Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Nitefish

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 45
71
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 11, 2012, 09:50:29 »
@Dormio, wylazłeś w końcu ze stacji?

@Puszek, Twoje gdybanie jest oparte na znalezieniu jakiegoś killa w necie, wklejenie go tutaj i napisanie: "No z to co to niby jest? Jest dobrze, patch był cudowny to wy jesteście lamy"

72
Ej, zapomniałeś chyba wspomnieć co było na stand by z Waszej strony :P

73
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 10, 2012, 23:55:15 »
...
Do tego zainwestować wreszcie w takie nieprzydatne skile jak navigacja, durabiliti, sharpshooter, a nie tylko w dps, bo tankuje przecież spaślak.
...

Mam wszystkie skille do dronek na V i raty mi je rozpierdalają aż miło. Więc nie pitol :P

74
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 10, 2012, 23:14:20 »
...
A załóż sobie arty1200, co prawda testowałem na misji, ale dają rade. Zresztą TD sanshe miały od zawsze, a nie tylko od tego patcha.
...

Weź ogarnij najpierw. TD u sanshy działaly tylko na optimal, teraz na optimal i falloff. Teraz mach z uber zasiegiem po 2 TD jest useless prawie.


...
 Teraz wlatujesz do systemu pod stacje i wykazujesz się elokwencją w stylu "no dalej, kto mi podskoczy?" Chcesz pvp, czy biciem bezbronnego wkurzać jego kolegów? To tak jak by pobić przedszkolaka, żeby jego starszy brat przyszedł na solówke.
...

Piszesz pierdoły jakbyś nigdy nie latał pvp :) Stanie na wrogiej stacji z zylionem hostów w środku to najgłupsza rzecz jaką można zrobić. Nic nie zabijesz, możesz tylko zdechnąć jak kolesie na raz wydokują.

Kerbir jest bezbronny? A local, koledzy, intel, dokowanie na stacji to co niby jest? Jesteś retardem to nie wymagaj żeby wszyscy obniżali poziom do Twojego.

75
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 10, 2012, 22:31:11 »
No właśnie. Ale to się kufa kupy nie trzyma. Teraz nie ma gry zespołowej:

- PLEX -  musisz zrobić sam statkiem który wszystko przyjmie na klatę. Ewentualnie jak Ci się nudzi kilka takich statków robi plexa. Z dupy max.

- Paski - w rejonie sanshy przejebane o ile nie masz rakietówki. Mach ma 10km zasięgu przy 2xtd, nawet nie chcę myśleć co jest na anomalkach.

- PVP - small pvp zdechło znacznie, spawnienie bitek na anomalkach umarło, samotne wyprawy solo podobnie.

- Droneboaty - ni chuja nie da się tym bić ratów. Od razu przenoszą aggro i dupa.


Ta zmiana aggro była chyba losowym zagraniem jakiegoś kretyna, który nigdy nie grał w EVE.

76
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 10, 2012, 18:28:09 »
Podałem konkretny przykład na to Doom przecież.

77
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 10, 2012, 17:49:22 »
Nie musisz imho ew odpalać żeby mieć aggro od ratów.

Spawnienie bitek na anomalkach to raczej rzadkie akcje (bo imho to raczej mała ilość wszystkich bitek procentowo).
Bicie raciarek to raczej szukanie łatwej ofiary - większość polowała na raciarzy bo na BS-a z pve-fitem wystarczyło mieć frytkę i de facto to było brak balansu shipów.
...

I tu się mylisz. Po prostu o takich akcjach nie piszą na evenews24 czy Centrali. Jak logujesz się w dzień albo o porze dnia kiedy nie jest tłoczno w okolicy to wsiadasz w statek i lecisz w siną dal. Szukasz kolesi na paskach czy anomalkach, jak kogoś ubijesz to często przylatuje jakaś pomoc i jest zabawa.
Czasami lecisz z kumplem lub dwoma bo akurat więcej nie ma na korpowym. Ma to swoisty klimacik.

...
Ponadto wszystkie próby dodania AI do NPC są zdecydowanie ruchem w dobrą stronę.
...

Wszystkie - tak ale robione z głową. Teraz np. jak dostaniesz 2-3 td od rata to nie postrzelasz i praktycznie wszystko poza rakietami traci sens w walce z takimi mobkami.
Wcześniej mogłeś wypuścić dronki, żeby zabyły ewarowe raty - teraz tego nie zrobisz bo zostaną od razu zadziobane gdyż raty zmienią aggro.

Terytorium wroga - intel, koledzy, itd - to jest inna kwestia - nie na darmo jest to terytorium wroga. Musi być trudniej.
...

No właśnie o to chodzi, że będąc na terytorium wroga masz tylko swój ship i to co masz w ładowni. Nawet nie możesz zadokować. To teraz jeszcze raty w ciebie napieprzają. To chore.
Na Twoim terytorium zresztą też będą Cię bić jeśli wlecisz jakiemuś ratterowi na anomalke :P

78
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 10, 2012, 16:32:51 »
Stand do pirackiej frakcji nijak się ma to aggro ratów. Co ciekawe, przy tej zmianie aggro wszystkie dronkowe raciarki straciły sens, w zasadzie nie wiem czy w ogóle da się jakoś rozsądnie używać dronek.

79
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 10, 2012, 15:34:37 »
Kolejny raz widać komu obce jest spawnienie bitek na anomalkach albo samotne podróże wgłąb terytorium wroga. Tego się nie da wytłumaczyć pewnym osobom i tyle.

Dodam jeszcze jedną rzecz - raty to jedno, ale ich ewar to drugie. Dostając 2 td od jakiś sanshowych zdupixów machariel z fitem pvp strzela na 10km (dziś sprawdziłem), dronek nie wypuścisz bo są insta bite przez wszystko cruz size i mniejsze. Lecąc np vagasem to po dostaniu czegoś takiego na  klatę mogę sobie co najwyżej w łeb strzelić.

Wcześniej było:

Intel + koledzy + własne terytorium + własne stacje + dowolny reship + ratter tankujący spawn

vs.

1 vagabond + raty

Teraz mamy:

Ratter + intel + koledzy + własne terytorium + własne stacje + dowolny reship + ratter tankujący spawn + raty i ich ewar

vs.

1 vagabond


No sorry, coś tu jest nie tak. Jakie niebezpieczeństwo w takim razie teraz czyha w null?

80
NoobGarten / Odp: target lock blockade
« dnia: Grudzień 10, 2012, 13:22:22 »
Jeżeli na misjach raty tak samo zmieniają aggro jak na paskach to drony na nic się nie przydadzą. Po wypuszczeniu są insta atakowane przez wszystko co jest wielkości cruza lub mniejsze.

81
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 09, 2012, 21:10:10 »
Przecież ty nawet tam nie byłeś Puszek, to z czym mogłeś się spotkać... nigga please :P

82
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 09, 2012, 16:14:16 »
No właśnie po tym, jak ktoś napisał że nowa mechanika ssie z konkretnych powodów to zrobiłeś flejm o tym że inni płaczą, że są wannabe propefauperami, ... na nieudolnie udowadniając że jest dobrze :)

83
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 09, 2012, 15:20:44 »
@Puszek, bo cały patent polega na tym, że ciężko jest komuś zrozumieć to, czego nigdy nie robił i na wszelki wypadek jest na nie.
Dlatego właśnie, nie kumasz idei latania solo lub w 2-3 osoby i spawnienia ludzi na anomalkach. W co drugi post wplatasz jakieś głodne kawałki o czyimś płaczu itp.

To, że są ludzie łapiący tylko kerbirzących ziutków na anomalkach to mechanika gry, tak samo jak gankowanie tornadami ludzi w hiseku.
Null jest niebezpieczne, jeśli Ci nie odpowiada to znaczy że nie powinno Cię tu być. Po to masz sojusz, intele, kolegów żeby bronić terenu jaki zasiedlasz. Na tym to polega.

...
Ty niestety wzorem mojej mamusi piszesz czasami kompletnie sprzeczne rzeczy, tylko po to żeby spróbować skompromitować dyskutanta w jednym celu - odsunąc kompromitacje od siebie  ;D
...

Nie daleko pada jabłko od jabłoni :P

84
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 09, 2012, 11:30:19 »
@Kane  - ogarnij zmiany po patchu, potem sie wypowiedz.

@Puszek - brak mi słów. Wkleiles linka gdzie kolesia zabil 32 osobowy gang frytek/afek/destro. Ten legion nawwt nie zdazyl napisać "halp! halp!" na lokalu bo wyparował.

Dyskusja dotyczy sytuacji kiedy lecisz sam albo z 2 kumplami. ROZUMIESZ?

85
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 09, 2012, 00:57:17 »
...
Wystarczyłoby zmienić trochę AI ratów frakcyjnych, by nie traktowały nakładania punkta/scrambla jako ewar.

No niezupełnie bo neuty/tracking disruptory też są po to żeby ich używać. Tak samo ktoś może chcieć złapać gościa vagasem jak pilgrimem, którego siła polega na neutach i td.

86
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 08, 2012, 23:13:43 »
Nie zrobiłem ani jednej misji milicyjnej więc napisałem tylko to co słyszałem o taktyce robienia bombrem.

87
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 08, 2012, 22:57:43 »
A czy w milicji misji bomberem nie robiło się czasem na 2 shipy: speed tank + bomber? Jeśli tak to od razu masz odpowiedź czemu to działało kiedyś a teraz może nie zadziałać - raty przerzucą aggro na bombra (jest to bardzo możliwe).

88
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 08, 2012, 22:13:42 »
...
speedy stilletoo nie bedzie mialo problemów tankowac rattera ani malych npc a npc frygi zdejmą drony ....
pomyslcie ludzie
to nie moze byc rocket science
przecież jesteście tacy zajebiści ....
...

Czyli speedy stiletto tankuje speedem rattera i ma drony na npc frejki? Coś mi się tu kupy nie trzyma...

89
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 08, 2012, 21:50:40 »
Nie chodzi o płacz tylko o bezsens zmiany aggro ratów.

90
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 08, 2012, 21:33:38 »
Może są jakieś dodatkowe zasady, których jeszcze nikt nie rozkminił. Może na anomalce został 1 battleship który nie trafiał w bombera.

Jeśli było by tak, że przerzucają aggro na słabszego to prawie zawsze insta pop będzie.

91
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 08, 2012, 21:31:17 »
Tu pojawia się pytanie czemu nie zaagrowały go raty. Bomber to delikatny ship, pękłby od razu.

92
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 08, 2012, 21:18:58 »
@Puszek, ty serio nie ogarniasz :)

Gankowanie w hisecu nie ma nic wspólnego z pvp, to zwykłe wyliczenie ekonomiczne - stracę 5 tornad a ubiję shipa za 3b, z którego mam szansę na dobry drop.
Concord nie jest przeszkodą i nigdy nie będzie bo to się odbywa na salwę. Innymi słowy nijak się to ma do tego co się dzieje w null.

W sov null każdy mieszkaniec - np. ten racący - ma do dyspozycji następujące środki obronne:
- kanał (lub kanały) intelowe
- local na którym widać obcego jak na dłoni
- obcy nie może zadokować czyli nie ma jak uzupełnić ammo/cap boosterów/dronek czy się naprawić
- praktycznie jak tylko zostanie zaraportowany na intelu to coś się na obcego zbiera od kampy po jakiś gang
- własne stacje/posy na których można się przefitować, zaczaić, zregrupować lub uzupełnić

I teraz leci samotny vagas w taką krainę wroga. To jest tak zajebiście niebezpieczna rzecz, że te wszystkie 5 rzeczy to mało. Muszą jeszcze ludziom pomagać raty bo inaczej nie ogarną.

Nagle się okazuje, że nikt nie czyta intela, nie patrzy na local, nie ma żadnego shipa poza raciarką, nie ma kolegów, .... wtf?!

Co ma zmiana AL npc do jakichś wziętych z tyłka opcji niby z shopu f2p?

Ma to, że zylion dupochronów w grze nie wystarcza, muszą być kolejne. Niedługo na pvp trzeba się będzie umówić na forum eveonline i wpłacić wadium które przepada, jak przylecisz nie tym czym zadeklarowałeś.

93
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 08, 2012, 19:19:40 »
@Doom.... no a czym się różni 10/10 wcześniej a teraz skoro agrują Cię wszystkie raty tak czy siak? (no chyba, że teraz coś doszło).
Właśnie robienie w kilka osób plexa było fajne bo każdy miał jakieś zadanie i była współpraca. Teraz musisz mieć uber skille, żeby w ogóle tam zajrzeć.
Plexa nie zrobisz logistykiem + glass cannon bo spawny ratów nie agrują zawsze tej samej osoby.

Tu nie chodzi o umiejętność latania Doom, jakbyś kiedyś złapał aggro na anomalce taclkerem to kumałbyś różnicę.

Poza tym zmiana aggro z punktu widzenia PVP sprawi np.
- samotny bomber nie będzie do niczego przydatny, jedyna opcja na ich użycie to w gangu
- samotny recon np. pilgrim będzie do dupy, już nie będzie wypraw w głebokie 0.0. solo
- samotny ship, czy nawet 3 nic nie będą w stanie złapać na anomalce bo zostaną zajebane insta przez raty
- ...

Anomalki były miejscami na prawdę fajnych bitek, szczególnie jak localsi przybywali na pomoc. Wcale nie był to w 99% rape, często trzeba było się ostro namęczyć żeby wygrać bo wróg mógł się reshipować do woli i ustawiać pod nas mając stację.

Doom, może CCP powinno wprowadzić opcję w abonamencie: "Za dodatkowe $2,99 codziennie 10 pierwszych npc besów nie będzie Cię agrowało, a za dodatkowe $5,99 masz buttona ' cofnij dzisiaj moją śmierć' ". Co myślisz?

94
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 08, 2012, 18:33:55 »
Co do nagród zgadzam się w pełni - nagrodą dla pefaupera jest gapowaty raciarz, dlaczego ma mieć łatwiej niż ten w hiseku którego concord odstrzeli?

Dlatego właśnie napisałem, że trzeba być ograniczonym żeby nie kumać istoty tej zmiany :)


...
To chyba powinno być normalne, że się ostrzeliwuje słabszy target. To nie wiem nawet czy bardziej nie powinny narzekać carebeary, bo co niektórzy chyba wrzucają najpierw tacklera, a potem papierowy dps?- przynajmniej w low ludzie tak robili.
...

No teraz niczego nie stacklujesz bo zabiją Cię raty. Wątpię żeby ceptor przeżył aggro wszystkich ratów na anomalce.
Wrzucanie speed tanka to raczej nie null tylko misje milicyjne.

W WH taka mechanika miała sens bo tam nagroda za zabicie ratów była mega duża. Wiązało się to z drogimi fitami, spider tankiem, brakiem locala, ... ale mimo dużego ryzyka było warto.
Teraz w Null nagroda jest taka jak była czyli bardzo dobra tylko ryzyko zniknęło.

Przed zmianą 2 low-sp graczy mogło się dogadać żeby wspólnie zrobić anomalke - jeden był tankerem np. w uber dreju a drugi dps'ował. Teraz będą mogli co najwyżej po kimś salvage pozbierać jak im rzuci ochłapy. Fajnie co?

95
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 08, 2012, 18:02:20 »
Normalnie już nie mam siły czytać twojego pierdaczenia Puszek. Ciągle piszesz to samo o złych propefauperach i dobrych kerbirach.
Ja wiem Puszek, że ty wolisz coś zblobować z kolegami z CVA albo zatłuc thrashera w 10 dla bezpieczeństwa. Ale to nie znaczy, że każdy ma się bawić w ten samo sposób.

Anomalki są fajnym sposobem na wyspawnienie bitki, a nie tylko do odstrzału kerbirów. Każdy kerbir po pierwszym odstrzale czegoś się przynajmniej nauczy.

Null sec musi się czymś różnić od hiseca, tu ma być niebezpiecznie jeśli się sam nie obronisz. Profity z mieszkania w null są adekwatnie większe niż z hiseca przecież.

Może jeszcze niech check-iny na gejtach włączą żeby było wiadomo jaki fit ma przelatujący statek. Jeśli dla Was za trudne jest spoglądanie na local to może... hmm... Farmville na Fejsie?

Trzeba być na prawdę ograniczonym, żeby nie kumać tego co ta zmiana za sobą niesie.

96
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 08, 2012, 17:17:44 »
No to właśnie jak przybyła pomoc to co, raty zamiast dokończyć kerbira biją w pomoc?

Tu nawet nie chodzi o ułatwienie "solo pvp experience" ale o niezabijanie go. Często w null to właśnie anomalki są do wyspawniania bitek, a teraz dupa.

97
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 08, 2012, 17:06:26 »
HM były przegięte i to zdrowo. Albo powinni zboostować inne bronie dalekiego zasięgu np. bezużyteczne beamy albo obciąć nieco HM. Jak dla mnie niepotrzebnie obcięli im dps ale to inna sprawa.

AkKurat zmiana jaką proponuje Sokół jest ok, bo ma sens. Teraz wychodzi na to, że raty które były napieprzane przez 4h przez jednego ziutka od razu rzucają się na kogoś innego kto się pojawia w pobliżu zostawiając swojego  oprawcę :P

98
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 08, 2012, 16:46:49 »
Switch aggro ratów jest faktycznie z dupy w przypadku jaki opisuje Sokół. Teraz kerbiry moga nawet wbijać w local bo obronią ich raty, które oni biją.... lol :)

99
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Grudzień 07, 2012, 19:28:50 »
Są stacje, które mają zwalony wydok i gość mógł nie mieć okazji zadokować ponownie. Shit happens.

100
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Grudzień 07, 2012, 14:52:30 »
Warto dodać, że w null często czai się coś, co nazywa się "wpierdol". Łatwo dostać w różnych zakątkach kosmosu, zupełnie za darmo.
Wyrobienie sobie dobrych nawyków skutecznie zmniejsza prawdopodobieństwo otrzymania takiego prezentu :P

Tengu wannabe badger - sam używam podobnego i jest nieśmiertelny, chyba że.... stanie się to o czym napisał Sokół.

101
A jaka jest historia AB Armageddona? Czuję, że to też może być ciekawe...

102
JPKM jak ja mogłem tego nie widzieć wcześniej! Epickie...

103
... a patrząc po składzie Shadow-Kill to wygląda na korp iście boterski :P

104
2 miesiące traumatycznych przeżyć wystarczyły jak widzisz aby wspominać to po latach.
ciekawe że jest pełno takich ludzi - ciekawe skąd oni się biorą, czemu nie jadą tak na inne sojusze w których byli,
oczywiście nie na centrali, bo tu mało kto spoza kliki pisuje.

"Klika", "układ", ... gdzieś to już słyszałem :P

105
Punct, strasznie siejesz tu złością do Coven. Wygląda to, jakbyś miał po prostu z kilkoma memberami jakieś zadawnione porachunki.

Po Twojej historii korpów w Eve widać, że byłeś w Coven całe 2 miesiące. Na prawdę udało Ci się przez te 2 miesiące wyrobić zdanie o wszystkich membersach tego sojuszu, włącznie z tymi którzy do niego dołączyli po Twoim odejściu?

Obecnie jest mnóstwo osób w sojuszu, które są mocno zaangażowane w budowanie Covenu na rożne sposoby, a których nawet nie miałeś okazji poznać. Dziwnym trafem znajduje się coraz więcej ludzi, którzy chcą latać z Coven i z nimi współpracować.
To też są złodzieje i rmt traderzy?

Jak masz małego fiutka czy inne kompleksy to załóż jakiś topic wsparcia, ludzie dobrego serca pomogą Ci na pewno. Zamiast tego rozrzucasz bez kontroli gnój na forum co do niczego nie prowadzi.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 45