106
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Listopad 23, 2014, 09:08:33 »
https://www.youtube.com/watch?v=mcDgOGC5Lcc
(Oglądajcie do końca)
(Oglądajcie do końca)
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Dlatego wlasnie lubie wejsc czasem na Centrale, zeby porozmawiac z kims inteligentnym jak Ty a nie z jakims analfabetom/analfabetą...Dlatego właśnie lubię wejść czasem na Centrale, żeby porozmawiać z kimś inteligentnym jak Ty a nie z jakimś analfabetom/analfabetą... *fixed.
fixedlol, ale ty głupi jesteś .
Q: Jak dojechać?Polecam blablacar.pl
Po co grać w coś co jest imitacją, jak masz http://openxcom.org/ :-D.To trochę podejście w stylu WoW - ja na przykład nie chce grać w gry które przypominają w 90% WoW, ale z tematyką X-Com mam zupełnie inaczej, chce 'zaliczyć' każdy produkt który choć tochę przypomina X-Com.
Zrobilo sie bardzo slodko i poufale. Gdybys jeszcze przestal robic bledy ortograficzne, i zaczal poprawnie skladac zdania, to moze nawet to, ze piszesz glupoty, przestalo by tak razic...ojej..
Pierd*lisz głupoty to odpisuję.Aha, to jak bym nie pierdolił głupot to byś nie odpisywał - fajnie jest mieć rozmówce na tym samym poziomie, co?
U2 praktycznie całe napisano od nowa, a właściwie to U1 było znerfione tak aby to w ogóle działało na paściach którymi ludzie wtedy dysponowali, wraz z postępem sprzętu U2 mogli już napisać od początku do końca tak jak początkowo zakładali. U3 jest rozwinięciem U2.Skarbie, kto Cię zaprosił do ogniska?
Dziecino.
DUST na ps3 był kompletną pomyłką i nie ma co tu tego ukrywać. Gdyby się skupili na pc, potencjalna liczba klientów byłaby dużo większa. Nie ma co mydlić oczu. Dust na ps3 to strzał w stopę.Stary ja nie 'mydle' nikomu oczu. Kupiłem konsole specjalnie pod DUST, na tym forum jest spore grono osób które tego nie zrobiło ale w zaparte wiedzą lepiej.
Z tego co pisze CCP, to bedzie silnik Unreal 3. https://forums.dust514.com/default.aspx?g=posts&m=2144118#post2144118Dziecino, U3 to bardziej rozszerzona wersja U1 , w przedszkolu nie mówią o takich rzeczach jeszcze?!?
Jak zwykle sie wypowiadasz w tematach, o ktorych nie masz zielonego pojecia.
http://www.mmorpg.org.pl/news/zobacz/To-jeszcze-jeden-tym-razem-wyra%C5%BAny-gameplay-z-Project-LegionUnreal 4.
Ciekaw jestem na jakim silniku tą grę robią? Bo jak na tym samym co DUST tylko podrasowanym graficznie do możliwości PC to lipa.
Potrzebny im engine który będzie dawał możliwość oddziaływania na teren i budynki a nie taki który będzie tylko ładnie wyglądał.
Poza tym ten game play wygląda póki co jak copy&paste z DUST514 tylko z lepszymi teksturkami...
Za to, że w końcu naprawiają pomyłkę jaką było wypuszczenie DUSTa na PS3 zamiast na PC?Wypuszczenie Dusta na PS3 nie było pomłką, natomiast promowanie nieskończonej gry tak jakby była niesamowita jak najbardziej było błędem..
Mi oczywiście nie przeszkadzają te nowe, ładniejsze avatary, ale jak myślę co ta 70 osobowa ekipa przez parę lat pracy nad WoD mogła by zrobić dla rozwoju EVE, to się nóż w kieszeni otwiera.50*~ i zdaje sie ze rok temu na FF byla jakas wzmianka o rekrutacji tzn. ta ekipa w tak licznym skladzie nie pracowala za dlugo(na pewno nie kilka lat) i jakos nie kojarze zeby robili jakas konkretna mechanike gry dla dustowcow. Atlanta na pewno zajmowal sie organizowaniem eventow dla dusta, promocjami i takimi bardziej forumowymi rzeczami.
DUST514 momentami odstaje grafiką ale ciężko się podziewać żeby miał porównywalną do tej z Modern Warfare 3 na PS3 gdzie biega się po wąskich uliczkach i małych placykach a nie bo wielkich otwartych przestrzeniach z pojazdami i samolotami. Po prostu za słaba moc konsolki i stary silnik.To nie była oszczędność ale konieczność - PS3 nie poradził sobie z Carbon'em i w związku z tym CCP było zmuszone do improwizacji, a co za tym idzie nauczenia się nowego silnika, ponoszśc tym samym strate w ilości kontentu jaki są w stanie dostarczyć w danym czasie. Można powidzieć że efektem tej decyzji było cefnięcie gry o przynajmniej rok i gdyby prace nad nią(pełną parą) rozpoczeły się w okresie Apocrypy(czy jak się ten dodatek nazywał) dzisiaj w Dusta garało by znacznie więcej ludzi, ale znowu z drugiej strony wtedy mieliśmy wielki kryzys i CCP nie mogło sobie pozwolić na realizowanie tego projektu.
Jeśli dobrze pamiętam to DUST514 jest zrobiony na Unreal Engine i tu mam najwięcej zastrzeżeń. Osobiście mam subiektywne wrażenie ,że to jest największa wada tej gry. Wg mnie ten silnik ssie i CCP popełniło błąd oszczędzając na najważniejszej rzeczy w shooterach.
Gdzie?A przepraszam, miałem na myśłi "SzlangHaj", taką rybadzką wioske w Azji . Słyszałeś o takiej?
Dwa tygodnie temu zwolni 15 ludzi w Atlancie.Team w Shanghai'u jest istotniejszy dla DUST'a.