Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zygi O.

Strony: 1 ... 3 4 [5]
141
Dyskusje ogólne / Odp: Kariera handlowca, górnika i producenta.
« dnia: Listopad 25, 2013, 15:31:10 »
Na celowniku je miałeś?

Strzelanie do posa rzeczywiście jest nudne ale posiadanie posa? Co nudnego w posiadaniu struktury którą trzeba się od czasu do czasu zająć?:o to samo z planetami.. ot pasywny zarobek..

142
Wsparcie techniczne / Odp: Eve nie chce się uruchomić...
« dnia: Listopad 19, 2013, 13:40:51 »
a ja odpaliłem repaira i się sciąga pacz.

143
Wsparcie techniczne / Odp: Eve nie chce się uruchomić...
« dnia: Listopad 19, 2013, 13:26:08 »
Biorąc pod uwagę moje łącze, mogę zacytować klasyka:
deszcz ... litości, ja mam tylko 256 mb ramu :P

"Idziemy expić"? xD

144
Wsparcie techniczne / Odp: Eve nie chce się uruchomić...
« dnia: Listopad 19, 2013, 13:21:58 »
1,22 gb pacza?  :o

Mało?;p

145
Wsparcie techniczne / Odp: Eve nie chce się uruchomić...
« dnia: Listopad 19, 2013, 13:16:16 »
u mnie nie..

146
Wsparcie techniczne / Odp: Eve nie chce się uruchomić...
« dnia: Listopad 19, 2013, 12:53:04 »
Dziś około 12.15 chciałem uruchomić evke coby się pacz sciągnął w czasie dt.. Coś tam zaczęło się paczować i nagle dup error z launcherem. Teraz jak włączam launchera to ciągle to wyskakuje. Repair nie pomaga też wyskakuje tam error.

Jak włączam poprzez exe w folderze bin to się włącza ale pytanie teraz czy sciągnę w ten sposób pacza?

147
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Listopad 14, 2013, 10:39:39 »
Jak to gówno wejdzie na TQ to będzie to mój ostatni dzień w tej grze.
mówisz o:
Cytuj
"A communications structure that completely disables local while deployed."

To propozycja gracza, jak wszystko w tamtym wątku, na pewno jest to bardziej rewolucyjne niż automatyczny salvager...
Poza tym Twój korp nie z wh? xDD

148
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Listopad 14, 2013, 10:25:17 »
Jeszcze nie ma Rubicon 1.0 a tu już się ploteczki o 1.1 pojawiają.
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=3869098#post3869098

Interesujące zdanie: We've already decided which new mobile structures we will be adding in Rubicon 1.1, but we'd like to open up the brainstorming to all of you to help come up with great ideas for the future expansions!

"A communications structure that completely disables local while deployed."  :D

149
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Listopad 11, 2013, 15:05:08 »
Może po to że masz MOŻLIWOŚĆ zwiększenia go dwukrotnie? Wiadomo że kosztem późniejszej bezsilności.. ale może to pomóc przebić np tankującego aktywnie vagasa itp?

150
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Listopad 11, 2013, 12:40:27 »
Przepraszam hac z 200 dps gdy t1 fregi mogą i często mają więcej?


Mówimy o karakalu bo jego przykład był podany

151
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Listopad 11, 2013, 00:17:13 »
Cytuj
400 DPS przez 50s, a przez następne 40s jego DPS będzie wynosił 0. To daje jakieś 200 faktycznego.
Tak, Douchebag pisze o dzieleniu launcherów. Twoje DPS spadło o kolejne 100. Nie dzielisz launcherów? No to patrz jak na gridzie pojawia się Enyo, a Ty masz załadowane jeszcze tylko cztery Scourge, z których strzelałeś do tacklującego Cię Stiletto. GL, Rest in Piss.
 W tym momencie lepiej opłaca się zamontować Light Missile i cały czas bić po z 160 DPS, tylko czy dla takiego DPS warto wsiadać w Cruiser, gdy to DPS na poziomie Talwara ( a i tak Talwar lepiej to zaaplikuje).


Jeżeli podzielimy działka to istotnie dps spada do 200.. ale nie ma tu już żadnego czekania na przeładowanie bo jak jedne strzelają to drugie się przeładowują więc nie wiem na jakiej podstawie znów dzielić to 200 na 2 bo dps jest stały.. (zakładamy że 200) a jest to porównywalne z obecną wartością.

152
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Listopad 10, 2013, 11:41:06 »
Kurw.. Od rubiconu miałem latać sobie cerbem...

Edit:

Dobra a na spokojnie.. Podane tam jest że Karakal będzie miał ok 400 dpsa tak? Obecnie na all V w EFT pokazuje 250.. to troche więcej niż ma, więc cerbowi też podskoczy znacznie.. Może zrobienie 2 grup działek zadziała tak że z jednej dps będzie porównywalny z obecnym całym setem. Jedne strzelają, drugie reload. a gdy trzeba coś przebić to wystarczy taktycznie przecyklować coś..

153
Przedpokój / Odp: Czy lecą z nami panie?
« dnia: Listopad 07, 2013, 11:03:02 »
Wróćmy do tematu babskiego korpa;p to może urosnąć do rozmiarów Brave Noobies jak się dobrze zareklamujecie;p

154
Przedpokój / Odp: Czy lecą z nami panie?
« dnia: Listopad 07, 2013, 10:34:00 »
Gratuluję znajomości książek. Bardziej miałam na myśli zdyscyplinowany zakon bezwzględnych, okrutnych kobiet. Ale każdy w Mord-Sith widzi to co, co mu akurat w duszy gra... Jakieś ukryte pragnienia? ;p

Jak dla mnie to była najgłupsza formacja o jakiej czytałem;p Zresztą cała ta seria z perspektywy czasu wydaje się nieudolna;p

155
Inne gry / Albion Online
« dnia: Listopad 07, 2013, 10:31:38 »
Interesował się ktoś, słyszał ktoś?

IMHO bardzo dobra gra może być. Uczestniczyłem w ostatniej alphie i na prawde mogę polecić.

Oczywiście EvE nade wszystko:) ale jakby ktoś chciał kiedyś odpocząć:P Na chwile obecną gra dalej w fazie testów alpha ale warto się na stronie zarejestrować:)

http://albiononline.com/

Najważniejsze cechy:

- sandbox
- open pvp i walki o tereny
- full loot
- player-driven economy (wszystko tworzą gracze)
- free to play
- brak "pay to win"
- brak lvli i grindu
- brak klas (to co robisz zależy od tego w co się uzbroisz:)

Warto też przeczytać jak devsi widzą swoją grę: http://albiononline.com/our-vision/
Tak jak pisałem gra jest w fazie alpha w czasie testów można się dzielić swymi opiniami i pomysłami z twórcami, więc można w pewien sposób mieć wpływ na rozwój gry.

Jakby ktoś był zainteresowany i dostał się do kolejnych testów to kontakt:)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=G-8hazno4gk[/youtube]

156
Przedpokój / Odp: Czy lecą z nami panie?
« dnia: Listopad 07, 2013, 10:22:20 »
Nazwijcie się Milczące Siostry i będzie spokój xD

157
Przedpokój / Odp: Czy lecą z nami panie?
« dnia: Listopad 07, 2013, 10:06:27 »
Mord-Sith <hahaha> będziecie z gumowymi kutasami ganiały po tym swoim sovie? xD

158
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Wrzesień 28, 2013, 11:56:14 »
więc będzie trzeba eskortować tego indyka/jfa co przysporzy małych bitek:)

159
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Wrzesień 27, 2013, 09:09:58 »
"Guerilla-style small fleet warfare" - any idea?

160
NoobGarten / Odp: Problem z plexem
« dnia: Wrzesień 25, 2013, 09:48:52 »
dokładnie o to mi chodziło;p btw chyba lepiej kody kupować bo można je aktywować nawet po zablokowaniu?

161
NoobGarten / Odp: Problem z plexem
« dnia: Wrzesień 25, 2013, 09:21:39 »
Problem nie polega na tym, że nie potrafię aktywować subskrypcji tylko, że po zalogowaniu i autoryzacji wyskakuje mi info:
 "Account EVE-SSO-CONNECTION has been disabled
Last Login: 2013.09.21 03:31
Number of Visits: 297
reason: Account subscription expired!

Subscribe Now and continue playing!"

Na e-mail dostałem info z PayPal i Eve, że wszystko Ok a na konto nie mogę wejść bo domaga się tokena. czy ktoś miał podobny problem i jak go rozwiązać?

A nie powinieneś włączyć sobie "hours for plex" czy jakoś tak na stronie https://secure.eveonline.com/ , a potem w ekranie logowania powinien być plex do przeznaczenia na którąś postać i aktywować go na postaci?

162
Z tego co oczekujesz to BuFu pasuje, ale czy ty pasujesz do BuFu to sprawa rekrutantów.. zagadaj do "Milunia" w grze ;p

163
może coś więcej:P czego oczekujesz co od siebie możesz dać ile grasz ile sp?:P

164
Dyskusje ogólne / Odp: Znerfić killmaile?
« dnia: Wrzesień 21, 2013, 16:44:26 »
ok, niestety to tylko twoje 'pobozne' zyczenie w stylu 'wylaczyc lokal czat'
a moze riga powinni zrobic...
Medium Fitu nieudostępniacz II...
wbijasz sobie rozumiesz w rig slota i zacierasz łapki...haha, nikt nie zobaczy teraz mojego tajnego fitu na Caracala :)

Skoro można gadać o zmianie sova która jest równie realna to czemu nie można gadać o innych "pobożnych życzeniach"?

165
Dyskusje ogólne / Odp: Znerfić killmaile?
« dnia: Wrzesień 21, 2013, 12:03:25 »
Battleclinic, EVESkunk, zwyczajni szpiedzy z dostępem do wiki/alliance maili. I bez kb daliby sobie radę.

No tak.. bo to musi wyjsc z poziomu mechaniki gry.. Gra sama w sobie nie powinna udostępniać takich info jak wszystkie itemy założone i nie założone. Niech wyświetla się tylko stan rzeczywisty czyli to co się rzeczywiście dropneło.. Reszta zniszczona więc niema nawet info co tam dokładnie było. To będzie realne rozwiązanie.

166
Dyskusje ogólne / Odp: Znerfić killmaile?
« dnia: Wrzesień 21, 2013, 02:13:24 »
Nikt tu chyba do końca nie przeczytał mojego posta;p Nie pisałem o "wyrzuceniu kb" ale o zredukowaniu informacji jakie dają.. Niech sie ludzie whorują do woli jak ich to bawi.. Chodzi o to żeby jak kogoś zabijesz to żebyś dalej nie wiedział tak naprawdę jaki fit miał ile tanka dpsa itp.. Obecnie jest tak że jakiś korp zrobi świetną akcje prototypowymi fitami a potem połowa eve lata w takiej doktrynie.. Gdzie jest ta trudność eve która ją wynosi nad inne? Niech każdy ma swoje pomysły i strzeże ich..

167
Dyskusje ogólne / Odp: Znerfić killmaile?
« dnia: Wrzesień 19, 2013, 20:13:47 »
Ale mi nie chodziło o całkowite usunięcie. Niech sobie są żeby ludzie sie mogli chwalić osiągnięciami. Ale niech nie podają tyle informacji..

168
Dyskusje ogólne / Znerfić killmaile?
« dnia: Wrzesień 19, 2013, 15:31:59 »
Witam wszystkich. Czasem wchodze tu żeby poczytać o polityce itp teraz sam postanowiłem napisać a raczej wszcząć dyskusje na temat który ostatnio mnie nurtuje w eve.

Mianowicie chodzi mi o killmaile.

Czy nie wydaje się wam że owe "raporty" zawierają zbyt wiele zbyt dokładnych informacji? Czy nie lepiej było by gdyby wyświetlało jedynie rodzaj statku, kto z kim zabił oczywiście i kogo i co najwyżej co wydropiło. Bez podziału na to co było zafitowane co nie.

Myślę że takie rozwiązanie miało by dodatkowy smaczek bo korporacje mogły by strzec swoich fitów była by to swego rodzaju tajemnica i w interesie każdego korpa było by doskonalenie fitów. W cargo woziło by sie smieci dzięki którym przeciwnik trudniej mógłby domyślić się co było zafitowane i po co. Obecnie jest tak że ktoś coś fajnego złoży potem zginie i wszyscy wszystko wiedzą o nim i jego pomyśle dzieki eve kill itp.

Czy widzicie jakieś plusy tak rozbudowanych informacji w killboardach?

169
NoobGarten / Odp: Korporacje WH
« dnia: Kwiecień 28, 2013, 13:24:25 »
No ale ok w grupie.. Wszystko fajnie ale co jesli nie interesuje mnie kopania?;p planetki mozna robic ale to nie jest zajecie na caly czas.. A np wbije do gry i niema z kim co robic i musze albo chce sam cos sprobowac to w c5/4 nie zrobie żadnej anomalki sam..

a Moje pytania są czysto poglądowe na razie sam niewiem czy wh czy null;p

170
NoobGarten / Odp: Korporacje WH
« dnia: Kwiecień 28, 2013, 12:54:14 »
Nie wiem co jest szpanerskiego.. I nie wiem czy czytasz ze zrozumieniem. CHodzi o to ze jestem mloda postacia.. więc nudził bym sie w c5 tak? preferuje dlatego c2/c3 i o to pytam czy są takie korpy polskie

171
NoobGarten / Korporacje WH
« dnia: Kwiecień 28, 2013, 12:41:59 »
Witam.

Chciałem się dowiedzieć czegoś na temat wormholowych korporacji polskich. Jakie są, co oferują dla młodych graczy?

Nie interesują mnie super uber korporacje które zamieszkują szpanerskie c5, albo c4 bo co mi z takiego wh.. Ale fajnie jakby była to duża korporacja gdzie jest z kim pograć a nie z 1 ceo w 10 postaciach(altach)

Strony: 1 ... 3 4 [5]