Eve-Centrala

Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: TTesla w Wrzesień 23, 2009, 20:39:59

Tytuł: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: TTesla w Wrzesień 23, 2009, 20:39:59
W sumie to jeszcze nie nadchodzące zmiany, ale w końcu ccp zauważyło problem.

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1184365 (http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1184365)

Imho, graf z pupy wyjęty. Małe ac i artki mają się całkiem nieźle. Problem jest z dużymi ac ale o tym narazię nic nie piszą.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Ezrael w Wrzesień 24, 2009, 08:42:38
nareszcie! ... zmiany beda na sisi 30tego ...

Ez.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: silvia w Wrzesień 24, 2009, 10:57:17
Moze wreszcie barrage ogarnal.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: eX w Wrzesień 24, 2009, 14:11:20
Balans? Odejmą dmg mod od amunicji dalekiego zasięgu a dodadzą amunicji krótkiej? O ile nie popsują nic z zasięgiem to fajna zmiana.
Poprawienie alfy utrzymując ten sam dps, też brzmi całkiem nieźle.

Tylko... po co to wszystko? Projectile aż takie złe są?
Szczerze mówiąc to mi tam projectile się podobają, boję się, że CCP coś zmajstruje dziwnego. Bo imo jedyne co tak naprawdę potrzebuje balansu z projectile, to L autocannony, albo matarskie BeSy. ;)

@silvia, a co Twoim zdaniem jest nie tak z barrage?
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: TTesla w Wrzesień 24, 2009, 16:37:45
Imho amunicje można by zostawić jak jest, choć marzy mi się, aby ammo krótkiego zasięgu miało -50% opti +50% falloff dla emp, bądź przy proponowanych zmianach fusion.
Małe ac mają się dobrze. Średnie ac mają problem na pve, pvp działa dobrze. Duże ac to porażka - najmniejszy dps, najkrótszy zasięg ze wszystkich dział dużego kalibru - i tu moim zdaniem potrzebny jest boost.
Duże artki - różnica w dpsie między tremorem a RF CL jest bardzo niewielka, natomiast różnica między aurorą a AN Radio ogromna.
Brakuje też trzeciego tiera artek wśród małych, średnich i dużych rozmiarów - tu może leżeć rozwiązanie dla matarskich snajperów.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: silvia w Wrzesień 24, 2009, 18:02:45
Cytat: eX link=topic=7186.msg106249#msg106249 date=1253794280
@silvia, a co Twoim zdaniem jest nie tak z barrage?
[/quote

Moze sie mysle, ale jako jedyne ammo long-close range nie zmniejsza "dpsu" (wartosc matematyczna)
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: eX w Wrzesień 24, 2009, 18:50:31
Nie wiem o co chodzi, ale barrage na pewno nie jest żadnym ammo "long".
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: gosti w Wrzesień 24, 2009, 19:00:05
A czym jest w takim razie?
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: eX w Wrzesień 24, 2009, 19:32:01
Cytuj
Autocannons are effective at close ranges and possess great tracking ability.
barrage = autocannon ?
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: gosti w Wrzesień 24, 2009, 19:39:17
Nie.

Barrage = long range ammo do autocannonow.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: eX w Wrzesień 24, 2009, 19:57:39
tzn 2km to jest long? :o (bonus do optimala - 0%)
bo w mojej definicji 'long' to to sie nie miesci

ale nie ma co dalej nad tym gdybać, bo najwidoczniej inaczej definiujemy pewne rzeczy

a co do kwestii 'nie zmniejszania dpsu', jesli potraktujemy barrage jako "long", czyli powiedzmy dostrzelenie na 20km, choć dla mnie to nie jest long :) to chętnie zobacze ten brak zmniejszania się dps'u :)
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Porzeczka w Wrzesień 24, 2009, 21:28:55
barrage jest long dla ac, ze ac strzela glownie w fallofie to daje bonus do fallofa :)

czy zmieniac?? wg mnie nie.
pulsy maja swoje scorche ktore sa uber super duper :)

na ac srednio sie strzela na 20km (chyba ze ma sie vage i ew locusy naniej) wiec ja tam nie uwazam ze jest jakos be z tymi barragami...
i tak standartowo strzela sie z nich na ok 14-15km czy tak ledwo ledwo poza webem.
Jezeli juz to tracking bardziej boli bo jest bardzo wysoki w porowaniu do innych dzialek...
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Ezrael w Wrzesień 25, 2009, 09:22:02
Moim skromnym zdaniem problem z projectilami to jest taki ze mody i bonusy z amo sa glownie do optimala a jak wszyscy wiedza matarzy jada na fallofie i to troche zrypane.
Arty matarska ma 30% mniej trackingu jesli je porownasz do najlepszych long range gunow czyli beamow .... pozatym latwo to obczaic ogladajac fleet battle z udzialem BSow , matarskich jest jak na lekarstwo ...

Ez.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Porzeczka w Wrzesień 25, 2009, 10:11:50
Laz0r rulezzz :D a na powaznie to mozliwe ze poprawia arty, ale chyba bardziej sie skupia na large ac. Tak jak podawali na grafie largowe guny (glownie) jezeli chodzi o ammo zwiekszajace zasieg jest do d.py. T2 jeszcze ciagnie,ale zwykle frakcyjne do niczego sie nie nadaje poza emp. Na artach jeszcze jakos mozna pobawic sie normalnym t1/frakcyjnym ammo ale i  tak dla lepszego zasiegu lepiej walnac quake, zwlaszcza ze zmiana typu ammo trwa w nieskonczonosc. Tutaj pojawia sie kolejna rzecz dlaczego lasery bija na glowe wszystko inne na long - czas przeladowania jest praktycznie zerowy, bardzo wysoki, jezeli nie najwyzszy dps i bardzo duza elastycznosc ammo/zasieg.

To co mozna zrobic to dac projectilom taki bonusy na long zeby oplacalo sie je zakladac przy artach i oczywiscie large gunach :)
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: gosti w Wrzesień 25, 2009, 10:34:29
W pulse laserach uzywa sie TYLKO multifrequency na close i scorchow na long. Nic innego.
W blasterach uzywa sie AM na close i czasem null na long. Tez nic innego.
W Autocannonach uzywasz EMP na close i barrage na long. I tutaj matarzy akurat jeczec nie powinni, bo dochodzi jeszcze plasma, ze wzgledu na Thermal dmg oraz t2 Hail, jedyne sensowne close-ammo t2 (Confl-costam do laserow i void do blasterow przegrywa z t1 frakcyjnym ammo).

Innych t1 ammo sie praktycznie nie uzywa do close-range gunow.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Wrzesień 25, 2009, 11:37:26
No haile są wypasione bo walą w inne resy niż EMP więc jest różnica.

U galente void to porażka bo wali w te same resy, dmg ma porównywalny z faction antymaterią a tracking znacznie gorszy. A powiedzmy sobie szczerze że to tracking jest najważniejszy jak mielisz na close blasterami kogoś.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: DaBlades w Wrzesień 25, 2009, 13:32:54
Przecież założenia były takie, że matarskie miało być najsłabsze bo nie zużywa capa, więc nie rozumiem tego "wyrównywania". Ktoś kto twierdzi, że zużywanie capa przez lasery to niewielki problem nie bawił się chyba Abaddonem. 2xHcap booster any1?  >:D
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: sneer w Wrzesień 25, 2009, 13:39:42
można by napisac ze matarskie statki maja najsłabsze capacitory a co za tym idzie jego odnawianie ... ale co tam ...


poza tym z moich znajomych nie znam nikogo kto spieszył by robic crosstrain na tempesta  za to znam wielu którzy ślinią się pisząc o apocu ....
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Porzeczka w Wrzesień 25, 2009, 16:00:28
zdecydowanie :)
co do ammo przy laserach, na zealotach na long niektrzy korzystaja tez z gamma. Poza tym pewnie misjonarze moga uzywac roznych rodzaja ammo, np xray jest chyba dosc popularny na semi long :)

Duzym problemem mimo wszystko jest fakt ze projectile operuja na fallofie, co powoduje ze realnie dps maja mniejszy (zwlaszcza przy barrage'ach) a tak jak lata wiele osob na granicy fallofa daje to ok 2x mniejszy dps.
Ja tam nigdy nie narzekalem jakos specjalnie na dps z med projectili, hurri na artach ma mocny wygar a cycek na ac tez daje rade.
Large to natomiast inna bajka, bo ni to blastery ktore miela wszystko na close ani lasery ktore moga strzelac bezpiecznie z 20km praktycznie z full dpsem, albo do 45 na scorchach. Large ac sa tak posrodku czyli tak troche z d..py
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: gosti w Wrzesień 25, 2009, 16:06:35
Long guny to inna historia. Kazda rasa ma sprawnego sniper HACa, BSa matarzy nieco slabszego, ale tez lataja.

Co do AC na falloffie. OK, ale vagas na 20km bedzie mialswojego dps, a deimos na nullach ile? 15%?

Kazda bron dziala inaczej, kazda ma plusy i minusy.

poza tym z moich znajomych nie znam nikogo kto spieszył by robic crosstrain na tempesta  za to znam wielu którzy ślinią się pisząc o apocu ....

Ja znam wielu co robia cross-traina na vagabonda, a nikogo kto by robil na eagla :P

Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: silvia w Wrzesień 25, 2009, 18:39:17
Vagas vs deimos... kiepskie porownanie - wiadomo przecierz iz deimos jest z d*py :)

Uwazam, iz kazdemu CL T2 ammo nalezy sie boost - wywalenie nerfu trackingu, a wrecz bonus!

Aktualnie T2 jest bezuzyteczne (nie wiem jak missile, gdyz wyglada to tak iz maja dwa close range... :D )
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: amra w Wrzesień 25, 2009, 18:55:19
Co do AC na falloffie. OK, ale vagas na 20km bedzie mialswojego dps, a deimos na nullach ile? 15%?

Long range amo:
Max skilled vaga na z 5x 220mm + 2 x gyro ma 347dps na 2.7km i 173.3 dps na 23km.
Max skilled deimos z 5 x hion + 2 x magsab ma 515dps na 4.7km i 257dps na 14..2km
Jak widzisz nie jest wcale tak rozowo, max dps vagi jest mniejszy niz deimosa, a dodatkowa vaga aby go uzyskac musi byc blizej celu niz deimos. Ale zgadza sie na 20km vaga ma jescze dps, kiepski ale jakis, a deimos juz nie ma prawie wcale, ale za to deimos ma srednie dronki do pomocy, vaga natomiast ma tylko lekkie dronki.
 
Ja znam wielu co robia cross-traina na vagabonda, a nikogo kto by robil na eagla :P
Moze dlatego ze eagle to snipe hac i powinien byc rowany do zealota przy ktorym wyglada raczej marnie  ;)

Vaga sie skiluje bo to najlepszy nano ship, a nie dlatego ze ma najwiekszy dps kolego. Oraz co to twoje twierdzenie o czestosci skillowania shipa wnosi do dyskujsi o ammo matarskim ??
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 25, 2009, 19:24:12
Moze dlatego ze eagle to snipe hac i powinien byc rowany do zealota przy ktorym wyglada raczej marnie  ;)

Wcale nie wygląda marnie.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: gosti w Wrzesień 25, 2009, 21:36:15
Vaga sie skiluje bo to najlepszy nano ship, a nie dlatego ze ma najwiekszy dps kolego. Oraz co to twoje twierdzenie o czestosci skillowania shipa wnosi do dyskujsi o ammo matarskim ??

Wiec po co skilluje sie vage, tak samo jak wiem po co skilluje sie apoca, wspomnianego przez Sneera.

A co wnosi do dyskusji? Pewnie to, ze kazda rasa ma plusy i minusy. Vaga jest szybka, strzeli na 20km. Komus sie to podoba, to skilluje vage.
Deimos jest (w porownaniu) wolny, nie strzeli na 20km, ale jak pierdzielnie na 5km to bedzie bolalo. Ktos lubi takie cos, to skilluje deimosa.
Inne plusy tez ma zealot (zasieg glownie na scorchach), a jeszcze inne cerb.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: sneer w Wrzesień 26, 2009, 10:15:12
do dyskusji wchodzi tyle ze jak na bardzo przeciętnego tempesta dasz bardzo przecietne large projectile to dostajesz cos czego jesli ktos nie musi to nie zabiera do floty czego dokładnym przeciwienstwem jest apoc
w ten skromny sposób chciałem podsumowac komentarz ze wszystko jest ok bo projectile nie wymagają capacitora ....

uuuufffff mam nadzieje że jasno się wyraźiłem

i podobnie jak to już zostało poruszone wczesniej
small i med projectile są w miarę ok czego dowodzą wypowiedzi - między inymi o tej nieszczęsnej vadze
natomiast large są ewidentnie do poprawki - szczególnie ac

no a skutecznosc gunów zalezy od ammo


dobra koniec- można bić :)
ale uprzedzam jak komentarz bedzie głupi to oddam  :D
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: kot znikot w Wrzesień 26, 2009, 12:06:19
Kazda rasa ma swoje mocne i slabe strony, i o tym wszyscy wiedza. Tak ma byc, ze papier-nozyce-kamien, to jest fajne, i dzieki temu po wyskillowaniu na fulla jednej rasy czlowiek ma motywacje, zeby skillowac nastepna (bo Vagas, bo Apoc, bo Taranis, bo Rook, co kto se tam wymarzy), i gra sie wolniej nudzi, przynajmniej w teorii. Wiec skoro kazda z ras jest mocna w jakiejs tam klasie statkow, to musi byc slabsza w innej, inaczej bylo by nielogicznie oraz nudno. Konia z ksiezniczka i pol krolestwa temu, kto ubije w rownej walce Taranisa Clawem, albo Vagasa Deimosem, albo Geddona Tempestem. Jak ktos lubi ciezsze statki, to skilluje Amarrow, ewentualnie Kartoflixa, a jak lubi EWAR i PvE, to Caldari, za to Maelow na fleetopach jak na lekarstwo, bo sie po prostu do floty nie nadaja, nie tylko ze wgledu na to, ze large AC sa placek z jagodami warte, ale tez z kilku innych powodow (align time, aktywny tank, rozlozenie slotow, brak mozliwosci sfitowania pod RR itd.) Po prostu Matarskie BSy sa slabe, (troszke lepsze w solo/malych gangach, ale nadal najslabsze) i slabe large guny tez to w jakims sensie odzwierciedlaja. Usrednianie wszystkiego na sile mija sie z celem, i tak zawsze ktos bedzie narzekal. Latam Matarami, i moze powinienem lobbowac za boostem projectili, ale nie - dobrze mi tak, jak jest. Z moich doswiadczen z EVE wynika, ze im mniej CCP stara sie ulepszyc gre pod wplywem whinujacych graczy, tym lepiej - kazda nowa zmiana ciagnie za soba potrzebe kolejnych, zeby zachowac balans, i sie robi failkaskada :P Niech sie lepiej zajma czyms pozytecznym, albo liczeniem kasy, a nie psuciem czegos, co w miare dobrze dziala. Mogli by w koncu skasowac lokal w null, kerbiry i tak tam nie lataja, bo tam straszy, a sporo starych graczy wrocilo by do gry, nawet z czystej ciekawosci, zobaczyc jak to dziala, cos by sie napewno ozywilo, a nie zajmuja sie bzdurami, typu 30% zasiegu do jakichs tam barragy.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: silvia w Wrzesień 26, 2009, 12:31:00
Kazda rasa jest w czyms najlepsza... w czym sa np. gallente najlepsi?

Cytuj
Mogli by w koncu skasowac lokal w null
Bez przesady. Delay 20sec i jest gitara
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 26, 2009, 13:25:39
W dronach.
Tylko co wspólnego ma galente z projectalami? Poza tym że okazjonalnie są dla nich celem? :)
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Wilk w Wrzesień 26, 2009, 13:31:48
Właśnie, właśnie - trzymać się tematu.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: eX w Wrzesień 26, 2009, 13:36:23
Temat o projecitle'ach, ale jak bardzo chcesz to Ci powiem po krótce w czym: chociażby w ishkurach, vexorach, dominixach, ogólnie walkach na close, droneboat'ach (?) i np. tacklowaniu na odległość.



Z tego co pisze kot dużo prawdy jest, ja też nie wiem skąd ten nagły boost projectli. eXe strzela z projectile od urodzenia i nie zauważyłem, żeby były jakieś za słabe. Choć w kwestii dużych działek mam już zastrzeżenia co do balansu, bo po prostu są trochę za słabe w porównaniu do konkurencji. Pewnie, można powiedzieć, żeby wytrenować w takim razie konkurencje, ale tu jest ten szkopuł, że trzeba przejść przez żmudne trenowanie małych i średnich działek. Dlatego jest to trochę nie fair.
A matarzy mają nawet fajnego BSa, problem w tym, że aby dobrze działał trzeba trochę się naskillować. ;)

Zmiany gracze wypłakali? Może, ale ja sądzę, że CCP powinno akurat słuchać graczy bo w końcu nie delevoperzy, a gracze grają w EVE. :) Czasem wychodzi im to lepiej, czasem gorzej. I też nie każda ich zmiana jest dobra.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Wrzesień 26, 2009, 14:48:24
+1 do tego co powiedział Kot ;) - sam mam full konto matari , ale z wyskillowanym choćby taranisem bo claw jest mimo wszystko słabszy (inna sprawa że wolf nadrabia to z kolei rewelacyjnie) ogólnie z crossem na smalle T2 gallente i na smalle i medium T2 ammarów.  BSy matarów sam uważam za słabsze odrobinę od innych ras, ale żebym taką przepaść widział...  matari BS i medium arty na Hurku i Munninie  to największy alfa-strike w swoich klasach co przy snipowaniu we flotach potrafi mieć olbrzymie znaczenie. Ogólnie to sam bym sie nie spodziewał żadnego boosta projectile bo uważam je za jedną z najlepszych broni w small/med i średnio-akceptowalną w large.

Ale jak bardzo chcą matarów uszczęśliwiać to mówi się trudno i strzela się o 30% dalej :laugh:

mystiq (jak podejrzewam) tam wyżej pytał w czym jest najlepsze gallente (z ukrytym rozżaleniem jak rozumiem) - Taranis, Ishkur, Ishtar, Dominix, Megathron- najlepszy cep bojowy, jeden z najlepszych AFów (jak nie najlepszy), bardzo uniwersalny HAC, i najtańszy BS dający mnóśtwo funu - nadaje sie do bajta, do pve, do gangów RR. No i Megas - ciekawe jaki matari BS wyskoczy na solo do Megasa ;) Ja bym stawiał w ciemno na gallente w takim solo pojedynku. Nie wiem w czym problem z tymi gallente.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: DaBlades w Wrzesień 26, 2009, 17:22:19
Dobrze straszny gada. Pomijam tu fakt, że przed nerfem nosów każdy Amarr się 2 razy zastanowił zanim na takiego dominika wyskoczył.
Wracając do tematu to w sumie co planują zmienić? Large AC?
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: acaste w Wrzesień 26, 2009, 19:05:54
+1 do postów kot'a i strasznego

balans nie jest dobrym kierunkiem, bo się może okazać, ze rasę wybieramy tylko pod wygląd  :buck2:
wiadomo zmiany w systemie walki, nowe statki itp prowadzą do sytuacji, że trzeba zmieniać troszkę bo niektóre statki stają się bezużyteczne, ja osobiście bym se podarował te matarskie działka i popatrzył na inne rzeczy "bardziej istotne" np: na dampy - arazu, pilgryma, t1 deski, gorszą wersje bc, itd itd

ps. nowy dodatek sprawia, ze mam ochotę na powrót do gry (nowy sov)
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Wrzesień 26, 2009, 19:29:42
Dobrze straszny gada. Pomijam tu fakt, że przed nerfem nosów każdy Amarr się 2 razy zastanowił zanim na takiego dominika wyskoczył.
Wracając do tematu to w sumie co planują zmienić? Large AC?

+9% dmg dla emp ammo, +10 % dla plazmy, + tracking dla ammo o srednim zasiegu i - dmg dla ammo o duzym zasiegu

nie znam sie zbyt dobrze na wszystkich rodzajach amunicji ale dla mnie wyglada to jak szukanie problemu na sile, jak chca cos poprawiac to niech poprawia t2 amunicje na krotki dystans bo w tej chwili jest kompletnie bezuzyteczna (chyba ze cel sie nie rusza  :uglystupid2: ) bez znaczenia czy to lasery, hybrydy czy projectile
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Wrzesień 27, 2009, 12:43:02
hmm.. dla matara latającego vagabondem i wolfem (czy jaguarem) na pvp w solo pojedynkach frakcyjnego emp używa się na ogół do trafiania w dziure resistów gallente a frakcyjnej phased plazmy w dziure ammarów (nie każdego statku, ale większości). Także bedą jeszcze skuteczniejsze (bez sensu imo). Co do hail M często strzela się z niego w statki gallente mające dziure resistów na explo i do niektórych matarskich - są do tego OK, trafiają. Haile M służą często do mordowania BSów, na close orbicie tak żeby tracking BSa nie wyrabiał a Twoj ship lał optimalem. Do tego pojedynki Vaga vs Vaga często też wyglądają w ten sposób że sie używa haili - jak widzisz wypasione konto i Vagabonda obydwie strony zakładają że będzie mordercza walka na max damage, na ogól wszyscy maja HACa na 5, impy do damage i wszystko max, więc dajesz approach, przepalasz wszystkie działa, przeciwnik to samo - 15-20 sekund i sprawa wyjaśniona  ;) (oczywiście zdarzają sie dziwaczne Vagasy z np AB i 425 i scramblem, ale takiego roztrzeliwuje się jak bezbronne dziecko z barrage)
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: amra w Wrzesień 27, 2009, 12:58:08
Osobiscie uwazam, ze ogolnie to nie ma co boostowac matarow tylko znefic amarow. Bo po booscie matarow zaraz trza bedzie boostowac gallente itd... A to przeciez amarzy wylamuja sie z szeregu a nie matari.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Wrzesień 27, 2009, 13:16:02
Osobiscie uwazam, ze ogolnie to nie ma co boostowac matarow tylko znefic amarow. Bo po booscie matarow zaraz trza bedzie boostowac gallente itd... A to przeciez amarzy wylamuja sie z szeregu a nie matari.

ano - też uważam że ammarskie BSy są teraz najlepsze, można dyskutować czy minimalnie czy sporo lepsze, ale jednak tank, brak amunicji , świetny balans między zasięgami i trackingiem wyrównuje słabą dystrybucje obrażeń z dział ich BSów. Zealot też jest najlepszym snipe-hacem (well.. choć za to Sacrilege od nerfa to teraz dupka okrutna - tankująca mało użyteczna pancerna wolna puszka)
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Ezrael w Wrzesień 29, 2009, 12:10:50
After more testing and feedback we're happy with our first iteration to go out on Singularity.

Ammo Damage Base:

EMP - EM +1

Phased Plasma - Thermal +1

Carbonized Lead - Explosive -1

Nuclear - Explosive -1



Ammo Volume:

Small: 0.0025

Medium: 0.0125

Large: 0.025

XL: 0.12



Ammo mid-range compensation:

Tracking Bonus Modifier, 1-1.2



Damage / Duration Increase – Artillery:

Small: 0%

Medium: 25%

Large: 75%



Tracking Enhancer / Tracking Computer:

Falloff Bonus equal to Optimal Range Bonus

Tracking Computer scripts Falloff Bonus Equal to Optimal Range Bonus



About the optimal range and tracking increases people are asking about. With a greatly increased alpha tracking becomes even more important, since a single shot counts more. With an increased optimal, tracking becomes less of a problem. We don't want too many "one volleys" on our hands, with feedback and testing gathered from Singularity we'll revisit this for a closer look. If we’re not happy with the tracking bonus on the ammunition we might take a look at some other solutions, someone here suggested an “alpha” bonus, which could be interesting.

These are as said before the first iteration of these changes, with playtesting and feedback from Singularity, we'll iterate further and hopefully find projectiles turrets right

czyli generalnie niezly bufik. jak sie doda do tego buff AFow to z Wolfa / Jaga mozna bedzie cos fajnego zrobic :)

Ez.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 29, 2009, 12:35:17
Tracking Enhancer / Tracking Computer:

Falloff Bonus equal to Optimal Range Bonus

Tracking Computer scripts Falloff Bonus Equal to Optimal Range Bonus

Jako laserowo-hybrydowiec zacytuje premiera: YES, YES, YES, YES, YES, YES.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 29, 2009, 16:12:48
Cytuj
Further changes.

Typhoon:

• Slot layout: received an additional launcher slot and turret slot (for a total of 5/5 turrets/launchers, 8/4/7)

Tempest:

• Hitpoints: armor and shield values swapped (now has 6954 armor and 6211 shields)

Typhoon Fleet Issue:

• Slot layout: received an additional launcher slot and turret slot (for a total of 5/5 turrets/launchers, 8/4/8)

Tempest Fleet Issue:

• Slot layout: 7th turret slot removed for a 7th low-slot (for a total of 6/4 turrets/launchers, 8/5/7)
• Hitpoints: armor and shield values swapped (now has 10431 armor and 9316 shields)
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: eX w Wrzesień 29, 2009, 17:35:29
zaraz zaraz, dobrze rozumiem? phoon dostaje +1 hardslot dla rakiet i dzial?
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: kot znikot w Wrzesień 29, 2009, 17:42:45
Zle rozumiesz. NAdal bedzie mial 8 high slotow, tylko ze zamiast4/4 bedzie mial 5/5, tzn da sie wepchac 5 launcherow plus 3 turrety, albo 5 turretow + 3 launchery. (albo 4+4 jak do tej pory). Bardzo dobra zmiana moim zdaniem.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: sneer w Wrzesień 29, 2009, 19:15:18
nareszcie - teraz da się naprawdę dużo z tego bs-a wycisnąc ....
moze nawet więcej niz z domiego :)
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: eX w Wrzesień 29, 2009, 19:49:21
Zle rozumiesz. NAdal bedzie mial 8 high slotow, tylko ze zamiast4/4 bedzie mial 5/5, tzn da sie wepchac 5 launcherow plus 3 turrety, albo 5 turretow + 3 launchery. (albo 4+4 jak do tej pory). Bardzo dobra zmiana moim zdaniem.
Czyli dobrze rozumiem :) Bo napisałeś to co ja hehehe
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: kot znikot w Wrzesień 29, 2009, 20:19:34
Acha, czyli zle zrozumialem to, ze dobrze zrozumiales, tylko niezrozumiale napisales, jak to rozumiesz :) No matter
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Frankie w Październik 01, 2009, 12:01:44
Pytanie tylko czy to jest boost czy raczej zmiana podejścia. Zmiany w sile pocisków są prawie zerowe, cieszy obniżenie ich objętości o połowe (mniej przeładowań). Autocannów na które wszyscy narzekali nie zmienili wogóle, a przy rozmiarze L jedyną liczącą amunicją jest barrage (którego też nie zmienili). Poważne zmiany widzimy w artylerii, ale czy to są zmiany na plus? to praktyka pokaże, ale mi to bardziej wyglada na loterię. Fakt zwiekszyli volley o 75% i mael będzie miał z 11k volleya, ale za cene spowolnienia rofa o 75%, czyli na max skillach rof 1400mm dział jakies 19-20s. Artyleria stanie się broną szczęścia: jak Ci wejdzie pierwsza salva to wroga prawie nie ma, ale jak nie trafisz (a przy tragicznym trackingu matarów jest duże prawdopodobieństwo) to drugiej salvy możesz już nie doczekać. Różnica jest ogromna bo tachyony maja 4x lepszy rof tylko 2x mniejszy damage i o 50% lepszy tracking, raile maja 5x większy rof. Przy nich jak nie trafisz za 1 razem to już za 3-4s masz kolejną salve przy artylerii nie masz takiego przywileju.. Więc można to sądzę nazwać dyskusyjnym boostem, a raczej "bronią jednostrzałową".

EDIT: A gdzie masz to zwiększenie fl? Bo nie widać tego na działach na sisi.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Ezrael w Październik 02, 2009, 09:56:28
Jak nie zmienili AC?,  zwiekszenie Fallofa to jest buff AC przecie.

Ez.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Frankie w Październik 02, 2009, 11:42:27
Hmm ciekawe bo na sisi AC nie maja nawet najniejszego boosta w niczym jedynie w artylerii mieszali więc nie wiem skąd masz te dane...
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Kombat w Październik 02, 2009, 11:48:17
Hmm ciekawe bo na sisi AC nie maja nawet najniejszego boosta w niczym jedynie w artylerii mieszali więc nie wiem skąd masz te dane...
Zdaje się że ammo ma bonusy do trackingu które nie dotyczą tylko artylerii a tracking to właśnie największa bolączka autocannonów...
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Frankie w Październik 02, 2009, 13:53:39
Zdaje się że ammo ma bonusy do trackingu które nie dotyczą tylko artylerii a tracking to właśnie największa bolączka autocannonów...
Poprawili jedynie nuclearowi i carbo leadowi dodatkowo zmienjszajac o 20% ich dps... Ile razy w pvp używaliście Nuclear albo carbo w AC? (to ammo bylo słabe jak dostało -20% do dmg to ten tracking 10% lepszy mogą sobie wsadzić ... a w dziedzinie autocanów mogą sobie wsadzić x2)
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: silvia w Październik 02, 2009, 13:59:01
No oczywiscie, ze tracking jest bolaczka autocannonow, bo tracking maja lepszy od blasterow.

CCP tez powalilo by dawac takie bonusy do ammo T1.
Tak jakby projectile nie byly dobre juz teraz.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Kombat w Październik 02, 2009, 14:28:31
Poprawili jedynie nuclearowi i carbo leadowi dodatkowo zmienjszajac o 20% ich dps... Ile razy w pvp używaliście Nuclear albo carbo w AC? (to ammo bylo słabe jak dostało -20% do dmg to ten tracking 10% lepszy mogą sobie wsadzić ... a w dziedzinie autocanów mogą sobie wsadzić x2)
Bzdura, lepszy mniejszy dps z gunów które trafiają niż żaden dps z gunów które nie trafiają. Tak naprawde do tej pory używało się głównie emp dla dps lub barrage dla zasięgu + ewentualnie odmiany fakcyjne dla walenia w dziury w resach.
To że do tej pory się ich nie używało nie oznacza że nie będzie się tego robić dla lepszego trackingu.
+0%/+5%/+10%/+15%/+20%/+15%/10%/+5%
Bonus 20% depleted uranium jest imponujący, a w połączeniu z faktem że tracking compy / enh / rig do trackingu dają bonus także do fallofa powoduje że large projectile po 1sze może zaczną trafiać a po chociaż troche zbliżą się zasięgiem do pulsów. I tak pulsy będą lepsze ale przynajmniej przepaść między nimi troche się zmniejszy.

W każdym razie na pytanie czy coś się zmienia w autocannonach odpowiedź brzmi: tak, na lepsze choć szału nie ma.

W każdym razie ja mojego maelka przetestuje na 650 + RF depleted uranium + tracking enhancer >:D
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Październik 02, 2009, 14:53:16
O większej szansie na krytyki nie wspominając.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Frankie w Październik 02, 2009, 15:56:03
Zgodze się z wami że tracking dużo daje, ale mogli to zrobić odgórnie poprawiając tracking na AC a nie na 2 wybranych typach amunicji zmniejszając im jeszcze dps. Takie jest moje zdanie. A artyleria jest ciekawym eksperymentem tylko tak drastycznie spowalniając RoF mogli znacznie więcej dodać do podstawy DPSa bo wiadomo że artyleria ma problemy z trafianiem (z powodu tragicznego trackingu). Byłaby wtedy znacznie ciekawsza bron jak trafi to hac sie sklada jak nie trafi to haci zajadą bsa bo pewnie 2 razy już nie wystrzeli:)
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: silvia w Październik 02, 2009, 19:45:25
A nie uwazacie, ze jedynym kto powinien dostac boost do trackingu to gallente?
Walka na 2-4km potrzebuje wiecej trackingu niz na 10-20km

AC juz teraz sa dobre. Wszyscy mowia, ze nie trafiaja... na 15km nie trafiasz?
na 15km blastery maja problemy na CL. (large neutrony)
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: eX w Październik 02, 2009, 20:48:22
nie

skończ z tym ciągłym whine i napisz sobie swój topic "gallente needz boost plz <cry>"
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: kot znikot w Październik 03, 2009, 12:21:14
Ale przeciez drony maja wystarczajacy tracking... Srednie drony nawet trafiaja w te wolniejsze cepy... Wiec skoncz whinowac, wez sie za gre
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 05, 2009, 01:59:21
Tak się zastanawiam.
Aktualnie dość popularnym standard dla vagasa jest 3 gyro t2 + 2 cosie (najczęściej widzę apteczka + nano mod / 2 nano mody), czy w świetle zmian traking modów nie było by korzystnie wymienić jedno gyro na traking enchancer...
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Kombat w Październik 05, 2009, 08:20:17
Tak się zastanawiam.
Aktualnie dość popularnym standard dla vagasa jest 3 gyro t2 + 2 cosie (najczęściej widzę apteczka + nano mod / 2 nano mody), czy w świetle zmian traking modów nie było by korzystnie wymienić jedno gyro na traking enchancer...
Szczerze to chyba wymienie nie gyro a właśnie nanofibra na TE. Vagas i tak jest szybki i odstawi wszystkie inne HACe bez żadnego nano moda (chyba że inny HAC będzie zrobiony na nano ale po nerfie prawie nikt już tak nie fituje). Czyli 3 gyro, TE, walizka w low.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: silvia w Październik 05, 2009, 12:11:19
Ale przeciez drony maja wystarczajacy tracking... Srednie drony nawet trafiaja w te wolniejsze cepy... Wiec skoncz whinowac, wez sie za gre

Drony to raczej argument za kazda rasa a nie tylko gallente.
Zauwaz tez problem, iz duza czesc dpsu gallente idzie z dronek (eg. megathron).
Gdy blastery bede jeszcze jako tako trafiac na cruisera na webie i scramie, tak juz heavy dronki nie trafiaja tak ladnie (+ latwo gina z med dzialek).
Zmniejszenie rozmiaru dronek, bedzie sie rownalo ze spadkiem dps, wiec sytuacja nie jest taka piekna z tymi dronkami.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Rabbitofdoom w Listopad 24, 2009, 23:34:42
20% trackingu glowy nie dam ale to przy celu wielkosci bsa powinno byc dosc zeby zmienic spora czesc hitow w well aimed. Wiec rzeczywisty przyrost dps nowych projectili moze byc calkiem solidny.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: LosBekoczoS w Grudzień 03, 2009, 02:31:57
Czy ktos moze mi powiedziec co za noob no sory inaczej go nazwac nie umiem robil ten balans ?
1400 - sa teraz najwolniejsze w grze... wolniejsze od 3500mm na dredach... wtb clue o co chodzilo ccp.
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Ezrael w Grudzień 03, 2009, 08:26:42
ale masz najwieksza alfe,  matarskie zabawki mialy byc alfa boats i teraz chyba sa
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: sneer w Grudzień 03, 2009, 08:49:03
mnie się nowe zmiany w projectilach podobają 
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: LosBekoczoS w Grudzień 03, 2009, 18:01:05
Mhm czyli widzicie logike ze 1400mn dzialko z bs strzela wolniej by defoult od 3500mn z dreda ? hym...
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: OutFreejn w Grudzień 03, 2009, 18:15:01
Jest w tym logika - dred jest większy ma dodatkowe systemy wspomagające ładowanie amunicji itp. itd.  :uglystupid2:
Dlaczego większy znaczy strzelający wolniej ? To nie jest technologia z epoki II WŚ :).
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Grudzień 03, 2009, 18:27:55
Czyli dread ma lepszego rofa niz kestrel? :P
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: naye666 w Grudzień 04, 2009, 10:01:26
to chyba normalne, żeby odpalić missla w małym statku bierzesz w łapę coś lekkiego, ładujesz w wyrzutnie i vuala,
albo inaczej bo to nie technologia II WŚ więc tak:
ładujesz 20 missli, które nie potrzebują dużej energii kinetycznej do wystrzału, mniej się grzeją więc mogą częściej odpalić, tak samo działka laserowe etc.
a teraz bierzesz WIELKIE wyrzutnie, ładujesz, wymaga to więcej energii, wyrzutnia plasmy, etc. też nagrzewa moduły i wypalenie instanta spaliło by działko. simple? ;d
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: sneer w Grudzień 04, 2009, 10:45:21
ale przynajmniej projectile są jakieś  i alfę dają co w lagu na dużych flotach moze byc niezle bo tam rof jest z reguły do dupy i bardziej alfa się liczy
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Dec Apilatour w Grudzień 04, 2009, 15:10:53
czy mi sie dobrze wydaje ,że republic fleet emp m zyskał  na tracking speed multiplier z 0.5 na 1.0 czy wcześniej też był 1.0 ?
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Val Heru w Grudzień 04, 2009, 15:39:37
nowe parametry amunicji sa zajebiste :love:
emp - wiecej obrazen Em  :love:
plazma - wiecej obrazen Thermal  :love:
fussion - wiecej obrazen Explo  :love:
titanium sabot - bez zmian w Kinetik, a szkoda  :'(
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Ezrael w Grudzień 04, 2009, 23:10:17
pobawilem sie eft z dominon i kurde chyba niezlego projectile boosta dostali nowe faction emp/fusion/plasma jest obledne ....

jeszcze jak sie do tego doda bonusy do fallofa to wogole miodzio :) vaga z 40km fallofem
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Skeer w Grudzień 05, 2009, 00:15:02
Vaga pilots approve this boost!  :coolsmiley:
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: Rabbitofdoom w Grudzień 05, 2009, 00:38:03
Moj typhoon tez approve this bost. Wrecking hit z 1 dziala za 1100 jest fajny.  :2funny:
Tytuł: Odp: Balans projectile?
Wiadomość wysłana przez: sneer w Grudzień 05, 2009, 10:27:19
i taki drobiazg jak podwojenie clip size dla ac ....
do tej pory twardsze cele wymagały reloadu ... teraz nie ... czyli mały ukryty boost dps  O0