Eve-Centrala
Eve Online => Wsparcie techniczne => Wątek zaczęty przez: vigo70 w Marzec 14, 2012, 08:01:13
-
Witam,
Panie i Panowie... plizz o pomoc
do poprzedniej wersji udawalo mi sie odpalac EVE na kompie pracowym stosujac maly "myk"
tworzylem obejscie i startowalem z utowrzonego bata gdzie mialem takie linijki
eve.exe /end /LUA:OFF /server:127.0.0.1
i wszystko dzialalo
a teraz wprowadzili tego "pier..." launchera i wywala mi liste:
Traceback (most recent call last):
File "launcher.py", line 36, in <module>
File "lib\initialization.pyc", line 128, in StartLauncher
File "lib\initialization.pyc", line 59, in InitInfo
File "lib\update.pyc", line 721, in GetUpdateServer
File "lib\update.pyc", line 748, in GetServerBuildNumber
File "lib\getServerStatusHack.pyc", line 53, in GetServerBuildnumber
File "lib\getServerStatusHack.pyc", line 11, in GetServerResp
File "socket.pyc", line 222, in meth
error: [Errno 10061] Nie można nawiązać połączenia, ponieważ komputer docelowy aktywnie go odmawia
Locals by frame, innermost last:
Frame <module> in launcher.py at line 47:
NoInternetError = <class 'lib.exceptions.NoInternetError'>
ServerUnreachableException = <class 'lib.exceptions.ServerUnreachableException'>
Shutdown = <function Shutdown at 0x024ABBB0>
StartLauncher = <function StartLauncher at 0x027C7730>
__builtins__ = <module '__builtin__' (built-in)>
__doc__ = '\n This is the entry point into the launcher, it handles setting up the working\n directory, logging and finally importing and starting the laucher within a\n log-proof try/exeception clause so we can catch almost any exception and display\n an error message.\n'
__name__ = '__main__'
__package__ = None
exc_plus = <function exc_plus at 0x023BB7F0>
lib = <module 'lib' from 'C:\vigo\vigo\test\EVE\launcher\library.zip\lib\__init__.pyc'>
localization = <module 'localization' from 'C:\vigo\vigo\test\EVE\launcher\library.zip\localization\__init__.pyc'>
os = <module 'os' from 'C:\vigo\vigo\test\EVE\launcher\library.zip\os.pyc'>
socket = <module 'socket' from 'C:\vigo\vigo\test\EVE\launcher\library.zip\socket.pyc'>
sys = <module 'sys' (built-in)>
wx = <module 'wx' from 'C:\vigo\vigo\test\EVE\launcher\library.zip\wx\__init__.pyc'>
zipextimporter = <module 'zipextimporter' from 'C:\vigo\vigo\test\EVE\launcher\library.zip\zipextimporter.pyc'>
Frame StartLauncher in lib\initialization.pyc at line 131:
app = <wx._core.App; proxy of <Swig Object of type 'wxPyApp *' at 0xf20de8> >
folder = u'C:\\vigo\\vigo\\test\\EVE'
Frame InitInfo in lib\initialization.pyc at line 59:
cacheDir = u'C:\\vigo\\vigo\\test\\EVE\\launcher\\cache'
folder = u'C:\\vigo\\vigo\\test\\EVE'
Frame GetUpdateServer in lib\update.pyc at line 721:
clientInfo = {'usescriptindexfiles': '1', 'appname': 'EVE', 'region': 'ccp', 'socketio': 'iocp', 'sync': '349998', 'server': '127.0.0.1', 'edition': 'premium', 'version': '7.30', 'role': 'client', 'build': '349998', 'branch': '//depot/games/branches/release/EVE-TRANQUILITY/eve', 'aid': '0', 'codename': 'EVE-EVE-TRANQUILITY', 'port': '26000', 'cryptopack': 'CryptoAPI'}
folder = u'C:\\vigo\\vigo\\test\\EVE'
server = '127.0.0.1'
Frame GetServerBuildNumber in lib\update.pyc at line 748:
address = '127.0.0.1'
Frame GetServerBuildnumber in lib\getServerStatusHack.pyc at line 53:
ip = '127.0.0.1'
Frame GetServerResp in lib\getServerStatusHack.pyc at line 16:
ip = '127.0.0.1'
s = <socket._socketobject object at 0x02920928>
Frame meth in socket.pyc at line 222:
args = (('127.0.0.1', 26000),)
name = 'connect'
self = <socket._socketobject object at 0x02920928>
Z tego co rozumiem to launcher sie nie uruchamia,
moze ktos podpowie jak zmodyfikowac "bata" by udawalo sie odpalic gre.
-
Korzystam z podobnego skrótu, ale bez adresu serwera, więc możesz tak spróbować. Problem jest taki, że jeżeli launcher się uruchomi (z jakiegokolwiek skrótu wystartowany) to odpalenie gry kliknięciem Play powoduje, że modyfikatory /end i /lua:off nie są uwzględniane, co sprawia przykładowo, że wszystkie ustawienia gry zamiast być pobierane z folderu z grą, są pobierane z ustawień lokalnych. Nie wiem czy to jest problem u Ciebie, bo niestety to co wkleiłeś to dla mnie czarna magia, ale na formu eveo jest już kilkadziesiąt stron żalów graczy, którym launcher też nie działa. Dzisiaj w nocy był jakiś update, więc może zacznie działać. Proponuję wejść tutaj (https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=80365&p=1) i poczytać posty devów.
A co do uruchamiania z modyfikatorami to w launcherze musisz ustawić, aby uruchamiał się tylko jak jest patch, a po patchu odpalaj go z linka, a nie przyciskiem Play.
-
Co jest, próbujecie odpalić EVEMu? (tak spojrzałem na "/server:127.0.0.1" i mi się tak skojarzyło...)
-
Dobra PrzePanstwa,
po dlugich i mozolnych testach udalo mi sie ustalic ze uda sie gre odpalic gdy troche zmodyfikuje sie "bata" a mianowicie:
ExeFile.exe /end /LUA:OFF /server:127.0.0.1
przy takim zapisie gra sie odpala.
temat zamykam
dzieki za zainteresowanie i pomoc :)
-
Pamiętaj tylko, że odpalając w ten sposób całkowicie pomijasz launchera, a sam klient nie pozwala już na pobranie nowych patchu (poza Client Update, ale to też do czasu). Więc jak będzie nowy patch i tak będziesz musiał uruchamiać launchera lub ręcznie ściągać łatkę.
-
mylisz sie jonas
pod linuchem odpalam odrazu ten plik z pominieciem launchera i tak samo juz mi 2 razy pobral patcha,
potem odpala z automatu tego launchera, aktualizuje, potem musze zamknac failchera i odpalic ponownie z pliku,
tak wiec nic nie tracisz bo jak cos wyjdzie nowego to sam klient evki i tak sie przerestartuje
-
Sorry nie mam linucha.
-
Heh no i.. znowu zamieszali :'(, nowy patch spowodował, że zapis:
ExeFile.exe /end /LUA:OFF /server:127.0.0.1
już nie odpala evki, nie łączy sie z serverem gry
wrryyyy, co oni znowu namieszali, ip i port niezmienili a połaczyć się nie daje
Może ma ktoś jakiś pomysł by zmodyfikować bata by się gra odpalała??