Autor Wątek: Devblog: Incarna zapowiedziana  (Przeczytany 16033 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jonas

  • Gość
Devblog: Incarna zapowiedziana
« dnia: Maj 25, 2011, 16:41:57 »
Zgodnie z najnowszym devblogiem Incarna trafi na nasze ekrany 21 czerwca (tak, tego roku). Oczywiście pierwsza wersja będzie się ograniczała, w kwestii chodzenia po stacji, jedynie do własnej kajuty, ale na początek dobre i to. Oryginalny devblog specjalnie wiele informacji nie zawiera poza wskazaną już datą i "promocyjnym"  filmikiem zrobionym na zabugowanym i niedorobionym CQ z serwera Duality - nawiasem rzecz biorąc trochę wstyd jako promo sneek peak dawać takie materiały.

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 25, 2011, 17:20:11 »
http://www.youtube.com/watch?v=vqwQecPcqpM&feature=youtu.be&hd=1


dodaje filmik przedstawiający chodzenie po kajucie.

od siebie dodam, że prezentuje się bosko.
pewpew

Yavax Zavro

  • Gość
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 25, 2011, 17:33:30 »
Jak dla mnie to raczej zbędny bajerek, choć dodam że, widok z mostku na własny statek może się nie znudzi po godzinie.

Gaunt to ten sam filmik który jest w devlogu, jest sens zamieszczać dwa razy to samo ;p?

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 25, 2011, 18:14:06 »
jedyne co bedzie dobre  w tym paczu to nerf JB
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

Ranshe

  • Gość
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 25, 2011, 18:36:09 »
Jeszcze zobaczymy jakie patchnoty konkretne w najbliższym czasie się pokażą :)

1/10 Incarny sama w sobie = meh

ch4os

  • Gość
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 25, 2011, 20:50:08 »
Świetny filmik promujący;p lustro i kanapa.. no litości, dziwne że udało się CCP go w ogóle nakręcić (mogli przynajmniej jakiś mockup tych ekranów zrobić), no chyba że te ich wewnętrzne buildy są lepsze od tego co puścili na Duality.

jedyne co bedzie dobre  w tym paczu to nerf JB

Ciebie ten pacz dotyczy jak...

lkasprzak

  • Gość
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 25, 2011, 20:53:30 »
dali by mozliwosc sprawdzenia przez okno czy kampa pod stacja :p

YaAaR.is

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: YaAaR
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: C0ven
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 25, 2011, 22:06:51 »
dali by mozliwosc sprawdzenia przez okno czy kampa pod stacja :p
Veto

ch4os

  • Gość
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 26, 2011, 12:41:35 »
dali by mozliwosc sprawdzenia przez okno czy kampa pod stacja :p

Genialne;)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 26, 2011, 12:46:37 »
Chore. Nie wierzę że proponuje to człowiek który raczej regularnie czeka pod stacją na kogoś :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 26, 2011, 13:49:56 »
A co by to zmieniło? Wydokowujesz, jest kampa, spamujesz dock i jesteś spowrotem.
A tak by była oszczędność czasu gracza i pracy serwera :P
Przedwieczny.

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 26, 2011, 13:52:45 »
wejście do kajuty z oknem powinno coś kosztować :P :D

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 26, 2011, 14:34:25 »
Bez "podglądu":
[wisi w stacji]
Dziwni kolesie na localu. Kurde, pewnie kampią stację! Nawet nie wydokowuję, bo jeszcze coś nie tak pójdzie i będzie po mnie!
[wisi dalej w stacji]

Z "podglądem":
[wisi w stacji]
Dziwni kolesie na localu. Popatrzmy przez tą podglądajke czy są przy stacji ..... o! nie ma ich tu! No to pewnie stoją koło xxx. Jak tak to robię undocka i lecę na yyy. [leci, leci, leci ....] O shit! Co oni robią przy yyy? Myślałem, że są przy xxx!.
[pufff]

:P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 26, 2011, 14:39:23 »
W sumie, jak tak dłużej o tym myślę, to wcale nie byłoby takie złe. Tylko trzeba by usunąć timer niezniszczalności, lub chociaż poważnie go ograniczyć, a zostawić normalny session change. Wydokowujesz, można Ci kuku zrobić, a ty dopiero po 30s możesz zadokować. Jak się nie rozejrzałeś wcześniej, albo kampa była w cloakach, to już Twój problem...
Przedwieczny.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 26, 2011, 14:44:22 »
Nietykalność oficjalnie jest jako remendium na potenncjalny lag, żeby nie było spamu petycji o reship bo undock -> black scren -> klonownia

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jonas

  • Gość
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 26, 2011, 14:45:38 »
Popatrzcie na to z innej strony. Podejrzewasz, że pod stacją jest kampa. Undock jest z dupy, więc boisz się zrobić undock-dock, bo masz mały i kruchy stateczek. Wychodzisz więc ze swojej kajuty i idziesz do najbliższego baru. Tam przy szklaneczce czegoś mocniejszego rozglądasz się po stałych bywalcach tego przybytku. Twoją uwagę przyciąga typek siedzący w samym kącie sali, częściowo ukryty w cieniu i sączący powoli z wielkiego kufla z różową słomką. Obok niego na ławie leży karabinek soniczny. Zabierasz swoje piwo i podchodzisz do jego stolika. Po krótkiej wymianie uprzejmości i połączeniu twojej karty płatniczej z jego wszczepem transakcyjnym zostawiasz niedopite piwo i wracasz do swojej kajuty przygotować statek. Po kwadransie na twój evemail trafia wiadomość następującej treści: "Wydok stacji będzie czysty przez najbliższą godzinę. Po tym czasie nie daję żadnych gwarancji. W czasie oczyszczania zostały poniesione dodatkowe wydatki nieprzewidziane w naszej umowie w wysokości 17 mln isk. Czekam na standardowy transfer do 17:50 ET".

;)

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 26, 2011, 14:48:09 »
To niech będzie nietykalność, ale bez możliwości manewru/odpalania modów, alignowania itp. I z 10s max. Na zasadzie, że obsługa stacji wysuwa Twój statek promieniem ściągającym z doku.
Albo dok wewnątrz stacji. Póki nie ruszysz nie można Cię namierzyć, ale Ty też nic nie możesz zrobić.
To powinno rozwiązać 99% z black screenem.
A do tego wywalić guestów ze stacji, żeby nie było wiadomo kto zadokował i już docking games robią się znacznie ciekawsze :)
Przedwieczny.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 26, 2011, 15:12:31 »
Xart ja czasem mam wydok w spokojnym systemie taki że jak mam kontrole nad statkiem to już dawno tykalny jestem (wystarczy że na tym samym klastrze jest jakaś rozpierducha)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Zgudi

  • Gość
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 27, 2011, 11:10:22 »
Cytuj
Popatrzcie na to z innej strony. Podejrzewasz, że pod stacją jest kampa. Undock jest z dupy, więc boisz się zrobić undock-dock, bo masz mały i kruchy stateczek. Wychodzisz więc ze swojej kajuty i idziesz do najbliższego baru. Tam przy szklaneczce czegoś mocniejszego rozglądasz się po stałych bywalcach tego przybytku. Twoją uwagę przyciąga typek siedzący w samym kącie sali, częściowo ukryty w cieniu i sączący powoli z wielkiego kufla z różową słomką. Obok niego na ławie leży karabinek soniczny. Zabierasz swoje piwo i podchodzisz do jego stolika. Po krótkiej wymianie uprzejmości i połączeniu twojej karty płatniczej z jego wszczepem transakcyjnym zostawiasz niedopite piwo i wracasz do swojej kajuty przygotować statek. Po kwadransie na twój evemail trafia wiadomość następującej treści: "Wydok stacji będzie czysty przez najbliższą godzinę. Po tym czasie nie daję żadnych gwarancji. W czasie oczyszczania zostały poniesione dodatkowe wydatki nieprzewidziane w naszej umowie w wysokości 17 mln isk. Czekam na standardowy transfer do 17:50 ET".

Zagrajcie sobie w stare dobre freelancer, a zobaczycie bardzo wiele rzeczy opisanych w powyższym cytacie, łącznie z patrzeniem przez okna na to co akurat lata na zewnątrz stacji. A działo tam się więcej niż w takim hiseku EVE. Małe floty piratów co chwilę atakujące obronę stacji, systemy pełne nieskończonych pasów asteroid lodu, skał, innych minerałków. Pełna animacja zadokowania i wydokowania łącznie z otwieraniem potężnych śluz. Potężne krążowniki stacjonujące w pobliżu największych stacji na orbicie. Bary pełne agentów pijących jakieś drinki. Lądowanie na planetach i zakupy modułów do statku w jakimś sklepie, a wokół sceneria jakiegoś potężnego miasta pełnego życia.

A to gra z 2003 roku i wszystko to tam było.

Goomich

  • Gość
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 27, 2011, 11:46:44 »
Popatrzcie na to z innej strony. Podejrzewasz, że pod stacją jest kampa. Undock jest z dupy, więc boisz się zrobić undock-dock, bo masz mały i kruchy stateczek. Wychodzisz więc ze swojej kajuty

Error. Does not compute.

Logujesz noob alta i sprawdzasz.

fixed


Wychodzisz więc ze swojej kajuty i idziesz do najbliższego baru. Tam przy szklaneczce czegoś mocniejszego

Szklaneczkę czegoś mocniejszego możesz mieć w domu, w barze w Eve masz animację.




rozglądasz się po stałych bywalcach tego przybytku. Twoją uwagę przyciąga typek siedzący w samym kącie sali, częściowo ukryty w cieniu i sączący powoli z wielkiego kufla z różową słomką. Obok niego na ławie leży karabinek soniczny. Zabierasz swoje piwo i podchodzisz do jego stolika. Po krótkiej wymianie uprzejmości i połączeniu twojej karty płatniczej z jego wszczepem transakcyjnym zostawiasz niedopite piwo i wracasz do swojej kajuty przygotować statek. Po kwadransie na twój evemail trafia wiadomość następującej treści: "Wydok stacji będzie czysty przez najbliższą godzinę. Po tym czasie nie daję żadnych gwarancji. W czasie oczyszczania zostały poniesione dodatkowe wydatki nieprzewidziane w naszej umowie w wysokości 17 mln isk. Czekam na standardowy transfer do 17:50 ET".

<komentarz o kerbirach w c0venie, którzy muszą wynajmować typków w barach do oczyszczenia undocku w BZ->


Zagrajcie sobie w stare dobre freelancer, a zobaczycie bardzo wiele rzeczy opisanych w powyższym cytacie, łącznie z patrzeniem przez okna na to co akurat lata na zewnątrz stacji. A działo tam się więcej niż w takim hiseku EVE. Małe floty piratów co chwilę atakujące obronę stacji,

To znaczy, że są jeszcze głupsi, niż enpece w eve.

Pełna animacja zadokowania i wydokowania łącznie z otwieraniem potężnych śluz.

Tak, ku...cy dostałem już po piątym razie.

Bary pełne agentów pijących jakieś drinki.

Animowane zakładki z agentami zlecającymi jedną z dwóch typów misji.

Lądowanie na planetach i zakupy modułów do statku w jakimś sklepie, a wokół sceneria jakiegoś potężnego miasta pełnego życia.

Animowany, prymitywny market.

Zgudi

  • Gość
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 27, 2011, 12:08:10 »
Mi się klimat frelaancer bardzo podobał
Cytuj
Tak, ku...cy dostałem już po piątym razie.
Animacja była krótka
Cytuj
Animowane zakładki z agentami zlecającymi jedną z dwóch typów misji.
A kto siedział przy stolikach? I nie były to tylko ludziki tła, rozmawiało się.
Cytuj
Animowany, prymitywny market.
Ale można było pochodzić i porozmawiać ze sprzedawcą. I czesto z takimi toczyła sie rozmowa odnośnie kolejnej części kampanii.
Cytuj
To znaczy, że są jeszcze głupsi, niż enpece w eve.
Kogo masz na myśli? Nie prowokuj mnie.

Nawiązuję do tamtej starej gry, gdyż coś podobnego przydały by się w kolejnym dodatku, żeby trochę "ożywić" grę. Oczywiście nie wymuszając latanie po stacji za agentami, sklepem.  Żeby to wszystko było dostępne od razu w okienkach jak teraz.

Jonas

  • Gość
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 27, 2011, 12:11:18 »
Mona okres masz czy coś? To była fabularyzowana wizja w stylu rpg z odrobiną humoru, a ty wyskakujesz z takimi głupotami.

Goomich

  • Gość
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 27, 2011, 12:24:35 »
Animacja była krótka

Nie po dziesiątym razie.

A kto siedział przy stolikach? I nie były to tylko ludziki tła, rozmawiało się.Ale można było pochodzić i porozmawiać ze sprzedawcą. I czesto z takimi toczyła sie rozmowa odnośnie kolejnej części kampanii.

A my o kolejnej czesci kampani rozmawiamy w Ksodzie i na FHC...



Kogo masz na myśli? Nie prowokuj mnie.

To juz nie pamietasz oczym pisałeś? O małych flotach durnych enpecy atakujących stacje.

Mona okres masz czy coś? To była fabularyzowana wizja w stylu rpg z odrobiną humoru, a ty wyskakujesz z takimi głupotami.

No jestem z deka podkurwiony, a idea patrzenia przez okno zawsze mnie irytowała.

Zgudi

  • Gość
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 27, 2011, 12:29:11 »
Cytuj
idea patrzenia przez okno zawsze mnie irytowała

Każdy ma inne oczekiwania :P :)

Edit: tam też można było rozbić się o planetę.
Edit 2: odnoście głupich npc, npc-e są głupsze, ludzie są głupsi.
« Ostatnia zmiana: Maj 27, 2011, 12:42:52 wysłana przez Zgudi »

ch4os

  • Gość
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 27, 2011, 15:42:42 »
Dziś rzucili kolejna wersje klienta na Duality i z tego co widzę po "patch note" będę musiał chyba przeprosić za te obelgi;p bo wygląda że ktoś się wziął do roboty.

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 28, 2011, 18:11:07 »
Mnie ciekawi co to za "latadło" na ekranie startowym i jego potrójne lasery. Dual, czy quad sam montowałem, ale takie jeszcze mi sie nie trafiły.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 28, 2011, 18:33:53 »
To latadło jest HAC-em Amarr na bazie Mallera, który jest nagrodą w AT9. Nie zdziwiłbym się jednak, gdyby nie zmienił się model Mallera/Devotera/Sacrilege'a. Wszystkie turrety będą odświeżone w Incarnie.

Przed momentem się tym bawiłem:

- Animacja postaci - nawet nawet
- Wciąż bugi z oświetleniem (gęba świeci od środka i wygląda jak zjawa)
- Całość sprawia ładne wrażenie
- Fajne rzeczy w tym Vanity Store, ale nie wiem czy wydam na to kasę
- Char inaczej wygląda w creatorze a inaczej w CQ - mojemu altowi urosły takie cycki, że nigdy by nie zatonęła :P
- Wygląd z balkonu na statek - słabo, nie widać tej wielkości.
- Działa bardzo szybko, nawet na full detalach
- Menu interakcji toporne jak cholera, łatwiej używać skrótów plus neocomu.

No nic, czekamy zatem do grudnia na resztę Incarny.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ranshe

  • Gość
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 28, 2011, 18:47:55 »
To latadło jest HAC-em Amarr na bazie Mallera, który jest nagrodą w AT9. Nie zdziwiłbym się jednak, gdyby nie zmienił się model Mallera/Devotera/Sacrilege'a. Wszystkie turrety będą odświeżone w Incarnie.

Zmienił się, cała klasa mallerowa na duality jest na tym modelu. Latadło i T2 mają więcej silników itp, a model jest ekstra. Szkoda tylko, że tempo robienia tych statków mają jeden na rok...

Cytuj
- Animacja postaci - nawet nawet
- Wciąż bugi z oświetleniem (gęba świeci od środka i wygląda jak zjawa)

Mi się udało nawet trochę popsuć - po jump clonie nie było widać avatara, musiałem wydokować i zadokować, a potem udało mi się w recustomizacji postaci zrobić przezroczyste ręce. Nie do końca wiem jak. :)

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 28, 2011, 19:26:10 »
Półprzezroczyste ręce udało mi się zrobić zakładając bezrękawnik, z nowej garderoby, ale nie zawsze to działa, przed wejściem do hangaru straszy duch, kawałek szyi i torsu zmieniający ciągle kolory, klikając na character customization słyszę "warp drive activ" :), gogle są świetne.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 28, 2011, 19:55:19 »
Statki zamiast Incarny!!!!!!!!!!!!

Napiszmy wszyscy masowe petycje "F*ck Incarna, we want new awesome spaceshipz!"

ch4os

  • Gość
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 28, 2011, 22:14:21 »
Gdzieś na forum przewinęło mi się przed oczami że najbliższe nowe statki to końcówka 2012 roku (srsly ;( )

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 29, 2011, 11:38:23 »
Statki zamiast Incarny!!!!!!!!!!!!

Napiszmy wszyscy masowe petycje "F*ck Incarna, we want new awesome spaceshipz!"
Ale po co, skoro wszyscy i tak grają na pełnym oddaleniu i statki oglądają tylko w stacji? :P
Przedwieczny.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 29, 2011, 11:55:04 »
Nie wszyscy i nie zawsze.
Myslac w ten sposob - po co jakakolwiek grafika, starczy ze bedzie napisane "statek,planeta, stacja" itp
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 29, 2011, 13:10:49 »
Nie wszyscy i nie zawsze.
Myslac w ten sposob - po co jakakolwiek grafika, starczy ze bedzie napisane "statek,planeta, stacja" itp
Po pierwsze: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia
A po drugie, czemu nie, dużej części graczy zapewne wystarczyłaby grafika na poziomie Elite/Frontier.
Przedwieczny.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 29, 2011, 13:25:46 »
Wiesz, nie zawsze da sie z literek ironie wyczytac, szczegolnie gdy takie glosy padaja jak najbardziej powaznie :-)
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.