Eve-Centrala

Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: Xarthias w Kwiecień 24, 2008, 17:21:20

Tytuł: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Kwiecień 24, 2008, 17:21:20
Krótki art na mmorpg: http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/14/feature/1909
Czyżby z dawna oczekiwane Factional Warfare?
Tytuł: Odp: Empryian Age Expansion = Factional Warfare?
Wiadomość wysłana przez: White_Haven w Kwiecień 25, 2008, 13:32:32
Ba to wygląda... tyle że o factional warfare była już mowa w okolicach revelations  :buck2:. Może tym razem wreszcie zaimplementują.
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Maj 14, 2008, 11:15:35
No strasznie się postarali z tym opisem :/
Zobaczymy.

Jeśli to będzie na zasadzie kto szybciej 20 misji lvl 4 to ten faction warfere mi sie nie będzie podobał.

Jeśli na zasadzie jakiś gridów gdzie każdy wali do każdego bez straty sec statusa to w zasadzie można powalczyć.

Wejdzie to się można poprzyglądać.
Swoją drogą jak będzie można przyłączać low sec do shanszy zamieniając go w 0.0 to można pomyśleć nad rozpoczęciem krucjaty geheheheh
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: litestep w Maj 14, 2008, 12:08:18
Jakoś trąci to "Capture the flag"  z FPSów. Ciekaw jestem jak wymuszą "small scale pvp", limity na ilość statków per strona? I odpowiedzi na najważniejsze pytanie nie ma - czy caldarii będą mogli odbić caldari prime :)
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Snusmumriken Shamploo w Maj 14, 2008, 12:59:09
Ciekaw jestem jak wymuszą "small scale pvp", limity na ilość statków per strona?
zalozmy ze mamy taki podbijalny system...

wlatujesz na normlanych zasadch.... jak w empire... bez gate camp itp...
a w srodku  combat plexy...
dla bsow, fretek, cruzow, itp...
w ktorych panuja zasady jak w 0.0, wolna amerykanka...
dodatkowo w plexie moze byc tylko np 10 charow z kazdej rasy...
im dluzej dana rasa utrzyma przewage w plexie, tym wiecej punktow zdobywa...

do tego zadania dla mission runnerow...
np, wlec do danego plexa i poszukaj itemka, ktory jest w jakimstam pockecie...
przy czym w takim plexie ciagle trwa walka i trzeba sie wcielic w snake'a z MGS :D

rasa, ktora zgromadzi najwiecej punktow do DT, zdobedzie np sova na 24h...
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Maj 14, 2008, 13:15:43
Jutro jest Live Dev Blog w temacie: http://myeve.eve-online.com/news.asp?a=single&nid=1991&tid=1 więc pewnie będzie więcej konkretów.
Przez chwilę wisiał też new o tym, że w sobotę 24 maja będzie można na Sisi to wszystko przetestować, ale nie widzę go już, więc ciężko powiedzieć czy tak będzie rzeczywiście.
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 14, 2008, 13:22:18
rasa, ktora zgromadzi najwiecej punktow do DT, zdobedzie np sova na 24h...

Kul, tytana se zapuszcze. :)
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Maj 14, 2008, 21:26:54
Przez chwilę wisiał też new o tym, że w sobotę 24 maja będzie można na Sisi to wszystko przetestować, ale nie widzę go już, więc ciężko powiedzieć czy tak będzie rzeczywiście.
Wisi znowu: http://myeve.eve-online.com/news.asp?a=single&nid=2003&tid=1 ;)
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Maj 15, 2008, 22:49:17
Stoi już strona z ficzurami Empyrian Age: http://www.eveonline.com/empyreanage/index.html
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 16, 2008, 10:43:50
* link ciach * - ja tu nic nie widze, logowac sie trzeba, a link do teasera byl podawany tu (http://eve-centrala.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=5313.0)
Ireul
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Shadhun w Maj 16, 2008, 12:32:52
Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale zdaje mi sie że to będzie  krok w strone tych wszystkich śmierdzących mmorpg nowej ery ? Jakieś battlegroundy, jakieś rvr zony, objectivy.

W niepokojącą strone patrzy CCCP.
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Maj 16, 2008, 12:39:47
Mysle, ze CCP sobie eksperymentuje, na poczatek na mala skale, zaleznie od ilosci graczy ktorzy beda chcieli sie pobawic w wojne frakcji moga to rozwinac lub przyciszyc odrobine. Kontekt rpg zawsze w eve stal na wysokim poiomie, niesamowite opowiadania, sporo ciekawych newsow, eventy, moim zdaniem genialny krok. Podoba mi sie, ze dodadza ten nowy region miedzy Placid a Lonetrek, lowsecowy, ciekawe czy to wlasnie tam bedzie mozna walczyc o tereny dla Gallente i dla Caldari :) /me szybko patrzy na mape - chyba wiem, co zapelni miejsce miedzy Provi, Domain, Molden Death, Curse ;D
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Maj 16, 2008, 13:56:11
Cytat: CCP
The galactic map can now be configured to show occupancy status of a system, as well as detecting the presence of hostile navy forces
Czy teraz scout'owanie bedzie polegalo na siedzeniu w stacji i ogladaniu mapy? :P
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 16, 2008, 14:07:23
Hostile NAVY
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Maj 16, 2008, 14:08:52
Czy teraz scout'owanie bedzie polegalo na siedzeniu w stacji i ogladaniu mapy? :P
Tak, pod warunkiem że dla Ciebie enemy forces = wrogie imperium.
Wnioskując z devblogów (i liva wczorajszego) i forum, ten cały empyrean age będzie czymś na kształt COSMOSu pvp. Tylko dla chętnych i na mocno ograniczonym obszarze (1 region low-sec dla gallente vs caldari, drugi pewnie dla amarr - matar).
Jednym słowem, kolejna nisza dla chętnych, coś na kształt miniprofesji - milicjanta.
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 16, 2008, 16:42:16
* link ciach * - ja tu nic nie widze, logowac sie trzeba, a link do teasera byl podawany tu (http://eve-centrala.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=5313.0)
Ireul
No tak, pewnie wkleił się nie ten co trzeba. Trudno i dobrze, że są inni czujni (a zwłaszcza admini), którzy wskażą uprzejmie właściwą drogę  ;) ;D
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Maj 20, 2008, 02:23:24
Nowe zapowiedzi, nowe informacje:

1. Beda 4 "mility" do ktorych mozna sie zapisywac, jesli chce sie wziac udzial w faction Warfare, nazwy i loga:
(http://www.eve-online.com/bitmaps/devblog/militialogos.png)
2. Wymagania dla pilotow: 24h od wyjscia z poprzedniej mility, minimum 5.0 standing dla frakcji, pelne oplacone konto (lol).
2. Bedzie mozna zapisywac cale korporacje do walki. Wymagania takie same 5.0 dstandy corpowego dla frakcji.
3. Nie mozna zapisywqac sojuszy do walki, specjalny nowy dev blog tlumaczacy ten ruch: http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=561 Ciekawe co etraz zrobi CVA i inne rp sojusze :)
4. Wstapienie do mility spowoduje rozne nieprzyjemnosci na terenach wrogich frakcji, jak stwierdzili, idea nie jest zniszczenie dorobku (nie ebdzie scrambli) ale przygotowac ztreba sie na ogien sentry ataki sil reagujacyh i taki tam/
5. Biura Milit (nie ma dobrego slowa chyba polskiego, pospolite ruszenie zle sie kojarzy):
(http://www.eve-online.com/bitmaps/devblog/militiaintel.png)
6. Beda odznaczenia, jakies medale i inne pierdolki dla statsiarzy/
7. Nowe statki - faction cruzy a dokladniej: Omen, Execuror, Osprey i Scythe - omg omg omg /o\ http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=775527
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 20, 2008, 03:28:04
5. Biura Milit (nie ma dobrego slowa chyba polskiego,

A co powiesz o milicji (TADAAAM)?
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Maj 20, 2008, 03:33:43
Juz raczej "Bojówka", ale to dalej nie to.
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 20, 2008, 03:38:10
Nie, serio, militia = milicja, czyli cywile z bronią.
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Ronin w Maj 20, 2008, 05:20:18
a co do standa to na 90%, nie 5.0 a 0.5 w koncu ludzie maja sie w to bawic... po prostu bedzie to regularnie sprawdzane i ludzie ktorym ten stand spadnie ponizej 0.5 (w skutek friendlyfire itp) beda wyrzucani z milicji.
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Maj 20, 2008, 09:16:48
Wilokrotnie wspominana byla dokladnie ta wartos. Stand do zrobienia w parenascie dni dla chcacych. 5.0 to jets nic, problem bylby jakby im sie zachcialo 9.0 podac albo cos.

Edit: faktycznie 0,5, nie wiem jak to patrzylem :)
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Maj 20, 2008, 09:28:04
0.5
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=558
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: MightyBaz w Maj 20, 2008, 10:52:57
dla CVA to kaszana a nie RP...jeszcze troche i nastapi oficjalny wybor Aralisa na Imperatora i sie skonczą marzenia CCP o faction warfare grrrrrr....
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Kay-kun w Maj 21, 2008, 15:25:51
Wszystko brzmi fajnie, ale ja sam nie bede w tym uczestniczyl z powodu mozliwosci utraty standingow, co w efekcie wyklucza mnie z czesci empire. Nie mam ochoty rezygnowac z mozliwosci autopilotowania wszedzie gdzie trzeba. :)
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Maj 22, 2008, 12:01:21
(http://www.atheninc.net/personal/YES.PNG/img]

Aktualnie na Sisi, fuck yeah by sie chcialo powiedziec, broadcast do aligna, klik align to i nawet nie musisz wiedziec gdzie to by moc kliknac sobie ejszce raz i warp w razie potrzeby. Super sprawa na duze walki gdzie proby znalezienia odpowiedniego kierunku moga zabrac zdecydowanie zbyt wiele czasu. Dodatkowa zmiena to przy jakimkolwiek ustawieniu over bracket (kwadracik) Twojego statku bedzie zawsze widoczny - bardz mila zrecz do skanowania directional scannerem.

[img]http://www.atheninc.net/personal/Button.PNG)

Podobno zmienili tez wyglad matarskich covert opsow, ze starego hulla Vigila na hull... Proba. Nie wiem czy chcecie na to patrzec  (http://go-dl1.eve-files.com/media/0805/cheetahlolz.jpg). Tu zas CCP dalo dupy, nie zmienieli bonusa hullowi t1 i matarzy sa dalej jedyna rasa bez fregatki z bonusem do skanowania. Smiejecie sie p[anowie Gallente? To spojrzcie na swojego nowego heliosa (http://www.atheninc.net/personal/newHelios.PNG). :D

Dalej, http://nuyan.wordpress.com/2008/05/20/experiences-of-empyrean-age-on-sisi/ blog kolesia co poswiecil troche czasu by zbadac jak dokladnie pod wzgledem mechaniki eve ma wygladac zdobywania terytoriow a jak walki o te smieszne nowe pleksy. Pare slow o Militach tez sie tam znalazlo.

Z ciekawostek, nowa opcja ustawien w overview:
(http://www.atheninc.net/personal/whut.PNG)
Erm, no :D

Dalej, dodano nowa fregate t1 dla amarr - Magnate sie nazywa, Wyglada super, co lepsze, nowa Anatherma jest oparta na tym wlasnie hullu (http://www.atheninc.net/personal/sexyMagnate.PNG).

Nowe statki:

1. Nowy Caracal Navy Issue, jakby poprzedni juz nie byl lpeszy od Cerberusa:
(http://www.atheninc.net/personal/NavyCaracal.PNG)
Dla nie-Caldari, dodali missile slota, dodali 65 cpu zabrali 60 power grida

2. Nowy Omen: http://www.atheninc.net/personal/NewFactionShips/omenNavyIssue.jpg

3. Nowy Osprey (missile /o\ ): http://www.atheninc.net/personal/NewFactionShips/ospreyNavyIssue.jpg

4. Nowy Execuror: http://www.atheninc.net/personal/NewFactionShips/exequrorNavyIssue.jpg

5. Nowy Scythe: http://www.atheninc.net/personal/NewFactionShips/scytheNavyIssue.jpg

Ten ostatni wydaje mi sie bc najsensowniejszy, ma najmniejsza mase z nowych statkow i najwyzsza predkosc, na oko szybszy niz stabber, bedzie fajna nowa nanozabawka z 6 hi slotami z bonusem do rofa i 25m dronek. Na dodatek wszystkoe sie spokojnie fituje (dzialka + hamy + lse + mwd). Navy Omen, jak wyliczyli ludzie na scrapheapie, bedze mial wiekzy dmg niz... Zealot. Na szcescie navy osprey ma 4 missile sloty i bous do dmg (patrz scythe ;( ) wiec wszystko wydaje sie by ekhm inline. Ekhm.

~~

Oh CCP /o\
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Raan Kern w Maj 22, 2008, 12:19:03
twarz łaknąca rozumu (http://www.atheninc.net/personal/newHelios.PNG)  :laugh:
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 22, 2008, 12:19:12
3. Nowy Osprey (missile /o\ ): http://www.atheninc.net/personal/NewFactionShips/ospreyNavyIssue.jpg

Brak bonusa do Minng laserów? Ale chała.  :grr:
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Maj 22, 2008, 13:46:14
Z tym caracalem to chyba kapke przegieli.
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Wilk w Maj 22, 2008, 13:57:35
Chyba się skuszę na tego nowego karalucha.

A widzę transfer myśli technicznej od Caldari do Gallante - musieli im jakiś konstruktorów podkraść, albo samo zaczęli pić na umór ;D
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: misao w Maj 22, 2008, 16:58:57
a czy magnate tpo nie byla ta rare frejka? golden nmagnate czy jakos tak?
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Zsur1aM w Maj 22, 2008, 17:37:52
Zgadza się, rare frejka którą CCP dawało w eventach. Były właściwie dwie Gold Magnate i Silver Magnate.
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Maj 22, 2008, 17:38:10
Tak, Silver i Goldeen Magnate to sa unique frejki i dalej jaksie jakas onjawi na handlu to 100b :D To sa zas zwykle Magnaty, nie wiadomo wlasciwie do konca czy wejda, to tylko sisi pzreciez.
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 23, 2008, 10:05:04
A wiadomo chociaż po grzyba Heliosowi zmieniają wygląd ?
Exequror "NI" = badziew IMHO

Golden Magnate nie ma szans się pojawić w sprzedaży - był tylko 1 i został zniszczony w PVP.
Silver Magnate było kilka szt i o ile wiem co najmniej 2 są wciąż raportowane jako istniejące ingame.
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: magni w Maj 23, 2008, 10:30:14
czy w tym momencie oplaca sie skillowac HACe? skoro ten nowy navy shit bedzie lepszy i nie potrzeba do niego skillowac ponad miesiac?
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Zsur1aM w Maj 23, 2008, 11:32:52
HAC > Navy

Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Maj 23, 2008, 11:35:18
Noo tylko caldaryjskie nooby maja easy mode on.
navy caracal > cerberus tylko niekiedy. Np na nano pare osob nim lata bo tank to już nie ten.

W innych rasach jest tak że HAC >> faction crusier
I warto skilować haca :)
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: DaBlades w Maj 23, 2008, 12:30:41
No ładnie, Omen z 5 dronkami, 7 lowslotami, prawie +50% armora w stosunku do Zealota i jeszcze wolnym hi. Nie no mam tylko nadzieję, że to będzie można produkować bo ekstra ship się szykuje, tym bardziej, że 3 rigi wsadzić można.
To będzie dostępne za LP do frakcji czy będzie trzeba do milicji wstąpić? Cena rynkowa spokojnie przekroczy phanatisa (czy jak mu tam)
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Sou w Maj 23, 2008, 16:18:19
Te statki sa po to zeby ludzie wstapili do milicji i gineli, pewnie beda tanie i szybko sie je bedzie tracic. Ja bym ich do reszty shipow nie porownywal bo beda mialy poprostu inne zastosowanie...
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Mac Dercad w Maj 23, 2008, 22:02:58
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=559
Blog zaktualizowany o pełną listę rang z obrazkami. Jako przyszły federalny milicjant mogę powiedzieć jedno: :grr:
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: misao w Maj 24, 2008, 01:06:53
ano jedyny sensowny wyglad maja caldari i amarzy
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Maj 24, 2008, 09:35:28
Ikonki rang zależą od tego czy tankujesz armorem czy shieldem i jakiego koloru i kształtu masz statki :) Jeśli podstawową siłą Twojej floty jest zielonkawy kartofel to czego oczekujesz? :)
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Mac Dercad w Maj 24, 2008, 11:45:07
W takim razie Caldari powinni dostać insygnia złożone z losowo ułożonych prostokątów różnej wielkości. >:D
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 26, 2008, 10:44:14
I kto brał udział w sobotnich testach ? Jak wrażenia ?

Od siebie powiem, że dodatek (FW) wymaga sporo pracy IMHO, zwłaszcza w kwestii wyjaśnienia "obsługi".
Garść info i wniosków:
Victorz Points są podstawą do naliczania rangi, ale nie wiem czy to tylko u mnie, ale VP's się nie ukazują na statsach, które by sobie obaczyć trzeba się wybrać do biura rekrutacyjnego frakcji dla jakiej się walczy. VP's można zdobyć na kilka sposobów i stosunkowo najprostszym jest wyszukiwanie kompleksów (scaner pokładowy) i ich przejmowanie. Po zdobyciu odpowiedniej ich ilości dla danego systemu można wykonać atak na bunkier i w efekcie rozpocząć oblężenie.
Kompleksy są spawnowane na tych samych zasadach co exploration sites (skończona ilość dla konstelacji, random spawn/lvl/npc'e), ale w odróżnieniu mają ogranicznik na typ okrętów jaki wpuszcza brama, oraz co ważniejsze po znalezieniu znacznik kompleksu jest dostępny dla WSZYSTKICH w systemie.
By zakończyć kompleks wystarczy "wytrzymać" 15 minut w pobliżu instalacji kompleksu, w czym przeszkadzają zarówno gracze jak i NPCe. Odległość w jakiej aktywowany jest licznik różni się dla klasy kompleksu i np. 20km wymagane jest dla tych dopuszczający krążowniki T1 (i wszystko mniejsze oraz frytki T2).

Bunkier jest od początku dostępny dla wszystkich, ale jak wspomniałem by jego przejąć trzeba zgromadzić odpowiednią ilość VP (podobno można również poprzez misje wykonane w tym systemie, ale nie robiłem jeszcze misji). Bunkier NIE znajduje się w deadspace, co oznacza możliwość użycia kapitali (!), w dodatku spawny NPCów uwzględniają faction i oficerów (np. za 27mln w sobotę).

Kolejna rzecz - ponieważ to lowsec i w ogóle PVP to bardzo łatwo "zgubić" sec status, natknąć się na kampę piratów i ogólnie znaleźć się w gorącej sytuacji. Nie próbowałem jeszcze PVP w hisecu, ale ponieważ wrogie milicje są oznakowane jako war target (gwiazdka na czerwonym polu) to łatwo je znaleźć w tłumie.

Kolejne info wkrótce - jak znajdę czas na testy i pisanie.

Amarr Victor !
W sobotę w Amamake i okolicy siły 27-mej Krucjaty rozpoczęły ofensywę i zdecydowanym zwycięstwem przejęły kluczowy system Amamake (okupują również sąsiednie systemy).
W czasie walk na pole bitwy nadciągnęły posiłki wspierającej Minmatar siły milicji galentyjskiej. Jednakże dzięki zdecydowanej postawie "templariuszy" niewierni ponieśli bolesne straty (co najmniej 4 kapitale raportowane jako zniszczone, w tym 3 dreadnoughty oraz 1 lotniskowiec).
Hail Amarr !
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: MightyBaz w Maj 26, 2008, 16:23:24
o zesz ty Dormio, marnujesz sie tam gdzie jestes...Amarr Vuctor !!!
Tytuł: Odp: DevBlog: Empyrean Age and all that – an overview
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 26, 2008, 16:44:34
Masz na myśli tekst powyżej czy moje 51+ mln SP ?  ;)

Do Amarr było nam najszybciej jeśli chodzi o SISI, a co do tego którą stronę wybiorę jak już FW wejdzie... no cóż...
Do Gallente mam 9+, do Minmatar 7+, do Amarr -3  ;D