Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Tloluvin

Strony: [1] 2 3 ... 22
1
Inne gry / Odp: Pax Dei
« dnia: Marzec 23, 2024, 08:51:28 »
Kolejna alfa ma rozpocząć się 23 kwietnia i potrwać tydzień. Będzie skupiona na walce. Zostanie też udostępniona prowincja do pvp.
Żeby mieć szansę wziąć udział w tej alfie trzeba zarejestrować się do 15 kwietania. Do alfy ma zostać zaproszone 100k ludzi, więc szanse są spore.

2
Inne gry / Odp: Pax Dei
« dnia: Styczeń 10, 2024, 21:18:55 »
W pierwszym kwartale będzie kolejna alfa, a w drugim PD ma być dostępna we wczesnym dostępie. Nie wiadomo jeszcze jaka będzie cena, ale ma to być jedna opłata na cały okres wczesnego dostępu

3
Inne gry / Odp: Pax Dei
« dnia: Listopad 18, 2023, 19:05:56 »
Od kilku dni trwa pierwsza faza alfy. Niedługo mają zostać zaproszone do niej kolejne osoby. Docelowo w alfie ma brać udział 7k ludzi.

4
Inne gry / Odp: Star Atlas - Kosmos z kryptowalutami
« dnia: Listopad 08, 2023, 21:58:30 »
A coś do poczytania?

5
Inne gry / Odp: Ewolucja Gracza czyli od rynku Web2 do Web3gamingu
« dnia: Czerwiec 15, 2023, 18:30:25 »
Po przeczytaniu tego całego tekstu zastanawiam się czym jest ten cały Web3Gaming

6
Inne gry / Odp: Pax Dei
« dnia: Kwiecień 23, 2023, 19:11:04 »
W tym roku ma być grywalna alfa. Jednym z inwestorów jest też Microsoft co imo zwiększa szansę na wydanie gry. W każdym razie za rok powinno być wszystko jasne, a im bardziej przyglądam się projektowi tym bardziej mu kibicuję.

7
Inne gry / Pax Dei
« dnia: Kwiecień 17, 2023, 18:25:17 »
1 marca została ogłoszona zapowiedź MMO mającego być połączeniem kilku gier w następującym zakresie:
  - EVE Online - wyłaniające się wzorce grup i struktur społecznych i politycznych
  - Valheim - Stworzenie domu/bazy/jaskini nietoperzy oraz radość i komfort, które ze sobą niosą
  - EverQuest - wczesny otwarty świat statycznej rozgrywki w lochach (na przykład Sebilis) oraz miłe i przytulne uczucie schowania się gdzieś z grupą przyjaciół, biwakowania.
  - Ultima Online - niektóre aspekty społecznościowe i elementy PvP

Krótko została opisana przez twórców tak:
Pax Dei jest połączeniem dwóch koncepcji wysokiego poziomu: Wizja żywego świata fantasy inspirowanego tradycjami i legendami epoki średniowiecza. Tutaj mity są prawdziwe, duchy istnieją, a magia jest niekwestionowana. W twojej rodzinnej dolinie życie jest względnie bezpieczne i spokojne. Jednak gdy wyruszasz w szerszy świat, wszystko zaczyna się zmieniać. Im dalej od domu podróżujesz, tym dziwniejsze rzeczy się dzieją. Wszystko staje się możliwe. Nasza wiara w interakcje międzyludzkie jako ostateczne źródło zabawy. Najbardziej niezapomniane wrażenia z gry to te, które dzielisz ze znajomymi. Dlatego budujemy Pax Dei jako piaskownicę, w której gracze mogą wyznaczać własne cele. I robimy to w prawdziwej skali MMO. Rezultatem jest plac zabaw w otwartym świecie, w którym możesz zbudować swój dom, stworzyć kwitnącą wioskę ze znajomymi i współpracować z tysiącami innych graczy, aby uczynić ten świat swoim własnym. Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć historie, które ożyją. Niezmiernie cieszymy się, że możemy zaoferować Ci tę grę. To powiedziawszy, jest jeszcze dużo pracy do wykonania, zanim tam dotrzemy. Jeśli chcesz śledzić nasze postępy i współpracować z zespołem, zarejestruj się w naszych testach rozgrywki i dodaj nas do swojej listy życzeń na Steamie. Zapraszamy również do dołączenia do nas na Discordzie, gdzie będziemy regularnie udostępniać aktualizacje.

Co z tego wyjdzie czas pokaże, ale założenia są całkiem ciekawe więc imo projekt wart obserwowania
Oficjalna strona - https://playpaxdei.com/en-us
Zebrane i przetłumaczone na Polski informacje jakie ukazały się o grze - https://paxdei.pl/faq

8
Przedpokój / Odp: Wróciłem
« dnia: Grudzień 26, 2021, 18:31:56 »
MO2 może okaże się 'taką' grą, tylko muszą ją jeszcze trochę dopracować.

9
Inne gry / Odp: Mortal Online 2
« dnia: Grudzień 12, 2021, 22:10:54 »
Chwilę pograłem i imo gra ma potencjał, chociaż nie wiem czy jest sens bawienia się w to bez zgranej ekipy. Ciekawe rozwiązany jest mechanizm walki, którego póki co nie mogę jednak ogarnąć. Podobnie jak mechanizmu gotowania. Wiem za to, że na wyspie startowej nie da się sprzedać smażonego mięsa zombie.
W grze zaczyna się w samych gaciach (chociaż z mieczem) w związku z czym mój dzielny pogromca marchewek i kapusty długo wyglądał tak
https://drive.google.com/file/d/1L-uSQrxUhAhWcw1RT2Qr4Z3dLgaE78Mg/view

Tak wygląda rzeźnia i trochę lepiej ubrany osobnik
https://drive.google.com/file/d/10fhPT_OrI9zfF_PCRs-KWGdpMtcTAYrg/view

Widok z góry na startowe miasteczko
https://drive.google.com/file/d/1TD0UFftp2BNixEOj1bEtNH8pJZa9J9LE/view

i jego okolice
https://drive.google.com/file/d/11jt6qdshbBB9PAzq-MKO_Ld3TALw_JjD/view



10
Inne gry / Mortal Online 2
« dnia: Listopad 26, 2021, 06:57:12 »
https://store.steampowered.com/app/1170950/Mortal_Online_2/
Jest to MMO RPG na silniku Unreal 4. Otwarty świat pvp z pełnym lootem i jednym serwerem z widokiem pierwszoosobowym jak np w Morrowind. Duży wpływ na walkę mają umiejętności gracza. Nie ma autotargetu.
Dwa drzewka rozwoju. Jedno związane z walką, drugie z rzemiosłem.
Umiejętności rosną wraz z ich używaniem, ale można też kupić książkę do nauki jak w EVE, która potrzebuje odpowiedniego czasu RL
Jedna postać na konto.
Kilkaset dostępnych umiejętności powoduje, że nie da się robić wszystkiego i bardzo niewiele osób będzie w stanie osiągnąć samowystarczalność
Rozbudowany housing

Póki co gra we wczesnym dostępie. Pod koniec stycznia ma oficjalnie wystartować. Poza opłatą za grę wymagany jest abonament planowany na dziś w wysokości 14.25$ miesięcznie. Zakup gry ma wliczony w cenę pierwszy miesiąc. Okres płatny rozpocznie się w monencie oficjalnego startu gry.

11
Przedpokój / Odp: Dobry dzień panie i panowie
« dnia: Luty 20, 2021, 10:01:09 »
Moja rada to rodakow w tej grze unikaj. Polacy sa strasznie toksyczni w tej grze i caly czas sobie mierza kto ma wiekszy. W engrish aliansach jest duzo spoko ludkow co graja bez napinki i ogolnie spokojnie sie gra.
Jak czytam takie teksty to zastanawiam się skąd w ludziach bierze się taka ojkofobia. Polacy nie są w żadnym razie bardziej toksyczni niż przedstawiciele innych nacji. W Polskich corporacjach jest cała masa fajnych ludzi i spokojnie się gra. No chyba, że samemu się jest toksycznym człowiekiem.
Gra z Polakami ma tą przewagę, że gra się w tej samej strefie czasowej i nie ma bariery językowej jak ktoś zna słabo języki obce.
Gra w sojuszach obcojęzycznych pozwala na podszlifowanie języka i nawiązanie kontaktów w świecie.
Inne różnice nie występują poza skalą.

12
NoobGarten / Odp: Historia i analiza gry?
« dnia: Styczeń 02, 2021, 23:03:13 »
1. Ile czasu gry zajmie zapoznanie się z mechaniką
Z EVE jest trochę jak z szachami. Podstawy opanujesz szybko. Max kilka godzin starczy. Mistrzostwo wymaga czasu. Ilość będzie zależeć od Ciebie

2. Jak wygląda ekonomia gry
Gra dostarcza projektów sprzętu na podstawie których gracze go wytwarzają z odpowiednich surowców. 99% rzeczy jakie spotkasz w grze zostało wyprodukowanych przez jakiegoś gracza z części zrobionych przez jakiegoś gracza z materiałów wytworzonych przez jakiegoś gracza

3. Jak wygląda endgame gry
Jak sobie wymyślisz tak będzie wyglądać. W EVE sam ustalasz sobie cele do osiągnięcia. W moim przypadku był to jump fracht.

2. Historia zmian samej gry od jej początku aż do dzisiaj, chodzi mi o zmiany w relacji producent - grywalność dla gracza - kolejne updaty - model biznesowy-  ilość graczy online - popularność gry, najlepiej oczami gracza z długim stażem
Poczytaj w necie. Gra się cały czas zmienia. Jednym zmiany pasują innym nie. Kwestia gustu, stylu gry itp.

3. Sprawa botów
Oficjalnie są zwalczane. Co do tego czy tak jest faktycznie zdania są podzielone. Dla spokoju sumienia IMO lepiej nie bawić się w kupowanie waluty z gry za realną kasę na allegro

13
Patche i dodatki / Odp: ENCOUNTER SURVEILLANCE SYSTEM
« dnia: Grudzień 06, 2020, 09:16:19 »
Jak sytuacja się rozwija? Null dalej ożywiony?

14
Wszyscy brzmią tak samo więc nie poznałem  :(

15
Świadka koronnego macie na tym nagraniu promocyjnym?

16
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Reaktywacja COVENU
« dnia: Listopad 23, 2020, 22:58:13 »
Jak zakładasz zmianę władzy to przydałaby się procedura jej przekazania. No i ustalenie kto trzyma kasę.

Tak mi się przypomniała też strona mapująca WH. Jeżeli to jeszcze istnieje może warto by było się zastanowić nad dostępem dla całej społeczności. Nikomu chyba szkody to nie przyniesie, a mapa połączeń WH każdemu może się przydać. Zwłaszcza, że im więcej osób tym mapa aktualniejsza

17
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Reaktywacja COVENU
« dnia: Listopad 23, 2020, 21:54:16 »
Więcej demokracji to nie koniecznie musi być plus. I to nie tylko dlatego, że może wyjść z tego anarchia. Za dużo demokracji rozmywa też odpowiedzialność.
IMO naszkicowanie kilku wariantów to dobry pomysł. Możesz wtedy szybko przekonać się jakie będą największe problemy. No i przynajmniej będziesz wiedział jakie jest potencjalne zainteresowanie

18
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Reaktywacja COVENU
« dnia: Listopad 23, 2020, 20:50:30 »
@Zack
Wybacz, że bez cytatów, ale na na małym ekranie to upierdliwe.
Mając do wyboru Polski sojusz, a nie Polski o podobnej atrakcyjności wiele osób wybierze Polski. Dla osób ze słabym angielskim też raczej będzie to plus, ale niewiele osób wybierze sojusz tylko dlatego, że jest Polski. Dlatego można to traktować jako pewien bonus. Może coś co zaciekawi i przyciągnie uwagę, ale nie coś co spowoduje, że ludzie przyjdą.

To co pisałeś o różnych korpach żyjących w różnych miejscach, to jest to o czym myślałem. Było już jednak sporo prób nawiązania takiej współpracy i generalnie sprowadzały się do tego, że to bez sensu bo każdemu dobrze gdzie jest. Dla mordulców głównym problemem było ograniczenie terenów łowieckich. Z kerbirami różnie. Zaryzykowałbym stwierdzenie, że największym problemem była niechęć do współpracy z kimś, kto traktuje cię na codzień jak gówno na podeszwie buta tylko dlatego, że co innego sprawia ci frajdę. Oczywiście mogę się tu mylić, ale zbyt dużo dram widziałem żeby to całkiem zignorować. To też trochę prowadzi do czegoś takiego jak często wspominani kreatorzy contentu. Dla wielu osób, zwłaszcza mordulców jest to inne określenie aktywnego, ogarniętego FC. Tyle, że EVE to nie WoT. Zapytaj jednak co z ludźmi dla których ciekawa część gry kończy się z chwilą wydokowania to zaraz w mniej lub bardziej uprzejmy sposób (raczej mniej) dostaniesz listę powodów dla których są oni zbędni, bo równie dobrze altów można użyć.

Cel żeby przetrwać i mieć stały dopływ isków ma swoje zalety, chociaż mordulce z miejsca, przynajmniej publicznie go wyśmieją. Jeżeli jednak nie chcesz ograniczać się do ludzi płacących za suba i statki realną kasą to trzeba go uwzględnić żeby ludzie mieli kasę na plexy i statki. Takie rzeczy jak cytadela czy BPO też kosztują. Poza tym jednak musi być jednak coś do czego sojusz będzie dążyć. Może niekoniecznie podbój całego wszechświata, ale np wykrojenie sobie gdzieś jakieś konstelacji albo kilku czemu nie. Podejrzewam, że w czasach rosnącej awersji do ryzyka może to być łatwiejsze niż się niektórym wydaje.

No i na koniec jest kwestia zaufania. Każdy kto gra przynajmniej te kilka lat przeszedł jakąś dramę po której corp czy sojusz się rozpadł przeważnie w mało przyjemnej atmosferze. I jak ci ludzie mają potem znowu razem być w jednym sojuszu? Chociaż z drugiej strony część z takich osób przestała już grać, a na ich miejsce przyszli nowi.

W każdym razie życzę powodzenia w projekcie. Miałoby było zobaczyć Polską flagę na mapie

19
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Reaktywacja COVENU
« dnia: Listopad 23, 2020, 11:55:40 »
Nigdy nie zapomnę cytatu, chociaż już nie pamiętam czyja to myśl, że nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko nieopłacalne. Tak więc powiedziałbym, że Polski sojusz możliwy jest. Pozostaje kwestia opłacalności czyli w realiach EVE ustalenie celu takiego sojuszu i drogi jego osiągnięcia, które będą atrakcyjne dla wszystkich, bo to że będzie to sojusz Polski to jednak trochę za mało.
IMO żeby coś takiego zrobić trzeba by zebrać do kupy władze Polskich korporacji i zrobić burzę mózgów żeby sprawdzić czy są jakieś wspólne cele i jakieś pole do współpracy.
Najtrudniejszą IMO rzeczą do ogarnięcia będzie wyważenie interesów nolajfów i casuali oraz mordulców i kerbirów.

20
Patche i dodatki / Odp: ENCOUNTER SURVEILLANCE SYSTEM
« dnia: Listopad 22, 2020, 19:09:51 »
Po tylu latach wciąż nie rozumiem o co chodzi z tymi kerbirskimi łzami.
Na szczęście nigdy za dużo nie raciłem więc taka zmiana mnie nie dotyczy. Co do samej mechaniki to ogólnie nie podoba mi się przymus korzystania z systemu jako ograniczający możliwość wyboru więc traktuję taką zmianę raczej jako zubożanie gry i zniechęcanie do niej niż jej uatrakcyjnianie. Zamiast tego wolałbym inne rzeczy w rodzaju większej autonomii autopilota czy ogólnie umieszczenia w przestrzeni rzeczy, które coś same robią przy ewentualnym zdalnym nadzorze gracza. A najlepiej podłączenie Eve Echeos pod główny serwer, żeby można było płynnie przechodzić z PC na tablet i odwrotnie.

21
Inne gry / Eternium
« dnia: Listopad 01, 2020, 12:55:46 »
Wczoraj w ramach odstresowania się od pisania pracy zainstalowałem sobie to na tablecie i trochę pograłem. Gra przypomina mi klimatem Diablo. Ma też mikropłatności, ale nie są nachalne i przynajmniej na moim etapie bez nich da się też grać. Trzeba tylko uważać by na pierdoły brylantów nie wydać.
Wydaje mi się, że na początek najlepsza inwestycja to zbieranie na wykup towarzyszy żeby mieć ich więcej.
Jakby ktoś chciał się pobawić to na początku są 2 questy dające brylanty
Pierwszy to podanie kodu z forum - IDKFA
Drugi to podanie kodu gracza, który wprowadził do gry więc podaję mój żeby chętni nie musieli szukać i podawać przypadkowych ludzi - GORU QIJA TIXI 7695.
Sam użyłem kod przypadkowej osoby dla brylantów, bo jest tam ograniczenie czasowe, ale potem okazało się, że nie mogę tej osoby usunąć z listy więc po co inni mają się też stresować.

22
NoobGarten / Odp: Eksploracja
« dnia: Październik 21, 2020, 17:25:34 »
Tyle tylko, że poradniki tekstowe odeszły do lamusa tak samo jak radia internetowe. Nagram w przyszłości kilka filmików.

A potem jak ktoś chce znaleźć coś co można sobie poczytać na spokojnie to nigdzie nic nie ma. Rozumiem, że umiejętność czytania zanika, ale fajnie by było wierzyć, że jeszcze jest nadzieja

23
Dyskusje ogólne / Odp: Niarja w NS-owym ogniu Kosmicznych Słowian
« dnia: Sierpień 25, 2020, 19:07:59 »
Tymczasem zupełnie lakonicznie odpowiadając na Twoją wizję gry chciałbym Cię tani kolego obrazić - Idź grać w robloxa :D
Jeżeli miałbym się za coś obrażać, to nie za to, że wysyłasz mnie do jakiejś gry, tylko za to, że robisz to na podstawie swojej wizji mojej wizji gry, której podejrzewam, że nie znasz.
Nie masz jednak czego się obawiać. Nie jesteś w stanie mnie obrazić.

Podstawą stabilności tej gry to podaż iska, prędkość jego druku, wartość tritanium, prędkość palenia iska. To podstawa do stabilności ekonomii gry. Co za tym idzie walka i palenie statków jest najważniejsze w tej grze bo zapewnia stabilność gospodarczą.
Biorąc pod uwagę co sam napisałeś palenie statków nie jest najważniejsze. Ten sam bowiem efekt można osiągnąć modyfikując podaż isków i prędkość jego palenia, ale to temat na odrębną dyskusję. Tu chciałem tylko zauważyć, że nigdy nie mówiłem, że niszczenie statków nie jest ważne. Ja tylko zauważam, że EVE to nie Star Conflict i coś więcej niż niszczenie statków. Wypadałoby także zaznaczyć, że statki mogą być niszczone w różny sposób. Zaryzykowałbym także tezę, że przy realizacji mojej wizji EVE liczba niszczonych statków w wartościach bezwzględnych raczej by wzrosła niż spadła.

Gankowanie górnika w hi sec dla jego łez jest także contentem takim jak każdy inny.
Dla kata content, dla ofiary niekoniecznie. Przyznaję też, że nie rozumiem co jest zabawnego w rozwalenie gościa, który nie ma jakiekolwiek możliwości obrony. No ale tak samo nigdy nie rozumiałem co ludzie widzą w czajeniu się z karabinem w bezpiecznej lokalizacji by strzelać do zwierzaków.
Cóż. Jedni chcą walczyć i mieć świadomość pokonania niebezpiecznego przeciwnika ryzykując tym, że sami też zostaną pokonani. Inni zadawalają się podrzynaniem gardeł spętanym zwierzakom w rzeźni.
Tak BTW to skąd założenie, że dla tego górnika którego rozwalasz jesteś czymś więcej niż frakcyjnym ratem?

Zgankowany górnik w hi wybierze statek od lokalnego producenta nie mającemu szans z wielkimi molochami sprzedającymi w Jita
Naprawdę w to wierzysz?

Jestem zdania, że hi powinien być w 100% safe. żadnych wojen, żadnych struktur, żadnego strzelania do innych, żadnego podbierania z puszek itp itd. ZERO interakcji zaczepnych. Właśnie dla tych co chcą se fruwać nie wiem qfa, drejkiem i robić misje lvl2. Największym ich zaletą jest to, że płacą ccp hajsy i grają w swoją goowno grę. Ja z nich i tak mam zero pożytku. Za to wszystkich tych co żerują na hisekowych ofermach, wyjebałbym do low/nul i zobaczył, czy tam też będą tacy bojowi. IMO gra by na tym mocno zyskała na liczbach, a przy tym i na dochodach.
Nie chcę Cię martwić, ale podzielasz przynajmniej w tej części moją wizję EVE. A skoro ja jestem starym kerbirem, a Ty podzielasz moją wizję to sam rozumiesz ;)

24
Dyskusje ogólne / Odp: Niarja w NS-owym ogniu Kosmicznych Słowian
« dnia: Sierpień 25, 2020, 12:52:13 »
Generalnie chciałbym wyeliminować coś takiego z hi seca, który w mojej ocenie powininien być bezpieczna strefą dla wszystkich (z wyłączeniem wojen).
Opierdalasz wrak należący do kogoś z kim nie toczysz wojny? Przylatuje Concord i robi Ci puf, po którym lądujesz w PODzie w low secu  >:D

25
Dyskusje ogólne / Odp: Niarja w NS-owym ogniu Kosmicznych Słowian
« dnia: Sierpień 25, 2020, 06:48:33 »
Dzięki za wyjaśnienie kwestii theme parku. Przyznam jednak, że IMO lepszym rozwiązaniem byłaby zmiana uprawnień Concordu by z narzędzia zemsty stał się narzędziem prewencji, tak żeby gracz w hi secu o ile jego corp nie ma wojny nie mógł być w żaden sposób zaatakowany. Nie trzeba by wtedy robić dungeonów, a gracze, którzy chcą sobie tylko postrzelać do krzyżyków w hi secu dalej by zasilali CCP kasą i zwiększali online.

W tym co napisałeś widzę założenie, że cały liczący się content to walka statków w przestrzeni. Mam też wrażenie, że CCP też w to jakiś czas temu uwierzyli. Moim zdaniem jest to błędne założenie i wolałbym żeby CCP skupiło się na innych rzeczach niż na zachęcaniu ludzi do okładania się pałkami, bo biorąc pod uwagę specyfikę eve poza demolką istotne jest też tworzenie. No chyba, że zakładamy stworzenie sklepiku w którym każdy gracz będzie mógł za realną kasę kupić czego potrzebuje w miejscu w którym tego potrzebuje. Ewentualnie przywracanie statków z fitem po zniszczeniu.

27
Dyskusje ogólne / Odp: Niarja w NS-owym ogniu Kosmicznych Słowian
« dnia: Sierpień 22, 2020, 13:09:42 »
Jak tam imprezka się rozwija?

28
Dyskusje ogólne / Odp: Niarja w NS-owym ogniu Kosmicznych Słowian
« dnia: Sierpień 21, 2020, 16:04:22 »
Theme park?

29
Dyskusje ogólne / Odp: Niarja w NS-owym ogniu Kosmicznych Słowian
« dnia: Sierpień 21, 2020, 13:25:47 »
Podziwiam Twoją wiarę w to, że ten ruch jest aż tak przemyślany.
Nie boisz się jednak, że to spowoduje kolejny odpływ graczy z jednej strony oraz zwiększenie progu wejścia nowym graczom co jeszcze zmniejszy ich napływ.

Zabawa w cytadelę to zabawa dla dużych corporacji / sojuszy z zapleczem militarnym. Nie obawiasz się, że wysadzenie części stacji NPC i zamiana ich na cytadele umocni dodatkowo powerbloki kosztem graczy, którzy sobie chcą coś porobić w hi secu?

PS
Odpowiedź na pytanie kim są gracze IMO jest jedną z ważniejszych rzeczy, chociaż odnoszę wrażenie, że w CCP nikt tego pytania nie zadaje.

30
Dyskusje ogólne / Odp: Niarja w NS-owym ogniu Kosmicznych Słowian
« dnia: Sierpień 21, 2020, 06:47:34 »
Tak w hi jak i null siedzą osoby głównie zainteresowane podnoszeniem ilości isk na koncie
Nie zgodzę się z tym stwierdzeniem, że celem ludzi jest gromadzenie isk. Iski to tylko środek do celu.
 
Co do mojego porównania gracza z hi do bota to faktycznie brakuje tu kraba z null. Tak bot jak i gracze opisani powyżej nie tworzą contentu jako takiego.

To kwestia postrzegania i tego jak definiujesz kontent. Z mojego punktu widzenia kraby z null czy nawet boty kopiące tworzą większy content niż ludzie na nich polujący, którzy content ograniczają zubożając tym samym grę.

Temat graczy z hi już był wyjaśniony przez innych.
W którym miejscu?

31
Dyskusje ogólne / Odp: Niarja w NS-owym ogniu Kosmicznych Słowian
« dnia: Sierpień 20, 2020, 22:44:10 »
Czym się taki hi sec gracz różni od bota w null? I jeden i drugi ma opłacone konto i poza tym, że jest liczba na czacie lokalu nic nie wnosi dla gry aktywnych graczy.
Jak przypomnę sobie czasy gdy kopałem czy raciłem, to muszę stwierdzić, że przy takim postawieniu sprawy ten bot więcej wnosi dla gry aktywnych graczy niż gracz polujący na górników czy raciarki.

Pustki nie sa na stałe
To teraz zastanawiam się czemu ciągle wraca narzekanie, że w 0.0 pusto i coraz dalej trzeba latać żeby kogoś spotkać

32
Dyskusje ogólne / Odp: Niarja w NS-owym ogniu Kosmicznych Słowian
« dnia: Sierpień 20, 2020, 19:33:34 »
A potem narzekanie czemu wszędzie takie pustki  :P

33
Dyskusje ogólne / Odp: Niarja w NS-owym ogniu Kosmicznych Słowian
« dnia: Sierpień 20, 2020, 18:49:59 »
Znowu nie jestem pewien czy dobrze rozumiem, ale wydaje mi się, że twierdzisz, że kontent w EVE sprowadza się do walki statków kosmicznych w przestrzeni. Zastanawiam się także, kto wg Ciebie i z czego opłaca serwery, łącza, ludzi i ogólnie utrzymuje EVE przy życiu. Bo mi osobiście wydaje się, że gracze mający Omegę zrzucają się na to wszystko, a gra będzie istniała dopóki ich kasa starczy na jej utrzymanie i da dodatkową premie przynajmniej porównywalną z innymi rodzajami działalności.

Nie rozumiem też co złego jest w gromadzeniu isków. Zwłaszcza, że nie biorą się one z powietrza, a z aktywności w grze. Oczywiście wyłączając sytuację w której ktoś za realną kasę kupuje plexy, sprzedaje je na markecie i tylko patrzy jak zwiększa się ilość isk na koncie. No ale takich osób pewnie nie ma zbyt wiele, a nawet jeżeli są to moim zdaniem wypadałoby najpierw zainteresować się po co im te iski.

PS
Dla mnie osobiście roamer polujący w okolicy nigdy kontentu nie tworzył, bo dla mnie to co działo się poza stacją zawsze było tylko dodatkiem bez szczególnego znaczenia urozmaicającym trochę grę.

34
Dyskusje ogólne / Odp: Niarja w NS-owym ogniu Kosmicznych Słowian
« dnia: Sierpień 20, 2020, 13:52:21 »
Dzięki za odpowiedź.
Jeżeli mogę to żeby mieć odpowiedni kontekst dopytam co rozumiesz przez przydatność dla gry, bo wydawało mi się, że przydatne dla gry są osoby, które za nią płacą.

35
Dyskusje ogólne / Odp: Niarja w NS-owym ogniu Kosmicznych Słowian
« dnia: Sierpień 20, 2020, 06:28:53 »
Liczyłem na rozwinięcie części o tym dlaczego wg Ciebie miałoby to być dobre dla gry  ;)

Strony: [1] 2 3 ... 22