Eve-Centrala
Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: GlassCutter w Czerwiec 26, 2014, 23:05:49
-
Taka mała prośba, bumpujcie ;)
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=4750313#post4750313 (https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=4750313#post4750313)
-
Taka mała prośba, bumpujcie ;)
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=4750313#post4750313 (https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=4750313#post4750313)
Znaczy, cloak też powinien palić paliwo?
-
Znaczy, cloak też powinien palić paliwo?
Cloak przynajmniej musi być logowany raz dziennie. Ale skoro afk bomber boli tak bardzo twoje serduszko to wyrażę swoja opinię: TAK
Wracając do meritum: nie sądziłem że w EvE grają taki matoły jak Ci którzy piszą w moim topicu oO
-
Pomimo kilku błędów gramatycznych OP jest czytelny.
:EVE-O:
-
Wracając do meritum: nie sądziłem że w EvE grają taki matoły jak Ci którzy piszą w moim topicu oO
/me czyta topic na evo-o
/me przegląda kilkadziesiąt ostatnich topiców na centrali
/me patrzy na Glass'a z politowaniem
-
/me czyta topic na evo-o
/me przegląda kilkadziesiąt ostatnich topiców na centrali
/me patrzy na Glass'a z politowaniem
Ale tutaj jak ktoś pisze że bańki anchorowane masowo na bramach wymagają uwagi devów to nikt nie każe mi montować prop modułów na cepie, ani nie zastanawia się jak to możliwe, że przeszkadzają mi raty na bramach. ???
@Jabolex dzięki za minusa, ale ja pisałem o eve-o, strasznie spięty musisz być skoro wszystko traktujesz personalnie.
-
+1
Ale proponuje zamiast paliwa ustalic po prostu minimalna odleglosc do gate >60km.
Chcesz baniowac gate , postaw duza dykte, lub mala dykte.
-
+1
Ale proponuje zamiast paliwa ustalic po prostu minimalna odleglosc do gate >60km.
Chcesz baniowac gate , postaw duza dykte, lub mala dykte.
Nie naprawi to problemu z obsranym baniami outgate w kierunku kerbirskiego deadendu. Paliwo dobra rzecz, nie musi mieć dużej objętości, ważne żeby trzeba było do każdej bańki zajrzeć co godzinę/dwie. Małej kampie na przelotówce w niczym to nie będzie przeszkadzało, ale kerbirom które stawiają 100 baniek na wlocie do systemu już bardziej.
Nie musi być to nawet paliwo, wystarczy mechanizm jak w anchorowalnej puszce, którą trzeba odwiedzić raz na 30(?) dni żeby nie wyparowała. Z banią zrobić to samo tylko skrócić ten czas odpowiednio.
-
+1
Ale proponuje zamiast paliwa ustalic po prostu minimalna odleglosc do gate >60km.
Chcesz baniowac gate , postaw duza dykte, lub mala dykte.
To rozwiąże problem połowicznie, bańki dalej będą permanentne. Nie mam nic przeciwko anchorowaniu baniek na 0 na bramach. Irytuje mnie brak obsługi, stawiasz i jest na wiekuiste czasy.
-
To rozwiąże problem połowicznie, bańki dalej będą permanentne. Nie mam nic przeciwko anchorowaniu baniek na 0 na bramach. Irytuje mnie brak obsługi, stawiasz i jest na wiekuiste czasy.
inna sprawa że po przeskoku grid ładuje ci się nawet 1min, stoisz i czekasz i nie wiesz co do cholery się dzieje. co z tego że cep może przelecieć jak traci cenne sekundy czekając na grid....
-
inna sprawa że po przeskoku grid ładuje ci się nawet 1min, stoisz i czekasz i nie wiesz co do cholery się dzieje. co z tego że cep może przelecieć jak traci cenne sekundy czekając na grid....
Banki maja tak specificzna funkcje ze ciezko inaczej bedzie to rozwiazac.
Jak zlapiesz supery to musisz porozstawiac duzo kolo siebie.
Paliwo ? Na 2-3h?
To co 2-3h w noobshipie z cargoextenderami przyleci noobchar i podtankuje.
-
Banki maja tak specificzna funkcje ze ciezko inaczej bedzie to rozwiazac.
Jak zlapiesz supery to musisz porozstawiac duzo kolo siebie.
Paliwo ? Na 2-3h?
To co 2-3h w noobshipie z cargoextenderami przyleci noobchar i podtankuje.
Postawisz następne.
-
A może by tak wprowadzić moduł, który aktywowany wyłączy bańki na kilka sekund w promieniu 50 km + 5 km na skil czyli max 75 km oczywiście miał by spory delay aby nie można było spamowac do tego restrykcje na jaki ship można go filtrować i duże wymaganie CPU, powiedzmy wylatuje cep punkt na kuriera następnie flota robi przeskok aktywacja modułu i jest kilko sekundowe okno na wylot z baniek
-
A może by tak wprowadzić moduł, który aktywowany wyłączy bańki na kilka sekund w promieniu 50 km + 5 km na skil czyli max 75 km oczywiście miał by spory delay aby nie można było spamowac do tego restrykcje na jaki ship można go filtrować i duże wymaganie CPU, powiedzmy wylatuje cep punkt na kuriera następnie flota robi przeskok aktywacja modułu i jest kilko sekundowe okno na wylot z baniek
A co to zmieni? Wskakiwałeś kiedyś do systemu z 30, 40, 50 bańkami na bramie? Wskakujesz i czekasz na załadowanie grida, a potem jeszcze przez chwilę klient Ci klatkuje. Poza tym masz jeszcze permanentne bańki przez które musiałeś się przebić dolatując do bramy.
-
Generalnie jestem za, ALE - "rape cages". Czy tą mechanikę też wywalamy do kosza? Wprawdzie okazuje się, że z takiego rape cage'a można się łatwo wydostać (http://themittani.com/features/death-hellcamp), ale IHMO CCP jakoś naprawi tego exploita znalezionego przez Goonów.
-
Generalnie jestem za, ALE - "rape cages". Czy tą mechanikę też wywalamy do kosza? Wprawdzie okazuje się, że z takiego rape cage'a można się łatwo wydostać (http://themittani.com/features/death-hellcamp), ale IHMO CCP jakoś naprawi tego exploita znalezionego przez Goonów.
Dlaczego wywalamy mechanikę do kosza? Po takiej zmianie utrzymanie klatki na posie/stacji będzie wymagało odrobiny zaangażowania w odświeżanie baniek (tak jak pisałem wyżej, może nawet paliwo nie być potrzebne). Jeżeli nie masz wystarczającej ilości ludzi żeby ogarnąć bańki to znaczy, że nie utrzymasz blokady na posie/stacji i ludzie zaczynają uciekać. Proste.
-
+1
Samo turbobaniowanie jest w zasadzie nielegalne, i CCCP usuwa takie coś (chociaż z dużym opóźnieniem i już po fakcie). Ale fakt, nasranie takimi baniami to kretynizm, i jakoś przydałoby się przytemperować takie zachowanie. Jeszcze małe ściągaczki są do przeżycia, ale duże T2 w większej ilości to kpina.
-
Może zamiast pisać tutaj +1 albo że jestem za skrobnijcie coś również na wątku w eve-o, niech się bumpuje. Może być to samo, tyle że po angielsku ;)
co do rapecages, to z tego można się wydostać zmieniając hasło na posie, więc chyba nie ma co sobie dupy zawracać. Poza tym zawsze możesz anchorować dodatkowe bańki/uzupełniać paliwo.
-
Może zamiast pisać tutaj +1 albo że jestem za skrobnijcie coś również na wątku w eve-o, niech się bumpuje. Może być to samo, tyle że po angielsku ;)
co do rapecages, to z tego można się wydostać zmieniając hasło na posie, więc chyba nie ma co sobie dupy zawracać. Poza tym zawsze możesz anchorować dodatkowe bańki/uzupełniać paliwo.
+1 i bumpnięte oczywiście :)
co za debile tam się rozpisują, od początku jest mowa o n-bańkach na gate a ci ciągle że "przecież bańka na gate to nie problem, bijesz i lecisz dalej"
ech...
-
+1 i bumpnięte oczywiście :)
co za debile tam się rozpisują, od początku jest mowa o n-bańkach na gate a ci ciągle że "przecież bańka na gate to nie problem, bijesz i lecisz dalej"
ech...
Najlepsze że najwięcej ma do powiedzenia kerbir z tnt i kerbir z wh :)
-
Swoją drogą musieliście mieć ostatnio sporo wylotek do dronkowa.
-
Swoją drogą musieliście mieć ostatnio sporo wylotek do dronkowa.
Jakby nie było to połowa 0.0
-
Tylko 8 regionów pustki poprzetykanej zabańkowanymi pocketami kerbirstwa.
-
Dalem inny pomysl.
Niech banki stojace na gate otrzymuja staly damage, ktory jesli nikt nie repuje ich , rozwala duza banie ponizej 30minut.
Nie bedzie problemu z walkami flotowymi na gate, bo i tak wtedy trzeba banie repowac.
-
To teraz zadaj sobie pytanie, co jest łatwiejsze w implementacji, stały dmg dla baniek stojących na gate (rozumiem, że tylko na gate, inne nie), czy mechanika z paliwem (jak pos) albo z refreshem (jak mobilne kontenery)?
http://en.wikipedia.org/wiki/Occam%27s_razor
-
Zastanow sie co lepsze.
stały dmg dla baniek stojących na gate (rozumiem, że tylko na gate, inne nie)
Co 15->30min trzeba wymienic banki , jesli nie chcesz wymieniac musisz podlatywac czesciej i je naprawiac.
Praca 24/7 jesli masz duzo baniek na gate , gdyz jedna naprawisz , to juz inna trzeba.
czy mechanika z paliwem (jak pos)
Ile tego paliwa? Skoro banke mozna rostawic frejka to i paliwo trzeba w cargo wozic? Jesli tak to frejka moze dotankowac kilka baniek.
Czytaj.
Cep-tanker.
Lub przy duzej ilosci baniek T3 z rigami do cargo, nullifierem i cloakiem tankujaca banki.
z refreshem (jak mobilne kontenery)
Cep-refresher
-
Ale wymaga to twojej uwagi, musisz polecieć i odklikać wszystko.
-
Ale wymaga to twojej uwagi, musisz polecieć i odklikać wszystko.
https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Mobile_Large_Warp_Disruptor_I
Moja sugestia :
Damage otrzymywany przez ta banie zabija ja w 25minut
Czyli chcac ja "utrzymac przy zyciu" co 15-20minut musisz na niej wyrepowac :
Structure Hitpoints : 120000 HP
Armor Hitpoints : 60000 HP
Shield Capacity : 40000 HP
Sugestia z paliwem -> podlec , przeloz z cargo A do cargo B
Sugiestia z refreshem -> podlec kliknij/przeloz
Jak sadzisz co jest bardziej upierdliwe dla osob rozstawiajacych dziesiatki baniek na gate?
Zauwaz ehp na bani Shield < armor <struktora.
Czyli aby wpelni naprawic banke musza wypompowac 3 rozne rzeczy a i ehp kazdej z nich jest nie bagatelne.
T1 logistyk -> zajedzie sie utrzymujac 2-3 banki przy zyciu ;)
EDIT:
Zreszta mozna zrobic 2 w jednym.
Moja sugestia + paliwo.
-
No a co z pilotem taranisa który sobie kampi jakiś przelot? Czyż nie w tym celu zostały powołane do życia bańki?
-
Zrobić bańki jako deployable, bez możliwości ponownego zebrania. Objętość baniek małych 1m3, średnich 5m3, dużych 10m3. Czas pracy na wbudowanych akumulatorach zależny od meta level i rozmiaru, mała t1 20 min, średnia t1 40 min, duża t1 60, T2 +50% frakcja +100% T1 ale przy zachowaniu średnicy T1. Koszt produkcji mała 200k isk, średnia 500k, duża 1 mil, T2 x5
Deployowanie tak samo jak zabieranie kasy z ess, przez 1/2/3 minuty jesteś punktowany i w bani bez możliwości odwarpowania. Masz możliwość wcześniejszego zniszczenia bańki w taki sam sposób. Do produkcji wymagane cap boostery, do frakcji mogą być navy.
Jak odejdziesz na odległość większą niż 2500m podczas deployowania, bania robi puff.
-
W końcu jakaś konstruktywna i z sensem propozycja.
Zgadnijcie jakie mi się słowa cisną na usta jak widzę te minusy przy tym poście? A także co o tych osobach myślę? ];)
-
Zrobić bańki jako deployable, bez możliwości ponownego zebrania. Objętość baniek małych 1m3, średnich 5m3, dużych 10m3. Czas pracy na wbudowanych akumulatorach zależny od meta level i rozmiaru, mała t1 20 min, średnia t1 40 min, duża t1 60, T2 +50% frakcja +100% T1 ale przy zachowaniu średnicy T1. Koszt produkcji mała 200k isk, średnia 500k, duża 1 mil, T2 x5
Deployowanie tak samo jak zabieranie kasy z ess, przez 1/2/3 minuty jesteś punktowany i w bani bez możliwości odwarpowania. Masz możliwość wcześniejszego zniszczenia bańki w taki sam sposób. Do produkcji wymagane cap boostery, do frakcji mogą być navy.
Jak odejdziesz na odległość większą niż 2500m podczas deployowania, bania robi puff.
To przeskrob to na eve-o, bo pomysł gitarra
-
Zrobić bańki jako deployable, bez możliwości ponownego zebrania. Objętość baniek małych 1m3, średnich 5m3, dużych 10m3. Czas pracy na wbudowanych akumulatorach zależny od meta level i rozmiaru, mała t1 20 min, średnia t1 40 min, duża t1 60, T2 +50% frakcja +100% T1 ale przy zachowaniu średnicy T1. Koszt produkcji mała 200k isk, średnia 500k, duża 1 mil, T2 x5
Deployowanie tak samo jak zabieranie kasy z ess, przez 1/2/3 minuty jesteś punktowany i w bani bez możliwości odwarpowania. Masz możliwość wcześniejszego zniszczenia bańki w taki sam sposób. Do produkcji wymagane cap boostery, do frakcji mogą być navy.
Jak odejdziesz na odległość większą niż 2500m podczas deployowania, bania robi puff.
Pomysl super ... ale banki te maja istotne zadanie podczas lapania superow/capsli.
Nie raz podlatywalem jakim statkiem aby rzucic w srodek floty statyczna banie , gdy do okola dykty baniowaly wszystko.
Zazwyczaj w momencie gdy sie wlaczala to albo dykty juz prawie wyginely i byla przez to bezcenna, albo wrogie tackle byly wybite i sprawdzala sie gdy ktoras dykta przyspala.
I tak, jest to podejscie, wywalenie bani, wlaczenie i spierd..... na resztce EHP :D
-
Pomysł super, ale jednak całkowicie do dupy, co próbujesz mi udowodnić kiepskimi argumentami ;)
-
Po co kombinować, lobbujcie żeby podpięto je pod resztę mobile structures z kilku-godzinnym expiration time i tyle.
Kerbiry będą musiały robić cotygodniowe JF runy dla samych baniek i męczyć się co kilka godzin z rapecage, a samotny Taranisek też pokampi sobie bramę gdy będzie miał ochotę.
-
bump
-
Pany wiecie ze z tego waszego pisania tutaj i na forum eve-o wyniknie tylko kupa ? bo devy i tak to zleją ciepłym moczem. Musicie to sobie uświadomić ew trochę dłużej pograć żeby to do was dotarło.
-
Pany wiecie ze z tego waszego pisania tutaj i na forum eve-o wyniknie tylko kupa ? bo devy i tak to zleją ciepłym moczem. Musicie to sobie uświadomić ew trochę dłużej pograć żeby to do was dotarło.
Spoko, widzę że popularność zdobywa pomysł z frakcyjnymi capitalami :P Tak czy inaczej gdybym nie napisał to bym żałował że nie próbowałem.
-
bump?