Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Nosum Hseebnrido

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
141
Off Topic / Odp: Filmy.
« dnia: Grudzień 02, 2013, 04:08:08 »
Szykuje się nowy serial: Helix
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oIthI2sKfu4[/youtube]
Premiera: 10 Styczeń 2014
Będziecie chcieli go oglądać ze względu na Ron'a Moore(BSG, X-files, Lost).

142
Market / Odp: Poker w EVEOnline - oferta stackingowa,
« dnia: Grudzień 02, 2013, 03:57:46 »
Zdajesz sobie sprawę z tego, że inwestycja to nie zawsze jest pewne pomnożenie kasy, ba nawet rzadko bywa.
Z inwestowaniem pieniędzy zawsze się ryzyko ich utraty, za to Ty masz z tym chyba przykre doświadczenia...
Już chilloutuje  ;)

143
Market / Odp: Poker w EVEOnline - oferta stackingowa,
« dnia: Grudzień 01, 2013, 19:53:05 »
Nadal nie ogarniasz.

Jakbyśmy chcieli się bawić w hazard, to przesralibyśmy tą kasę na Blinku. Tu zainwestowaliśmy w specjalistkę, ponieważ - na przykład ja - nie mam żadnej umiejęności grania w pokera.
Hoho to mi dopiekłeś.

1. Ona nie jest specjalistką.

2. Sokole, to nie była inwestycja, nie mniej najmniejszych złudzeń. Nie zainwestowałeś swoich isków w pewne żródło dochodu. Podjołeś ryzyko wtopy, tym razem wyszło inaczej, <hurra> nie mniej jednak zarezykowałeś.   

3. To że poker wymaga umiejętności to blef, każdy może grać w tą grę i to właśnie jest w niej takie magnetyzujące(oraz to ile można wygrać w krótkim czasie). Na przykład jeżeli jesteś psychopatą pozbawionym empatii to nawet lepiej dla Ciebie, bo przeciwnicy nie będą wstanie Cię odczytać. Czasami możesz mieć wrażenie że pół dnia grasz z kimś kto wręcz mówi jakie ma karty, a w następnym rozdaniu orżnie Cię do zera, bo to było częścią jego strategi. W pokerze nie da się grać każdą ręką, dlatego dla połowy graczy rozdanie najczęście kończy się jeszcze przed flopem, ale nie wszyscy o tym wiedzą i czasami wychodzi im to na plus.

 To nie jest tak że hazardziście wydaje się że jego taktyka może być dobra, on to wie - 100% pewności.
 Hazardziści są zawsze pewni swoich racji na 100% i tak będą je przedstawiać innym. Najgorsza rzecz jaka może się przytrafić osobie chorej na hazard, to wygranie większej gotówki, wtedy wchodzą na kolejny etap swojej choroby i myślą sobie 'świetnie, cały ten trud przez jaki musiszałem przejść się opłacał, miał sens' i zamiast wycofać się myślą 'kur.. gdybym postawił w tym zakładzie kase którą mam teraz zyskał bym 10x tyle'.
 Jeżeli ktoś przestaje grać 'na zapałki' i zaczyna grać grubiej, już nigdy nie wraca do 'zapałek', bo to dla niego strata czasu(między innymi dlatego to że ktoś się boji przegrać 1k zł to gówno prawda, ludzie potrafią przepierdolić 4x tyle co Ty zarabiasz w 5 minut i nawet z tego powodu nie piernąć).

144
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Grudzień 01, 2013, 15:42:48 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Eqp08XkLFVU[/youtube]

[gmod]Wycinaj 's' z https.[/gmod]

145
Market / Odp: Poker w EVEOnline - oferta stackingowa,
« dnia: Grudzień 01, 2013, 15:19:37 »
Nosum Hseebnrido potrzebuję do wtorku 10k zł. Oddam Ci z nawiązką, muszę się odkuć i odwrócić złą passę...
Jak bym miał takie pieniądze to bym inaczej sobie życie ułożył!

edit: Zastanawiam się odnośnie tego całego projektu, dlaczego nie rozegraliście partyjki między sobą. Przecież wszyscy byliście gotowi zaryzykować żeby coś zyskać, tylko że jak by nie wyszło to wszystko powędrowało by do jakiegoś typa, którego nikt nie zna. Gdybyście rozegrali to między sobą, za wpisowe 100kk, ktoś na pewno skończył by grę zadowolony i dla innych pociecha byłaby że 'swój' :P .

146
Market / Odp: Poker w EVEOnline - oferta stackingowa,
« dnia: Listopad 30, 2013, 18:22:14 »
Widze że już po ptokach, mimo to napisze że Poker to hazard. To czy jest hazardem dla jednych, lub nim nie jest dla drugich nie jest takie ważne.

To co jest ważne to żeby nigdy nie grać za pożyczone pieniądze - ta zasada uratuje wam kiedyś życie(I've seen things you can not imagine, and you do not want to imagine).

147
Market / Odp: WTS PLEX
« dnia: Listopad 30, 2013, 15:42:03 »
Jak "wielu" znajomym ? Jesli jest mozliwość  Trade w oknie miedzy dwoma graczami to ja wrzumcam PLEXa a on ISKi i akceptacja transakcji ? bez brokera i żadnych opłat, pytam bom nowy do EVE wiec nie znam jeszcze możłiwości
Z oknem trade wiąże się w tej grze najwięcj oszustw ;), ale spoko wystarczy być czujnym i dwa razy sprawdzić co się kupuje..

148
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Listopad 20, 2013, 22:11:50 »
nic się nie stało  :-\
http://coub.com/view/124j4dsr

149
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 23, 2013, 20:29:11 »
 ;D

edit do posta poniżej:
Tak z pół roku temu przewinął się podobny pomysł odnośnie Dusta. Czasami ktoś grający w EVE może powiedzieć że Dust to strata czasu, ale to jest wylęgarnia dobrych rzeczy i do tego z zapleczem 'testerów' chcących ulepszyć obie gry.

150
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 22, 2013, 11:40:00 »
Nikt nie wspomniał o nowych wymaganiach skilli dla large i medium gunach?

Szaleństwo, z roku na rok ta gra robi się bardziej dziecinna. W tym tempie niedługo EVE przekfalifikuje się na PEGI 12, a ludzie będą nazywać korporacje na cześć ulubionego pokemona.

151
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 22, 2013, 11:32:20 »
Nie wiem co to ma być. Czy Rubicon czy nie ? Bo znalazłem bez żadnego opicu
Ale wygląda interesująco. Choć...może trochę przekombinowane...

Przypomina grafike zaprezentowaną przez grafików na tegorocznym fanfeście - to nie jest screen, ale art(nie ma na to kodu na TQ, Sisi, czy gdziekolwiek w grze). To tylko grafika prezentująca możliwości tego co można zrobić i tyle.
 Jak tylko to pokazali z sali poszło "buuuu.....";-), zresztą sami przyznali że to zbyt pstrokate i takie jakieś(oczo-jebne)..

Edit: Znalazłem - EVE Vegas 2013 http://youtu.be/3J0fztrurIc?t=20m20s(obejrzyjcie przedmowe :P)

152
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Październik 20, 2013, 00:41:35 »
[youtube]http://youtu.be/wVN4PRLrpsA[/youtube]

153
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 13, 2013, 23:07:20 »
Wczoraj zalogowałem się na Sisi i znalazłem Nestora, ale chyba już o nim wiecie ;).

[załącznik usunięty przez administratora]

154
co to jest CorpDay? wytłumaczcie proszę nie evetrendy osobnikowi.
Tax 100%.

155
Dyskusje ogólne / Odp: Znerfić killmaile?
« dnia: Wrzesień 23, 2013, 14:22:05 »
Witam wszystkich. Czasem wchodze tu żeby poczytać o polityce itp teraz sam postanowiłem napisać a raczej wszcząć dyskusje na temat który ostatnio mnie nurtuje w eve.

Mianowicie chodzi mi o killmaile.

Czy nie wydaje się wam że owe "raporty" zawierają zbyt wiele zbyt dokładnych informacji? Czy nie lepiej było by gdyby wyświetlało jedynie rodzaj statku, kto z kim zabił oczywiście i kogo i co najwyżej co wydropiło. Bez podziału na to co było zafitowane co nie.

Myślę że takie rozwiązanie miało by dodatkowy smaczek bo korporacje mogły by strzec swoich fitów była by to swego rodzaju tajemnica i w interesie każdego korpa było by doskonalenie fitów. W cargo woziło by sie smieci dzięki którym przeciwnik trudniej mógłby domyślić się co było zafitowane i po co. Obecnie jest tak że ktoś coś fajnego złoży potem zginie i wszyscy wszystko wiedzą o nim i jego pomyśle dzieki eve kill itp.

Czy widzicie jakieś plusy tak rozbudowanych informacji w killboardach?
Doskonałe sfitowane statki w równie doskonałych flotach nie spadają. Oczywiście to mrzonka. Fity zawsze można wykraść, to nawet jest łatwiejsze niż zestrzelenie paru statków danej korporacji. Bardzo mi się podoba to ile KM ujawnia informacji i nie chciałbym ich znerfić. Co więcej chciałbym żeby ten system był w pełni zaimplementowany w Duscie - teraz każdemu w tej grze wydaje się że ma tajemnicze fity których nikt nie zna, a tak na prawdę wszyscy używają tych samych fitów, bo inaczej się zwyczajnie nie da.

156
NoobGarten / Odp: Skad brac reflinka do triala
« dnia: Wrzesień 21, 2013, 18:40:57 »
Witam
Czy znacie jakies oficjalne lub mniej oficjalne źródła triala 21 dni?
Widziałem na all triala 30 dni i dawali jakis zestaw do startu- jak wygenerowac takiego reflinka do takiego triala
gdzie najlepiej triala kupic, czy dostac- jak zaczynaliście wy bardziej doświadczeni gracze?
Tu znajdziesz Triala 30sto-dniowego: http://www.markeedragon.com/catalog/EVE_Online_30_Day_Free_Trial_Code.html (to jedyny portal na którym można znależć te triala btw).
To co opisujsz to starter-pack'i, można je kupić na przykład tutaj: http://www.markeedragon.com/index.php?cat=4 , na steamie, lub na oficjalnej stronie(gdzieś). Starter-pack to nie trial, a klucz który może być aktywowany na zupełnie nowo powstałym koncie, lub na koncie trial. Niestety starter-pack'i nie są dla kont które już opłacają subskrycje od jakiegoś czasu ::).


157
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Wrzesień 13, 2013, 03:43:41 »

159
Patche i dodatki / Odp: Zimowy dodatek
« dnia: Sierpień 31, 2013, 21:10:30 »
Paladyn wreszcie dostał sensowny bonus, a ten 'sige' powinien działać też na naprawe hulla.

160
Inne gry / Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« dnia: Sierpień 16, 2013, 22:52:53 »
Chodzi mi o to, że nie zobaczyłem tam nic co by mnie zachęciło, że akurat właśnie tą grę powinienem z pośród innych... :(
To troche tak jak zmienić tapete pulpitu i tym samym cieszyć się z "nowego" laptopa. Wszystkie te gry które teraz wychodzą wydają się takie same.

161
Inne gry / Odp: [FRYTY] AKADEMIA MILICYJNA - dyskusja
« dnia: Sierpień 13, 2013, 12:48:32 »
The Elder Scrolls Online | Gameplay Presentation:
http://www.twitch.tv/bethesda/c/2685766

162
Market / Odp: Prośba o wycenę.
« dnia: Sierpień 01, 2013, 21:48:55 »
on chyba o wycene pln pyta, bo jesli chodzi o iski to jest strona gdzie podajesz api i ci wycenia doklanie ile postac jest warta w isk uwzgledniajac tam rozne rzeczy (jak ile sp w industry ile w tym i owym).

mysle ze z 50pln dostaniesz  :)
ta strona to gówno: http://gemblog.nl/skill/

163
Dyskusje ogólne / Odp: DUST rozpada się w dust
« dnia: Lipiec 28, 2013, 14:06:20 »
Jedynie, że co byśmy nie powiedzieli i tak "w podtekście zawsze będą torenty"(...)

Tak sobie możemy rozmawiać na poziomie o możliwościach sprzętowych, ale w podtekście zawsze będą torenty i to co wnoszą do tematu.
I tak oto starannie przeszliśmy od "rozmawiać na poziomie o możliwościach sprzętowych" do mniej wyszukanego ale za to bardziej ekscytującego, ogólnego i co najważniejsze flameotwórczego "(...) co byśmy nie powiedzieli(...)", bo tak Monie pasuje lepiej i ****, inni się nie liczą  :-X .

 Hej, spójrz na to zdanie w kontekście producenta, a nie konsumenta. Ale uważaj to może spieprzyć Ci psychikę. Może dojdziesz do nowych wniosków, które nam tu równie sprawnie przekażesz. 

I jeszcze coś:
Jasne, że nie.
Jedynie, że co byśmy nie powiedzieli i tak "w podtekście zawsze będą torenty", bo "PC zawsze będzie lepszy, bo tu można do woli kraść najnowsze gry, kinowe filmy, muzykę(nawet dzień po wydaniu), książki, audiobooki.. wszystko za free. Konsole tego nie mają i są bee."
Może = Kwestia wyboru, to że coś może zrobisz nie oznacza że zrobisz to na pewno.
 Prosty przykład: wchodzisz do hipermarketu, a tam jakiś baran porozkładał produkty na pułkach, można kraść do woli.  To kradniesz, czy nie? Wydaje mi się że nie, ale jeżeli jesteś człowiekiem który realizuje każdy postawiony sobie w życiu cel na fundamencie 'może' to serdecznie Ci zazdroszczę, bo ja taki nie jestem ;).

164
Dyskusje ogólne / Odp: DUST rozpada się w dust
« dnia: Lipiec 27, 2013, 12:38:06 »
 Nikogo z was nie nazwałem bezpośrednio złodziejem. Nie lubie jak ktoś mnie cytuje wcale mnie nie cytując i każe mi odpowiadać na pytania na które już udzieliłem odpowiedzi.
Napisałem że PC to kolebka piractwa. Nie wiem co macie na pulpicie i w to nie ingeruję. Nie zamierzam też nic insynuować, w związku z tym kto poczuł się urażony, a kto nie - to jest wasz prywatna sprawa. Słowa "Ty jesteś złodziejem" z moich 'ust' nie padły.

 Faktem jest że przynajmniej połowa naszego narodu korzystała kiedyś z torentów.
 Zdaje sobie sprawę że na forum poświęconej, grze za którą w ten lub inny sposób trzeba co miesiąc płacić żeby móc w nią grać, a kiedy się nie płaci to się nie gra, mentalność w stosunku do piractwa może być właściwa - mimo to zdarzają się incydenty. Wystarczy wejść na allegro żeby się o nich przekonać - każda złotówka wydana na czyjegoś plexa lub konto to jeden 'statek' mniej, który mógłby powstać za te pieniądze w EVE. Środowisko PS w porównaniu do PC wygląda jak ziemia obiecana. 
 Odnośnie tego że w FPS'y na PC'ach gra więcej osób, to może tak właśnie jest i gra w nie więcej osób niż pokazują to statystyki sprzedaży.
 Patrząc przez pryzmat piractwa, to każda gra wychodząca na PC jest grą za free. Ten argument nie działa przekonywająco dla producentów gier do wydania swoich tytułów na PC, zwłaszcza jeżeli są ludźmi którzy chcą połączyć światy obu gier jak w przypadku CCP.

 Jasne że na PC ta dostępna grafika przeważnie będzie lepsza od tej na PS. To całkowicie zrozumiałe patrząc na market.
Moim zdaniem Dust nie potrzebuje zajebistej grafiki żeby się sprzedać - cudowny wodotrysk 10km za dwoma wodospadami nie jest tej grze potrzebny. To co Dust ma to możliwość fitowania - na planecie nie ma innego takiego FPS'a, który by dawał graczom takiej elastyczność, swobody, możliwości dostosowania postaci w grze do własnych stale zmieniających się potrzeb - wystarczy to sprzedać ludziom grającym w CoD/BF, właściwie to oni już są nasi tylko jeszcze o tym nie wiedzą.   
 

165
Dyskusje ogólne / Odp: DUST rozpada się w dust
« dnia: Lipiec 25, 2013, 19:55:41 »
Z tego co napisałeś wynika, że główną przewagą PC-ta jest możliwość kradzieży "kontentu" (brzydkie słowo). Tak czy nie?
Może i jestem kretynem, ale nie idiotą. Nie cytuje się czegoś co dana osoba nigdy nie wypowiedziała lub napisała. Normalnie zwykłe przepraszam by wystarczyło, ale dla kogoś zbyt ambitnego trudno o coś takiego. Tak czy nie?

PS
Prośba do admina, nie tnijmy wątku - ja się nie obrażam inni raczej też nie.

166
Dyskusje ogólne / Odp: DUST rozpada się w dust
« dnia: Lipiec 25, 2013, 19:26:20 »
No, ale po co się rozpisywać? Jeśli z Twojego punktu widzenia konsola vs. PC to "rycerz w białej zbroi" kontra "złodziej", to puknij się padem w łeb.
W moim poście mieściło się więcej o PC'ach niż o konsolach.
Sokole, ja nie pisze co moim zdaniem jest czyimś punktem widzenia, a w cudzysłowiu umieszczam rzeczy których nigdy nie powiedział/napisał. Nie robie tego Tobie, nie rób tego mi.
A puknąć to się mogą osoby, które myślą że Dustowi lepiej by się wiodło na PC niż na PS3. Na pewno z tym budżetem i w tym czasie na PC mogło by się zbudować wspanialszą grę dla znacznie mniejszczego grona graczy FPS którzy wolą grać w pierwotną wersje Couter-Strike przez całe swoje życie niż najnowszego CoD'a czy BF'a. 

167
Dyskusje ogólne / Odp: DUST rozpada się w dust
« dnia: Lipiec 25, 2013, 19:05:04 »
Kretyn.
Rozpisany jak zwykle.
Chrzanisz jakby ludzie nie przerabiali konsol.
No na bank udostępniają sobie też torenty.

168
Dyskusje ogólne / Odp: DUST rozpada się w dust
« dnia: Lipiec 25, 2013, 16:14:34 »
A za pół roku pecet rozniesie konsole w pizdu po raz kolejny mocą.
Norma.
 PC zawsze będzie lepszy, bo tu można do woli kraść najnowsze gry, kinowe filmy, muzykę(nawet dzień po wydaniu), książki, audiobooki.. wszystko za free. Konsole tego nie mają i są bee.
 Tak sobie możemy rozmawiać na poziomie o możliwościach sprzętowych, ale w podtekście zawsze będą torenty i to co wnoszą do tematu.

PS
Hey, stuknęło mi 150kk zajebiście co?  ;D\ó/ :P

169
Dyskusje ogólne / Odp: DUST rozpada się w dust
« dnia: Lipiec 21, 2013, 14:13:16 »
Tak ilosc nowych postaci sie ciagle zwieksza ... ccp jednak troche przeklamuje te wyniki, jesli spojrzysz na liczbe graczy ktorzy po zalozeniu konta i kilku bitkach wracaja do gry - calosc wyglada bardzo nie pomyslnie dla Dusta.
Ot taka strzaleczka spadajaca w dol.

Pamietaj rowniez ze za niedlugo wchodzi nowa konsola , z ktora dust nie jest kompatybilny i jak tak dalej pojdzie to nigdy nie bedzie ;)
No tak to brzmi przekonywująco, ale z drugiej strony patrząc na EVE sam mam tutaj przynajmniej z cztery postaci na które się już nigdy nie zaloguje bo nawet nie pamiętam na jakiego maila wystawiłem te triale - gdyby na ten przykład spojrzeć ze strony statystyki, wyglądałoby to taj jakby cztery osoby zagrały w EVE i już nigdy do tej gry nie wróciło. Założę się że każdy z was ma przynajmniej jedną taką postać, bo kiedyś można było mieć zalogowanych jednocześnie kilka kont trialowych(flota minerów).
 W PSN mam dwa konta(zacząłem czytać EULA dopiero teraz i chyba mogę mieć 6 podkąt, a to oznacza 18 postaci).

 Mhmm.. Nowa konsola na którą wszyscy czekam  ::) Dust nie jest kompatybilny z PS4, ale to jego atut, bo w tej postaci zostałby zmiażdżony przez konkurencje, tak mi się przynajmniej wydawało, teraz już nie jestem tego taki pewny. Wszyscy zwracają uwagę na grafikę i na pewno Dust pod tym względem by leżał, poza tym Dust potrzebuje znacznie więcej kontentu(np. nie mamy jeszcze pojazdów wszystkich ras).
 Z drugiej strony straciłem pewność grając w Planteside2 - patrząc na tą grę pierwszy raz wydaje się rewelacyjna, jej wady odkrywają się jak poświęcimy jej trochę więcej czasu. Jedną z wad jest to że jak coś tam się nerfuje robi się to do kości, jeżeli tylko usłyszysz że Twoja broń będzie znerfiona to już możesz o niej zapomnieć. Ogólny dostęp broni dla nowych graczy jest mizerny, w Duscie po dwóch tygodniach możesz posługiwać się właściwie każdym ekwipunkiem dostępnych w grze i nie musisz za to płacić, po prostu to wyskillowałeś - w tym samym czasie w P2 może uda Ci się odblokować nową broń, których i tak nie ma za wiele, no chyba że zapłacisz. Poza tym na pewno jest jeszcze kilka innych wad do których się jeszcze nie dokopałem...

 Jeżeli Dusta miałby się przenieś na PS4 to chciałbym żeby to zrobił z myślą o rozwinięciu jego możliwości, a nie dla tego że jest taki trend. CCP potrzebuje odrobinę więcej czasu na tą przeprowadzkę i bandy cierpliwców którzy na to poczekają :)

170
Inne gry / Xenonauts(beta) - turówka w stylu pierwszego X-Com
« dnia: Lipiec 21, 2013, 13:38:32 »
Jeśli czytasz ten wątek wiem że jesteś gościem który kocha pierwszego X-com'a. Właśnie natknąłem się na Xenonauts na YT(https://www.youtube.com/watch?v=jlQHk13fqgc), wygląda świetnie i chyba spróbuje w to pograć w wolnej chwili.

Strona producenta:
http://www.xenonauts.com/
Wiksa:
http://xenonauts.wikia.com/wiki/Xenonauts_Wiki

171
Dyskusje ogólne / Odp: DUST rozpada się w dust
« dnia: Lipiec 19, 2013, 15:38:50 »
Ale przecież był pokazywany wykres, z którego wynika, że liczba ludzi na serwerze stale spada...
Nie wiem o jakim wykresie mówisz. Liczba twożonych postaci stale się zwiększa tego jestem pewny, a odnośnie tego ile osób obecnie gra na serwerze to sprawdzam to 1-2 razy w tygodniu. Owszem mieliśmy zastój około miesiąca temu, kiedy regularnie z dnia na dzień logowało się 2-3tyś w tygodniu i 5-6tyś w weekend. Teraz ta wartoś się zwiększyła dziesięciokrotnie, głównie za sprawą kompletnego zestawu eventów w tym miesiącu. Na początku lipca mieliśmy potrójny przelicznik SP, tuż za sobą mamy Mordus Legion(za każde 100killi, assyst, hacków i zniszczonych instalacji gracze dostają jakiś stuff). To nie pierwszy raz kiedy CCP próbuje zaskarbić sobie nowych graczy, ale wydaje mi się że to jeden z bardziej istotnych momentów, może nawet przebija premiere.
Liczby będą się zwiększać tym bardziej że wygasa umowa sony z MAG'iem(taki f2p na PS3) i ich serwery zostaną zamiknięte w lutym 2014 - ludzie będą chcieli grać w Dusta.
 Poza tym liczby grających czasem spadają i to chyba jest normalne, podobnie jak w EVE okolicach wakacji - sesje, urlopy. Część osób przestaje czasami grać w Dusta ze względu na dynamike zmian i trudno się im dziwić, z czasem obecnie większe zmiany np. w suitach będą mniej zauważalne bo będzie ich znacznie więcej. Tylko dlatego że Ci ludzie się nie logują codziennie nie znaczy że kasują swoje postaci, z czasem robią 'come back' podobnie jak w EVE.

Eveowcy nie wiedzą za wiele o tym co się dzieje w Duscie, można o to winić tylko nas samych(graczy dust). To dlatego że wszystko jest jeszcze w fazie tworzenia. Ostatnio na przykład ruszył program rekrutacyjny ISD(http://community.eveonline.com/community/volunteer-program/) dla Dustowców, albo mamy naszą pierwszą 'wielką wojne' między Negative-Feedback i EoN.'ami chłopaki rżnąsię o planety po obu stronach serwera.  :)

172
Dyskusje ogólne / Odp: DUST rozpada się w dust
« dnia: Lipiec 19, 2013, 05:34:41 »
No i proszę. Coś tu się zaczyna rozsypywać.
http://evenews24.com/2013/07/18/greedy-goblin-eve-online-aur-to-save-dust-514/
Taki sobie ten artykuł, aż dwa razy sprawdziłem date wydania.
 DUST ma ten mroczny charakter EVE. Zdanie 'Welcome in New Eden' zawsze znajduje rzeszę entuzjastów na forum dusta. Podpierdzielanie sobie nawzajem corpowiczów jest na porządku dziennym. Od całkiem niedawna mamy awoxing, który teraz powoli przeradza się w szpiegowania i wciskanie na dyrektorskie stanowiska uśpionych agentów, albo zwyczajnych podżegaczy, którzy płaczą jak to im jest źle w korpie :). Od czasu do czasu jedna z korporacji traci dorobek kilku miesięcy, bo dyr okazał się być kimś innym  ;). Ostatnio przydarzyło się to mojej korporacji, 800 milionów wypłynęło do konkurencji, całkowicie wiążąc nam ręce związane z podbijanie Molden Heath, poza tym około 50 merców zmieniło korpa. Teraz na szczęście wygląda to już trochę lepiej; znowu zaczynamy się odradzać, ale straciliśmy kilku na prawdę fajnych graczy i to już nie jest to samo.

 Jeżeli ktoś loguje się żeby postrzelać trochę do random'ów na publicku i kompletnie nie zwraca uwagi na to z kim gra, kogo zabija, kto go najczęściej zabija, do tego nie szuka sobie znajomych, ma wyłączony mikrofon, nie jest zainteresowany znalezieniem sobie korporacji, no to raczej będzie widział DUSTA jako szarą nudną i cholernie wkurwiającą grę, która ma jeszcze całe mnóstwo bugów.
Czy gralibyście jeszcze w EVE gdybyście kiedyś, dawno temu w przeszłości nie wpadli na paru Polaków którzy chcieliby zrobić coś razem, coś niedorzecznego dla samego funu, gdybyście nie wpadli na tych wszystkich fajnych ludzi, gralibyście bez końca dla samej gry tego jaką ma mechanike? Ja na pewno nie.

 Poza tym Dust się nie psuje, ma się ku lepszemu, coraz więcej osób w niego gra. Po premierze nabrał tępa, oczywiście nadal borykamy się z idiotycznymi bugami ale mimo to ludzi przybywa. Tydzień temu logowałem się do Dusta, a tam 56 314 graczy wow, 30 minut później do Eve, a tam tylko 45 tysięcy coś, zabawne co?
 Wiem że ludzie kupują te AURowe itemki, bo widze jak się z nich zabijają. Ba! Uwielbiam AURowe czołgi. Największą zaletą AURowych przedmiotów jest jednocześnie ich największą wadą - umożliwiają wczesny dostęp do moduł, z ominięciem skillowania go lub skillowania go w takim stopniu jak ISKowy przedmiot. Działka na HAV wymagają dwóch skillów, które łącznie na lvl'u piątym podnoszą dmg o 15%, ktoś kto kupił AURowe działka bardzo prawdopodobnie nie ma tego bonusu który ja mam, poza tym te działka niczym się nie różnią - nie są P2W, nie zapewniają wygranej, nie mają lepszych atrybutów.

 Kontrakty dla Merców od Pilotów z wykorzystaniem AURum to fajny pomysł, ale trochę stary. Mamy już zapowiedziany otwarty market na którym tak jak teraz w EVE każdy może sprzedawać AURowe gacie na markecie, tak w przyszłoście w Duscie każdy będzie mógł sprzedawać AURowe przedmioty za ISKi. Poza tym tyle już czasu od wprowadzenia AURUM nie doczekaliśmy się możliwości przelewania go między postaciami w EVE, w ogóle nie wydaje mi się żebyśmy potrzebowali czegoś takiego. CCP nie lubi chodzić na skróty, a takie kontrakty byłby właśnie czymś takim - sprzedawaniem całego lootu z misji jednym kliknięciem, jak w WoW.

 DUST bunnies zawsze będą robić to co jest dla nich korzystniejsze i do tego nie ma najmniejszych wątpliwości, oni nigdy nie będą walczyć za Pilotów EVE(w imieniu ich interesów), zawsze będą to robić w imieniu własnych interesów. Dust nie jest w tej chwili gotowy na 'dużą politykę eve', ale w przyszłości będzie i będzie jeszcze bardziej cholernie fajną grą  ;).

173
Inne gry / Odp: Prison Architect
« dnia: Lipiec 09, 2013, 00:17:08 »
Gra w fazie Alfa(ver. 11). Wciągnęła mnie bez opamiętania. Nic nie robię tylko siedzę i projektuje własne więzienie. Tutaj macie game play: https://www.youtube.com/watch?v=9skzgPXBrEY . Gra jest jeszcze trochę zbugowana ale i tak ją polecam ;)
Base pack kosztuje aż 30 euro, a mimo to sprzedał się już w ponad 100tyś. egzemplarzach. To adres oficjalnej strony: http://www.introversion.co.uk/prisonarchitect/ .

174
Off Topic / Re: Odp: Prison Architect
« dnia: Lipiec 08, 2013, 23:59:29 »
Acha to dlatego wysylasz mi jakies glupie privy, lazisz za mna po chatach w grze i spamujesz fora Dusta swoimi mrzonkami  ;D
..nie płakusiaj :'(.

175
Off Topic / Re: Odp: Prison Architect
« dnia: Lipiec 07, 2013, 19:58:52 »
Nie wymagasz za wiele?
A ja nie jestem zainteresowany jego towarzystwem; niech on to zrobi wyłącznie dla siebie.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10