Eve-Centrala
Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: Pol Kent w Październik 22, 2012, 22:21:23
-
A takie małe coś co nam chcą zafundować przed zimowym patchem.
http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=73491
-
"I felt a great disturbance in the forcefield. As if a million bears cried out in torment and were silenced at once" :D
-
"I felt a great disturbance in the forcefield. As if a million bears cried out in torment and were silenced at once" :D
Execute order patch 66.
-
ten fw patch to jeszcze wiekszy fail bo wczesniej zeby nabic te 200k lp trzeba bylo z 6-7 misji zrobic (przy tier 3:) ) teraz zeby nabic te 200k lp (na tier3 !!) trzeba ukonczyc 4 misje :)
prosciej umujac teraz frakcja bedzie musiala utrzymywac ciagle tier aby byc na +
-
ten fw patch to jeszcze wiekszy fail bo wczesniej zeby nabic te 200k lp trzeba bylo z 6-7 misji zrobic (przy tier 3:) ) teraz zeby nabic te 200k lp (na tier3 !!) trzeba ukonczyc 4 misje :)
prosciej umujac teraz frakcja bedzie musiala utrzymywac ciagle tier aby byc na +
A przepraszam, nie o to w tym wszystkim chodzi?
-
Precel <facepalm>
dla tych co graja idzie na lepsze i ciekawsze.
zapraszamy do FW ;)
-
A przepraszam, nie o to w tym wszystkim chodzi?
No gdzie tam, przecież chodzi tylko o to żeby zarabiać miliardy orbitując przyciski.
-
Ale o co chodzi? Zmieniają zasady gry z karania przegranych na nagradzanie zwycięzców. O co ten płacz? Poza tym: Serio? Nikt nie spodziewał się takiego obrotu spraw, po tym jak zmiany sova na obu frontach właściwie zamarły?
-
dla tych co graja idzie na lepsze i ciekawsze.
Mozna jakies rozwiniecie/uzasadnienie dla znajacych FW tylko z centrali? :D
-
W dużym skrócie i uproszczeniu:
Przed patchem:
-Przegrany nie zarabia ponieważ ceny za towary z LP store znacznie przekraczają zysk.
-Zwycięzca zarabia okresowo, ponieważ wysokie nagrody i niskie ceny powodują hiperinflację lp. W rezultacie strona zwycięska sama sobie podcina skrzydła opuszczając sova, by nie doprowadzić do spadku cen. Sov podbijany jest raz na jakiś czas by uzupełnić braki na markecie.
Po patchu:
-Przegrany zarabia wolniej.
-Zwycięzca zarabia szybciej.
Tak jak pisałem wyżej, to wszystko to dość spore uproszczenie. :)
-
Erm... przed patchem było raczej tak:
- przegrany ma chara tylko w 1 milicji
- wygrany ma chary w więcej niż 1 milicji
-
Zrobiłem dziś dla testów 2 misje milicyjne, aby sprawdzi jak to po zmianach wygląda.
Z misji co miałem dostać ok 29000 dostałem 46900 LP
ciekawe nerfienie milicji :]
-
Myślę, że nie chodziło o nerfienie zarobku milicjantów, tylko to żeby tam było się o co bić.
-
tam nie bedzie co bic bo po co :)
-
tam nie bedzie co bic bo po co :)
Przeczytaj sobie pan zmiany, to się dowiesz po co.
-
Zrobiłem dziś dla testów 2 misje milicyjne, aby sprawdzi jak to po zmianach wygląda.
Z misji co miałem dostać ok 29000 dostałem 46900 LP
ciekawe nerfienie milicji :]
tylko z lp stora nie bedziesz wyjmowal po 25% ceny ale za full wartosci :)
-
Wg mnie stary system byl lepszy bo byly ciekawe skoki cen- duze transporty stuffu z FW
teraz bedzie wszystko bardziej plynne- nudne
a w FW dlajej nie bedzie wcale wiecej pvp bo obronca i atakujacy beda sobie siedziec w innych systemachw tym samym czasie (mam na mysli cale floty)
wg mnie jak ktos wlatuje na plexa to powinnien byc przygotowany na odparcie ataku innej milicji- jesli ucieknie to nie powinnien dostac LP
-
Wg mnie stary system byl lepszy bo byly ciekawe skoki cen- duze transporty stuffu z FW
teraz bedzie wszystko bardziej plynne- nudne
a w FW dlajej nie bedzie wcale wiecej pvp bo obronca i atakujacy beda sobie siedziec w innych systemachw tym samym czasie (mam na mysli cale floty)
wg mnie jak ktos wlatuje na plexa to powinnien byc przygotowany na odparcie ataku innej milicji- jesli ucieknie to nie powinnien dostac LP
Cry me a river
-
odnośnie poprawek w milicji ich celem było usuniecie lub zmniejszenie opłacalności tz "afk plexing" które przynosiło duże zyski bez pracy
-
kiedyś na milicji to było coś leciałeś trzepałeś misje i gut:) a teraz latanie wokół punktu z prędkością by cie nie mogli trafić przez 15 min, no i zmniejszone zarobki
-
Kiedyś w milicji było PvP. Teraz są merliny na plexach, z wuceesami :o ???
-
wróciłem właśnie do milicji i widze tu duzy potencjał dla młodych postaci. Zanim ktoś zdobedzie skille żeby farmić w hi secu, zarobić cokolwiek na kopaniu czy w null to wydaje się dość ciekawe miejsce dla młodzieży.
przykład: zrobienie plexa minora, co jest zupełnie mozliwe postacią, która ma tydzień czy dwa daje nawet w amarach - bez bonusów z tiera milicji czy standów wymaganych do misji ok 8-10 k lp. zajmuje jakieś 15 minut. i daje zysk ok 10-15 milinów isk. minory są właściwie w każdym systemie czyli zrobienie ich 4 w ciągu godziny jest mozliwe dla każdego.
zysk rzędu 40-60 milionów w godzinę dla postaci która ma tydzień czy dwa jest chyba nie do pogardzenia i wbrew pozorom nie jest to wcale jakos super niebezpieczne.
może milicje nie są już aż tak atrakcyjne dla graczy którzy myślą o farmie jeśli daje to kilkaset milionów w godzinę, ale dla nowych i średniaków to calkiem przyjemny zarobek.