2 są pierwsze w kolejce do rebalansu, więc spodziewajmy się tego na gwiazdkę.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Lipiec 18, 2013, 12:25:52
Nie prawda, bo afki zostały już zmienione. Reszta t2 ma być balansowana w przyszłym roku.
Trochę mniej śmiesza te narzekania na obecne t2. Bardzo mi przykro, ze statki specjalistyczne w końcu stały sie specjalistyczne, a nie służą do wszystkiego, bo szipy t1 to taki crap, że nie da się tym sensownie latać poza kilkoma wyjątkami.

Stań przed hacem i powiedz mu to prosto w twarz
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Lipiec 18, 2013, 12:29:32
Cytuj
Jakbyś grał, to być zobaczył nowy efekt
Zmieniali coś w najnowszym dodatku? Jak nie to to wciąż nie jest to co było. I mogą to sobie wsadzić.
Cytuj
Stań przed hacem i powiedz mu to prosto w oczy
Przecież dla niego już nawet vagas jest dla noobów. pr0 przeca latają tylko cynabalami albo t3.
To jest forum dyskusyjne czy przytakujące?
I nie przesadzaj, jeszcze nikt tu nie zaczął nawet kłótni.
Właśnie jesteście na dobrej drodze, więc moze z niej zejdźcie co?
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Lipiec 18, 2013, 12:33:35
Jakbyś grał, to być zobaczył nowy efekt :P

A nie wiem skąd Wam się wzięło "T2 w przyszłym roku" - T2 są pierwsze w kolejce do rebalansu, więc spodziewajmy się tego na gwiazdkę.
Nowy fajny, ale do starego mu wieeeele brakuje  ;) Tam sie czuło MOC  ;D

W przyszłym roku tez jest gwiazdka  ;D
A na powaznie, mam nadzieję że masz rację.

Właśnie jesteście na dobrej drodze, więc moze z niej zejdźcie co?
Zastrzelić konia bo może noge złamac?
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Lipiec 18, 2013, 12:39:01
bredzisz doom,

pr0 latają teraz frytkami, i w większości po lolsecu, ja nie mam nic do FW, poprostu uważam że to jest kupa-pvp, przyleć zabij nuba 2 tygodniowego, nagraj to frapsami i chwal się tym, FUCKING PRO  :'(

a gdzie się podziało kontrolowanie dystansu, grida, reakcje na to co się na tym gridzie dzieje?  ::) niema

stań przed hacem pilotowanym poprawnie i będziesz miał gf.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Lipiec 18, 2013, 12:46:29
Stań przed hacem i powiedz mu to prosto w twarz

(http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20090917031204/eve/images/c/c1/Eagle512.jpg)

To nie takie proste.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Lipiec 18, 2013, 12:51:49
efekt "balansu by CCP": macie trzy przekiksane szipy, moa, vexor, thorax i brak sposobu jak z nimi walczyć jeśli nie chcesz na grid wrzucać 5x tyle ISK.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Lipiec 18, 2013, 12:52:22
a gdzie się podziało kontrolowanie dystansu, grida, reakcje na to co się na tym gridzie dzieje?  ::) niema

Zostało zupgradowane do latania Talosem - lock target, blap, lock target, blap :)
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Lipiec 18, 2013, 12:53:38
@Mona
Dla chcącego nic trudnego  ;D

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: MGGG w Lipiec 18, 2013, 13:01:29
A nie wiem skąd Wam się wzięło "T2 w przyszłym roku" - T2 są pierwsze w kolejce do rebalansu, więc spodziewajmy się tego na gwiazdkę.

Możliwe. Dodatki zazwyczaj wychodzą  2Q-4Q, a mieszanie w t2 będzie zapewne centrum nowego dodatku. W przypadku haców cudów bym się nie spodziewał. Gdzieś tam mignęła mi informacja, że mają dostać role bonus taki jak mają teraz afki.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Lipiec 18, 2013, 13:08:20
Gdzieś tam mignęła mi informacja, że mają dostać role bonus taki jak mają teraz afki.

To była propozycja ze strony graczy, gdyż - obiektywnie - jest to jedyny sposób, żeby HAC-e nie były "T1 cruiserami" sterydach. Ba, to jest też jedyny sposób, że Vagabond miał jakąkolwiek przewagę nad Cynabalem (pomijając znerfienie Cynabala w podłogę).
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Lipiec 18, 2013, 13:12:08
Cytuj
(pomijając znerfienie Cynabala w podłogę).
To również jest akceptowalne wyjście
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Lipiec 18, 2013, 13:12:29
Zostało zupgradowane do latania Talosem - lock target, blap, lock target, blap :)

akurat takie coś to jest próba sprowadzenia gry do poziomu lock-f1-lock-f1 którego ja nigdy nie będę popierał.

edit: lol "popierdał"
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Alice9 w Lipiec 18, 2013, 13:14:29
ta zmiana to zwykłe wyciąganie łapy po więcej kasy. Licza na to że ludzie robiący pi na pare altów wbiją plexy na dual train i będą teraz wszystko przeszkalać na inne indyki "odpowiednie". Jednym z najbardziej popularnych indyków do tego typu procederu był właśnie mamut.
Jest to zwykły nerf logistyki - ciekawe czy powstaną też różne rodzaje frachtowców i jfów  :)
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: MGGG w Lipiec 18, 2013, 13:16:12
To również jest akceptowalne wyjście

Nie zdzwiłbym się, gdyby CCP znerfiło pirackie cruzy i ogłosiło, że jest to boost haców  :P

Dla mnie problem haców jest taki, że są one obecnie do niczego nie przydatne. W erze cruzów i bc t3 wyglądają jak ford T przy bentleyu. Podobny problem też maja commandy. Reszta t2 jest okey. 
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Lipiec 18, 2013, 13:21:34
akurat takie coś to jest próba sprowadzenia gry do poziomu lock-f1-lock-f1 którego ja nigdy nie będę popierał.

edit: lol "popierdał"

Dokładnie, jak również tego nie "popierdam" :)

Nie zdzwiłbym się, gdyby CCP znerfiło pirackie cruzy i ogłosiło, że jest to boost haców  :P

Dla mnie problem haców jest taki, że są one obecnie do niczego nie przydatne. W erze cruzów i bc t3 wyglądają jak ford T przy bentleyu.

Bo HAC-e są w tym momencie najstarszymi (w sensie: nie tykanymi od najdłuższego czasu) shipami w grze i "power creep" wypchnął je na margines. To się zmieni.

A co do Cynabala i Macha - CCP przyznało, że ich dzikie falloffy są błędem. Po prostu przed Dominion jeden dev robił "nowe faction shipy", a drugi robił "nowe tracking enhancery" i to się niechcący nałożyło. Mam nadzieję, że nerf TE wystarczy, bo i tak Cynabale zostały przyćmione przez Talosy.

W ogóle, mam wrażenie, kiedyś o wiele bardziej liczyła się szybkość. Dzisiaj wystarczy, żeby ship leciał te 1500 m/s bez bonusów i heata, a jeszcze w 2010 było "3 km/s or GTFO".
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Lipiec 18, 2013, 13:22:17
Nie zdzwiłbym się, gdyby CCP znerfiło pirackie cruzy i ogłosiło, że jest to boost haców  :P

Dla mnie problem haców jest taki, że są one obecnie do niczego nie przydatne. W erze cruzów i bc t3 wyglądają jak ford T przy bentleyu. Podobny problem też maja commandy. Reszta t2 jest okey. 
Dlatego po raz kolejny powtórzę opinię że przegli pauke z buffem t1 cruzerów. Frakcyjne jeszcze byłby do zniesienia z racji kosztu, to ze BC może walczyć jak równy równy z t2 mniejszym shipem też jest do zniesienia. Ale to ze t1 cruzer na t2 ficie jest w zasadzie równy hacowi...
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Lipiec 18, 2013, 13:25:53
w sumie hace by mogły dostać nawet potwornego buffa w postaci niewrażliwości na scrambla, przy delikatnym nerfie dpsa albo tanka. było fajne i wcale nie przegięte. jak ma być heavy assault to by dało im możliwość bycia w końcu statkami do ataku i agresywnej gry.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Lipiec 18, 2013, 13:26:06
Nie zdzwiłbym się, gdyby CCP znerfiło pirackie cruzy i ogłosiło, że jest to boost haców  :P

Dla mnie problem haców jest taki, że są one obecnie do niczego nie przydatne. W erze cruzów i bc t3 wyglądają jak ford T przy bentleyu. Podobny problem też maja commandy. Reszta t2 jest okey.
Ja bym dał rekonom MJD, niech mają jakotaką szansę na wyskoczenie z bańki. Wymagany byłby recon i skill od MJD na lvl 5 żeby ładowanie trwało np. 2 sek. Niech juz będzie tym reconem i blocaderunnerem   :)
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Lipiec 18, 2013, 13:30:21
fuck off!
vaga jest ok i da się tym coś zabić, jest dużo więcej upośledzonych haców, jak np. cerberus, really? kto tego używa?
tu jest problem, niech hac vs hac ma równe szanse najpierw, tak jak fryty mają teraz a potem róbmy balans +50% of awesome, do innych shipow.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: MGGG w Lipiec 18, 2013, 13:38:57
Ale to ze t1 cruzer na t2 ficie jest w zasadzie równy hacowi...

Nie jest równy. Jest po prostu... za drogi w realacji wzrostu efektywności, którą daje. Różnica w cenie między sfitowaną w sprzęt t2 afką a fregata t1 to obecnie 3 do 1. Ten stosunek idealnie odzwierciedla różnice w klasie obu szipów.

Sfitowany na t2 cruz t1 kosztuje ok. 30 mln ISK. HAC - 160 mln w górę. To daje stosunek 5-1. Jest on kompletnie nie akceptowalny wobec porównania możliwości obu statku. Gdyby koszt haca z fitem t2 wynosił ok. 90 mln ISK, to wówczas hace miałby większy sens... ekonomiczny. A tak lepiej zainwestować w cruza navy (polecam pobawić się navy vexorem) lub dołożyć kasę i kupić cynabala/gilę. Albo bc najlepiej t3.

Wniosek jest taki, że po odpowiednim balansie cruzów t1 (już nie wywołują śmiechu, ale jak można poczytać wyżej nawet wkurwienie u niektórych jestępro graczy) powinien nastąpić nie tylko wzrost ich mocy (role bonus itd. itp), ale także.... powinny się one stać tańsze i to sporo.

@VonBeerpuszken - jakim na litośc boską reconą. Recony nie wymagają żadnych zmian. Są najlepszymi statkami zadaniowymi w grze.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Larving w Lipiec 18, 2013, 13:44:03
NIe wiem co za zamieszanie z tymi indykami. Ewidentnie dostały boosta więc się ludzie powinni cieszyć.

Te zmiany są trochę...z dupy...  :-X bo np: taki

BESTOWER - Most potential Cargo

Cargo (capacity / capacity with max expanders, t1 expander rigs and all 5 skills): 4800 / 39201m3


ma mniej więcej takie same cargo ogólne jak iterony "wyspecjalizowane" np:
ITERON MARK II - Mineral Bay


Cargo (capacity / Mineral Bay Capacity): 550(-3200) / 43000
Defense (shields / armor / hull) : 600(+444) / 700(-160) / 970(+71)


po co w takim razie bawić sie w kilka indyków jak wystarczy jeden?

Jak dla mnie różnica między niecałymi 45k m3 cargo na Bestowerze a 43k m3 +10% na poziom (co na lvl5 powinno dać ok 65-70k) w przypadku Itherona Mark II jest jednak dość spora i dla wielu osób wożących minsy/rude/PI będzie to usprawiedliwiało posiadanie wyspecjalizowanych indyków z swoich hangarach
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Lipiec 18, 2013, 13:46:53
Wniosek jest taki, że po odpowiednim balansie cruzów t1 (już nie wywołują śmiechu, ale jak można poczytać wyżej nawet wkurwienie u niektórych jestępro graczy) powinien nastąpić nie tylko wzrost ich mocy (role bonus itd. itp), ale także.... powinny się one stać tańsze i to sporo.

wkurwienie nie jest z powodów finansowych, a skillowych, wymaksuj se haca i cruza t1... coś co wymaga tylu skillpointów powinno bić młodszego brata o łeb a nie byc niewiele lepszym... a w niektórych przypadkach na tym samym poziomie.
N
@VonBeerpuszken - jakim na litośc boską reconą. Recony nie wymagają żadnych zmian. Są najlepszymi statkami zadaniowymi w grze.
Mea culpa, nie uścisliłem, miałem na myśłi force recony z agility BSa, znerfionym jakis czas temu, bo noob we frycie t1 nie mógł go wykloczyć.

NIe wiem co za zamieszanie z tymi indykami. Ewidentnie dostały boosta więc się ludzie powinni cieszyć.

Jak dla mnie różnica między niecałymi 45k m3 cargo na Bestowerze a 43k m3 +10% na poziom (co na lvl5 powinno dać ok 65-70k) w przypadku Itherona Mark II jest jednak dość spora i dla wielu osób wożących minsy/rude/PI będzie to usprawiedliwiało posiadanie wyspecjalizowanych indyków z swoich hangarach

przyjąłem że skoro prezentują np. Bestowera "ofitowanego i wyskillowanego", prezentuja w ten sam sposób specjalistyczne, czyli 45 km3 na lewel 5.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Alice9 w Lipiec 18, 2013, 14:12:57
To również jest akceptowalne wyjście

nie jest - ccp tylko nerfi od lat nic nie boostuje. Ile poprostu można - obecne droższe statki są tak h# że latając tym czujesz się jak wieczny noob. Po kij skile, po kij hull za ileś kasy czy drogie moduły jak to zwyczajnie jest latające ścierwo, crap nie warty i swojej ceny i czasu aby gracz któy wbił dajmy na to hace na 5 - tym gównem latał.
w grach tego typu bawi głównie przewaga nad innymi, przewaga skila samego gracza ale i samego toola jakiego się używa w tym wypadku statku. CCp tego nie oferuje, starzy gracze obecnie są exploitowani i stanowią pozywkę dla noobów rekrutowanych w mmo przez naganiaczy - i włącza ci taki eve, skuszony niby przypadkową rozmową na global chacie w jakiejś terze, wowie, aionie czy innym popularnym mmo gdzie się w cudzysłowie hoduje świnie - włącza eve i oooo ale fajne rozkuriwm ludzi grających tu 6 lat - ale fajne! zapłace! Im to się kop w ryj należy tam w tym ccp a nie zachwalanie czegokolwiek co robią, bo wszystko jest po to aby zarobić albo cie upierdolić i dać fun twoim kosztem jakimś noobom grającym w tą grę 2 miesiące. A kiedyś to była gra dla pro - 2 miechy skilwania learningu zanim wylecisz ze stacji, nano ownage i inne cuda wianki.

eve to nie jest już nawet prawdziwa gra ekonomiczna - czyli farmerska. Z pozoru teza wygląda śmiesznie ale łatwo idzie ją udowodnić. Po 1. W grach farmerskich pvp polega na tym że im lepszy sprzęt masz tym bardziej noobów gnoisz. I tak 1 dobrze dofarmiony gracz może zabić stado źle dofarmionych. Przkładając to na eve to powinno iść tak 1 deska z łatwością zabija 4 frejki, 1 cruzer z łatwością 4 deski, 1 bc`ek z 4 cruzery, 1 bs 4 bcki, 8 curzerow i 16 frejek rozgramia od tak, 1 dred powinien gnoić na luzie 4 bsy itd. To jest pvp w grze ekonomicznej gdzie jakość pvp przekłada się na ilość kasy jakie się w to pvp zainwestowało. Eve lansuje model gry który chyba nigdzie indziej nie jest wykorzystywany - model dla cwaniaków, którzy nie mają skili, nie mają dobrego shipa ale w danym momencie są cwansi od ciebie i dlatego wybuchasz. rzygać się poprostu chce co ccp zrobiło z tej gry - nie chodzi tu ani o skill ani o ekonomię.

jednym z ostatnich przykładów ownagu ekonomicznego w tej grze są slowcaty. Zapłaciłeś, ownisz - chcesz to zabić musisz wrzucić więcej isków na grid, ale to ostatnie niedobitki które gracze jeszcze znaleźli i tylko czekać chwili aż i to znerfią i zmienią system tak że jakieś cwane bloby crapu się pojawią i będą to niszczyć. Kiedyś było tego więcej np. tytki i ich ddk. Nie było w tym skila ale był ownage właśnie ekonomiczny - kupiłem zdychajcie, strasznie to się nie podobało ludziom którzy chcieli latać używając mozgu i swoich skili (eko vs skill nigdy się nie zrozumieją), wiec to znerfili tym bardziej że było to zgodne z planem ccp mjącym na celu degradację tej gry i maxowanie zysków. end of story.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Lipiec 18, 2013, 17:07:53
fuck off!
vaga jest ok i da się tym coś zabić, jest dużo więcej upośledzonych haców, jak np. cerberus, really? kto tego używa?
tu jest problem, niech hac vs hac ma równe szanse najpierw, tak jak fryty mają teraz a potem róbmy balans +50% of awesome, do innych shipow.
Cerberus i Sacri wymagają reworku. Jeśli boost raili nastąpi, to może Eagle stanie się nieco użyteczniejsze.
 Z kolei HACe, które dotąd były spoko, a konkretnie Zealot i Ishtar ucierpiały na booście frakcyjnych cruiserów. Nie ma sensu kupować Zealota, skoro ONI to praktycznie to samo i nawet ma dronebay.
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Bloders w Lipiec 18, 2013, 17:20:52
Nieeeeeeeeeeeee tylko nie nowe nazwy .. bo moja piosenka będzie jak solidarność ....

bager bager bager....
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Skeer w Lipiec 18, 2013, 18:25:27
Bloders, gdzie moje 500 milionów? :P
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Bloders w Lipiec 18, 2013, 23:51:23
SKeeer ... jak by to powiedzieć  .. nie mam ich bo wszystko poszło na kb .. odam ci kiedys ... jak kupie plexa to ci cos dam :)
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: garnoo w Lipiec 20, 2013, 12:47:09
zaczyna się... Panowie dajcie sobie spokój to kurwa tylko indyki!
jakto TYLKO indyki?!? moj alt ma wiekszosc kili w indyku!!! jak i losow https://dl.dropboxusercontent.com/u/109510237/mammooths.jpg )
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Lipiec 20, 2013, 12:48:56
ja tam widzę "show losses" :P
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Bloders w Lipiec 20, 2013, 18:28:32
bo jego indyki to kamikaze ... to wiesz
Tytuł: Odp: Zmainy w Indykach.
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Lipiec 24, 2013, 13:14:19
Sfitowany na t2 cruz t1 kosztuje ok. 30 mln ISK. HAC - 160 mln w górę. To daje stosunek 5-1. Jest on kompletnie nie akceptowalny wobec porównania możliwości obu statku. Gdyby koszt haca z fitem t2 wynosił ok. 90 mln ISK, to wówczas hace miałby większy sens... ekonomiczny. A tak lepiej zainwestować w cruza navy (polecam pobawić się navy vexorem) lub dołożyć kasę i kupić cynabala/gilę. Albo bc najlepiej t3.
Ej.. to przecież gracze ustalają ceny :P
Niech mniej kupują to będą tańsze :P :P