Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Nosum Hseebnrido

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
36
Małe podsumowanie:
 http://www.eve-offline.net/?server=tranquility na serwerze jednocześnie jest zalogowanych mniej-więcej o 8tyś. więcej graczy. Spodziewałem się znacznie więcej osób, tak z  trzy razy tyle, chyba już nic nie ruszy tego trupa..

37
pi razy drzwi 3 miesiące bez implantów, boosterów remapów.
AC skiluje o połowę wolniej od OC.

38
Zmienili EULA o to(https://community.eveonline.com/news/dev-blogs/end-user-license-agreement-changes-coming-with-eve-online-ascension/):

"YOUR ACCOUNT

You may establish more than one (1) Account for each copy of the Software licensed. You are however not allowed to play EVE by using more than one account, at the same time, unless you pay a subscription fee for each of the accounts you intend to use for that purpose."

39
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Listopad 03, 2016, 20:25:18 »

41
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Październik 20, 2016, 07:39:38 »
I tak wygineły jednorożce

42
Market / Odp: Komplet Postaci Do Sprzedania
« dnia: Październik 18, 2016, 17:55:01 »
Zapytaj na https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=topics&f=280 o wycene http://eveboard.com/pilot/BARY_Amatin, a ze sprzedażą pozostałych postaci wstrzymaj się pare miesięcy, doskilujesz je po wyjściu Clone States.

Jeżeli wstrzymał byś się ze wszystkimi postaciami to wydaje mi się że na tym nie stracisz, bo cena plexa będzie rosnąć a tym samym postaci - ale to tylko moje przypuszczenia.

43
NoobGarten / Odp: Pytania egzystencjalne
« dnia: Październik 18, 2016, 05:34:28 »
Po paczu f2p, na alfa klonie - mam kilka planet z PI, full zabudowa, same fabryki(?), żadnych extractorów- czy będę z nich mógł korzystać? W jaki sposób mnie 'zlimitują'? Mam też jakieś R&D datacory u agentów- jak rozumiem to też będzie zablokowane dla alf? Szukam jakiegoś pasywnego przychodu, czasu nie ma ale raz na jakiś czas bym się chętnie zalogował
(https://community.eveonline.com/news/dev-blogs/clone-states-post-csm-summit-roundup/?utm_source=discussion&utm_medium=eveforum&utm_campaign=)

"(...) We have a group of situations that emerge when a skill is needed to install or create something, but then isn’t needed afterwards. This includes jump clones, implants, planetary colonies, corporations, and more. The question is, what happens if I use these skills as an Omega clone, then lapse with the benefits still in place. We think that in almost all of these cases it will be fine to let you continue to take advantage of these benefits as an Alpha as long as no new installations are possible. That means that if you’re an Alpha, but you installed a nice set of implants and 3 jump clones some time ago when you were Omega, you can just go on using them as an Alpha. However, you won’t be able to install any new implants or jump clones that require skills outside the Alpha set until you resubscribe, reactivating your Omega skills.

The one stand-out exception here is Planetary Interaction. If you lapse to Alpha, you will keep ownership of your colonies and they will keep running, but you won’t be able to collect any resources from them until going back to Omega State. We don’t want infinite free PI farms and we doubt (most of) you do either so we feel this is a sensible solution.(...)
"


Czyli że nadal będziesz mieć swoją fabrykę PI, która będzie 'coś' tam wydobywać, ale nie będziesz mógł wprowadzać do niej zmian, wystrzeliwać minerałów w kosmos. Zacytowany fragment wskazuje na to że agenci R&D dalej będą generować pkt, ale nie będzie się dało z nimi zagadać.
Po zalogowaniu się na SiSi. Moja postać dalej skillowała skille do capitali ale z prędkością o połowę wolniejszą(AC będzie skillować o połowę wolniej).

Wihajster@ AC nie ma całkowicie pasywnego źródło dochodu, poza ograniczonym handlem na jakimś pograniczu low z h-sec(Broker Relations, Marketing lvl2, Trade lvl3), jeżeli będziesz to ciągnąć na trzech postaciach to może to jakoś będzie wyglądać. Poza tym wpół pasywnie możesz trochę kopać(Mining Frigate   lvl4), po zmianach w EULA tylko na jednym koncie.

Najważniejsze jest to że od momentu wprowadzenia AC nikt już nie będzie musiał logować się do gry tylko po to żeby uzbierać kasę na kolejny miesiąc subskrypcji.

44
Inne gry / Odp: Osiris: New Dawn
« dnia: Październik 09, 2016, 16:21:14 »
Jeżeli próbowałeś pare dni temu MP to zrobili jakiś update w między czasie, który zwiększył FPS. W piątek planowali zrobić kolejny update MP(http://steamcommunity.com/app/402710/discussions/0/343788552538504656/) ale coś im nie wyszło i prawdopodobnie w poniedziałek zrobią wipe wszystkich struktur. Prawdopodobnie chcą zwiększyć limit struktur na serwer lub jakoś umożliwić niszczenie już istniejących - w opiniach o grze, ludzie często narzekali na serwery gdzie już są jakieś stare pordzewiałe bazy i nic przez to nie da się zbudować.

Ogólnie podoba mi się koncepcja modułowej budowy, ale niektóre jej obecne elementy są męczące.

45
Inne gry / Odp: Osiris: New Dawn
« dnia: Październik 07, 2016, 21:28:54 »
To bardzo wczesna alfa. Developerzy dają sobie optymistycznie rok(http://store.steampowered.com/app/402710) na wypuszczenie gry. Wydaje mi się że to za mało czasu na 'dociągnięcie' paru szczegółów. A tak wygląda teraz pyszny i porywająca zarazem mulityplayer https://www.youtube.com/watch?v=22-KZcsjHj0  :-\.

46
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Wrzesień 26, 2016, 22:49:23 »

47
Przedwczoraj się logowałem to teraz przez 5 miesięcy będę uchodził za aktywnego gracza ;).

48
Gaavrin, wydaje mi się że Twoje porównanie do WoW nie jest dobre.
 W World of Warcraft postać na 20lvl jest odseparowana mechaniką gry od postaci na wyższym poziomie; jedynym wyjątkiem mogą być nisko poziomowe materiały do rozwoju profesji, jeżeli postać na 20lvl ma dostęp do Auction House'u(nie pamiętam czy ma :) ) to wtedy ma wpływ na market klastera, jego ekonomie czyli jakieś 7-8tyś graczy ale w minimalnym znaczeniu. Poza tym dwudziestka nie pójdzie na instancje z trzydziestką, nie będzie miała wejścia na lokacje z wyższymi od siebie mobami, o jakimś znaczącym pvp też może zapomnieć(na 20-stym lvl wpada do przedziału gry battleground gdzie lvl 20 jest mięsem armatnim).


49
Dyskusje ogólne / Clone States - CCP planuje wprowadzić FTP(gra za free)
« dnia: Sierpień 31, 2016, 19:15:23 »
 Jestem w lekkim szoku że jeszcze nikt nie założył o tym topick'a. Tu macie filmik CCP Seagull: https://www.youtube.com/watch?v=iBWyoHvT5eU&feature=em-uploademail , Dev-blog: https://community.eveonline.com/news/dev-blogs/introducing-clone-states-and-the-future-of-access-to-eve-online/ .

a teraz gadać..

50
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Sierpień 12, 2016, 02:08:58 »

51
Przedpokój / Odp: Witam
« dnia: Lipiec 29, 2016, 11:36:23 »
A czy mógłbyś się wkleić na - http://eveboard.com/ - Twoja stronka jest fajna i w ogóle cool, ale ta ma więcej bajerów i zawsze możesz na niej podpatrzeć co mają inni użytkownicy.
Poza tym jeżeli nie znajdziesz satysfakcjonujących odpowiedzi w tym topicku zawsze możesz ich szukać tutaj https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=topics&f=277 sprawdzając co mają inne postaci z podobną pulą SP które idą na sell, lub bezpośrednio prosząc o wycene postaci tutaj https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=topics&f=280 , przeważnie osoby wyceniające postać piszą co należało by wyskillować żeby podnieś jej wartość. 

52
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Lipiec 28, 2016, 16:22:52 »

53
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Lipiec 03, 2016, 20:48:09 »

54
Off Topic / Odp: Brexit stał się faktem
« dnia: Czerwiec 24, 2016, 18:46:02 »
..i po temacie.
 Teraz przez następne trzy strony możecie wklejać zdjęcia waszych kociaków i pierdzielić coś o wakacjach nad Bałtykiem ;).

55
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Czerwiec 24, 2016, 18:35:28 »

56
Dyskusje ogólne / Odp: Okazja ?!
« dnia: Czerwiec 12, 2016, 12:32:49 »
Trochę nie w temacie(tzn. z perspektywy konsumenta). Gdyby Chribba postawił Cytadele z 0 tax w Jita to wszyscy byliby happy i była by nie do ruszenia.

57
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Czerwiec 12, 2016, 12:16:12 »
@Nosum wróć jak skończysz gimnazjum, poważnie.
No widzisz, Ty chodziłeś do gimnazjum i dla Ciebie to standard, dla mnie 'coś nowego' ;).

edit: http://eveboard.com/fullranks/255-most-sp-in-gunnery (wybiłem się).

58
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Czerwiec 01, 2016, 10:51:10 »
https://www.youtube.com/watch?v=suYz5SHFHyA
Laxative to środek przeczyszczający.

60
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2016
« dnia: Kwiecień 22, 2016, 10:45:56 »
https://youtu.be/CFH4tAh16Ek

Gunjack to zupełnie inna gra.


Podsumowanie pierwszego dnia:
http://sandciderandspaceships.blogspot.com/2016/04/fanfest-2016-day-1-highlights.html?m=1
To była metafora uproszczenia, EVE to skomplikowana, Dust nie jest aż tak złożoną grą ale ma pewne cechy EVE. Każdy oczekiwał że nowy FPS na PC będzie kontynuacją Dusta, fitting, przejmowanie planet, strategia ataku, struktura korporacji itd. lub nawet że będzie odrobinę lepszy. Gunjack natomiast to shooting-duck-game(http://pressthebuttons.typepad.com/photos/uncategorized/duckhunt.png), dominująca prostota.

61
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2016
« dnia: Kwiecień 21, 2016, 21:02:06 »
Ten Project Nova to Lore EVE mam nadzieję.

To wygląda jak Dust 514 z texturami fhd. Przy tak wolnej rozgrywce jak na filmiku (tak wiem że to heavy armor) to albo postawią na zajebisty teamplay albo mało kto będzie w to grał. Poza tym qrwa mamy 2016 a nadal nie potrafią robić fpsow ze zniszczalnym otoczeniem (poza bf i czymś tam może jeszcze).

Poza tym rozgrywka w jakichś ujowych tunelach, skoro to stacje kosmiczne to powinny na otwarcie zrobić jakąś mapę w stoczni z ogromnymi Megathronami e tle itp albo chociaż jakieś okna z widokami na przestrzeń.
Tyle mojego marudzenia, pewnie i tak zagram.
Widziałeś jak postać rzuca granat, dalej uparcie trzymają się schematu że trzeba celować w sufit żeby rzucić granat prosto.. to jest Gunjack 2.0 a nie Dust 2.0.

PS
Mapka to jakiś statek z EVE.

edit: http://imgur.com/a/Vxgk7 scrin na samym dole to ta mapa. To portfolio ma już 4 miechy, więc nie wykluczone że pozostałe scriny to inne mapy..

63
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Kwiecień 03, 2016, 20:08:24 »

64
Dziekuje Rainbow i o taka odpowiedz mniej wiecej mi chodzilo. Ja mam 2h dziennie na kompa wiec statystyki mialem na mysli http://eve-offline.net/?server=tranquility -  5 lat i widac wyraznie, ze jeszcze rok temu logowalo sie 40k kont to tak teraz 40k jest nieprzekraczane. Wiadomo, ze topic zalozylem , zeby sie dowiedziec od zrodla jak jest w evce bo jak sie gra to sie to wie, a czytajac fora to....EVE is dying..
Ja przestałem się regularnie logować kiedy wprowadzili nielimitowaną kolejkę skilli, ale dalej utrzymuje konto. Wydaje mi się że jest więcej graczy którzy z różnych powodów są mniej aktywni w grze, ale to nie jest równoznaczne z tym że CCP mniej zarabia, podupada i tnie koszty. Polska jest takim dziwnym krajem gdzie 15€ to dla kogoś dniówka.

Nie wiem jak jest z tymi małymi statkami, bo się nie loguje. Jeżeli faktycznie jest teraz więcej małych statków na gridzie to między innymi dlatego, że jakiś czas temu CCP znerfiło warp speed w zależności od wielkości statku, wprowadziło kilka klas nowych małych statków i zlikwidowało medical clons - te zmiany między innymi sprawiły że gra wydaje się bardziej dynamiczna i zaludniona. Wydaje mi się że dwóm solo graczom we fregatach łatwiej jest się znaleźć w regionie niż BS'ą.

66
Inne gry / Odp: NAVAL ACTION
« dnia: Marzec 17, 2016, 21:14:34 »
 Bardzo chciałbym w tą grę kiedyś pograć. Ostatnio zacząłem oglądać Black Sails(http://www.filmweb.pl/serial/Piraci-2014-654281) i mnie naszła ochota na popykanie w grę o podobnej tematyce.
 Wydaje mi się że ta gra zwróci się deweloperom z nawiązką, bo nie ma czegoś podobnego do niej na rynku, trochę tak jak z WoT parę lat temu - każdy chciał spróbować czegoś nowego i pojeździć chwile czołgiem. NAVAL ACTION ma to coś. Dlatego trzymanie cały czas tej samej cenny za produkt trochę mi nie pasuje, tym bardziej że jeszcze nie jest skończona. Czy ktoś orientuje się kiedy planują ją skończy(uzupełnić brakujące elementy graficzne, wprowadzić cały zaplanowany kontent)?

67
Inne gry / Odp: NAVAL ACTION
« dnia: Marzec 17, 2016, 14:33:35 »
36,99€ To ostateczna cena gry?

69
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Luty 19, 2016, 00:07:01 »

70
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Luty 19, 2016, 00:03:55 »
Dust nareszcie zdycha :).

 Bardzo broniłem tej gry wcześniej, kiedy wciąż miała potencjał. Ostatnimi czasy wszystkie zmiany w grze rozgrywały się wokół "+2/-2%" do dmg tu i tam pod przykrywką balansu gry z jednoczesnym wpychaniem kosmetyki do kieszeni graczy, byle by klienci wydali więcej dolców.
 Jasne przyjemnie było sobie czasami pograć z kumplami w tą grę, poudawać że robi się coś ważnego, ale niestety cały czas wychodziły na wierzch te nietrwałe fundamenty gry, bug'i nienaprawiane latami i ignorowane bez końca.

 Mimo wszystko jestem wdzięczny CCP za to że próbowali, dzięki ich błędom mogłem się wiele nauczyć i trochę podszlifować język próbując im to uświadomić z resztą community.

 Jeżeli wciąż wierzycie że CCP w przyszłości zrobi dobrego FPS'a i to jeszcze na PC(a co!) to nie obraźcie się na mnie, ale zazdroszczę wam tej naiwności; i jednocześnie zastanawiam się czy to aby na pewno jest łatwowierności, a nie coś wypracowanego przez silną prace ludzi z marketingu CCP, bo to oni są najbardziej zajebiści w tej firmie - goście od budowy wizerunku, bo jeżeli developerzy coś spartolą to goście od budowy wizerunku sprawią że będziesz chciał coś od nich jeszcze w przyszłości kupić.

IMO Valkyrie okaże się fiaskiem z podobnego powodu co Dust. Ludzie nie będą chcieli wydać dodatkowej kasy tylko po to żeby grać w jedną grę więcej. Tak więc CCP nie zbije fortuny na nowej grze i nie będzie miało ambicji na nową produkcje, albo zrobi coś kompletnie szalonego tzn. zrobi tego FPS'a powielając dokładnie te same błędy produkcyjne.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10