Autor Wątek: Captain's Quarters na Duality  (Przeczytany 23058 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #35 dnia: Kwiecień 25, 2011, 08:56:11 »
Ja tez nie rozumiem tego porownania z sims 3 ? Imo kompletnie inna liga. No chyba ze to przez to ze ktos zrobil murzyna a ktos inny podpisal Obama to wydaje sie ze jest podobny. W eve tez mozna robic podobne twarze do zywych ludzi.


silvia

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 26, 2011, 13:08:42 »
Ja tez nie rozumiem tego porownania z sims 3 ? Imo kompletnie inna liga. No chyba ze to przez to ze ktos zrobil murzyna a ktos inny podpisal Obama to wydaje sie ze jest podobny. W eve tez mozna robic podobne twarze do zywych ludzi.

Dawaj, zrob obame. W simsy gralem tyle co, ze je zainstalowalem mojej 10-letniej siostrze, lecz trzeba przyznac iz edytor posiada wiele opcji. Moze i avki w mass effect, eve czy apb wygladaja landnie, lecz nie ma zbyt duzej wolnosci w tworzeniu postaci i nie mowie tutaj o tatuazach itp.
Edytor nie bedzie dobry, dopuki nie bedziesz mogl w nim stworzyc siebie.

Cytat: arkadiusz
a tamta 8? Powinna mi coś mówić ?
Twilighta zberezniku jeden nie ogladales?   :P

AreQ

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #37 dnia: Kwiecień 27, 2011, 01:31:46 »
Twilighta zberezniku jeden nie ogladales?   :P
Nie, nie jestem gimnazjalistką :-)

Co do edytora to może się jeszcze poprawi, ciekawe że wiele wcześniej było mówione o dodatkowych opcjach za plexy, a póki co cisza o tym.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 27, 2011, 06:16:40 »
Mystiq ja obamy nie zrobie :p niestety moj talent do obslugi czegos takiego jest mocno ograniczony ale na ś.p. Scrapie byl topic gdzie co chwila byla morda do kogos podobno, a to Natally Portman, George Bush i tak dlaej i tak dalej . Masa avatarow podobnych albo i prawie identycznych z zywymi ludzmi.


Opcje za plexy to byl wymysl jakiegos dzieciaka z kompleksami ktory po wyjsciu pierwszej wersji edytora stwierdzilz e wszelkie tatuaze, kolczyki i inne akcesoria beda pozniej dodane za plexy  :P

silvia

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #39 dnia: Kwiecień 27, 2011, 09:34:29 »
Moglbys podlinkowac, bo az mi sie wierzyc niechce ;d

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 27, 2011, 09:59:28 »
Moglbys podlinkowac, bo az mi sie wierzyc niechce ;d

na ś.p. Scrapie byl topic


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 27, 2011, 10:24:38 »

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 28, 2011, 20:51:27 »
Powiem wprost: niech CCP ugada się z EA\BioWare, przez co powinno wyjść coś w stylu Mass Effect w Incarnie, ot co.
PS: Przyjrzę się temu programikowi...


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

HammerSnake

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 28, 2011, 21:27:10 »
A po co BioWare ma się ugadywać z kimkolwiek jak sami zaraz będą mieli na starcie kilka milionów abo?

silvia

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 29, 2011, 03:45:07 »
A po co BioWare ma się ugadywać z kimkolwiek jak sami zaraz będą mieli na starcie kilka milionów abo?

A od kiedy BioWare robi mmo?  I od kiedy gra sie w mmo dla edytora wyglady postaci?

Gregorius

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 29, 2011, 09:08:28 »
Simsy ftw! Nie znacie się  >:D

I faktycznie cz.3 ma chyba najlepszy edytor postaci atm. Nigdzie nie spotkałem czegoś tak rozbudowanego.

Osobiście wolałbym tak, jakby obecny edytor w EvE miał więcej możlwiości (tak tylko trochę) i ciut bardziej intyicyjne zmienianie dzioba. Może jak incarna wejdzie, to zobaczymy więcej funkcji ? Póki co - jest badziewie i nie ma co się oszukiwać.

@Sokole ty fanboju! Czy cokolwiek w EvE Tobie się nie podoba ? [to prawie jak ze zwolennikiem Apple]  ;) Avatary nie są najlepsze na rynku (chyba, że chodzi ci o mmo) - za mało nerdujesz  >:D >:D >:D

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #46 dnia: Kwiecień 29, 2011, 09:41:55 »
@Sokole ty fanboju! Czy cokolwiek w EvE Tobie się nie podoba ? [to prawie jak ze zwolennikiem Apple]  ;) Avatary nie są najlepsze na rynku (chyba, że chodzi ci o mmo) - za mało nerdujesz  >:D >:D >:D
Ale w czym nie są najlepsze ? Mają imitować ludków ? Mają wyglądać realistycznie ? Narzekanie na interface nie zmieni postaci, że to co mają robić robią wyśmienicie.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #47 dnia: Kwiecień 29, 2011, 10:11:20 »
@Sokole ty fanboju! Czy cokolwiek w EvE Tobie się nie podoba ? [to prawie jak ze zwolennikiem Apple]  ;) Avatary nie są najlepsze na rynku (chyba, że chodzi ci o mmo) - za mało nerdujesz  >:D >:D >:D

Jest kupa rzeczy, która mi się niepodoba, ale nie należy do nich Incarna.

W ogóle to wklejcie linki do tych "lepszych" avatarów - Sims 3 widziałem na żywo i to edytor "kreskówowych pacynek", a nie coś porównywalnego z Eve.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Gregorius

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #48 dnia: Kwiecień 29, 2011, 10:18:12 »
W sumie Dormio ma rację... de gustibus non est disputandum.

Sokole - czytaj -> w simsach EDYTOR jest da best, bo możesz zrobić praktycznie wszystko. A, że pacynki.. cóż... bywa ^_^.

Imo ładniejsze avatary ma właśnie rzeczony mass effect. Na tyle, na ile edytor pozwalał.
Generalnie w grach, gdzie dużą rolę odgrywają cut-scenki z naszymi postaciami etc. avatar będzie bardziej dopracowany, by cieszył oko. Stąd moja nadzieja, że jeszcze coś się zmieni (głównie lepszy morphing twarzy) w EvE.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #49 dnia: Kwiecień 29, 2011, 10:36:01 »
Sokole - czytaj -> w simsach EDYTOR jest da best, bo możesz zrobić praktycznie wszystko. A, że pacynki.. cóż... bywa ^_^.

W Sims nie zrobisz fotorealistycznej postaci, tak jak w Eve. To, że 90% graczy Eve nie umie wykorzystać potencjału tego narzędzia to inna sprawa.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #50 dnia: Kwiecień 29, 2011, 10:55:28 »
@Mystiq, ty raczej nigdy nie słyszałeś o The Old Republic, co?
BioWare robi to MMO już od dłuższego czasu.


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Gregorius

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #51 dnia: Kwiecień 29, 2011, 10:58:30 »
A ty dalej w zaparte ;)

Morphing twarzy w eve jest ubogi, bo ma dosłownie tylko kilka 'węzłów' odpowiadających za konkretne "grymasy". Pobaw się simsowym (serio mówię) to zobaczysz o co mi chodzi.
Fotorealizm zaczyna się tam, gdzie są tekstury - jakby w simsach dowalić tekstury z porowatą skórą, normalnymi oczętami to miałbyś doskonałą odpowiedź.

A skoro 90% graczy nie potrafi wykorzystać potencjału edytora eve to chyba o czymś to świadczy, nonne ? Gdzieś błąd został popełniony.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #52 dnia: Kwiecień 29, 2011, 11:01:10 »
Gdzieś błąd został popełniony.
W momencie jak gracz decydował się zapłacić za grę ?  ;)
Nikt mu przecież nie obiecywał intuicyjnego i prostego interface.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #53 dnia: Kwiecień 29, 2011, 11:07:01 »
A skoro 90% graczy nie potrafi wykorzystać potencjału edytora eve to chyba o czymś to świadczy, nonne ? Gdzieś błąd został popełniony.

Patrząc po failfitach na KB można by też wywnioskować, że "gdzieś został popełniony błąd" przy projektowaniu statków.

Bez przesady.

Jak ktoś chce poświęcić czas, to zrobi kapitalny avatar.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Gregorius

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #54 dnia: Kwiecień 29, 2011, 11:15:11 »
Jak poświęcisz trochę czasu to i ze wszystkiego zrobisz "coś kapitalnego".
Zrozum, że nie kwestionuję tego, że w ogóle jest edytor tylko to, że jego możliwości są dętkowate, że o przyjemności i łatwości modyfikacji nie wspomnę. Dlatego nie ma co się podniecać tym evekowym edytorem, bo naprawdę jest przeciętny. Takie jest moje zdanie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #55 dnia: Kwiecień 29, 2011, 11:30:39 »
Zrozum, że nie kwestionuję tego, że w ogóle jest edytor tylko to, że jego możliwości są dętkowate, że o przyjemności i łatwości modyfikacji nie wspomnę. Dlatego nie ma co się podniecać tym evekowym edytorem, bo naprawdę jest przeciętny. Takie jest moje zdanie.
A moim zdaniem jest ponadprzeciętny.  :P
Nie jest może najlepszy (szczególnie interface) z dostępnych na rynku, ale pozwala na uzyskanie dokładnie takiego efektu jaki się oczekuje. Oczywiście ma szereg ograniczeń i ubogą biblioteczkę możliwości "upiększania" awatarka, ale ze swej zasady jak na narzędzie z którego się rzadko korzysta... to chyba nierozsądne byłoby wkładać w jego development więcej kasiory (przecież to i tak to produkt "uboczny" prac nad innym/innymi tytułami CCP).

Jeśli spędzi się kilka/kilkanaście godzin nad edytorem, poświęcając na to kilka sesji (jedna nawet długa nie daje tyle co kilka mniejszych), to przestaje być nieprzyjemny i "trudny". Oczywiście wady pozostaną (np. zbyt mało rodzajów łysinki  ;) ), ale sterując oświetleniem, grymasami, poprawiając kształty można bardzo wiele uzyskać.
Szczególnie, że teraz nie jesteś ograniczony do jednorazowej edytki awatara.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Jonas

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #56 dnia: Kwiecień 29, 2011, 12:43:17 »
Zapominacie o jednym w tej rozwlekłej dyskusji. Edytor EVE oparty jest o postaci bazowe dla każdej rasy/bloodline i taki avatar stanowi punkt wyjścia, dając możliwości modyfikacji całkiem rozbudowane, w granicach określonych przez bazę i fizjonomię. Gdzieś na forum eveo był wątek o potworkach, które ludzie robili, jak edytor nie miał jeszcze żadnych ograniczeń na sisi, i wierzcie mi nie chcielibyście, aby ktoś taki latał z wami we flocie.
Edytor simsowy jest faktycznie baaaardzo rozbudowany, ale tam ograniczenie fizjonomii opiera się na "musi mieć głowę, tułów, dwie ręce i dwie nogi" i na tym koniec. Stąd możliwości edycyjne tak bogate.
Ponadto zwróćcie uwagę na animację mimiki i postaci na avatarach w EVE. Jest zajebista, a zrobienie czegoś takiego dając graczom możliwości bezgranicznych modyfikacji twarzy byłoby prawdopodobnie niemożliwe.

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #57 dnia: Kwiecień 29, 2011, 19:44:33 »
Nie żebym się wcinał, ale podczas fanfest feeda była prezentacja gościa pracującego przy incarnie, który mówił, że pracował wcześniej przy edytorze w simsach 3 (to był jeden z nudniejszych fragmentów, z pieprzeniem o stronie technicznej, pewnie niewielu oglądało, ale jak poszukacie na YT, to pewnie znajdziecie).

Edit:
http://www.youtube.com/watch?v=bYekT1pvZ4s&feature=player_profilepage

17 minuta.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 29, 2011, 19:56:07 wysłana przez Tooten »

silvia

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #58 dnia: Maj 01, 2011, 14:52:10 »
W Sims nie zrobisz fotorealistycznej postaci, tak jak w Eve. To, że 90% graczy Eve nie umie wykorzystać potencjału tego narzędzia to inna sprawa.

Avatary w eve moga byc fotorealistyczne dzieki temu iz jestes bardzo ograniczony w ilosci ustawien.

Cytat: manganman
@Mystiq, ty raczej nigdy nie słyszałeś o The Old Republic, co?
BioWare robi to MMO już od dłuższego czasu.

zdawalo mi sie, ze to lucas robi ;p

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #59 dnia: Maj 01, 2011, 20:07:47 »
zdawalo mi sie, ze to lucas robi ;p

Wiem, że to troll, ale cóż. Słyszałeś o "Knights of The Old Republic" lub jej drugiej części? Robiło je właśnie BioWare na licencji Lucasa.

hint: wytłuściłem ważny element mojego posta w odniesieniu do postów Manganmana i Twojego,

Pynio

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #60 dnia: Maj 02, 2011, 20:22:44 »
KOTOR i KOTOR 2 (jedne z najgenialniejszych gier RPG poza Serią Fallout (1,2) to "RPG", natomiast obecnie bioware robi "pure" MMO czyli Star Wars The old republic. Trailery równie genialne co w eve. Taki mini off top. Najważniejsze czy w dodatku CQ będą stacje np... +18?   :-X

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #61 dnia: Maj 02, 2011, 22:24:24 »
Pewnie będą «^_^»


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Jonas

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #62 dnia: Maj 20, 2011, 22:57:38 »
Captain's Quarters ponownie na Duality. Tym razem w nowszej odsłonie.

Długooczekiwana (przynajmniej przez niektórych) pierwsza odsłona Incarny trafiła ponownie na drugi z serwerów testowych - Duality. CCP Chilliad z tego też powodu poczęstował nas nowym devblogiem. A w nim, w skrócie:
- nowy build z podszlifowaną grafiką, oświetleniem, teksturami itd.
- rozbudowane interakcje z otoczeniem
- nowe animacje ruchu (w szczególności dla postaci męskich - z żeńskimi mają problem oczywiście z odpowiednią animacją podskakującego biustu i kręcenia tyłeczkiem)
- poprawiona praca kamery i sterowanie (także samą myszką bez WSADa)
- zmodyfikowany wstęp dla nowych graczy, z rozbudowanym epic arkiem i głosem Aury

Aktualny build przygotowany jest na potrzeby testów wydajności CQ, także na starszym sprzęcie, w szczególności zaś do ustalenia pamięciożerności i wykrycia ewentualnych memory leaków. Już na początku CCP przyznaje się, że mają sporo bugów (i co w tym dziwnego, skoro to nawet beta jeszcze nie jest), więc zalecane jest nie wydokowywanie (a przy tym wspomniano o nowych turretach, więc jak tu cholera usiedzieć na stacji). Jednocześnie CCP Chilliad zapowiada kolejną odsłonę testowej wersji, w której nasz statek w hangarze nie będzie już prawie niewidoczny, zobaczymy ostateczną wersję interfejsu 3D oraz gotowe animacje postaci i main screena w kajucie. Sądząc po samych screenach, warto czekać.

A teraz nie przedłużam i idę testować. Poniżej parę linków.

Oryginalny devblog: http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=911
Wątek do dyskusji: http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1514061
Instalator Duality: http://www.eveonline.com/download/?s=duality

sc0rp

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #63 dnia: Maj 20, 2011, 23:22:00 »
anyway czy ccp kiedykolwiek wypowiedzialo sie na kiego grzyba jest robione to chodzenie po stacji? szczegolnie ze jest wiele rzeczy do naprawy w samym eve

Jonas

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #64 dnia: Maj 20, 2011, 23:39:19 »
"We want to make eve a full-scale sci-fi simulation and one can't have it without a body".

Goomich

  • Gość
Re: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #65 dnia: Maj 20, 2011, 23:42:11 »
Robia wielka epopeje sajen fykszyn i bycie niestatkiem jest w tym bardzo wazne.

Jonas

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #66 dnia: Maj 21, 2011, 00:25:16 »
Nie ma co ukrywać. Chodzi o cycki. Gry z cyckami lepiej się sprzedają.  ;D

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #67 dnia: Maj 21, 2011, 09:48:06 »
anyway czy ccp kiedykolwiek wypowiedzialo sie na kiego grzyba jest robione to chodzenie po stacji? szczegolnie ze jest wiele rzeczy do naprawy w samym eve

Owszem, bardzo fajnie to określili i zgadzam się tym w 100% - "players want to be Han Solo, not Millennium Falcon"


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

ch4os

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #68 dnia: Maj 21, 2011, 11:55:29 »
I want to be DeathStar

A tak na serio;) CQ może nie być złe, może zobaczymy wtedy więcej fajnych Machinim, szkoda tylko że idzie na to tyle roboczogodzin.

SouL SlasH

  • Gość
Odp: Captain's Quarters na Duality
« Odpowiedź #69 dnia: Maj 21, 2011, 12:54:35 »
Nie ma co ukrywać. Chodzi o cycki. Gry z cyckami lepiej się sprzedają.  ;D

THIS ! +1