Eve-Centrala

Forum Gry => Inne gry => Wątek zaczęty przez: ManganMan w Czerwiec 15, 2018, 11:23:25

Tytuł: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Czerwiec 15, 2018, 11:23:25
Pewien artykuł (link) (https://myapple.pl/posts/17113-tworcy-eve-online-zapowiedzieli-nowa-gre-ar-dla-ios-project-galaxy) opisał zupełnie nowy projekt, odnośnie gry AR tworzonej przez CCP wespół z chińskim NetEase Games dla urządzeń Apple'a z iOS. Nie wiadomo też, czy będzie na innych OS, jak np. Android.
Tytuł: EVE: Echoes
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Sierpień 07, 2019, 13:20:42
A więc Project Galaxy wykształcił się w EVE: Echoes.

Tak więc... Kto chce się zarejestrować na Internet Spaceships na komórki? :P

https://www.eveechoes.com
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Skaza w Sierpień 07, 2019, 14:43:01

Nie wiem, jak zareaguje bateria mojego smartfona...

Wiele obecnie tworzonych gier dosłownie pożera energię i zamiast bawić się, zastanawiamy się gdzie podpiąć ładowarkę. Dlatego marnie to widzę...

Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Sierpień 07, 2019, 15:12:19
Zamknięte testy (z zakazem upubliczniania informacji) wersji Alpha gry EVE Echoes zaczną się 26 Sierpnia i potrwają miesiąc. Poczekam sobie na otwarte testy i pierwsze wrażenia od graczy, jeśli będę bardzo pozytywne to zapewne będę próbował. Mam tel. na snapie 845 i 6GB ram więc mam nadzieję, że uciągnie bo graficznie wygląda toto na bardzo wymagającą gierkę.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Skaza w Sierpień 07, 2019, 21:47:57

Zapisałem się. Ale jeżeli zostanę wylosowany potestuję na emulatorze Androida.

Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Sierpień 28, 2019, 17:49:14
Dostałem zaproszenie, ale gra nie obsługuje mojego tableta :(
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Sierpień 28, 2019, 18:15:32
Mam i instaluję ;)

(https://imgpile.com/images/1HVAdh.png)
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Sierpień 28, 2019, 18:18:17
Pomimo komunikatów o nie wspieraniu mojego sprzętu itp gra się zainstalowała.
Postać stworzona i leci w pierwszy szalony lot Ibisem. Już to wystarczy bym chciał połączenia tego z EVE. Można by wtedy jadąc pociągiem sobie chociaż statki przeprowadzić z systemu do systemu

Edit:
Pierwsze raty ubite  ;D
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Wrzesień 05, 2019, 17:24:21
Zapisałem się przez ankietę, podałem model telefonu... (POCOPHONE F1)
dostałem zaproszenie i...

mam komunikat, że mój telefon nie jest kompatybilny i nie mogę ściągnąć :D

Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Wrzesień 05, 2019, 19:06:55
Bo masz snapdragon 845 a to potrzebuje 865. :D

Jak wasze opinie o grze? Ja zaproszenia nie mam. :(
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Wrzesień 05, 2019, 19:45:57
Bo masz snapdragon 845 a to potrzebuje 865. :D
Qwa no, dopiero kupiłem w promocji :D

Tam nawet IOS 6s jest wymieniony...
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Wrzesień 05, 2019, 21:14:22
Jak wasze opinie o grze? Ja zaproszenia nie mam. :(
Mało ludzi więc market leży i nie można znaleźć sprzętu i statków więc lepiej nie mieli złomu. Kopanie nie ma sensu bo w zasadzie nie ma czym. Dobrze, że chociaż frytkę można było kupić. Anomalki są trochę dziwne. Strasznie niezbalansowane. Misję ok, ale wyszukiwanie ich jest strasznie upierdliwe bo nie widać jak są daleko. Plusem jest to, że autopilot skacze na zero.
Planetarka uproszczona bo nie ma rozkładania fabryk itp i ścieżki produkcji. Można wydobywać zarówno tier 1 jak i wyższe.
pvp nie próbowałem bo nie ma z kim, a poza tym i tak pvp w eve jest nudne.
Wielu statków nie ma.
Kolejka skilli tylko na trochę więcej niż dobę. Skilli znacznie mniej niż w EVE i podzielone na levele. Na szczęście każdy można kupić za iski
Grafika fajna. Mechanika ok. Przydałoby się połączenie z EVE.
Zastanawiam się czy można jakiegoś screena wrzucić bo niezbyt umowę czytałem  ;)
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Skaza w Wrzesień 06, 2019, 16:28:13

Cytuj
Bo masz snapdragon 845 a to potrzebuje 865.

Naprawdę? Ja przed przystąpieniem do testów otrzymałem następującą informację:

Cytuj
The Closed Alpha is limited to Google Pixel 2, Pixel 2 XL, Pixel 3, Pixel 3a, Pixel 3a XL and Pixel 3 XL, Huawei P30, P30 Pro and P20 Pro, Samsung Galaxy Note8, Note9, Note10, Note10 5G, Note10+, Note10+ 5G, S8, S8+, S8 Active, S9, S9+, S10, S10+, S10 5G, S10e and S10+ Olympic Games Edition, OnePlus 6, 6T, 7, 7 Pro and 7 Pro 5G, as well as any iOS device model from iPhone 6S and above. More devices will be supported in the near future and we warmly welcome you to join the next test if your device is not in the above list.

Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Wrzesień 06, 2019, 16:41:44
Nie załapałeś żartu? 865 wyjdzie na wiosnę. :)

Ja mam asusa więc nie pogram. Limit mają z dupy bo jest dużo więcej telefonów z mocnymi bebechami spoza listy. Nie ma w ogóle Nokii i Xiaomi a każdy z tych producentów ma kilka mocnych i dobrych fonów.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Skaza w Wrzesień 06, 2019, 17:10:20
Niestety... Nie znam się jakoś szczególnie na smartfonach.

Ale zawsze można spróbować szczęścia na emulatorze BlueStacks. Trzeba tylko pamiętać o zmianie profilu w ustawieniach emulatora na jedno z dopuszczonych urządzeń. Najlepiej jeszcze przed zalogowaniem się na swoje konto Google. U jednych działa, u innych są jakieś problemy z zainstalowaniem aplikacji.

Ogólnie zapowiada się prawdziwy "killer" dla smartfonowej baterii. Jedną już wykończyłem takimi gierkami w swojej Xperii.

Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Kaliando w Wrzesień 06, 2019, 20:16:03
Skili wcale nie jest mało, tylko większość jest ukryta za małym guzikiem na górze ekranu.
Statki są na markecie tylko niektóre. Ja musiałem sobie kilka wybudować sam. W razie czego mogę pomóc. Nick w grze, jak na forum.
Ja dostałem zaproszenie i gram na iPhone7. Działa całkiem, całkiem, więc jest nie najgorzej. Bardzo przypomina mi oryginalną EVE, tylko przystosowaną do interfejsu dotykowego i mocno uproszczoną. Wiele kontentu jeszcze brakuje.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Wrzesień 06, 2019, 21:37:27
Statki są na markecie tylko niektóre. Ja musiałem sobie kilka wybudować sam.
Pełen szacun. Ja nie miałem dość cierpliwości na wykopanie odpowiedniej ilości minsów
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Kaliando w Wrzesień 06, 2019, 21:40:54
W wielu systemach jest totalnie pusto. Na rata na pasku jeszcze nie trafiłem, więc kopałem totalnie afk robiąc przy okazji inne rzeczy.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Wrzesień 07, 2019, 07:47:26
IMO na paskach nie ma ratów. Przynajmniej w hi i low. Dla mnie problemem jest ograniczenie ładowni, bo nie mam nic co mogłoby kopać i miałoby więcej niż 320 m3
Tak btw to chyba nikt nie wspomniał o tym, że w grze nie ma amunicji. Każda broń ma ładnie opisane czym strzela i jaki rodzaj dmg zadaje, ale amunicji nie potrzebuje
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Kaliando w Wrzesień 07, 2019, 23:32:04
Ja do transportu wykorzystuję Herona, ma 5000m3 ładowni. Do kopania, to aktualnie Venture AP, ma 20k ładowni na rudę. Kończę zbierać minsy na Venture AP II, która ma 30k ładowni na rudę. Największą koparką jest retriver. Co ciekawe pierwszy indyk, jakim można latać jest dopiero na ostatnim poziomie technologicznym. Dziwnie to wymyślili.
Z innych spraw to nie tylko nie ma ratów na paskach, ale nie ma też Concordu. W Jita tłok, czasem 30 osób siedzi. Cała mapa z Eve nie jest na razie dostępna, jest tylko kilka regionów.
Technicznie, to cały czas jest cała masa bugów i niedoróbek, ale gra wygląda bardzo ładnie, jak Eve na PC.
Jak skończą się testy, to gra będzie bardzo wolna. Wolno się będzie zbierać minsy, skilowanie też będzie bardzo powoli.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Wrzesień 07, 2019, 23:39:55
Ciekawi mnie jak z wygodą na telefonie 6 cali. Pewnie nie za wesoło. Przydałby się porządny i mocny tablet o przekątnej 8-10 cali. Dobrze myślę?
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Wrzesień 08, 2019, 08:29:37
Ja do transportu wykorzystuję Herona, ma 5000m3 ładowni. Do kopania, to aktualnie Venture AP, ma 20k ładowni na rudę.
Wczoraj się wziąłem i jak tylko planetarka przejdzie będę budować venture. Może wtedy na afk trochę pokopię. Zastanawiam się jak to wygląda w low. Czy jak zostawię koparkę na pasku to czy mi ją ktoś zdejmie.

Ciekawi mnie jak z wygodą na telefonie 6 cali. Pewnie nie za wesoło. Przydałby się porządny i mocny tablet o przekątnej 8-10 cali. Dobrze myślę?
Na moich 10 calach wygląda to świetnie. Na komórce nie udało mi się EVE odpalić więc niestety nie mam porównania.
Niedawno przez 2 tyg grałem w sim city na tablecie i na komórce i na mniejszym ekranie było ok, więc może i z EVE na komórce będzie podobnie.

Edit:
Zrobiłem sobie Venture, wykopałem 15km3 rudy i przypomniałem sobie czemu przestałem kopać
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Wrzesień 20, 2019, 06:30:49
Jak chcę zebrać planetarkę to muszę z 10x lecieć nad planetę żeby zebrać wszystkie kontenery. Jest jakiś sposób by cały ładunek lądował w jednym?
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Kaliando w Wrzesień 20, 2019, 19:07:32
Koniec testów. Niedługo rozpocznie się kolejna seria.
Brakowało mi amunicji, dron, ratów na paskach. Najbardziej opłacało się w robić anomalki. Praktycznie był to najsensowniejszy sposób na pozyskanie modułów, których na markecie było jak na lekarstwo.

Odnośnie urobku z planet. Ja klikałem po kolei Launch i po ich wykonaniu leciałem po odbiór. Miałem wszystko w jednym kontenerze.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Wrzesień 20, 2019, 20:10:17
Jak kliknąłem launch to w każdym kontenerze miałem 10-20% tego co zostało wystrzelone i musiałem ustawiać cel na planetę po zebraniu każdego kontenera póki nie dostałem komunikatu, że to niemożliwe.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Dodo w Wrzesień 24, 2019, 07:02:08
Jak dla mnie wersja mobilna ok. W 0.0 brak ratów na paskach pozatym duze depozyty skondensowanych. Wciagnelo mnie. Pozatym duzy bonus do skili na testach ponad 400% szybsze szkolenie.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Wrzesień 24, 2019, 08:10:07
Tak z grubsza... po iluś tam komentarzach, przewija się tylko słowo raty i coś o kopaniu i wożeniu surowców.
To faktycznie EVE o jakie walczyła większość osób.
Grze wróżę świetlaną przyszłość.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Wrzesień 24, 2019, 18:41:02
A jak wygląda tam PVP? Ludzie bez ograniczeń tłuką się w każdym systemie czy jak w wielu innych grach są safe zone sztucznie blokowane opcje targetowania i PVP areny w wyznaczonych miejscach?
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Amek Vi w Wrzesień 24, 2019, 19:27:52
Sam fakt, ze sa ludzie, ktorzy zalozyli grze na telefon topic na forum uznalbym za sukces.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Kaliando w Wrzesień 24, 2019, 21:17:24
Mnie osobiście najbardziej do testów tej gry zachęciła grafika. Nie gram dużo na telefonach, ale ta gra zrobiła na mnie naprawdę dobre wrażenie. Wrócił mi sentyment do EVE.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Październik 09, 2019, 20:59:40
ta gra zrobiła na mnie naprawdę dobre wrażenie.

Skoro wszystkim tutaj się podobało to mimo, że nie przepadam za graniem na urządzeniach mobilnych też postaram się przetestować gdy będzie open beta dla wszystkich urządzeń. Na małym 6 calowym ekranie telefonu gra mi się na tyle nieprzyjemnie, że nie mam ochoty w nic grać. Zamówiłem więc Galaxy Tab S6 LTE. Niestety tablety w ogóle nie są na liście obecnej bety, więc przyjdzie mi trochę poczekać.

Kiedy open beta dla wszystkich i premiera?
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Kaliando w Październik 09, 2019, 21:11:39
Na Discordzie projektu nie ma żadnej informacji na temat daty open bety.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Październik 09, 2019, 21:23:55
Na Discordzie projektu nie ma żadnej informacji na temat daty open bety.
Kilka miesięcy temu pisali, że pod koniec 2019 (ale kiedy dokładnie? Nie wiadomo) roku ma być premiera wersji 1.0. Mamy Październik i mam nadzieję, że do Grudnia będzie po premierze.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Kaliando w Listopad 25, 2019, 18:23:55
Cytując z oficjalnego Discorda projektu Eve Echoes
We are glad to announce that the OPEN BETA TEST for EVE Echoes will be officially open on December 2nd!
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Listopad 25, 2019, 21:07:59
Cytując z oficjalnego Discorda projektu Eve Echoes
We are glad to announce that the OPEN BETA TEST for EVE Echoes will be officially open on December 2nd!
Ano. I zdaje się że dojdą też i pancki (BS) 8)

Tech 9 and Tech 10 are ready for you! More advanced ships including battleships have come to EVE Echoes.
Jedno mnie martwi natomiast:

We adjusted the fitting slots, and divide them into three types:
High Slots (Main Weapon), Mid Slots (Sub Weapon) & Low Slots (Enhancement)

Cuchnie mi to Second Galaxy...
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Listopad 28, 2019, 13:00:15
Też czekam i na pewno przetestuję.

Z androidowymi grami jest jednak problem taki, że wydawcy nierzadko zamykają serwery bez żadnych ceregieli i przeprosin co w przypadku gier PC skończyłoby się dużą awanturą. Więc mam pewne obawy, że z czasem zabiorą grabki i zasypią piaskownicę gruzem tak samo szybko jak poprzednio. Gdyby ogłosili, że za miesiąc zamykają EVE na PC bo "czas na nowe super genialne Black Desert in Space z mieczami w kosmosie" to gracze spaliliby reddita na popiół. W andku i iOS takie rzeczy niestety przechodzą.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Kaliando w Listopad 30, 2019, 10:36:57
The open beta test will go live on 2 December and start at 3:00 am UTC on both iOS and Android. Please uninstall the Alpha build and reinstall the game on your devices. Pre-download link:
IOS: https://testflight.apple.com/join/cCS1Cbjg (TestFlight)
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.netease.eve.en (Google Play)

Osoby, które chcą testować na iOS-ie. Tylko pierwsze 10000 osób będzie mogło testować (ograniczenia Apple). Już dzisiaj można ściągać.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Grudzień 02, 2019, 10:34:38
Jak długo potrwa beta i kiedy wersja live? Podobno będzie można zachować progres z bety i kontynuować w wersji 1.0. W iOS uważam zrobili dobry patent na limit 10000 aby uniknąć patologii "wiecznej" Alphy/Bety.

Grać już można. Pierwsze wrażenia są takie, że gra jest a przynajmniej sprawia wrażenie, że jest klonem desktopowego EVE z mocno zmienionym i uproszczonym ale nadal excelowo-okienkowym interfejsem, a przynajmniej gra stara się usilnie pokazać, że to stara EVE choćby tym, że gracz budzi się goły i wesoły w hi w imairorze z cywilian laserem z 5000 ISK na wallecie w Kor-Azor Prime obok Amarr słysząc ten sam stary soundtrack. Samouczek jest krótki i pomaga przebrnąć przez nowy interfejs, za którym wydaje się, że skrywa się stara mechanika, takie same nazwy itemów w markecie, znajome statystyki, znajome nazwy skilli, znajome systemy, jest hi-sec, jest low-sec, mapa na pierwszy rzut oka wygląda inaczej, ale może dlatego że nie jest w pełni odkryta, nie wiem. W Kor-Azor na localu tylko 14 osób ale w Amarr już 230.

Pewnie im dalej w las tym więcej różnic i przeróbek można będzie zauważyć. Ciekawi mnie co jest tu inne, jak wyglądają misje, ile i na czym najlepiej można zarobić, czy są misje L1-L4 czy je wywalili, jak wygląda null, czy jest milicja, ile rzeczy pozmieniali i uprościli. I pytanie chyba najważniejsze: czy są instancje czy to nadal jeden wielki serwer???

Da się przenieść progres z kompa na EVE Echoes, albo chociaż dostać jakieś bonusy za opłacanie abonamentu przez kilka lat?  >:D :P

EDYTA: Pierwszy większy ZONK. Kupiłem Punishera i widzę, że ma on tylko 2 high sloty, 2 low sloty i 0 mid slotów przez co mam mega ograniczone możliwości fitowania, to tak ma być czy jak? Próbowałem zapytać na localu, ale tam chińczyki i ruskie napierdalają po chińsku i rusku jakimś spamem.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Kaliando w Grudzień 02, 2019, 12:11:02
Z tego co pamiętam, jak skończyła się alfa CCP podało, że progres z alfy przejdzie na betę (skile). To już sprawdziłem i dostałem wolne punkty na skile. Niestety pisali również, że 1.0 zaczynają wszyscy od 0 i progres nie będzie przenoszony. Byłoby to strzałem w kolano. Ja sam mam 800k SP na start bety. W alfie szybkość skilowania była podbita 5x, w becie nie patrzyłem, ale pewnie jest podobnie. W 1.0 skilowanie będzie bardzo, bardzo powolne. Na tym pewnie będą chcieli zarabiać.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Skaza w Grudzień 02, 2019, 12:17:43
Porównywanie EVE Online oraz EVE Echoes jest niepoważne. Przecież to dwa zupełnie odmienne produkty. Owszem, akcja rozgrywa się w bardzo podobnym świecie, zbudowanym w oparciu o doskonale znany New Eden, ale na tym podobieństwa kończą się. Natomiast różnic jest naprawdę mnóstwo. Gry różnią się modelem biznesowym, mechaniką i sposobem rozgrywki, grupą docelową...


Cytuj
Da się przenieść progres z kompa na EVE Echoes, albo chociaż dostać jakieś bonusy za opłacanie abonamentu przez kilka lat?

Przecież producentem nie jest CCP, a chińska firma NetEase Games i nie spodziewałbym się żadnych bonusów...

Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Grudzień 02, 2019, 15:30:04
Porównywanie EVE Online oraz EVE Echoes jest niepoważne. Przecież to dwa zupełnie odmienne produkty. Owszem, akcja rozgrywa się w bardzo podobnym świecie, zbudowanym w oparciu o doskonale znany New Eden, ale na tym podobieństwa kończą się. Natomiast różnic jest naprawdę mnóstwo. Gry różnią się modelem biznesowym, mechaniką i sposobem rozgrywki, grupą docelową...
Nie tylko nie jest niepoważne co jest sensowne. Gierka choć ma mnóstwo modyfikacji w stosunku do wersji desktopowej ma też dużo podobieństw które możnaby długo wymieniać, np. projekty statków, stacji, systemów to kopia, ten sam soundtrack. Teoretycznie target jest zupełnie inny, czyli garbate nastolatki z nosem w telefonie.

Cytuj
Niestety pisali również, że 1.0 zaczynają wszyscy od 0 i progres nie będzie przenoszony.
No cóż. Wolałbym być teraz na etapie grania którego progres nie pójdzie w kosz. Czyli dalej trzeba czekać.


Mam kilka pytań do znawców tematu:

1. Na markecie nie mogę nic kupić i mam komunikat: "Exceed maximum number of orders". Statki kupiłem na stacji Amarr VIII Orbis Moon 4 w której dokuję. Zakupione rzeczy dostarczane są po jakiś bliżej nieokreślonym czasie do mojego hangaru w czasie liczonym raczej w godzinach niż minutach. Gdzie sprawdzić ile mam czekać i dlaczego muszę czekać?

2. Market jest prawie pusty, potrzebne itemy do zafitowania statku są najczęściej zupełnie niedostępne albo jest ale ledwie kilka sztuk w kosmicznych cenach 15j dalej. Gdzie się udać i co zrobić aby kupić chociaż niektóre niezbędne podzespoły?

3. Na localu większość graczy napieprza krzaczkami po chińsku, koreańsku, japońsku, co więcej po angielku można rok prosić aby ktoś coś podpowiedział a i tak można się nie doczekać. Jest tam jakiś kanał dla ludzi piszących w europejskich języjach, kanał eng, pl, lub help?
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Kaliando w Grudzień 02, 2019, 17:17:22
1. Jest jakiś bug czy też jam związany z marketem. Aktualnie walczą, aby to naprawić. Po zakupie sprzęt powinien być w hangarze od razu.
2. Problem wczesnego stadium gry. Ludzie wyprodukują to będzie stuf na markecie. Najłatwiej uzbierać fit na zbieraniu sprzętu z ratów. Problem tylko, że musisz mieć tech level, aby używać lepszych modułów.
3. Najłatwiej na Discordzie dowidzieć się czegokolwiek. Tym razem wrzucili nawet jakieś tutoriale.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Grudzień 02, 2019, 17:23:47
Zainstalowałem.

Samouczek każe mi lecieć do systemu 2j od jita.
Na stacji mam kupić condora.
Kup i dostarcz na stację nie działa, więc kupuję bez opcji odbioru w Jita.
Kilkam kup, kasę z walleta pobrało mi 5 razy.
Lecę do jity po odbiór. Na bramie wyjebało grę... nie mogę zalogować.

Kurtyna
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Grudzień 02, 2019, 17:26:33
Zainstalowałem.

Samouczek każe mi lecieć do systemu 2j od jita.
Na stacji mam kupić condora.
Kup i dostarcz na stację nie działa, więc kupuję bez opcji odbioru w Jita.
Kilkam kup, kasę z walleta pobrało mi 5 razy.
Lecę do jity po odbiór. Na bramie wyjebało grę... nie mogę zalogować.

Kurtyna
Wszystkie wyżej problemy miałem. To lagi spowodowane niewydolnymi serwerami. Miejmy nadzieję, że naprawią.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Kaliando w Grudzień 02, 2019, 21:51:01
5:36
Cytuj
We fixed a Market bug that might cause Market page lagging. Please restart your client to update.
13:58
Cytuj
Jita's server has been fixed. But we strongly suggest you leave Jita after login, especial avoid doing the Tutorial in Jita.
And we are working on the jam of market.
20:36
Cytuj
Server is Up!
Jak widać beta to nie alfa. Kolejny raz zima zaskoczyła drogowców.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Grudzień 02, 2019, 23:12:20
Kaliando, mógłbym cię prosić byś zarzucił tutaj kilka ciekawych poradników (znalezionych w sieci, wersja np. eng) tak aby każdy mógł poczytać?

Mnie interesuje głównie to co nie wiem, czyli wszelakie misje i produkcja różnistego sprzętu, ale każdy poradnik się przyda.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Grudzień 03, 2019, 06:41:38
Cały czas mam komunikat, że serwer jest wyłączony  :(
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Grudzień 03, 2019, 14:27:38
Niby już działa, ale market jest jeszcze gorzej zabugowany niż wcześniej. Trzeba poczekać na pacz.

Ciekawe zjawisko polityczne widzę, niektórzy wypisują hasła niepodległościowe dla Hongkongu, a Chińczycy się ani trochę nie wdają w dyskusję, ale piszą między sobą by zgłosić gracza do supportu. W galaxy tab S6 jest fajny translator w dołączonym pisaku tłumaczący całkiem sprawnie czat. Firma odpowiedzialna za grę jest chińska, ciekawe czy będzie za to banować graczy. Incydentów w związku z tym było już sporo, np. w koszykówce.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Grudzień 03, 2019, 17:33:09
Niby działa, ale nie pozwala kontynuować gry z alfy  :(
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Grudzień 03, 2019, 19:11:48
Obecna wersja jest chwilowo niegrywalna. Wieczorem nie idzie wbić na serwer, a jak wbiję to nie ma połowy okienek które może się doczytają a może nie. Market nie dość, że pusty to prawie nie funkcjonuje z powodu błędów na co narzeka cały czat, więc nie tylko u mnie. PVE wydaje się zbugowane bo manualne ustawianie orbity 5km i tak jest nie wiedzieć czemu po chwili automatycznie zmieniane na 15km przez co odlatuję za daleko i muszę ciągle z tym walczyć spamując 5km. W PVP takie akcje będą skutkować albo wypuszczeniem celu albo śmiercią. Na razie jest lipa. Może za tydzień, dwa będzie lepiej.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Grudzień 03, 2019, 19:48:52
Nie masz przypadkiem zafitowanego czegoś z optimalem 15km?
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Grudzień 03, 2019, 21:15:42
Nie masz przypadkiem zafitowanego czegoś z optimalem 15km?
Mam z podobnym (railgun 150mm level 5), ale to ja chcę mieć pełną kontrolę i niech się gra nie wpierdziela :) Chcę zebrać szybko loot a nie lecieć na optimal i się wracać. Po co mi to kiedy wszystkie npce padają na salwę.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Grudzień 03, 2019, 22:10:31
Może głupie pytanie, ale sprawdzałeś czy nie masz załączonej opcji automatycznej orbity na optimalu?
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Grudzień 04, 2019, 00:28:13
Może głupie pytanie, ale sprawdzałeś czy nie masz załączonej opcji automatycznej orbity na optimalu?
Sprawdziłbym gdybym się zalogował, tobie się udało?
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Grudzień 04, 2019, 06:36:09
Wczoraj udało mi się zalogować, ale jak dotarłem do etapu tworzenia postaci to mi się odechciało. Przed chwilą próbowałem zalogować się i dostałem ładną informację, że serwer leży
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Grudzień 04, 2019, 10:16:35
Kilka poradników dla żółtodziobów:

(https://zapodaj.net/images/44737324e0a4c.jpg)

(https://zapodaj.net/images/b57efcabf673d.jpg)

(https://zapodaj.net/images/6ab9b636fa76b.jpg)

(https://zapodaj.net/images/c4a4af0c760ae.jpg)

(https://zapodaj.net/images/3a62a4a1f6512.jpg)

(https://zapodaj.net/images/ae9c4129e2624.jpg)

(https://zapodaj.net/images/1592b71b3c84b.jpg)

(https://zapodaj.net/images/6c5eff8b3f784.jpg)

(https://zapodaj.net/images/4fc7558a36307.jpg)

(https://zapodaj.net/images/49d9626daf90d.jpg)

(https://zapodaj.net/images/e14d127c68735.jpg)

(https://zapodaj.net/images/23e1792013f43.jpg)
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Grudzień 04, 2019, 14:02:38
Mam ludziska pytanie ważne: zrobiłem sobie 3 klony, 1 do pvp/pve, 2 pozostałe do miningu i produkcji. Na dwóch pozostałych chcę wykopać surowce i zrobić statek dla klona skillowanego na pvp/pve. Jak mogę ten statek przetransferować???

Na discordzie mnie wkurwili bo odpisali mi w stylu: "ale po co chcesz to robić, przecież mógłbyś w ten sposób oszukiwać, tzn. ciągle zakładać nowego klona i bez końca transferować marne 2mln ISK jakie klon dostaje na start", więc pytam tutaj.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: [SHCK] Red Ichosira w Grudzień 04, 2019, 15:34:10
Da się tam kontrakty wystawiać?
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Grudzień 04, 2019, 16:20:48
Da się tam kontrakty wystawiać?
Nie ma kontraktów, nie ma opcji trade ani możliwości transferowania kasy i jak na oficjalnym discordzie wyjaśnili mi inni gracze (nie wiem czy dobrze zorientowani) jest to po to aby nie można było oszukiwać. Jeden uj wie po co takie ograniczenia skoro w wersji na PC nikt nigdy nie miał z tym problemu na na mobilnej okazuje się, że jest problem. Są buy i sell ordery takie jak w wersji pecetowej, więc postanowiłem to wykorzystać i wystawiłem na markecie swoje rzeczy, zrobiłem też kilka buy orderów ale ich nie widzę na innej postaci i zastanawiam się czy to specjalne ograniczenie czy błąd. Ma ktoś jakiś sposób?

Ja osobiście nie wyobrażam sobie grania bez jakiejkolwiek możliwości wystawiania kontraktów i tradowania z inną postacią.

Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Grudzień 04, 2019, 16:59:00
Jest jakiś sposób na odzyskanie postaci z alfy?
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Kaliando w Grudzień 04, 2019, 18:50:22
Postaci z alfy już nie ma. Można jedynie przywrócić sobie SP. Robisz nową postać, wchodzisz w Bio i przywracasz SP. Nie wiem, czy nie było konieczne intencjonalne "zapisanie" SP na przyszłość.
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Grudzień 04, 2019, 19:30:35
Nie było  :D
Szkoda, że nie ma isk i sprzętu, ale 8,5 mln SP piechotą nie chodzi ;)
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Grudzień 04, 2019, 21:38:36
Jeden z devów pojawił się na discordzie to wyciągnąłem od niego takie info:

Cytuj
Contracts are planned to be added down the line, i can't comment on trading player to player as its tbc
Tytuł: Odp: EVE: Project Galaxy
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Grudzień 09, 2019, 00:48:40
Pomimo licznych i denerwujących błędów związanych głównie z marketem stwierdzam, że PVP w low tutaj jest bardzo przyjemne. Spowodowane jest to tym, że mnóstwo świeżych graczy z nosem w komórce leci statkiem zafitowanym z dupy do low i po prostu taki oporny na wiedzę nieuk jak ja potrafi coś ustrzelić, a jest w czym wybierać. :)