Eve-Centrala

Eve Online => Wsparcie techniczne => Wątek zaczęty przez: wolverine5pl w Sierpień 12, 2005, 12:33:11

Tytuł: Neo512 i limit do 32kbs
Wiadomość wysłana przez: wolverine5pl w Sierpień 12, 2005, 12:33:11
Witam, czy gral juz ktos na laczu po ograniczeniu predkosci do 32kbs?
Czy wogule gra sie odpali?
Powoli zblizam sie do limitu i boje sie ze jak go przekrocze gra nie odpali sie bo wymaga 56kbs.
Tytuł: Neo512 i limit do 32kbs
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Sierpień 12, 2005, 12:36:15
Troch? laguje, ale da si? gra?...
Tytuł: Neo512 i limit do 32kbs
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Sierpień 12, 2005, 12:36:59
Hmm... wydaje mi sie, ze powinno byc OK, bo te 32kbps to tylko upstream, a danych wysylanych z Twojego komputera nie powinno byc za wiele.
Ja czasem gram przez GPRS, a tam upstream o ile pamietam, to 14.4kbps, i jak dotad nie mialem zbytnio problemow (oczywiscie jesli nie ma zbyt wielu obiektow na raz - czyli trzeba unikac walki)
Tytuł: Neo512 i limit do 32kbs
Wiadomość wysłana przez: wolverine5pl w Sierpień 12, 2005, 12:46:08
:twisted: To dobrze. Bo juz marwilem sie ze bede musial nabijac kieszen TPSA dokupujac dodatkowe Gigabajty. Raz na komorce odpalilem ale powiem prawde troche to trwalo zanim sie odpalilo (ekran logowania).
Tytuł: Neo512 i limit do 32kbs
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Sierpień 12, 2005, 12:55:14
Cytat: "wolverine5pl"
:twisted: To dobrze. Bo juz marwilem sie ze bede musial nabijac kieszen TPSA dokupujac dodatkowe Gigabajty. Raz na komorce odpalilem ale powiem prawde troche to trwalo zanim sie odpalilo (ekran logowania).


Tak... troche to trwa, podczas pierwszego w danym dniu odpalenia... bo po DT czasem EVEka sciaga jakies update'y... ktore czasem waza nawet po kilka megabajtow...
Tytuł: Neo512 i limit do 32kbs
Wiadomość wysłana przez: Blaster w Sierpień 12, 2005, 13:01:35
Cytat: "wolverine5pl"
:twisted: To dobrze. Bo juz marwilem sie ze bede musial nabijac kieszen TPSA dokupujac dodatkowe Gigabajty. Raz na komorce odpalilem ale powiem prawde troche to trwalo zanim sie odpalilo (ekran logowania).


Wlasnie to przed chwila zrobilem i potwierdzam.  8)
Loguje sie strasznie dlugo i sciagnelo mi 2,5 MB danych podczas logowania a pózniej podczas gry to juz tylko po kilka bajtów ciagnie w zaleznosci co sie robi. Smo latanie, kopanie itp ciagnie malo natomiast otwieranie marketu itp potrafi troche wiecej kb pociagnac.

Natomiast jak odpalilem EVE w domu ze stalego lacza a pózniej wylogowalem sie, wylaczylem stalke i wszedlem przez GPRS to logowanie bylo szybciutkie i zjadlo znikome ilosci bajtów.

Byc moze dlatego ze w pracy jak odpalilem EVE po raz pierwszy na tym kompie i od razu przez GPRS tak dlugo to trwalo.

Orientuje sie ktos czy EVE tylko przy pierwszym odpaleniu ciagnie tyle danych, czy po kazdym downtimie? (nie mam jak sprawdzic bo logowanie ostatnie polaczenie zjadlo mi cala kase z POP karty  :( )

EDIT: Widze ze Tomash juz powyzej napisal  :roll:
Tytuł: Neo512 i limit do 32kbs
Wiadomość wysłana przez: nigel w Sierpień 12, 2005, 14:02:46
Hejka.. gralem przez GPRSa w eve prawie 3 miesiace...

w 7/10 przypadkach logowania zasysal po 1,8-2,5 MB

fakt ze logowalem sie 1x dziennie wiec nie wiem czy reconnect tez tyle zajmowal ale kazde wieczorne logowanie tyle mi bralo
Tytuł: Neo512 i limit do 32kbs
Wiadomość wysłana przez: Arianne w Sierpień 12, 2005, 14:17:51
no ja w tej chwili rypie przez gprs w domq (w pracy w??czam gre zawsze po dt po to aby ewentualne patche itp. posci?ga?o..)
faktycznie przy uruchomieniu sci?ga troche danych ale przy ew. ponownym po??czeniu jest ju? du?o szybciej.

tak?e my?le ?e 32kbit styknie spokojnie (o ile nie lata sie w zaludnionych systemach) - w sumie to te? nie do ko?ca prawda bo na gprs by?em w yulai i ?le nie by?o .....

ale z walk? faktycznie jest problem :/
Tytuł: Neo512 i limit do 32kbs
Wiadomość wysłana przez: wolverine5pl w Sierpień 12, 2005, 14:22:21
Jedynie sie boje zeby EVE nie wywalilo komunikatu
Przykro ale mimimum lacza to 56kbs
A tak pozatym nie planuje walczyc. Ja kopacz jestem:) Jak kopie to systemach gdzie gora jest 4-5osob:)
Tytuł: Neo512 i limit do 32kbs
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Sierpień 12, 2005, 14:26:00
Cytat: "wolverine5pl"
Jedynie sie boje zeby EVE nie wywalilo komunikatu
Przykro ale mimimum lacza to 56kbs
A tak pozatym nie planuje walczyc. Ja kopacz jestem:) Jak kopie to systemach gdzie gora jest 4-5osob:)


Nie masz sie czego bac... wymog 56kbps, dotyczy downstream (czyli tego co idzie do Twojego komp'a)... ale nawet czasem jak jest troche mniej, to tez dziala...
Tytuł: Neo512 i limit do 32kbs
Wiadomość wysłana przez: Sambor w Sierpień 17, 2005, 10:56:53
Tzn ?e, je?li w pracy mam zblokowany port na gry a posiadam komórke z GPRS któr? mog? pod?aczy? do kompa to wtedy mam mo?liwo?? grania (nie tylko w EVE) przez te po??czenie z szybko?ci? 32kb/s ? Z tego co widze to tak robicie :) No to musze si? przej?? po budynku i zobaczy? kto mi gra przez komórki w pracy :D
Tytuł: Neo512 i limit do 32kbs
Wiadomość wysłana przez: Blaster w Sierpień 17, 2005, 11:03:23
Cytat: "Sambor"
No to musze si? przej?? po budynku i zobaczy? kto mi gra przez komórki w pracy :D


Grac w pracy? Niedopuszczalne.
Jestem gleboko przekonany ze nikt tego nie robi  8)

Oj pan pracodawca cos nie w temacie  :wink:
Tak dla pelnej informacji to sa gry wykorzystujace przegladarke internetowa i zadne blokowanie portów nie pomaga  :twisted:

A tak na powaznie to przez GPRS jest troche nieoplacalne na dluzsza mete bo minie 3 zalogowania i kilkanascie minut gry kosztowalo 20 zl - Idea.  :?
Bardziej takie rozwiazanie sprawdza sie do zmiany skilla  8)
Tytuł: Neo512 i limit do 32kbs
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 17, 2005, 12:54:37
EVE korzysta tylko z portu 26000 ?
Je?li tak to mo?na go zablokowa?, a gracz musia?by robi? obej?cia... a zatem si? zna? troszk?, a wówczas wiedzie?, ?e wszystko jest monitorowane   :roll:
No chyba, ?e on sam monitoruje  :twisted: