Eve-Centrala
Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: ManganMan w Wrzesień 12, 2014, 18:20:43
-
Patch Notes:
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/coming-in-oceanus-on-september-30/
Cóż, Gejlente w końcu ma klienta w swoim (francuskim) języku :P
-
Newsy z CHAOS
(http://i.imgur.com/HIR7G5M.png)
-
To jeszcze powiedz jak się to montuje i na jakich warunkach
-
Z tego co usłyszałem od naszych redditorów, anchoruje się 6 minut min 15km od posa/stacji i wymaga upgrade do IHUB'a na strategic V. Dlatego uważam, że to na razie tylko placeholder i staty podane będą później.
-
Czyżby nareszcie długo oczekiwany przełom?
I jeszcze powiecie że to można anchorować w HiSeku? Jeśli tak, gospodarka Jity wkrótce się zmieni (If you know what I mean) ;)
-
gdyby dalo sie cos takiego montowac na WHczach, aby dzialalo trzeba by zalozyc 2. z 1 i 2 strony. Strukturki podtrzymywaly by zycie WH az do momentu w ktorym ktos rozwalilby jedna z nich.
taka mechanika mogla by generowac fajne walki. szczegolnie gdzies na rentierskich tylach.
-
gdyby dalo sie cos takiego montowac na WHczach, aby dzialalo trzeba by zalozyc 2. z 1 i 2 strony. Strukturki podtrzymywaly by zycie WH az do momentu w ktorym ktos rozwalilby jedna z nich.
taka mechanika mogla by generowac fajne walki. szczegolnie gdzies na rentierskich tylach.
Na WH z tego co mi wiadomo to systemy są zbyt pororzucane. Dałoby radę o ile byłoby to w obrębie danej klasy (czyli żadnych jumpów pomiędzy klasą 1 a 6, na przykład). Patent dobry moim zdaniem.
-
bardziej myslalem jako o polaczeniu Wspace z Kspace.
-
bardziej myslalem jako o polaczeniu Wspace z Kspace.
Nie dałoby rady. CCP argumentowałoby to prawami fizyki (oba przestrzenie są za bardzo rozrzucone w czasie). Dlatego polecam poczytać lore o WH ;)
Ważne:
Dostałem na FB cynk, że ta fotka gejta z Reddita to troll fake. Czy to prawda? ???
-
Jak to wymaga ihuba w systemie, tzn. że zabawka tylko dla łepków z swoim (ew. czyimś) sovem. Byle gdzie nie postawisz. Z cała pewnością nie w hajseku.
-
Jak to wymaga ihuba w systemie, tzn. że zabawka tylko dla łepków z swoim (ew. czyimś) sovem. Byle gdzie nie postawisz. Z cała pewnością nie w hajseku.
(...)Dlatego uważam, że to na razie tylko placeholder i staty podane będą później.
Dlatego radziłbym poczekać na właściwe szczegóły.
-
Możliwe. Ale póki co wygląda na to, że nullsekowcy dostaną po prostu nowy rodzaj dżampbridża i tyle będzie z całego halo.
-
Ale będzie narzekania ;D
-
zaczynając od "czemu nie możemy tym przerzucać superów"? :P
-
Tymczasem są już pewne
detale spekulacje:
http://evenews24.com/2014/09/17/the-future-of-player-built-stargates/
-
Nowe info:
- Cyno Exclusion Zone around starbases (https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=374118)
- Interceptor Updates (https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=374121)
- Interdictor Updates (https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=374123)
-
Końcowe patchnotes.
http://community.eveonline.com/news/patch-notes/patch-notes-for-oceanus
Ciekawe mogą być te zmiany "tierowanie" w modułach.
Choć chaosu trochę na początek to wprowadzi.
-
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gJrIggz-vsY&list=UUHSVy1V0wak1PAccj8jI0ig[/youtube]
Te nowe chmurki jakieś takie bardzo podobne do siebie. Przynajmniej między C1-C4 i C5-C6 różnice są na tyle małe, że po kolorze WH chyba trudniej będzie rozróżnić dokąd on prowadzi.
BTW. Czy którakolwiek zmiana uwidoczniona w patchnotes wprowadza do gry jakąś istotna zmianę? Bo mi to wygląda na same albo prawie same dyrdymały. Pewnie niedługo CCP przypomni sobie, że w rzeczywistości nie wszystkie znane nam układy słoneczne mają tylko jedną gwiazdę i wrzuci do gry układy podwójne, potrójne, etc. I potem będzie to reklamować jako rewolucyjna zmianę w mechanice gry, bo będzie sobie można warpnąć na więcej niż jedno słońce :-X