Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zgudi

Strony: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 53
1471
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Wrzesień 18, 2013, 20:21:29 »
łatwo i lekko obiecują :)
odrobinę za cukierkowo
Dlaczego łatwo i lekko, dlaczego cukierkowo? :) Raczej patrząc na każdą dużą obietnicę, każdego producenta, każdej gry, każdy może odnieść takie wrażenie. Mam na myśli to, że przy większych obietnicach i założeniach wielu jest sceptyków. Ja jestem bardzo zaciekawiony postępami, ale też wiem, że to różnie bywa.

1472
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Wrzesień 18, 2013, 01:09:01 »
Sorry za troling, ale pobito rekord. Gracze ufundowali już 19m$ na produkcję.
Czyli osiągnięto:
"Know your foe with a Jane’s Fighting Ships style manual free in PDF form to all pledgers. Manage Space Stations – Players will compete to own and operate a limited number of space stations across the galaxy. RSI Museum will air monthly, with a new game featured each time!"

Po osiągnięciu 20m$ dodadzą:

"First person combat on select lawless planets. Don’t just battle on space stations and platforms… take the fight to the ground!"

Po osiągnięciu 21m$ dodadzą:

"Salvage Mechanic: Salvage isn’t an aside: it’s a career, with its own mechanic, story tie-ins and universe-shaping endgames. Search the galaxy for a host of valuable and interesting secrets using both the flight and FPS components. Discover the secrets of the ancient Hadesians, locate valuable components and cargo… or go down in history the first to make contact an entirely new alien race!"

Kilka grafik związanych z battle ground:
https://robertsspaceindustries.com/media/kukivuvhnq067r/source/SC_FEMALE-EXPLORER_001_RM.JPG
https://robertsspaceindustries.com/media/qe0wvcrbwi1c5r/post/Femexplorer.jpg
https://robertsspaceindustries.com/media/0g385p798zuwor/source/Screen-Shot-2013-09-17-At-44252-PM.png



Czyli na razie średnio ciekawie, bo to obietnice. Ciekawiej będzie gdy pokażą coś konkretnego.

1473
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Wrzesień 14, 2013, 21:20:28 »
Lenistwo. Tak samo jak w wypadku CCP.  :(

Chyba lenistwo skłania do wdrożenia gotowego projektu (zaoszczędzona kasa i czas) niż do stworzenia nowego.

1474
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Wrzesień 14, 2013, 20:57:36 »
Te statki to tylko na prywatnych serwerach będą.

"Star Citizen will allow players to mod in their ship designs and even submit them for consideration for use on the persistent universe server. Fans are already taking up the challenge, creating their own detailed ship designs! We’re not ready to integrate them into Star Citizen yet, but we can celebrate how cool they’re looking here in the Comm-Link."
https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13259-Fan-Spotlight-Fan-Ships-Space-Barn

Myślę, że to będzie na oficjalnym serwerze. Tak jak CCP, Chris tym bardziej będzie chciał skorzystać z twórczości innych, w szczególności z nowych statków. Ponadto studio pilnie śledzi te projekty i wyraża wielką nadzieję, że będą dalej rozwijane i dopracowywane. Chwalą się tymi statkami na głównej stronie.

Mona X
Daj mi proszę jeden powód, bym myślał, że RSI nie będą chcieli wdrożyć do głównego świata gry (serwer oficjalny) fajnych statków fanowskich, i daj mi jeden powód, bym myślał, że twórcy dobrze zaprojektowanych statków nie będą chcieli, by ich dzieła były tak samo integralną częścią SC jak cała reszta.

1475
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Wrzesień 13, 2013, 15:26:54 »
Bump, nowe statki, oraz interaktywna mapa galaktyki.

Mapa:
http://starcitizen.mojoworld.com/StarMap/

Statki:

Gerovit Spacecract
Animacja: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LkBvC7PwYNI









Phalanx 300 Interceptor






Taneos











1476
Inne gry / Odp: Elite 4
« dnia: Wrzesień 13, 2013, 12:15:22 »
To kolejne MMO, czy single z opcją multi?

1477
Off Topic / Odp: Proste Gotowanie
« dnia: Wrzesień 12, 2013, 22:22:30 »
Tak masz rację, zwykle jest dostępny jeziorny hodowlany. Moja pomyłka. Ale jest najczęściej hodowany w lepszych warunkach i można kupować. Generalnie trzeba być wyczulonym, na to co pisze na etykiecie, np. "kraj pochodzenia: Chiny/Wietnam", oni sypią na potęgę antybiotyki, złej jakości pasze i trzymają często w "ściekach", a nie wodzie. Piszę to, bo na stoły Polaków takie ryby trafiają często i w supermarketowych zamrażarkach są stałymi bywalcami :)

1478
Off Topic / Odp: Proste Gotowanie
« dnia: Wrzesień 12, 2013, 21:57:09 »
Dorzucę coś na zdrowo i na szybko. Ryba w 10 minut.

Jakie ryby?

Kupujemy mrożoną jak najświeższą rybę z połowów dalekomorskich lub z europejskiej hodowli, zwykle są po 500-800 gram.
Dobre i zdrowe są: Miruna, Pstrąg, Dorsz, Czarniak, Śledź, Łosoś, Sandacz, Makrela, Mintaj i Sola, trzeba sprawdzić na etykiecie jakiego jest pochodzenia. Należy jak ognia unikać Pangi i Tilapii, które trafiają do Polski z Chińskich i innych Azjatyckich hodowli prowadzonych w zanieczyszczonych warunkach.

Składniki :

a ) 1 torebka przyprawy do ryb
b ) ryba głęboko mrożona 500-800gram
c )  bułka tarta
d ) 3 jaja
e ) duża łyżka mąki

Rybę rozrażamy w ciepłej wodzie, trwa to kilka minut. Zależnie od wielkości opakowania z rybą wbijamy 2 lub 3 jaja do naczynia, dodajemy dużą łyżkę mąki, całą przyprawę do ryb, np. Prymat za 1zł i mieszamy. Rybę obtaczamy w tej panierce, a potem w bułce tartej. Smażymy na rozgrzanym, dobrej jakości oleju na patelni przez kilka minut. Po usmażeniu można dodatkowo skropić cytryną.


1479
NoobGarten / Odp: Parę pytań
« dnia: Wrzesień 12, 2013, 09:39:49 »
1a. Klient na trialu ma kilka ograniczeń. Mn. nie można dołączyć do milicji, niektóre skille wbić też się nie da.
1b. Nie powinnaś nic przeinstalowywać.

2. Np. tu http://eve-central.com/ lub tu http://www.eve-markets.net/

3. Musiałbym się zalogować i zerknąć co i jak kliknąć, może ktoś inny.

1480
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Wrzesień 10, 2013, 23:13:16 »
Jeśli komuś się chce poświęcić 2 godziny na wywiady i tony pytań dot. szczegółów produkcji, to można obejrzeć.

https://www.youtube.com/watch?v=VGqu4CsUX9I
i
https://www.youtube.com/watch?v=dJkSa_BDSeE#t=533

1481
Inne gry / X:Rebirth
« dnia: Wrzesień 09, 2013, 09:28:41 »
Sandbox, space-sim, symulacja kosmicza z rozbudowanym światem. Wcielamy się w kapitana statku kosmicznego, który trafia do dużego otwartego świata i tylko od nas zależy co będziemy robić dalej. Na graczy czekają setki kosmicznych misji do wyboru. Są to misje wojskowe, handlowe, przemysłowe, górnicze i tp. Budujemy własne imperium i walczymy z wrogami w efektownych pierwszoosobowych bitwach kosmicznych. Niestety nie jest to MMO ani nie będzie trybu multi. Premiera w listopadzie 2013 na komputery PC.

Trailer oparty o gameplay. Robi powalające wrażenie, więc warto obejrzeć!
https://www.youtube.com/watch?v=eNs1rdSkUi8

Gameplay
https://www.youtube.com/watch?v=NEbL1p5vZpw

1482
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Wrzesień 08, 2013, 12:23:34 »
Zgadza się. Ale uber grafa, mnóstwo detali i niepowtarzalność podnoszą koszty wiele razy, a to jest dla nich najważniejsze obecnie. Coś za coś :/ Niestety :/

1483
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Wrzesień 08, 2013, 11:18:16 »
Och, pocałuj mnie w d...

20 lat temu zagrywałem się w Wing Commandery, ale świat poszedł naprzód i instacje po prostu śmierdzą. Jeśli ma to być tymczasowe to jeszcze ujdzie, oby nie było to tylko "polskie prowizorki" (czyli takie, które stoją po 50 lat).

Sokole. Oni traktują to jako zło koniecze, bo kasa... a chcą miec 1 serwer. Jak masz lepszy pomysł na mniejsze zło, to napisz.

1484
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Wrzesień 08, 2013, 10:58:04 »
To dobrze. Wolałbym, żeby nie zakańczali zbiórki, strzelając sobie w kolano.

Za dodatkowe 10mln$ można:
a. Rozszerzyć produkcję o nowe featury, światy, statki i rozwiązania.
b. W przypadku nie spełnienia wersji a. dopiąć i ukończyć produkcię przy obecnych założeniach, gdy się okaże, że biznes plan był zbyt optymistyczny. Dodatkowa kasa daje wyjscie bezpieczeństwa. Nie powinno się niczego wielkiego planować, mając budżet "na styk", bo to zwykle nie wychodzi.

1485
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Wrzesień 08, 2013, 10:48:20 »
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=79891

Martwi mnie jedno. Mimo, że zbiórka pieniędzy trwa w najlepsze (ostatnimi tygodni nawet przyspiesza), twórcy zamierzają ją zakończyć na 21 mln $. Przy obecnym tempie, jaki był obserwowany przez ostatnie 2 miesiące, do konca roku twórcy mogli by dojść bez problemu do 28-30mln $.

Czy to prawda, że zbiórka przy 21 $mln będzie "ukrócona"?

1486
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Wrzesień 07, 2013, 14:15:58 »
to jak będą wyglądać wojny? jeśli walczące frakcje przydzieli do innych instancji?  ;D
Nie ma info o szczegółach. Instancje to coś, co będzie robione najprawdopodobniej na końcu. Więc jak to będzie dokładnie wyglądać, okaże się z czasem. A jak Ty byś to zrobił?

Sprawa druga.
Po osiągnięciu 20 000 000 $, pewnie gdzieś za 2 tygodnie twórcy zabiorą się za "First person combat on select lawless planets. Don’t just battle on space stations and platforms… take the fight to the ground!"
Otrzymamy możliwość walk z perspektywy pierwszej osoby na wybranych planetach, na których panuje prawo pięści.

Trzecia sprawa.
Czyli rozumiem, że przeskakując z systemu do systemu będę wrzucany do jednej z kilku/kilkudziesięciu Instancji. A przydział będzie na podstawie strefy geograficznej zamieszkania, skilli i preferencji odnośnie PVP. Niektóre Instancje będą PVE czyli niemożliwość atakowania, inne będą PVP, czyli atakowanie dozwolone.
Serio?

W tym momencie kończy się moje zainteresowanie...

Po pierwsze:
Napisali "temporary..." i że na dobry początek jest to rzecz łatwa to wdrożenia.

Po drugie:
Każdy system ma być niepowtarzalny i mocno rozbudowany, między innymi o planety, na których będą miasta i miejsca do wylądowania. Dlatego stworzenie tysięcy oryginalnych systemów, gdzie wszyscy by się ładnie pomieścili, byłoby zbyt trudne technicznie.

Po trzecie:
Nie ma też kasy na tysiące takich systemów, prędzej na dziesiątki.

I po czwarte:
Napisałem wyżej, że ja tak rozumiem tekst o instancjach, co wcale nie znaczy, że muszę mieć rację.

Więc sprawę mniejszej przestrzeni można na początek załatwić instancjami. Może potem się twórcy zdecydują na postawienie setek/tysięcy prawie takich samych systemów różniących się kolorem słońca i układem ciągle tych samych planet, a może wymyślą coś zupełnie innego, tego nie wiemy.

1487
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Wrzesień 06, 2013, 16:34:19 »
Dziś przekroczono pulę 18 000 000 $ zebranych pieniędzy. Na polskie to 58 917 600 zł, czyli prawie 60mln zł.

1488
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Wrzesień 04, 2013, 15:51:54 »
Na forum https://forums.eveonline.com niektórzy piszą tak:
Cytuj
at least for the available ships released so far, all of them will be able to land on planet surfaces comming thru the atmosphere, even a 140 meter long idris corvette will do it
Ciekawe czy się sprawdzi  ;D.

Bardzo możliwe, ale nie liczyłbym na dobrze odwzorowane powierzchnie ogromnych planet, to niemożliwe. Raczej masowo powielana sceneria na dużej planecie, to byłoby do zrobienia.

1489
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Wrzesień 04, 2013, 15:15:58 »
Czyli rozumiem, że przeskakując z systemu do systemu będę wrzucany do jednej z kilku/kilkudziesięciu Instancji. A przydział będzie na podstawie strefy geograficznej zamieszkania, skilli i preferencji odnośnie PVP. Niektóre Instancje będą PVE czyli niemożliwość atakowania, inne będą PVP, czyli atakowanie dozwolone.

1490
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Wrzesień 04, 2013, 14:51:53 »
Gra ma się dziać w jednym świecie, ale po pierwsze będzie szardowana, a po drugie wszystko będzie instancjowane.
Więc nawet jakby Australijscy Goonsi dokonali najazdu na Stanton i niszczyli wszystko co przeleci przez jumpointa, to jedyne co ty odczujesz na europejskim serwerze, to zwiększona podaż broni na lokalnym markecie i większy popyt wj Sol.

Akurat to mi się średnio podoba. Gdy jeszcze pogrywałem w SWTOR, umówiłem się z kumplem na konkretnej stacji. Nie mogliśmy się spotkać, bo On był w innej instancji. Gdzieś o tym przeczytał? ;)

1491
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Wrzesień 04, 2013, 14:22:36 »
Chyba powoli zaczynam dołączać do sceptyków co do tej gry  ;) bo z tego co widzę to twórcy idą w wygląd, a historia juz nie raz pokazała, że samą grafiką nie podbije sie serc graczy. Fajnie że będzie ładna, systemy niepowtarzalne... ale jakos nie wyobrażam sobie nawet połowy graczy EVE zalogowanych na raz na tych parudziesięciu systemach...to tak jakby świat EVE ograniczyć do jednego max dwóch regionów...  ;).

Nie zakładaj, że jeden system będzie ciasny. :) Zobacz to z drugiej strony.  Jak duży jest nasz układ słoneczny, ilu ludzi się w nim zmieści?. Twórcy jeden system mogą robić dowolnie duży i dowolnie rozbudowany. Nie zakładaj też, że dostaniesz LOKAL i skaner, który będzie daleko skanował. :) Te rzeczy sprawiają że mówimy "jaki ten świat mały".


Cytuj
A ja mam pytanie. Przeglądałem sobie ten cały sklep i ceny porażają. Czy te statki które można teraz kupić za grube $$ będzie można normalnie sobie wyprodukować / kupić, czy też to są hiper ekskluzywne wersje?

Będzie można wyprodukować i kupić za kasę w grze niemal wszystko, dopiero po premierze. Czy będą jakieś ekskluzywne starki i itemki, które kupisz w tedy tylko za real money? Tego teraz nie wiadomo, ale patrząc na politykę twórców, wysoce prawdopodobne, że takie będą.

1492
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Wrzesień 04, 2013, 14:02:26 »
Jakaś ciasna ta galaktyka sie zapowiada...
Wielokrotnie ich mniej niż w EVE. Ale podejście do systemów mają zupełnie inne. W EVE masz powielane systemy różniące się zwykle mniejszymi detalami. Tu każdy system będzie inny. Inna grafika tła, inne planety, inny wygląd miast na planetach (najpewniej dostępnych tylko mocno ograniczonej części, ot jakieś lądowiska, trochę dostępnych pomieszczeń i lokacji, oraz budynki miasta robiące za panoramę), inazej wyglądające pasy asteroidów lub kosmicznych śmieci. Oznacza to, że modele i tekstury zwykle trzeba stworzyć od nowa dla kolejnego systemu. Sami twórcy napisali, że na stworzenie jednego systemu potrzebują 100 000$ dolarów i tak każdego następnego. Ponadto stary Frelancer miał w ten sam sposób pomyślane systemy, których było jeszcze mniej, a jak wiadomo, twórcy wzorują się na swoich poprzednich dziełach. Nawet widać, ze mapa galaktyki wygląda podobnie.

1493
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Wrzesień 04, 2013, 13:25:55 »
Bump.


Dorzucę świeżą mapkę:


Link do pełnej grafiki:
http://images.wikia.com/starcitizen/images/1/1e/Galaxy_map.png

Jeszcze świeższa mapa galaktyki:


Link do pełnej grafiki:
http://starcitizen.mojoworld.com/GalacticMap/1.7/map-b.png

Odnoście pierwszych wzmianek dot. kontroli systemów: "Manage Space Stations – Players will compete to own and operate a limited number of space stations across the galaxy". Czyli gracze będą rywalizować o kontrolę nad stacjami. Pytanie czy w granicach jednej nacji czy może bez ograniczeń.

Kilka nowych renderów catelpillara



1494
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Sierpień 31, 2013, 11:14:18 »
Mona X odpowiada na pytanie dot. mikropłatności już po premierze gry.
Wygląda na to, że też nie. Lasery są od $4 do $16, lampa $5, samochodzik do hangaru $20.
Nie widziałem monokla.

https://robertsspaceindustries.com/voyager-direct
Po premierze gry, nie mam zamiaru wydawać setki zł, żeby latać dobrymi szipami i mieć full wyposażony hangar. Ktoś wie, jak to w tedy będzie z tymi cenami?. Mi się wydaje, że teraz tak to wygląda, aby jakoś zgromadzić kasę od graczy na dokończenie produkcji, a potem się dużo zmieni.

1495
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Sierpień 30, 2013, 15:15:08 »
No nie wiem czy to zdałoby egzamin...
Ale kto wie, byłaby to jednak całkowita nowość, dopóki się nie sprawdzi można tylko gdybać.

Życie w tej grze w odróżnieniu od EVE ma się toczyć NA pokładzie staktów, NA pokładzie stacji, NA powierzchni planety (tu ograniczone) i tp. W EVE widzisz statek tylko z zewnątrz. Tu siedzisz w srodku i ogladasz kosmos przez szyby. A widok zewnętrzny to tylko dodatkowa opcja, więc wprowadzenie załogi złożonej z graczy, gdzie każdy robi co innego, jest uzasadnione.

1496
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Sierpień 30, 2013, 14:58:10 »
Uoj...czy to dobry pomysł? A co bedzie gdy w środku walki ktos zaliczy DC albo wife aggro i będzie musiał pomykać zmieniac pieluche dziecku ?  :P

Po pierwsze, na pokład możesz zabrać więcej graczy. Się kogoś zastąpi :P

Po drugie, nie wyobrażam sobie 100 graczy i 100 kapitali. Żaden super sprzęt tego nie wytrzyma. Prędzej sobie wyobrażam 100 graczy i 4/5 kapitali. Ot wyeliminowano problem kapitalowych blobów.

1497
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Sierpień 30, 2013, 14:37:49 »
Ja podpisałbym się rekami i nogami pod wersją abonamentową z opcją handlu PLEX-ami. Aby twórcy mieli kasę na stały rozwój i częste duże dodatki DLC, które obiecali.


EDIT:

Całkiem prawdopodobne, że większe statki będą musiałby być obsługiwane przez wiecej niż jednego gracza. Np. ktoś bedzie musiał obsadzić działo/działa. Ktoś inny naprawiać myśliwce na lotniskowcu, ładować amunicję. Będą potrzebni ludzie do obsadzenia myśliwców. Mam nadzieję też, że na większych statkach można bedzie (albo trzeba będzie) obsadziś stanowiska, nawidatora, mechanika i innych oficerów.

 To wprowadziło by ważny czynnik organizacyjny. Zgrana ekipa w gorszym shipie ma dużą przewagę nad nieogarniętą w droższym statku.

1498
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Sierpień 30, 2013, 14:20:36 »
Cytuj
A wiadomo chociaż w zarysie jak ma wygladać świat tej gry?

Wiadomo niektóre rzeczy.

Ma być to Space Sim i gra sandboxowa w pełnym tego słowa znaczeniu. Ja też mam nadzieję że się uda, ale wiadomo, że różnie to może być, zdaję sobie z tego sprawę jak i wy. Natomiast czarnowidzenie z góry to trochę przesada :) Gra MMO ma oferować pełną swobodę i realistyczną ekonomię opartą o wiele czynników dyktowanych przez graczy. Będzie można zostać górnikiem, producentem/przemysłowcem, handlocem, wolnym strzelcem, najemnikiem, piratem, łowcą nagród, imperialistą i takie tam. Już gdzieś to widziałem ( EVE? :P ). Nie raz, nie dwa to czytałem, że gra ma zawierać to co najlepsze z EVE. Generalnie poprzeczka wysoko postawiona, ale czy się uda komuś innemu niż CCP? To się okaże dopiero za jakiś czas, a gra bedzie wydana dopiero za 2 lata (2015r.)   :-X  :-X

Jednak ja jestem lepszej myśli niż Wy, gdyż producent zgromadził do tej pory sporo szmalu, a w ciągu ostatnich 4 dni dozbierano kolejne pół miliona zielonych i to zbieranie szybko się nie skończy. Niektórzy przyszli gracze tak ufają, że powierzają im niemałe datki.

1499
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Sierpień 30, 2013, 13:50:46 »
Poprawcie mnie proszę, jeśli się pomyliłem. Zakup wszystkich na tę chwilę dostepnych statków to koszt 820$ (2649zł). Obliczone po zsumowaniu zakupów, a na pewno tych statków z czasem bedzie kilka razy więcej. Horendalnie drogo, ale jak inaczej sfinansować tak duży projekt :)

1500
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Sierpień 27, 2013, 20:01:49 »
Podoba mi się, że na etapie pre-pre-pre-alfa nie widać błędów, no może poza animacją postaci w ciasnych miejscach.

1501
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Sierpień 27, 2013, 11:24:59 »
W tym tygodniu, jesli ktoś z was (ma mocny sprzęt) będzie ogarniał hangar to prosiłbym o jakiś komentarz, opinię co tam ciekawego :)

1502
W 11 miesięcy zgromadzili 75% tego co potrzebują na dwa lata.

Na powstanie wielkiej produkcji z naprawdę rozbudowanym światem gry potrzeba sporo więcej niż 21mln $. W dniu premiery otrzymamy pewną startową zawartość, która bedzie rozwijana przez następne lata. Mona X, nie chciałbyś już doczekać czasów, gdy SC będzie maga rozbudowanym MMO, będziesz wtedy starczy o 10 lat :)

1503
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Sierpień 26, 2013, 10:28:57 »
Wiem, że zabrzmi to teraz jak Mount Everest naiwności, ale właśnie czegoś podobnego miałem nadzieję zobaczyć w Inkarnie. Zawsze chciałem móc przejść się wewnątrz statków, którymi latamy w grze.
Akurat o to martwić się nie musisz. Producenci zaczynają od tego :P Oby tylko starczyło sił i kasy na produkcję całej reszty.

Na obecną chwilę zgromadzono
16 100 000 $

1504
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Sierpień 24, 2013, 16:20:26 »
No raczej SC będzie miał wyższe wymagania niż Crysis 3. Wstępnie piszą że procesor i5 nie wystarczy i potrzebny bedzie i7. Także myślę, że grafika gtx 680, 770 będzie potrzebna do płynnego grania na średnich/wyższych detalach i 690, 780 + nowsze serie, które wyjdą z czasem do grania w b. wysokich detalach.

1505
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Sierpień 24, 2013, 14:00:42 »
Mógłby ktoś przybliżyć wymagania sprzętowe, które umożliwią płynne granie na b. wysokich detalach? :)

Strony: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 53