Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: [CBIRR] Soobocz w Grudzień 11, 2012, 19:19:13

Tytuł: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: [CBIRR] Soobocz w Grudzień 11, 2012, 19:19:13
Siemka
Zamierzam pobawić się w produkcję i inne tego typu rzeczy. Chciałbym sobie postawić własnego posa w hi.
Powiedzcie mi proszę jakie to wymagania muszę spełnić aby takiego posa postawić. Jakieś dobre rady?
Pytam doświadczonych w tym temacie graczy.

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Albin w Grudzień 11, 2012, 19:53:24
Z tego co wiem musisz mieć stand ponad 9 do rasy/frakcji żeby postawić posa w hi.
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Grudzień 11, 2012, 20:11:51
A to nie korp musi mieć 9?
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 11, 2012, 20:20:32
Z tego co wiem musisz mieć stand ponad 9 do rasy/frakcji żeby postawić posa w hi.
Panu wyżej pdziękujemy za jego gorzej niż mierny wkład w dyskusję i prosimy aby tego więcej nie robił.
Stawianie posa w High i częsciowo w low:
- systemy nie mogą być wyżej niż 0.8 ss
- aby postawić posa korp który ma go stawiać musi mieć minimalny corpowy standing na minimum takim poziomie jaki ss ma system po wywaleniu zera sprzed cyfry
czyli w 0.5 trzeba mieć na corpie minimum 5 standa na frakcji itp
- char do stawiania posa też się przyda (skile)
- coś czym dowieziesz posa na upatrzone miejsce
tyle wymagań
Cała reszta jest opcjonalna, jak np char który ma dostęp do misji l4 dla wybranaej frakcji, jako że posa spala poza kostakami paliwa różnież coś co się zwie  Starbase Charter, a to się za grosze wyjmuje z lp store i edna dwie l4 misje to zapas na misiąc, podczas gdy na markecie potrafi to sporo kosztować

Z rad mogę Ci zaproponować abyś skorzystał z usług gości którzy proponują standy corpom. Wbijanie standa do frakcji na pięć jest równie miłe co cięcie się tępą pordzewiałą żyletką
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Grudzień 11, 2012, 20:31:35
- aby postawić posa korp który ma go stawiać musi mieć minimalny corpowy standing na minimum takim poziomie jaki ss ma system po wywaleniu zera sprzed cyfry
czyli w 0.5 trzeba mieć na corpie minimum 5 standa na frakcji itp
O ile pamiętam choć było to ze 2 lata temu to standing musiał być większy niż SS systemu co najmniej o .01 Czyli dla systemu 0.5 musiał być min. 5.01 dla 0.6 odpowiednio 6.01 itd.
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 11, 2012, 20:44:02
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/POS#Production_Information_.26_Settings
Wedle tego wystarczy równy standing. Jednakże w tekści widzę dwie poważne zmiany w stosunku do moich wcześniejszych doświadczeń z corpowymi posami:
- max ss gdzie da się posa wstawić to 0.7 (wydawało mi sie że 0.8, no ale cóż mogło mi się z czymś pomylić)
- zdjęli z low seca wymóg standa. Wcześniej do posa w 0.4 na pewno i nie jestem pewien czy w 0.3 róznież, standing też był potrzebny
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Merle78 w Grudzień 11, 2012, 21:18:36
Jak chcesz postawic posa w gall lub matar space, to moglbym ci pomoc.
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Grudzień 11, 2012, 21:41:52
A gdybyś miał problem z samymi modułkami to EVEHQ ma bardzo fajny konfigurator.
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: [CBIRR] Soobocz w Grudzień 11, 2012, 21:56:03
Dziękuję za odpowiedzi.
Skile oczywiście mam ale na mainie. Nie wiem teraz czy moja korporacja ma takie standy, nie za bardzo mam czas teraz to sprawdzić. A tylko standy korporacyjne wchodzą w grę. Moje się nie liczą? Jak moje się nie liczą to doopa :)
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Mamut w Grudzień 11, 2012, 21:58:48
to chyba tak działa ,że bierzesz kogoś z wysokim standem do danej frakcji - trzymasz go tydzień ,stawiasz posa ,  kickujesz ,albo sam rezygnuje .


Ale łba sobie nie urwe . Nie lepiej jakieś C1 ?
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 11, 2012, 22:05:28
Muszą być standy corpowe, ponieważ POS jest asetsem korpa według mechaniki gry.
Wszelkiej maści serwisy posowe działają wedle następującego schematu:
- zakładany jest korp
- dołącza do niego (jeśli nie jest założycielem) char ze standem.
- jeśli nie on zakładał korpa bezwzględny warunek jest taki że w korpie nie może być charów reagujących w jakiś sposób swoimi standami z frakcjami (czyli goły char figurant ceo który palcem npc nie tknął może być)
- czeka się tydzień czasu, ponieważ po takim czasie zasakują standy korpa od jego utworzenia.
- standy generowane są na podstawie standingów członków korpa. Jesli jedynym gościem ze standami jest ten któremu zapłaciłeś, to nie następuje uśrednienie tylko skopiowanie standu
- kiedy stand corpa wskocczy koleś może wyjść z korpa.
- korp utrzyma standy tak długo jak któryś char z już przebywających w korpie nie zrobi czegoś z tym związanego, lup nie zostanie przyjęty nowy char
- nowy char zaczyna rozrabiać w standingach do npc po siódmym dt od swojego dołączenie do korpa, jeśli przed tym czasem wyjdzie z korpa standy naruszone nie zostaną
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: [CBIRR] Soobocz w Grudzień 11, 2012, 22:13:44
o to dooopa, już sobie poposowałem :P
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Skeer w Grudzień 12, 2012, 00:19:48
Postaw se posa w stain normalnie :P
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: MrYogi w Grudzień 12, 2012, 07:01:00
o to dooopa, już sobie poposowałem :P

Tu masz temat gościa co zajmuje się tym zawodowo :]

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=6443&find=unread

Tylko NIE wchodzisz w zakładkę zatrudnienia, ma tam tego tyle, ze mi EVE wiesza :]
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: observer w Grudzień 15, 2012, 11:06:26
Wracając trochę do tematu, jak by już sobie tego posa postawić dla zabawy, to co poza produkcją można by na tym posie robić, żeby jednak był jakiś tam zwrot tej inwestycji i czasu poświęconego na obsługę? Chociaż niech na paliwko zarobi. Pos teoretycznie był by w wersji small, coś tam mógłbym produkować, ale kopanie w większych ilościach mnie nie bawi, amunicja/małe statki to jeszcze się zdarzy. Może jakieś sprawy naukowe? Przeróbka gazu z wh? Niektóre moduły można montować w systemach < 0.4ss, nie bardzo się w tym orientuję jeszcze.
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 15, 2012, 11:56:53
Przerabianie moon minerals to o ile się nie mylę 0.3 i niżej, przerabianie polimerów na t3 to chyba tylko wh, w high możne robić badania i produkcje.
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: KiFuso w Grudzień 15, 2012, 12:09:35
Bądź co bądź powinni trochę zmodernizować system POS... zwłaszcza jeśli chodzi o początkujących graczy, którzy chcą się tym pobawić, czymś zająć dla samego zajęcia i mieć własną 'stacje/ baze'  Koszt smal szpiki to teraz średnio 117mil/miech, ciężko komuś kto zaczyna ogarnąć taką kasę.

Powinni wprowadzić jakąś nub szpile, koszt paliwa = 10mil/miech.
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Skeer w Grudzień 15, 2012, 12:42:59
I potem PL by zasiał technet moony nub posami, wyciągając jeszcze większe iski do sprzedaży na eBayu  :D

Nie może być tak, że każdy na starcie może robić dosłownie wszystko, bo model rozwoju postaci przestałby mieć sens. POSy są w górnej części drabinki kariery producenta, podobnie jak capsy dla pilotów, czy rorqual dla górników.
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 15, 2012, 12:47:08
Bądź co bądź powinni trochę zmodernizować system POS... zwłaszcza jeśli chodzi o początkujących graczy, którzy chcą się tym pobawić, czymś zająć dla samego zajęcia i mieć własną 'stacje/ baze'  Koszt smal szpiki to teraz średnio 117mil/miech, ciężko komuś kto zaczyna ogarnąć taką kasę.

Powinni wprowadzić jakąś nub szpile, koszt paliwa = 10mil/miech.
To może małe capsy i supery niech też będą dostępne dla charów ze  stażem gry jednego miesiąca?
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: observer w Grudzień 15, 2012, 12:54:44
mini pos to chyba jakieś nowe mini laby itp, bo te co są stanowią wystarczające obciążenie pg i cpu na small szpilce. Cos tam sobie ukladam teoretycznie http://eve.1019.net/pos/index.php?ct=02&mod=1I1N0J111212050I0I0S0T0R&off=&fuel=720&sov=&sort=name&split=&mod_del=0R (http://eve.1019.net/pos/index.php?ct=02&mod=1I1N0J111212050I0I0S0T0R&off=&fuel=720&sov=&sort=name&split=&mod_del=0R), ale chyba szpilka w hi sec nie wymaga żadnych systemów obronnych?
Odkąd gram widzę, że na stacjach npc notorycznie brak miejsca na obróbkę BPO/BPC i kopiowanie, może z tego coś by się udało zarobić + w przyszłości jakieś badania pod tech 2 po poprawie skili naukowych?
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Merle78 w Grudzień 15, 2012, 13:06:55
Jak bedziesz to robic na alt corpie, to ktos ci moze wypowiedziec wojne i wtedy spokojnie ZRefowac szpilke. Teraz posy pala zawsze tyle samo, wiec wstaw jakas obrone i bedzie spokoj.
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 15, 2012, 13:10:49
mini pos to chyba jakieś nowe mini laby itp, bo te co są stanowią wystarczające obciążenie pg i cpu na small szpilce. Cos tam sobie ukladam teoretycznie http://eve.1019.net/pos/index.php?ct=02&mod=1I1N0J111212050I0I0S0T0R&off=&fuel=720&sov=&sort=name&split=&mod_del=0R (http://eve.1019.net/pos/index.php?ct=02&mod=1I1N0J111212050I0I0S0T0R&off=&fuel=720&sov=&sort=name&split=&mod_del=0R), ale chyba szpilka w hi sec nie wymaga żadnych systemów obronnych?
Odkąd gram widzę, że na stacjach npc notorycznie brak miejsca na obróbkę BPO/BPC i kopiowanie, może z tego coś by się udało zarobić + w przyszłości jakieś badania pod tech 2 po poprawie skili naukowych?
Primo patrz na mnożniki me i pe modułów posowych. Część produkcji robionej na posach jest ze stratą w materiałach (więcej tego idzie niż w produkcji na stacji). Np otwierający listę moduł do małych statków t2: korzyść z niego taka ze robią sie one w czasie o 1/4 krótszym niż na stacji. Wada jest taka ze wpierniczają o 10% więcej minerałów, a takie maleństwa najczęściej smaży się z bpc na me-4 lub gorszym bo używa się często tależ dających więcej runów kosztem me
Po drugie pos w high wymaga obrony nie permanentnej, ale takiej na czas wardeków. Wardeki w high są bardzo czesto wymierzone przeciw posom. Czasem dlatego ze komuś podoba się miejsce w którym pos stoi czasem dlatego że ludzie mający posy często trzymają w nich dobra za grube miliardy które to dobra po rozdupczeniu posa można sobie przywłaszczyć
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: KiFuso w Grudzień 15, 2012, 13:14:58
To może małe capsy i supery niech też będą dostępne dla charów ze  stażem gry jednego miesiąca?

Mini carrier to ishtar/dominix a mini supercarrier to carrier... nie wiem w czym nub pos mogłby zaszkodzić innym... zagraża to poczuciu 'wyjątkowości' osobom z większym stażem gry? Bo takie wrażenie odnoszę z twojej odpowiedzi.



Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 15, 2012, 13:43:16
Nie zagraża to temu czym eve jest od zawsze. Gry na lata, która po kilku wciąż oferuje nowe wyzwania
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Grudzień 16, 2012, 01:20:57
Mini carrier to ishtar/dominix a mini supercarrier to carrier... nie wiem w czym nub pos mogłby zaszkodzić innym... zagraża to poczuciu 'wyjątkowości' osobom z większym stażem gry? Bo takie wrażenie odnoszę z twojej odpowiedzi.
\pokolenie, JA CHCE, tu i teraz...
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: observer w Grudzień 16, 2012, 09:33:36
Połatałem trochę po okolicy i wygląda na to, ze bez wardeca w hi nie da się okraść nawet porzuconej szpilki. Przy jakichś 30-40% moonów stoi sobie wyłączony small pos bez żadnych dodatkowych modułów i blokuje miejsce. Wolne miejsca jeszcze są, ale miałem z początku pecha przy szukaniu wolnego miejsca w systemie z 69-oma księżycami.
Jeszcze takie pytanie: czy trzeba mieć w corpie jakieś role żeby się dostać do własnego posa, czy jest to własność osobista?
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 16, 2012, 09:52:47
Potrzebne są role. Prywatnie anchorować można puszki. POS dla gry to jest korporacyjna własność
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Grudzień 16, 2012, 12:09:34
Swoją drogą to jedna z rzeczy, które CCP powinny szybko zmienić w systemie posów.
Pos jako struktura nie jest stacją, która jest czymś w cudzysłowu unikalnym.
 
W ogóle to stacja jako taka powinna należeć nawet nie do korpa ale ogólnie do ally.
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: KiFuso w Grudzień 16, 2012, 13:55:01
\pokolenie, JA CHCE, tu i teraz...

że co proszę? może jakoś umotywujesz swoją wypowiedzi, a nie rzucisz flejmowy bełkot który ni jak ma się do tematu.

Do samouczków dodali skanowanie, dodali też prostsze barki górnicze... niech to usuną, bo jak to może być, że w pierwszym dni można robić to co ktoś po 1-2 miesiącach skilowania - takie wnioski trzeba wyciągnąć z co niektórych wypowiedzi.

Łatwość dostępu do nowych ciekawych mini aspektów gry w EVE wychodzi tylko na dobre nowym graczom i pozwala im się bardziej sprecyzować w czym się chcą specjalizować, tym bardziej powinien to wiedzieć ktoś z UA.
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Grudzień 16, 2012, 14:04:27
O czym tu bić pianę - nie będzie żadnych modyfikacji istniejących POS-ów. Zapomnijcie o tym. Cały ten element rozgrywki będzie napisany od zera - pozostaje tylko pytanie czy doczekamy tego na wiosnę 2013 czy zimę 2013.
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Dux w Grudzień 16, 2012, 14:30:36
O czym tu bić pianę - nie będzie żadnych modyfikacji istniejących POS-ów. Zapomnijcie o tym. Cały ten element rozgrywki będzie napisany od zera - pozostaje tylko pytanie czy doczekamy tego na wiosnę 2023 czy zimę 2023.

Poprawiłem :P
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 16, 2012, 14:51:48
Cytuj
Do samouczków dodali skanowanie,
Ponieważ skanowanie jest dostępne względnie szybko a aktualne mimo że nie trzeba mieć na nie doktoratu i tak jest wystarczająco skomplikowane żeby nie dało się go opanować metodą intuicyjną
Cytuj
dodali też prostsze barki górnicze.
Zmodyfikowali kontent który był nie uzyteczny. Prostszymi barkami gorniczymi były frytki kopiące teraz poprostu dodano konstrukcję ore w to miejsce, tak aby pr0 kopanie zaczynać od pro sprzetu produkcji ore od samego poczatku
Cytuj
Łatwość dostępu do nowych ciekawych mini aspektów gry w EVE wychodzi tylko na dobre nowym graczom i pozwala im się bardziej sprecyzować w czym się chcą specjalizować, tym bardziej powinien to wiedzieć ktoś z UA.
Tyle że posy to nie jest mini aspekt. To jest cała pieprzona gałąź infrastruktury Eve, wbudowana w corpowe role i uprawnienia, oraz pare innych rzeczy do ogarniania przez kogoś kto powinien sie na tym znać
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: KiFuso w Grudzień 16, 2012, 15:08:11
Tyle że posy to nie jest mini aspekt. To jest cała pieprzona gałąź infrastruktury Eve, wbudowana w corpowe role i uprawnienia, oraz pare innych rzeczy do ogarniania przez kogoś kto powinien sie na tym znać

Poprzez stwierdzenie 'mini aspektu' nie miałem na myśli tego czym jest POSowanie teraz na dużą skalę... ale tym czym jest skanowanie w samouczku czy mini barka górnicza. Dlatego  mini aspekt = mini pos, bardziej dla nauki i pokazanie tego mechanizmu. Pokazanie jakiegoś aspektu EVE w wersji mini, aby dany gracz miał wiedzę jak to na prawdę wygląda później, że istnieje w ogóle coś takiego...
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 16, 2012, 15:56:31
Wciąż twierdzę że to nie przejdzie. Owszem samą szpilke mogli by zablokować podobnie jak te cywilne salvagery przydatne tylko i wyłącznie w tutku. Może mogliby zablokować. Natomiast pozostawałby problem tego że to wszystko co jest w tutkach nie wymaga znalezienia wolnego księżyca, oraz nie wymaga posiadania jakichkolwiek corporacyjnych roli i pozwoleń, a config posa takie rzeczy zawiera. To jest już wyższa szkoła jazdy nawet w stosunku do postaci które odkryją jak założyć korp.

A to co widzę często na róznych KB jako efekty prawdopodobnie ebay i podobnych czyli wjebany ultradrogi ship z fitem (czesto supercapsel) tylko utwierdza mnie w tym że takie zabawki powinny być jakoś bolokowane świerzym postaciom choćby przez czas jaki potrzebują na zdobycie funduszy, który to czas mogą sporzytkować na dwoiedzenie się czegoś o grze
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: observer w Grudzień 16, 2012, 16:08:05
Przy obecnych zasadach 1 moon - 1 pos i braku możliwości usunięcia porzuconych posów bez angażowania corpa, w wardecki, takie mini posy zawaliły by permanentnie wszystkie dostępne lokacje, bo gracz zobaczył, ale: przestał grać/ poleciał do 0.0/ wh/ itp. Gdyby np wprowadzili zasadę, że mini pos jest osobisty a nie corpowy, a do tego jeśli stoi offline ponad 3 miesiące (tak przykładowo) to każdy kto go znajdzie może go zwinąć lub uruchomić jako swój, albo mógłby iść do zezłomowania, jak porzucony samochód, to może i by się miejsce i zastosowanie dla takich minimini znalazło.
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Skeer w Grudzień 16, 2012, 16:58:47
Może jakimś wyjściem byłaby zasada, że jeśli komuś się zofflinuje pos, to kto inny może postawić inną szpilę i zonlinować  ;)

Taka luźna idea, a ile by dała do poswaru  :)
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Nosum Hseebnrido w Grudzień 17, 2012, 14:43:25
Może jakimś wyjściem byłaby zasada, że jeśli komuś się zofflinuje pos, to kto inny może postawić inną szpilę i zonlinować  ;)

Taka luźna idea, a ile by dała do poswaru  :)
Im dłużej gram w tą grę tym mniej pomysłów mam na to jak takie "drobiazgi" można by naprawić. Wydaje mi się racjonalne, że tak duże obiekty jak POSy, pozostawione bez opieki, powinny z czasem "schodzić" z oryginalnej orbity i po jakimś czasie, roztrzaskiwać się o powierzchnie księżyców lub czegoś innego w przestrzeni.
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Grudzień 17, 2012, 14:57:09
Przede wszystkim bzdurą jest to, że POS ma tyle samo HP niezależnie od tego czy jest online czy offline. Właściwie jedyna różnica (pomijając, że online   może mieć jakieś moduły) jest to, że szpilkę offline możesz bić fighterami/fighter-bomberami oraz shipami z optimalem 1 km.

Jak latem zeszłego roku NCDOT zdobyło Tribute, na KAŻDYM moonie wisiała offline caldaryjska small szpilka. Tygodniami to czyściliśmy na semi AFK...

No, ale zmiany w POS-ach zakładają, że będzie je można kotwiczyć nie tylko na moonach.
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Jabolex w Grudzień 17, 2012, 15:01:01
Gdyby offline POSa i moduły każdy mógłby odkotwiczyć i zabrać nie wisiały by w nieskończoność.
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Grudzień 17, 2012, 15:09:34
Gdyby offline POSa i moduły każdy mógłby odkotwiczyć i zabrać nie wisiały by w nieskończoność.

Albo żeby miały tylko HP struktury.

Opisany wyżej "myk" w Tribute był możliwy dzięki temu, że te POS-y nie zużywały paliwa, więc cały interes kosztował 100 mil per moon.
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: mifal3 w Styczeń 10, 2013, 19:23:09
A gdybyś miał problem z samymi modułkami to EVEHQ ma bardzo fajny konfigurator.

witam. szukam tego "konfiguratora" i nie umiem w EveHQ go znaleźć ... pomożesz w znalezieniu go ? lub chyba że ktoś zna program do POSów na wzór EFT.
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Styczeń 10, 2013, 20:50:56
Plug-ing -> PoSManager -> Design Towers
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: mifal3 w Styczeń 10, 2013, 22:36:48
niestety nie mam tej wtyczki. mam to z wtyczek : fitter, item browser, killmail viewer, prism, void ....
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Styczeń 11, 2013, 13:06:27
MyPOS http://www.cassandraslight.com/menu-my-pos
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Asag w Styczeń 11, 2013, 19:05:23
MyPOS http://www.cassandraslight.com/menu-my-pos

Fajnie, ściąga mi się z prędkością 4,5 KB/s albo stoi. Po 5 minutach mam 500kb ściągnięte. WTF?

Ok, minęło 30 minut, stoi na 500kb. Komuś się to udało ściągnąć? Jest jakieś inne źródło?
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: mifal3 w Styczeń 11, 2013, 19:50:04
ja zakańczam ściąganie jak zaczyna "wisieć" i ponownie ściągam ... doszedłem to etapu 4,7 mb z 9,2 mb ... jeszcze tylko dziesiąt lub setnych razy i dociągnę do końca :P
Tytuł: Odp: Budowa POS'a
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Styczeń 11, 2013, 20:09:48
Macie jakiś dziwaczny internet, mi się ściągnęło w parę sekund. :P

http://files.skyace.org/MyPOSInstaller.msi macie mirror.