Autor Wątek: Zmiany w anomaliach  (Przeczytany 29455 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Larving

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 159
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Galtan
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 29, 2011, 09:36:20 »
Tym bardziej to dla nich cios. Provi nie generuje za bardzo pasywnych przychodów więc muszą ludzie aktywnie na pvp zarabiać. Jak im polikwidują najlepsze anomalki to zostaną bardzo przeciętne paski.

sc0rp

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 29, 2011, 11:45:35 »
Hint: ev0ke i NCDOT to nie kerbiry.

Wy podobno tez nie, ale k... dolek do zarabiania macie ;)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 29, 2011, 12:10:29 »
Ech, ile można... dobry PvPer to bogaty PvPer. Tak, można mnie cytować :P


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Larving

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 159
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Galtan
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #38 dnia: Marzec 29, 2011, 12:22:24 »
Jak widać dla Dark Flonoe dobry pvper to taki co co miesiąc kilkanaście gtc kupuje, żeby tylko nie zarabiać w grze.

sc0rp

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #39 dnia: Marzec 29, 2011, 13:13:02 »
Jak widać dla Dark Flonoe dobry pvper to taki co co miesiąc kilkanaście gtc kupuje, żeby tylko nie zarabiać w grze.
not really :)

Wrecz przeciwnie napisalem zupelnie bez ironi ze jestescie sojuszem pvp ale o miejsce do zarabiania dbacie wiec daj sobie mowieniem co ja sadze bo twoje wnioski sa szalenie mylne.

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 29, 2011, 13:23:31 »
zazwyczaj nie mieszkam w 0.0 i go nie lubię ale tak się zastanawiam...

przed pojawieniem się nowego systemu upgradowania anomalek praktycznie nie bylo i ludzie farmili głównie na paskach. wprowadzenie tej zmiany było wielkim boostem null seca bo system zamiast utrzymać 2-3 raterów na paskach mógł pomieścić kilka razy więcej ludzi. skutkiem było gromadzenie się w pojedynczych systemach.

wprowadzenie jump bridgy spowodowało że właściwie nie opłaca się nikomu polować na trasach przelotowych a jedynie na wlotach do null takich jak hed. reszta null jeszcze bardziej pusta niż do tej pory.

jump frachty i jump bridge uprościły logistykę na tyle że nikomu nie opłaca się robić konwojów z hi seca do null w inny sposób.

ubezpieczenia capital shipów i łatwość farmienia isków powodują że powerblocki mają obecnie floty tytanów i supercapitali wykluczające inne statki z poważniejszych walk i czyniące systemy z cynojamerem nie opłacalne do zdobycia.

kasy też jest tyle że jeśli nie capsle to blobik macharieli nie jest niczym dziwnym czy niespotykanym.

wydaje mi się że null sec stał się miejscem odpowiednim do okładania się flotami capsli i to się będzie pogłębiać.

gdybym miał cokolwiek do powiedzenia w sprawie zmian w null obciąłbym jump frachty, jump bridge i anomalki - za to zwiększyłbym kasę z ratów na paskach ze dwa razy ale w zmian każdy rat by zakładał punkta. i od razu by się zrobiło dynamiczniej, boty by stały się nieopłacalne, roamujace gangi by miały co robić a statki frakcyjne zamiast core floty stalyby sie luksusowym dodatkiem.  nie byłoby lepiej?
Some Men Just Want to Watch the World Burn

Goomich

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 29, 2011, 13:26:23 »
ubezpieczenia capital shipów i łatwość farmienia isków powodują że powerblocki mają obecnie floty tytanów i supercapitali wykluczające inne statki z poważniejszych walk i czyniące systemy z cynojamerem nie opłacalne do zdobycia.

Co ma ubezpieczenie kapsli do matek i tytanów?

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 29, 2011, 13:29:06 »
mona - to że za mało boli ich strata. dopóki są produkowane masowo a straty nie są naprawdę bolesne podbicie czyjegoś terenu jest prawie niemożliwe. przyglądam się mapie sowa co jakiś czas i coraz mniej zmian. stagnacja.
Some Men Just Want to Watch the World Burn

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 29, 2011, 13:41:49 »
mona - to że za mało boli ich strata. dopóki są produkowane masowo a straty nie są naprawdę bolesne podbicie czyjegoś terenu jest prawie niemożliwe. przyglądam się mapie sowa co jakiś czas i coraz mniej zmian. stagnacja.

Azbuga, wysuwasz błędne wnioski.

W dodatku - na południu miałeś gigantyczną wojne, która przeorała całą mapę, a na Zachodzie padło IT.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 29, 2011, 15:57:40 »
jeśli błędne to jakie są prawdziwe? z czym się nie zgadzasz.
Some Men Just Want to Watch the World Burn

magni

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 29, 2011, 16:12:33 »
gdybym miał cokolwiek do powiedzenia w sprawie zmian w null obciąłbym jump frachty, jump bridge i anomalki - za to zwiększyłbym kasę z ratów na paskach ze dwa razy ale w zmian każdy rat by zakładał punkta. i od razu by się zrobiło dynamiczniej, boty by stały się nieopłacalne, roamujace gangi by miały co robić a statki frakcyjne zamiast core floty stalyby sie luksusowym dodatkiem.  nie byłoby lepiej?
Azbuga zejdz na ziemie, gdyby wprowadzili takie zmiany jak proponujesz to null sec bylby pustka a wszyscy by zarabiali na misjach w empire,
roamujacych gangow by nie bylo bo nie byloby po co roamowac, a boty by robily misje

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 29, 2011, 16:13:50 »
Po pierwsze wprowadzenie upgradów nie spowodowało skupiania się w pojedyńczych systemach, tylko mocno zwiększyło ilość ludzi mieszkających w 0.0, zwłaszcza rentiersów.

Teraz, jak w najlepszych systemch będzie po 10 dobrych anomek, to dopiero ludzie zaczną sie gnieździć w kilku systemach.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 29, 2011, 16:18:58 »
przed pojawieniem się nowego systemu upgradowania anomalek praktycznie nie bylo i ludzie farmili głównie na paskach. wprowadzenie tej zmiany było wielkim boostem null seca bo system zamiast utrzymać 2-3 raterów na paskach mógł pomieścić kilka razy więcej ludzi. skutkiem było gromadzenie się w pojedynczych systemach.

Raczej przyciągnięcie sporej liczby ludzi do 0.0

wprowadzenie jump bridgy spowodowało że właściwie nie opłaca się nikomu polować na trasach przelotowych a jedynie na wlotach do null takich jak hed. reszta null jeszcze bardziej pusta niż do tej pory.

To czy teren jest zaludniony czy nie zależy od tego, czy jest wojna czy jej nie ma. Południe jest teraz spustoszone konfliktem, który trwał pół roku. Ale w Scalding/Wicked masz mniej więcej 1/3 systemów z upgrade'ami i tam tętni życie. Zobacz sobie na dotlanie NPC kille - tam gdzie jest ich dużo, są upgrade'y.

jump frachty i jump bridge uprościły logistykę na tyle że nikomu nie opłaca się robić konwojów z hi seca do null w inny sposób.

Ale to nic nowego, bo taki stan jest od lat.

ubezpieczenia capital shipów i łatwość farmienia isków powodują że powerblocki mają obecnie floty tytanów i supercapitali wykluczające inne statki z poważniejszych walk i czyniące systemy z cynojamerem nie opłacalne do zdobycia.

Capitale można było ubezpieczać wcześniej, ubezpieczanie supercapsów pozostało nieopłacalne. Nie jest prawdą, że subcapitale nie istnieją - jak najbardziej, tylko pełnią rolę supportu. Cynojammer jest do zabicia konwencjonalną flotą. Co więcej, ponieważ od Dominion cynojammer kosztuje słono, systemów jammowanych jest mniej. Między innymi dlatego po Dominion padło Providence.


kasy też jest tyle że jeśli nie capsle to blobik macharieli nie jest niczym dziwnym czy niespotykanym.

W 0.0 zaczęło się WRESZCIE zarabiać więcej niż na L4 w Empire - to chyba dobrze?

To że widzisz więcej faction shipów wynika z faktu, że po zmianach są one lepsze i warte latania.

wydaje mi się że null sec stał się miejscem odpowiednim do okładania się flotami capsli i to się będzie pogłębiać.

Jeśli chodzi o wielki sov warfare - tak. Ale jest bardzo dużo miejsca dla skirmishy.

gdybym miał cokolwiek do powiedzenia w sprawie zmian w null obciąłbym jump frachty, jump bridge i anomalki - za to zwiększyłbym kasę z ratów na paskach ze dwa razy ale w zmian każdy rat by zakładał punkta. i od razu by się zrobiło dynamiczniej, boty by stały się nieopłacalne, roamujace gangi by miały co robić a statki frakcyjne zamiast core floty stalyby sie luksusowym dodatkiem.  nie byłoby lepiej?

Wytłuszczonego fragmentu nie rozumiem - co jest złego w faction shipach? Weź poprawkę, że staniały podstawe shipy flotowe - kiedyś latało się BS-ami, dziś lata się tanimi jak barszcz Drejami.

Gdyby "wywalenie JF-ów i JB" automagicznie spowodowało, że alianse staną się samowystarczalne gospodarczo, przez co rozumiem że wszystko co potrzebują produkowałyby u siebie - powiedziałbym TAK TAK TAK.

Ale efekt byłby taki, że 0.0 wyludniłoby się, bo ludzie przyzwyczaili się do zakupów w Jita i dostaw "door-to-door". Logistyka w 0.0 jest banalna nawet z mojego punktu widzenia. W piątek wieczorem kupuję item w Jita, przez noc jakiś Amerykanin przewozi mi go za 1 mln ISK (płacąc 1B collaterala!!!) do innego hubu, skąd towar zabiera korpowy JF i w sobotę ok. DT mam item w swoim hangarze w "dzikim" Curse. Chciałbym w takim tempie w realu dostawać rzeczy kupione na Allegro :P

Natomiast może warto pomyśleć o jakimś ograniczeniu JB na zasadzie "jeden w systemie", "dwa w konstelacji" po to, żeby wymusić trochę latania gate-to-gate. Tylko trzeba pamiętać o tym, że duże alianse mają tytki i będą je wykorzystywać do przerzucania frachtowców obchodząc takie ograniczenie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Larving

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 159
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Galtan
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 29, 2011, 16:51:16 »
Mi w jump bridge przeszkadza głównie to, że w dobrze rozwiniętych regionach strasznie zmniejszają ruch na gate, przez co małe flotki mają bardzo duże problemy coś upolować. Upierdliwe jest też to, że bardzo łątwo dzieki nim zablobować wrogi gang. Z chęcią bym zobaczył zmiane jump bridge, aby były stawiane jako samodzielna struktura na moonie a nie dodatek do posa. Przez to ciągle ułatwiały by szybki transport ale nie gwarantowały nietykalności tak jak teraz. Natomiast jeśli chodzi o jump frachty uważam, że nie powinno się z nimi nic robić. Mogą ich używać zarówno "mali" jak i power bloki i bardzo ułatwiają życie w 0.0.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 29, 2011, 16:58:59 »
no
Jb jako osobna struktura wiszaca na celestialu a nie na posie to akurat jest koncepcja warta uwagi
Sneer Quen

magni

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 29, 2011, 17:03:48 »
no
Jb jako osobna struktura wiszaca na celestialu a nie na posie to akurat jest koncepcja warta uwagi

to faktycznie bardzo dobry pomysl, moze trzeba zglosic do ccp?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #51 dnia: Marzec 29, 2011, 17:11:22 »
Tak się zastanawiam w którym pachu pozwolili supercapsom dokować?
Piszecie o insurenc super capsów ,a wedle mojej wiedzy ich sie nie da ubezpieczyć bo biuro ubezpieczalni jest dostępne tylko z poziomu zadokowanego na stacji statku. Jedyna insurka jaka jest wypłacana w przypadku wtopy super capsla to dokładnie to samo co sie dostaje nie ubezpieczywszy innego statku t1 (czyli jelsi dobrze pamietam 30-40% kosztu minerałów potrzebnych do wybudowania)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Larving

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 159
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Galtan
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #52 dnia: Marzec 29, 2011, 17:14:48 »
Osobistych doświadczeń nie mam bo nie latałem supercapsem, ale słyszałem, że można napisać petycję do ccp w sprawie ubezpieczenia matki/tytana.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #53 dnia: Marzec 29, 2011, 19:03:58 »
Petycje nei dotyczyly mozliwosic insurki tylko rpzed dominion byla taka fala petycji z prosba o zadokowanie matki bo gracz x czy y musi przerwac gre na dluzszy czas i nie wie czy pos na ktorym teraz ta matka stoi jeszcze bedzie "blue" jak wroci.

Ranshe

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #54 dnia: Marzec 29, 2011, 23:07:43 »
Anyway, przygotujcie się lepiej :)

http://www.eveonline.com/en/incursion/features

Incursion 1.4  5th April 2011

Improved Quality/Risk Scaling in Anomalies
As a part of the "equal value space makes this game boring" initiative, we've changed the way anomalies work. The quality of anomalies will depend on the system's true security level (truesec) - the better the truesec, the better the spawns.

ch4os

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #55 dnia: Marzec 30, 2011, 08:12:05 »
Mniej niż tydzień czekania \o/, zastanawiam się jak zmienia DED complexy, te "small steps" thingie zamiast dużych dodatków nie jest chyba takie głupie ostatecznie;)

Jonas

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #56 dnia: Marzec 30, 2011, 13:54:31 »
Kompleksów DED nie będą zmieniać, a dodawać te, których obecnie brakuje. Nie wszystkie rasy (pirackie) mają pełny zakres kompleksów 1-10/10. Będą to więc uzupełniać. Był na ten temat devblog parę tygodni temu.

sc0rp

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #57 dnia: Marzec 30, 2011, 14:00:05 »
Kompleksów DED nie będą zmieniać, a dodawać te, których obecnie brakuje. Nie wszystkie rasy (pirackie) mają pełny zakres kompleksów 1-10/10. Będą to więc uzupełniać. Był na ten temat devblog parę tygodni temu.
err? JA czytalem, ze maja byc plexy ktore beda wymagaly grupowego robienia i beda rzucaly nowy nieznany loot.
JEsli jest tak jak ty mowisz to u guristasow brakuje 7/10 i 9/10 - 7/10 jesli stopien trudnosci zostanie utrzymany jest solowalne na 100% bo 8/10 jest. Jesli 9/10 bedzie dropowalo a-type to jest odpowiednikiem obecnych dwoch nienumercznych eskalacji z ktorych jedna jest solowalna cerberusem (tested in game), a drug w carrierze - wiec generalnie lipa bo tylko jeden plex (zakladajac ze beda drabinki) bedzie grupowy.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #58 dnia: Marzec 30, 2011, 14:02:16 »
Kompleksów DED nie będą zmieniać, a dodawać te, których obecnie brakuje. Nie wszystkie rasy (pirackie) mają pełny zakres kompleksów 1-10/10. Będą to więc uzupełniać. Był na ten temat devblog parę tygodni temu.

Znaczy się, że jak np. obecnie angelsi nie mają DED'a 4/10 do go im dodadzą?
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #59 dnia: Marzec 30, 2011, 14:10:13 »
Dark kto jak kto, ale Ty nie powinieneś marudzić. Gdzieś czytałem, że twoim celem w grze jest odwiedzić wszystkie sygnatury. Pomyśl, ile nowych sygnatur bedziesz miał?
Po drugie, na podstawie jednego zdania ccp, które niewiele mówi piszesz, jaki loot będzie z tego leciał I czym będzie to można solować, po czym stwierdzasz, że to lipa. A może byś tak poczekał jak zobaczysz chociaż jeden z tych complexów?

sc0rp

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #60 dnia: Marzec 30, 2011, 14:13:04 »
A może byś tak poczekał jak zobaczysz chociaż jeden z tych complexów?
och z pewnoscia zobacze oczywiscie jak dam rade wyskanowac cos na naszej pustyni ;)

Ranshe

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #61 dnia: Marzec 30, 2011, 16:50:20 »
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=861

Devblog jest strasznie masakrycznie niekonkretny...

Z tego co zrozumiałem, będą nowe plexy 6-10 dla tych pirackich frakcji, które nie miały niektórych (tak jak np. sanshe mają tylko 6, 8 i 10), zarówno losowo do wyskanowania jak i generowane przez sov upgrade. Niższych plexów póki co nie będzie, ale w przyszłości mają być.

Nowy loot owszem, grupowe robienie -> inkursje w tamtą stronę

Jonas

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #62 dnia: Marzec 31, 2011, 09:58:31 »
Nie bardzo wiem co w nim niekonkretnego? Brakujące plexy DED w zakresie 6-10 będą wprowadzone do systemu upgadów 0.0, następnie do systemu eksploracji i eskalacji, a następnie brakujące numerki z zakresu 4-6 do low-seca, a 1-3 do hi-seca. W pierwszej kolejności (czyli 5 kwietnia) wejdą tylko nowe 6-10, a następnie kolejne z listy.

A to, że CCP nadal uważa sity 6-10 za sity grupowe, chociaż gracze w wypimpowanych shipach robią je solo, to insza inszość.

Ranshe

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #63 dnia: Marzec 31, 2011, 15:32:32 »
Nie bardzo wiem co w nim niekonkretnego?

Jest napisany w takim stylu, jakby twórca był po wszelkich znanych mu środkach odurzających jednocześnie. Porównaj z http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=878 albo chociaż z tym o anomaliach.

Cytuj
A to, że CCP nadal uważa sity 6-10 za sity grupowe, chociaż gracze w wypimpowanych shipach robią je solo, to insza inszość.

To już raczej problem graczy niż CCP.

sc0rp

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #64 dnia: Marzec 31, 2011, 16:42:46 »
To już raczej problem graczy niż CCP.

Problem graczy, że coś co jest "Designed for 2 pilots" (6/10) robi się solo w T2 Cerberusie, a to co jest "Designed for 3 pilots" (8/10) robi sie solo w T2 Tengu? Wszystko fajnie jesli jedyna rzecz w eve ktora Cie interesuje to balance własnego walleta.

Ranshe

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #65 dnia: Marzec 31, 2011, 17:48:28 »
Poza wh (ale to bardziej z powodu specyfiki w-space) oraz inkursjami (o których się nie będę wypowiadał, bo nie miałem okazji robić żadnej jeszcze), PVE w Eve to dno i metr mułu - powtarzalny, nudny i nic nie wnoszący grindfest. Może jedynie epic arce je ratują, ale jest ich za mało i żeby się do nich dostać, trzeba w tym mule nurkować cholera wie ile, żeby standy wybić.

Wybacz, że nie interesują mnie nudne rzeczy w grze, która ma mi dostarczyć rozrywki.

I tak, solowanie plexów to jest problem graczy - nikt cię nie zmusza żeby robić to samemu. Przecież to niegodne gry MMO, zrób z kimś innym. Nie chcesz?

Problemem CCP to może być co najwyżej grindowatość PVE jako całości, a nie samolubni gracze.

Jonas

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #66 dnia: Marzec 31, 2011, 18:27:18 »
To nie jest wątek o tym czy pve jest nudne. Szczególnie, że przeważająca większość graczy twierdzi, że nie jest, skoro to ciągle robi.  :P A jak komuś się nie podoba, nikt go przecież nie zmusza do pve.

Porównywanie devblogów napisanych przez różnych devsów to jak stwierdzenie, że Mickiewicz był na prochach bo nie pisał jak Szymborska. Dla mnie ten blog jest równie zrozumiały jak inne, więc może to kolega ma problem.

Nie rozumiem też podejmowania dyskusji o "problemie graczy, czy CCP". Ja tu żadnego problemu nie widzę. CCP chce mieć komplet sitów DED dostępnych w grze i je wprowadza - posunięcie jak najbardziej sensowne. A czy gracze będą je robić w 5, 2 czy solo to chyba niczyj problem. Każdy się bawi tak jak ma na to ochotę. Można się jedynie cieszyć, że plexów będzie więcej, a nie od razu szukać dziury w całym i dywagować nad nudnością grindowania.

Ranshe

  • Gość
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #67 dnia: Marzec 31, 2011, 18:58:47 »
Ależ ja się cieszę, że będzie więcej plexów, przynajmniej dopóki nie zrobię ich po parę razy i mi się nie znudzą. :P

Porównanie devbloga który ma informować o konkretach do Mickiewicza/Szymborskiej... Może faktycznie za dużo wymagam? Wyobrażałem sobie po prostu, że w devblogu o zmianach będą opisane te zmiany, a nie jakieś pijackie bredzenie o raptorach i cholera wie czym jeszcze. Można było ten devblog skrócić do dwóch akapitów i miałby taką samą wartość informacyjną.


Val Heru

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 427
  • we blob
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Val Heru
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #68 dnia: Marzec 31, 2011, 20:32:12 »
Ależ ja się cieszę, że będzie więcej plexów, przynajmniej dopóki nie zrobię ich po parę razy i mi się nie znudzą. :P
z gory wybaczenia upraszam za offtop ale...co robisz w inver brass jesli uwazasz ze pve to nuda  ???

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Zmiany w anomaliach
« Odpowiedź #69 dnia: Marzec 31, 2011, 20:34:35 »
z gory wybaczenia upraszam za offtop ale...co robisz w inver brass jesli uwazasz ze pve to nuda  ???

Hehehehehe... ;D ;D